Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-11 16:10
AfroAbel schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:40:
Mijn 15" is inmiddels 'onderweg' maar helaas wel een leverdatum van 23 Nov.

Beetje jammer maar ik heb nog wel een beetje hoop dat hij toch morgen komt :D (de wens is de vader van de gedachte).
Als straks je T&T het doet, ben ik wel benieuwd of 'ie nu nog in China is hier al in het NL Warehouse. Als dat laatste van toepassing is, lijkt me dat het wat korter rijden is voor onze vriendjes van DHL :P .

• AfroAbel
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2024
dennissimeau schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:41:
[...]

Als straks je T&T het doet, ben ik wel benieuwd of 'ie nu nog in China is hier al in het NL Warehouse. Als dat laatste van toepassing is, lijkt me dat het wat korter rijden is voor onze vriendjes van DHL :P .
T&T code werkt helemaal nog niet.
Daarom denk ik dus dat ze misschien al in Europa (waarschijnlijk Nederland) zijn en dat Apple gewoon hun uiterste leverdatum hebben gegeven en dat het wachten is op een update van DHL.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:47
Bij mij nog geen update ..... AAAAARGH ...
16-23 november is nog steeds het tijdvak waarin hij geleverd zou moeten worden ...

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bij mij zojuist een update binnen. 27e besteld .. 1TB , 15" TB, SG, 460, 16GB

Dat betekent, stam + t .

• smoken
Apache4u schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:28:
bij mij zojuist een update binnen. 27e besteld .. 1TB , 15" TB, SG, 460, 16GB
En wat is de update ..... ?

• Rikkerdt
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-11 10:40
Paar uur geleden bevestiging van verzending gekregen. Ben benieuwd. Ook bij mij word een verwachte afleverdatum van 23 november gezegd, echter lijkt het me dan sterk dat hij in NL is. Laten we allemaal maar hopen dat hij in NL is en morgen door de lieftallige DHL bezorgers overhandigd wordt. _/-\o_

• Apache4u
  • Niet online
vanuit China, volgens mijn ups tracking no. en dus niet, zoals hier veel gelezen, vanuit een distributiecentrum in Nederland..helaas.

Dat betekent, stam + t .

• dennissimeau
Volgens mdc151209 op MacRumours is zijn pakketje nu in NL.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11 07:42
DHL meldt alleen "Shipment information received" met locatie Eindhoven. Dat is wat die user op macrumors ook heeft. Dat zegt niks over waar het pakket is.

• Apache4u
  • Niet online
Wordt er zowel met UPS als met DHL geshipped?

Dat betekent, stam + t .

• smoken
Nog steeds geen update bij mijn bestelling veel mensen in het EU topic op MacRumors wel, snap niets van het systeem ;-) .... hoop echt dat die van mij vandaag ook nog om springt naar "verzonden"

• Rikkerdt
Net ook voor mij in de Parcel App zichtbaar geworden dat het zich in eindhoven bevindt. Alleen nog niet opgehaald.

• AfroAbel
smoken schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:44:
Nog steeds geen update bij mijn bestelling veel mensen in het EU topic op MacRumors wel, snap niets van het systeem ;-) .... hoop echt dat die van mij vandaag ook nog om springt naar "verzonden"
Zoals het nu lijkt is er een eerste 'batch' verzonden met DHL, deze zijn nu al in Eindhoven en worden met een beetje geluk morgen geleverd.

En dan is er een tweede batch die of met DHL of met UPS worden verzonden die waarschijnlijk nog in China zijn. Ik ben bang dat de mensen in batch 2 hun Macbook pas aan het einde van hun shipping window zullen krijgen... :(

• dennissimeau
Rikkerdt schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:59:
Net ook voor mij in de Parcel App zichtbaar geworden dat het zich in eindhoven bevindt. Alleen nog niet opgehaald.
Echt al bevinden? Of alleen shipment info? Want je zou in principe dan ook de vlucht van China naar hier moeten kunnen zien.

• Rikkerdt
dennissimeau schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:06:
[...]

