Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-11 14:59
Vorige week een MBPr 15" (2015 model) besteld met 2.6Ghz CPU, zou naar verwachting tussen de 6e en 8e verzonden worden.

Kreeg gisteren een mailtje:
Wij stellen het zeer op prijs dat u onlangs een bestelling hebt geplaatst bij de Apple Store.

Als gevolg van een onverwacht grote vraag is het niet mogelijk u de bestelling op de opgegeven verzenddatum toe te sturen.

Onze excuses voor deze vertraging. We doen ons best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.

We zullen uw bestelling nu naar verwachting uiterlijk op 04/12/2017 verzenden.

Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een e-mail met de nieuwe leverdatum.
Als ik op de website kijk is het echter 11 December (11/12/2017), dus waarschijnlijk zou dat 't worden. Wel balen dat je zo'n bedrag neerlegt en dan nog 2 weken moet wachten op je bestelling :+

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 12:01
smiba schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:41:
Vorige week een MBPr 15" (2015 model) besteld met 2.6Ghz CPU, zou naar verwachting tussen de 6e en 8e verzonden worden.

Kreeg gisteren een mailtje:

[...]

Als ik op de website kijk is het echter 11 December (11/12/2017), dus waarschijnlijk zou dat 't worden. Wel balen dat je zo'n bedrag neerlegt en dan nog 2 weken moet wachten op je bestelling :+
Ik kreeg 100 euro retour voor een week vertraging.

• smiba
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-11 14:59
neonite schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:20:
[...]
Ik kreeg 100 euro retour voor een week vertraging.
Oei, hoe heb je dat geregeld? €100 is niet niets

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 12:01
smiba schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:01:
[...]

Oei, hoe heb je dat geregeld? €100 is niet niets
Regelmatig bellen. Ze boden de 100 euro uit zichzelf aan

• MtC
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05-2021

MtC

Macbook 12" besteld op 16/02 via reseller. Status bij Apple staat vandaag nog steeds op "verzonden naar productie", terwijl initieel levering voorzien was eind februari. Nieuw model op komst?

--handige links mogen niet van de mods--

• PreFetch
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:25
Afgelopen woensdag (12 sept) avond laat een nieuwe iMac 27" met een upgrade naar een 512 SSD besteld, dus moet hij uit Ierland komen.

Is inmiddels al onderweg en wordt komende dinsdag (18 sept) al bezorgd, terwijl de initiele levertijd geschat was op 19-21 sept. :)

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:09
Gisteravond laat een 2018 MacBook Pro 13” TB 16/512 en VS keyboard besteld. Verwachtte leverdatum staat op 5-8 oktober. Ik hoop toch wel dat ik hem eerder in huis heb i.v.m. studie. Mijn huidige Asus laptop houdt het geen 2 weken meer vol, haha.

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:09
Update: status is nu “Onderweg naar klant – verzending op schema“. Echter heb ik helaas nog geen T&T. Verwachte leverdatum: nog steeds 8 oktober. Lijkt me erg ruim, kan ik hem eerder verwachten?

Update: bestelling staat al 3 dagen op de status "Verzending wordt voorbereid". Iemand enig idee hoe lang dit meestal duurt? Ik had Apple gebeld maar die kunnen geen concreet antwoord geven, helaas.

Edit: Hij is verzonden. Helaas had ik bij de studentenkorting aangeklikt dat de Beats en de MacBook Pro tegelijk aan moeten komen dus worden ze eerst samenvoegd.

Verwachte leverdatum staat op 8 oktober. Het aftellen kan nu echt beginnen. :)

[ Voor 57% gewijzigd door TheDuJa op 27-09-2018 18:38 ]

Verwijderd

MacBook Pro 15 inch topmodel optie: 32GB ramm en 1TB SSD besteld op 7 januari, verwachte lever datum is 18 januari.

Hij staat nog steeds op "Wordt verwerkt". Ik ben benieuwd of ze hem straks in een paar dagen in Nederland weten te krijgen.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

Afbeeldingslocatie: https://cdn-std.dprcdn.net/files/acc_140988/iVeE3X

:9 :z :D

• Xantios
  • Laatst online: 15:40
Gister mijn Macbook Pro 16" bij amac in den bosch besteld.
nu is dit wel een BTO, iemand ervaringen met hoelang dit grofweg duurt?

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Zojuist is de nieuwe MacBook Pro 13" aangekondigd en aangezien ik er al een tijdje naar uit zat te kijken en m'n huidige (early 2015) aan vervanging toe is, meteen besteld!

Specs:
- 2GHz
- 32 GB
- 1 TB SSD

En toch ook maar wat verloopkabeltjes omdat ik nog heel wat "oude" USB apparaten gebruik (ext. geluidskaart) en een verloopje van ethernet naar USB-C. Ja ik heb WiFi thuis, maar gebruik als ik achter m'n bureau zit toch graag een degelijke ethernetverbinding.

Er staat dat hij geleverd gaat worden tussen 18-23 mei.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 14:35
Gitarist schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:02:
Zojuist is de nieuwe MacBook Pro 13" aangekondigd en aangezien ik er al een tijdje naar uit zat te kijken en m'n huidige (early 2015) aan vervanging toe is, meteen besteld!

Specs:
- 2GHz
- 32 GB
- 1 TB SSD

En toch ook maar wat verloopkabeltjes omdat ik nog heel wat "oude" USB apparaten gebruik (ext. geluidskaart) en een verloopje van ethernet naar USB-C. Ja ik heb WiFi thuis, maar gebruik als ik achter m'n bureau zit toch graag een degelijke ethernetverbinding.

Dikke config maar voor mij persoonlijk toch wat een teleurstellend model. Ik had gehoopt op een 14 inch scherm in een 13 inch behuizing, standaard 512gb opslag maar helaas niks van dat.

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:09

Specs:
- 2GHz
- 32 GB
- 1 TB SSD

Afgelopen zondag bij Surfspot de MacBook Pro 13” 2GHz, 16GB geheugen en 512 SSD besteld. Staat alleen bij dat deze binnen 3 weken bezorgd wordt. Zie dat Amac deze gaat leveren, dus zal me benieuwen hoe lang het gaat duren aangezien Amac nooit heel snel is met zaken 😇

• ondertussen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-08-2021
Op 05/05/2020 de MBP2020 - 2.0ghz/16gb/512gb besteld via apple store. Met verwachte leverdatum 22 mei. Orderstatus is nog altijd "Wordt verwerkt"....

Wat is jullie ervaring, hebben jullie al een order-update? :D

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-11 12:06
@ondertussen

Besteld op 4 mei, 2ghz 16,512, status wordt verwerkt, leverdatum 20 mei.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

ondertussen schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:55:
Op 05/05/2020 de MBP2020 - 2.0ghz/16gb/512gb besteld via apple store. Met verwachte leverdatum 22 mei. Orderstatus is nog altijd "Wordt verwerkt"....

Ik heb op 4 mei besteld en de verwachting is nog altijd tussen 18 en 26 mei.

Ik weet bij m'n vorige "grote" bestelling (dat was een iPad) dat er ook een bereik werd aangegeven, maar dat er uiteindelijk al een dag eerder werd geleverd. Maar goed... N=1

• Jimijames75
@ondertussen een update, ik krijg net melding dat de MacBook is verzonden en morgen (13 mei) wordt geleverd.

• ondertussen
Jimijames75 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 12:29:
@ondertussen een update, ik krijg net melding dat de MacBook is verzonden en morgen (13 mei) wordt geleverd.
Leuk _/-\o_ !

Jij had 'm ook via apple.nl besteld en voor welke betaalwijze (ik creditcard) had jij gekozen?
Hier nog geen update helaas O-) Heb in de uitvoering space grey besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door ondertussen op 12-05-2020 12:44 ]

• Jimijames75
@ondertussen via Apple en met creditcard, en ook space gray. Hoop voor jou ook een snellere levering.

Viel mij vanmorgen al op dat de reservering van 0€ op mijn cc was omgezet naar het aankoopbedrag

[ Voor 33% gewijzigd door Jimijames75 op 12-05-2020 12:51 ]

• ondertussen
@Jimijames75 Dank voor je reactie! ...die omzetting is al een veeg teken dan geweest.

Vwb. levering, wie weet, iedere bestelling staat op zichzelf, zelf dag later dan jij besteld. CC bij mij staat nog op reservering €0. Rustig afwachten, in heerlijke ongeduld ;)

Veel voorpret gewenst alvast ;) Benieuwd naar je ervaring, houd jullie ook op de hoogte.

[ Voor 4% gewijzigd door ondertussen op 12-05-2020 13:48 ]

• ondertussen
@Gitarist jij al ook al een update gehad? O-)

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Nee, helaas @ondertussen! Bij mij is overigens wel al het volledige bedrag gereserveerd op m'n cc.

• ondertussen
Gitarist schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 15:05:
Nee, helaas @ondertussen! Bij mij is overigens wel al het volledige bedrag gereserveerd op m'n cc.
...lekker hoor, dan komt de verzending dichterbij. Status hier nog "wordt verwerkt" en reservering cc op €0,-

• Warawara
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19-05-2023
Heb een MBA en iPhone SE 128 GB besteld op 6 mei, met als levering tussen 25 mei en 2 juni.

