Wow wat mooi zeg echt knap!
Damn die groene kleur vind ik echt mooi
Verwijderd
EK heeft net ook koelvloeistof geïntroduceerd, dus als de Feser alsnog slecht uit de bus komt kun je die altijd nog proberen (alleen jammer dat Highflow op vakantie isFiXeL schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:01:
[...]
Helaas ben ik daar idd bang voor.. Maar mocht het toch gebeuren dan kunnen we nog over op een andere vloeistof.
Geoxideerde leidingen had denk ik beter gestaan bij een steam punk ish casemod, voor deze mod wil ik graag strak en industrieel, en voor mijn gevoel zou dat minder goed passen in het totaalplaatje.yzx schreef op zondag 25 september 2011 @ 19:00:
Moooi mooiiii
Jammer dat je het koper niet ge"oxideert hebt
Lekker groen maar niet ecofans zijn wel heel flashy uitgekomen
Anyhow keep up the work
Dank je!Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 19:01:
Wow wat mooi zeg echt knap!
De feser zit nu ruim een week in de loop, en ik zie nog niets raars... Maar dat kan nog veranderen als de hardware geinstalleerd is, gezien de feser nu niet echt onderhevig is aan warmte ontwikkeling. Maar de EK vloeistof ziet er goed uit, dus dat is zeker een goed alternatief. En ja, het is balen dat highflow even weg is, maar een vakantie is ze zeker gegund!Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:12:
[...]
EK heeft net ook koelvloeistof geïntroduceerd, dus als de Feser alsnog slecht uit de bus komt kun je die altijd nog proberen (alleen jammer dat Highflow op vakantie is). Nu weet ik niet of hun kleur groen helemaal goed is maar hier is linkje: http://www.highflow.nl/ko...-green-premix-1000ml.html
Verder ziet het er ,net zoals voorgaande keren, weer prachtig uit
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Verwijderd
Hoe weet jij dat?GNOOM172 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:31:
Mooi aan het worden hoor! Die ssd case wil ik ook!![]()
qoute;
Magoed, de ergste kabels om te sleeven zijn nu klaar. Het zal nooit mn hobby worden, maar ach... Het is prima te doen tijdens het kijken van een film. end qoute
Zeker naar een "bondage"film aan het kijken geweest?
Thnx!
Ik ben zelf ook nieuw in waterkoeling, dus ik weet niet of ik het beste advies kan geven... De beste plek voor een aftap punt is onderin, zodat de zwaartekracht de meeste vloeistof meeneemt. Maar dit is niet altijd goed mogelijk, en mijn loop is ook niet echt gemakkelijk te drainen van alle vloeistof. Het is niet perse noodzakelijk, maar met waterkoeling zul je na verloop van tijd wel onderhoud moeten plegen om je loop schoon te maken, en dan is een aftap punt wel erg handig.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:55:
Ziet er weer machtig uit.
Jammer dat de bodem van de put in zicht is, maar dan wachten we wel even.
Klein vraagje (ben nieuw in waterkoeling): is zo'n drain achtig iets aan te raden om in de loop op te nemen?? En zo ja, waar?? Ben namelijk van plan om ook es te gaan kijken naar waterkoeling en dit leek me wel een uitgelezen kans om deze vraag, waar ik al een tijd mee zit, op te helderen
.
[ Voor 116% gewijzigd door FiXeL op 14-10-2011 22:02 ]
aftappen altijd via de bovenkant, en vullen via de onderkant, de special vloeistof die gebruikt word is namelijk lichter dan luchtVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:55:
Ziet er weer machtig uit.
Jammer dat de bodem van de put in zicht is, maar dan wachten we wel even.
Klein vraagje (ben nieuw in waterkoeling): is zo'n drain achtig iets aan te raden om in de loop op te nemen?? En zo ja, waar?? Ben namelijk van plan om ook es te gaan kijken naar waterkoeling en dit leek me wel een uitgelezen kans om deze vraag, waar ik al een tijd mee zit, op te helderen
.
ja, daag.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Thanks! Mag Hertog jan of een palmke ook?yzx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:14:
Mmoooi mooi , SSD is zeer mooi weggewerkt
(Y) keep up the work, wel met Jupiler volgende keer he?
Enneh modelbouw spraycans?