Echt al bevinden? Of alleen shipment info? Want je zou in principe dan ook de vlucht van China naar hier moeten kunnen zien.
Parcel App geeft het volgende aan:
EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE
Tracking information received. Shipment not yet picked up by DHL.

Deze meldingen heb ik vaker gekregen en betekende toen dat hij zich in NL bevond en niet dat vanuit NL dit bericht nu bij de trackingnummer hoort. Ik ga er nu dus ook vanuit, ofja ik hoop het eigenlijk meer haha :)

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-11 21:56
Heb ook mail gehad en de status is veranderd!

Bij mijn bestelling zitten ook wat accessoires (extra charger, usb-c kabel, ethernet) en de volgende melding krjig ik als ik op 'volg zending' klik:
Opmerking: De producten zijn van verschillende locaties afkomstig maar worden voor levering aan u in één zending samengevoegd. Zodra ze zijn samengevoegd, wordt de status van uw bestelling bijgewerkt met informatie over de vervoerder en de benodigde gegevens om de bestelling te traceren (ten minste 2 werkdagen voor de verwachte leverdatum).
Heb bij de bestelling gekozen om alles in eens te laten leveren maar het lijkt erop dat dit dus vertragend werkt...

• Apache4u
  • Niet online
Ik ben me nu heel erg aan het afvragen welke route mijn macbook gaat nemen. Laatste status update is een vertrekscan vanuit Shanghai. Maar zover ik heb kunnen nagaan vertrekken er vanuit Shanghai geen UPS vluchten richting Europa. Dat gebeurt allemaal vanuit Shenzhen..

Na wat googlen en flightradaren denk ik dat de volgende ups route het hem gaat worden :

17/11 22.10 Shanghai - Seoul (5X11) aankomst 18/11 00.10
18/11 5.45 Seoul - Almaty (5X11) aankomst 18/11 12.04
18/11 13.45 Almaty - Cologne (5X11) aankomst 18/11 20.30

[ Voor 33% gewijzigd door Apache4u op 17-11-2016 18:16 ]

Dat betekent, stam + t .

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:50
Apple heeft zojuist mijn creditcard vermoord. Preparing for shipment. 13" stock. 23-30 Nov.

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 21:35
Dennisweb schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:49:
Apple heeft zojuist mijn creditcard vermoord. Preparing for shipment. 13" stock. 23-30 Nov.
Welk tijdstip heb je de bestelling gedaan?

• Dennisweb
henkna schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:33:
[...]

Welk tijdstip heb je de bestelling gedaan?
Zo'n 10 minuten na de keynote.

• henkna
Ik na dik een uur. Paar dagen wachten denk ik!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:05

NvU

Ik heb vanmiddag rond 5e een mail gekregen dat mn 13 inch 256gb 16gb met TouchBar is verzonden!
Mijn track en trace lijkt alleen niet helemaal te werken, weinig ervaring ook met DHL.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 22:50

Apache

amateur software devver

Die macbooks liggen zeker niet in nl ... beste waarop we kunnen hopen is levering aanstaande maandag, 1 week na de amerikanen die op hetzelfde moment hebben besteld als ons ... best wel een unfaire behandeling van de europese klanten.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• AfroAbel
Apache schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:21:
Die macbooks liggen zeker niet in nl ... beste waarop we kunnen hopen is levering aanstaande maandag, 1 week na de amerikanen die op hetzelfde moment hebben besteld als ons ... best wel een unfaire behandeling van de europese klanten.
Wanneer ik normaal iets bestel bij Apple geven ze aan dat ze niet op maandag bezorgen, doet DHL dit wel?
Anders zou het op z'n vroegst dinsdag worden...

• Xieoxer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:24
Mijn status is nog steeds niet veranderd. 16 - 23 is de verwachte levering, maar als mijn items op p4s blijft staan dan kan er weinig verzonden worden.

• Whazor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-11 18:12
Ik denk dat "Shipment details received" niet meer betekent dat daar de verzendsticker is gemaakt en ingevoerd. Vervolgens heeft Apple ze op de doos geplakt. Straks wordt het overgevlogen en dan wanneer een DHL sorteeercentrum het scant, dan zien wij pas updates.

