Sowieso is de base versie een 8th gen. Maar als je bedoelt met 8th gen i7 dan vermoed ik dat het een build to order (BTO) is en dan duurt het altijd langer om te leveren.Limbeckx schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:15:
Heeft iemand al de macbook pro base met 10th gen intel binnen gekregen? Ik heb em 7 mei besteld met internationaal keyboard en hij lijkt pas 5 juni binnen te komen. Een maand levertijd is best lang als je aan het wachten bent en al een 4k beeldscherm heb besteld wat je huidige laptop niet echt goed kan aansturen
Nee ik bedoel echt het eerste model met 10th gen. 2,0GHZ Core i5 10th genThijsWa schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:45:
[...]
Sowieso is de base versie een 8th gen. Maar als je bedoelt met 8th gen i7 dan vermoed ik dat het een build to order (BTO) is en dan duurt het altijd langer om te leveren.
Zojuist te horen gekregen dat mijn MacBook is verzonden en vrijdag wordt geleverd!ShahG schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:31:
Op vrijdag 8 mei een 13 inch 2020 MacBook Pro i5 10th gen, 16GB RAM, 512GB SSD besteld. Verwachte bezorgdatum: 26 mei. Dit wordt mijn eerste Mac laptop, dus super excited! Status staat echter nog steeds op 'wordt verwerkt'.. word een beetje ongeduldig
Ja ik weet niet 100% zeker of mijn (BTO) MacBook Pro vanuit China is verscheept. Die aanname deed ik nav de reacties op mijn eerdere posts alhier. Is er een manier om dat te weten te komen?Rowinio schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:52:
[...]
Oh, echt? Bij mij nooit zo geweest in de afgelopen 10 jaar. Ik heb hem altijd via UPS geleverd gekregen (altijd US toetsenbord besteld).
Maar hij werd dus wel via DHL aan mij geleverd.
Ja, de 13".Weerz schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:50:
[...]
13" versie?
Bijna zelfde bestelling gedaan op 13 (NL toetsenbord), dan weet ik in ieder geval dat het nog even wachten is
Ik heb hem vandaag ontvangen!
Weet jij zeker dat je een US keyboard hebt gekregen? Want ik heb serieus het idee dat ik een NL toetsenbord heb gekregen. Al ik op deze link kijk, dan heb ik blijkbaar een NL toetsenbord. Terwijl duidelijk in mijn bestel specificaties staat dat ik voor US ben gegaan.Rowinio schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:52:
[...]
Oh, echt? Bij mij nooit zo geweest in de afgelopen 10 jaar. Ik heb hem altijd via UPS geleverd gekregen (altijd US toetsenbord besteld).
Ja ik heb vandaag een 10th gen 2.3Ghz ontvangen, besteld op 4mei.Limbeckx schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 15:15:
Heeft iemand al de macbook pro base met 10th gen intel binnen gekregen? Ik heb em 7 mei besteld met internationaal keyboard en hij lijkt pas 5 juni binnen te komen. Een maand levertijd is best lang als je aan het wachten bent en al een 4k beeldscherm heb besteld wat je huidige laptop niet echt goed kan aansturen
Engels toetsenbord (waar ik eigenlijk een US International had gewild, foutje van me)
[ Voor 17% gewijzigd door Justhim op 20-05-2020 20:54 . Reden: mijn veronderstelling was niet waar over mijn toetsenbord ]
Durf ik niet te zeggen, ik ontvang hem a.s. vrijdag. Als ik hem heb ontvangen laat ik het je weten!Justhim schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:06:
[...]
Weet jij zeker dat je een US keyboard hebt gekregen? Want ik heb serieus het idee dat ik een NL toetsenbord heb gekregen. Al ik op deze link kijk, dan heb ik blijkbaar een NL toetsenbord. Terwijl duidelijk in mijn bestel specificaties staat dat ik voor US ben gegaan.
Ben heel benieuwd welke je krijgt. Als ik mijn toetsenbord vergelijk met wat hier staat, dan heb ik inderdaad het NL toetsenbord. In de bevestiging staat toch echt een "Internationaal Engels".Rowinio schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:24:
[...]
Durf ik niet te zeggen, ik ontvang hem a.s. vrijdag. Als ik hem heb ontvangen laat ik het je weten!
Dat zijn twee verschillende versies die je voor ogen hebt. Internationaal Engels en Engels (VS) zijn twee verschillende toetsenborden. Zie: https://www.apple.com/nl/...ard-internationaal-engels (staande enter etc.) en kies dan Engels (VS). Dan zul je zien dat deze een liggende enter heeft.Justhim schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:33:
[...]
Ben heel benieuwd welke je krijgt. Als ik mijn toetsenbord vergelijk met wat hier staat, dan heb ik inderdaad het NL toetsenbord. In de bevestiging staat toch echt een "Internationaal Engels".
Op mijn orderbevestiging van Apple staat: Magic Keyboard met achtergrondverlichting - Engels (VS) bij jou dus, als ik je reactie lees, Magic Keyboard met achtergrondverlichting - Internationaal Engels. Toch?
Het lijkt erop, hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen, dat je een verkeerd toetsenbord heb geselecteerd bij het bestellen...
O wat stom van me. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik heb er geen heel groot probleem mee, gezien ik voornamelijk op een extern toetsenbord werk dat wel US International is.Rowinio schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:39:
[...]
Dat zijn twee verschillende versies die je voor ogen hebt. Internationaal Engels en Engels (VS) zijn twee verschillende toetsenborden. Zie: https://www.apple.com/nl/...ard-internationaal-engels (staande enter etc.) en kies dan Engels (VS). Dan zul je zien dat deze een liggende enter heeft.
Op mijn orderbevestiging van Apple staat: Magic Keyboard met achtergrondverlichting - Engels (VS) bij jou dus, als ik je reactie lees, Magic Keyboard met achtergrondverlichting - Internationaal Engels. Toch?
Het lijkt erop, hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen, dat je een verkeerd toetsenbord heb geselecteerd bij het bestellen...Maar niet getreurd, dan bestel je opnieuw en stuur je deze in de tussentijd weer retour. Toch?
Thanks voor details!
Wachten duurt lang, mijn BTO komt pas 8 juni-15 juni binnen
[ Voor 92% gewijzigd door falconxp op 20-05-2020 22:12 ]
Ik heb een MacBook Pro 15" uit 2018 met 256GB SSD. Ik ben apps gaan ontwikkelen in React Native en nu is mijn opslag te klein.
