Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:09:
Is er iemand in geslaagd die ...

- eerder 16GB bestelling had;
- vandaag een 32GB bestelde;
- derhalve de 16GB annuleerde (1 is immers zat, en die 32GB stond écht ingepland);
- toen van fnac doorkreeg dat fanc de 32GB annuleerde;
- en vervolgens dus opeens geen "open" order had

.. om contact te krijgen. Op bellen na (wat lastig ging vanaf kantoor) heb ik contact formulieren en directe mail naar zowel info-serviceclientele@fnac.com als fnacoeur@fnac.com geprobeerd, maar los van de auto reply van een contact formulier heb ik tot zover geen reactie gehad.

Overigens had ik dat ook niet op eerdere mail naar het door @Fnac genoemde email adres fnacoeur@fnac.com eerder deze week. Maw, eigenlijk tot dusver nooit een reply. Morgen anders toch even bellen ook, maar weet dat meer mensen in hetzelfde bootje zitten als ik en was even benieuwd (sowieso of iemand *ooit* reactie heeft ontvangen op een vraag wordt al interessant).
Dat heb ik ook gedaan, ik heb contact opgenomen en na vele doorverwijzingen krijg ik vandaag als het goed is een bericht van ze.

Wat ik vreemd vind is dat als je een engels bericht typed je een frans bericht terug krijgt. Bij auto reply mails en bij mails van medewerkers. Dat vind ik wel erg vreemd/vervelend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
melvinnie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:24:
[...]

Dat heb ik ook gedaan, ik heb contact opgenomen en na vele doorverwijzingen krijg ik vandaag als het goed is een bericht van ze.

Wat ik vreemd vind is dat als je een engels bericht typed je een frans bericht terug krijgt. Bij auto reply mails en bij mails van medewerkers. Dat vind ik wel erg vreemd/vervelend 8)7
Jij krijgt tenminste een antwoord. Ik heb 3 mailtjes gestuurd in het Engels en niks gehoord.

Ik heb zo'n gevoel dat dit een hele lange dag gaat worden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mandrake466 op 02-09-2011 07:28 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Mandrake466 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:27:
[...]

Jij krijgt tenminste een antwoord. Ik heb 3 mailtjes gestuurd in het Engels en niks gehoord.

Ik heb zo'n gevoel dat dit een hele lange dag gaat worden :)
Met dit formulier had ik success: http://www.fnac.com/Service_Client/FnacSCPET.asp?
(Kiezen voor micro en telecom)

[ Voor 4% gewijzigd door melvinnie op 02-09-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Ja, dit had ik ook gebruikt. Ze zullen wel bedolven worden onder de mails.

[ Voor 8% gewijzigd door Mandrake466 op 02-09-2011 07:33 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Mandrake466 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:33:
[...]

Ja, dit had ik ook gebruikt. Ze zullen wel bedolven worden onder de mails.
Ja, en de helft is waarschijnlijk:

''eey Fnac,

luister ff ik heb touchpad bestelt maar niet ontvangen joh. hoe kan dat? echt kut.

doei
joop.''

Dus ze beantwoorden denk ik alleen de echt nodige vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:51
Koen- schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 08:49:
[...]

Ja, en de helft is waarschijnlijk:

''eey Fnac,

luister ff ik heb touchpad bestelt maar niet ontvangen joh. hoe kan dat? echt kut.

doei
joop.''

Dus ze beantwoorden denk ik alleen de echt nodige vragen.
Hoe weet jij dat ik Joop heet?? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Zijn er hier toevallig meer mensen die een TouchPad op HP.de hebben besteld op de dag dat ze zo goedkoop werden? Ik heb namelijk een 16Gb versie besteld, de bestelling werd goedgekeurd, creditcard is afgeboekt, maar de verwachte leverdatum was eerst 07 september, daarna 05, toen 19 en nu 29 september!! Ik heb het idee dat ik een versie ga krijgen die ze nog moeten produceren!

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
rvbcrs schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:24:
Zijn er hier toevallig meer mensen die een TouchPad op HP.de hebben besteld op de dag dat ze zo goedkoop werden? Ik heb namelijk een 16Gb versie besteld, de bestelling werd goedgekeurd, creditcard is afgeboekt, maar de verwachte leverdatum was eerst 07 september, daarna 05, toen 19 en nu 29 september!! Ik heb het idee dat ik een versie ga krijgen die ze nog moeten produceren!
Heb je de laatste 50 pagina's al eens gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:57
Voor de mensen die net als ik:
-'op tijd' een 16GB bij FNAC hebben besteld;
-vervolgens gisteren een 32GB hebben besteld;
-daarbij de order van de 16GB hebben geannuleerd;
-en waar een paar uur later de order van 32GB door FNAC is geannuleerd:

het is onmogelijk om de eerste bestelling van de 16GB te heractiveren, ondanks het feit dat het de fout van FNAC is dat de 32GB voor een korte periode te bestellen was. Op mijn vraag hierover kreeg ik de volgende reactie:

j'ai bien pris connaissance de votre demande cependant, il n'est malheureusement pas possible de réactiver une commande déjà annulée.