Tis denk ik de cam... Die is erg gedateerd (2002 oid) en maar 3.1Mpix. Ik zal eens kijken of ik met .png betere kwaliteit krijg, maar ik zit alsnog vast aan een niet te groot bestandsformaat omdat ik beperkte hosting heb via tweakers. Maar qua digicam wordt het idd zeker tijd voor een upgrade!3XPER7 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:26:
Vind het alleen jammer dat je foto's zo onscherp worden. Weet niet of het veel uitmaakt als je ze opslaat als .png en niet als .jpg zoals je ze nu hebt. Zou zeggen, probeer het eensWant ik zie hiervan graag mooiere foto's!
Verders, uiteraard, KUTGM!
[ Voor 46% gewijzigd door FiXeL op 24-10-2011 22:30 ]
Hertog jan ken ik nietFiXeL schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:27:
[...]
Thanks! Mag Hertog jan of een palmke ook?Nee, geen modelbouw spray deze keer, kon het ook zeker voelen in de portomonee.
[ Voor 13% gewijzigd door yzx op 24-10-2011 22:38 ]
Ah, u bent uit het land van de friet en het lekkerste bier? Dan lust u ook zeker wel een Leffe..yzx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:29:
[...]
Hertog jan ken ik niet
Palmke is ook zeer leuk
Als je van bier houdt moet je me maar eens DMenweet een leuke plaats voor u
Zo duur is het modelbouw spray toch niet, alhoewelvind
Muhuhuhauha hey me RC rijdt geweldig wel veel stukken![]()
JepFiXeL schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:40:
[...]
Ah, u bent uit het land van de friet en het lekkerste bier? Dan lust u ook zeker wel een Leffe..Woon helaas in het noorden van nederland, maar er is hier ook genoeg te genieten.
Goed om te horen dat de RC bevalt, wil er stiekem ook wel weer eentje, maar de tijd en het geld ontbreekt helaas.
Als die persoon me aan wat flesjes of een kratje Westvleteren kan helpen houd ik me aanbevolenyzx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:42:
[...]
Jepken iemand die handelt in speciaal bieren van het Bierland
EV: Skoda Enyaq iV60. PV: 1.6 kWp Z, 3.5 kWp W, 2.8 kWp O
Die heb ik idd nog, maar geen zender meer omdat ik een programeerbare zender had waar ik 3 modellen in had staan oid en die heb ik destijds verkocht. Ach, misschien ooit weer eens..yzx schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:42:
[...]
Jepken iemand die handelt in speciaal bieren van het Bierland
Je had toch een RC, ergens op je eerste fotosdie NSX
Dank je! Al heb ik nog mijn twijfels om de kast ook erg groen te spuiten, maar ik denk dat het totaalplaatje wel erg mooi gaat worden dan.ToCuS schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 06:20:
ziet er goed uit hoor, steekt lekker af dat groen...
Beetje offtopic gaan vind ik iig geen probleem, en bedankt voor het compliment!jeroen94704 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:46:
[...]
Als die persoon me aan wat flesjes of een kratje Westvleteren kan helpen houd ik me aanbevolen.
Maar goed, dit gaat wel HEEL erg off-topic.
Ehh, mooie mod. KUTGW!
Hoef je niet te zijn... Ook jij kan een kickass casemod bouwen, mijn motto: Je kan alles, als je er je zinnen op zet. Bedankt voor het compliment!
Hmm, dat zou misschien niet eens zo raar staan, maar ik moet even passen of het thermal shield van het sabertooth mobo niet in de weg zit. (heb zwarte slot covers in mn server zitten) Ik zal vandeweek ff passen en als dat lukt stuur ik je een DM!l3p schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:51:
Als je ze kan gebruiken... Ik heb nog wel wat van deze UV-active slot covers liggen:
[afbeelding]
Als je ze in je build gebruikt wil ik ze wel gratis verzenden
komt door het verkleinen, worden details vaag3XPER7 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:26:
Vind het alleen jammer dat je foto's zo onscherp worden. Weet niet of het veel uitmaakt als je ze opslaat als .png en niet als .jpg zoals je ze nu hebt. Zou zeggen, probeer het eensWant ik zie hiervan graag mooiere foto's!
Verders, uiteraard, KUTGM!
[ Voor 9% gewijzigd door [Remmes] op 26-10-2011 01:14 ]
ja, daag.
Zolang ie niet loopt te brullen vindt ik het prima.ToCuS schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:33:
ik zou het niet groenen maken als dat ie is, ik zou dan een hulk idee krijgen...
Je hebt helemaal gelijk, en ben er inmiddels al mee bezig....l3p schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:48:
Er is 1 ding dat ik zou veranderen .... de sticker van de voeding verwijderen/vervangen voor iets anders (logo?) voor de rest...perfect!