• Apache4u
  • Niet online
Iedereen heeft het hier over DHL, maar die van mij komt via UPS. Zijn er nog meer mensen die hun Macbook Pro via UPS gaan ontvangen?

Dat betekent, stam + t .

• henkna
Vandaag CC belast. Verzending wordt voorbereid. Besteld op 27-10. Stock 13" space grey. Hoeveel dagen zitten er ongeveer tussen voordat verzending plaats vind?

• smoken
henkna schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:29:
Vandaag CC belast. Verzending wordt voorbereid. Besteld op 27-10. Stock 13" space grey. Hoeveel dagen zitten er ongeveer tussen voordat verzending plaats vind?
Bij mij circa 18uur

• smoken
Apache4u schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:58:
Iedereen heeft het hier over DHL, maar die van mij komt via UPS. Zijn er nog meer mensen die hun Macbook Pro via UPS gaan ontvangen?
Jij kunt dus wel al vanuit China de verzending volgen? Ik pas vanuit NL namelijk (DHL).

• Apache4u
  • Niet online
smoken schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:48:
[...]

Jij kunt dus wel al vanuit China de verzending volgen? Ik pas vanuit NL namelijk (DHL).
Yup,,de mijne ligt nog in Shanghai volgens UPS.
Al bijna 24 uur ...

Dat betekent, stam + t .

• smoken
Apache4u schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:53:
[...]

Yup,,de mijne ligt nog in Shanghai volgens UPS.
Al bijna 24 uur ...
Hmmm, dat zou zonde zijn :-(

• Ascension
Ik kreeg gister een bericht van Apple met een tracking code; 8805811018. Heb een samengestelde order en las op MacRumors een post waarin stond dat dit o.a. door Expeditors wordt afgehandeld. Als ik de tracking code invoer op www.expeditors.com dan zie ik een samengestelde shipment van 166 stuks van Shanghai naar Amsterdam met een gewenste leverdatum van 21 november 15:00. Vermoed dus dat ze vanaf maandag beginnen met uitleveren vanuit NL.

• Dennisweb
SHIPPED! 25 November komt de 13" stock met TouchBar binnen.

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
@Ascension: holy moly heb je er 166 besteld?

Mijn 15" BTO komt op 23 nov volgens DHL. Spannend!

• Ascension
Spinozo schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 22:11:
@Ascension: holy moly heb je er 166 besteld?

Mijn 15" BTO komt op 23 nov volgens DHL. Spannend!
Haha nee. Kennelijk is die tracking code van een hele bulk.

• leenper
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-10-2021
Dennisweb schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 18:43:
SHIPPED! 25 November komt de 13" stock met TouchBar binnen.
Super!
Wanneer was uw verwachte levertijd?

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 21:58

AJM

leenper schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:21:
[...]

Super!
In dit document staat van een aantal forumleden informatie over de bestelling (zoals verwachte levertijd) van hun MBP https://docs.google.com/s...x8B3W_pY/edit?usp=sharing

• smoken
Vandaag de factuur al per mail ontvangen.
Normaal krijg je die de dag ná levering .... nu blijkbaar een halve week ervoor al... verwachte ontvangstdatum: 23-11-16

[ Voor 12% gewijzigd door smoken op 19-11-2016 15:46 ]

• Dennisweb
leenper schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:21:
[...]

Super!
23-30 November. Wordt 25 November geleverd, dus netjes. Inmiddels heb ik de sheet ook bijgewerkt.

• Spinozo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04 23:10
Sheet ingevuld. Iemand anders voor de 15" gegaan of ben ik de enige?

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:33
Spinozo schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:03:
nope, hier ook een 15" gekozen.

• _Bailey_
  • Niet online
huh? ik zie juist meer 15 inchers dan 13. Beetje retorische vraag dus ;)

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-11 21:58

AJM

Waarschijnlijk stond er een filter aan op de kolom 13"/15", die kan je zelf aanpassen :)

• ishy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
woensdag zou hij er moeten zijn (13 BTO met TB)

• NvU

NvU

Ik heb inmiddels een update van mijn DHL tracking, hij is aangekomen in sorteercentrum in Amsterdam.
Gaat om een 13 inch TouchBar.