vrij vertaald: ik heb uw aanvraag gelezen maar helaas is het niet mogelijk een reeds geannuleerde order te 'heractiveren'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Marqie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:42:
Voor de mensen die net als ik:
-'op tijd' een 16GB bij FNAC hebben besteld;
-vervolgens gisteren een 32GB hebben besteld;
-daarbij de order van de 16GB hebben geannuleerd;
-en waar een paar uur later de order van 32GB door FNAC is geannuleerd:

het is onmogelijk om de eerste bestelling van de 16GB te heractiveren, ondanks het feit dat het de fout van FNAC is dat de 32GB voor een korte periode te bestellen was. Op mijn vraag hierover kreeg ik de volgende reactie:

j'ai bien pris connaissance de votre demande cependant, il n'est malheureusement pas possible de réactiver une commande déjà annulée.

vrij vertaald: ik heb uw aanvraag gelezen maar helaas is het niet mogelijk een reeds geannuleerde order te 'heractiveren'...
Kunnen ze wel hoor, de persoon van de klantenservice heeft er alleen geen zin in. Ik zou ze even bellen, of misschien iemand anders voor je laten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soru
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:32
Japperrrr schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:43:
[...]

Kunnen ze wel hoor, de persoon van de klantenservice heeft er alleen geen zin in. Ik zou ze even bellen, of misschien iemand anders voor je laten bellen.
Een bedrijf mag niet zomaar orders aan een account toevoegen. Dus nee ik geloof niet dat ze dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Soru schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:46:
[...]

Een bedrijf mag niet zomaar orders aan een account toevoegen. Dus nee ik geloof niet dat ze dat wel kunnen.
Nee maar ik wil ze vragen een eeder geannuleerde order weer te heractiveren, of eigenlijk, ik wil ze vragen dat de 16GB order die toch never nooit wordt uitgeleverd wel wordt meegenomen in de contact ronde voor swap naar 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
DonLexos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:59:
[...]

Nee maar ik wil ze vragen een eeder geannuleerde order weer te heractiveren, of eigenlijk, ik wil ze vragen dat de 16GB order die toch never nooit wordt uitgeleverd wel wordt meegenomen in de contact ronde voor swap naar 32GB
Dat was inderdaad ook de gedachte achter mijn vraag aan de FNAC-ers. Krijg nu sterk het idee tussen wal en schip te gaan belanden. Helaas is mijn Frans niet goed genoeg om een telefoongesprek te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Marqie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:03:
[...]

Dat was inderdaad ook de gedachte achter mijn vraag aan de FNAC-ers. Krijg nu sterk het idee tussen wal en schip te gaan belanden. Helaas is mijn Frans niet goed genoeg om een telefoongesprek te voeren.
Mijn Frans wel, maar ik kom niet uit het menu
1- marketplace bestellingen volgen
2- fnac.com bestellingen volgen
3- fnac.omc nbestellingen annuleren
4 - muziek besteldients
en daarna noemt ze in gepaste snelheid 2 franse telefoonnummers voor andere dingen .. grrr

Poging 3 zo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
Het is ook echt zuur, maar het lijkt me technisch echt lastig. Je moet bijvoorbeeld een order kunnen toevoegen aan een klant. Ook zal je een PayPal autorisatie aan moeten maken. Ik neem tenminste aan dat ze die ook intrekken. Zal een gekke wereld worden als bedrijven zomaar je PayPal leeg kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HP TouchPad Wi-Fi 16 GB 9.7-Inch Tablet Computer
Sold by: Big Dave's Deals
Condition: new
Quantity: 1
subtotal: $239.50

Nu alleen de verzending nog.
Agja dan maar iets meer betalen maar dan heb ik er wel een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
jip_86 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:30:
Het is ook echt zuur, maar het lijkt me technisch echt lastig. Je moet bijvoorbeeld een order kunnen toevoegen aan een klant. Ook zal je een PayPal autorisatie aan moeten maken. Ik neem tenminste aan dat ze die ook intrekken. Zal een gekke wereld worden als bedrijven zomaar je PayPal leeg kunnen trekken.
Dat klinkt inderdaad logisch, maar ik heb het even nagekeken en zowel de authorisatie aan FNAC voor de 16GB is nog 'in behandeling' evenals die van de 32GB. Dit terwijl beide orders gisteren aan het begin van de middag zijn geannuleerd. Beide authorisaties hebben de geldigheid van 1 maand! Dat zou dus geen problemen mogen opleveren voor het terugzetten van een order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marqie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:40:
[...]

Dat klinkt inderdaad logisch, maar ik heb het even nagekeken en zowel de authorisatie aan FNAC voor de 16GB is nog 'in behandeling' evenals die van de 32GB. Dit terwijl beide orders gisteren aan het begin van de middag zijn geannuleerd. Beide authorisaties hebben de geldigheid van 1 maand! Dat zou dus geen problemen mogen opleveren voor het terugzetten van een order.
Ben je daar zeker van? Ik heb gisteren met erwincomp aan de telefoon gehangen en de autorisatie of 'pending payments' blijven maar 3 à 5 dagen geldig. Dus na de annulering van een order, verdwijnt het vrij snel zodat je tegoeden terug vrij komen om elders te bestellen. Dit was iig zo voor een credit card, maar ik denk dat PayPal niet anders is wanneer het aan je cc gelinkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Ze mogen me best een geheime link sturen waar ik m opnieuw bestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:45:
[...]