Configuratie op MBA is i5 processor, 16 GB RAM en 256 ssd geheugen. Status op "wordt verwerkt". Mijn eerste MacBook, kan niet wachten! *O*

• Tijntjuh.eu
Hier ook zojuist dezelfde update!
Dan wel besteld bij Surfspot en volgens PostNL nog niet bij hen.

• Jimijames75
@Tijntjuh.eu Mijn eerste reactie: Huh surfspot, een watersport winkel die Macs verkoopt? Maar ik heb het even opgezocht, nu weet ik beter ;)

Veel plezier ermee!

• ondertussen
Leuke berichten om te lezen! Lijkt erop dat de eerste pre-orders nu uitgeleverd gaan worden. :)

Hier is status nog onveranderd: "Wordt verwerkt". Viel me wel op dat de reservering uit m'n cc-overzicht is verdwenen, geen afschrijving. Iemand ervaring hiermee, bij Apple bestelling met creditcard?

[ Voor 3% gewijzigd door ondertussen op 13-05-2020 08:55 ]

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:04
@ondertussen beetje terug lezen 😉

Verwijderd

Leuk om te horen dat de bestelling soms eerder dan verwacht wordt uitgeleverd. Op 6 Mei een 13 inch Macbook Pro 2020 i5 16GB Ram 512 SSD besteld. Verwachte leverdatum 28 Mei - 4 Juni.

Oude Macbook Pro 2016 inmiddels verkocht en mag nu tot die tijd verder op een windows laptop van het werk. Dan merk je toch weer hoe veel shortcuts en eigenschappen je van een OS mist.

• Tijntjuh.eu
Ben ook erg verbaasd dat de mijne al onderweg is.
Heb op 10 mei eind van de middag besteld en vandaag komt die binnen.
Levering is via Amac en aangezien Amac nooit de snelste is, viel ik gisteren van 'n stoel dat die nu al onderweg is..

Hopelijk komt die voor de andere ook snel aan, want wachten is gewoon waardeloos met zulke mooie spulletjes ;-)

• ondertussen
...goedemorgen @Roos79, dankjewel. De reservering was me duidelijk, alleen is deze niet meer te zien en heeft er ook geen afschrijving plaatsgevonden. Dat laatste was m'n vraag ;), want dat lees ik nergens terug.

Inmiddels contact gehad met Apple, te horen gekregen dat de order gewoon verwerkt wordt. Deze zal naar verwachting deze dagen vanuit het magazijn worden verstuurd. Supportmedewerker vond het wel apart en moest het navragen.

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Vanochtend werd het volledige bedrag voor de MacBook Pro 13" 2020 1.4 Ghz, 16GB ram + 256GB SSD + VS toetsenbord ook als betaling door Apple afgeschreven van mijn creditcard. Ik ben benieuwd wanneer deze verzonden zal worden.

Hopelijk met een beetje geluk volgende week binnen.. :P

• Warawara
Warawara schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 22:13:
Heb een MBA en iPhone SE 128 GB besteld op 6 mei, met als levering tussen 25 mei en 2 juni.

Configuratie op MBA is i5 processor, 16 GB RAM en 256 ssd geheugen. Status op "wordt verwerkt". Mijn eerste MacBook, kan niet wachten! *O*
Update; is nu overgegaan van "wordt verwerkt" naar "verzending wordt voorbereid"

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:51
Mijn vrouw haar basis MacBook Air ook 4 dagen te vroeg geleverd, verwacht was 15 mei maar geleverd 11 mei.

Wat is dat rose gold een speciale kleur 8)

Keep on running

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:00
Spannend, hier ook net een Macbook Pro 13" besteld bij Apple .
Levering tussen 4-10 juni |:( . Hopelijk is het sneller *O*

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• Jimijames75
Hij is binnen _/-\o_ ik hoop voor jullie ook snel!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9_N8My0cSFVTsH6UAzvlH19-xI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V4tkGEPVEJDs3KI0kGwJNu6H.jpg?f=fotoalbum_large

• Rowinio
Jimijames75 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:16:

[Afbeelding]
Ziet er goed uit! Heel veel plezier met je nieuwe Mac!
Bizar trouwens, dat ie gisteren is verzonden en vandaag al binnen is, heeft ermee te maken dat je een NL toetsenbord hebt denk ik. Mijne wordt daadwerkelijk verzonden vanuit China omdat ik een VS toetsenbord heb besteld. ;)

• Jimijames75
@Rowinio daar heb ik niet bij stil gestaan, is dat prettiger typen?

