Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
DHL zegt bij mij toch duidelijk:verbraakje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:50:
[...]
Ik heb 2 meldingen van aangekomen in Eindhoven en verwerkt in Eindhoven. Zou raar zijn als hij niet in eindhoven zou staan
4 Gearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:07
3 Vertrokken van sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:09
Wellicht omdat de mijne in Den Haag afgeleverd moet worden?
Fotonerd
Verwachtte levertijd van Apple ook 27 december
[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 22-12-2016 10:34 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat betekend dat ik hem vandaag binnen heb
Lijkt mij dat hij al op Nederlandse bodem is, gezien de posts van anderen. Ikzelf zit in het zelfde schuitje als jij.fsfikke schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:34:
Mijn CTO MBP direct van Apple staat sinds maandag op "Zendingsgegevens ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"
Verwachtte levertijd van Apple ook 27 decemberNeem aan dat ze nu nog gezellig op weg vanuit China zijn.
Mijne is ook Out... Maar ben niet thuis vandaagZornar schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:53:
With courier for delivery AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:51
Dat betekend dat ik hem vandaag binnen heb![]()
Morgen dus!
Fotonerd
JammerXilantof schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:26:
[...]
Mijne is ook Out... Maar ben niet thuis vandaag![]()
Morgen dus!
Net met DHL gebeld, ze gaan hem nu gelijk bij een pick-up point afleveren ipv thuis. Kan ik hem na werk ophalen.
Super service!
Fotonerd
Wow, dat is inderdaad super service. Toch vanavond even mee spelen dusXilantof schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:48:
[...]
Net met DHL gebeld, ze gaan hem nu gelijk bij een pick-up point afleveren ipv thuis. Kan ik hem na werk ophalen.
Super service!
Ik heb ze gesproken, en ze zijn inderdaad op Nederlandse bodem maar zitten nu nog in Amsterdam. Er vanuitgaande dat jij ook een 'express shipment' hebt; zijn de logistieke processen als volgt;fsfikke schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:34:
Mijn CTO MBP direct van Apple staat sinds maandag op "Zendingsgegevens ontvangen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE"
Verwachtte levertijd van Apple ook 27 decemberNeem aan dat ze nu nog gezellig op weg vanuit China zijn.
Shipment staat nu nog op Schiphol en moet naar Tilburg. Vanaf Tilburg gaat het naar het warenhuis van Apple. Vervolgens wordt de zending overgedragen naar UPS en wordt het verstuurd. De persoon achter de telefoon gaf aan dat deze pas de 27e arriveert.
Op de vraag waarom er een DHL T&T is, kon hij geen antwoord geven. Bij DHL geven ze zelf aan dat zij een pakket dienen te vervoeren vanaf Eindhoven naar de plek van bestemming. Voor mij is het dus onduidelijk of de zending nou wel of niet morgen aankomt en of het met UPS of DHL arriveert. Zo te zien zijn alle standaard leveringen dus sneller dan express shipments.
Hmmm... Hier toch niet helemaal goed gegaan. Krijg net bericht dat ie bij de buren is afgeleverd. Gelukkig betrouwbaar oud dametjeZornar schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:37:
[...]
Wow, dat is inderdaad super service. Toch vanavond even mee spelen dus
Fotonerd
Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl
Net nu ik dacht hem nog te krijgen volgende week. Je krijgt nooit zekerheid bij campusshop
Gaat om een instap 15 inch
Bij mij op de pagina van Apple zelf: Status Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid, bij jou ook?Depress schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:09:
Hier is nog niets veranderd aan de track&trace... 19 Dec verstuurd, staat sinds toen ook op EHV: Shipment information received.. DHL is de vervoerder.
Apple geeft deze aan: Onderweg naar klant – verzending op schema. Wel goed om op te merken is dat er bij mij nog wat dongles aan het pakket moeten worden toegevoegd. Heb ze alles tegelijk laten bezorgenneonite schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:28:
[...]
Bij mij op de pagina van Apple zelf: Status Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid, bij jou ook?
[ Voor 18% gewijzigd door Depress op 22-12-2016 16:07 ]
Recap voor de andere mensen hier:
25-11 besteld, BTO 15" SG 2,6/512/460
17-12 "verzend info ontvangen"
20-12 vlucht China-NL
22-12 geleverd
Fotonerd
Dank voor de tip, daar staat hij bij mij ook op, dus goede hoop dat ik hem morgen misschien nog ontvang. Mooi kerstcadeau.neonite schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:28:
[...]
Bij mij op de pagina van Apple zelf: Status Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid, bij jou ook?
Tesla Model Y RWD (2024)
Hier zojuist ook naar die status veranderd: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid.--MeAngry-- schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:21:
[...]
Dank voor de tip, daar staat hij bij mij ook op, dus goede hoop dat ik hem morgen misschien nog ontvang. Mooi kerstcadeau.
Het zou zo tof zijn morgen binnen 😍
De T&T is geupdate:neonite schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb ze gesproken, en ze zijn inderdaad op Nederlandse bodem maar zitten nu nog in Amsterdam. Er vanuitgaande dat jij ook een 'express shipment' hebt; zijn de logistieke processen als volgt;
Shipment staat nu nog op Schiphol en moet naar Tilburg. Vanaf Tilburg gaat het naar het warenhuis van Apple. Vervolgens wordt de zending overgedragen naar UPS en wordt het verstuurd. De persoon achter de telefoon gaf aan dat deze pas de 27e arriveert.
Op de vraag waarom er een DHL T&T is, kon hij geen antwoord geven. Bij DHL geven ze zelf aan dat zij een pakket dienen te vervoeren vanaf Eindhoven naar de plek van bestemming. Voor mij is het dus onduidelijk of de zending nou wel of niet morgen aankomt en of het met UPS of DHL arriveert. Zo te zien zijn alle standaard leveringen dus sneller dan express shipments.
"22 DECEMBER 2016 - Verwerkt in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE"
Apple heeft hem de 19e verzonden, op de Apple Store pagina stond sinds dien Est. Delivery December 27. Nu dat bij DHL beweging is staat op de site van Apple: "Est. Delivery December 20"
Heb hetzelfde. DHL geeft aan morgen de bestellingen te leveren.fsfikke schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:25:
[...]
De T&T is geupdate:
"22 DECEMBER 2016 - Verwerkt in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE"
Apple heeft hem de 19e verzonden, op de Apple Store pagina stond sinds dien Est. Delivery December 27. Nu dat bij DHL beweging is staat op de site van Apple: "Est. Delivery December 20"
[ Voor 9% gewijzigd door Xanion op 22-12-2016 19:41 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
<Zinloze tekst hier>
Eindhoven | Waalwijk? Als dat er als enige staat dan zal je Mac nog in China staan. De leverindicatie die Apple afgeeft zal redelijk kloppen. DHL begint pas met tracking zodra je machine op Schiphol is.GforceNL schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:37:
Heb vanochtend een mail van Apple gehad dat m'n MBP verzonden is. De t&t van DHL geeft aan dat hij vanuit Eindhoven verzonden wordt en niet China. Heeeeeel misschien dan toch voor de kerst of zie ik iets over het hoofd?
13/3.1/512/16
Mijn bestelling is op 22 december in de middag afgeleverd. Blijkbaar zijn de DHL zendingen niet te tracken vanaf China, wat wel het geval is als via UPS geleverd wordt.Falconey schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:15:
[...]
Op de tracking pagina van Apple staat nu het volgende:
[afbeelding]
Bij DHL is de status sinds 17 december vanaf 13:56: Shipment information received
Gisteravond bericht gekregen dat hij is verzonden, verwachte leverdatum nu 3 jan.bsmldrs schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:08:
15"/2,6/256/460/SG via Apple besteld op 4 december, vandaag status veranderd naar verzending wordt voorbereid. Levering 29 dec - 4 jan.