• Ascension
Bij mij staat er nu "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid" dus ik denk dat ze de Macbook en wat dongles in een doos aan het stoppen zijn.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Yes! Mijn creditcard is geplunderd! Schot in de zaak! :P

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-11 19:42
RvdH schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:33:
Yes! Mijn creditcard is geplunderd! Schot in de zaak! :P
Ehhhh 7(8)7 hahaha die hoor je niet vaak...

• Dennisweb
Gesorteerd in Amsterdam. Nog geen ETA. Apple zegt vandaag. Dat lijkt me te optimistisch. Maar morgen moet kunnen.

• ZiSE
Apple zegt hier 18 november als verwachtte leverdatum.

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:35

KRASH

Juist ja...

Dennisweb schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:52:
Gesorteerd in Amsterdam. Nog geen ETA. Apple zegt vandaag. Dat lijkt me te optimistisch. Maar morgen moet kunnen.
Lucky you, die van mij staat nog ergens in een hoekje op Schiphol. Nog altijd geen update vanuit DHL.

• smoken
Hier ook "Processed at sorting facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE"
Nog geen ETA vanuit DHL ... morgen zou moeten lukken, als ik zo de reacties van andere EU klanten zie.

Apple website zegt 18 november als verwachte leverdatum .... ;-)

• kroepmoesje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 21:12
Hoeveel dagen van te voren hebben jullie een voormelding van UPS of DHL gehad?

"Processed at sorting facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE" betekend bij DHL inderdaad dat het morgen komt. Krijgen wekelijks pakketten met DHL uit het buitenland en nooit voorgekomen dat het niet de volgende dag kwam.

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-11 22:45

OKA

Geschatte levering van mijn Macbook 15' staat sinds vanmiddag opeens op 18 november (is dus afgelopen vrijdag), wat eerder op 24 november stond. Volgens DHL is het vanmiddag gesorteerd in Amsterdam. Met een beetje geluk heb ik hem morgen binnen.

• dennissimeau
Heeft iemand al wat gehoord van een Amac, iCentre, Xando of Ivizi?

• smoken
kroepmoesje schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:11:
Hoeveel dagen van te voren hebben jullie een voormelding van UPS of DHL gehad?

"Processed at sorting facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE" betekend bij DHL inderdaad dat het morgen komt. Krijgen wekelijks pakketten met DHL uit het buitenland en nooit voorgekomen dat het niet de volgende dag kwam.
Geen voormelding gehad, stond sinds donderdag op "gegevens ontvangen" of zoiets.
Sinds vanmiddag "processed at sorting...."

Ben benieuwd of hij echt morgen geleverd wordt!

Edit: rond welke tijd wordt normaal de status bijgewerkt?
Mijn laatste status is van 15:39u

[ Voor 7% gewijzigd door smoken op 21-11-2016 21:57 ]

• kroepmoesje
Verzendgegevens ontvangen is de voormelding. Nog best lang dus! Ik heb nog geen voormelding gehad, de hoop dat ik hem deze week krijg, maar krijg er steeds meer een harder hoofd in.

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:33
bij mij nog altijd "Levering 25 Nov - 2 Dec door Standaardlevering"
heb ook nog geen melding gehad dat ie onderweg is of wat dan ook, dus hoop vrijdag / zaterdag wel meer informatie te hebben.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 22:50

Apache

amateur software devver

Minuten na de keynote besteld en nog steeds enkel "Shipment information received"

maw ... snel bestellen is absoluut geen garantie, net zoals de in de US al meer dan een week hun leveringen hebben ontvangen ondertussen.

Op zich is het dus compleet BS om snel te bestellen en helpt het apple gewoon om hype te creeeren.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:35

KRASH

Juist ja...

kroepmoesje schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:02:
Verzendgegevens ontvangen is de voormelding. Nog best lang dus! Ik heb nog geen voormelding gehad, de hoop dat ik hem deze week krijg, maar krijg er steeds meer een harder hoofd in.
Apache schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:18:
Minuten na de keynote besteld en nog steeds enkel "Shipment information received"

maw ... snel bestellen is absoluut geen garantie, net zoals de in de US al meer dan een week hun leveringen hebben ontvangen ondertussen.