Ik gebruik m vooral voor muziek productie met Logic, nu nog even wachten tot alle usbc kabels en dongles binnen zijn, want dat wordt nog even puzzelen.

Verwijderd

Rowinio schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:23:
[...]

Ziet er goed uit! Heel veel plezier met je nieuwe Mac!
Bizar trouwens, dat ie gisteren is verzonden en vandaag al binnen is, heeft ermee te maken dat je een NL toetsenbord hebt denk ik. Mijne wordt daadwerkelijk verzonden vanuit China omdat ik een VS toetsenbord heb besteld. ;)
Ik heb ook een VS toetsenbord besteld dus dan zal mijn levertijd ook wel langer zijn. Overigens had mijn vorige macbook pro dat ook. Mijn vriendin heeft een NL toetsenbord en dan merk ik dat ik vaak op de backslash zit ipv enter. Allemaal ook een kwestie van gewenning.

• ondertussen
Jimijames75 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:16:

[Afbeelding]
....wow, netjes! Kijk een beetje jaloers ;). Veel plezier :D. Je hebt dus voor NL keyboard gekozen. Dat verklaart wel iets mbt. levering. Succes met puzzelen ;)

@Gitarist jij ook NL keyboard?
@Verwijderd, jij al updates?

[ Voor 13% gewijzigd door ondertussen op 13-05-2020 14:56 ]

• Jimijames75
@ondertussen Thanks, nou gekozen.. ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan. Ik ga er ook niet superveel mee typen dus het zal voor mij wel meevallen.

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04:47
Hier een Air besteld, levering 29juni - 2 juli met NL toetsenbord. Hopelijk eerder :)

Had er ook een usb-c naar usb-b kabeltje bij besteld, deze is direct verzonden en zou gister geleverd zijn, is voor getekend via de track en trace, alleen in de brievenbus zat een briefje dat ze me gemist hebben voor een pakketje.
Daar ben ik nu over in contact met DHL, wel slecht dat zulke dingen nog steeds gebeuren

[ Voor 65% gewijzigd door Dirk0s op 13-05-2020 15:01 ]

• Rowinio
Jimijames75 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:32:
@Rowinio daar heb ik niet bij stil gestaan, is dat prettiger typen?

Ik gebruik m vooral voor muziek productie met Logic, nu nog even wachten tot alle usbc kabels en dongles binnen zijn, want dat wordt nog even puzzelen.
Ja, ik vind een VS toetsenbord zelf fijner in gebruik, maar dat is echt per persoon verschillend.
Mijn USB-kabel heb ik ondertussen wel al binnen van Apple. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:45:
[...]
Ik heb ook een VS toetsenbord besteld dus dan zal mijn levertijd ook wel langer zijn. Overigens had mijn vorige macbook pro dat ook. Mijn vriendin heeft een NL toetsenbord en dan merk ik dat ik vaak op de backslash zit ipv enter. Allemaal ook een kwestie van gewenning.
Ja, want die worden dan vanuit China verscheept richting Europa. Dus in dit geval zal onze aankomstdatum wel echt op de datum zijn die Apple nu aangeeft op de website, was met mijn vorige MacBook Pro bestellingen ook.

[ Voor 37% gewijzigd door Rowinio op 13-05-2020 15:05 ]

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

ondertussen schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:48:
[...]

....wow, netjes! Kijk een beetje jaloers ;). Veel plezier :D. Je hebt dus voor NL keyboard gekozen. Dat verklaart wel iets mbt. levering. Succes met puzzelen ;)

@Gitarist jij ook NL keyboard?
@Verwijderd, jij al updates?
Ja, ook NL keyboard, maar geen update helaas.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:54

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

4 Mei een base 13" pro besteld met US keyboard, vandaag ontvangen!

• Tijntjuh.eu
Hier is de MacBook Pro 13" 2.0GHz met NL toetsenbord ook zojuist bezorgd!
Bestelling was gedaan op zondag 10 mei eind van de middag bij Surfspot.

• Warawara
Super fijn voor iedereen die hem nu ontvangen heeft, geniet ervan! :)

Hier net een berichtje van de Apple store dat mijn bestelling is verzonden en uiterlijk 26 mei bezorgd wordt.

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Is er bij iemand bekent of dat er ook in de lokale winkels (mediamarkt/coolblue/bcc/etc) de macbooks worden verkocht met VS toetsenbord of is dit allleen online te bestellen?