13/2.9/256/16 tb grey
He who dares not offend cannot be honest
MacBook Pro - 460 / 1TB / 2.9 - Besteld 2 december, geleverd 23 december
LG Ultrafine 5K Display - Besteld 20 december, geleverd 23 december
De 460 die ik bij Apple heb besteld is vannacht verzonden en heeft verwachte leverdatum 30.12. Hopelijk heb ik net zoveel geluk als sommige hierboven en komt hij ietsje eerder!
(In dat geval mag CB de 455 houden natuurlijk...)
<Zinloze tekst hier>
Na een stuk of 4 keer uitstel zit ik nu eindelijk te typen op mijn nieuwe laptop!
Succes mensen het is het wachten meer dan waard!
Bestelling geplaatst op : 22/12/2016
Levertijd voor nu : 13 Jan - 20 Jan
Voor de stats:
2,6GHz | 512GB | Radeon Pro 460 | US | Silver
Bestelling geplaatst op: 13/11/2016
Verzonden: 19 Dec
Levering: 23 Dec
27 november besteld!! Duurt lang voor een 2.7/460/512 silver...
Niet voor de kerst dus ☹
[ Voor 9% gewijzigd door Chris89 op 24-12-2016 11:10 ]
Dit was de eerste en laatste bestelling bij ze. Hopelijk nog maar even volhouden.
Van appointment request naar onderweg naar klant - verzending vertraagd, en nu weer appointment request.bsmldrs schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:36:
[...]
Gisteravond bericht gekregen dat hij is verzonden, verwachte leverdatum nu 3 jan.
En wanneer had je besteld?ZiSE schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:16:
9-1 krijg ik nu door vanuit CP. Dat is nu de derde datum die ik krijg van ze. Als ik kijk wat de levertijden nu zijn bij Apple dan slaat het nergens op wat CP hier doet.
Ik zit in hetzelfde schuitje... Is het niet mogelijk om een factuur eerder te krijgen? Of is zoiets heel ongebruikelijk? Betaald is ie al wel...Jacovo schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:09:
Centralpoint kan heeft voor mij nog geen datum. Mooi k*k aangezien ik zakelijk besteld heb en als ik 'm niet voor het nieuwe jaar heb kost mij dit als ZZP'er een behoorlijke klap geld.
15" met Touchbar, i7 2,7 Ghz, 512 GB SSD met ATI 460, SG.
15/460/16gb/512gb.
10.12 besteld
28 12 leverdatum
Originele leverdatum tussen 3 en 10 januari, daarna naar 30.12 gezet en uiteindelijk 28.12.
Edit: Besteld bij Apple zelf.
[ Voor 7% gewijzigd door GforceNL op 28-12-2016 12:08 ]
<Zinloze tekst hier>
Bij mij ook. Prioriteit noemen ze dat... Ik bestel er nooit weer.Nevik88 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:27:
CP geeft mij nu een datum van 09/01. Besteld dus op 25 november.
Apple is zelf een stuk sneller met uitleveren dan de resellers.GforceNL schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:08:
Die van mij zit in de wagen om bezorgd te worden vandaag.
15/460/16gb/512gb.
10.12 besteld
28 12 leverdatum
Originele leverdatum tussen 3 en 10 januari, daarna naar 30.12 gezet en uiteindelijk 28.12.
Edit: Besteld bij Apple zelf.
Veel plezier in ieder geval met jouw exemplaar ;)! Ik wacht geduldig af...
Idem, vooral omdat de geschatte levertijd tot op de dag van vandaag op 10 dagen staat. Ik heb voor het bestellen nog gevraagd of dat klopt en dat was de datum dat Apple hun gaf. Nou is het niet erg om dan nog een week te wachtten maar als 09/01 klopt gaat dat dus om 45 dagen!Jacovo schreef op woensdag 28 december 2016 @ 12:31:
[...]
Bij mij ook. Prioriteit noemen ze dat... Ik bestel er nooit weer.