Ben je daar zeker van? Ik heb gisteren met erwincomp aan de telefoon gehangen en de autorisatie of 'pending payments' blijven maar 3 à 5 dagen geldig. Dus na de annulering van een order, verdwijnt het vrij snel zodat je tegoeden terug vrij komen om elders te bestellen. Dit was iig zo voor een credit card, maar ik denk dat PayPal niet anders is wanneer het aan je cc gelinkt is.
Daar ben ik inderdaad wel vrij zeker van, als ik kijk naar mijn bestelling van 22-08 dan geeft Paypal aan dat de machtiging voor 220eu afloopt op 20-9. Mijn Paypal is gelinkt aan zowel bank als cc maar denk niet dat dat er mee te maken heeft.
DonLexos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:49:
Ze mogen me best een geheime link sturen waar ik m opnieuw bestel :+
Zodra je via je geheime link besteld hebt dan deel je die toch wel even hier hè :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Als ik daarom vraag wordt er direct opgehangen denk ik, je kan veel zeggen van Fransen, maar hun gevoel voor humor is anders .. daarnaast denk ik dat de helpdesk medewerkers ook niet heel vrolijk worden van al die TouchPad vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:58
Paypal kan natuurlijk automatisch die autorisatie blijven verlengen op je kaart afhankelijk van de vervaldatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
DonLexos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:57:
Als ik daarom vraag wordt er direct opgehangen denk ik, je kan veel zeggen van Fransen, maar hun gevoel voor humor is anders .. daarnaast denk ik dat de helpdesk medewerkers ook niet heel vrolijk worden van al die TouchPad vragen
Tja inderdaad! Al hadden ze een hoop problemen (en dus vragen) kunnen voorkomen als ze wat zorgvuldiger waren geweest met die '32GB actie' van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Marqie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:01:
[...]

Tja inderdaad! Al hadden ze een hoop problemen (en dus vragen) kunnen voorkomen als ze wat zorgvuldiger waren geweest met die '32GB actie' van gisteren.
Ja maar ik heb net na ~55 minuten wachten wel opgehangen, want ik wil eigenlijk nog wel andere dingen doen vandaag. Wil m graag hebben, maar de hunt heeft al meer tijd gekost dan me lief is (uiteindeljk is het goedkoper om m direct voor 250€ te kopen op ebay en de tijd die je daarmee bespaart vakken te vullen ;)).

Helaas van mij dus geen nieuws ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ipconfig schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 06:55:
[...]

klopt ik heb bij FNAC een 32GB TP besteld en heb na de bevestigings mail geen mail meer ontvangen.
Pas na een mailtje van PayPal weer eens op de site gekeken.
Mijn 32GB is keurig verzonden en was binnen 24 uur na verzending in NL.
ps ik hoop echt dat de early 16GB bestelllers hun 32 GB gaan ontvangen.
Kan je misschien laten weten wat de aanleiding was om weer eens op de fnac site te kijken, en wat toen de status van je bestelling was?

De status van mijn bestelling van gisteren (32GB) staat nu dus op ´Commande annulee´ maar hierover heb ik geen email ontvangen. Ik heb net even met mijn bank gebeld: mijn CC betaling staat op ´approved´ door de CC maatschappij en moet nog bevestigd worden door fnac; fnac heeft mijn betaling op dit moment iig niet geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
jurk738 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:09:
[...]

Kan je misschien laten weten wat de aanleiding was om weer eens op de fnac site te kijken, en wat toen de status van je bestelling was?

De status van mijn bestelling van gisteren (32GB) staat nu dus op ´Commande annulee´ maar hierover heb ik geen email ontvangen. Ik heb net even met mijn bank gebeld: mijn CC betaling staat op ´approved´ door de CC maatschappij en moet nog bevestigd worden door fnac; fnac heeft mijn betaling op dit moment iig niet geannuleerd.
Da's appart, ik heb m zelfs dubbel ontvangen (en begreep dat degene die ik getipt had m ook 2 ontving) .. strekking was iig dat die link niet publiek was, en derhalve zijn alle orders geannuleerd voor die dag. De reservering kan nog open staan, maar de charge bij fnac vind altijd pas plaats bij de verzending, dus die zal er wel vanzelf vanaf vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Voegt niets toe.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 02-09-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marqie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:53:
[...]
Zodra je via je geheime link besteld hebt dan deel je die toch wel even hier hè :9
Als je zelf een order voor een 16GB uit het staan krijg je zo'n link, mochten ze zo te werk gaan, vanzelf wel.
Mocht je geen bestelling hebben uitstaan; dan probeer je nu een ander een oor aan te naaien, iemand die wel op tijd was en nog op een alternatief van fnac zit te wachten, door er een van de eventuele voorraad te kapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:25

mace

Sapere Aude

Ik zeg: 100 euro or bust, 250 euro op ebay is alsnog de heflt van wat het eerst was, maar verdomme, ik wil hem voor 100. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik geef het op, de eerste keer verneukt omdat ik 32GB besteld had, maar mijn CC niet accepteerde waarna ik via Paypal een 16GB bestelde. Gister dus de 32GB weer besteld en meteen de 16GB geannuleerd, en nu heb ik niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:41:
[...]

Als je zelf een order voor een 16GB uit het staan krijg je zo'n link, mochten ze zo te werk gaan, vanzelf wel.
Mocht je geen bestelling hebben uitstaan; dan probeer je nu een ander een oor aan te naaien, iemand die wel op tijd was en nog op een alternatief van fnac zit te wachten, door er een van de eventuele voorraad te kapen.
Een link geven is wel goed denk ik maar dan zodanig dat het aantal bestelde 16GBs overeenkomt met de te leveren 32GB. Niet dat er mensen straks 2x 32GB bestellen terwijl ze voorheen 1x 16GB hebben besteld.