Dus ik heb maar de Apple MacBook Pro (16-inch, Touch Bar, 2,3‑GHz 8‑core Intel Core i9, 16 GB RAM, 1 TB) besteld via Amazon
. Komt volgende week donderdag binnen.
Dus ik heb maar de Apple MacBook Pro (16-inch, Touch Bar, 2,3‑GHz 8‑core Intel Core i9, 16 GB RAM, 1 TB) besteld via Amazon
Masha danki!ondertussen schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:45:
[...]
Bon dia, dankiWarawara esei ta un bunita para
*in m'n beste papiaments
Mijn pakket is nu in Rotterdam en wordt morgen bezorgd. Zo blij want ik ben morgen vrij, lekker zo voor het weekend! Dinsdag was eigenlijk de bezorgdag, en dan ben ik aan het werk.
Wordt trouwens bezorgd door TNT
[ Voor 3% gewijzigd door Warawara op 21-05-2020 17:15 ]
@Warawara ...mi stima Boneiru, unda bo?Warawara schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 17:11:
[...]
Masha danki!Riba e isla bai? (In mijn beste Papiaments haha)
Mijn pakket is nu in Rotterdam en wordt morgen bezorgd. Zo blij want ik ben morgen vrij, lekker zo voor het weekend! Dinsdag was eigenlijk de bezorgdag, en dan ben ik aan het werk.
Wordt trouwens bezorgd door TNT
Iig veel plezier met je MBP! Hopelijk zit je vandaag in de ochtendlevering.
@Justhim Tof! ...hier zelfde ervaring met toetsenbord: US besteld, NL geleverd. Vind het wel prima zo, viel me idd ook al op.
[ Voor 3% gewijzigd door ondertussen op 22-05-2020 12:22 ]
Gister een bericht gekregen dat ie 25 mei hier is ipv 5 juni
net track and trace gekregen van UPS. Ding komt direct vanuit Shanghai, China hierheen. Wist niet dat apple dat deed
Zojuist is mijn MacBook Pro binnengekomen en typ ik nu deze post, MacBook Pro Base, 1.4GHz, 256GB, 16GB ram en US toetsenbord. Heerlijk apparaat! 😁
Zal toch eens goed op je factuur/bestellingsoverzicht kijken want ik heb het normale VS toetsenbord ontvangen. Ik heb het vermoeden dat je toch echt de verkeerde optie heb aangevinkt bij het bestellen.ondertussen schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:21:
[...]
@Justhim Tof! ...hier zelfde ervaring met toetsenbord: US besteld, NL geleverd. Vind het wel prima zo, viel me idd ook al op.
Is het een BTO ?Limbeckx schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:35:
Gister een bericht gekregen dat ie 25 mei hier is ipv 5 juninet track and trace gekregen van UPS. Ding komt direct vanuit Shanghai, China hierheen. Wist niet dat apple dat deed
Als US international keyboard een macbook bto maakt wel, anders niet. Dat is het enige wat ik heb veranderd...
Ik sta op het punt om een MacBook Pro 13 inch aan te schaffen, maar wil ook graag het toetsenbord met de brede enter toets en de brede shift toets links.
Voor alle duidelijkheid; ik moet dan dus kiezen voor “Engels (VS)” en niet voor “internationaal Engels”....?
Voor alle duidelijkheid; ik moet dan dus kiezen voor “Engels (VS)” en niet voor “internationaal Engels”....?
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
...fascinerend, in m'n apple-account stond zeker US bij de specs weergegeven. Factuur toont idd. NLD.Rowinio schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:49:
Zojuist is mijn MacBook Pro binnengekomen en typ ik nu deze post, MacBook Pro Base, 1.4GHz, 256GB, 16GB ram en US toetsenbord. Heerlijk apparaat! 😁
[...]
Zal toch eens goed op je factuur/bestellingsoverzicht kijken want ik heb het normale VS toetsenbord ontvangen. Ik heb het vermoeden dat je toch echt de verkeerde optie heb aangevinkt bij het bestellen.
Klopt helemaal. Je moet voor Engels (VS) kiezen! 😀Roland_EM25 schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:49:
Ik sta op het punt om een MacBook Pro 13 inch aan te schaffen, maar wil ook graag het toetsenbord met de brede enter toets en de brede shift toets links.
Dat is heel vreemd... toch zou ik Apple hierover benaderen hoor, je hebt niet ontvangen wat je hebt besteld.ondertussen schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 13:59:
[...]
...fascinerend, in m'n apple-account stond zeker US bij de specs weergegeven. Factuur toont idd. NLD.
Je orderbevestiging, dus net na het bestellen, heb jij besteld- als ze vervolgens een NLD leveren zal ik dit wel even aankaarten.
Thanks! Ga ik dat doen!Rowinio schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:23:
[...]
Klopt helemaal. Je moet voor Engels (VS) kiezen! 😀
Bij Amazon staat mijn bestelling al de hele dag op 'wordt nu verzonden'. Ik moet nog een week zonder MacBook, dus dat voedt mijn ongeduld! 
Edit: verzonden.
Edit: verzonden.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisweb op 22-05-2020 18:16 ]
Mi ta bai Kòrsouondertussen schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 12:15:
[...]
@Warawara ...mi stima Boneiru, unda bo?
Iig veel plezier met je MBP! Hopelijk zit je vandaag in de ochtendlevering.
Dank je wel, het is alleen een Air, maar wel super blij mee! Ik kom van een Sony Vaio uit 2012 met Windows 7
Levertijd van donderdag 28 mei naar dinsdag 26 mei. Geleverd vanuit Amazon Essex, GB. Had besteld via Amazon.nl met 6% korting.
Best bijzonder: korting is op de Duitse Amazon 11%, maar dan zit je met zo’n onhandig toetsenbord.
Best bijzonder: korting is op de Duitse Amazon 11%, maar dan zit je met zo’n onhandig toetsenbord.
Schandalig mijn MBP van de baas kwam gewoon een paar dagen te vroeg! Kwam uit Nederland en met Jamz voor geïnstalleerd. Ik wist niet dat ze dat deden bij Apple!
@Dennisweb Inderdaad Amazon heeft soms wel mooie kortingen. Zou gaaf zijn als Apple 32gig niet meer CTO maakt maar als standaardmodel zodat je ze ook Amazon kan bestellen.
@Dennisweb Inderdaad Amazon heeft soms wel mooie kortingen. Zou gaaf zijn als Apple 32gig niet meer CTO maakt maar als standaardmodel zodat je ze ook Amazon kan bestellen.
