Ik zit in Zeewolde momenteel, en kan ineens niet meer bellen. tel geeft "alleen noodoproepen" aan.
ik zit bij Vodafone, hebben anderen hier ook last van?
ik zit bij Vodafone, hebben anderen hier ook last van?
[ Voor 8% gewijzigd door Sleepkever op 24-08-2011 16:13 . Reden: Even spraak uitgeprobeerd. ]
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
You dont need pants for the victory dance
Verwijderd
Ze hebben nog steeds niet geleerd om belangrijke dingen redundant uit te voeren dus blijkbaar, prettig om te weten.hellbringer schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:06:
Ja er is een storing, zowel data als voice.
Zie ook http://zakelijk-klantense...iew=1&cat_lvl1=&cat_lvl2=
Heb het idee dat het landelijk is.
Laatste bericht dat wij hoorden van Vodafone is dat de monteur met een onderdeel onderweg is om de storing op te lossen....
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Getest en werkt niet helaasVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:07:
Accu uit je telefoon, 2 min wachten en nogmaals der in. Dat zou het probleem moeten verhelpen!
You dont need pants for the victory dance
Ik zit momenteel in Amsterdam en kan bellen en gebeld worden. Ik heb overigens een zakelijk abbo, misschien dat dat het verschil maaktRev! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:15:
Data Abbo's liggen eruit in 020, zonder data abbo werkt het nog wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Miss_80 op 24-08-2011 16:24 ]
lijkt het wel op idd mijn collega heeft wel bereik met vodafone (geen data abbo) ik heb wel een data abbo en die ligt eruit.Rev! schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:15:
Data Abbo's liggen eruit in 020, zonder data abbo werkt het nog wel.
Battle.net ID: Nirrilith#2845
[ Voor 4% gewijzigd door Wody op 24-08-2011 16:23 ]
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
dat gevoel had ik ook al een beetje.Wody schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:22:
Op de Vodafone pagina in de help staat dat er inderdaad een storing is met bellen en gebeld worden, als je in de vraag en antwoord naar 'storing' zoekt. Maar weet niet of dat er altijd staat, natuurlijk.
"I tried being reasonable, I didn't like it"
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
[ Voor 44% gewijzigd door haribold op 24-08-2011 16:37 ]
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
[ Voor 21% gewijzigd door Roxors op 24-08-2011 16:34 ]
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Lijkt me nogal kort door de bocht om te concluderen dat je alleen storing hebt als je een data-abonnement hebt. (of bedoel je dat niet?)sylvesterrr schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:34:
Ah, dat verklaart waarom ik (in Nijmegen) mijn manager (in Zutphen) niet kan bereiken... Ik kan wel bellen en gebeld worden.
Ik heb geen data-abonnement, mijn manager heeft een Blackberry (met data-abonnement).
[ Voor 15% gewijzigd door Fuske op 24-08-2011 16:40 ]
Volgens mij was dat de laatste keer ook al het probleem?Segura schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:39:
Ik hoorde net van insider van Vodafone dat er iets met de servers aan de hand is.
1 v/d 4 servers ligt eruit.
Meer weet ik niet, want ging niet om techsupport =P
[ Voor 11% gewijzigd door Termi op 24-08-2011 16:40 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
[ Voor 7% gewijzigd door Arjant2 op 24-08-2011 16:42 ]
Verwijderd
Hier in Groningen-stad al een tijdje de melding: geen service welke zojuist nog heelharibold schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:29:
Hier in Groningen doet alles het nog. Zojuist eventjes, een minuut, geen bereik. Nu wel weer.
Kan ook aan weer liggen, net felle bui. Gewoon dataverbinding, nu zelfs weer 3G/HSDPA.
Data, spraak, sms, allemaal nog volop werkend.
[ Voor 17% gewijzigd door Dick op 24-08-2011 17:01 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Kossen op 24-08-2011 16:59 ]
De laatste zin was meer bedoeld als reactie op rens-br in "storing vodafone?".Elwood Blues schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:37:
[...]
Lijkt me nogal kort door de bocht om te concluderen dat je alleen storing hebt als je een data-abonnement hebt. (of bedoel je dat niet?)
Utrecht, kan gewoon bellen, wel met Vodafone zakelijk...Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:14:
Utrecht, kan niet bellen maar wel gebeld worden....
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Net buiten het centrum van Groningen Stad, volop bereik hier en alle diensten doen het.Dick schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:47:
[...]
Hier in Groningen-stad al een tijdje de melding: geen service welke zojuist nog heel
af en toe versprong naar 0 streepjes af daar nu ook al geen zin meer in heeft.
Uiteraard werkt geen enkele service meer (data, sms, bellen, allemaal volledig plat).
Edit: ik hoor net van iemand die een stukje verderop in Groningen woont dat hij nergens laat van heeft. Zeer lokaal dus blijkbaar
[ Voor 14% gewijzigd door haribold op 24-08-2011 17:04 ]
@vodafoneNL: #Vodafone heeft op dit moment last van een storing. We onderzoeken de impact en oorzaak en geven zsm een update. We betreuren het ongemak.
Sometimes you need to plan for coincidence
[ Voor 15% gewijzigd door MegaTronics op 24-08-2011 17:28 ]
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Ik denk een bepaalde groep gebruikers.. Anders zou mn vriendin er ook last van moeten hebben. Die zit direct naast me en heeft wel alles. Las net ook al een paar berichten van andere mensen die naast/bij elkaar wel en geen verbinding hadden..haribold schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:02:
[...]
Net buiten het centrum van Groningen Stad, volop bereik hier en alle diensten doen het.
Maar is het een storing per gebied (een aantal masten / regio's ondervindt storingen)? Of wellicht per gebruiker (als in: een groep gebruikers ondervindt storingen, waar ook in Nederland ze zijn).
@vodafoneNL: Update 1: Deel van onze klanten heeft problemen met bellen en mobiel internet. Oorzaak: een kapotte koeling waardoor overhitte apparatuur
@vodafoneNL: Update 2: Het koelingsprobleem is nu verholpen, schade aan oververhitte apparatuur wordt nu onderzocht, verwachte oplostijd is nog onbekend
@vodafoneNL: Update 3: De oorzaak van het koelingsprobleem is een kapotte stroomkabel, die is geraakt bij werkzaamheden. Oplostijd vooralsnog onbekend
iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com
[ Voor 27% gewijzigd door thvd op 24-08-2011 18:42 . Reden: Regio toegevoegd ]
[ Voor 10% gewijzigd door Bongoarnhem op 24-08-2011 18:49 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
@vodafoneNL: Update 4: De storing waar een deel van onze klanten hinder van ondervond is verholpen. Wij willen iedereen bedanken voor zijn of haar geduld
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq