Je kunt inderdaad enkel een alert instellen.
Waarschijnlijk gaan ze zo de overschot aan 32GB Touchpads de deur uit doen?
Waarschijnlijk gaan ze zo de overschot aan 32GB Touchpads de deur uit doen?
Verwijderd
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Verwijderd
Yup gewoon het nederlandse adres.Falkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:09:
Ik kreeg dit te zien " Vous devez choisir ou créer une adresse valide"
Wat vulden jullie bij het adres in, gewoon jullie nl adres?
Verwacht nu niet dat de bestelling goed zou gaan hoor, maar stel dat het deze week ergens wel kan. Dan wil ik natuurlijk geen gezeik bij het invullen van mijn adres
Nee, ging gewoon goed bij het aanmaken van het account... nadat ik de eerste maal te laat was met het bestellen, heb ik alvast mijn adres en CC gegevens ingevuld in mijn account... dat scheelt als je 'm wilt gaan bestellenFalkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:09:
Ik kreeg dit te zien " Vous devez choisir ou créer une adresse valide"
Wat vulden jullie bij het adres in, gewoon jullie nl adres?
Verwacht nu niet dat de bestelling goed zou gaan hoor, maar stel dat het deze week ergens wel kan. Dan wil ik natuurlijk geen gezeik bij het invullen van mijn adres
iets speciaals gedaan met
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Verwijderd
frustrating. Ik blijf die melding houden terwijl ik adres, postcode, woonplaats en lanf gewoon heb ingevuld.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:13:
Nee hoor gewoon bij "Adresse" de straatnaam + huisnr opgegeven. Die andere 2 heb ik leeg gelaten
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Ja, geen idee waar die buy-knop verstopt zit... ik klik gewoon op mijn lege winkelwagen, zie mijn history aan bezochte artikelen en daar kan ik 'm wel in het wagentje gooien.. beetje vaag allemaal. (mits 'ie natuurlijk EN STOCK staat)Blackminister schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:05:
hehe zit ik nu al twee minuten te zoeken naar de 'Buy' knop op de site van Fnac......
Staat nu weer onbeschikbaar!
Jammer
Alles met een * ingevuld?Falkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:16:
[...]
frustrating. Ik blijf die melding houden terwijl ik adres, postcode, woonplaats en lanf gewoon heb ingevuld.
Iemand zelden meegemaakt?
yup. Maar zou ook kunnen dat ik niet verder kom omdat die touchpad er niet meer is.
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Verwijderd
Verwijderd
Je kan alvast alles invullen in je account, daarvoor hoef je niet een product te kopen/reserveren.Falkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:19:
[...]
yup. Maar zou ook kunnen dat ik niet verder kom omdat die touchpad er niet meer is.
Test wel ff met een ander product ;-)
Vergeet je niet om ook Neeli Kroes te bellen?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:21:
Ik ben helemaal flauw van fnac. Constant die domme fouten. ik ga hier dan ook bezwaar tegen aantekenen en zal dan ook rechtelijke stappen ondernemen indien noodzakelijk
Verwijderd
geen poot om op te staanVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:21:
Ik ben helemaal flauw van fnac. Constant die domme fouten. ik ga hier dan ook bezwaar tegen aantekenen en zal dan ook rechtelijke stappen ondernemen indien noodzakelijk
In tegenstelling wat je eventueel vermoed is Fnac een groot Frans bedrijf met vestigingen in iig België en Frankrijk (daar heb ik ze gezien en bezocht). Winkels zijn HUGE met ENORM GROOT aanbod, dus in tegenstelling tot de dozenschuivende webwinkeltjes heb je hier wel van doen met een aardige toko. Kan me daarom zo voorstellen dat in het juridische Frans in hun algemene voorwaarden staat dat de orders vrijblijvend zijn tot bevestigd en dat ze doo reen wisselend aanbod altijd in de gelegenheid zijn om dingen terug te draaien. Merk bv op dat ze een creditcard/paypal pas aanslaan als iets verzonden wordt, tot die tijd niets betaald en dus eigenlijk ook niet echt ongemak (anders dan last van onze F5-vinger) ..Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:21:
[ Voor 5% gewijzigd door FlyEragon op 01-09-2011 16:32 ]
Is dat je 16GB?FlyEragon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:31:
Commande annulée
Conformément à votre demande, votre commande a été annulée.
A noter : Vous n'êtes débité que du montant des articles expédiés.
Geannuleerde order
Op grond van uw verzoek, is uw bestelling geannuleerd.
Let op: U bent gedebiteerd door de hoeveelheid verzonden items.
Amehoela, ik heb het helemaal niet zelf geannuleerd..
Verwijderd
Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de nieuwe koper
Nee geld terug betalen lijkt mij voldoende toch?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]
Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij wel de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de neiuwekoper.
Geldt dit ook allemaal wanneer je een link hebt gebruikt die overduidelijk niet publiek is?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]
Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij wel de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de neiuwekoper.
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Er is een verschil tussen wat je wil en waar je recht op heb. Maar verder ben ik niet op de hoogte van de Franse wetgeving.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]
Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de nieuwe koper
Niet waar:Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]
Verwijderd
Het is te ingewikkeld om hier dik inhoudelijk op in te gaan. Ik ben advocaat omtrent het internationale handelsrecht en ik weet zeker dat zij geen poot hebben om op te staan.DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:28:
[...]
In tegenstelling wat je eventueel vermoed is Fnac een groot Frans bedrijf met vestigingen in iig België en Frankrijk (daar heb ik ze gezien en bezocht). Winkels zijn HUGE met ENORM GROOT aanbod, dus in tegenstelling tot de dozenschuivende webwinkeltjes heb je hier wel van doen met een aardige toko. Kan me daarom zo voorstellen dat in het juridische Frans in hun algemene voorwaarden staat dat de orders vrijblijvend zijn tot bevestigd en dat ze doo reen wisselend aanbod altijd in de gelegenheid zijn om dingen terug te draaien. Merk bv op dat ze een creditcard/paypal pas aanslaan als iets verzonden wordt, tot die tijd niets betaald en dus eigenlijk ook niet echt ongemak (anders dan last van onze F5-vinger) ..
Verwijderd
Mm, voor zover ik weet wordt er alleen een betaling geauthoriseerd, en pas definitief net voordat ze 'm gaan verpakken/labellen/verzenden?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 16:41 ]
Internationale kopen-op-afstand handelsrecht toevallig? Want ook in NL is dat héél anders dan dat je het in de winkel besteld.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:37:
[...]
Het is te ingewikkeld om hier dik inhoudelijk op in te gaan. Ik ben advocaat omtrent het internationale handelsrecht en ik weet zeker dat zij geen poot hebben om op te staan.
Verwijderd
Ten eerste zijn de algemene voorwaarden lang niet altijd wettelijk correct. daar komt bij dat het Europese recht van toepassing is aangezien die prevaleert ten opzichte van het Franse rechtssysteemDonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:36:
[...]
Niet waar:
A savoir : Nos articles hors cas particuliers ne sont facturés qu’au moment de l’expédition. Les dates d’expédition prévues sont données à titre indicatif, sous réserve de la disponibilité des produits dans nos stocks ou chez nos fournisseurs.
Let op: Onze artikelen uit gevallen betalen op het moment van verzending. Verzend data voorzien worden ter informatie gegeven, onder voorbehoud van beschikbaarheid van producten in onze voorraad of van onze leveranciers.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Goed, begrijp me niet verkeerd, heel rot voor je als je er (net als ik overigens) tot nu toe steeds naastzit, maar je vinkt wel af dat je accoord gaat met hun handelsvoorwaarden voordat je kan bestellen .. Daarnaast, succes met het verkrijgen van contact, vooralsnog heb ik als "klant/bijna-klant/wannabe-klant" nog nooit een reactie terug ontvangen op een (Franstalige) mail.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:40:
[...]
Ten eerste zijn de algemene voorwaarden lang niet altijd wettelijk correct. daar komt bij dat het Europese recht van toepassing is aangezien die prevaleert ten opzichte van het Franse rechtssysteem
ik ook nog nooit en dat terwijl die van mij al lang en breed is geleverd.DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:42:
[...]
Goed, begrijp me niet verkeerd, heel rot voor je als je er (net als ik overigens) tot nu toe steeds naastzit, maar je vinkt wel af dat je accoord gaat met hun handelsvoorwaarden voordat je kan bestellen .. Daarnaast, succes met het verkrijgen van contact, vooralsnog heb ik als "klant/bijna-klant/wannabe-klant" nog nooit een reactie terug ontvangen op een (Franstalige) mail.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:42:
[...]
Goed, begrijp me niet verkeerd, heel rot voor je als je er (net als ik overigens) tot nu toe steeds naastzit, maar je vinkt wel af dat je accoord gaat met hun handelsvoorwaarden voordat je kan bestellen .. Daarnaast, succes met het verkrijgen van contact, vooralsnog heb ik als "klant/bijna-klant/wannabe-klant" nog nooit een reactie terug ontvangen op een (Franstalige) mail.