Klopt... Ik kan wel gaan thumbnailen, maar ik heb alleen de hosting geboden door Tweakers... Wil het wel graag aanbieden maar de ruimte ontbreekt tenzij ik oudere dingen ga wissen, en ik wil liever niet voor betaalde hosting gaan.Remmes_NT schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 00:54:
[...]
komt door het verkleinen, worden details vaag
(kijkend naar sleeve en CPU blok)
(http://tweakers.net/ext/f/d6Fe1RBpqO7rZG0XMF0TNnSp/full.jpg)
en een foto die jpg is als png opslaan heeft geen zin
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Gisteren bijna 5GB? WTF?Fotoalbum statistieken
Je fotoalbum bevat op dit moment 689 afbeeldingen verdeeld over 8 mappen (0 privé en 8 publiek). In totaal zijn jouw afbeeldingen 727.039 keer bekeken.
Je verbruikt op dit moment 146MB aan schijfruimte op de Tweakers.net-servers en je hebt nog 21MB vrije ruimte beschikbaar. Dit is 13% van het beschikbare quotum van 168MB. De gemiddelde grootte van de afbeeldingen is 217KB.
Views en bandbreedtegebruik in laatste 10 dagen
Dag Views Dataverkeer
zondag 16 oktober 6.082 1354MB
maandag 17 oktober 4.382 966MB
dinsdag 18 oktober 1.615 362MB
woensdag 19 oktober 2.638 595MB
donderdag 20 oktober 1.887 404MB
vrijdag 21 oktober 2.146 428MB
zaterdag 22 oktober 603 108MB
zondag 23 oktober 756 126MB
maandag 24 oktober 6.593 1411MB
dinsdag 25 oktober 22.112 4995MB
[ Voor 24% gewijzigd door Janao op 27-10-2011 08:41 ]
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door SuperSjoerd op 29-10-2011 21:07 ]
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Verwijderd
Ik heb deze koppelingen gebruikt:Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:54:
Heb je deze koperleidingen gewoon met een schroef/klem fitting vast gezet? Ik heb namelijk wel van dat soort fittingen en alles strak met koperleidingen aanleggen langs de randjes van het chassis lijkt me veel mooier en praktischer met in en uitbouwen van hardware.
Mooie mod overigens, wacht elke keer weer met smart op een update!
R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Ik heb het opgelost! Ja kwam wel door de post, en ook even in windows, eerst dacht ik dat de fan misschien aangesloten moest zijn, dus eerst maar eens de fan van de stock koeler aansluiten. Deze begon steeds harder te draaien totdat het beeld zwart werd. Dat deed me meteen vermoeden dat de GPU niet gekoeld wordt, en na demontage van het koelblok bleek inderdaad dat de GPU helemaal geen contact maakte met het blok. En ook niet een klein beetje ook... Ik vind dit erg slordig van EK, want ik heb een reference kaart en draai nu met een vulplaatje van alu van 1,5mm dik tussen de GPU en het koelblok!osseh schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:26:
ik heb iets vergelijkbaars, en heb het eigenlijk nooit weten op te lossen
heb je ook dat je wel voorbij het bios scherm komt, en de eerste schermen komen allemaal tevoorschijn? daarna gaat of het beeld op zwart, of de schermen geven aan 'no signal'?
heb zelf tot zover nog geen oplossing gevonden, kon je wel in windows komen of geen enkele keer?
Het was een stukje lian-li behuizing, en dat was aan beide zijden geannodiseerd. Die laag is zo hard dat je daar weinig afschuurd. Ik heb het bij het plaatje van 1mm geprobeerd (stukje zijpaneel) maar bij het stukje van 1,5mm dik heb ik het alleen gepoetst, en met pasta gemonteerd. Misschien ga ik er nog een plaatje koper tussen zetten, maar 1,5mm is niet echt een gangbare maat.... Naja met even WoW opgestart en wat rondgevlogen, en met ongeveer 30-40% gpu belasting kom ik niet hoger dan 41 graden. Kan beter, maar op dit moment ben ik allang blij dat mn pc draait.Janao schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:23:
heb je dat opvul plaatje ook gelapt dan? is misschien toch aan te raden als je dat niet gedaan hebt. evt. pak je het 2mm dikke stukje en lap je em aan 2 kanten (en anders mss toch een ander blok)
Verwijderd
Hmja, zou foto's maken, maar tis er niet van gekomen... De ruimte zit tussen de GPU en het blok, de rest past allemaal wel netjes.l3p schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:51:
Ik snap er helemaal niets van![]()
Waar zit die ruimte precies, je gpu zelf of de mosfets etc?