• Rowinio
koekkoek schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 22:00:
Is er bij iemand bekent of dat er ook in de lokale winkels (mediamarkt/coolblue/bcc/etc) de macbooks worden verkocht met VS toetsenbord of is dit allleen online te bestellen?
Bij de Media Markt hebben ze standaard alleen de Nederlandse toetsenborden liggen. Als je een VS toetsenbord wilt kun je deze bij de Apple Online Store bestellen. Ik durf niet te zeggen of Media Markt ook deze laptops levert, zou je het beste even contact op kunnen nemen met Media Markt zelf.

• ondertussen
ondertussen schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 09:55:

Bestelling heeft nu status "Verzonden". Vanochtend in rap tempo beweging in statussen gekomen, verzending via DHL Express. Wie nog meer?

Verwachte bezorging 18 mei.

*Iemand ervaringen met DHL Express-levering vanuit Apple?

• Jimijames75
@ondertussen ja ik :) , mooi dat ie onderweg is, maandag dus (y)

• Weerz
ondertussen schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 11:05:
[...]

Bestelling heeft nu status "Verzonden". Vanochtend in rap tempo beweging in statussen gekomen, verzending via DHL Express. Wie nog meer?

Verwachte bezorging 18 mei.

*Iemand ervaringen met DHL Express-levering vanuit Apple?
Lekker vooruitzicht! Hopelijk heb je hem snel. *O*

Hopelijk zijn ze bij mij ook iets snellen dan 5-10 juni.... denk alleen door de config dat het die datum alsnog wordt. 13” I7 32GB

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• ondertussen
@Jimijames75 Dank! Maandag als alles meezit, hoe bevalt jouw MBP :D? Heb wel een dongle en sleeve besteld. Is dat iig ook geregeld.

@Weerz Ongeduld is hier minder geworden, nu de verzending is begonnen ;), kans is zeker reëel dat jouw bestelling eerder wordt geleverd dan verwacht.

[ Voor 3% gewijzigd door ondertussen op 15-05-2020 14:36 ]

• Jimijames75
ondertussen schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 14:36:
@Jimijames75 Dank! Maandag als alles meezit, hoe bevalt jouw MBP :D? Heb wel een dongle en sleeve besteld. Is dat iig ook geregeld.
Hij bevalt tot nu prima.Toetsenbord voelt fijn aan, en heeft een erg goed geluid voor een laptop. Wel wat aan het klooien met rand apparatuur en dongles en kabels. zou het liefst overstappen op alles met native USB-C. maar het is helaas even niet anders.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Specs:
- 2GHz
- 32 GB
- 1 TB SSD

Update: zojuist mail gekregen dat hij is verzonden. :D
Alleen staat er dat hij geleverd wordt op 25 mei :X
Dat klopt hopelijk niet, want volgens de track&tracepagina van DHL is hij vandaag aangemeld vanuit Eindhoven.

Ik weet niet waar ter wereld de MacBook's vandaan komen eigenlijk...

• Jimijames75
@Gitarist dat klopt idd niet, ik heb m de 13e gekregen terwijl de verwachte leverdatum 20 mei was

• Justhim
  • Laatst online: 26-10 09:54
@Gitarist Ik heb inderdaad dezelfde melding gekregen. Levering verwacht op 25 mei, hopelijk eerder.
Ter info, ik heb het US International keyboard gekozen. Verder is het model de 10th generation i7

• ondertussen
@Gitarist en @Justhim MBP om 14:00 aangemeld en komt vanuit Eindhoven, nu sorteercentrum Brussel. Verwachte bezorgdag 18mei.

Verzending via DHL Express, die van jullie?

[ Voor 8% gewijzigd door ondertussen op 15-05-2020 20:46 ]

• Justhim
@ondertussen Hier ook inderdaad DHL Expres. Hier staat wel "Eindhoven - Waalwijk", en bestemming "Eindhoven - Tilburg".
Hoe dan ook, niet ver.

Ik kijk echt uit naar dit model!

• ondertussen
@Justhim ja tof! Dan duurt het weekend stiekem toch lang hahaha ;)

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

@ondertussen Ja hier ook via DHL Express. Status is nog steeds onveranderd sinds m’n vorige post (aangemeld in Eindhoven dus).

• Rowinio
Mijn orderstatus is zojuist gewijzigd naar “Verzending wordt voorbereid”. YES! 😃
Met een beetje geluk eind van de week binnen, zou leuk zijn!

MacBook Pro 1.4 GHz, 256GB SSD, 16GB ram
Zilver met US toetsenbord.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Ac83A8b-0lCFZ6xcnqW4Zqt3nA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PXfWuxbMnSelsLNsbtKg6tu3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Rowinio op 17-05-2020 16:09 ]

• Weerz
Top! Nog heel ff geduld dus 🤗
Wanneer had je hem besteld?

• Rowinio
Weerz schreef op zondag 17 mei 2020 @ 20:53:
Top! Nog heel ff geduld dus 🤗
Wanneer had je hem besteld?
Ja, nog even geduld, maar dat komt goed!
Besteld op 9 mei 2020! Jij pas begin juni 5-10 juni toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Rowinio op 17-05-2020 21:00 ]

• Weerz
Dat is helaas wel de verwachting 🤐

• Dirk0s
Mijn bestelling stond voor 29mei - 05 juni, maar staat nu op de Apple site op: Verzending wordt voorbereid!
Dat kan niet lang meer duren!? :D

• ondertussen
...nog even geduld hier. DHL Express status is nu "shipment on hold", estimated delivery is nog wel "End of Day".

Iemand ervaring hiermee?

@Weerz jij al zicht op je bestelling ;)?

• Weerz
Nope geen verandering, wordt verwerkt |:(

Nu is het wel een kleine monster wat er is besteld en met het plussen ging data snel omhoog. Mijn verwachting is dat het iets sneller zal gaan wellicht, maar komende week/begin volgende week op de deurmat verwacht ik niet :X

Wel ervaring met DHL, krijg meestal netjes een e-mail met timewindows van ze en als de bezorger op pad gaat een accuratere. Anders gewoon ff social gebruiken en vragen aan ze :*)

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:04
@ondertussen Gebeurt heel vaak als je pakketje kwijt is 😕

Grapje 😉
Zoveel statussen zijn hier al aardig vaak voorbij gekomen bij verzendingen en nieuwe producten van Apple.
Maar dit kan inhouden dat hij naar later op de dag gaat of avond levering of naar morgen.
En by end of the day houd bij DHL niet anders in dan levering diezelfde dag ergens.
Maar on hold is niets anders voor nog even geduld.

• ondertussen
Roos79 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 09:50:
@ondertussen Gebeurt heel vaak als je pakketje kwijt is 😕

Grapje 😉
Zoveel statussen zijn hier al aardig vaak voorbij gekomen bij verzendingen en nieuwe producten van Apple.
[...]
Ow die grap kan ik hebben ;). Dank voor je reactie.

@Weerz ...ongeduld, daar ik kan erover mee praten. Nu nog steeds ;) Hopelijk vandaag verzending voor je.

Update: chauffeur is onderweg

[ Voor 3% gewijzigd door ondertussen op 18-05-2020 15:57 ]

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gitarist schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 18:36:
[...]

Dat klopt hopelijk niet, want volgens de track&tracepagina van DHL is hij vandaag aangemeld vanuit Eindhoven.

Ik begin zo langzamerhand te vrezen dat Apple bedoelde met "verzonden": verzonden vanuit Azië (?), en dat DHL bedoelde met Shipment information received (EINDHOVEN), dat het kantoor van DHL zich in Eindhoven bevindt en heeft doorgekregen dat Apple m'n laptop heeft verzonden vanuit Azië.

Aannemende dat ze in het weekend geen vluchten heen en weer sturen, zou dat de levering van 25 mei (die er nog altijd staat) kunnen verklaren.

Maar goed, ik hoop natuurlijk nog steeds dat de status vandaag ineens wordt aangepast en dat er morgen geleverd wordt.

Kennelijk heb ik een nogal exotische configuratie besteld die ze niet in Nederland in voorraad hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Gitarist op 18-05-2020 12:18 ]

• Rowinio
Gitarist schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:11:
[...]

Ik begin zo langzamerhand te vrezen dat Apple bedoelde met verzenden: verzonden vanuit Azië (?), en dat DHL bedoelde met Shipment information received (EINDHOVEN), dat het kantoor van DHL zich in Eindhoven bevindt en heeft doorgekregen dat Apple m'n laptop heeft verzonden vanuit Azië.

Aannemende dat ze in het weekend geen vluchten heen en weer sturen, zou dat de levering van 25 mei (die er nog altijd staat) kunnen verklaren.

Maar goed, ik hoop natuurlijk nog steeds dat de status vandaag ineens wordt aangepast en dat er morgen geleverd wordt.

Kennelijk heb ik een nogal exotische configuratie besteld die ze niet in Nederland in voorraad hebben.
Mijn weten worden BTO orders altijd vanuit China verscheept. Meer RAM? Verzonden vanuit Azie. In Nederlandse APR / Apple Stores hebben ze alleen standaard configuraties liggen, en dus met een NL toetsenbord. :)

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Rowinio schreef op maandag 18 mei 2020 @ 12:12:
[...]

Mijn weten worden BTO orders altijd vanuit China verscheept. Meer RAM? Verzonden vanuit Azie. In Nederlandse APR / Apple Stores hebben ze alleen standaard configuraties liggen, en dus met een NL toetsenbord. :)
Ah dat verklaart het. Wel jammer en beetje gek (?) dat ze niet alle config.mogelijkheden op voorraad hebben.* Ja idd, meer RAM. 32 GB (ipv 16). Verder ook 1TB SSD (ipv 512 GB). En NL keyboard.

*Kan natuurlijk zijn dat de voorraad al weg was toen ik bestelde (al was ik er wel heel snel bij vond ik zelf, had meteen op 4 mei besteld, nog geen uur na de release)

• ShahG
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-07 21:16
Op vrijdag 8 mei een 13 inch 2020 MacBook Pro i5 10th gen, 16GB RAM, 512GB SSD besteld. Verwachte bezorgdatum: 26 mei. Dit wordt mijn eerste Mac laptop, dus super excited! Status staat echter nog steeds op 'wordt verwerkt'.. word een beetje ongeduldig ;(

[ Voor 28% gewijzigd door ShahG op 18-05-2020 15:21 ]

• Rowinio
Net een verzendingsbevestiging ontvangen van Apple. Wordt woensdag 20 mei bezorgd 🤩

• Weerz
Lekker vooruitzicht! Enjoy 🤗

• Cagdas
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18:24
Op zaterdag 9 mei een Macbook Pro 13, 10e generatie i5, 2 ghz, 16gb, 512gb, NL toetsenbord, besteld via apple.com.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E-4PjzrBSDlBbXHbtdEyY_wXpTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eBbdaXUljMEolZ5kVgOKbwOq.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Rowinio schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:09:
Mijn orderstatus is zojuist gewijzigd naar “Verzending wordt voorbereid”. YES! 😃
Met een beetje geluk eind van de week binnen, zou leuk zijn!

MacBook Pro 1.4 GHz, 256GB SSD, 16GB ram
Zilver met US toetsenbord.

[Afbeelding]
Nog steeds geen update 😔, besteld op 6 Mei.

• Dirk0s
Rowinio schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:50:
Net een verzendingsbevestiging ontvangen van Apple. Wordt woensdag 20 mei bezorgd 🤩
Hoelang duurde het ongeveer voordat hij overgaat naar status verzonden?
Bij mij staat hij nu op wordt verwerkt namelijk :)

• Rowinio
Dirk0s schreef op maandag 18 mei 2020 @ 19:49:
[...]

Hoelang duurde het ongeveer voordat hij overgaat naar status verzonden?
Bij mij staat hij nu op wordt verwerkt namelijk :)
Minder dan 24 uur 😊

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:10

alienfruit

the alien you never expected

Mijn nieuwe baas heeft een MacBook Pro 16" 32gb besteld voor mij en deze komt rond 26 Mei bij mij aan. Dus best rap voor een CTO! Het is wel via Apple Business gegaan

[ Voor 24% gewijzigd door alienfruit op 19-05-2020 01:20 ]

• Dirk0s
Hier nu ook op verzonden, wel vanuit China (NL toetsenbord) dus gaat nog wel wat dagen duren helaas

• ondertussen
...hier ook binnen (05 mei besteld), gister eind van de middag bezorgd. DHL Express bezorger was super. Hij belde van te voren op om levering aan te kondigen en eea. te controleren.

Tadaa:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhWPIAOLhBp0Vn-1RHBdQ6pmZ7Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KvJSNk97flMuzKpne4CjpTuE.jpg?f=fotoalbum_large

Iedereen die nog wacht, hou vol en veel plezier alvast! :D

• Weerz
Leuk! Enjoy en veel plezier ermee . Jij bent wel ff zoet nu *O*

• Rowinio
Rowinio schreef op maandag 18 mei 2020 @ 17:50:
Update vanuit UPS: vrijdag 22 mei is het nu. Staat nu op 'Exportscan vanuit Shanghai'
ondertussen schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:50:
...hier ook binnen (05 mei besteld), gister eind van de middag bezorgd. DHL Express bezorger was super. Hij belde van te voren op om levering aan te kondigen en eea. te controleren.

Tadaa:
[Afbeelding]

Veel plezier ermee! :)

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gitarist schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 18:36:
[...]

Update: zojuist bericht gekregen dat hij morgen wordt bezorgd!

• Dirk0s
Gitarist schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:09:
[...]

Update: zojuist bericht gekregen dat hij morgen wordt bezorgd!
De mijne is gister verzonden maar vanuit China, moet volgens de track en trace code van UPS wachten tot maandag :(

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 07:03

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Vanavond topmodel 2020 Macbook 13”/16gb/1TB besteld bij Coolblue, morgen geleverd. Was per vandaag weer op voorraad, dus soms hoef je niet lang te wachten 😎

/dev/null

• Justhim
Ik zat al sinds vrijdag met DHL track en trace informatie, maar zonder leverdatum. Daarstraks een update ontvangen, levering is morgen.
(Besteld op 4mei. Model 2.3ghz i7 32gb en US international toetsenbord)

• Warawara
ondertussen schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 08:50:

Tadaa:
[Afbeelding]

Veel plezier! :)

• ondertussen
Bon dia, danki ;) Warawara esei ta un bunita para ;) *in m'n beste papiaments ;)

• Weerz
Justhim schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 22:53:
Ik zat al sinds vrijdag met DHL track en trace informatie, maar zonder leverdatum. Daarstraks een update ontvangen, levering is morgen.
(Besteld op 4mei. Model 2.3ghz i7 32gb en US international toetsenbord)
13" versie?

Bijna zelfde bestelling gedaan op 13 (NL toetsenbord), dan weet ik in ieder geval dat het nog even wachten is :+

• Tijntjuh.eu
Mooi dat de MacBook's beginnen binnen te rollen bij mensen!
Jullie gaan er veel plezier aan beleven denk ik zo; ben zelf heel erg blij ermee, zoveel sneller en mooier (overstap van een MacBook Pro 13" 2.5 Ghz/8GB/500 SSD mid 2012 naar een MacBook Pro 13" 2.0 Ghz/16GB/512 SSD 2020)

• Dirk0s
Wel gek dat de ene verzending met DHL gaat en de andere (mijne bv.) met UPS.
Zijn de DHL zendingen binnen NL alleen? en die via UPS gaan vanuit China?

• Jimijames75
@Dirk0s daar lijkt het wel op

• Rowinio
Dirk0s schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 10:47:
Wel gek dat de ene verzending met DHL gaat en de andere (mijne bv.) met UPS.
Zijn de DHL zendingen binnen NL alleen? en die via UPS gaan vanuit China?
Jep. Die vanuit China worden eigenlijk altijd met UPS geleverd. Bestel je een andere samenstelling dan de 'standaard' MacBook (Pro) wordt deze eigenlijk altijd via China naar Nederland verstuurd.

Wel valt mij op dat mijn MacBook Pro afgelopen maandag is verzonden vanuit China en vandaag is aangekomen in Korea (Incheon) en wordt dan vrijdag geleverd. In het verleden heb ik ook meermaals Customized MacBook Pro's besteld bij Apple en die gingen rechtstreeks van China > Amsterdam Schiphol, maar door het coronavirus is dit zo te zien wat veranderd ;)

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Dirk0s schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:17:
[...]

De mijne is gister verzonden maar vanuit China, moet volgens de track en trace code van UPS wachten tot maandag :(
Ah dat is zuur!

Bij mij dus vrijdag verzonden vanuit China (denk ik) en........... zojuist afgeleverd bij m'n voordeur!
Rowinio schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:18:
[...]

Jep. Die vanuit China worden eigenlijk altijd met UPS geleverd. Bestel je een andere samenstelling dan de 'standaard' MacBook (Pro) wordt deze eigenlijk altijd via China naar Nederland verstuurd.
Is dat zo? Bij mij werd 'ie door DHL geleverd

[ Voor 35% gewijzigd door Gitarist op 20-05-2020 11:36 ]

• Rowinio
Gitarist schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 11:36:
[...]
Ah dat is zuur!
Bij mij dus vrijdag verzonden vanuit China (denk ik) en........... zojuist afgeleverd bij m'n voordeur!
[...]
Is dat zo? Bij mij werd 'ie door DHL geleverd
Oh, echt? Bij mij nooit zo geweest in de afgelopen 10 jaar. Ik heb hem altijd via UPS geleverd gekregen (altijd US toetsenbord besteld).

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:03
Heeft iemand al de macbook pro base met 10th gen intel binnen gekregen? Ik heb em 7 mei besteld met internationaal keyboard en hij lijkt pas 5 juni binnen te komen. Een maand levertijd is best lang als je aan het wachten bent en al een 4k beeldscherm heb besteld wat je huidige laptop niet echt goed kan aansturen :'(
Pagina: 1 ... 37 ... 56 Laatste