Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• i_like_scotland
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10 22:55
snars schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:50:
[...]

Als je uit gaat van macrumors.com heeft de helft van de iMacs last van image retention, backlight bleeding, kapotte fans, blikkerig geluid en is het de miskoop van de eeuw......maar tegenover dat geklaag heb je natuurlijk een enorme groep mensen die supertevreden is. Ik ga er van uit dat ik ook tot die categorie behoor.

Morgen :9~ * snars klopt op een mentaal stukje hout.
Of de kwaliteit is gewoon heel wisselend, dat kan natuurlijk ook.
Laat ik hopen dat ik straks ook tot de tevreden groep gebruikers behoor 8)

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-11 11:05
Even een klein vraagje. Ik heb laatst AppleCare voor mijn MacBook Pro besteld en gisteren wat in-ears (RHA MA450i's, voor degenen die het interesseert) via de Apple Online Store.

Nu deed AppleCare er (incl. betaling via bankoverschrijving) 4 dagen over om mijn brievenbus te bereiken en dit lijkt met de in-ears ook het geval te zijn. De AppleCare kwam vanuit Schotland en dus is mijn vraag of alle accessoires die je in de Apple Online Store bestelt vanuit Schotland worden verzonden, aangezien ik op andere websites zie staan dat het TNT European Distribution Centre in Nederland het voornaamste distributiecentrum is waarop ik mij dan weer afvraag, "Waarom duurt het dan 3 dagen vooraleer mijn bestelling in de brievenbus valt?".

Wie kan mij hier duidelijkheid over geven? :P

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-11 08:53
J.Appleseed schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:59:
Even een klein vraagje. Ik heb laatst AppleCare voor mijn MacBook Pro besteld en gisteren wat in-ears (RHA MA450i's, voor degenen die het interesseert) via de Apple Online Store.

Nu deed AppleCare er (incl. betaling via bankoverschrijving) 4 dagen over om mijn brievenbus te bereiken en dit lijkt met de in-ears ook het geval te zijn. De AppleCare kwam vanuit Schotland en dus is mijn vraag of alle accessoires die je in de Apple Online Store bestelt vanuit Schotland worden verzonden, aangezien ik op andere websites zie staan dat het TNT European Distribution Centre in Nederland het voornaamste distributiecentrum is waarop ik mij dan weer afvraag, "Waarom duurt het dan 3 dagen vooraleer mijn bestelling in de brievenbus valt?".

Wie kan mij hier duidelijkheid over geven? :P
Er staat toch duidelijk tijdens het bestellen vermeld, dat het pas wordt verzonden zodra alles binnen is, en dat alles als geheel wordt verzonden. Ze sturen dus alles naar een centraal punt, en vanaf daar gaat het naar jouw toe. Had je er twee aparte bestellingen van gemaakt, dan waren ze apart verstuurd.

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 22:11
i_like_scotland schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:01:
[...]

Hoi Frozenberg,

Ook ik heb begin december een iMac 21,5" CTO model bestel (8 > 16 GB RAM) bij MM Groningen en wacht nu nog steeds op de levering!! :'( Het is dat het apparaat besteld is via het werk, anders had ik deze zeker gecanceld. Met een beetje geluk krijg ik eind maart de Mac...
Bij mij was het niet goed gegaan met de bestelling! Kwamen ze na 8 week achter. Er staat niks in bestelling meneer, er is iets fout gegaan bij de leverancier! Ze hebben nu met de leverancier een oplossing gevonden voor een model dat wel te leveren was binnen anderhalve week. Gaat echter wel om een i7 680mx 1tb fusion en 16gb, verschil moet ik nog wel grotendeels bijbetalen.

Al met al niet heel erg tevreden over de gang van zaken, maar er is als het goed is een iMac onderweg!!

• BleuZ
ThomasG schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:58:
[...]
Er staat toch duidelijk tijdens het bestellen vermeld, dat het pas wordt verzonden zodra alles binnen is, en dat alles als geheel wordt verzonden. Ze sturen dus alles naar een centraal punt, en vanaf daar gaat het naar jouw toe. Had je er twee aparte bestellingen van gemaakt, dan waren ze apart verstuurd.
Ho, ho, rustig maar! Ik heb er twee aparte bestellingen van gemaakt... de AppleCare is al een heel tijdje hier. Dat is mijn vraag ook helemaal niet.

Mijn vraag is of het Europees distributiecentrum van Apple nu in Schotland of Nederland ligt :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:56:
18 februari mijn bto 27' iMac besteld bij mailamac.nl. in de volgende configuratie.

[afbeelding]

Geen uitzicht nog op geplande leverdatum.
Meneer kon me wel vertellen dat er een hoop standaard geconfigureerde iMacs op voorraad zijn binnengekomen. (levertijd momenteel 1 week). Apple laat de resellers echter radeloos achter over de bto orders. 8)7 |:( |:( |:( |:(
Vandaag binnengekomen :) woohoo

Verwijderd

Gefeliciteerd. Ik wacht nog op die van mij, staat gepland op 22-3, bijna. Bevalt die goed? :-)

Oehoe, de levering staat gepland voor morgen! 2 dagen eerder dan werd geraamd! :D

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 18:47 ]

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:18:
[...]

Vandaag binnengekomen :) woohoo
Exact de specificatie die ik maandag hoop te mogen ontvangen!!

• BleuZ
Bij de verzendstatus van mijn in-ears staat als vervoerder "NL DISTRIBUTION CENTER". Ik heb vanmiddag een mailtje gekregen dat ze zijn verzonden... maar waar kan ik ze dan tracen?

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-11 08:53
Het wordt meestal of met TNT of met UPS geleverd. Omdat het uit Nederland komt denk ik dat het TNT is. Gewoon even de trace code (welke als het goed is wel staat aangegeven) proberen bij de verschillende vervoerders. Er is er vast wel eentje waar hij werkt. Heb het altijd al jammer gevonden dat er vanuit Apple geen directe link naar de track en trace van de desbetreffende vervoerder is.

• BleuZ
ThomasG schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:22:
Het wordt meestal of met TNT of met UPS geleverd. Omdat het uit Nederland komt denk ik dat het TNT is. Gewoon even de trace code (welke als het goed is wel staat aangegeven) proberen bij de verschillende vervoerders. Er is er vast wel eentje waar hij werkt. Heb het altijd al jammer gevonden dat er vanuit Apple geen directe link naar de track en trace van de desbetreffende vervoerder is.
Dat vond ik dus al vreemd want het track&trace nummer bestaat enkel uit cijfers. Nu is blijkbaar de vervoerder "SYNCREON POST" dus er bestaat een kans dat het toch niet uit Nederland komt.

Echter kan ik mijn pakket naar het schijnt niet tracken. Op internet vind ik ook berichten die dit bevestigen.

Bummer...

[ Voor 7% gewijzigd door BleuZ op 19-03-2013 21:12 ]

Verwijderd

Maandag 18-03 besteld:
iMac 27-inch
3,4 Ghz Quad-Core i7
8GB
1 TB Fusion Drive
NVidia GTX675MX
Magic Trackpad
Apple Care

Op moment van bestellen verzendklaar in 5-7 werkdagen. Via bankoverschrijving betaald deze is dinsdag verwerkt. Nu een termijn van 5-10 werkdagen verzendklaar. Verwachte leverdatum tussen 2 en 4 april. Helaas dus waarschijnlijk niet voor de Pasen.

• i_like_scotland
Frozenberg schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:11:
[...]

Bij mij was het niet goed gegaan met de bestelling! Kwamen ze na 8 week achter. Er staat niks in bestelling meneer, er is iets fout gegaan bij de leverancier! Ze hebben nu met de leverancier een oplossing gevonden voor een model dat wel te leveren was binnen anderhalve week. Gaat echter wel om een i7 680mx 1tb fusion en 16gb, verschil moet ik nog wel grotendeels bijbetalen.

Al met al niet heel erg tevreden over de gang van zaken, maar er is als het goed is een iMac onderweg!!
Ik heb meermaals gebeld met MM, dus ik hoop dat mijn iMac ook echt besteld is.... :|

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
snars schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:13:
Zo, mijn 27" BTO is onderweg :)
4 februari besteld bij de Apple Store
6 februari betaling verwerkt
14 maart verzonden met UPS
19 maart verwachte bezorgdatum
En.....hij staat op m'n bureau. :*)

Wow. Ik moet ff wennen aan zoveel pixels voor m'n neus.

Er zijn veel Apple-haters te vinden en ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een computer.....maar als ik zie wat ik nu voor me heb verstomt die kritiek. Een superstrak afgewerkte all-in-one, die je uit de doos pakt, met één snoer aansluit (zelfs dat is mooi afgewerkt) en bam: je kunt aan de slag.

Toen ik even de moeite had genomen om te leren werken met Lion Mountain Lion en de Magic Trackpad (m'n macbook kan al die fancy gebaren niet), kreeg ik dat gevoel wat ik ook had bij de iPhone 3G. Dit is gemaakt om mee te werken. Responsive, intuïtief, efficiënt en zonder gedoe.

Ach, en er valt altijd wel wat te neuzelen:
  • hij is niet helemaal stil, ik hoor de harde schijf. Ik stel me zo voor dat ik over een tijdje een SSD erin zet in plaats van die ouderwetse draaiende koperplaten.
  • het geluid is OK voor browsen en een beetje muziek op de achtergrond, maar het cheape Creative 2.1-setje dat ik er nu aan heb hangen is al veel beter. Tja, net als bij een laptop.
  • klikken op de magic trackpad (als in: het ding fysiek omlaag douwen) gaat vet zwaar. Niet echt iets wat ik vaak ga doen. Met één vinger klikken staat standaard uitgeschakeld in het OS...
  • Die USB-poorten achterop...dat is gewoon niet handig. Even een USB-stick erin betekent dat ik moet opstaan, en m'n kop tussen de muur en de iMac steken om te kijken hoe ik dat ding erin ga friemelen. Maar dat doe ik ook steeds minder. Alles in de cloud!
Dus, het wachten waard! :)

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Mijn iMac 27" staat te migreren. Joepie. Wat een apparaat zeg! :-)

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 13:57
snars schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:36:
[...]
Toen ik even de moeite had genomen om te leren werken met Lion...
Pas op, het is Mountain Lion ;-) Anders hebben ze je behoorlijk oude software geleverd... :+

Trouwens, zelf heb ik dat 1-click op mijn trackpad wel aanstaan. Velen malen handiger dan het klikken inderdaad (zelfde als in een MBP).

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:08:
Gefeliciteerd. Ik wacht nog op die van mij, staat gepland op 22-3, bijna. Bevalt die goed? :-)

Oehoe, de levering staat gepland voor morgen! 2 dagen eerder dan werd geraamd! :D
Thanks, zag dat de jouwe ook al binnen was.
Scherm van iMac is top.
Heb er nog weinig mee kunnen spelen. Vanavond alle tijd voor ;)

Verwijderd

Dat wordt een latertje, m1nt. Denk ik. Ik blijf ook veel te lekker achter dat scherm zitten. ;)

@TranceSetter ik heb dat ook aan staan, het trackpad fysiek indrukken. Ik vind het (nadat ik in het begin moest wennen) erg lekker werken.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Zo te zien hebben de meeste zijn levering gekregen waaronder ik. Wacht al sinds 4 februari :)

Had hiervoor al een iMac gehad, maar deze is toch net iets mooier. Meteen ook maar 32GB HyperX geheugen CAS 9 erin gedaan :)

Iemand 8GB geheugen?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 21:30
ken schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:50:
Zo te zien hebben de meeste zijn levering gekregen waaronder ik. Wacht al sinds 4 februari :)

Had hiervoor al een iMac gehad, maar deze is toch net iets mooier. Meteen ook maar 32GB HyperX geheugen CAS 9 erin gedaan :)

Iemand 8GB geheugen?
Is dit het geheugen van iMac 27 Inch 2012? Dan heb ik wel interesse

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

ThomasG schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:58:
[...]
Dat gaat voor AppleCare niet (altijd) op, ik had mijn AppleCare certificaat al een paar dagen voor mijn iMac binnen, terwijl het één bestelling was.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Gister mijn bestelling de deur uit gedaan voor de 15 Inch Macbook Pro Retina.
2,4-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,4 GHz
• 16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM
• 256 GB flash-opslag

Levering: 27 Mrt, 2013 - 29 Mrt, 2013 door Standaardlevering.