19-11 besteld, silver 2.9/460/512, 28-12 geleverd
Gisteren opnieuw contact gezocht met CentralPoint. Het waardeloze is dat je altijd de klantenservice moet contacten om achter de status van je order te komen, je wordt anders gewoon niet op de hoogte gehouden.ErikSchouten schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:19:
MBP 13" TB 256GB SSD 16GB RAM
25 November besteld bij CentralPoint. Deze had eerder een leveringsdatum van 21 december van Apple binnen gekregen.
Vandaag opnieuw met de klantenhulp gesproken, en Apple geeft volgens hun nu weer de status 'levertijd onbekend'.
Ben benieuwd.
Nu is de verwachte levedatum 09/01/2017. Een vriend van me die dezelfde laptop 27 november had besteld heeft de bestelling geannuleerd en deze voor 50 euro meer bij Apple zelf besteld. Morgen wordt deze geleverd.
Iedereen op 9/1 lijkt het. Ze zijn ook niet echt handig met data kiezen bij CP, ik acht een levering op een maandag redelijk kansloos. Net als die 2de kerstdag die ik eerder kreeg als leverdatumErikSchouten schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:37:
[...]
Gisteren opnieuw contact gezocht met CentralPoint. Het waardeloze is dat je altijd de klantenservice moet contacten om achter de status van je order te komen, je wordt anders gewoon niet op de hoogte gehouden.
Nu is de verwachte levedatum 09/01/2017. Een vriend van me die dezelfde laptop 27 november had besteld heeft de bestelling geannuleerd en deze voor 50 euro meer bij Apple zelf besteld. Morgen wordt deze geleverd.
Yes. Nog steeds 9 januari.Nevik88 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:02:
Iemand toevallig nog contact gehad met CP?
Nog een reactie van CP:
We staan elke dag in contact met Apple en haar distributeurs om onze leverdata up to date te houden. Desondanks is er op dit moment alleen globaal een inschatting vanuit Apple beschikbaar. Een concrete leverdatum voor uw specifieke order is er niet eerder dan één dag voor het moment dat deze zal worden uitgeleverd.
Dat is een politiek correct antwoord voor: we weten pas wat binnenkomt als het binnenkomt.Nevik88 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:14:
[...]
Nog een reactie van CP:
We staan elke dag in contact met Apple en haar distributeurs om onze leverdata up to date te houden. Desondanks is er op dit moment alleen globaal een inschatting vanuit Apple beschikbaar. Een concrete leverdatum voor uw specifieke order is er niet eerder dan één dag voor het moment dat deze zal worden uitgeleverd.
Zou wel willen weten hoeveel stock modellen in de store liggen. Heb mijn stock 15inch nog steeds op de wachtlijst staan bij campusshop, alleen wordt deze nog steeds niet geleverdDepress schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:13:
Ik zie op de site van Apple dat ze nu binnen 2 weken geleverd worden. En ophalen van stockmodellen kan gewoon in de stores.
Aanstaande maandag verwachten wij de meeste backorders te kunnen uitleveren. Op dit moment kan ik niet op orderniveau zien of uw bestelling hiertussen zit. Zodra wij uw bestelling binnen hebben ontvangt u hier automatisch een mail over.
Stock of BTO? Ik heb nog niemand gezien die hier een BTO geleverd heeft gekregen via CP.Nevik88 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:41:
MacBook is hier binnen! Compleet verrast omdat er geen melding van verzonden is geweest.
Hier hetzelfde geen berichtje maar wel eindelijk Macbook :-)Nevik88 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:41:
MacBook is hier binnen! Compleet verrast omdat er geen melding van verzonden is geweest.
He who dares not offend cannot be honest
Betrof custom, 13/3,1/16/512ZiSE schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:13:
[...]
Stock of BTO? Ik heb nog niemand gezien die hier een BTO geleverd heeft gekregen via CP.
Okay dan wachten we volgens mij nog steeds op de eerste 15" non-stock. 2,5 maand verder ondertussen.
Kan hem nog lekker het weekend klaar maken en oude de deur uit doen. Volgende week flink op pad, kan hij zich bewijzen.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Krijg net een mail dat ze m woensdag leveren.Jacovo schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:26:
Update CP: volgende week wordt uitgeleverd. Exacte dag is onbekend. Waar dat eerst 9 januari was.