Op zich is het dus compleet BS om snel te bestellen en helpt het apple gewoon om hype te creeeren.
Onze zending is via Luxemburg gegaan, en dus een dag vertraagd. De bulk zending is via https://dhli.dhl.com/dhli...Group&publicTracking=true te volgen (er zijn er meer, maar die hebben dezelfde status).

Het lijkt erop dat heel veel mensen die vroeg besteld hebben in de EU in dezelfde zending zaten, en dus eigenlijk best wel genaaid zijn door een slechte logistieke planning bij Apple.

Een van de bulk zendingen die wel goed gegaan zijn en dus morgen gewoon geleverd worden: https://dhli.dhl.com/dhli...Id=172972201&accountGroup

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
Net een sms gehad van DHL, vanavond tussen 18:00 en 21:00 komt ie.... :)
Direct na keynote besteld: 13 inch BTO.

[ Voor 36% gewijzigd door Taartvarken op 22-11-2016 09:31 ]

• jeroen11
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 15:09
Vorige week was ik Californie en daar hadden ze beide modellen op display staan en enkele Touch Bar 13" modellen al op voorraad in de Apple Store die ik bezocht (San Francisco Union Sq). Was bijna in de verleiding gekomen die mee te nemen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 15" ivm quad core & GPU. Als ik nu kijk op iStockNow dan is in Noord Amerika bijna overal elke MBP te krijgen, inclusief de Space Grey 15" 512GB (of 1TB) die ik zou willen - zie screenshot. Buiten Amerika is hij nog nergens op voorraad.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6744841/macbook-available.png

Wat me opvalt: in Amerika werden de eerste exemplaren begin vorige week verstuurd en kwamen ze ook in stores binnen. In NL lijken de eerste leveringen deze week te zijn. Als het patroon zich herhaalt zouden de NL stores binnen een week ze ook in de losse verkoop moeten hebben, ik denk dat ik daar maar op wacht, ben bang dat als ik nu ga bestellen het nog een stuk langer duurt.

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-11 08:09
Volgens sommige fora zou het rond de 29ste op voorraad moeten zijn en enkele webshops zeggen dat ook . Ik dacht dat Centralpoint dat ook aangaf.

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:03
Hoe groot is de kans dat vandaag apple retailers de macbooks ontvangen? Iemand ervaring mee?

• _Bailey_
  • Niet online
Jeroenvdk schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:04:
Hoe groot is de kans dat vandaag apple retailers de macbooks ontvangen? Iemand ervaring mee?
ik schat de kans in op 12,7% voor vandaag. Dit op basis van voorgaande jaren

• xGROOVER
Geert1976 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:15:
[...]

ik schat de kans in op 12,7% voor vandaag. Dit op basis van voorgaande jaren
En als je kijkt naar deze week? Zal het voor het weekend zijn? Ik heb hem bij BCC besteld.

• _Bailey_
  • Niet online
Jeroenvdk schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:29:
[...]

En als je kijkt naar deze week? Zal het voor het weekend zijn? Ik heb hem bij BCC besteld.
in dat geval: 19,8%. Ook weer op basis van voorgaande jaren :o

• computergek80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 17:16
Mijn BTO 13" TB is "On Hold", maar wel al hier in Rotterdam. Ik ben vandaag thuis.

Heedt iemand ervaring met deze status?

Edit:

Ik kreeg deze email:

Notification for shipment event group "Exception" for 22 Nov 16.