Hoop vooral niet dat hij op de 29e wordt geleverd gezien ik dan net even op een paar dagen niet thuis ben. We wachten het af :D

• BleuZ
Net Syncreon gebeld i.v.m. het niet kunnen tracken van mijn pakket via hun website. Wordt mij doodleuk verteld dat ik de Apple Store maar moet bellen :')

EDIT
Gedaan, pakketje wordt blijkbaar met reguliere post opgestuurd i.p.v. pakket. Niets aan de hand dus :P
Vraag ik me wel af waarom ik een Trackingnummer te zien krijg...

EDIT
Nu snap ik er niets meer van. Pakketje is net aangekomen met pakketpost (Selekt Vracht), terwijl de mevrouw van de Apple helpdesk me vanmorgen vertelde dat ik het pakketje niet kon tracken doordat 'ie met de briefpost kwam? :P

Maakt niet veel uit, though, want heb 't wel een dag voor de verwachte levering en het geluid is prima _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door BleuZ op 21-03-2013 15:40 ]

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zegato schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:25:
Vandaag heb ik ook zo'n beestje besteld :)
iMac 27'' late 2012

Met de volgende opties:
• 3,4GHz i7 Quad Core
• 3TB Fusion Drive
• 32GB RAM
• GeForce 680MX 2GB
• AppleCare

Wordt geleverd ergens tussen 27 maart en 3 april :)
Update van mijn zijde :)

14 maart: besteld
20 maart: verzending wordt voorbereid
21 maart: verzonden

Verwachte leverdatum: 27 maart

Can't wait! :D

[edit 23-03-2013 09:47]
Tot op heden (zaterdag 9:45u) is er nog geen trackingnummer. Hoe lang duurde het bij jullie? Ik heb overigens nog een ThunderBolt-kabeltje meebesteld, wellicht dat dat invloed daarop heeft?

[edit 26-03-2013 14:23]
Inmiddels is er een tracenummer van UPS toegevoegd, ik ben benieuwd of 'ie er morgen ook is :)

[ Voor 24% gewijzigd door Zegato op 26-03-2013 14:22 ]

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:02:
Maandag 18-03 besteld:
iMac 27-inch
3,4 Ghz Quad-Core i7
8GB
1 TB Fusion Drive
NVidia GTX675MX
Magic Trackpad
Apple Care

Op moment van bestellen verzendklaar in 5-7 werkdagen. Via bankoverschrijving betaald deze is dinsdag verwerkt. Nu een termijn van 5-10 werkdagen verzendklaar. Verwachte leverdatum tussen 2 en 4 april. Helaas dus waarschijnlijk niet voor de Pasen.
Hier ook een update. Ik heb net de verzendbevestiging ontvangen. Verwachte levering nu 29 maart. Dat zou een mooi paasweekend worden. Sneller dan verwacht in ieder geval.
:D

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:15
Verrek zeg, zou die iMac nu alweer uitverkocht zijn bij de Bijenkorf? De Imac 21,5" 2.7 Ghz met HD hadden ze sinds gisteravond voor € 1249,-. Zie de boekjes (1e boekje, pagina 179).

Op www.debijenkorf.nl/maffe-marathon/apple zie ik 'm nu niet meer staan, er staan alleen 2 iPods en een Time capsule.

[ Voor 48% gewijzigd door musicfreak op 27-03-2013 09:51 ]

• Zegato
  • Niet online
Zegato schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:40:
[...]

Update van mijn zijde :)

14 maart: besteld
20 maart: verzending wordt voorbereid
21 maart: verzonden

Verwachte leverdatum: 27 maart

Can't wait! :D

[edit 23-03-2013 09:47]
Tot op heden (zaterdag 9:45u) is er nog geen trackingnummer. Hoe lang duurde het bij jullie? Ik heb overigens nog een ThunderBolt-kabeltje meebesteld, wellicht dat dat invloed daarop heeft?

[edit 26-03-2013 14:23]
Inmiddels is er een tracenummer van UPS toegevoegd, ik ben benieuwd of 'ie er morgen ook is :)
En hij is zojuist gearriveerd! *O*

T.net gallery | V&A ads

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:31

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Zegato schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:42:
[...]

En hij is zojuist gearriveerd! *O*
Pics or it didn't happen!? >:) Unboxing video maken?! :9 Haha! Veel speelplezier ermee....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 20:03:
[...]

Hier ook een update. Ik heb net de verzendbevestiging ontvangen. Verwachte levering nu 29 maart. Dat zou een mooi paasweekend worden. Sneller dan verwacht in ieder geval.
:D
Ook hier is hij net gearriveerd. Wat duurt zo'n dag dan lang zeg.
Klopt het dat je van de Apple Care alleen maar een los boekje krijgt? In de winkel zie ik altijd doosjes liggen, dacht ik.

En nu maar migreren.....

Edit: vandaag bij de post het certificaat van de Apple Care

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2013 18:51 ]

• Zegato
  • Niet online
Coreantes schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:03:
[...]

Pics or it didn't happen!? >:) Unboxing video maken?! :9 Haha! Veel speelplezier ermee....
Had wat foto's gemaakt :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nJUAWcPO4cpVbyEgdssGuOzE/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jUNuAcUHYjkAzk3SbkQcEbDe/medium.jpg

Binnenkort betere pics in het Show je Mac topique!

