Verwijderd

Je kunt inderdaad enkel een alert instellen.
Waarschijnlijk gaan ze zo de overschot aan 32GB Touchpads de deur uit doen?

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ze zijn de niet publiekelijke link aan het testen :+

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:51
Ik gebruik Check4Change elke 30 seconde... die alert mij wanneer iets verandert aan de status.

• Falkor73
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 12:15
Ik kreeg dit te zien " Vous devez choisir ou créer une adresse valide"

Wat vulden jullie bij het adres in, gewoon jullie nl adres?

Verwacht nu niet dat de bestelling goed zou gaan hoor, maar stel dat het deze week ergens wel kan. Dan wil ik natuurlijk geen gezeik bij het invullen van mijn adres

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Verwijderd

Falkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:09:

Verwacht nu niet dat de bestelling goed zou gaan hoor, maar stel dat het deze week ergens wel kan. Dan wil ik natuurlijk geen gezeik bij het invullen van mijn adres
Yup gewoon het nederlandse adres.

• segil
Falkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:09:

Nee, ging gewoon goed bij het aanmaken van het account... nadat ik de eerste maal te laat was met het bestellen, heb ik alvast mijn adres en CC gegevens ingevuld in mijn account... dat scheelt als je 'm wilt gaan bestellen :)

• Falkor73
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:09:
[...]

Yup gewoon het nederlandse adres.
iets speciaals gedaan met
"Adresse * :

Complément d'adresse 1 :

Complément d'adresse 2 :
"

Ik heb achter adress straatnaam geprobeerd en achter Complement d'adresse het nummer, maar ook dat werkte nie :-(

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Verwijderd

Nee hoor gewoon bij "Adresse" de straatnaam + huisnr opgegeven. Die andere 2 heb ik leeg gelaten

• Falkor73
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:13:
Nee hoor gewoon bij "Adresse" de straatnaam + huisnr opgegeven. Die andere 2 heb ik leeg gelaten
frustrating. Ik blijf die melding houden terwijl ik adres, postcode, woonplaats en lanf gewoon heb ingevuld.
Iemand zelden meegemaakt?

MTVenus V148 HWP1 5.1903

• segil
Blackminister schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:05:
hehe zit ik nu al twee minuten te zoeken naar de 'Buy' knop op de site van Fnac...... ;)
Staat nu weer onbeschikbaar!
Jammer
Ja, geen idee waar die buy-knop verstopt zit... ik klik gewoon op mijn lege winkelwagen, zie mijn history aan bezochte artikelen en daar kan ik 'm wel in het wagentje gooien.. beetje vaag allemaal. (mits 'ie natuurlijk EN STOCK staat)

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Falkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:16:
[...]

frustrating. Ik blijf die melding houden terwijl ik adres, postcode, woonplaats en lanf gewoon heb ingevuld.
Iemand zelden meegemaakt?
Alles met een * ingevuld?

• Falkor73
yup. Maar zou ook kunnen dat ik niet verder kom omdat die touchpad er niet meer is.
Test wel ff met een ander product ;-)

MTVenus V148 HWP1 5.1903

Verwijderd

Ik ben helemaal flauw van fnac. Constant die domme fouten. ik ga hier dan ook bezwaar tegen aantekenen en zal dan ook rechtelijke stappen ondernemen indien noodzakelijk

• DonLexos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 18:29
Altijd slim om vast een account aan te maken, zo kwam ik er op voorhand al achter dat je bij rueducommerce.fr niet kan bestellen omdat je daar alleen BE / FR / LU als land kan kiezen, scheelt hoop stress als ze er opeens opstaan en je haast hebt ;-)

Verwijderd

Ik heb net dat truukje met het Winkelwagentje geprobeerd omdat er 1 touchpad in zat, maar bij het oproepen van de pagina werd het er uitgesmeten (@ IE8).