[ Voor 66% gewijzigd door alienfruit op 23-05-2020 01:31 ]
Ik zeg je heel eerlijk: het was me vooral om 1 TB SSD te doen. Een i7 6-Core was ook prima geweest. Coolblue had die variant voor 2936 EUR in de aanbieding. Maar die was tijdelijk niet leverbaar.alienfruit schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 01:30:
Schandalig mijn MBP van de baas kwam gewoon een paar dagen te vroeg! Kwam uit Nederland en met Jamz voor geïnstalleerd. Ik wist niet dat ze dat deden bij Apple!
Toen zag ik voor 2995 de variant met 2,3 GHz i9 8-Core bij Amazon. Voor die zes tientjes meer en het feit dat deze wel leverbaar was, dan maar deze gekozen. Mijn korting was dus net zoveel als de onderwijskorting die Apple normaal geeft.
En nog leuker: ik gebruik ‘m vooral bedrijfsmatig en dus is ‘ie aftrekbaar voor de belastingen.
Ik ben van plan om het appraat volgende keer in Singapore te kopen. De laatste keer dat de prijzen vergeleek een paar weken terug was de 1TB+32gb even duur als het basismodel hier in VK.Dennisweb schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 02:57:
[...]
Ik zeg je heel eerlijk: het was me vooral om 1 TB SSD te doen. Een i7 6-Core was ook prima geweest. Coolblue had die variant voor 2936 EUR in de aanbieding. Maar die was tijdelijk niet leverbaar.
Toen zag ik voor 2995 de variant met 2,3 GHz i9 8-Core bij Amazon. Voor die zes tientjes meer en het feit dat deze wel leverbaar was, dan maar deze gekozen. Mijn korting was dus net zoveel als de onderwijskorting die Apple normaal geeft.
En nog leuker: ik gebruik ‘m vooral bedrijfsmatig en dus is ‘ie aftrekbaar voor de belastingen.
Nou mijn Macbook Air heeft al veel van de wereld gezien, van China is hij verhuisd naar Hong Kong daar had hij het na 2 dagen wel gezien en heeft hij zijn reis voortgezet in Dubai. Benieuwd wat de volgende bestemming gaat worden
Besteld: Pro i5 16GB 256GB
Met US Internationaal keyboard (Standaard in België is AZERTY)
Levering 5-8 juni
Looking forward. Eerste MacBook.
Dure toestellen; hopelijk heb ik er jaren plezier mee zoals m’n ThinkPad X1 Carbon en Sony Vaio Pro!
Met US Internationaal keyboard (Standaard in België is AZERTY)
Levering 5-8 juni
Looking forward. Eerste MacBook.
Dure toestellen; hopelijk heb ik er jaren plezier mee zoals m’n ThinkPad X1 Carbon en Sony Vaio Pro!
Goedeavond,
Heeft iemand hier misschien foto’s van het nl toetsenbord en het vs toetsenbord ? (Vs is de gene met de normale enter toets toch ?)
Wil graag even zien en vergelijken met mijn laptop nu wat ik nu heb. Dan weet ik even hoe of wat voor mijn nieuwe MacBook
En als ik het usa toetsenbord neem (wat ik nu geloof ik ook heb op mijn laptop) welke moet ik dan kiezen in de webshop ?
Bedankt alvast
Heeft iemand hier misschien foto’s van het nl toetsenbord en het vs toetsenbord ? (Vs is de gene met de normale enter toets toch ?)
Wil graag even zien en vergelijken met mijn laptop nu wat ik nu heb. Dan weet ik even hoe of wat voor mijn nieuwe MacBook
En als ik het usa toetsenbord neem (wat ik nu geloof ik ook heb op mijn laptop) welke moet ik dan kiezen in de webshop ?
Bedankt alvast
[ Voor 17% gewijzigd door Fenneeee op 24-05-2020 20:27 ]
Ik weet zeker dat je aan de hand van mijn reactie van 22 mei verder kunt. Je kan op de website uiteraard ook kiezen voor NL, zodat je het verschillen tussen Engels (US) en Nederland kunt zien.Fenneeee schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:22:
Goedeavond,
Bedankt alvast
Rowinio schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 20:39:
[...]
Dat zijn twee verschillende versies die je voor ogen hebt. Internationaal Engels en Engels (VS) zijn twee verschillende toetsenborden. Zie: https://www.apple.com/nl/...ard-internationaal-engels (staande enter etc.) en kies dan Engels (VS). Dan zul je zien dat deze een liggende enter heeft.
Het lijkt erop, hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen, dat je een verkeerd toetsenbord heb geselecteerd bij het bestellen...Maar niet getreurd, dan bestel je opnieuw en stuur je deze in de tussentijd weer retour. Toch?
Ah top ! Dan moet ik dus voor de Engelse kiezen ? Nu nog even kijken of ik wacht tot de back to school deals (als die überhaupt nog komen door de Corona) of dat ik hem gewoon bestel deze week hahaRowinio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:44:
[...]
Ik weet zeker dat je aan de hand van mijn reactie van 22 mei verder kunt. Je kan op de website uiteraard ook kiezen voor NL, zodat je het verschillen tussen Engels (US) en Nederland kunt zien.
[...]
Inderdaad, als je een liggende enter wilt dan zou je inderdaad een Engels (VS) moeten bestellen.Fenneeee schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:51:
[...]
Ah top ! Dan moet ik dus voor de Engelse kiezen ? Nu nog even kijken of ik wacht tot de back to school deals (als die überhaupt nog komen door de Corona) of dat ik hem gewoon bestel deze week haha
Ga ik dat doenRowinio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:58:
[...]
Inderdaad, als je een liggende enter wilt dan zou je inderdaad een Engels (VS) moeten bestellen.
Lekker vooruitzicht! Je hebt er even op moeten wachten
Hier nog geen verandering helaas, hopelijk ergens deze week de verzending melding en dan wachten tot hij er is vanuit China
Hier nog geen verandering helaas, hopelijk ergens deze week de verzending melding en dan wachten tot hij er is vanuit China
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Verwijderd
Gisteren de melding gekregen dat hij morgen (woensdag 27-05) pas geleverd werd. Vandaag stond UPS voor de deur met mijn nieuwe Macbook Pro. Super blij mee
net even alle instellingen etc aangepast.
Nu eindelijk mijn werk laptop (windows) aan de kan geschoven en zoveel mogelijk om MacOS verder
.
Succes iedereen nog met de levering!
Nu eindelijk mijn werk laptop (windows) aan de kan geschoven en zoveel mogelijk om MacOS verder
Succes iedereen nog met de levering!
De 16 inch MacBook Pro van Amazon is binnen. Werkt helemaal super en bloedjesnel! Was een mooie deal, dik 200 euro korting.
Nu alles weer installeren en er lekker van genieten. Toetsenbord is wel weer anders dan het 2018 model. Dus dat is weer even wennen.
Wat heb jij uiteindelijk betaald?Dennisweb schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:55:
De 16 inch MacBook Pro van Amazon is binnen. Werkt helemaal super en bloedjesnel! Was een mooie deal, dik 200 euro korting.Nu alles weer installeren en er lekker van genieten. Toetsenbord is wel weer anders dan het 2018 model. Dus dat is weer even wennen.
Heb mijn MacBook Air sinds gisteren binnen maar twijfel nu toch wel door het snel heet worden ervan.
Misschien toch maar wat extra geld erin stoppen
https://www.amazon.nl/App...2%80%91core/dp/B085DLYTS2. Is tijdelijk niet meer leverbaar.Dirk0s schreef op dinsdag 26 mei 2020 @ 16:57:
[...]
Wat heb jij uiteindelijk betaald?
Heb mijn MacBook Air sinds gisteren binnen maar twijfel nu toch wel door het snel heet worden ervan.
Misschien toch maar wat extra geld erin stoppen
Deze! Wel een duur grapje, maar ach. Heb er inderdaad 2995 voor betaald. Mocht je op zoek zijn naar het instapmodel; die is voor 2499 euro momenteel in de aanbieding bij de MediaMarkt. Mijn broer heeft er net eentje gehaald.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisweb op 26-05-2020 18:46 ]
Nice!GigaPixels schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:35:
Mijn Pro wordt vanuit... China verstuurd?
(QWERTY US gekozen)
[Afbeelding]
Wanneer had je hem besteld en welke config als ik vragen mag
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Ik heb de nieuwe 2020 10th gen besteld, duur grapje wel voor bijna 2,5K 
Alleen na mijn betaling stond er wachten op mijn betaling, en blijkbaar is mijn bestelling opgeschort?? Hebben meer mensen dit of is er iets fout gegaan bij mij?
Alleen na mijn betaling stond er wachten op mijn betaling, en blijkbaar is mijn bestelling opgeschort?? Hebben meer mensen dit of is er iets fout gegaan bij mij?
Ik heb al jaren de 13 inch en ik vind hem zeer fijnRonvgs schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:44:
2,5K dan had ik denk ik toch de 16 inch genomen.
Inmiddels verwerkt, schrok me wel.. Hoop alleen dat ze aan hun levertijd kunnen houden, in Amac zeiden ze gister dat het zomaar 2 maanden kon duren vanwege de hoge vraag
Besteld zondag 24/05/2020Weerz schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 17:29:
[...]
Nice!
Wanneer had je hem besteld en welke config als ik vragen mag
Verwachte levering 02/06/2020
Configuratie:
13‑inch MacBook Pro - Zilver
Hardware:
1,4‑GHz quad‑core Intel Core i5-processor van de 8e generatie, Turbo Boost tot 3,9 GHz
Intel Iris Plus Graphics 645
16 GB 2133‑MHz LPDDR3-geheugen
256 GB SSD‑opslag
13‑inch Retina‑display met True Tone
Twee Thunderbolt 3-poorten
Touch Bar en Touch ID
Magic Keyboard met achtergrondverlichting - Internationaal Engels
Accessoirekit
In mijn geval belde mijn bank me op om te vragen of de transactie op mijn VISA kaart inderdaad van mij afkomstig was.bruno_de_eend schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:37:
Paar uur later was geld van mijn VISA (wat eerst op ‘gereserveerd stond’).
Heb de 13” i7 10e gen en 32GB besteld op 13 mei. Verwachting is tussen 4-10 juni levering en staat nog op “wordt verwerkt”. We gaan het meemaken, ga er vanuit dat Apple het redelijk in kaart heeft in leveringen.bruno_de_eend schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 20:12:
[...]
Ik heb al jaren de 13 inch en ik vind hem zeer fijn
Inmiddels verwerkt, schrok me wel.. Hoop alleen dat ze aan hun levertijd kunnen houden, in Amac zeiden ze gister dat het zomaar 2 maanden kon duren vanwege de hoge vraag
2 maanden is erg lang, dan zouden ze echt flink de plank mis slaan en redelijk wat media aandacht krijgen erop.....
[ Voor 9% gewijzigd door Weerz op 27-05-2020 22:37 ]
13" i5 2.0 / 16GB RAM / 512GB SSD besteld. Met Engels (VS) toetsenbord. Komt op 25 juno. Hoop hem eerder te krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 28-05-2020 15:47 ]
Wel bijzonder dat jouw bestelling op 13 mei ongeveer dezelfde verwachte leverdatum als ik heb (6 Jun - 13 Jun)Weerz schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:35:
[...]
Heb de 13” i7 10e gen en 32GB besteld op 13 mei. Verwachting is tussen 4-10 juni levering en staat nog op “wordt verwerkt”. We gaan het meemaken, ga er vanuit dat Apple het redelijk in kaart heeft in leveringen.
2 maanden is erg lang, dan zouden ze echt flink de plank mis slaan en redelijk wat media aandacht krijgen erop.....
Waarschijnlijk krijgen ze rond die tijd pas weer een batch binnen ofzo
Niet helemaal
De i5 10th generatie(aanname dat je die hebt) maken ze meer en daardoor sneller leverbaar.
Klik hem maar maar bij elkaar met de i7 10e gen, dan komen er 2 weken bij. Dan wordt het een BTO is mijn verwachting.
Update:
Net nog even gekeken, status is naar Verzending wordt voorbereid
De i5 10th generatie(aanname dat je die hebt) maken ze meer en daardoor sneller leverbaar.
Klik hem maar maar bij elkaar met de i7 10e gen, dan komen er 2 weken bij. Dan wordt het een BTO is mijn verwachting.
Update:
Net nog even gekeken, status is naar Verzending wordt voorbereid
[ Voor 15% gewijzigd door Weerz op 28-05-2020 13:24 ]
Bezorgdatum verplaatst van 25 juni naar 12-19 junimprkooij schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 01:15:
13" i5 2.0 / 16GB RAM / 512GB SSD besteld. Met Engels (VS) toetsenbord. Komt op 25 juno. Hoop hem eerder te krijgen.
Heeft iemand deze CTO besteld rond 18 mei bij Apple rechtstreeks?