T.net gallery | V&A ads

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23
http://www.ebay.nl/itm/Ap...&hash=item20d097e6d3#shId

is zoiets gewoon een legitime apple care? dat scheelt al gauw 65 euro met de apple store.

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Frodo19 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:06:
Gister mijn bestelling de deur uit gedaan voor de 15 Inch Macbook Pro Retina.
2,4-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,4 GHz
• 16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM
• 256 GB flash-opslag

Levering: 27 Mrt, 2013 - 29 Mrt, 2013 door Standaardlevering.

Hoop vooral niet dat hij op de 29e wordt geleverd gezien ik dan net even op een paar dagen niet thuis ben. We wachten het af :D
Helaas heb ik iets langer moeten wachten maar zojuist is hij binnen gekomen :D
Gelijk een check gedaan naar wat voor type lcd scherm erin zit en ik mag mij gelukkig prijzen met een samsung lcd >:)
Time to play now >:)

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:48
Afgelopen zaterdag (30/03) een nieuwe MacBook Pro Retina (Early 2013) besteld bij Easy-M.

- 2,7-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,7 GHz
- 16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM
- 256 GB flash-opslag

Wachten op de levering nu!

• i_like_scotland
EINDELIJK!!! :)

Mijn iMac (instap met 16gb ram) ligt na 4 maanden eindelijk in mijn kofferbak.
14 december besteld en vanmiddag opgehaald bij MM in Groningen.
Eigenlijk was ik vandaag van plan om de bestelling te annuleren, maar kreeg op de valreep een e-mail dat mijn bestelling was binnengekomen.

• dotcom87
  • Laatst online: 20:48
Men MacBook Pro Retina 15-inch is geleverd! Met samsung scherm!

- 2,7-GHz quad-core Intel Core i7, Turbo Boost tot 3,7 GHz
- 16 GB 1600-MHz DDR3L SDRAM
- 256 GB flash-opslag

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vorige week een iMac 27" besteld. Mijn eerst iMac sinds 2003. Blij als een kind. Gisteren kreeg ik een SMS van Apple dat de iMac verzonden is met als verwachte leverdatum 27/05/2013. Prima!

Maar vanochtend kijk ik echter op de status website van Apple. Staat daar: verwachte leverdatum 23 mei. Dat is vandaag (!!!). Maar als vervolgens de UPS track en trace website bekijk staat er weer 27 mei.

Wat is het nou? :P

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49

DJH

iMac 27" BTO besteld

19 mei besteld
22 mei betaling ontvangen

Verwachte leverdatum: 28 mei

edit:

Verwachte afleverdatum volgens UPS: 30 mei

Al met al duurt het langer dan verwacht, wetende dat wanneer je een iMac besteld, er 1-3 werkdagen staat. In de praktijk is dat dus een kleine 2 weken.

[ Voor 41% gewijzigd door DJH op 25-05-2013 11:12 ]

Verwijderd

Ik heb vorige week bij de saturn een imac 27" 2,g ghz besteld. Scheelde me €500 met hun btw actie! Bij mijn bestelling staat "in bestelling, bezorging 1-2 weken; in behandeling" dus ben benieuwd hoelang het nog duurt er is inmiddels 1 week voorbij.

Dit wordt mijn allereerste MAC ben zo benieuwd!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik ben van plan om een Macbook Air te kopen, alleen vroeg ik mij af welke universiteit de meeste korting geeft bij de online Apple Store. Standaard Edu store is de 13"128GB model € 1.061,17 bij de TU-Delft/Surfspot € 1.038,18.

Dus mijn vraag is kan het goedkoper :)

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 11:44
B0MBACI schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:38:
Ik ben van plan om een Macbook Air te kopen, alleen vroeg ik mij af welke universiteit de meeste korting geeft bij de online Apple Store. Standaard Edu store is de 13"128GB model € 1.061,17 bij de TU-Delft/Surfspot € 1.038,18.

Dus mijn vraag is kan het goedkoper :)
Korting via surfspot met een HvA account is gelijk aan die van jou.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Jappo112 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:17:
[...]

Korting via surfspot met een HvA account is gelijk aan die van jou.
Het lijkt erop dat alles via surfspot maar 8% heeft :(

• _Richie_
  • Niet online
Op 10 Juni een Airport Time Capsule bestelt (2TB) en vandaag al binnengekomen! Gaat erg snel!

(korting via surfspot..)

[ Voor 13% gewijzigd door _Richie_ op 13-06-2013 00:44 ]

• Mr Drizzle
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Op 3 juni besteld:
Mac Mini
2.3GHz Quad-Core Intel Core i7
8GB RAM
256GB SSD

Is geleverd op 13 juni

Hij is super snel!!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11 22:41
Heeft iemand hier al een 13" mid 2013 Macbook Air BTO besteld? En weet hij/zij de levertijd ervan? :)

Ik kan niet wachten op de mijne.

Ik heb het besteld via Amac, en hun bieden geen tracking.. :(

PSN/XBL: DarkTaufu

Verwijderd

Vorige week woensdag een CTO MBA 13" (1,7GHz, 8GB, 256GB) besteld bij de online Apple Store, hij is gisteren binnen gekomen. Niet slecht, weekje levertijd vanuit Shanghai. :) Maar helaas is die niet voor mij, ik moet het nog even met mijn 2012 MBA doen... :+

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:37
Ik heb vorige week donderdag mijn MacBook Air (1,3 GHz, 8GB, 128GB) besteld, maar die is vertraagd vanwege de slechte weeromstandigheden in Hongkong. Verwachte levertijd staat nog steeds op morgen (21-06), maar ik heb er een hard hoofd in, aangezien hij gisteren volgens UPS nog in Hongkong was. Had ik hem toch een dag eerder moeten bestellen:)