• segil
Falkor73 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:19:
[...]

yup. Maar zou ook kunnen dat ik niet verder kom omdat die touchpad er niet meer is.
Test wel ff met een ander product ;-)
Je kan alvast alles invullen in je account, daarvoor hoef je niet een product te kopen/reserveren.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:21:
Ik ben helemaal flauw van fnac. Constant die domme fouten. ik ga hier dan ook bezwaar tegen aantekenen en zal dan ook rechtelijke stappen ondernemen indien noodzakelijk
Vergeet je niet om ook Neeli Kroes te bellen?

Verwijderd

geen poot om op te staan

• DonLexos
In tegenstelling wat je eventueel vermoed is Fnac een groot Frans bedrijf met vestigingen in iig België en Frankrijk (daar heb ik ze gezien en bezocht). Winkels zijn HUGE met ENORM GROOT aanbod, dus in tegenstelling tot de dozenschuivende webwinkeltjes heb je hier wel van doen met een aardige toko. Kan me daarom zo voorstellen dat in het juridische Frans in hun algemene voorwaarden staat dat de orders vrijblijvend zijn tot bevestigd en dat ze doo reen wisselend aanbod altijd in de gelegenheid zijn om dingen terug te draaien. Merk bv op dat ze een creditcard/paypal pas aanslaan als iets verzonden wordt, tot die tijd niets betaald en dus eigenlijk ook niet echt ongemak (anders dan last van onze F5-vinger) ..

• DonLexos
Annulee :(

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Commande annulée

Conformément à votre demande, votre commande a été annulée.
A noter : Vous n'êtes débité que du montant des articles expédiés.

Geannuleerde order

Op grond van uw verzoek, is uw bestelling geannuleerd.
Let op: U bent gedebiteerd door de hoeveelheid verzonden items.

Amehoela, ik heb het helemaal niet zelf geannuleerd..

edit: Dit is de 32GB van vanmiddag

[ Voor 5% gewijzigd door FlyEragon op 01-09-2011 16:32 ]

• Japperrrr
Zojuist stond er:
Nouveauté à venir, indisponible à ce jour.

Wat betekent:
Er komt een nieuwe voorraad aan.

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
FlyEragon schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:31:
Commande annulée

Conformément à votre demande, votre commande a été annulée.
A noter : Vous n'êtes débité que du montant des articles expédiés.

Geannuleerde order

Op grond van uw verzoek, is uw bestelling geannuleerd.
Let op: U bent gedebiteerd door de hoeveelheid verzonden items.

Amehoela, ik heb het helemaal niet zelf geannuleerd..
Is dat je 16GB? :o

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 15:58
neen, de 32GB is hier geannuleerd. De 16GB staat er nog...

Verwijderd

Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de nieuwe koper

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:33:
[...]

Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij wel de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de neiuwekoper.
Nee geld terug betalen lijkt mij voldoende toch?

• Falkor73
[...]

Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij wel de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de neiuwekoper.
Geldt dit ook allemaal wanneer je een link hebt gebruikt die overduidelijk niet publiek is?
Lijkt me alleen daarom al dat je hele verhaal niet op gaat.

MTVenus V148 HWP1 5.1903

• josschijven
  • Laatst online: 13-01-2024
[...]

Jawel. Er is immers betaald. Hetgeen inhoudt dat dit een wanprestatie betreft. Zij dienen dit dan ook op een adequate manier op te lossen en dat is niet met simpel weg een email met de boodschap: sorry je hebt pech. zij dienen die mensen die dit aangaat dan ook een vervangend product aan te bieden tegen dezelfde prijs met dezelfde specificties. Het is immers niet hun eerste fout maar een opeenstapeling van fouten. Dit kan gezien worden als bedrog, aangezien zij de producten wel degelijk in stock hebben. Echter, niet voor de nieuwe koper
Er is een verschil tussen wat je wil en waar je recht op heb. Maar verder ben ik niet op de hoogte van de Franse wetgeving.

• DonLexos
[...]

Niet waar:

A savoir : Nos articles hors cas particuliers ne sont facturés qu’au moment de l’expédition. Les dates d’expédition prévues sont données à titre indicatif, sous réserve de la disponibilité des produits dans nos stocks ou chez nos fournisseurs.

Let op: Onze artikelen uit gevallen betalen op het moment van verzending. Verzend data voorzien worden ter informatie gegeven, onder voorbehoud van beschikbaarheid van producten in onze voorraad of van onze leveranciers.

Verwijderd

DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:28:
[...]

In tegenstelling wat je eventueel vermoed is Fnac een groot Frans bedrijf met vestigingen in iig België en Frankrijk (daar heb ik ze gezien en bezocht). Winkels zijn HUGE met ENORM GROOT aanbod, dus in tegenstelling tot de dozenschuivende webwinkeltjes heb je hier wel van doen met een aardige toko. Kan me daarom zo voorstellen dat in het juridische Frans in hun algemene voorwaarden staat dat de orders vrijblijvend zijn tot bevestigd en dat ze doo reen wisselend aanbod altijd in de gelegenheid zijn om dingen terug te draaien. Merk bv op dat ze een creditcard/paypal pas aanslaan als iets verzonden wordt, tot die tijd niets betaald en dus eigenlijk ook niet echt ongemak (anders dan last van onze F5-vinger) ..
Het is te ingewikkeld om hier dik inhoudelijk op in te gaan. Ik ben advocaat omtrent het internationale handelsrecht en ik weet zeker dat zij geen poot hebben om op te staan.

Verwijderd

[...]

Mm, voor zover ik weet wordt er alleen een betaling geauthoriseerd, en pas definitief net voordat ze 'm gaan verpakken/labellen/verzenden?

ps het is gerechtelijke stappen, ipv rechtelijke stappen, toch??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 16:41 ]

• DonLexos
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:37:
[...]

Het is te ingewikkeld om hier dik inhoudelijk op in te gaan. Ik ben advocaat omtrent het internationale handelsrecht en ik weet zeker dat zij geen poot hebben om op te staan.
Internationale kopen-op-afstand handelsrecht toevallig? Want ook in NL is dat héél anders dan dat je het in de winkel besteld.

Verwijderd

DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:36:
[...]

Niet waar:

A savoir : Nos articles hors cas particuliers ne sont facturés qu’au moment de l’expédition. Les dates d’expédition prévues sont données à titre indicatif, sous réserve de la disponibilité des produits dans nos stocks ou chez nos fournisseurs.

Let op: Onze artikelen uit gevallen betalen op het moment van verzending. Verzend data voorzien worden ter informatie gegeven, onder voorbehoud van beschikbaarheid van producten in onze voorraad of van onze leveranciers.
Ten eerste zijn de algemene voorwaarden lang niet altijd wettelijk correct. daar komt bij dat het Europese recht van toepassing is aangezien die prevaleert ten opzichte van het Franse rechtssysteem

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
damm geannuleerd. ook hier nou ja dan maar pech.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• DonLexos
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:40:
[...]

Ten eerste zijn de algemene voorwaarden lang niet altijd wettelijk correct. daar komt bij dat het Europese recht van toepassing is aangezien die prevaleert ten opzichte van het Franse rechtssysteem
Goed, begrijp me niet verkeerd, heel rot voor je als je er (net als ik overigens) tot nu toe steeds naastzit, maar je vinkt wel af dat je accoord gaat met hun handelsvoorwaarden voordat je kan bestellen .. Daarnaast, succes met het verkrijgen van contact, vooralsnog heb ik als "klant/bijna-klant/wannabe-klant" nog nooit een reactie terug ontvangen op een (Franstalige) mail.

• rhos
  • Laatst online: 26-08 21:20
DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:42:
[...]

Goed, begrijp me niet verkeerd, heel rot voor je als je er (net als ik overigens) tot nu toe steeds naastzit, maar je vinkt wel af dat je accoord gaat met hun handelsvoorwaarden voordat je kan bestellen .. Daarnaast, succes met het verkrijgen van contact, vooralsnog heb ik als "klant/bijna-klant/wannabe-klant" nog nooit een reactie terug ontvangen op een (Franstalige) mail.
ik ook nog nooit en dat terwijl die van mij al lang en breed is geleverd.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Verwijderd

DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:42:
[...]

DonLexos schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:36:
[...]

Niet waar:

Nogmaals de agv gelden niet per definitie. Als het in strijd is met het Europese recht zijn die voorwaarden nieyig en hebben ze nooit bestaan. En ik heb al een touchpad en een ipad. Dus daar gaat het mij dan ook niet om. fnac denkt dat ze alles maar kunnen maken, terwijl zij constant fouten maken, warrig communiceren, onwaarheden vertellen et cetera

• segil
Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:31:
Zojuist stond er:
Nouveauté à venir, indisponible à ce jour.

Wat betekent:
Er komt een nieuwe voorraad aan.
Waar staat dat?

• DonLexos
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:49:
[...]<knipje> terwijl zij constant fouten maken, warrig communiceren, onwaarheden vertellen et cetera
Snap exact wat je bedoelt hoor, heel irritant dat er steeds geen duidelijkheid is ..

• Japperrrr
Op de plek waar nu 'Article indisponible' staat.

Nu staat er 'Produit périmé, indisponible.'

Ofwel: Artikel verlopen, niet beschikbaar.

en nu is de pagina weg!

Oh, nu issie er weer :+

[ Voor 29% gewijzigd door Japperrrr op 01-09-2011 16:58 ]

• DonLexos
Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:54:
[...]

Waar daarvoor eerst gewoon een bestelknop stond dus? vaag!

Ik zie de bui alweer hangen, morgen vrijdag en Fnac zal wel weer radiostilte houden tot uurtje of 1700u om dan alles over het weekend heen te parkeren .. denk niet dat t m daar gaat worden .. ..

• segil
Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:54:
[...]

Wazig al die berichten... dan weer en stock, dan weer niet, dan een mailtje dat alles wordt gecancelled, maar vervolgens toch weer eventjes en stock, dan weer niet, dan die melding van een nieuwe voorraad.. en nu weer niet... raar raar.

Verwijderd

Hoe zit het met de 16 Gb? weet daar iemand iets over of is het afwachten?

• Japperrrr
Als je nu een aantal keer vernieuwd is de pagina soms wel en soms niet zichtbaar. Vaag inderdaad.

• DonLexos
Wel mooi dat de openstaande authorisatie blijft openstaan (141.xx € groot)..

• Falkor73
Haha. En nu is de link gewoon stuk ;-)

MTVenus V148 HWP1 5.1903

• Japperrrr

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Dit topic is om de aankoop en de levertijd van de Touchpad te bespreken. Alles over internationaal recht, slowchat over links die wel/niet/o, toch weer wel/hij is stuk gaan en al het andere dat niet voldoet aan Het algemeen beleid mag in het IRC kanaal, niet hier.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Na de annulerings e-mail van fnac, is nu ook de order geannuleerd. Vreemd dat ze dat zomaar doen. Kunnen ze niet een wachtlijstje maken zoals ze met de 16GB bestellingen van vorige week hebben gedaan. Het is wel ongelijke behandeling zo. Zal wel op z'n "Frans" zijn... ;)

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Het is in ieder geval een zooitje daar bij Fnac.

• DonLexos
Hmm ik had mijn 16GB order dus geannuleerd nadat ik "succesvol" een 32GB versie had besteld (zodat ook de openstaande authorisatie zou vervallen) .. Fnac annuleerd de 32GB versie, rest mij 2 geannuleerde orders. Ik probeer in mn beste Frans net uit te leggen via de mail hoe het zit, krijg ik een reactie uit het verre Frankrijk (de eerste!), sturen ze me dezelfe mail als eerder vandaag ..(niet openbare link,, alles annuleren, sorry nog, groetjes) grrrrrr. ..

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01-2021
wanneer ik mijn adres heb gevoerd en later moet selecteren, pakt die mijn adres niet.

Misschien leveren ze niet meer naar Nederland?

• inbedrijf
  • Laatst online: 22:25
Same here 16 GB geannuleerd en daarna werd natuurlijk de 32GB ook geannuleerd.... ik ook in frans proberen uit te leggen in een mail dat ik de 16GB weer actief willen krijg ik ook dezelfde kansloze mail terug over de annulering van de 32GB versie......

• Mandrake466
erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:08:
wanneer ik mijn adres heb gevoerd en later moet selecteren, pakt die mijn adres niet.

Misschien leveren ze niet meer naar Nederland?
Ze hebben waarschijnlijk spijt dat ze er ooit aan begonnen zijn.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• DonLexos
inbedrijf schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:12:
Same here 16 GB geannuleerd en daarna werd natuurlijk de 32GB ook geannuleerd.... ik ook in frans proberen uit te leggen in een mail dat ik de 16GB weer actief willen krijg ik ook dezelfde kansloze mail terug over de annulering van de 32GB versie......
Ja maar begreep net van iemand anders dat ie die mail 2x heeft ontvangen, dus wellicht gewoon toeval (en wel degelijk conform eerdere mails gewoon géén reactie op je eigen mail) .. Wordt ff bellen denk ik, ff moed verzamelen .. zovaak spreek ik geen Frans meer :s

Verwijderd

Mijn status is nu in Fnac ook aangepast naar geannuleerd

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 13:33
Ik ben nog aan het wachten op het mailtje. Heb de annulering al wel lang binnen :'(

• Tengri
Mandrake466 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:13:
[...]

Ze hebben waarschijnlijk spijt dat ze er ooit aan begonnen zijn.
dus is het niet meer mogelijk om naar Nederland te shippen?

• DonLexos
erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:
[...]

Vanmiddag nog wel, lijkt me stug dat dat niet meer lukt, maar ik heb natuurlijk al een account dus ik kan het slecht voor je checken ..

• Mandrake466
erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:16:
[...]

Dat weet ik niet. Kan je wel Nederland selecteren?
Vul je adres in de 1e veld dus met huisnummer

[ Voor 9% gewijzigd door Mandrake466 op 01-09-2011 17:18 ]

• Tengri
Mandrake466 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:17:
[...]

Dat weet ik niet. Kan je wel Nederland selecteren?
ja om precies te zijn staat er dit:

-----------------------------
Le(s) article(s) suivant(s) ne peuvent pas être expédié(s) à l'adresse pré-sélectionnée :

Mediadiscount - OREILLETTE BLUETOOTH WEP460 HP TouchPad

Veuillez choisir ou renseigner une adresse postale dans l'onglet "A une adresse postale" .

vertaald:
(S) item (s) following (s) can not be shipped to (s) at pre-selected:

Mediadiscount - BLUETOOTH WEP460 HP TouchPad

Please choose or fill in a postal address in the "A mailing address."

• Japperrrr
Probeer de iPad eens, dan lukt het wel hoor ;)

• RDMA
Had ik ook een tijdje geleden toen ik een willekeurig item probeerde te bestellen, vanmorgen met de TP lukte het wel gewoon.

• Tengri
Japperrrr schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:18:
Probeer de iPad eens, dan lukt het wel hoor ;)
dan lukt die wellllllllllll :/

hoe kan dat? kunnen we niet meer hp Touchpads bestellen als ze in stock komen?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 15:11

NSG

Je weet niks!

Mensen houd nou eens op met de discussie of je wel of niet kan registreren, hebben jullie niet de 22e besteld dan maken jullie géén enkele kans op een touchpad via FNAC. Er zijn nog duizenden zo niet honderden mensen die nog niks hebben gehoord over hun bestelling van de 22e, reken er nou maar op dat zei de enigen zijn die nog kans maken.

Verwijderd

Fransen zijn zo chauvinistisch als de pest en dat zegt in mijn optiek dan ook genoeg. Ik hou jullie op de hoogte wanneer hij weer te bestellen is, althans als ik het zie. Ik verlaat nu deze chat. Happy Touchpad

• RDMA
Enes_81 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:20:
Mensen houd nou eens op met de discussie of je wel of niet kan registreren, hebben jullie niet de 22e besteld dan maken jullie géén enkele kans op een touchpad via FNAC. Er zijn nog duizenden zo niet honderden mensen die nog niks hebben gehoord over hun bestelling van de 22e, reken er nou maar op dat zei de enigen zijn die nog kans maken.
Volgens mij heb je wat gemist vandaag vriend. :')

• Tengri
Raimon89 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:21:
[...]

Volgens mij heb je wat gemist vandaag vriend. :')
kon jij hem wel bestellen met een nederlandse adres dan?

• RDMA
erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:21:
[...]

Ja, net als ongeveer 50 anderen hier.

• DonLexos
erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:21:
[...]

Ja voor zo lang het duurde kon dat inderdaad, zowel met het account met de 16GB-never-to-be-delivered order als met een nieuw account dat mn vriendin heeft aangemaakt omdat ze na al het gezeur van mij er ook 1 wil hebben. Beiden overigens 'netjes' geannuleerd weer, maar geen problemen tijdens de bestelling.

• Tengri
Voegt niets toe aan de discussie.

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2011 18:24 ]

• DonLexos
Als je (beter) terugleest kan je zien dat je niks gemist hebt (anders dan even de euforie dat het is gelukt gevolgd door teleurstelling dat het is teruggedraaid).

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 01-09-2011 18:25 ]

Verwijderd

Voor degenen die bij RDC kunnen bestellen:
Les #Touchpad sont là !!! Bientôt en vente sur RueDuCommerce comme promis :) facebook.com/note.php?creat…
rueducommerce 2 mins

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 20-09 00:46
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:31:
Voor degenen die bij RDC kunnen bestellen:

[...]
Wanneer?

Verwijderd

Typisch RDC: ze zeggen het niet. Dat kan vanavond zijn, maar ook volgende maand -_-
En ze hebben waarschijnlijk een héél beperkte stock.

• Mandrake466
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:39:
[...]

Typisch RDC: ze zeggen het niet. Dat kan vanavond zijn, maar ook volgende maand -_-
En ze hebben waarschijnlijk een héél beperkte stock.
En ze zenden niet naar Nederland volgens mij.

• RDMA
7 September om 07:00, ze hebben er 1000: 500 16GB en 500 32GB.

http://fr-fr.facebook.com...uchpad-/10150298462532259

• wceendx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-07-2024
Beste vrienden,

Afgelopen vrijdag gaven we u een afspraak met onze sales outstanding TouchPad tegen spotprijzen!

Vanavond hebben we goed nieuws voor je!

We hebben het geluk te hebben ontvangen vandaag een partij van 1000 tabletten HP TouchPad in ons magazijn!

Het bereik van de voorraad in 1000 Touchpad DRC deze morgen!

We realiseren ons dat u veel meer kans om dit product wil kopen. Onze wens is om het maximale aantal consumenten te dienen en de meest eerlijk mogelijke manier te maken .

Zoals verwacht, we kijken uit naar uw komst op 7 september www.rueducommerce.fr om 07:00.

Bij deze gelegenheid zullen wij deze partij van tabletten HP touchpad verkopen op onze site.

Wat praktische informatie:
- Er zullen 500 tabletten TouchPad worden 16 GB € 99 en 500 tabletten 32 GB tot 129 €
- Slechts een tablet per huishouden zal worden overwogen
- Natuurlijk kunt u toevoegt aan uw winkelwagentje accessoires of artikel van uw keuze
- We hebben niet ontvangen HP pre3

We anticiperen een sterke piek verkeer op de site die dag en we bereiden ons zo goed we kunnen om deze instroom te beheren.

We presenteren onze excuses vooraf aan alle die zich niet aan een tablet te kopen, omdat de vraag zal zeker groter zijn dan het aanbod. Een troost prijs zal worden verleend aan degenen die niet in geslaagd om de tablet te kopen op 07 september door te registreren op de site!

We zullen hopen dat dit plan zal transparant mogelijk te maken en hield tot aan de consument tevreden te zijn.

Veel succes allemaal!

Frederick en Xavier @ RueDuCommerce

http://www.facebook.com/note.php?created&&note_id=10150298462532259&id=119794289202

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:20
Op de Facebook-pagina staat meer info:

Allereerst: ze verzenden inderdaad niet naar Nederland.
Ten tweede: de verkoop start volgens de info op Facebook op 7 september om 7 uur 's ochtends
Ten derde: er zijn maar 1000 TouchPads beschikbaar, 500 16 GB en 500 32 GB. Ze zullen waarschijnlijk in een oogwenk op zijn..
Ten vierde: 1 TP per persoon.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Verwijderd

Om 6:55 ligt de site plat en alleen de degenen die het geluk hebben om snel te handelen zullen er één hebben maw :3

• Tengri
Kooj1980 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:43:
Op de Facebook-pagina staat meer info:

Allereerst: ze verzenden inderdaad niet naar Nederland.
Ten tweede: de verkoop start volgens de info op Facebook op 7 september om 7 uur 's ochtends
Ten derde: er zijn maar 1000 TouchPads beschikbaar, 500 16 GB en 500 32 GB. Ze zullen waarschijnlijk in een oogwenk op zijn..
Ten vierde: 1 TP per persoon.
wat is mis met 1 TP? Wat is mis met eerlijkheid?

Ten tweede; is er misschien een mogelijkheid om naar NL te shippen?

• Mandrake466
erofact schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:45:
[...]

wat is mis met 1 TP? Wat is mis met eerlijkheid?

Ten tweede; is er misschien een mogelijkheid om naar NL te shippen?
Niks mis mee en hij beweert ook niet anders.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:13:
Juich niet te snel. Check Fnac op twitter: alle bestellingen gaan geannuleerd worden! Dit was bedoeld voor de 16GB bestellingen.
Oftewel gezien hoe snel het uitverkocht was nadat alleen Tweakers erachter was dat de link online stond, hebben ze niet veel voorraad voor de 16 GB-bestellers...

• Koen-
Nee, ze moesten helaas de bestellingen die vanmorgen (vanmiddag) geplaatst zijn annuleren. Daar hadden ze het zo druk mee dat ze niet aan de 16GB toekwamen.

Ik zie trouwens helemaal niks...

[ Voor 10% gewijzigd door Koen- op 01-09-2011 18:57 ]

Verwijderd

Hoe weten jullie dat zij niet naar Nederland verschepen?

• Koen-
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:57:
Hoe weten jullie dat zij niet naar Nederland verschepen?
Ervaring..

Verwijderd

Dus jij hebt dat al gepoogd? Ook met een ander product?

Verwijderd

Ze leveren niet in Nederland. Wel in België.

Verwijderd

Mooi dan bestel ik daar sowieso 1:D ik heb wel contacten in frankrijk dan wel belgie.

• Tengri
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:08:
Mooi dan bestel ik daar sowieso 1:D ik heb wel contacten in frankrijk dan wel belgie.
.... als ze op voorraad komen..... ??

Verwijderd

Heeft er iemand een idee of ik nog kans maak??
ik heb men TP bestelt op Fnac de 22ste
sinds dien heb ik nog niets gehoord of men bestelling nu door zou gaan of niet? weet er iemand meer over

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:11:
sinds dien heb ik nog niets gehoord of men bestelling nu door zou gaan of niet? weet er iemand meer over
Wat zegt je FNAC account, en wat voor type heb je besteld?? Anders had je even het topic door moeten lezen :O

Verwijderd

De 16gb en en hij is nog steeds niet geannuleerd
alex3305 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:25:
[...]

Wat zegt je FNAC account, en wat voor type heb je besteld?? Anders had je even het topic door moeten lezen :O

• SuperSpoof
  • Laatst online: 14-09 13:22
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:27:
De 16gb en en hij is nog steeds niet geannuleerd

[...]
Misschien de laatste paginas doorlezen...

FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:11:
Die kans is er maar vraag me niet hoe groot of klein. Hopelijk is er morgen meer duidelijkheid.

• DonLexos
Is er iemand in geslaagd die ...

- eerder 16GB bestelling had;
- vandaag een 32GB bestelde;
- derhalve de 16GB annuleerde (1 is immers zat, en die 32GB stond écht ingepland);
- toen van fnac doorkreeg dat fanc de 32GB annuleerde;
- en vervolgens dus opeens geen "open" order had

.. om contact te krijgen. Op bellen na (wat lastig ging vanaf kantoor) heb ik contact formulieren en directe mail naar zowel info-serviceclientele@fnac.com als fnacoeur@fnac.com geprobeerd, maar los van de auto reply van een contact formulier heb ik tot zover geen reactie gehad.

Overigens had ik dat ook niet op eerdere mail naar het door @Fnac genoemde email adres fnacoeur@fnac.com eerder deze week. Maw, eigenlijk tot dusver nooit een reply. Morgen anders toch even bellen ook, maar weet dat meer mensen in hetzelfde bootje zitten als ik en was even benieuwd (sowieso of iemand *ooit* reactie heeft ontvangen op een vraag wordt al interessant).

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nee, ik heb wel vandaag een 32GB besteld, en bevestigingsemail ontvangen.
Een paar uur later stond de status op fnac.com op 'Commande annulée', maar hierover heb ik geen email ontvangen.
Berichtgeving is in ieder geval niet het sterkste punt van fnac..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipconfig
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-04-2023
jurk738 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:33:
Nee, ik heb wel vandaag een 32GB besteld, en bevestigingsemail ontvangen.
Een paar uur later stond de status op fnac.com op 'Commande annulée', maar hierover heb ik geen email ontvangen.
Berichtgeving is in ieder geval niet het sterkste punt van fnac..
klopt ik heb bij FNAC een 32GB TP besteld en heb na de bevestigings mail geen mail meer ontvangen.
Pas na een mailtje van PayPal weer eens op de site gekeken.
Mijn 32GB is keurig verzonden en was binnen 24 uur na verzending in NL.
ps ik hoop echt dat de early 16GB bestelllers hun 32 GB gaan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop vandaag wat te horen over de 16GB bestelling (22-8, 21:10)
Staat vooralsnog op Commande en preperation, ook geen annuleringsmail gehad.

Ik wist niet dat ik zoveel geduld had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:04:
Ik hoop vandaag wat te horen over de 16GB bestelling (22-8, 21:10)
Staat vooralsnog op Commande en preperation, ook geen annuleringsmail gehad.

Ik wist niet dat ik zoveel geduld had ;)
Ja, het wordt tijd dat er nu duidelijkheid komt omtrent de 16GB orders.

Aan de ander kant geduld schijnt een schone zaak te zijn.

Pagina: 1 ... 44 ... 54 Laatste

Let op:
Wat is niet toegestaan :

Inkoop/verkoop acties
Alleen melden dat je hebt besteld/hij binnen is
Slowchat

Kijk ook in Vraag & Aanbod, waar al meerdere advertenties staan: Vraag & Aanbod - Tablets

IRC kanaal voor de slowchat over dit tablet is IRC - HP Touchpad kanaal