Wat een toestand :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marqie
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:41:
[...]

Tja ik HAD een bestelling van 2x 16GB gedaan op de 22ste om 20:50uur... Dus op tijd? Ehh nogal! Totdat die FNAC-ers gingen goochelen met die 32GB's gisteren en ik met twee geannuleerde orders zit. 'Oor aannaaien' en 'kapen' zijn wat mij betreft dus zware woorden ;). Momenteel voel ik me vooral een oor aangenaaid door FNAC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falkor73
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 12:15
Marqie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:52:
[...]

Tja ik HAD een bestelling van 2x 16GB gedaan op de 22ste om 20:50uur... Dus op tijd? Ehh nogal! Totdat die FNAC-ers gingen goochelen met die 32GB's gisteren en ik met twee geannuleerde orders zit. 'Oor aannaaien' en 'kapen' zijn wat mij betreft dus zware woorden ;). Momenteel voel ik me vooral een oor aangenaaid door FNAC!
Wellicht mag er iets meer ruimte zijn voor wat zelf reflectie?
Fnac heeft gisteren niet aangegeven dat er een 32GB te bestellen was. De link die iedereen gebruikte (en ik ook had willen gebruiken hoor), was niet bedoeld om te gebruiken. Dat zij een foutje hebben gemaakt ofzo, waardoor er iemand achter de link kon komen, is natuurlijk stom. Maar zij hebben die 32Gb niet te koop gezet voor het hele publiek.

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Falkor73 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:55:
[...]
...
Maar zij hebben die 32Gb niet te koop gezet voor het hele publiek.
..
Wel dus want iedereen kon hem zo bestellen via de link, dat het niet de bedoeling was is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:16
Even wat ervaringen delen, mocht het in de toekomst nog handig zijn.

Mijn BestBuy-bestelling via Borderlinx is gisteren binnen gekomen. Alles is prima gegaan en in twee delen te tracken geweest. Het eerste deel via UPS voor het deel in de USA. Vanaf Borderlinx is het tot aan je huis te tracken met DHL. Het is misschien aan de prijs, maar over Borderlinx ben ik verder tevreden. Vooral de express-verzending is snel. Twee dagen duurde het voordat ik het pakketje in huis had. Ik zou ze een volgende keer zeker weer overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falkor73
FlyEragon schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:01:
[...]

Wel dus want iedereen kon hem zo bestellen via de link, dat het niet de bedoeling was is een ander verhaal.
Tja, ben ik niet met je eens.
Een 'normaal' mens kon niet bij die link en de link was ook niet bedoeld voor iedereen.
Ik zou ook balen hoor als het mij gister wel gelukt was via die link, maar ik begrijp ook van Fnac dat ze de orders hebben gecancelled.

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Ben benieuwd of we vandaag nog iets vanuit Fnac gaan horen, hoop stiekem op nog een geheim linkje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgende keer graag de topic report knop gebruiken en zelf niet op reageren.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 02-09-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Falkor73 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:55:
[...]

Wellicht mag er iets meer ruimte zijn voor wat zelf reflectie?
Fnac heeft gisteren niet aangegeven dat er een 32GB te bestellen was. De link die iedereen gebruikte (en ik ook had willen gebruiken hoor), was niet bedoeld om te gebruiken. Dat zij een foutje hebben gemaakt ofzo, waardoor er iemand achter de link kon komen, is natuurlijk stom. Maar zij hebben die 32Gb niet te koop gezet voor het hele publiek.
Euh ja en nee. Mijn initele order van 16GB was ook nav een deeplink recht de site in. Op de pagina waar het omgaat stond alleen "bestel voor 1300u en je hebt m snel". Er was niets waaruit bleek dat je m vanaf daar niet kon bestellen, de betaling werd geautoriseerd, hij werd zelfs ingepland voor verzending.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap wel dat ze de boel terugdraaien als het idd zo is dat het niet voor het publiek was, maar roepen dat we dat van tevoren konden weten klopt natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Bobbus schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:02:
Even wat ervaringen delen, mocht het in de toekomst nog handig zijn.

Mijn BestBuy-bestelling via Borderlinx is gisteren binnen gekomen. Alles is prima gegaan en in twee delen te tracken geweest. Het eerste deel via UPS voor het deel in de USA. Vanaf Borderlinx is het tot aan je huis te tracken met DHL. Het is misschien aan de prijs, maar over Borderlinx ben ik verder tevreden. Vooral de express-verzending is snel. Twee dagen duurde het voordat ik het pakketje in huis had. Ik zou ze een volgende keer zeker weer overwegen :)
Ook goede ervaringen met Borderlinx. Verzendkosten vallen opzich mee en alles verloopt soepeler dan ik had verwacht. Overgens duurt normale verzending ook maar 2 dagen. Woensdag verzonden, vandaag in huis. Scheelt toch wel weer iets vsn 15 dollar met express verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basterd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:17:
[...]

Waar slaat dit nou weer op ? :?
inderdaad, tipgevers mogen van mij een standbeeld, en eeuwige roem hier op tweakers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falkor73
DonLexos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:19:
[...]