Edit: toch niet, die van mij is zojuist binnengekomen

[ Voor 7% gewijzigd door DwightKSchrute op 20-06-2013 12:27 ]

• Greveldinges
  • Laatst online: 23-11 22:08

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik heb een Macbook Pro besteld via de online Apple store met studentenkorting, maar heb een vraagje. In de trace staat dat hij op dit moment in Dubai is. Op de site van Apple met de details van m'n order staat dat hij er morgen is (21e), kan dit wel? Ik heb het idee dat hij een vreemde route heeft gemaakt, hier de log

:
Dubai, United Arab Emirates 20/06/2013 15:30 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 20/06/2013 11:39 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 19/06/2013 18:15 Vertrekscan
19/06/2013 15:26 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 19/06/2013 13:54 Storing in het netwerk door weersomstandigheden, zie ups.com voor verdere informatie.
19/06/2013 12:57 Vertrekscan
19/06/2013 7:49 Aankomstscan
Shanghai, China 19/06/2013 4:57 Vertrekscan
Shanghai, China 18/06/2013 23:40 Exportscan
18/06/2013 17:06 Aankomstscan
18/06/2013 16:06 Vertrekscan
18/06/2013 12:27 Herkomstscan
China 18/06/2013 0:03 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

:)

• Tjiwa
Dat moet kunnen. De grote pakketdiensten zoals DHL en UPS hebben verschillende bezorgservices waarbij ze binnen 1 werkdag wereldwijde bezorging kunnen garanderen.

• Greveldinges
  • Laatst online: 23-11 22:08

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Nou, ik weet niet tot hoe laat UPS bezorgt, maar ik heb 'm nog niet.. De datum staat nog steeds op 21-06-2013, maar de log zegt dat het pakketje nog in Keulen (Duitsland) is.

Koeln, Germany 21/06/2013 4:21 Importscan
Koeln, Germany 20/06/2013 23:39 Importscan
20/06/2013 22:13 Aankomstscan
Dubai, United Arab Emirates 20/06/2013 17:39 Vertrekscan
20/06/2013 15:30 Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 20/06/2013 11:39 Vertrekscan
Chek Lap Kok, Hong Kong 19/06/2013 18:15 Vertrekscan
19/06/2013 15:26 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 19/06/2013 13:54 Storing in het netwerk door weersomstandigheden, zie ups.com voor verdere informatie.
19/06/2013 12:57 Vertrekscan
19/06/2013 7:49 Aankomstscan
Shanghai, China 19/06/2013 4:57 Vertrekscan
Shanghai, China 18/06/2013 23:40 Exportscan
18/06/2013 17:06 Aankomstscan
18/06/2013 16:06 Vertrekscan
18/06/2013 12:27 Herkomstscan
China 18/06/2013 0:03 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Wel raar dat er twee keer importscan staat, maar ach, ik kan nog wel wachten tot maandag. Vind het alleen een beetje een tegenvaller, aangezien ik 'm vandaag eigenlijk had verwacht :X

:)

• Tjiwa
Mijn BTO Macbook Air 13" 4GB 128GB US/English Keyboard is aangekomen bij Amac!

Besteldatum: 13 juni
Bezorgdatum in winkel: 21 juni

Ik ga um morgen ophalen met inruil van mijn 17" MBP. Ik ben benieuwd!

• Hayertjez
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 08:39
Een BTO MacBook Air 13" inch 256Gb i7 8Gb nl toetsenbord. Besteld op 14 Juni, verzonden op 26 Juni en verwacht rond 01 Juli.

Dat is langer dan twee weken best wel veel eigenlijk maar misschien is de wachtrij snel opgelopen.

• Trackerfire
  • Laatst online: 00:30

Trackerfire

BTC HODLER

Een BTO MacBook Air 13" 256GB i5 8GB US toetsenbord. Besteld vandaag :) verwachte leverdatum tussen 4 en 8 juli :)!

Update:

Warsaw, Poland 02/07/2013 19:12 Aankomstscan
Almaty, Kazakhstan 02/07/2013 17:30 Vertrekscan
02/07/2013 15:59 Aankomstscan
Incheon, Korea, Republic of 02/07/2013 12:23 Vertrekscan
02/07/2013 7:50 Aankomstscan
Shanghai, China 02/07/2013 4:58 Vertrekscan
Shanghai, China 01/07/2013 23:21 Exportscan
01/07/2013 18:30 Aankomstscan
01/07/2013 17:30 Vertrekscan
01/07/2013 14:02 Herkomstscan
China 01/07/2013 1:01 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Geplande aflevering:
Donderdag, 04/07/2013, Voor het einde van de dag

>:)

[ Voor 88% gewijzigd door Trackerfire op 02-07-2013 19:19 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Verwijderd

Ik was al benieuwd naar levertijden van de MBA, mijn betaling is na donderdag nog niet aangekomen :-)
Maar zo te zien zijn de levertijden sowieso traag.. :-)

Verwijderd

Ik heb vorige week woensdag een MBA (13/256/8GB) besteld en betaald met creditcard. Volgens UPS zou het pakketje morgen aan het einde van de middag hier moeten zijn. Ben benieuwd! O+
  • Koeln, Germany 07/02/2013 4:39 A.M. Import Scan
  • Koeln, Germany 07/01/2013 12:25 P.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance. / Released by Clearing Agency. Now in-transit
  • 07/01/2013 6:44 A.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
  • Koeln, Germany 06/30/2013 4:59 P.M. Arrival Scan
  • Dubai, United Arab Emirates 06/30/2013 12:22 P.M. Departure Scan
  • 06/30/2013 10:14 A.M. Arrival Scan
  • Shanghai, China 06/30/2013 5:30 A.M. Departure Scan
  • 06/30/2013 12:19 A.M. Export Scan
  • Shanghai, China 06/29/2013 6:25 P.M. Arrival Scan
  • 06/29/2013 5:25 P.M. Departure Scan
  • 06/29/2013 12:50 P.M. Origin Scan
  • China 06/29/2013 8:42 A.M. Order Processed: Ready for UPS

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 20:59
MBA BTO zaterdag 29 juni besteld mbv bank overschrijving. Vandaag is de betaling bevestigd.