Zou je daar misschien ook een foto van kunnen maken, de ruimte tussen "gpu" en blok?
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door yzx op 06-11-2011 18:44 ]
Gewoon rustig aan doen, en alles komt goed. Deze mod verloopt ook anders dat ik eerst geplanned had, maar neem je tijd en het komt vanzelf goed. Doe je vragen dan maar via DM, MSN gebruik ik al een hele tijd niet meer, en ben ook niet van plan daar verandering in te brengen.Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:34:
Prachtig, de kleur van de bovenkant zo, ik wil binnenkort een casemod gaan doen, ik heb een stapels goed ideeën alleen ik zit nog steeds te twijfelen over de kleur, misschien dat ik deze kleurstelling in het mat doe. Ps, zou ik je een keer (eind deze maand) op msn kunnen spreken? Dan zal ik een lading aan vragen hebben, want dan begin ik met casemodden, voor het eerst, en ik ga ht express heel langzaam doen en proberen een zo hoog mogelijke kwaliteit te krijgen, maarja, beginner, dus logisherwijs, heb ik vragen,
Verder een beest van een mod
Thanks, maar me no hippie..yzx schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:40:
Als die bak nu eens groen eco was he
Die kap voor de top ziet er wel wreed uit en de front ook
Hoe is het nu met die beschadigde leiden langs je SSD ? Al bijgewerkt?
keep up the work
dat flesje bier kan beter he
4euro meer dan heb je een bak jupiler hoor
Verwijderd
die magische metaaldude van de flipmode, die heeft een website, en beweert ook te painten;)yzx schreef op zondag 06 november 2011 @ 20:57:
[...]
4euro meer dan heb je een bak jupiler hoor
Oja heb een rare vraag hoorga wss een nieuwe RC body halen
laten designen door iemand maar ik zoek een painter
Verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
ora et labora
Hmja, ik heb tijdens het spuiten toch wel mn twijfels gehad of dit de kleur is waar ik voor moet gaan, maar nu de kast deels inelkaar zit, ziet het er erg mooi uit. De kleur zal niet iedereen kunnen bekoren, en het is voor mij ook even wennen.Liteiten schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:03:
Heel veel respect voor je werklust etc.
Maar wat een foeilelijke kleur heb je gekozen..
?
Thanks!mrc4nl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:27:
Ziet er prachtig uit, ook de afwerking.
Ik kan niet anders zeggen dan, ga zo door!
Verwijderd
Ik wou hetzelfde contrast als de witte 600T, en dat is goed gelukt.JWR schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 09:51:
In het begin vond ik de kleur ook gewaagd!
Maar je hebt de juiste keuze gemaakt!
Het is een heel mooi contrast geworden en je hebt een kast
die niemand heeft! Helemaal goed
Dank je.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:56:
Ziet er weer prachtig uit, had eerst mn twijfels over dat groen, maar ziet er echt vet uit.
Heb wel een vraagje: hoe doe je je optische drive nu open, zit het knopje door het plexi heen of gewoon in Windows? Misschien een domme vraag, maar was er wel benieuwd naar.
Verwijderd
Nu je het zegt, dat had inderdaad ook erg mooi gestaan! Ik zie net dat bij de witte 600T de power en reset knoppen ook wit zijn, maar ik denk dat ik het laat zoals het nu is. Er heeft best veel werk in gezeten om dat voorste stuk goed in de verf te krijgen, dan zou het zonde zijn om het nu alsnog zwart te gaan spuiten. Ik hou em nog even in mn achterhoofd, want ik vindt het een erg goed idee.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:09:
Sooow eindresultaat is echt bruut, stond er toch wel even van te kijken is echt mooi geworden![]()
Alleen dat vlakje waar de mic/headphone jacks inzitten past beter in zwart imo, al heeft de witte 600T het precies zoals jij het nu hebt gespoten, wel in wit natuurlijk
Dank je! De kleur is idd gewaagd, maar nu het er eenmaal op zit wil ik ook niet anders meer. Ik liet vandeweek foto's zien aan een collega en die had ook zoiets van WTF? Jij hebt een pc groen gespoten? Ik: Ja, kawasaki groen.Singular1ty schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:54:
Whoa netjes hoor Fixel, ik heb me een paar keer tijdens de buildlog afgevraagd of die kleur het wel zou worden, maar nu ik het eindresultaat bijna zie moet ik toch zeggen dat het een zeer geslaagde keus is geweest! Super!
