Nou die verhoging, ik dacht eronder uit te kunnen komen, maar nee hoor net een email mogen ontvangen. Ik heb een internet compact abbo, dit is nu de tweede keer dit jaar dat er een verhoging is doorgevoerd. Is het zo dat alle internet abonnementen die
XS4all aanbiedt een 2,50eur verhoging hebben gehad of enkel het internet compact abbonement?
Weet iemand of er nog een alternatief is om naar over te stappen of is de verhoging doorgevoerd door de wholesale naar alle reggefiber afnemers/gebruikers?
Edit
Blijkbaar biedt Fiber volgens
eindelijkglasvezel.nl voor Internet + TV Start aan voor een slordige 40euro per maand. Eenmalige aansluitkosten zijn €49,95. Borg voor het modem 50,
XS4all niets. Momenteel heb ik twee decoders icm
Xs4all compact abbonement, bij Fiber heeft men er standaard 1, extra kosten 4.95eur per maand. Bij
XS4all heb je standaard een statisch IP bij Fiber staat er Dynamisch. Het TV start pakket bij Fiber is karig,
XS4all uitgebreid, meer (HD) zenders standaard opnemen inbegrepen. Ik weet niet hoe het zit bij Fiber met IPV6 maar bij
XS4all standaard, usenet servers bij
XS4all inbegrepen (experimenteel).
Ik zit nu een jaar bij
XS4all, heb zover ik weet geen problemen gehad met de verbinding, een enkele keer dat de
XS4all mij belde!! werd ik goed geholpen op redelijk technische vragen door de helpdesk.
Ik zie tot nu toe weinig voordelen, maar ik zal er vnvd eens verder in duiken en de boel beter vergelijken.
[
Voor 53% gewijzigd door
WeaZuL op 26-05-2016 11:41
]