Leverdatum staat nu op 9-11 juli. Valt niet tegen :)

btw ik heb ook een Time Capsule besteld, kan ik daarop de extra 80 euro studenten korting verwerken, denken jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door Dzine op 02-07-2013 15:39 . Reden: typo ]

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:52

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:32:
Ik heb vorige week woensdag een MBA (13/256/8GB) besteld en betaald met creditcard. Volgens UPS zou het pakketje morgen aan het einde van de middag hier moeten zijn. Ben benieuwd! O+
Hier precies dezelfde laptop besteld op dezelfde dag. Oorspronkelijk zou deze volgens de SMS van Apple op vrijdag afgeleverd worden, maar ik zie net dat UPS hem ook voor morgenmiddag gepland heeft staan :o

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

@ Hierboven, zending lijkt een inhaalslagje te hebben gemaakt. Dag later dan jullie besteld. Toch snel van 1 juli tot 3 juli in huis :)!

Wordt hij dan toch vandaag bezorgd? Een dag eerder dan de vroegste datum die Apple had ingeschat :)

Tilburg, Netherlands 03/07/2013 6:15 Wordt afgeleverd
03/07/2013 5:41 Bestemmingsscan
03/07/2013 5:03 Aankomstscan
Koeln, Germany 03/07/2013 2:23 Vertrekscan
03/07/2013 0:39 Importscan
Koeln, Germany 02/07/2013 23:22 Aankomstscan
Warsaw, Poland 02/07/2013 21:40 Vertrekscan
02/07/2013 19:12 Aankomstscan

[ Voor 7% gewijzigd door Trackerfire op 03-07-2013 09:39 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Toch best snel. Een week van bestellen tot aan de deur. UPS had hem om 17.15 geschat, maar hij is nét binnen. Hij staat op tafel, nu snel uitpakken *O*

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Hier ook net bezorgd :)!!!

Voor degene die interesse hebben in het volledige lijstje:

Tilburg, Netherlands 03/07/2013 14:51 Afgeleverd
03/07/2013 6:15 Wordt afgeleverd

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 18:27
Heeft iemand ervaring met de levertijden bij het bestellen van AppleCare?

Verwijderd

Mijn MBA werd gisteren rond 17u afgeleverd. Hierbij de complete UPS log voor de geïnteresseerden (heb op 26 juni bij Apple besteld):
  • Amsterdam, Netherlands 07/03/2013 5:05 P.M. Delivered
  • 07/03/2013 6:05 A.M. Out For Delivery
  • 07/03/2013 5:45 A.M. Arrival Scan
  • Koeln, Germany 07/03/2013 2:16 A.M. Departure Scan
  • Koeln, Germany 07/02/2013 4:39 A.M. Import Scan
  • Koeln, Germany 07/01/2013 12:25 P.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance. / Released by Clearing Agency. Now in-transit
  • 07/01/2013 6:44 A.M. Package data processed by brokerage. Waiting for clearance.
  • Koeln, Germany 06/30/2013 4:59 P.M. Arrival Scan
  • Dubai, United Arab Emirates 06/30/2013 12:22 P.M. Departure Scan
  • 06/30/2013 10:14 A.M. Arrival Scan
  • Shanghai, China 06/30/2013 5:30 A.M. Departure Scan
  • 06/30/2013 12:19 A.M. Export Scan
  • Shanghai, China 06/29/2013 6:25 P.M. Arrival Scan
  • 06/29/2013 5:25 P.M. Departure Scan
  • 06/29/2013 12:50 P.M. Origin Scan
  • China 06/29/2013 8:42 A.M. Order Processed: Ready for UPS

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zaterdag 06-07 een iphone 4 bestelt.
Deze is meteen betaald, wanneer kan ik een betaalbevestiging verwachten?
Betaling is gedaan doormiddel van bankoverschrijving.

Mvg,
Dimitri

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2013 21:45 ]

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:44:
Hallo,

Ik heb zaterdag 06-07 een iphone 4 bestelt.
Deze is meteen betaald, wanneer kan ik een betaalbevestiging verwachten?
Betaling is gedaan doormiddel van bankoverschrijving.

Mvg,
Dimitri
Waarschijnlijk morgen, uiterlijk woensdag. Duurt doorgaans 2-3 werkdagen...

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39
Ik mag hopen dat hier iets niet lekker zit met tijdzones en sortering 8)7 ...

Chek Lap Kok, Hong Kong10/07/201317:53Vertrekscan
10/07/201315:37Aankomstscan
Koeln, Germany10/07/20139:17Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit
10/07/20136:38Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Incheon, Korea, Republic of10/07/201312:56Vertrekscan
10/07/20137:50Aankomstscan
Shanghai, China10/07/20134:58Vertrekscan
Shanghai, China09/07/201320:39Exportscan
09/07/201317:12Aankomstscan
09/07/201316:12Vertrekscan
09/07/201312:53Herkomstscan
China09/07/201323:51Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Verwijderd

Ik heb Snow leopard besteld. Hij is al verzonden ( gister al.) vandaag niks binnen, apple zegt zelf vrijdag... zo lang? Vanaf waar verzenden ze die shit.

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:09:
Ik heb Snow leopard besteld. Hij is al verzonden ( gister al.) vandaag niks binnen, apple zegt zelf vrijdag... zo lang? Vanaf waar verzenden ze die shit.
Als iets op voorraad is vaak vanuit de opslag in Venray. Anders komt het uit China ;-)!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 20:59
Arrggghhhh nu al twee keer de UPS guy misgelopen! :( :( En morgen wordt weer lastig denk ik. PostNL is toch makkelijker te wijzigen moet ik zeggen.

Als mijn Air maar niet terug naar china wordt gestuurd...

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Verwijderd

Vandaag een mail gehad van Apple dat mijn Air verzonden is. Echter staat er dat de geschatte levertijd al morgen is. Lijkt me dat dat niet kan of wel? (overigens besteld op 10 juli)

Verwijderd

Trackerfire schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:02:
[...]

Als iets op voorraad is vaak vanuit de opslag in Venray. Anders komt het uit China ;-)!
Vandaag niks bij de postbode, hopelijk morgen..

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:04:
Vandaag een mail gehad van Apple dat mijn Air verzonden is. Echter staat er dat de geschatte levertijd al morgen is. Lijkt me dat dat niet kan of wel? (overigens besteld op 10 juli)
Zoals hierboven staat, als hij op voorraad is bij Apple Nederland dan kan hij zo morgen komen ;)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:04:
Als je 10/7 besteld hebt en hij is vandaag al verzonden, dan moet je een voorraad model hebben. CTO modellen gaan pas na een dag of 3 op transport en moeten dan nog de halve wereld over.

#team_UTC+1

• Prutsky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-11 10:39
Na een wat gekke reis wordt vanmiddag binnen 1 week mijn MBA BTO geleverd.

Apeldoorn, Netherlands12/07/20136:38Wordt afgeleverd
12/07/20136:36Aankomstscan
Koeln, Germany12/07/20133:52Vertrekscan
Koeln, Germany11/07/20131:09Importscan
Koeln, Germany10/07/201323:25Aankomstscan
Chek Lap Kok, Hong Kong10/07/201317:53Vertrekscan
10/07/201315:37Aankomstscan
Koeln, Germany10/07/20139:17Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave / Vrijg dr in-/uitkl inst. Nu in transit
10/07/20136:38Pakketgeg verwerkt door inklaring. Wacht op vrijgave
Incheon, Korea, Republic of10/07/201312:56Vertrekscan
10/07/20137:50Aankomstscan
Shanghai, China10/07/20134:58Vertrekscan
Shanghai, China09/07/201320:39Exportscan
09/07/201317:12Aankomstscan
09/07/201316:12Vertrekscan
09/07/201312:53Herkomstscan
China09/07/201323:51Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 18:28
Gister Macbook Air 11'' besteld en betaald via overschrijving, vandaag bevestigd en dinsdag 17 juli staat ie op de planning om geleverd te worden. Is overigens geen CTO, maar het valt me alles mee hoe snel het lijkt te gaan.

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:03
Zojuist een MBA BTO besteld.

Verwachte levertijd: 22/7 - 24/7

• curvemod
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-11 23:31
05-07 een Airport Time Capsule besteld en zelfde dag overgemaakt. Betaling was vandaag nog steeds niet verwerkt, dus eerst maar eens contact opgenomen met de support 8)7 Normaal bestel ik meestal met CC, dat ging een stuk sneller. Iemand anders soortgelijke ervaringen met overmaken ipv via CC? Ik weet dat er ongeveer 2 werkdagen voor staan, maar dit vind ik wel heel lang duren.

[ Voor 12% gewijzigd door curvemod op 15-07-2013 11:47 ]

• Racingboy
Racingboy schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:43:
Zojuist een MBA BTO besteld.

Verwachte levertijd: 22/7 - 24/7
Deze middag is de status veranderd naar:
Verzending wordt voorbereid

• Racingboy
En hij is net verzonden :)

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-09 12:08
17/7 is m'n MBA CTO vertrokken vanuit China ( zaterdag 13 juli besteld). Hij is 3u geleden vanuit Korea vertrokken, geschatte levertijd is 22/7, maar ik hoop het alsnog morgen te ontvangen..maaar zal wel niet:p
Woon trouwens in België.

Edit: hij zit nu in Polen, ik heb hoop :D

[ Voor 8% gewijzigd door Sharule op 18-07-2013 20:09 ]

• Sharule
mijne lijkt heel wat op dejouwe, ook een vertrekscan van Polen om 21u.
Was het met expresslevering of standaardlevering?
Trackerfire schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:21:
Hier ook net bezorgd :)!!!

Voor degene die interesse hebben in het volledige lijstje:

Tilburg, Netherlands 03/07/2013 14:51 Afgeleverd
03/07/2013 6:15 Wordt afgeleverd

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Sharule schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:27:
mijne lijkt heel wat op dejouwe, ook een vertrekscan van Polen om 21u.
Was het met expresslevering of standaardlevering?

[...]
Standaard :)! Kon niet anders kiezen.... Denk dat hij morgen bij je in huis is.... Als het tenminste net zoals bij mij gaat... 8)7

• Racingboy
Sharule schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:31:
17/7 is m'n MBA CTO vertrokken vanuit China ( zaterdag 13 juli besteld). Hij is 3u geleden vanuit Korea vertrokken, geschatte levertijd is 22/7, maar ik hoop het alsnog morgen te ontvangen..maaar zal wel niet:p
Woon trouwens in België.

Edit: hij zit nu in Polen, ik heb hoop :D
De leveringsdatum die je online ziet staan is meestal correct. Als je Mac deze nacht niet in België is aangekomen, wordt hij niet meegenomen op ronde en zal je hem dus maandag pas ontvangen...

Mijne staat trouwens gepland voor dinsdag de 23ste (ook in België) en is zojuist vertrokken uit Korea :)

• Sharule
Racingboy schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 08:12:
[...]

De leveringsdatum die je online ziet staan is meestal correct. Als je Mac deze nacht niet in België is aangekomen, wordt hij niet meegenomen op ronde en zal je hem dus maandag pas ontvangen...

Mijne staat trouwens gepland voor dinsdag de 23ste (ook in België) en is zojuist vertrokken uit Korea :)
Bij trackerfire hebben ze hem die dag toch geleverd? nuja staat sinds gisterennacht in Keulen..zal dus voor maandag worden. Wel jammer, voor het weekend ging ideaal zijn.

• Racingboy
Sharule schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:31:
[...]

Bij trackerfire hebben ze hem die dag toch geleverd? nuja staat sinds gisterennacht in Keulen..zal dus voor maandag worden. Wel jammer, voor het weekend ging ideaal zijn.
Ja, zou inderdaad beter zijn als hij eerder wordt afgeleverd.
Trackfire heeft geluk gehad dat het zo snel gelopen is en dat de levering in Keulen nog gebeurd is voor de vracht naar NL vertrok + dat hij in NL aankwam voordat de lokale afleverpersoon vertrokken was.

Een weekendje genieten van het mooie weer en dan kan je maandag het UPS busje opwachten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Racingboy op 19-07-2013 11:01 ]

• Sharule
Racingboy schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:58:
[...]

Ja, zou inderdaad beter zijn als hij eerder wordt afgeleverd.
Trackfire heeft geluk gehad dat het zo snel gelopen is en dat de levering in Keulen nog gebeurd is voor de vracht naar NL vertrok + dat hij in NL aankwam voordat de lokale afleverpersoon vertrokken was.

Een weekendje genieten van het mooie weer en dan kan je maandag het UPS busje opwachten :)
Waarom ik niet voor expresslevering koos is mij een raadsel..nuja idd, genieten van het weekend eerst.
Heb je trouwens ook een MBA besteld?

• Racingboy
Sharule schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:25:
[...]

Waarom ik niet voor expresslevering koos is mij een raadsel..nuja idd, genieten van het weekend eerst.
Heb je trouwens ook een MBA besteld?
Expresslevering of standaard levering maakt niet uit als je Mac uit Shanghai komt.
Wat wel een invloed kan hebben, als je 1 levering wilt en je bestelt iets extra. Bijvoorbeeld een printer of een Airport Extreme, ... Dan wordt je mac eerst naar NL verzonden en daar vertrekt hij pas naar u.

Ja heb een MBA i5, 256 GB, 8GB ram besteld.

• Sharule
Racingboy schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:30:
[...]

Expresslevering of standaard levering maakt niet uit als je Mac uit Shanghai komt.
Wat wel een invloed kan hebben, als je 1 levering wilt en je bestelt iets extra. Bijvoorbeeld een printer of een Airport Extreme, ... Dan wordt je mac eerst naar NL verzonden en daar vertrekt hij pas naar u.

Ja heb een MBA i5, 256 GB, 8GB ram besteld.
heb niets bijbesteld. en m'n giftcard heb ik al gekregen.
Mooi, ik zelfste maar dan de 128gb versie. Films enzo zet ik toch op m'n externe schijf.

• Racingboy
De mijne is deze nacht aangekomen in Keulen

• Sharule
Racingboy schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 09:27:
De mijne is deze nacht aangekomen in Keulen
Wel de mijne is deze nacht juist van keulen naar brussel getransporteerd:p
Ik vraag me af, ze werken op zaterdagen, dus waarom niet leveren op zaterdagen?

Ik denk trouwens dat jij hem ook maandag kan verwachten.

[ Voor 8% gewijzigd door Sharule op 20-07-2013 10:07 ]

• Racingboy
Nee, geplande aflevering nog steeds op dinsdag.
Ik denk dat hij in Keulen blijft tot maandag en dat hij dan pas naar België vertrekt.

Op dit moment ligt hij nog steeds in Keulen.

• Sharule
Racingboy schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:25:
Nee, geplande aflevering nog steeds op dinsdag.
Ik denk dat hij in Keulen blijft tot maandag en dat hij dan pas naar België vertrekt.

Op dit moment ligt hij nog steeds in Keulen.
Hoe zwaar is je pakket btw? Mijne is een dikke 3kg.

• Racingboy
Het pakket weegt bij mij 3,10 kg en nog steeds in Keulen.

• Sharule
Mijne nog steeds in Brussel..hmm

Als ik hem vandaag nie krijg he!

Geleverd! Kreeg gwn geen updates meer binnen. Vnv na het werk openen ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Sharule op 22-07-2013 13:51 ]

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iemand trouwens ook bij Apple Premium Resellers (bijv. A-Mac) een MacBook Air 2013 besteld?

Iemand daar een idee van de levertijd?

(wil mn oude MacBook Pro daar inruilen voor een nieuwe Air)

• Racingboy
Sharule schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:36:
[...]

Hoe zwaar is je pakket btw? Mijne is een dikke 3kg.
En heb je hem ontvangen?

Bij mijne komt er geen beweging in, nog steeds in Keulen...

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:35
Racingboy schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:41:
[...]

En heb je hem ontvangen?

De pakketjes vertrekken meestal rond middernacht. Ik weet dat je je pakketje heel erg graag wilt, maar een klein beetje geduld mag ook wel. Mochten er geen verdere problemen zijn, dan krijg je je pakketje morgen(middag).

• Sharule
Racingboy schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:41:
[...]

En heb je hem ontvangen?

Jup! Op 12u blijkbaar. Maar zit op het werk, binnen 5min vertrek ik:)
En moet zeggen dat er geen update was tot en met levering, en dan nog 2u later. (Was zogezegd ng steeds in brussel).

• Racingboy
Mijne is deze middag ook afgeleverd!

• Sharule
Racingboy schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 19:32:
Mijne is deze middag ook afgeleverd!
bevalt ie? het is mijn eerste mac, echt zalig!

• Racingboy
Sharule schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:43:
[...]

bevalt ie? het is mijn eerste mac, echt zalig!
Jaja, zeer goed :)

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Inderdaad, Mac computers bevallen mij ook zeer goed (dit is mijn 2e :)); daarnaast wil ik nog een PlayStation 4 of Xbox One kopen, dan zit ik qua entertainment helemaal gebakken! :)

[ Voor 25% gewijzigd door iApp op 24-07-2013 01:16 ]

An  a day keeps the doctor away.

Pagina: 1 ... 19 ... 56 Laatste