Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:01
Sinds vanmorgen 9 uur heb ik geen verbinding meer met netwerk van Vodafone.
Tussendoor even 2 minuten verbinding gehad maar daarna weer weg.

Nog meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:01
Aangezien dat een storing betrof op 24 augustus die opgelost is heb ik een nieuw topic gemaakt.
Toen ik dit topic opende stond jouw reactie er ook nog niet in dat topic, dus *ugh ugh* kan ik niet plaatsen.

Maar ik begrijp dat jij er dus ook last van hebt.

Nog even aanvulling op type storing:
1. totaal geen verbinding met netwerk (nul streepjes)
2. Heel af en toe wel verbinding met netwerk maar als je belt gebeurd er niets, gaat niet over.

[ Voor 34% gewijzigd door Arjant2 op 26-08-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 21:57
Ik heb de laatste tijd andere problemen. Tijdens het gesprek soms wegvallende gespreksgenoten (alsof het volume even zachter gedraaid wordt en dan weer harder). Iemand daar toevallig last van ? M'n telefoon is overigens in orde. Dat heb ik getest.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
ik heb dat sinds kort ook,
tijdens gesprek kan ik wel mensen horen maar mensen kunnen mij bijna niet horen... dan wel dan niet...

ook heb ik sinds een paar dagen vaak geen 3g verbinding meer, die valt gewoon weg, telefoon opnieuw opstarten wil weleens helpen maar niet altijd.

ook had ik van de week toen ik thuis was van het 1 op het andere moment verbinding met een duits netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 01:31
ik heb naar onweer inslagen helemaal geen Edge en 3G meer op 8071, alleen maar zwak Gprs signaal en heel zwak 3G soms wat beide steeds weg valt

[ Voor 11% gewijzigd door Blids op 26-08-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heel vreemd dit, mijn post van vanmorgen 9.30 (in dit topic) is verdwenen... Maar goed, voor de mensen die hem gelezen hebben, de overstap naar VF is goed verlopen, ik heb hier thuis nu een strakke verbinding met i iPhone 4 dus ben benieuwd hoe de komende weken/maanden verlopen :)

Ben nu in ieder geval happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Denk dat je in de war bent met een ander topic :P
D-Ed in "Vodafone ligt er (weer) uit?", Geplaatst op maandag 29 augustus 2011 09:38

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 29-08-2011 15:28 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Raven schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:28:
Denk dat je in de war bent met een ander topic :P
D-Ed in "Vodafone ligt er (weer) uit?", Geplaatst op maandag 29 augustus 2011 09:38
Lol, wellicht iets te snel mijn beklag/lofzang geplaatst, is ook niet niks om na zo'n lange tijd T-Mobile "vreemd" te gaan ;)

Opnieuw de carrier settings instellen deed het m ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Haha :P

Hint: Mocht je weer een bericht "kwijtraken", kijk eens hier: http://gathering.tweakers...nd/poster/358371/messages ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Thanks, idd iets te snel geweest..
Pagina: 1