Nogmaals de agv gelden niet per definitie. Als het in strijd is met het Europese recht zijn die voorwaarden nieyig en hebben ze nooit bestaan. En ik heb al een touchpad en een ipad. Dus daar gaat het mij dan ook niet om. fnac denkt dat ze alles maar kunnen maken, terwijl zij constant fouten maken, warrig communiceren, onwaarheden vertellen et ceteraDonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:36:
[...]
Niet waar:
A savoir : Nos articles hors cas particuliers ne sont facturés qu’au moment de l’expédition. Les dates d’expédition prévues sont données à titre indicatif, sous réserve de la disponibilité des produits dans nos stocks ou chez nos fournisseurs.
Let op: Onze artikelen uit gevallen betalen op het moment van verzending. Verzend data voorzien worden ter informatie gegeven, onder voorbehoud van beschikbaarheid van producten in onze voorraad of van onze leveranciers.
Waar staat dat?Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:31:
Zojuist stond er:
Nouveauté à venir, indisponible à ce jour.
Wat betekent:
Er komt een nieuwe voorraad aan.
Snap exact wat je bedoelt hoor, heel irritant dat er steeds geen duidelijkheid is ..Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:49:
[...]<knipje> terwijl zij constant fouten maken, warrig communiceren, onwaarheden vertellen et cetera
Op de plek waar nu 'Article indisponible' staat.
[ Voor 29% gewijzigd door Japperrrr op 01-09-2011 16:58 ]
Waar daarvoor eerst gewoon een bestelknop stond dus? vaag!Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:54:
[...]
Wazig al die berichten... dan weer en stock, dan weer niet, dan een mailtje dat alles wordt gecancelled, maar vervolgens toch weer eventjes en stock, dan weer niet, dan die melding van een nieuwe voorraad.. en nu weer niet... raar raar.Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:54:
[...]
MTVenus V148 HWP1 5.1903
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ze hebben waarschijnlijk spijt dat ze er ooit aan begonnen zijn.erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:08:
wanneer ik mijn adres heb gevoerd en later moet selecteren, pakt die mijn adres niet.
Misschien leveren ze niet meer naar Nederland?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ja maar begreep net van iemand anders dat ie die mail 2x heeft ontvangen, dus wellicht gewoon toeval (en wel degelijk conform eerdere mails gewoon géén reactie op je eigen mail) .. Wordt ff bellen denk ik, ff moed verzamelen .. zovaak spreek ik geen Frans meerinbedrijf schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:12:
Same here 16 GB geannuleerd en daarna werd natuurlijk de 32GB ook geannuleerd.... ik ook in frans proberen uit te leggen in een mail dat ik de 16GB weer actief willen krijg ik ook dezelfde kansloze mail terug over de annulering van de 32GB versie......
dus is het niet meer mogelijk om naar Nederland te shippen?Mandrake466 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:13:
[...]
Ze hebben waarschijnlijk spijt dat ze er ooit aan begonnen zijn.
Vanmiddag nog wel, lijkt me stug dat dat niet meer lukt, maar ik heb natuurlijk al een account dus ik kan het slecht voor je checken ..erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:
[...]
dus is het niet meer mogelijk om naar Nederland te shippen?
Dat weet ik niet. Kan je wel Nederland selecteren?erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:
[...]
dus is het niet meer mogelijk om naar Nederland te shippen?
[ Voor 9% gewijzigd door Mandrake466 op 01-09-2011 17:18 ]
ja om precies te zijn staat er dit:Mandrake466 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:17:
[...]
Dat weet ik niet. Kan je wel Nederland selecteren?
dan lukt die wellllllllllllJapperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:18:
Probeer de iPad eens, dan lukt het wel hoor
Verwijderd
Volgens mij heb je wat gemist vandaag vriend.Enes_81 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:20:
Mensen houd nou eens op met de discussie of je wel of niet kan registreren, hebben jullie niet de 22e besteld dan maken jullie géén enkele kans op een touchpad via FNAC. Er zijn nog duizenden zo niet honderden mensen die nog niks hebben gehoord over hun bestelling van de 22e, reken er nou maar op dat zei de enigen zijn die nog kans maken.
kon jij hem wel bestellen met een nederlandse adres dan?Raimon89 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:21:
[...]
Volgens mij heb je wat gemist vandaag vriend.
Ja, net als ongeveer 50 anderen hier.erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:21:
[...]
kon jij hem wel bestellen met een nederlandse adres dan?
