'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Den Bosch geen probleem, zakelijk toestel niet, privé smartphone niet, beide Vodafone.Switchie schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:30:
Hier geen bereik in Hengelo Overijssel.
Zowel zakelijk als privé.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
-Edit- Dat was om 13:45 ofzo... Nu lijkt het wel weer up te zijn...
[ Voor 33% gewijzigd door Kecin op 26-08-2011 14:20 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Storing Vodafone?
storing vodafone (24 augustus)
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Verwijderd
Mooie eerste kennismaking met mijn nieuwe provider....
Toestel waar je VF kaart inzit wel keertje uit- en aangezet ondertussen?D-Ed schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:38:
Schitterend dit.. Vanaf vandaag ben ik van T-Mobile over op Vodafone maar is mijn simkaart nog niet aangemeld blijkbaar.. Sta ik een half uur lang telefonisch in de wacht en dacht bij mezelf... Laat ik eens terug bellen en dan de tweede optie "wilt u een verkoper spreken"? aangeklikt... Krijg ik direct een mededeling: "Wegens een storing is het niet mogelijk dat iemand u te woord staat"... Mooi dus een half uur (betaald) in de wacht gezeten (want met andere nummer dan Vodafone omdat die het nog niet doet..)
Mooie eerste kennismaking met mijn nieuwe provider....
(Klinkt als domme vraag, maar veel mensen doen dit niet. Zijn aan spelen met nieuwe toestel met ongeactiveerde sim en laten deze aanstaan, zodat de sim het netwerk niet kan pakken bij activatie)
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.