Macbook Air 2020
i5
16GB
Goud.
Heb deze bij YourMacStore besteld op 18 mei, geven op de website 5 tot 10 werkdagen levertijd
Echter geeft YourMacStore aan dat het wel een tijd kan duren voor het echt komt ivm Corona.
Vreemd want Apple geeft nu tussen 16 en 22 juni voor dezelfde configuratie
Daarop geeft YourMacStore aan, dat Apple bij hun 'onbekend' geeft als levertijd, en ze zelf ook de levertijd steeds door zouden schuiven.
Is dit geloofwaardig? of proberen ze je aan het lijntje te houden?
Ik heb gelukkig met Creditcard besteld, waardoor ik feitelijk pas 8 juli hoef te betalen.
Ik heb puur bij YourMacStore ivm de 50 euro korting die je op prijs kreeg, maar als ik daarvoor 2 maanden moet wachten....
Macbook Air 2020
i5
16GB
Goud.
Heb deze bij YourMacStore besteld op 18 mei, geven op de website 5 tot 10 werkdagen levertijd
Echter geeft YourMacStore aan dat het wel een tijd kan duren voor het echt komt ivm Corona.
Vreemd want Apple geeft nu tussen 16 en 22 juni voor dezelfde configuratie
Daarop geeft YourMacStore aan, dat Apple bij hun 'onbekend' geeft als levertijd, en ze zelf ook de levertijd steeds door zouden schuiven.
Is dit geloofwaardig? of proberen ze je aan het lijntje te houden?
Ik heb gelukkig met Creditcard besteld, waardoor ik feitelijk pas 8 juli hoef te betalen.
Ik heb puur bij YourMacStore ivm de 50 euro korting die je op prijs kreeg, maar als ik daarvoor 2 maanden moet wachten....
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Mijn status is veranderd naar: We maken je bestelling gereed om te verzenden. Op het moment van verzending krijg je een e-mail met bezorginformatie.
Misschien toch eerder?
(datum is nog wel hetzelfde)
Misschien toch eerder?
Veranderd zodra hij met de bezorger mee gaat. Dan wordt het vanuit daar gevoed met bezorg datum.
Die van mij is vandaag met UPS mee gegaan. Dinsdag staan ze aan de deur volgens UPS
Die van mij is vandaag met UPS mee gegaan. Dinsdag staan ze aan de deur volgens UPS
Wat is de datum dat hij nu voor jou geleverd wordt? En wanneer had je hem besteld?bruno_de_eend schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 16:38:
Mijn status is veranderd naar: We maken je bestelling gereed om te verzenden. Op het moment van verzending krijg je een e-mail met bezorginformatie.
Misschien toch eerder?(datum is nog wel hetzelfde)
Idem!Weerz schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 20:06:
Veranderd zodra hij met de bezorger mee gaat. Dan wordt het vanuit daar gevoed met bezorg datum.
Die van mij is vandaag met UPS mee gegaan. Dinsdag staan ze aan de deur volgens UPS![]()
Maar laatste status update van UPS duidt aan dat deze in Shanghai zit momenteel.
Lijkt me straf dat het er dinsdag al zou zijn.
Hoe beschermen jullie nieuwe aanwinst? Gewoon enkel een sleeve of een hardshell?
Gaat een hardshell niet zorgen voor meer warmte ontwikkeling en snellere veroudering van de accu?
Gaat een hardshell niet zorgen voor meer warmte ontwikkeling en snellere veroudering van de accu?
/dev/null
Denk dat je gelijk gaat hebben helaas, wordt woensdag. Macbook heeft er aardig wat KM op zitten en was nog steeds dinsdag. Van Shanghai, naar Zuid-Korea en door naar Alaska. Nu net van Alaska aangekomen in Koln met verwachting woensdag aan de deur.GigaPixels schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 16:27:
[...]
Idem!
Maar laatste status update van UPS duidt aan dat deze in Shanghai zit momenteel.
Lijkt me straf dat het er dinsdag al zou zijn.
Gisteren in Duitsland, en zou toch morgen in huis zijn volgens UPS website!Weerz schreef op maandag 1 juni 2020 @ 19:45:
[...]
Denk dat je gelijk gaat hebben helaas, wordt woensdag. Macbook heeft er aardig wat KM op zitten en was nog steeds dinsdag. Van Shanghai, naar Zuid-Korea en door naar Alaska. Nu net van Alaska aangekomen in Koln met verwachting woensdag aan de deur.
Lucky you
Wel mooi hoe het dan gaat als deze op dezelfde dag is vertrokken
Update:
Out for delivery.....
Toch nog op tijd
Wel mooi hoe het dan gaat als deze op dezelfde dag is vertrokken
Update:
Out for delivery.....
Toch nog op tijd
[ Voor 25% gewijzigd door Weerz op 02-06-2020 08:59 ]
Net op tijd een fout van Apple kunnen fixen
Bij het bestellen zet hij automatisch mijn huisnummer toevoeging een rij beneden, dus daar kon ik niks aan doen, dus dacht dat zal wel goed zijn.
Maar blijkbaar niet want bij DHL zag ik dat het zonder toevoeging was, maar omdat ie niet aangemeld was nog kon ik het wijzigen gelukkig. En nu een melding dat ik hem morgen of overmorgen zomaar kan ontvangen, wauw!
Naast deze kleine fout zijn het wel toppers hoor!
Bij het bestellen zet hij automatisch mijn huisnummer toevoeging een rij beneden, dus daar kon ik niks aan doen, dus dacht dat zal wel goed zijn.
Maar blijkbaar niet want bij DHL zag ik dat het zonder toevoeging was, maar omdat ie niet aangemeld was nog kon ik het wijzigen gelukkig. En nu een melding dat ik hem morgen of overmorgen zomaar kan ontvangen, wauw!
Naast deze kleine fout zijn het wel toppers hoor!
Zojuist besteld (02/06)
- MacBook Pro 13 inch 2,0ghz quad core
- 16gb ram
- 1tb SSD
- VS keyboard
Eerlijk gezegd, bestelling opnieuw gedaan. Ik had vorige week dezelfde configuratie, maar dan met 512gb SSD besteld, maar ik had toch ernstig m’n twijfels of dit genoeg was voor mijn gebruik. Met het oog op future proofing toch maar gewijzigd.
Geschatte leverdatum staat nu op 23 juni. Ik ben benieuwd....!