Euh ja en nee. Mijn initele order van 16GB was ook nav een deeplink recht de site in. Op de pagina waar het omgaat stond alleen "bestel voor 1300u en je hebt m snel". Er was niets waaruit bleek dat je m vanaf daar niet kon bestellen, de betaling werd geautoriseerd, hij werd zelfs ingepland voor verzending.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap wel dat ze de boel terugdraaien als het idd zo is dat het niet voor het publiek was, maar roepen dat we dat van tevoren konden weten klopt natuurlijk niet.
Ok, dat is wel waar. maar toch. Wie was de bron van die link? Niet Fnac toch?
Het is wel gewoon K*t

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 05:55
Hi, regarding your # Touchpad controls, we regret not being able to give you more accurate information to date.

We promise to get back to you via e-mail by tonight & we will renew our heads apologize the inconvenience experienced pr

Touchpad Controls? wat is dat?

Bron:http://mobile.twitter.com/fnac

[ Voor 12% gewijzigd door ALPACINO op 02-09-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
Iemand tips voor een touchstone en/of originele case voor een vriendelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Falkor73 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:06:
[...]

Tja, ben ik niet met je eens.
Een 'normaal' mens kon niet bij die link en de link was ook niet bedoeld voor iedereen.
Ik zou ook balen hoor als het mij gister wel gelukt was via die link, maar ik begrijp ook van Fnac dat ze de orders hebben gecancelled.
Ja dat cancellen is jammer maar helaas, dat begrijp ik ook wel. Jammer, och, jammer is het dat velen hier na alle tijd en moeite niet voor een soortgelijk bedrag lijken te kunnen slagen (maar alleen nog via "dure" veilingen ev. een exemplaar kunnen bemachtigen).

Wel jammer vind ik het dat Fnac slecht communiceert (de orders zijn van 22 augustus, het is 2 september) en volstrekt zelf onbereikbaar is. Meerdere malen gemailt zonder reactie, en vandaag na 55 min in de wacht te hebben gehangen ook de poging via de telefoon opgegeven.

Ik begrijp dat de animo enorm is, maar Fnac is geen kleine dozenschuiver maar een groot bedrijf met enorm grote winkels met een groot assortiment .. Je zou wel verwachten dat ze er assertiever mee om kunnen gaan. RDC bijvoorbeeld update via twitter en facebook veel regelmatiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
@ALPACINO

Zet ook ff de bron erbij:

http://mobile.twitter.com/fnac

commandes <> controls, is krom vertaald zal wel uitstaande orders zijn

[ Voor 43% gewijzigd door mountainbiker op 02-09-2011 12:28 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Falkor73 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:21:
[...]
Ok, dat is wel waar. maar toch. Wie was de bron van die link? Niet Fnac toch?
Het is wel gewoon K*t
Uiteindelijk wel, want je kan met die rare id's in de link hem moeilijk geraden hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
ALPACINO schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:21:
Hi, regarding your # Touchpad controls, we regret not being able to give you more accurate information to date.

We promise to get back to you via e-mail by tonight & we will renew our heads apologize the inconvenience experienced pr

Touchpad Controls? wat is dat?
Typerend. Het is vrijdag en vanavond mailen we je wel even een update dat er wederom niets te melden is, en dan spreken we elkaar maandag .. dat doen ze de hele tijd zo ... balen

Overigens is de google translate verre van ideaal.

[1] Hallo allemaal, wat betreft de #touchpad, het spijt ons dat we jullie vandaag niet meer aanvullende informatie kunnen geven

[2] Wij beloven u om hier vanavond op terug te komen via email en hier (-twitter-) en we bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
JJerome schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:20:
[...]

Ook goede ervaringen met Borderlinx. Verzendkosten vallen opzich mee en alles verloopt soepeler dan ik had verwacht. Overgens duurt normale verzending ook maar 2 dagen. Woensdag verzonden, vandaag in huis. Scheelt toch wel weer iets vsn 15 dollar met express verzending.
Ik wil ook via Bordlinx bestellen.

Hoeveel was je kwijt aan BL alleen en hoeveel totaal dus met btw etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Synthale schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:22:
Iemand tips voor een touchstone en/of originele case voor een vriendelijke prijs?
Ik zag op Ebay een totaalpakket te koop staan dus TP, hoes, keyboard en Touchstone voor 400 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
Mandrake466 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:33:
[...]

Ik zag op Ebay een totaalpakket te koop staan dus TP, hoes, keyboard en Touchstone voor 400 dollar.
dank maar pad al aanwezig !
400 blijft veel geld (ex verzenden en btw etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
DonLexos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:27:
[...]

Typerend. Het is vrijdag en vanavond mailen we je wel even een update dat er wederom niets te melden is, en dan spreken we elkaar maandag .. dat doen ze de hele tijd zo ... balen

Overigens is de google translate verre van ideaal.

\[1] Hallo allemaal, wat betreft de #touchpad, het spijt ons dat we jullie vandaag niet meer aanvullende informatie kunnen geven

\[2] Wij beloven u om hier vanavond op terug te komen via email en hier (-twitter-) en we bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.
Naar Engels krijg je een beter vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Dus als ik het goed begrijp was de 32GB ineens te bestellen, maar zijn al die bestellingen weer geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ja, dat is precies wat er te lezen valt de laatste paar pagina's.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
mace schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:38:
Dus als ik het goed begrijp was de 32GB ineens te bestellen, maar zijn al die bestellingen weer geannuleerd?
Jep. En het probleem is nu dat mensen die toen een 32GB besteld hebben, hun 16GB geannuleerd hebben. Overigens is er door RDC aangekondigd dat ze 7 september om 7u 's ochtends de verkoop weer hervatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Mandrake466 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:36:
[...]

Naar Engels krijg je een beter vertaling.
De vertaling in het NL zijn mn eigen Nederlandse volzinnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in Nederland woont zou ik al helemaal niet rekenen op RDC. Ze leveren niet naar NL.
En de rest: schat de kans maar niet te hoog in. Ze hebben maar 500 16GB en 500 32GB units liggen. Om 06:55 zal die site al platliggen, want de kans om er een te kopen nóg verkleint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:52
mace schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:38:
Er was een link uitgelekt (of weet ik veel hoe die bekend is geworden) waarop de 32GB gewoon te bestellen was bij FNAC en die link was verder nergens op de site te vinden.

Persoonlijk vind ik het een beetje eigen schuld dikke bult om een link te vertrouwen die je vanaf de site zelf niet kunt bereiken. En ik vind dat FNAC het best goed doet met deze drukte. Ze zijn een van de weinige bedrijven die echt probeert om alle bestellingen uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Laatst online: 15:58
DonLexos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:27:
[...]

\[2] Wij beloven u om hier vanavond op terug te komen via email en hier (-twitter-) en we bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.
Even ter info... d'ici ce soir wil zeggen tussen nu en vanavond. Niet letterlijk 'hier' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

janvanduschoten schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:40:
Ja, dat is precies wat er te lezen valt de laatste paar pagina's.
Niet zo passive-agressive AUB. ;)
Japperrrr schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:40:
[...]

Jep. En het probleem is nu dat mensen die toen een 32GB besteld hebben, hun 16GB geannuleerd hebben. Overigens is er door RDC aangekondigd dat ze 7 september om 7u 's ochtends de verkoop weer hervatten.
Duidelijk, bedankt voor het uitleggen mensen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door mace op 02-09-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
En laten we wel wezen, ik had op zijn minst even gewacht tot er echt verzonden stond als je die 16GB wilde annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
danielkraak schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:45:
[...]
Persoonlijk vind ik het een beetje eigen schuld dikke bult om een link te vertrouwen die je vanaf de site zelf niet kunt bereiken. En ik vind dat FNAC het best goed doet met deze drukte. Ze zijn een van de weinige bedrijven die echt probeert om alle bestellingen uit te leveren.
Ik vermoed dat de meesten dat niet eerst gecheckt hebben, ervaring is nl dat die dingen nogal snel uitverkopen, als je eerst rustig gaat doorwinkelen en 10 min wacht kan je te laat zijn.

Fnac zal zeker zn best doen maar de communicatie is miniem. Zelf zijn ze niet te bereiken (geen reactie op (Franstalige) mail en telefonisch iig niet binnen 55 minuten)

Daarnaast is 'proberen te leveren' wel ruim. Vooralsnog is er geen direct contact opgenomen met de mensen die een 16GB order hadden de 22e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
jip_86 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:57:
En laten we wel wezen, ik had op zijn minst even gewacht tot er echt verzonden stond als je die 16GB wilde annuleren.
Ja volstrekt mee eens, net zo mee eens als dat het toch heel verstandig was geweest om 32GB TP's te bestellen ipv 16GB TP's... maar dat is beetje terugkijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbcrs
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-03-2024
Japperrrr schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:42:
[...]

Heb je de laatste 50 pagina's al eens gelezen?
Jaspperrr ontzettend bedankt voor je behulpzame reactie, ik heb veel van de reacties gelezen, maar uit jou reactie te zien heb ik wat over het hoofd gezien!? Wellicht dat je in de volgende reactie kan uitleggen wat dat precies is :)

http://blog.morrison.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Zouden ze bij RDC controleren of er meerdere TP's naar één adres gaan? Anders zou ik veel mensen hier waarschijnlijk een groot plezier kunnen doen; woon op loopafstand van de grens met België :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Japperrrr schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:11:
Zouden ze bij RDC controleren of er meerdere TP's naar één adres gaan? Anders zou ik veel mensen hier waarschijnlijk een groot plezier kunnen doen; woon op loopafstand van de grens met België :P
Ja dat doen ze, is gevraagd en beantwoord op hun twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
DonLexos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:12:
[...]

Ja dat doen ze, is gevraagd en beantwoord op hun twitter.
Ah okee, jammer. Had zelf voor de zekerheid al twee adressen geregeld omdat ik het risico niet wilde lopen. Misschien kan ik nog wel een derde of zelfs een vierde adres regelen, maar dan wordt het hier oorlog om wie er zijn TP heen mag laten sturen :P gaat em niet worden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:51
Jammer dat RDC geen winkel heeft... volgende week zit ik in de Ardennen en had het niet erg gevonden in de nacht ff naar Frankrijk te rijden voor een TP als 'ie uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
danielkraak schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:45:
[...]

Er was een link uitgelekt (of weet ik veel hoe die bekend is geworden) waarop de 32GB gewoon te bestellen was bij FNAC en die link was verder nergens op de site te vinden.

De zoekfunctie van fnac laat ook nogal te wensen over, dus ik heb geen moment gedacht dat er iets mis was toen ik bestelde via de beruchte link. Jammer dat ze gelijk alles geannuleerd hebben ipv een backup lijst aanmaken zoals met de 16GB orders die (ook) niet geleverd konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Mischien worden de geannuleerde 16GB orders van gistah wel teruggedraaid.

Ja, ik weet het mischien mischien mischien.. :/

Afwachten en alvast voorbereiden op een teleurstelling. Er zijn ergere dingen in de wereld.

:'( Hm?

[ Voor 9% gewijzigd door Mandrake466 op 02-09-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een manier om RDC naar NL te laten verzenden? Of een tussenpersoon zoals borderlynx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:32:
Weet iemand of er een manier om RDC naar NL te laten verzenden? Of een tussenpersoon zoals borderlynx
Je zult zelf een adres moeten regelen in Frankrijk of België en dan laten doorsturen (of afhalen). Immers is het max 1 TP per adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
segil schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:40:
[...]

Jammer dat RDC geen winkel heeft... volgende week zit ik in de Ardennen en had het niet erg gevonden in de nacht ff naar Frankrijk te rijden voor een TP als 'ie uitkomt :)
Ze gaan ze in de winkel ook niet verkopen, Fnac ook niet meer (zit oa in Antwerpen) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
Wanneer komen de nieuwe goodies dan binnen bij Fnac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
erofact schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:48:
Wanneer komen de nieuwe goodies dan binnen bij Fnac?
Als we dat toch eens wisten .. geen idee, ook niet hoe ze daar mee om zullen gaan, vooralsnog is volgens mij niemand hier geslaagd om een reply te ontvangen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden "ce soir" nog wat laten weten aan de mensen met een openstaande order. Geen idee hoelang ze deze avond nog werken, maar heb vooralsnog niets gehoord van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 20-09 00:46
Onderstaande email net ontvangen van Fnac.com (de eerste naar mijn bestelling!).

Cher client,

Suite à notre dernier échange, vous êtes en attente d’une information de notre part concernant la possibilité de commander une tablette HP Touchpad 32Go.

Nous serons en mesure de vous apporter une réponse complète et définitive en début de semaine prochaine.

Nous mesurons votre impatience et vous assurons être totalement mobilisés sur le sujet.

Cordialement,

Le service Client Fnac.com

Vertaling:

Geachte klant,

Na onze laatste ruil, wacht je nog op informatie van ons over de mogelijkheid van het bestellen van een Touchpad Tablet HP 32GB.

Zullen we in staat om u een compleet en definitief antwoord begin volgende week.

Wij meten uw ongeduld en verzeker u volledig worden gemobiliseerd over het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Fnac.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:31:
Onderstaande email net ontvangen van Fnac.com (de eerste naar mijn bestelling!).

Cher client,

Suite à notre dernier échange, vous êtes en attente d’une information de notre part concernant la possibilité de commander une tablette HP Touchpad 32Go.

Nous serons en mesure de vous apporter une réponse complète et définitive en début de semaine prochaine.

Nous mesurons votre impatience et vous assurons être totalement mobilisés sur le sujet.

Cordialement,

Le service Client Fnac.com

Vertaling:

Geachte klant,

Na onze laatste ruil, wacht je nog op informatie van ons over de mogelijkheid van het bestellen van een Touchpad Tablet HP 32GB.

Zullen we in staat om u een compleet en definitief antwoord begin volgende week.

Wij meten uw ongeduld en verzeker u volledig worden gemobiliseerd over het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Fnac.com
En hoe laat heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 20-09 00:46
Koen- schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:32:
[...]

En hoe laat heb je besteld?
Ik heb op 22-08-2011 om 23:09 (een van de laatste) besteld.

Niemand verder nog deze email ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:34:
[...]

Ikzelf niet, maar mjin 16GB order is geannuleerd, en ondanks pogingen daarover in contact te treden is dat niet gelukt en ben ik waarschijnlijk sowieso HPTP-fnac-loos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:34:
[...]

Ik heb op 22-08 om 22:50 besteld en heb de mail ook ontvangen (vanavond, 20:26 uur). Ik denk dat we mogen aannemen dat in ieder geval iedereen die nog een bestelling van de 22e open heeft staan die mail krijgt.

Er staat overigens wel een fout in de mail, aangezien ik de 16GB versie besteld heb, maar de mail heeft het over de 32GB versie:
(...) une tablette HP Touchpad 32Go
Maar goed, begin volgende week horen we dus meer. Ik ga er niet vanuit dat ze nog TouchPads (hebben) kunnen bemachtigen, maar we zullen zien.

Overigens is mijn bestelstatus nu ook veranderd van 'Commande en préparation' naar 'Commandé'.

[ Voor 19% gewijzigd door ChillinR op 02-09-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 19-09 23:15
Ik heb de mail niet ontvangen? (22:17 besteld 22 aug)

Komt misschien omdat ik een 16 en 32gb had besteld, de 32gb heb ik al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Mr.Joker schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:48:
Ik heb de mail niet ontvangen? (22:17 besteld 22 aug)

Komt misschien omdat ik een 16 en 32gb had besteld, de 32gb heb ik al binnen :)
Ik heb ook geen mail gehad en had ook al eerder een losse 32GB besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:47
Hier geen mail ontvangen.
Heb een 16 GB besteld de 22e, bevestigingsmail van 21:34

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16gb besteld op 22 augustus, bevestigings mail om 22:17.
Nog geen mail ontvangen order staat sinds 23 augustus in voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ok, dus niet iedereen heeft nog een mail gehad. Het lijkt me dat we die nog wel krijgen. Het lijkt me dan ook niet nodig om nog meer posts hier te plaatsen om aan te geven of je wel of niet een mail hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 21:31
Bij mij zat de mail in de spambox (gmail), ondanks dat ik de orderbevestiging al als "niet-spam" had aangemerkt. Jullie kunnen daar dus ook nog even kijken :-) Overigens weet je al wat er in staat (niets), maar het geeft toch een soort vakantiegevoel om weer wat Frans te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft hier geen dagboek bij te houden.

[ Voor 65% gewijzigd door RoD op 02-09-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Zou mooi zijn als voor de gedupeerde 32GB bestellers van gisteren eveneens een lijst zou worden gemaakt.

Zal wel niet gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Raimon89 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:25:
Zou mooi zijn als voor de gedupeerde 32GB bestellers van gisteren eveneens een lijst zou worden gemaakt.

Zal wel niet gebeuren..
Die hebben al een cancel gehad en hebben helaas gewoon pech. Denk je werkelijk dat ze van alles een lijstje gaan bijhouden? Het levert ze sowieso al nauwelijks geld op dus elke moeite die ze er extra in steken kost ze gewoon geld. Marge op de TP is zeer zeer laag voor de geleverde effort so far.

Sorry maar iedereen hier die achter het net vist kan beter wachten op eventuele nieuwe voorraad vanuit HP. Niemand weet waar die naartoe gaan en hoeveel het er gaan worden, laat staan of HP nu uberhaubt nog ergens voorraad onderweg heeft.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
22-8 21:42 ook geen mail.

Het lijkt wel of ze willekeurig te werk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:34

duderuud

Sliden is koel

Ik heb rond 22-8 22:05 besteld, heb de mail WEL gekregen.

Ik hou goede moed...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Willen jullie geen post meer maken met alleen daarin "zo laat besteld, wel/geen mail gehad". Deze laatste pagina staan er al zeker 6 en het voegt nu niets meer toe.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Laatst online: 14-09 13:22
janvanduschoten schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 08:28:
[mbr] Willen jullie geen post meer maken met alleen daarin "zo laat besteld, wel/geen mail gehad". Deze laatste pagina staan er al zeker 6 en het voegt nu niets meer toe.[/mbr]
Ik weet niet of het is toegstaan om te linken maar ik heb zojuist even snel een website gemaakt op een leegstaand domein van mij om de 16gb bestellingen bij FNAC bij te houden. Mensen kunnen hier de status van bestellingen van andere op zien en hoeven het dus niet meer te vragen op het forum.

Is dus absoluut geen reclame en heb het puur gedaan omdat ik zelf eigenlijk ook wel wil weten hoe de mede 16gb bestellers er voor staan.

Tweakers met bestellingen die openstaan van 16gb (Eventueel 32 ook als hier animo voor is) kunnen mij DM`en en met hun status en dan zet ik hun erbij. Graag ook bij eventuele updates een DM sturen zodat het zo veel mogelijk up-to-date is.

De link:
http://www.outfitted.nl/

Mocht het niet mogen verwijder deze post maar.

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falkor73
SuperSpoof schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:59:
[...]

Ik weet niet of het is toegstaan om te linken maar ik heb zojuist even snel een website gemaakt op een leegstaand domein van mij om de 16gb bestellingen bij FNAC bij te houden. Mensen kunnen hier de status van bestellingen van andere op zien en hoeven het dus niet meer te vragen op het forum.

Is dus absoluut geen reclame en heb het puur gedaan omdat ik zelf eigenlijk ook wel wil weten hoe de mede 16gb bestellers er voor staan.

Tweakers met bestellingen die openstaan van 16gb (Eventueel 32 ook als hier animo voor is) kunnen mij DM`en en met hun status en dan zet ik hun erbij. Graag ook bij eventuele updates een DM sturen zodat het zo veel mogelijk up-to-date is.

De link:
http://www.outfitted.nl/

Mocht het niet mogen verwijder deze post maar.
Waarom wil je het eigenliijk bijhouden?

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSpoof
  • Laatst online: 14-09 13:22
Falkor73 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:05:

Waarom wil je het eigenliijk bijhouden?
Om het overzichtelijk op 1 plek te hebben inplaats van dit topic er vol mee te spammen.
Gelieve geen vragen meer over waarom of hoe, dat gaat immers niet over het onderwerp van dit topic.

[ Voor 18% gewijzigd door SuperSpoof op 03-09-2011 11:25 ]

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik snap de laatste twitter berichten van rue de commerce niet helemaal. Gaan ze nu op frans ip adres filteren of niet? En kan je met een NL factuuradres wel een bestelling plaatsen op een frans afleveradres? Of gaan ze dat weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceMeister schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:10:
Ik snap de laatste twitter berichten van rue de commerce niet helemaal. Gaan ze nu op frans ip adres filteren of niet? En kan je met een NL factuuradres wel een bestelling plaatsen op een frans afleveradres? Of gaan ze dat weigeren?
Nee, ze kunnen niet op Frans IP adres filteren, omdat ze zoals ze zelf aangeven ook Fransozen hebben die elders wonen.

Ja, ze gaan wel filteren op Frans afleveradres (en dus met NL factuuradres zoals het daar staat). Er wordt dus NIET naar een Kiala punt of adres in Belgie/Luxemburg verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonLexos
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 12:28:
[...]
Ja, ze gaan wel filteren op Frans afleveradres (en dus met NL factuuradres zoals het daar staat). Er wordt dus NIET naar een Kiala punt of adres in Belgie/Luxemburg verzonden.
Dát is jammer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het mogelijk zijn alle TP's af te laten leveren in een Frans kialapunt en deze dan te gaan halen en dan verder te verzenden?
Pagina: 1 ... 45 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal