Custom is vaak andere toetsenbord indeling (Engels VS in veel gevallen). Denk dat ze RAM/SSD upgrades wel op voorraad hebben in Nederland.DonRoger schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:18:
[...]
Ik had de 16GB/512, dat was custom als ik het goed heb, toch?
Meer mensen die problemen ervaren met de order status van Apple?
Ik krijg dit via de link in bestel mail:
En dit wanneer ik handmatig zoek op bestelnummer:Er is iets fout gegaan.
Er was een probleem met je verzoek. Probeer het opnieuw.
De informatie die je hebt ingevoerd, komt niet overeen met onze gegevens. Probeer het opnieuw.
Ja heb ik ook gehad. Paar weken geleden had ik ook al problemen met bestellen van iPhone. Even wachten en dan staat je order erin. Website werkt trouwens vaak traag en ik moet vaak een tweede keer inloggen.raidlabs schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:16:
[...]
En dit wanneer ik handmatig zoek op bestelnummer:
[...]
Ik kan de status weer inzien. Lijkt erop dat het systeem tijdelijk niet beschikbaar was aan Apple zijde. Ik zie 'm zowel via de url in de mail, als in de Apple Store app (en via handmatige check). Geeft meteen ook duidelijkheid dat het niets van doen heeft met het wijzigen van e-mailadres voor het Apple ID. In de Apple Store app wordt de order nu namelijk getoond (na inlog met het geüpdatete Apple ID).raidlabs schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:16:
[...]
En dit wanneer ik handmatig zoek op bestelnummer:
[...]
Macbook Pro besteld op 24 nov, en volgens Apple zou deze tussen 10 en 15 december geleverd worden. UPS gaf al vrij vroeg aan dat dit maandag 7 december zou worden.
Deze middag een bericht gekregen dat deze nu voorbij Dubai is. Ik betwijfel of de leverdatum van UPS waargemaakt kan worden.... (alhoewel het vliegen naar Eindhoven 7,5 uur duurt)
Elke keer als ik kijk past hij de tijd aan, dus vermoedelijk heeft hij alleen aan waar hij al is geweest. De tijd klopt dus niet.
Deze middag een bericht gekregen dat deze nu voorbij Dubai is. Ik betwijfel of de leverdatum van UPS waargemaakt kan worden.... (alhoewel het vliegen naar Eindhoven 7,5 uur duurt)
Elke keer als ik kijk past hij de tijd aan, dus vermoedelijk heeft hij alleen aan waar hij al is geweest. De tijd klopt dus niet.
[ Voor 24% gewijzigd door ZombieRofl op 06-12-2020 15:39 ]
Ik ben ook benieuwd of het nog via de afgesproken leverdatum bij mij bezorgd gaat worden.
Leverdatum stond op 3-10 december, maar het is nog niet verzonden.
Leverdatum stond op 3-10 december, maar het is nog niet verzonden.
Mijn pakketje moet naar Veldhoven, ook via Eindhoven dus. Wordt ook 7 december afgeleverd en is ook voorbij Dubai. UPS is nu met 2 vluchten onderweg van Dubai naar Cologne airport, waar ze rond 18:30 landen. Vannacht gaat de vrachtwagen van Keulen naar Eindhoven en morgen krijgen jij en ik gewoon ons pakketje.ZombieRofl schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:04:
Macbook Pro besteld op 24 nov, en volgens Apple zou deze tussen 10 en 15 december geleverd worden. UPS gaf al vrij vroeg aan dat dit maandag 7 december zou worden.
Is jouw pakket ook langs ZhengZou geweest?felixctt schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:18:
[...]
Mijn pakketje moet naar Veldhoven, ook via Eindhoven dus. Wordt ook 7 december afgeleverd en is ook voorbij Dubai. UPS is nu met 2 vluchten onderweg van Dubai naar Cologne airport, waar ze rond 18:30 landen. Vannacht gaat de vrachtwagen van Keulen naar Eindhoven en morgen krijgen jij en ik gewoon ons pakketje.
Die van mij staat als sinds 3 december op
In Transit, ZhengZou China.
EU DNS: 86.54.11.100
MBA 16GB / 512GB met US keyboard:
- Bestelling geplaatst op 18-11, indicatie levertijd was tussen 9-12 en 16-12.
- DHL bevestiging op 1-12: Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 12:14
- Huidige bezorgdatum volgens Apple: 9-12
Vanuit DHL geen verdere updates gehad, dus zijn nog in afwachting van...
- DHL bevestiging op 1-12: Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 12:14
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Oef dat durf ik niet te zeggen. Ik meen van niet. Hij was al vrij snel bij het vliegveld Chek Lap Kok.c-nan schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:24:
[...]
Is jouw pakket ook langs ZhengZou geweest?
Mijn route is Chengdu-EPZ-Chek Lap Kok-Dubai-Cologne-Eindhovenc-nan schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:24:
[...]
Is jouw pakket ook langs ZhengZou geweest?
Ik heb Shanghai, ZengZhou en nu sinds 3 dagen geen update meer. Ook laat de UPS tracking geen verwachtte leverdatum meer zien.felixctt schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:13:
[...]
Mijn route is Chengdu-EPZ-Chek Lap Kok-Dubai-Cologne-Eindhoven
Eerst stond er 7 december.
Bestelling gedaan 18-11. (MBP 512, 16, NL)
Zending informatie ontvangen in Eindhoven 30-11.
Ik zou hem deze woensdag 09-12 ontvangen Ipv tussen 10-12 en 17-12 volgens Apple, ik acht de kans klein.
Ik zou hem deze woensdag 09-12 ontvangen Ipv tussen 10-12 en 17-12 volgens Apple, ik acht de kans klein.
[ Voor 10% gewijzigd door RazorMaron op 07-12-2020 05:47 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Ik heb op 19-11 een Macbook Air (8C/8C, 512GB, 16GB, US lay-out) besteld. Leverdatum op moment van bestellen was tussen 10 en 17 december.
Leverdatum volgens Apple: ma dec. 14.
De track & trace van DHL geeft weinig extra informatie. Staat sinds vrijdag 4 december op: Zending informatie ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 11:41
De track & trace van DHL geeft weinig extra informatie. Staat sinds vrijdag 4 december op: Zending informatie ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 11:41
[ Voor 10% gewijzigd door hanskuiper24 op 07-12-2020 11:22 ]
Helaas nog weinig voortgang inderdaad. Denk dat we allemaal in hetzelfde schuitje (of vliegtuig in dit geval
) zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Mrk87 op 07-12-2020 11:19 ]
Zojuist van Apple bericht gehad dat mijn Macbook AIR 1tb 8cpu/8gpu 16gb morgen komt ipv Donderdag.
Status DHL nog steeds:
Zending aangemeld, maar pakket nog niet ontvangen door DHL. : Dinsdag, december 01, 2020 om 12:22
Status DHL nog steeds:
Zending aangemeld, maar pakket nog niet ontvangen door DHL. : Dinsdag, december 01, 2020 om 12:22
Ha, ik heb exact dezelfde tijd en dag, maar nog niks vernomen. Vraag me af hoe dat gaat zo achter de schermen. Het is net Sinterklaas. Komt hij nog langs vandaag of nog niet? HahahaHarrie-Handbak schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:30:
Zojuist van Apple bericht gehad dat mijn Macbook AIR 1tb 8cpu/8gpu 16gb morgen komt ipv Donderdag.
Status DHL nog steeds:
Zie wel dat het via Waalwijk Syncreon geregeld wordt. Vorige keer via UPS was dat een drama. Hopelijk nu met DHL een betere afhandeling. Ga er morgen iig de hele dag op wachtenhoney schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:54:
[...]
Ha, ik heb exact dezelfde tijd en dag, maar nog niks vernomen. Vraag me af hoe dat gaat zo achter de schermen. Het is net Sinterklaas. Komt hij nog langs vandaag of nog niet? Hahaha
Status is hetzelfde maar heb net een SMS van DHL dat hij morgen binnenkomt.RazorMaron schreef op maandag 7 december 2020 @ 05:44:
Bestelling gedaan 18-11. (MBP 512, 16, NL)
Dat wordt dan morgen even snel langs de Amac gaan om een Magic Mouse 2 te halen voor het gamen!
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Hier ook sms van DHL dat die morgen komt ipv woensdag.
[ Voor 8% gewijzigd door Pingu007 op 07-12-2020 14:36 ]
Hier ook ipv 10 dec.Pingu007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:36:
Hier ook sms van DHL dat die morgen komt ipv woensdag.
Hier zojuist ook aangepast naar morgen (8-12).Speedfight schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:24:
MBA 16GB / 512GB met US keyboard:
Valt mij op dat de tracking op de NL site van DHL (https://my.dhlparcel.nl/) wat meer info geeft t.o.v. de DHL.com site.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Goede tip!Speedfight schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:06:
[...]
Hier zojuist ook aangepast naar morgen (8-12).
Valt mij op dat de tracking op de NL site van DHL (https://my.dhlparcel.nl/) wat meer info geeft t.o.v. de DHL.com site.
VOLG DE ZENDING VAN ADI C/O SYNCREON
GEWOGEN EN GEMETEN OP HET SORTEERCENTRUM
Ook SMSje gehad van DHL dat hij morgen komt ipv donderdag. Gelijk aanvraag gedaan voor delivery tussen 9-13
(https://del.dhl.com/)
[ Voor 9% gewijzigd door Mrk87 op 07-12-2020 15:52 ]
Fijn dat het sneller dan normaal is gegaan voor iedereen. Helaas hadden ze inderdaad beter de Nederlandse site van DHL kunnen geven ipv de vertaalde site.
Die van mij had ik dus op 24 november besteld en deze is vandaag binnengekomen.
UPS om 11:35 aan de deur gehad, was niet thuis. Bezorger is om 15:26 nog eens langs geweest en nu in bezit van mijn MacBook Pro M1!
Welke had je besteld?ZombieRofl schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:11:
Die van mij had ik dus op 24 november besteld en deze is vandaag binnengekomen.
MBP 16GB, 512GB, Engels (US) keyboard.
Ah nice! Veel plezier ermee. Kan niet wachten totdat ik die van mij binnen heb.
Air M1 512/16 met keyboard Engels internationaal besteld op 27 november kreeg vannacht verzendbevestiging. Aankomst maandag 14 december. Ben benieuwd!
Bedankt! Ja ik ben blij, maar ik weet ook dat er nog genoeg mensen zijn die hem eerder hebben besteld en nu nog aan het wachten zijn, dus dat maakt het een beetje dubbel...Ralluff schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:12:
[...]
Ah nice! Veel plezier ermee. Kan niet wachten totdat ik die van mij binnen heb.
Hopelijk weten ze me te vinden
.
8 With delivery courier EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 10:27
1 Piece
7 Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 10:21
1 Piece
1 Piece
7 Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 10:21
1 Piece
MacBook is gisteren verstuurd vanuit HK, en moet vanmiddag worden geleverd. Blijf het bijzonder vinden hoe snel het transport kan gaan. Inmiddels ook verschillende adapterkables binnen, dus ben benieuwd hoe het vanavond allemaal werkt!
Iemand hier die in de laatste week van november via surfspot bij Amac een M1 Air heeft besteld en al iets heeft gehoord van verzending oid? Die van mij staat al sindsdien op "processing uitleverstraat"..
@Brabo Ja dat heb ik ook. Geen enkel idee wanneer de levering plaats gaat vinden. Ik probeer via de Amac site een indicatie te krijgen van de levertijden, maar ook daar wordt ik niets wijzer van.
Pickup Date: 2020-12-01 12:22:00Harrie-Handbak schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:39:
Hopelijk weten ze me te vinden.
1 Piece
1 Piece
Estimated Delivery Date: 2020-12-08 23:59:00
Ship From: Ship To:
WAALWIJK, Shanghai
NL OISTERWIJK,
NL
EVENT CATEGORY
08 Dec 20 1:55 PM - With delivery courier - EINDHOVEN,NETHERLANDS, THE
Via Mail notificatie ontvangen, die toch niet helemaal aansluit op de tracker en sms. Andere data bak... Anyway nog steeds vandaag
Laatste week Oktober of November?Brabo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:38:
Iemand hier die in de laatste week van oktober via surfspot bij Amac een M1 Air heeft besteld en al iets heeft gehoord van verzending oid? Die van mij staat al sindsdien op "processing uitleverstraat"..
Ik heb 28/11 een M1 16gb/512gb besteld en krijg dezelfde message.
November inderdaad, foutje!supercop7373 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:34:
[...]
Laatste week Oktober of November?
Ik heb 28/11 een M1 16gb/512gb besteld en krijg dezelfde message.
En hij is binnen!Speedfight schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:06:
[...]
Hier zojuist ook aangepast naar morgen (8-12).
Net even gebeld met AMAC. Mijn bestelling is goed doorgekomen. Wat betreft levertijd kunnen ze er helemaal niks over zeggen aangezien Apple erg karig is met het doorgeven van levertijden. Kan blijkbaar per dag veranderen.
Wel is het zo dat je via AMAC een mail zou moeten krijgen en een PostNL tracktrace.
Bedankt voor het delen!supercop7373 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:10:
[...]
Net even gebeld met AMAC. Mijn bestelling is goed doorgekomen. Wat betreft levertijd kunnen ze er helemaal niks over zeggen aangezien Apple erg karig is met het doorgeven van levertijden. Kan blijkbaar per dag veranderen.
Wel is het zo dat je via AMAC een mail zou moeten krijgen en een PostNL tracktrace.
Had geselecteerd voor bezorging tussen 10:00-15:00, nog niks binnen. Ik kan niet meer wachten Haha.
Edit: Tot Hoelaat bezorgt DHL? Ik heb nog niks binnen.
[ Voor 10% gewijzigd door RazorMaron op 08-12-2020 17:00 ]
Beetje jammer dit. 2 weken geleden was de Macbook Air bij Coolblue uitverkocht en ze vertelde me toen dat het pas in de weken na 11 december weer verkrijgbaar zou zijn. Bij Apple stond toen de levertijd op 3-10 december dus meteen daar besteld.
Krijg ik net een notificatie van Coolblue dat ie daar weer op voorraad is. Kan ‘m niet meer annuleren bij Apple.
Ondertussen nog geen verzendbevestiging gehad van Apple dus ik vraag me af of ik ‘m überhaupt op 10 december heb.
Krijg ik net een notificatie van Coolblue dat ie daar weer op voorraad is. Kan ‘m niet meer annuleren bij Apple.
Ondertussen nog geen verzendbevestiging gehad van Apple dus ik vraag me af of ik ‘m überhaupt op 10 december heb.
Was:
Is nu:
Status en locatie is dus hetzelfde gebleven, alleen datum/tijd van scannen is gewijzigd (na bellen met Apple). Iemand ervaring mee dat een pakket zolang op dezelfde locatie blijft liggen?
Gaat trouwens om UPS.
code:
1
2
3
4
| In transit 03/12/2020 23:00 ZhengZhou, China Ingeklaard 03/12/2020 5:56 - Verzonden 02/12/2020 13:59 Shanghai, China Etiket aangemaakt 02/12/2020 11:56 China |
Is nu:
code:
1
2
3
4
| In transit 08/12/2020 17:12 ZhengZhou, China Ingeklaard 03/12/2020 5:56 - Verzonden 02/12/2020 13:59 Shanghai, China Etiket aangemaakt 02/12/2020 11:56 China |
Status en locatie is dus hetzelfde gebleven, alleen datum/tijd van scannen is gewijzigd (na bellen met Apple). Iemand ervaring mee dat een pakket zolang op dezelfde locatie blijft liggen?
Gaat trouwens om UPS.
Ik heb op 13 november bij surfspot een 512GB/16GB besteld en de status is nog steeds 'Wordt vastgehouden', da maximale levertijd zou 3 weken zijnBrabo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:38:
Iemand hier die in de laatste week van november via surfspot bij Amac een M1 Air heeft besteld en al iets heeft gehoord van verzending oid? Die van mij staat al sindsdien op "processing uitleverstraat"..
Gelukkig mijn MacBook Air mogen ontvangen om 19:00. @RazorMaron Volgens mij t/m 21:00 kunnen er nog pakketen van DHL geleverd worden.
Gisteren de knoop doorgehakt en een MBP M1/16GB/512GB besteld samen met een iPad Pro 11". Ipad wordt morgen al afgeleverd, MBP zal er tussen de 22ste en de 4de zijn volgens de eerste prognoses. Ben benieuwd of het net zo snel gaat als bij sommige anderen. Heb nog even getwijfeld om bij A-Mac te bestellen, maar zo te zien is mijn keuze voor Apple een handigere geweest gezien de wachttijden
.
Aangezien de vrouw een MBA doet heb ik nog wat onderwijskorting mee kunnen pikken, dat was bij Amac ook een stuk lastiger i.v.m. studentenpas waar geen jaartal op staat
Aangezien de vrouw een MBA doet heb ik nog wat onderwijskorting mee kunnen pikken, dat was bij Amac ook een stuk lastiger i.v.m. studentenpas waar geen jaartal op staat
Ja, bij mij heeft hij dezelfde route gehad (ongeveer). Hij is bij mij uiteindelijk maandagavond verzonden vanuit China, en gistermiddag (dinsdag) afgeleverd. Het kan dus heel snel gaan als hij een keer verstuurt is.c-nan schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:34:
Was:
code:
1 2 3 4 In transit 03/12/2020 23:00 ZhengZhou, China Ingeklaard 03/12/2020 5:56 - Verzonden 02/12/2020 13:59 Shanghai, China Etiket aangemaakt 02/12/2020 11:56 China
Is nu:
code:
1 2 3 4 In transit 08/12/2020 17:12 ZhengZhou, China Ingeklaard 03/12/2020 5:56 - Verzonden 02/12/2020 13:59 Shanghai, China Etiket aangemaakt 02/12/2020 11:56 China
Gaat trouwens om UPS.
Wat geeft UPS aan qua levertijd?
Apple gaf 4 december aan. UPS gaf 7 december aan. Maar toen er geen verandering in kwam is het bij UPS gewijzigd naar:Bioflap schreef op woensdag 9 december 2020 @ 06:35:
[...]
Ja, bij mij heeft hij dezelfde route gehad (ongeveer). Hij is bij mij uiteindelijk maandagavond verzonden vanuit China, en gistermiddag (dinsdag) afgeleverd. Het kan dus heel snel gaan als hij een keer verstuurt is.
Wat geeft UPS aan qua levertijd?
Sinds 3 december is de situatie ongewijzigd (In Transit, Zhengzou China).Kom later terug voor de geplande aflevering.
[ Voor 6% gewijzigd door c-nan op 09-12-2020 10:31 ]
Bij mij is de 3e een label aangemaakt dat hij in China is, de 7e is hij verzonden en 8ste geleverd. Mijn leverdatum vanuit Apple was vanaf de 11e. Misschien dat er met die van jou iets is gebeurd?c-nan schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:30:
[...]
Apple gaf 4 december aan. UPS gaf 7 december aan. Maar toen er geen verandering in kwam is het bij UPS gewijzigd naar:
[...]
Sinds 3 december is de situatie ongewijzigd (In Transit, Zhengzou China).
Reactie eerder in het verkeerd forum geplaatst. Daar verwijderd en hier gepost.
Mijn MBA wordt naar verluid morgen voor einde dag bezorgd. Ik moet wel bekennen dat die status updates van UPS het er niet bepaald duidelijker op maken. Vandaag de melding gekregen dat het product is ingeklaard en kort daarna dat het door de douane is vrijgegeven. Dit was na de melding dat deze was verzonden vanuit China. Ik ging er daarom vanuit dat de meldingen omtrent douane daarom over Nederland gingen. Nu zie ik echter een update met 'herschikking' en 'product faciliteit verlaten' met locatie China. Ook werd eerder deze week door UPS gemeld dat het product vandaag 9/12 zou worden geleverd (dat was voor inklaringsstatussen). Dat werd vandaag na de douanemeldingen: 10/12 als leverdatum.
Echter met locatie China vraag ik me toch stellig af of het morgen voor einde dag hier bezorgd zal worden. ;-) Iemand tips hoe je deze meldingen interpreteert? Het window afgegeven door Apple bij bestelling was overigens 10-17 december.
Mijn MBA wordt naar verluid morgen voor einde dag bezorgd. Ik moet wel bekennen dat die status updates van UPS het er niet bepaald duidelijker op maken. Vandaag de melding gekregen dat het product is ingeklaard en kort daarna dat het door de douane is vrijgegeven. Dit was na de melding dat deze was verzonden vanuit China. Ik ging er daarom vanuit dat de meldingen omtrent douane daarom over Nederland gingen. Nu zie ik echter een update met 'herschikking' en 'product faciliteit verlaten' met locatie China. Ook werd eerder deze week door UPS gemeld dat het product vandaag 9/12 zou worden geleverd (dat was voor inklaringsstatussen). Dat werd vandaag na de douanemeldingen: 10/12 als leverdatum.
Echter met locatie China vraag ik me toch stellig af of het morgen voor einde dag hier bezorgd zal worden. ;-) Iemand tips hoe je deze meldingen interpreteert? Het window afgegeven door Apple bij bestelling was overigens 10-17 december.
Vandaag bericht ontvangen van DHL. Geschatte leveringsdatum: morgen.hanskuiper24 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:12:
Ik heb op 19-11 een Macbook Air (8C/8C, 512GB, 16GB, US lay-out) besteld. Leverdatum op moment van bestellen was tussen 10 en 17 december.
Ik heb mijn Mac mini M1 met 16 GB besteld op 14 november. Deze is gister ( 9 december) geleverd. Oorspronkelijk stond ie gepland op 14-22 dec, daarna op 10 december en ze hebben er nog een dag er vanaf kunnen halen. Levering was via DHL. Die geeft inderdaad niet veel aan en een echt heel logische route volgt ie niet: Waalwijk --> Amsterdam --> Brussel --> Eindhoven --> bij mij thuis. Ook helpt het niet dat DHL eerst een berichtje stuurde dat er een probleem is. Uiteindelijk viel het mee. Wachten duurt gewoon altijd lang haha.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Interessant. Waar in eerste instantie UPS aangaf dat de MB op 9/12 voor einde dag zou worden geleverd, werd dat gisteren 10/12. En gisteren later op de dag 11/12. Nu is dat zelfs gewijzigd naar onbekend. Ik zie dat ie van Shanghai naar Korea is gegaan en daar weer de faciliteit heeft verlaten. Toch een beetje vaag hoe die status updates werken.
@SteffanS iMac mini? Gaaf! Ik zoeken, heb ik iets gemist? Hmm, desillusie.
Lekker!
Het is nog vroeg in de morgenNapsju schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:23:
Prima post! Vooral de onderbouwing.......Napsju schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:23:
@Pierre_nr1 Welke onderbouwing mis je? Een iMac mini bestaat natuurlijk helemaal niet. Zou overigens best een tof product kunnen zijn, niet?
Lekker!
Voor mij was het ook blijkbaar nog te vroeg.......Napsju schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:24:
@Pierre_nr1 Welke onderbouwing mis je? Een iMac mini bestaat natuurlijk helemaal niet. Zou overigens best een tof product kunnen zijn, niet?
Mijn Mac Mini had ik besteld met het idee bij een Post NL punt op te halen. Dit is uiteindelijk DHL geworden. Overigens moest ik nog steeds een handtekening op de doos zetten en de postbode maakte hiervan een foto. Bij Amazon mag DHL blijkbaar voor mij tekenen maar bij Apple niet. Interessant iig:)raidlabs schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:18:
Interessant. Waar in eerste instantie UPS aangaf dat de MB op 9/12 voor einde dag zou worden geleverd, werd dat gisteren 10/12. En gisteren later op de dag 11/12. Nu is dat zelfs gewijzigd naar onbekend. Ik zie dat ie van Shanghai naar Korea is gegaan en daar weer de faciliteit heeft verlaten. Toch een beetje vaag hoe die status updates werken.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
DHL Express en DHL Parcel zijn twee verschillende dingenwvdburgt schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:41:
[...]
Mijn Mac Mini had ik besteld met het idee bij een Post NL punt op te halen. Dit is uiteindelijk DHL geworden. Overigens moest ik nog steeds een handtekening op de doos zetten en de postbode maakte hiervan een foto. Bij Amazon mag DHL blijkbaar voor mij tekenen maar bij Apple niet. Interessant iig:)
Oh dat kan het wel verklaren. Bij Amazon is het ook altijd maar de vraag wie wanneer iets komt brengen. Is het DHL dan komen ze bijna altijd in de avond. Heb ook al postNL een aantal keer gehad en zelfs een of ander koeriersbedrijf op zondag.Dit was overigens inderdaad DHL Express.Rub147 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:51:
[...]
DHL Express en DHL Parcel zijn twee verschillende dingen
Grote kans dat hij net aangekomen is in Keulen en UPS morgen voor de stoep staatraidlabs schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:18:
Yes, de laatste berichtgeving is precies dit.c-nan schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:43:
[...]
Grote kans dat hij net aangekomen is in Keulen en UPS morgen voor de stoep staat
ik heb een macbook pro besteld deze woensdag komt normaal 19/12
[ Voor 76% gewijzigd door mistervieira op 11-12-2020 17:03 ]
Mijn Air M! 512/16 toetsenbord Engels internationaal was origineel voor 22 december. Verplaatst naar maandag 14 december en uiteindelijk vandaag reeds aangekomen.
Wanneer besteld?Flying schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:46:
Mijn Air M! 512/16 toetsenbord Engels internationaal was origineel voor 22 december. Verplaatst naar maandag 14 december en uiteindelijk vandaag reeds aangekomen.
Mocht iemand er iets aan hebben:
Mijn M1 MBP met 16/512 en US toetsenbord is 2 december besteld en is vandaag bezorgd
Verwachte leverdatum vanuit Apple was 17-12 - 28-12. Is afgelopen maandag met UPS mijn kant opgekomen.
Mijn M1 MBP met 16/512 en US toetsenbord is 2 december besteld en is vandaag bezorgd
Vrijdagmorgen mailtje naar Amac gestuurd of zij misschien duidelijkheid kunnen geven maar helaas nog geen antwoord.barnas schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:51:
Ik heb op 13 november bij surfspot een 512GB/16GB besteld en de status is nog steeds 'Wordt vastgehouden', de maximale levertijd zou 3 weken zijn
Best wel jammer en nog maar even afwachten dan.
Mijn MBP is gisteren gelukkig geleverd, besteld de donderdag voor black friday.
Wel bijzonder hoe dat loopt bij UPS... Vanaf bestellen werd aangegeven "levering 11 december". Ik was dan ook blij dat ik 10 december 's avonds een mailtje kreeg, uw bestelling is verzonden. De leverdatum stond echter ineens op maandag 14 december en de status was "in transit". Lichtelijk teleurgesteld en verontwaardigd.
Stopte er gisteren toch ineens een witte bestelbus voor de deur, geen UPS logo's of niets, bezorger had ook geen UPS kleding aan, maar hij had wel een pakketje voor mij van Apple. Hoefde ook nergens voor te tekenen overigens, waar ik dat begin dit jaar bij DHL voor een iPhone wel moest, daar werd zelfs nog een foto van gemaakt door de bezorgster die dit aan Apple moest doorsturen.
Wel bijzonder hoe dat loopt bij UPS... Vanaf bestellen werd aangegeven "levering 11 december". Ik was dan ook blij dat ik 10 december 's avonds een mailtje kreeg, uw bestelling is verzonden. De leverdatum stond echter ineens op maandag 14 december en de status was "in transit". Lichtelijk teleurgesteld en verontwaardigd.
Stopte er gisteren toch ineens een witte bestelbus voor de deur, geen UPS logo's of niets, bezorger had ook geen UPS kleding aan, maar hij had wel een pakketje voor mij van Apple. Hoefde ook nergens voor te tekenen overigens, waar ik dat begin dit jaar bij DHL voor een iPhone wel moest, daar werd zelfs nog een foto van gemaakt door de bezorgster die dit aan Apple moest doorsturen.
UPS doet ivm de drukte nu standaard +1 dag op de verwachte bezorgdatum, in de praktijk komt het dus vaak een dag eerder dan de tracking aangeeftDen_S85 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:46:
Mijn MBP is gisteren gelukkig geleverd, besteld de donderdag voor black friday.
Ik heb 28/11 besteld... had stille hoop voor kerst maar vrees het ergstebarnas schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:00:
[...]
Vrijdagmorgen mailtje naar Amac gestuurd of zij misschien duidelijkheid kunnen geven maar helaas nog geen antwoord.
Best wel jammer en nog maar even afwachten dan.
Hij is gisteren binnen gekomen. Besteld op 19/11 met verwachte levertijd tussen 10-17 december. Uiteindelijk op vrijdag 11 december bezorgd.c-nan schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:43:
[...]
Grote kans dat hij net aangekomen is in Keulen en UPS morgen voor de stoep staat
Hebben jullie allemaal bij Apple rechtstreeks besteld? Ik zie nu dat diverse webshops gewoon voorraad hebben....
Apple, omdat op het moment van bestellen de gewenste config elders niet op voorraad was.Fd1sk schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:23:
Hebben jullie allemaal bij Apple rechtstreeks besteld? Ik zie nu dat diverse webshops gewoon voorraad hebben....
Ik heb de Mac Mini M1 16GB en 1TB besteld. Levering tussen 11 en 18 januari...
[ Voor 6% gewijzigd door Vaganzza op 16-12-2020 07:59 . Reden: Mac mini toegevoegd, kwam uit dat topic en komt hier anders onvolledig over ]
iPhone 17 256GB Zwart| Apple Watch S11 SG | Mac Mini M1 (2020) | MacBook Air 13" (2025) Blauw | Apple TV 4K (2x) | Airpods 4 (2024)
Ik heb net gezien dat Apple mijn bedrag gereserveerd heeft op mijn creditcard wil dit dan zeggen dat ze de pc gaan verzenden of staat dit er los van ?
[ Voor 3% gewijzigd door SteffanS op 14-12-2020 21:41 ]
Wordt dit pas gedaan bij verzending? Stel ik bestel nu een MacBook met levertijd medio januari, dan kan ik ervan uitgaan dat ze het bedrag dan pas afschrijven?SteffanS schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:32:
Ik heb net gezien dat Apple mijn bedrag gereserveerd heeft op mijn creditcard wil dit dan zeggen dat ze de pc gaan verzenden of staat dit er los van ?
@kwdtje bij mij werd het pas gereserveerd bij verzending.
Ik had mijn mac mini 16gig besteld op 28november en het geld is nu pas afschrijven.kwdtje schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:38:
[...]
Wordt dit pas gedaan bij verzending? Stel ik bestel nu een MacBook met levertijd medio januari, dan kan ik ervan uitgaan dat ze het bedrag dan pas afschrijven?
als je een verzending mail hebt gekregen betekend dit ook dat het geld gereserveerd is ?
Ik heb nog geen verzending mail ontvangen.mistervieira schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:24:
als je een verzending mail hebt gekregen betekend dit ook dat het geld gereserveerd is ?
en je krijgt ook de factuur (aankoopbon) per mail verstuurd.dit is gebeurt normaal voor verzending.SteffanS schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:24:
[...]
Ik heb nog geen verzending mail ontvangen.
[ Voor 7% gewijzigd door mistervieira op 15-12-2020 22:25 ]
Ik had 30 november mijn M1 Mac mini 16GB - 256GB besteld en sinds vanochtend staat er eindelijk “verzending wordt voorbereid”.
Originele verzenddatum was (en is nu eigenlijk nog steeds) 21-30 december.
Originele verzenddatum was (en is nu eigenlijk nog steeds) 21-30 december.
Ik lijk geluk te hebben.
Ik heb mijn MBP M1 16G/256 US keyboard op 12 december besteld, en kreeg vanochtend al de verzendbevestiging, hij zou maandag 21 december al bezorgd worden, volgens de tracker van UPS.
Volgens de Apple site is de leverdatum 28 december, dus dit lijkt niet helemaal op elkaar aangepast.
Na bestelling stond de levertijd op 7-14 januari. Had never verwacht hem al voor de kerst te krijgen
Ik heb mijn MBP M1 16G/256 US keyboard op 12 december besteld, en kreeg vanochtend al de verzendbevestiging, hij zou maandag 21 december al bezorgd worden, volgens de tracker van UPS.
Volgens de Apple site is de leverdatum 28 december, dus dit lijkt niet helemaal op elkaar aangepast.
Na bestelling stond de levertijd op 7-14 januari. Had never verwacht hem al voor de kerst te krijgen
[ Voor 18% gewijzigd door mvbo op 16-12-2020 07:55 ]
En inmiddels zit ik al 3 weken te wachten zonder verzendbevestigingmvbo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:48:
Ik lijk geluk te hebben.![]()
Ik heb 1 dec een MBA 16Gb 256GB M1 spacegray besteld via Surfspot, mijn bestelling heeft sinds 2 dec geen updates ontvangen.
maandagavond kreeg ik in de PostNl app een bericht dat er een pakket vanuit Amac 15 dec bezorgt zou worden. en deze dus inderdaad gisteren ontvangen
maandagavond kreeg ik in de PostNl app een bericht dat er een pakket vanuit Amac 15 dec bezorgt zou worden. en deze dus inderdaad gisteren ontvangen
Ik heb op 27 november de MBA m1 besteld 16 gb /256 gb via schoolspot.
Tot gisterochtend was de status "Processing uitleverstraat".
Geheel onverwachts kreeg ik gistermiddag een pakketje van de PostNL bezorger in mijn handen gedrukt met de nieuwe MBA. Ik had geen verzendbericht van Amac ontvangen.
Nog niet kunnen openmaken ivm drukte op werk
Geheel onverwachts kreeg ik gistermiddag een pakketje van de PostNL bezorger in mijn handen gedrukt met de nieuwe MBA. Ik had geen verzendbericht van Amac ontvangen.
Nog niet kunnen openmaken ivm drukte op werk
[ Voor 6% gewijzigd door OmarDisouqi op 16-12-2020 10:59 ]
Dan is er nog hoop dat de bestelde MBA M1 16/512 nog voor de kerst komt ...
28/11 bij schoolspot een 16gb/512 gb besteld.
16/12 melding van PostNL dat er bestelling aankomt van AMAC voor 17/12 (tot nu toe)
16/12 melding van PostNL dat er bestelling aankomt van AMAC voor 17/12 (tot nu toe)
OmarDisouqi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:58:
Ik heb op 27 november de MBA m1 besteld 16 gb /256 gb via schoolspot.
Hadden jullie met een US of een Nederlands toetsenbord besteld?supercop7373 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:57:
28/11 bij schoolspot een 16gb/512 gb besteld.
Ik heb niks aangegeven. Dus zal wel NL toetsenbord worden. Die heb ik nu ook bij mijn Mac Mini late 2012 staan.
Mail van Apple gekregen dat DHL morgen voor de deur staat met de laptop.BeZaX schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:44:
Gisteren een MacBook Air M1 (8C-C7-256GB, Spacegrijs) besteld bij Apple (Edu) voor mijn vrouw die in het basisonderwijs werkt. Levering staat gepland tussen 11 en 18 december.
Ik heb op 26 november via schoolspot een MBA/16GB/512GB met US toetsenbord besteld. Status staat nog op “processing uitleverstraat”. 😢
ik heb het woensdag 9 december opnieuw moeten bestellen en kwam vandaag aan
Ik wilde net komen huilen dat ik nog steeds niks gehoord had (bestelling 13 nov, Air 512/16) maar krijg tijdens het typen de melding dat post.nl onderweg is met een pakket van A.B.V.
Dat zou Amac via SURFspot kunnen zijn?
Laat ik nou net morgen niet thuis zijn, dan gaan ze het bezorgen bij een post.nl ophaalpunt.
Ik ben erg benieuwd!
Dat zou Amac via SURFspot kunnen zijn?
Laat ik nou net morgen niet thuis zijn, dan gaan ze het bezorgen bij een post.nl ophaalpunt.
Ik ben erg benieuwd!
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.