- MacBook Pro 13 inch 2,0ghz quad core
- 16gb ram
- 1tb SSD
- VS keyboard
Eerlijk gezegd, bestelling opnieuw gedaan. Ik had vorige week dezelfde configuratie, maar dan met 512gb SSD besteld, maar ik had toch ernstig m’n twijfels of dit genoeg was voor mijn gebruik. Met het oog op future proofing toch maar gewijzigd.
Geschatte leverdatum staat nu op 23 juni. Ik ben benieuwd....!
Same hereGigaPixels schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 14:35:
Mijn Pro wordt vanuit... China verstuurd?
(QWERTY US gekozen)
Komt een week sneller aan dan oorspronkelijk vermeld, ETA vrijdag.
Heb hem sinds gisteren. Is het wachten allemaal waard
Wel gelijk een fresh install van Catalina gedaan, gezien ik de standaard apps als pages etc niet nodig heb.
Draait als een malle
Wel gelijk een fresh install van Catalina gedaan, gezien ik de standaard apps als pages etc niet nodig heb.
Draait als een malle
Ik heb op 29/05 mijn MBP13 i5/32Gb/1Tb besteld via Apple. Deze zou geleverd worden tussen 12/6 en 19/6. Gisteren is de status van de bestelling veranderd van "wordt verwerkt" naar "wordt klaargemaakt voor verzending". Zou de kans er in zitten dat deze toch vroeger geleverd wordt of duurt de huidige status nog een kleine week?
Zit momenteel te werken op mijn Macbook Pro van mid 2010 dus heb zo snel mogelijk wat extra power nodig:)
Zit momenteel te werken op mijn Macbook Pro van mid 2010 dus heb zo snel mogelijk wat extra power nodig:)
Aangezien het een BTO is denk ik dat je MacBook nog uit China moet komen en staat hij nu op het punt om op het vliegtuig te gaan. Levering ergens eind volgende week is dan niet ondenkbaar en ook redelijk in lijn met de eerdere verwachte levertijd.Pejer13 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 07:46:
Ik heb op 29/05 mijn MBP13 i5/32Gb/1Tb besteld via Apple. Deze zou geleverd worden tussen 12/6 en 19/6. Gisteren is de status van de bestelling veranderd van "wordt verwerkt" naar "wordt klaargemaakt voor verzending". Zou de kans er in zitten dat deze toch vroeger geleverd wordt of duurt de huidige status nog een kleine week?
Mijn MBP13 10th gen i5/16Gb/512Gb krijg ik trouwens vandaag al geleverd. Heb hem afgelopen dinsdag besteld dus ben aangenaam verrast.
Ja, kan dan inderdaad wel kloppen qua levertermijn. Vanaf je de optie van 32Gb ram aanklikte op de website, wordt de levertermijn wat langer.Tjoekie schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:13:
[...]
Aangezien het een BTO is denk ik dat je MacBook nog uit China moet komen en staat hij nu op het punt om op het vliegtuig te gaan. Levering ergens eind volgende week is dan niet ondenkbaar en ook redelijk in lijn met de eerdere verwachte levertijd.
Mijn MBP13 10th gen i5/16Gb/512Gb krijg ik trouwens vandaag al geleverd. Heb hem afgelopen dinsdag besteld dus ben aangenaam verrast.
Veel plezier met je MBP!
EDIT: net een mailtje gekregen van Apple dat de macbook verzonden is
[ Voor 9% gewijzigd door Pejer13 op 05-06-2020 14:08 ]
Goedendag, heb dit al eerder gevraagd, maar heeft iemand 'na' 18 mei de volgende CTO besteld?
Macbook Air 2020
- i5
-16 gb
-256 GB
-goud
Ik heb dit via Yourmacstore op18 mei besteld, en zij geven aan dat ze steeds door Apple afgescheept worden met een "onbekende" levertijd.
Ik zie hier mensen die rechtstreeks bij Apple besteld hebben, na 18 mei, en hun product al hebben ontvangen, of snel verwachten.
Heeft iemand hetzelfde probleem, als je niet bij Apple besteld hebt?
Macbook Air 2020
- i5
-16 gb
-256 GB
-goud
Ik heb dit via Yourmacstore op18 mei besteld, en zij geven aan dat ze steeds door Apple afgescheept worden met een "onbekende" levertijd.
Ik zie hier mensen die rechtstreeks bij Apple besteld hebben, na 18 mei, en hun product al hebben ontvangen, of snel verwachten.
Zelf niet de air besteld, maar als ik jouw gekozen configuratie samenstel, zie ik wel dat de levertijd via Apple geschat word op 24 juni - 1 juli. Ca 3 weken dus.Juan schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:21:
Goedendag, heb dit al eerder gevraagd, maar heeft iemand 'na' 18 mei de volgende CTO besteld?
Macbook Air 2020
- i5
-16 gb
-256 GB
-goud
De base air lijkt wel sneller leverbaar.
Anders je order bij yourmacstore cancellen en opnieuw bestellen via Apple zelf?
Iemand al eerdere ervaringen met DHL en Apple verzendingen. Schijnt dat de MacBook Pro 13 inch wordt geleverd op vrijdag 12 juni, maar als ik nu kijk staat er Origin Service Area: Eindhoven. Lijkt me dan dat die daar is op dit moment en mogelijk eerder komt dan 12 juni (The Dream
)
Ligt eraan, alleen verzend informatie gemeld of pakketje is er daadwerkelijk?mprkooij schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:27:
Iemand al eerdere ervaringen met DHL en Apple verzendingen. Schijnt dat de MacBook Pro 13 inch wordt geleverd op vrijdag 12 juni, maar als ik nu kijk staat er Origin Service Area: Eindhoven. Lijkt me dan dat die daar is op dit moment en mogelijk eerder komt dan 12 juni (The Dream)
Ik kreeg afgelopen zaterdag de melding dat verzend informatie vermeld was in DHL in Eindhoven, maar heb hem vandaag pas binnen gekregen.
Oh dat is jammer. Inderdaad de verzendinformatie. Dan zal het wel kloppen dat ik hem vrijdag 12 juni krijg.bruno_de_eend schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:32:
[...]
Ligt eraan, alleen verzend informatie gemeld of pakketje is er daadwerkelijk?
Ik kreeg afgelopen zaterdag de melding dat verzend informatie vermeld was in DHL in Eindhoven, maar heb hem vandaag pas binnen gekregen.
Leverdatum voor m’n bestelde MacBook Pro staat nog steeds op 23 juni.
Wel zag ik dat de gereserveerde 0 euro op m’n creditcard inmiddels is gewijzigd naar het volledige bedrag. Wel nog steeds “gereserveerd”.
Betekent dit naar jullie weten al iets over de voortgang? Of komt de verzending pas dichterbij als het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven?
Wel zag ik dat de gereserveerde 0 euro op m’n creditcard inmiddels is gewijzigd naar het volledige bedrag. Wel nog steeds “gereserveerd”.
Betekent dit naar jullie weten al iets over de voortgang? Of komt de verzending pas dichterbij als het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven?
@Roland_EM25 bij mij betekende dat hij klaargemaakt werd voor verzending.
Maar ik wil je niet blij malen met een dode mus
Dat zou mooi zijn, ik wacht rustig af.... 😉Jimijames75 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 10:03:
@Roland_EM25 bij mij betekende dat hij klaargemaakt werd voor verzending.
Als ie eenmaal op weg is kan het heel snel gaan 1/2 dagenmprkooij schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 23:34:
[...]
Oh dat is jammer. Inderdaad de verzendinformatie. Dan zal het wel kloppen dat ik hem vrijdag 12 juni krijg.
Ik zou hem normaal aankomende maandag krijgen stond er
Bij mij een ook een BTO. Eerste inschatting was tussen 8-15 juni. De MBP is gisteren bezorgd via DHL ExpressPejer13 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 07:46:
Kan.. Maar niet altijd. De mijne zat 3 dagen te idlen in Shanghai en zit nu ergens in Koreabruno_de_eend schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 11:39:
[...]Als ie eenmaal op weg is kan het heel snel gaan 1/2 dagen
Krijg je hem via de UPS of de DHL. Op een of andere manier krijg ik hem voor het eerst via DHL en kan ik hem niet volgen. Enige dat er staat is zendinformatie is ontvangen EINDHOVEN.reutulus schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:06:
[...]
Kan.. Maar niet altijd. De mijne zat 3 dagen te idlen in Shanghai en zit nu ergens in Korea
De iMac (27'') levertijden lopen ook op. Vanaf 23 juni pas weer uitlevering. Ik hoop dat dit betekend dat Apple eindelijk de iMac gaat refressen.
UPS.. Intussen out for delivery, via Korea en Dubaimprkooij schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:59:
[...]
Krijg je hem via de UPS of de DHL. Op een of andere manier krijg ik hem voor het eerst via DHL en kan ik hem niet volgen. Enige dat er staat is zendinformatie is ontvangen EINDHOVEN.
Wellicht annuleren en bij Apple bestellen? Twee jaar garantie rechtstreeks bij Apple is ook veel fijner vind ik.Juan schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:21:
Macbook Air 2020
- i5
-16 gb
-256 GB
-goud
Over mijn komende MacBook Pro 13 inch:Roland_EM25 schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 10:38:
[...]
Dat zou mooi zijn, ik wacht rustig af.... 😉
Zojuist een statuswijziging: je bestelling wordt klaar gemaakt voor verzending.... 🥳
De leverdatum is nog wel ongewijzigd en staat op 23 juni.
Najah, Eindhoven/Waalwijk he. Buitenland langer iddreutulus schreef op zondag 7 juni 2020 @ 10:06:
[...]
Kan.. Maar niet altijd. De mijne zat 3 dagen te idlen in Shanghai en zit nu ergens in Korea
Je kan soms wat meer zien via DHL Parcel (oa Douane check enz) Maar Zendinformatie ontvangen is niks anders dat ze het nog niet (fysiek) van Apple gekregen hebben.mprkooij schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:59:
[...]
Krijg je hem via de UPS of de DHL. Op een of andere manier krijg ik hem voor het eerst via DHL en kan ik hem niet volgen. Enige dat er staat is zendinformatie is ontvangen EINDHOVEN.
Nog steeds geen leverdatum vanuit YourMacStore.giantgiantus schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 00:16:
[...]
Wellicht annuleren en bij Apple bestellen? Twee jaar garantie rechtstreeks bij Apple is ook veel fijner vind ik.
Ik geef ze tot 17 juni, en dan annuleer ik.
Ik heb ook zojuist met apple gebeld, en die geven het volgende aan
- 90% ~95% van genoemde levertijden komen uit, soms wat later, soms wat eerder
- Er word niet gewacht tot een minimum aantal bestellingen, voor de CTO geproduceerd word, komen ze er 1 te kort dan worden er gelijk bv 10.000 stuks van die CTO geproduceerd, bij een retailbestelling, kan het zomaar anders zijn
- Er is geen tussen distributie station als je bij Apple besteld, en bij bv een YourMacStore of Amac, wel, waardoor het ook langer kan duren.
- Er zouden geen specifieke Corona vertragingen meer moeten zijn (volgens YourMacStore is dit wel het geval)
Bericht gehad, komt morgen al!bruno_de_eend schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:59:
[...]
Je kan soms wat meer zien via DHL Parcel (oa Douane check enz) Maar Zendinformatie ontvangen is niks anders dat ze het nog niet (fysiek) van Apple gekregen hebben.
Gisteren bericht gehad dat vandaag (12-06) m'n MacBook Pro geleverd zou worden door UPS.
In het verleden al niet al te beste ervaringen gehad met UPS en nog steeds vind ik hun tracking systeem bijzonder.
Je kan tot op de minuut zien wanneer je pakket gescand is, maar als de uiteindelijke leverdatum is bereikt kan er enkel voorspeld worden "voor het einde van de dag"... Dat is nogal een ruim begrip en uiteraard was ik nét even niet thuis toen ze voor de deur stonden.
Prima, een briefje in de bus waarop een code staat en het bericht dat het de volgende werkdag opnieuw geprobeerd word. Dat zou dus maandag zijn.
Via de code nog even gekeken voor een ander aflevermoment en ook hier maar a.s. maandag geselecteerd. Krijg ik zojuist een mail waarop staat dat het nieuw aflevermoment bevestigd is, jawel dinsdag wordt het pakket nu bezorgd en dat komt nét niet lekker uit.
Opnieuw ingelogd in de UPS omgeving, nu kan ik pas een moment vanaf donderdag selecteren... Argh!!
Al met al op dinsdag laten staan en ik zet m'n tent wel naast de brievenbus op.
In het verleden al niet al te beste ervaringen gehad met UPS en nog steeds vind ik hun tracking systeem bijzonder.
Je kan tot op de minuut zien wanneer je pakket gescand is, maar als de uiteindelijke leverdatum is bereikt kan er enkel voorspeld worden "voor het einde van de dag"... Dat is nogal een ruim begrip en uiteraard was ik nét even niet thuis toen ze voor de deur stonden.
Prima, een briefje in de bus waarop een code staat en het bericht dat het de volgende werkdag opnieuw geprobeerd word. Dat zou dus maandag zijn.
Via de code nog even gekeken voor een ander aflevermoment en ook hier maar a.s. maandag geselecteerd. Krijg ik zojuist een mail waarop staat dat het nieuw aflevermoment bevestigd is, jawel dinsdag wordt het pakket nu bezorgd en dat komt nét niet lekker uit.
Opnieuw ingelogd in de UPS omgeving, nu kan ik pas een moment vanaf donderdag selecteren... Argh!!
Al met al op dinsdag laten staan en ik zet m'n tent wel naast de brievenbus op.
Goedemorgen.
Ik wil vanmiddag de mbp 13 inch 16 gb en 256 gb geheugen bestellen, met een vs toetsenbord.
Want ik heb nu geloof ik ook een vs toetsenbord op mijn laptop, zie foto. Werkt het us toetsenbord het zelfde als op een Windows laptop?
En nu komt er misschien een hele domme vraag :’) als ik een mbp bestel met een vs toetsenbord dan krijg je toch gewoon een nl stekker erbij ? En dan neem ik aan dat de mb ook gewoon Nederlands taal heeft ? En werken bijv de dingen zoals knippen en plakken het zelfde als met een Nederlands toetsenbord van een mbp
Wie kan mij dit vertellen ik ben niet z’n techneut haha.
Bedankt alvast !
De foto is mijn toetsenbord nu. Dat is als het goed is us toch ?
Ik wil vanmiddag de mbp 13 inch 16 gb en 256 gb geheugen bestellen, met een vs toetsenbord.
Want ik heb nu geloof ik ook een vs toetsenbord op mijn laptop, zie foto. Werkt het us toetsenbord het zelfde als op een Windows laptop?
En nu komt er misschien een hele domme vraag :’) als ik een mbp bestel met een vs toetsenbord dan krijg je toch gewoon een nl stekker erbij ? En dan neem ik aan dat de mb ook gewoon Nederlands taal heeft ? En werken bijv de dingen zoals knippen en plakken het zelfde als met een Nederlands toetsenbord van een mbp
Wie kan mij dit vertellen ik ben niet z’n techneut haha.
Bedankt alvast !
De foto is mijn toetsenbord nu. Dat is als het goed is us toch ?
[ Voor 5% gewijzigd door Fenneeee op 09-07-2020 11:30 ]
Ik heb vandaag mijn eerste Mac gekocht!
De Mac Mini was op voorraad bij Apple dus deze kon morgen alsnog geleverd worden. Ik moest wel kiezen voor zaterdaglevering. Nu geeft UPS aan dat deze pas maandag wordt bezorgd terwijl Apple nog steeds aangeeft dat er morgen bezorgd wordt.
Wellicht maak ik mij druk om niets want de barcode is nog geen half uur geleden gemaakt met als status ‘Klaar voor UPS’.
Denken jullie dat ik mijn Mac Mini alsnog morgen kan verwachten?
De Mac Mini was op voorraad bij Apple dus deze kon morgen alsnog geleverd worden. Ik moest wel kiezen voor zaterdaglevering. Nu geeft UPS aan dat deze pas maandag wordt bezorgd terwijl Apple nog steeds aangeeft dat er morgen bezorgd wordt.
Wellicht maak ik mij druk om niets want de barcode is nog geen half uur geleden gemaakt met als status ‘Klaar voor UPS’.
[ Voor 24% gewijzigd door VirinR op 10-07-2020 22:58 ]
Gefeliciteerd! Ja waarschijnlijk wel. Ook wel eens gehad.VirinR schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:56:
Ik heb vandaag mijn eerste Mac gekocht!
Oké, dat is mooi om te horen!MartijnMartijn schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 00:02:
[...]
Gefeliciteerd! Ja waarschijnlijk wel. Ook wel eens gehad.
Inmiddels is mijn pakket in Rotterdam aangekomen (vanuit Eindhoven).
Dus hopelijk komt de pakket vandaag binnen.
(Edit: pakket kwam gister binnen!)
[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 12-07-2020 17:14 ]
Excuus voor de schaamteloze cross post maar voor een ieder die in de markt is:
Zojuist mijn allereerste MacBook pro besteld!
Was erg geïnteresseerd in een actie van yourmacstore op de 13” 2020 i5/16GB/1TB voor €2138,00 maar toen de site bij het bestellen vanmiddag een fout gaf en de 512gb in mijn winkelwagentje zette voor dat bedrag stopte ik.
Net opnieuw zitten kijken en wat schetst mijn verbazing:
/f/image/Cx9tu8Aukdnps3Atjfyb4fi6.png?f=fotoalbum_large)
Nog eens 172 euro goedkoper dan de goedkoopste die ik kan vinden..
Staat (nog?) niet in de pricewatch en op amazon.de (waar ik prime-member ben) kost exact deze config €2139,00 (alsnog goedkoper maar ook elders leverbaar)
En: morgen geleverd. Dezelfde config kost in de apple store €2379,00 en komt dan ergens eind juli binnen.
Verheug me er enorm op, eindelijk de knoop doorgehakt na jaááren.
Zojuist mijn allereerste MacBook pro besteld!
Was erg geïnteresseerd in een actie van yourmacstore op de 13” 2020 i5/16GB/1TB voor €2138,00 maar toen de site bij het bestellen vanmiddag een fout gaf en de 512gb in mijn winkelwagentje zette voor dat bedrag stopte ik.
Net opnieuw zitten kijken en wat schetst mijn verbazing:
/f/image/Cx9tu8Aukdnps3Atjfyb4fi6.png?f=fotoalbum_large)
Nog eens 172 euro goedkoper dan de goedkoopste die ik kan vinden..
Staat (nog?) niet in de pricewatch en op amazon.de (waar ik prime-member ben) kost exact deze config €2139,00 (alsnog goedkoper maar ook elders leverbaar)
En: morgen geleverd. Dezelfde config kost in de apple store €2379,00 en komt dan ergens eind juli binnen.
Verheug me er enorm op, eindelijk de knoop doorgehakt na jaááren.
één is geen, twee is één
zou die dan toch eerder komen ??
Wachten duurt lang...
Wachten duurt lang...
Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.
/f/image/FNTbYJOXG7inV4fmhEbMbppG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/g4DFkbamaDtL8QKrDc0VgTTk.png?f=fotoalbum_large)