Na een telefoontje vernomen dat ze bij CP vooral dinsdag en donderdag leveringen krijgen en dat de eerst volgende 'grote' lading pas in de week van 16 januari wordt verwacht. Dus wel apart dat er nu een mail is verzonden met as woensdag…
Die van mij staat al sinds 25 november in bestelling… 15/460/512
Ik neem het ook met een bak zout, het is al de 4de datum die ik doorkrijg. Dit is wel de eerste keer dat ik iets pro actief per mail ontvang. Of het klopt weten we woensdag, het is iig niet in lijn met eerdere uitspraken van ze (ook ergens in dit topic geplaatst) dat ze pas 1 dag van tevoren weten wat er geleverd gaat worden.Exobrium schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:07:
[...]
Na een telefoontje vernomen dat ze bij CP vooral dinsdag en donderdag leveringen krijgen en dat de eerst volgende 'grote' lading pas in de week van 16 januari wordt verwacht. Dus wel apart dat er nu een mail is verzonden met as woensdag…
Die van mij staat al sinds 25 november in bestelling… 15/460/512
Klopt dat zeiden ze tegen mij. Dat klopte in ieder geval niet ik kreeg namelijk na ontvangst van mijn MacBook pas bericht dat deze werd verzonden.ZiSE schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 16:15:
[...]
Ik neem het ook met een bak zout, het is al de 4de datum die ik doorkrijg. Dit is wel de eerste keer dat ik iets pro actief per mail ontvang. Of het klopt weten we woensdag, het is iig niet in lijn met eerdere uitspraken van ze (ook ergens in dit topic geplaatst) dat ze pas 1 dag van tevoren weten wat er geleverd gaat worden.
Succes nog even! Het is het waard in ieder geval.
Vandaag is de status naar "Verzending wordt voorbereid" verandert.
CentralPoint geeft aan:
Ik heb ze gezegd voortaan bij Apple te zullen bestellen en aangegeven dat als ik de 16e nog niets van ze gehoord heb, mijn order te zullen annuleren. Daarop gaf CentralPoint aan dat dat niet kan, omdat het een BTO bestelling is. Echter gaat die vlieger niet op: ACM uitzonderingen-op-de-bedenktijd/De initieel doorgegeven leverdata vanuit Apple waren een stuk rooskleuriger dan hetgeen feitelijk is gebleken. Voor u wellicht irrelevant, maar dit is het gevolg van het uitblijven van leveringen van displays vanuit één van de in totaal drie Apple fabrieken in China. Hierdoor loopt de productie van de Touch Bar MacBooks (en 2e generatie Apple Watch en iPad Air 2) zwaar achter op schema met leveringen aan Nederland. In dergelijke gevallen van schaarste geeft Apple altijd voorrang aan hun eigen orders, waardoor inderdaad de Apple website een veel rooskleurigere levertijd kan realiseren, dan dat wij dat kunnen. Dat dit vervolgens volledig uit verhouding is met onze levertijden, zijn wij met u eens.Een concrete leverdatum voor uw specifieke order is er niet eerder dan één dag voor het moment dat deze zal worden uitgeleverd. Globaal geeft Apple voor de openstaande CTO's de datum 9-16 Januari af, maar meer dan een verwachting is het niet.
Situaties die niet onder de uitzonderingen vallen en waarvoor dus wel bedenktijd geldt
Hieronder staan voorbeelden van situaties waarbij de bedenktijd gewoon geldt. En waarvoor dus geen uitzondering geldt: Computers die zijn samengesteld op verzoek van de consument.
De tijd dat je er vanuit kon gaan dat hij er een dag voor de eerste datum zou zijn lijkt wel voorbij. Waar de bestellingen vroeger voor iedereen direct uit China kwamen lijkt het nu in batches per regio te gaan. Ik zie mensen in de US en UK melden dat bestellingen geplaatst rond de 28e nu worden verzonden, terwijl bestellingen met gelijke configuraties uit de rest van Europa een week achter lijken te lopen.
Welke leverdatum werd bij jou aangegeven?NickM89 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 02:21:
22 december besteld : 2,9GHZ | 460 4GB | 512GB
Vandaag is de status naar "Verzending wordt voorbereid" verandert.
M'n LG 5k monitor laat ook op zich wachten. Binnen drie kwartier na uitkomen besteld, leverdatum 9-20 januari, maar nog altijd 'processing'. Beetje jammer om vervolgens blije mensen te zien die op de 29e besteld hebben en hem inmiddels al op hun bureau hebben staan
Vanaf het plaatsen van de bestelling stond bij mij de volgende datum "Levering 13 Jan - 20 Jan door Standaardlevering"Longbowh schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:09:
Op 3 januari een 15" 2.9/256/460 MBP besteld bij Apple. Verwachte leverdatum 23-30 januari. Ben benieuwd wanneer hij gaat komen.
De tijd dat je er vanuit kon gaan dat hij er een dag voor de eerste datum zou zijn lijkt wel voorbij. Waar de bestellingen vroeger voor iedereen direct uit China kwamen lijkt het nu in batches per regio te gaan. Ik zie mensen in de US en UK melden dat bestellingen geplaatst rond de 28e nu worden verzonden, terwijl bestellingen met gelijke configuraties uit de rest van Europa een week achter lijken te lopen.
[...]
Welke leverdatum werd bij jou aangegeven?
M'n LG 5k monitor laat ook op zich wachten. Binnen drie kwartier na uitkomen besteld, leverdatum 9-20 januari, maar nog altijd 'processing'. Beetje jammer om vervolgens blije mensen te zien die op de 29e besteld hebben en hem inmiddels al op hun bureau hebben staan
EDIT:
Zojuist status verandert naar "Verzonden" gesch. leverdatum 16de
EDIT EDIT:
Zojuist zag ik het volgende staat bij DHL >
Betekend dit dat ik een gebruikt model zal ontvangen?
Maandag, januari 09, 2017 om 12:07
Herkomst:
EINDHOVEN - WAALWIJK - NETHERLANDS, THE
Bestemming:
AMSTERDAM - XXXX - NETHERLANDS, THE
[ Voor 11% gewijzigd door NickM89 op 09-01-2017 20:44 ]
Gek dat jij wel een datum krijgt, terwijl ze tegen mij zeggen dat ze het pas 1 dag van tevoren aan kunnen geven. Nouja, laten we hopen dat die van mij er ook bij zit. Zelfde dag besteld als jij en vrijwel dezelfde configuratie (alleen een grotere SSD).Jacovo schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:35:
Net contact gehad met Central Point. Donderdag komt m'n grijze vriend binnen de distributeur en vrijdag bij mij. Het einde is gelukkig in zicht.
Tip: ga naar een pagina waar een Apple product op staat. Dan krijg je Ali of Remko (met een K) op de chat aangeboden. Zij zijn Apple specialisten en kunnen contact opnemen met de distributeur. Na 300x contact krijg je er handigheid inwickedme schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:25:
[...]
Gek dat jij wel een datum krijgt, terwijl ze tegen mij zeggen dat ze het pas 1 dag van tevoren aan kunnen geven. Nouja, laten we hopen dat die van mij er ook bij zit. Zelfde dag besteld als jij en vrijwel dezelfde configuratie (alleen een grotere SSD).
Verwachtte levertijd was volgens de verkoper in de winkel 1 tot 2 weken. iCentre Klantenservice zegt nu dat een CTA gemiddelde levertijd van 3 tot 4 weken heeft. Ze durven niet te zeggen wanneer ik 'm kan verwachten.
Bij Apple.nl staat bij precies hetzelfde model: "Vandaag besteld, in huis: 19 Jan - 23 Jan". Voortaan toch maar direct bij Apple bestellen, aangezien ze voorrang geven aan eigen (web)winkels.
Dankjewel, dat was inderdaad een goede tip. Ali kon me wel een levertijd geven, hij komt begin volgende week. Jij alvast veel plezier komende vrijdagJacovo schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:42:
[...]
Tip: ga naar een pagina waar een Apple product op staat. Dan krijg je Ali of Remko (met een K) op de chat aangeboden. Zij zijn Apple specialisten en kunnen contact opnemen met de distributeur. Na 300x contact krijg je er handigheid in
Mooi, bedankt. Jij ook!wickedme schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:43:
[...]
Dankjewel, dat was inderdaad een goede tip. Ali kon me wel een levertijd geven, hij komt begin volgende week. Jij alvast veel plezier komende vrijdag
Je krijgt geen gebruikte. DHL doet niet de verzending vanaf China maar zal pas updaten als je Macbook in NL is.NickM89 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:20:
[...]
Vanaf het plaatsen van de bestelling stond bij mij de volgende datum "Levering 13 Jan - 20 Jan door Standaardlevering"
EDIT:
Zojuist status verandert naar "Verzonden" gesch. leverdatum 16de
EDIT EDIT:
Zojuist zag ik het volgende staat bij DHL >
Betekend dit dat ik een gebruikt model zal ontvangen?
Maandag, januari 09, 2017 om 12:07
Herkomst:
EINDHOVEN - WAALWIJK - NETHERLANDS, THE
Bestemming:
AMSTERDAM - XXXX - NETHERLANDS, THE
Ik ben weer terug in deze thread, opnieuw wachten voor een MBP. Vorige was niet goed en na heel veel gedoe kunnen inleveren. Staat nu op 23-30 jan.
[ Voor 9% gewijzigd door The Unbelievabl op 11-01-2017 20:06 ]
Wachten is echt niet leuk..
[ Voor 8% gewijzigd door MysticX op 11-01-2017 22:03 ]
hi!
Had mijn bestelling ook op de 22ste geplaatst en sinds 9-1 al een DHL tracking code ontvangen en tot gisteren een klein beetje hoop gehad dat hij voor het weekend zou geleverd worden, maar die kans word nu wel heel klein.RWK__ schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:02:
Heb mijn Macbook besteld op 22-12, gaat om de 2.6/512/460 CTO model. Verwachte leverdatum is 16 januari, maar ik hoop stiekem dat ik hem al deze vrijdag in ontvangst mag nemen, maar denk het zelf niet. DHL status sinds 10-1 nog steeds bij: "Zendingsgegevens ontvangen".
Wachten is echt niet leuk..
Er is nog hoop! Bij mij is de status nu veranderd naar "Verwerkt in Sorteercentrum"NickM89 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:18:
[...]
Had mijn bestelling ook op de 22ste geplaatst en sinds 9-1 al een DHL tracking code ontvangen en tot gisteren een klein beetje hoop gehad dat hij voor het weekend zou geleverd worden, maar die kans word nu wel heel klein.
Zou top zijn als hij morgen afgeleverd wordt
Is de status bij jou ook inmiddels veranderd?
hi!
We zitten nu dus al in de 5e week, waar de levertijd bij bestellen op 2-4 weken stond. Erg jammer... Iedereen die hem al wel binnen heeft, veel speelplezier ;)!
Yep!RWK__ schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:44:
[...]
Er is nog hoop! Bij mij is de status nu veranderd naar "Verwerkt in Sorteercentrum"
Zou top zijn als hij morgen afgeleverd wordt![]()
Is de status bij jou ook inmiddels veranderd?
22-12 besteld, zojuist update ontvangen dat hij is ontvangen en nu door DHL word verwerkt.
[ Voor 64% gewijzigd door NickM89 op 12-01-2017 20:03 ]
- 7/8/9 december
- 11 december
- 19 december
- 24 december
- 27 december
- 30 december
- 9 januari
- 13 januari.
Inmiddels 49 dagen aan het wachten op een laptop die binnen 10 dagen geleverd zou worden. Communicatie is erg slecht en ik bestel nooit op deze manier een product van Apple...
hi!
Let op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 of [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.