AWB Number: 3495926173
Pickup Date: 2016-11-17 15:05:00
Service: U
Pieces: 1
Cust. Ref: 8805880378
Description: Electronic Products
Ship From:
ADI C/O SYNCREON
Van Hilststraat 23
.
WAALWIJK, 5145 RK
NL
EVENT CATEGORY
22 Nov 16 10:22 AM - Shipment on hold - ROTTERDAM,NETHERLANDS, THE

Further Details - This checkpoint does not have a default further detail description configured
Next Steps - A default description will be defined together with CS and Ops moving forward

[ Voor 70% gewijzigd door computergek80 op 22-11-2016 10:54 ]

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Geert1976 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:30:
[...]

in dat geval: 19,8%. Ook weer op basis van voorgaande jaren :o
Tja, dat is op basis van de afgelopen vijf jaar. Tot en met 2002 had de BCC nog een andere distributeur voor elektronica. Je statistiek pakt dat nog net één jaar mee (2002) terwijl ze daarna een overstap maakte. Ik snap dat je behulpzaam bent richting Jeroen maar die 19,8% geeft daardoor enigszins een vertekend beeld. Ik zou het alsnog iets naar onder bijstellen naar 19,2%.

• _Bailey_
  • Niet online
Tom schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:53:
[...]

Tja, dat is op basis van de afgelopen vijf jaar. Tot en met 2002 had de BCC nog een andere distributeur voor elektronica. Je statistiek pakt dat nog net één jaar mee (2002) terwijl ze daarna een overstap maakte. Ik snap dat je behulpzaam bent richting Jeroen maar die 19,8% geeft daardoor enigszins een vertekend beeld. Ik zou het alsnog iets naar onder bijstellen naar 19,2%.
ow ja, shitjes....ik had die andere distributeur van BCC even over hoofd gezien....

@Jeroen: 19,2% it is!

• Gaston
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 10:57
13-inch MacBook Pro met Touch Bar nu direct leverbaar bij Amac! http://www.a-mac.nl/mac/macbook-pro

EDIT 14:44u:

Inmiddels lijken ze weer uitverkocht te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Gaston op 22-11-2016 14:44 ]

• xGROOVER
Ik word hier maximaal getrolt op een dinsdag ochtend...

• ZiSE
Ik heb zojuist een 13 BTO opgehaald (DHL had me wederom in de avondroute gepland - geen zin om daar op te wachten) - eerste uitleveringsronde is dus gaande.

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-11 20:11
iCentre geeft nog steeds levertijd onbekend aan, ben benieuwd of alle resellers wat voorraad binnenkrijgen vandaag/deze week. Iemand al een levertijd gekregen bij iCentre?

• Gaston
mitchellK schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:22:
iCentre geeft nog steeds levertijd onbekend aan, ben benieuwd of alle resellers wat voorraad binnenkrijgen vandaag/deze week. Iemand al een levertijd gekregen bij iCentre?
http://www.icentre.nl/mac/macbook-pro

Sommige 13-inch met Touch Bar modellen zijn nu vanaf morgen leverbaar volgens de site.

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-11 15:41
Zojuist een mailtje gekregen van Apple dat ik mijn 15 inch kan ophalen bij de Apple Store. Vanmiddag na m'n werk meteen even die kant op. :)

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-11 08:09
Beetje apart dan mijn Macbook zou via Amac geleverd moeten worden maar ik heb nog geen verzendbevestiging gehad... :( Zijn er nog mensen die wel ook bestelling bij Amac hebben gedaan en wat meer weten?

De space grey variant is niet op voorraad maar de zilvere wel bij Amac FYI.

[ Voor 16% gewijzigd door marineII7 op 22-11-2016 11:28 ]

• Gaston
Julos schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:26:
Zojuist een mailtje gekregen van Apple dat ik mijn 15 inch kan ophalen bij de Apple Store. Vanmiddag na m'n werk meteen even die kant op. :)
Heb je een stock of BTO-model besteld?

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-11 15:41
Gastje8 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:28:
[...]

Heb je een stock of BTO-model besteld?
BTO: basismodel 15 inch met grotere SSD van 512GB.

• NvU

NvU

Precies dezelfde status ontvangen van DHL, geen idee wat het inhoud.
Ik wacht geduldig af.
computergek80 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:50:
Mijn BTO 13" TB is "On Hold", maar wel al hier in Rotterdam. Ik ben vandaag thuis.

Edit:

Ik kreeg deze email:

Ship From:
ADI C/O SYNCREON
Van Hilststraat 23
.
WAALWIJK, 5145 RK
NL
EVENT CATEGORY

Further Details - This checkpoint does not have a default further detail description configured
Next Steps - A default description will be defined together with CS and Ops moving forward

• ZiSE
NvU schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:55:
Precies dezelfde status ontvangen van DHL, geen idee wat het inhoud.
Ik wacht geduldig af.