Ja voor zo lang het duurde kon dat inderdaad, zowel met het account met de 16GB-never-to-be-delivered order als met een nieuw account dat mn vriendin heeft aangemaakt omdat ze na al het gezeur van mij er ook 1 wil hebben. Beiden overigens 'netjes' geannuleerd weer, maar geen problemen tijdens de bestelling.erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:21:
[...]
kon jij hem wel bestellen met een nederlandse adres dan?
[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2011 18:24 ]
Als je (beter) terugleest kan je zien dat je niks gemist hebt (anders dan even de euforie dat het is gelukt gevolgd door teleurstelling dat het is teruggedraaid).
[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2011 18:25 ]
Verwijderd
Les #Touchpad sont là !!! Bientôt en vente sur RueDuCommerce comme promisfacebook.com/note.php?creat…
rueducommerce 2 mins
Wanneer?Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:31:
Voor degenen die bij RDC kunnen bestellen:
[...]
Verwijderd
Typisch RDC: ze zeggen het niet. Dat kan vanavond zijn, maar ook volgende maand -_-
En ze zenden niet naar Nederland volgens mij.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:39:
[...]
Typisch RDC: ze zeggen het niet. Dat kan vanavond zijn, maar ook volgende maand -_-
En ze hebben waarschijnlijk een héél beperkte stock.
7 September om 07:00, ze hebben er 1000: 500 16GB en 500 32GB.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Verwijderd
wat is mis met 1 TP? Wat is mis met eerlijkheid?Kooj1980 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:43:
Op de Facebook-pagina staat meer info:
Allereerst: ze verzenden inderdaad niet naar Nederland.
Ten tweede: de verkoop start volgens de info op Facebook op 7 september om 7 uur 's ochtends
Ten derde: er zijn maar 1000 TouchPads beschikbaar, 500 16 GB en 500 32 GB. Ze zullen waarschijnlijk in een oogwenk op zijn..
Ten vierde: 1 TP per persoon.
Niks mis mee en hij beweert ook niet anders.erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:45:
[...]
wat is mis met 1 TP? Wat is mis met eerlijkheid?
Ten tweede; is er misschien een mogelijkheid om naar NL te shippen?
Oftewel gezien hoe snel het uitverkocht was nadat alleen Tweakers erachter was dat de link online stond, hebben ze niet veel voorraad voor de 16 GB-bestellers...Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:13:
Juich niet te snel. Check Fnac op twitter: alle bestellingen gaan geannuleerd worden! Dit was bedoeld voor de 16GB bestellingen.
[ Voor 10% gewijzigd door Koen- op 01-09-2011 18:57 ]
Ervaring..Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:57:
Hoe weten jullie dat zij niet naar Nederland verschepen?
.... als ze op voorraad komen..... ??Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:08:
Mooi dan bestel ik daar sowieso 1:D ik heb wel contacten in frankrijk dan wel belgie.
Verwijderd
Wat zegt je FNAC account, en wat voor type heb je besteld?? Anders had je even het topic door moeten lezenVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:11:
Heeft er iemand een idee of ik nog kans maak??
ik heb men TP bestelt op Fnac de 22ste
sinds dien heb ik nog niets gehoord of men bestelling nu door zou gaan of niet? weet er iemand meer over
Verwijderd
alex3305 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:25:
[...]
Wat zegt je FNAC account, en wat voor type heb je besteld?? Anders had je even het topic door moeten lezen
Misschien de laatste paginas doorlezen...Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:27:
De 16gb en en hij is nog steeds niet geannuleerd
[...]
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
Die kans is er maar vraag me niet hoe groot of klein. Hopelijk is er morgen meer duidelijkheid.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:11:
Heeft er iemand een idee of ik nog kans maak??
ik heb men TP bestelt op Fnac de 22ste
sinds dien heb ik nog niets gehoord of men bestelling nu door zou gaan of niet? weet er iemand meer over
klopt ik heb bij FNAC een 32GB TP besteld en heb na de bevestigings mail geen mail meer ontvangen.jurk738 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:33:
Nee, ik heb wel vandaag een 32GB besteld, en bevestigingsemail ontvangen.
Een paar uur later stond de status op fnac.com op 'Commande annulée', maar hierover heb ik geen email ontvangen.
Berichtgeving is in ieder geval niet het sterkste punt van fnac..
Verwijderd
Ja, het wordt tijd dat er nu duidelijkheid komt omtrent de 16GB orders.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:04:
Ik hoop vandaag wat te horen over de 16GB bestelling (22-8, 21:10)
Staat vooralsnog op Commande en preperation, ook geen annuleringsmail gehad.
Ik wist niet dat ik zoveel geduld had
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq