Dat heb ik ook gedaan, ik heb contact opgenomen en na vele doorverwijzingen krijg ik vandaag als het goed is een bericht van ze.DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:09:
Is er iemand in geslaagd die ...
- eerder 16GB bestelling had;
- vandaag een 32GB bestelde;
- derhalve de 16GB annuleerde (1 is immers zat, en die 32GB stond écht ingepland);
- toen van fnac doorkreeg dat fanc de 32GB annuleerde;
- en vervolgens dus opeens geen "open" order had
.. om contact te krijgen. Op bellen na (wat lastig ging vanaf kantoor) heb ik contact formulieren en directe mail naar zowel info-serviceclientele@fnac.com als fnacoeur@fnac.com geprobeerd, maar los van de auto reply van een contact formulier heb ik tot zover geen reactie gehad.
Overigens had ik dat ook niet op eerdere mail naar het door @Fnac genoemde email adres fnacoeur@fnac.com eerder deze week. Maw, eigenlijk tot dusver nooit een reply. Morgen anders toch even bellen ook, maar weet dat meer mensen in hetzelfde bootje zitten als ik en was even benieuwd (sowieso of iemand *ooit* reactie heeft ontvangen op een vraag wordt al interessant).
Wat ik vreemd vind is dat als je een engels bericht typed je een frans bericht terug krijgt. Bij auto reply mails en bij mails van medewerkers. Dat vind ik wel erg vreemd/vervelend