[...]
DHL status 'On Hold' had ik ook vanmorgen - betekende in mijn geval dat het pakket op de stapel was gegooid voor de avond levering (in plaats van de reguliere Express levering overdag) - irritatie factor nummer 1 bij DHL. Ik heb ze gebeld en pakket opgehaald (5 minuten voor mij dus dat is te doen).

• NvU

NvU

ZiSE schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:57:
[...]

DHL status 'On Hold' had ik ook vanmorgen - betekende in mijn geval dat het pakket op de stapel was gegooid voor de avond levering (in plaats van de reguliere Express levering overdag) - irritatie factor nummer 1 bij DHL. Ik heb ze gebeld en pakket opgehaald (5 minuten voor mij dus dat is te doen).
Dus als ik wacht, kan ik hem vanavond thuis verwachten?

[ Voor 6% gewijzigd door NvU op 22-11-2016 12:02 ]

• ZiSE
NvU schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:02:
[...]

Dus als ik wacht, kan ik hem vanavond thuis verwachten?
Bel DHL even dan weet je het zeker. Ik had me ook aangemeld voor updates per SMS en daar kreeg ik 20 minuten na de "on hold" melding op de website een bericht dat het vanavond geleverd ging worden. Daarna DHL gebeld omdat om te laten zetten naar afhalen.

• NvU

NvU

ZiSE schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:07:
[...]

Bel DHL even dan weet je het zeker. Ik had me ook aangemeld voor updates per SMS en daar kreeg ik 20 minuten na de "on hold" melding op de website een bericht dat het vanavond geleverd ging worden. Daarna DHL gebeld omdat om te laten zetten naar afhalen.
Oke bedankt. Ik heb vanmorgen 10:15 een melding van on hold gekregen. En had me aangebeld voor sms updates, maar tot nu toe niets ontvangen. Ik wacht het wel af. Vandaag toch eigenlijk niemand in de gelegenheid een pakketje aan te nemen.

• iDEOwen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 16:52
Vervoerder is bij mij niet bekend, aangezien ik ook nog een Thunderbolt 3 - > Thunderbolt 2 adapter erbij besteld hebt. Dit wordt dan eerst samengevoegd, en pas weet ik het.
MacBook Pro 13 TouchBar BTO besteld vlak na de Keynote, verwachte leverdatum Apple is de 25e.
(Heb het ook ingevuld op de sheet)

Apple Certified Worden

• Ascension
Owentje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:24:
Vervoerder is bij mij niet bekend, aangezien ik ook nog een Thunderbolt 3 - > Thunderbolt 2 adapter erbij besteld hebt. Dit wordt dan eerst samengevoegd, en pas weet ik het.
MacBook Pro 13 TouchBar BTO besteld vlak na de Keynote, verwachte leverdatum Apple is de 25e.
(Heb het ook ingevuld op de sheet)
Heb inmiddels spijt dat ik gevraagd heb om het samen te laten voegen want volgens mij werkt dat behoorlijk vertragend :(

• mitchellK
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-11 20:11
Gastje8 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:23:
[...]

http://www.icentre.nl/mac/macbook-pro

Sommige 13-inch met Touch Bar modellen zijn nu vanaf morgen leverbaar volgens de site.
Thanks, dat is sinds vandaag dan. Heb m'n order maar omgezet naar een zilveren in plaats van grey want die is pas later leverbaar :+

• xCake
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-10-2022
Hallo iedereen.

Ik heb mijn 15" (onaangepaste) MacBook Pro besteld nog tijdens de keynote. Ik heb op 17 November een berichtje gekregen met een traceer code. Sinds 17 November staat op op de traceer code "Shipping Details Received", maar er is nog niks veranderd.

Op de apple website zelf, staat onder "volg zending" Onderweg naar klant – verzending op schema (dit is geupdate op de 21ste). De verwachte leverdatum is 23 November.

Enig idee of de zending het gaat halen? Aangezien er nogsteeds "Shipping details received" staat op de DHL website?

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:09
xCake schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:06:
Hallo iedereen.

Ik heb mijn 15" (onaangepaste) MacBook Pro besteld nog tijdens de keynote. Ik heb op 17 November een berichtje gekregen met een traceer code. Sinds 17 November staat op op de traceer code "Shipping Details Received", maar er is nog niks veranderd.

Op de apple website zelf, staat onder "volg zending" Onderweg naar klant – verzending op schema (dit is geupdate op de 21ste). De verwachte leverdatum is 23 November.

Enig idee of de zending het gaat halen? Aangezien er nogsteeds "Shipping details received" staat op de DHL website?
Als hij vanavond bij DHL binnen is volgens de tracking wordt hij de volgende dag bezorgd. Verder kunnen we alleen in de glazen bol kijken :'(

• xCake
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-10-2022
Rub147 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:09:
[...]

Als hij vanavond bij DHL binnen is volgens de tracking wordt hij de volgende dag bezorgd. Verder kunnen we alleen in de glazen bol kijken :'(
Bedankt voor de reactie. Hopen dat hij vanavond aankomt bij DHL dan maar! Toch raar dat het niet first-come-first-serve is.

Ik wens iedereen veel geluk met de levertijden!

Edit: sinds mijn eerste berichtje hier (10 minuten geleden) is de status op Apple.com veranderd naar: Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid. Er is nog hoop...

[ Voor 16% gewijzigd door xCake op 22-11-2016 14:12 ]

• Ascension
Bij mij staat er inmiddels een tracking code, de vervoerder is 'SYNCREON NL'. Iemand ervaring met deze partij?

Op de site kan ik de bestelling niet traceren, hij vraagt om nog een web order nummer maar die heb ik niet.

• ZiSE
Ascension schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:20:
Bij mij staat er inmiddels een tracking code, de vervoerder is 'SYNCREON NL'. Iemand ervaring met deze partij?

Op de site kan ik de bestelling niet traceren, hij vraagt om nog een web order nummer maar die heb ik niet.
Ik gok dat je een dongle oid meebesteld hebt? Syncreon is de logistics partij in NL voor oa Apple. MacBook zal dan eerst naar Syncreon gaan in Waalwijk waar je dongle aan je bestelling wordt toegevoegd. Duurdere zaken versturen ze normaliter met UPS.

• Ascension
ZiSE schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:25:
[...]

Ik gok dat je een dongle oid meebesteld hebt? Syncreon is de logistics partij in NL voor oa Apple. MacBook zal dan eerst naar Syncreon gaan in Waalwijk waar je dongle aan je bestelling wordt toegevoegd. Duurdere zaken versturen ze normaliter met UPS.
Correct, geschatte leverdatum is a.s. donderdag.

Note to self; nooit meer de bestelling laten samenvoegen.

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:09
Ascension schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:20:

Syncreon in Waalwijk doet een deel van het fulfillment, dus je MacBook inpakken en overdragen aan DHL. Gaat vandaag nog mee met DHL als alles goed gaat :)

• kroepmoesje
Woei! Verzending wordt voorbereid.
computergek80 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:50:

Edit:

Ik kreeg deze email:

Ship From:
ADI C/O SYNCREON
Van Hilststraat 23
.
WAALWIJK, 5145 RK
NL
EVENT CATEGORY

DHL bellen via 088 - 0552 000 ze kunnen dit in sommige gevallen direct opheffen door er soms een bepaalde sticker op te laten plakken.

• NvU

NvU

Mijn status is zojuist geupdate naar Out for delivery! Ik weet wat ik vanavond te doen heb!

"22 Nov 16 2:18 PM - With delivery courier - ROTTERDAM,NETHERLANDS, THE"

• computergek80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 17:16
De mijne is net overgeleverd aan de bezorger, dus ik heb hem hopelijk vanmiddag nog. Ze komen tussen 14:00 en 18:30 uur hier in Rotterdam.

• smoken
Oh yes: 6 Delivered - Signed for by : __ __ 14:19

13" 8GB 512GG US Keyboard
Pagina: 1 ... 27 ... 56 Laatste