Het spijt me, ik ben helaas niet zo'n motormuis... Dus de historiek ontgaat me zelfs na wat vlug googlen. Het kwartje valt gewoon niet. De kleur is ook niet gekozen vanwege Kawasaki, of de New Kids Opel Manta, of AMC Hemicuda's (love hemi's btw)yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:04:
Snel plek er wat kawasaki stickers op![]()
Je weet toch de historiek achter de kleur he?
maar echt een tof resultaat, eind sprintje nog komop man en dan wat leuke huge pics![]()
En wat boenenvet vingertjes overal over je sgone( lees : schone ) lak
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Basement Bios ---- Exo-S
Thanks! Maaruh, deze kast was ook redelijk nieuw voordat ik de dremel er in gezet had, sterker nog, dat was vooraf al bepaald voordat de case in huis was! Maar die HDD paste gewoon zonder dat ik hoeken uit het chassis hoefde te dremelen. Een 5,25" bay is breed genoeg.hetpepijntje schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 07:52:
Waaaat? Hij is wel heel strak geworden FiXeL! Hier heb ik het idee van een HDD in het front toch maar in de la laten liggen omdat ik dan in mijn net nieuwe case moet gaan zagen, wat ik niet zie zitten.
KUTGW!
Dank je Mystikal.Mystikal schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:09:
Ziet er strak uit Fixel! Complimenten!!
Ah, op zo'n motorfiets.yzx schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:52:
@fixel : over die kleur
iedere merk had zijn kleur en kawasaki wou ook een kleur maar die kleur was toendertijd een 'faal'. De combinatie van de mengeling ontgaat me ff dacht 6 delen blauw en 1 deel geel xS
mja toffe kleur is het wel vind contrast groen/zwart beter dan de witte 600t
Android developer & dürüm-liefhebber
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Misschien lijkt het zo op de foto, maar ik heb gebruik gemaakt van de grid die op het wrijfletter vel zat, dus het kan niet scheef zitten.Biersteker schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:40:
Shag, Dunhill en groen.....lijkt mijn bureau wel
Maar netjes gespoten dat groen. Je H van headphones zit wel een beetje scheef.
Android developer & dürüm-liefhebber
Verwijderd
Verwijderd
Thanks! Ik was daar in het begin ook wel bang voor, maar nu alles bijna af is heeft het zeker wel wat. En zelfs een knalroze kast kan er erg strak uitzien!Mavamaarten schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:29:
Ziet er gruuuuwelijk uit !
In het begin vreesde ik dat het een beetje overdreven zou zijn al dat groen, maar het is echt een mooi contrast met dat zwart. Much kudos for you
Dank je!Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:14:
Echt prachtige afwerking.
Helemaal mee eens.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:32:
Super afwerking. Persoonlijk zou ik de groene leds of uit laten of nog een extra uv strip erin leggen, want met alleen uv vind ik 'm t mooist. Verder topwerk, en suc6 met alle groene zooi uit je huis te verwijderen.
Dank je!Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:23:
Wauw! Heel mooi. Ik vond dat groen heel gewaagd, maar het resultaat is meer dan geweldig!
An a day keeps the doctor away.
iig, maakt me allemaal niet uit, zolang die pics iig nog komenFiXeL schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:22:
What the? Ik schaam de ogen uit mn kop nu ik dit topic weer teruglees...Heb ik nooit final pics gepost? Ik heb misschien wel een idee waarom, de laatste post was van december 2011... En in die maand heb ik een aquarium gekocht en ben ik even helemaal into aquariums geweest voor een tijdje. Dat is geen excuus, maar verklaart wel plotselinge verlies aan interesse.
Iig, het wordt tijd om die belofte ruim 1,5 jaar na dato maar eens waar te maken, ik ga dit weekend de PC even uitstoffen en foto's maken!
Iig, er is in de tussentijd veel gebeurd, maar zowel Corsair 600T Green en het aquarium draaien prima! Alleen heb ik met de 2TB HDD wel eens dat ie *poef* verdwijnt uit windows als ik er veel data naartoe schrijf, dit schijnt een bekende Win7 bug te zijn, naja het is verder geen ramp gezien ik ook vanaf de nas video kan streamen.
Iig, qua gamen (waar de PC voor gebouwd was) was de liefde snel over... Skyrim is wel een fantastisch spel, maar als single player de wereld verkennen bleek toch wel erg saai na verloop van tijd. Ook door het aquarium kwam gamen op een lager pitje te staan, en ik ben eigenlijk sinds kort pas weer (sinds april) weer aan het gamen. WoW, en ik heb wat lopen klieren met de beta van FF XIV.
Iig, jullie houden de foto's nog tegoed, die ga ik dit weekend schieten. Beter laat dan nooit.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq