Het Apple Screenshot Topic - deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_01
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:12
Bij deze post ik ook maar eens mijn bureaublad. Al enkele jaren bezoeker van deze site en forum en nu geregistreerd. Dit is mijn MacBook Late 2009 met 4 GB RAM. Volgende week komt er een SSD in.
Volgend jaar ga ik waarschijnlijk dan overstappen naar een Mac Mini.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/rm9181.png

In de menubalk: Flux, Degrees, Macs Fan Control en Caffeine.
Dock is normaal verborgen. Enkele uitzonderlijke apps: Textwrangler, Pixelmator en MAMP.
Wallpaper verandert elke 15 minuten, dit vond ik wel een mooie om te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-02 15:29
Onderstaand mijn bureaublad op m'n MacBook Pro Retina, 13-inch, Late 2012
- Intel Core i5 / 8GB / 128GB

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2d92ofr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:17

Pixeltje

Woo-woohoo!

Oei, dat is een mooie wallpaper.. heb je een linkje?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
Ja zeker, http://www.kuvva.com/w/47/3

Het is eigenlijk een mac app en die veranderd om de zoveel tijd de achtergrond :) (random of favorites)
Pixeltje schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:34:
Oei, dat is een mooie wallpaper.. heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Thanks

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SfY61NknIhKVrulT6m574IZj/medium.png

Na de installatie van Mavericks eens opgeruimd en het gebruikelijke Geektool geweld.

Wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Nice one, lekker clean!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvingfx
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 07:46
Oh, excuses, hierbij alsnog een werkende link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:33

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Wat weinig mensen die hun taakbalk aan de zijkant hebben zeg! Voor mij als fotograaf eigenlijk onmisbaar zodat ik wat meer ruimte in de hoogte heb.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

trolleystad schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:59:
[afbeelding]

Na de installatie van Mavericks eens opgeruimd en het gebruikelijke Geektool geweld.

Wallpaper
Heb je meer info over die circle-indicators? Ben ik al een tijdje naar op zoek, maar dit zijn wel de mooiste die ik tot hier toe heb gezien

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattor
  • Laatst online: 08:14
Hierbij ook mijn bescheiden bureaublad van mijn nieuwe iMac.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/5p4ms7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 15:07

n8n

zonoskar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 14:08:
Wat weinig mensen die hun taakbalk aan de zijkant hebben zeg! Voor mij als fotograaf eigenlijk onmisbaar zodat ik wat meer ruimte in de hoogte heb.
auto hide

[ Voor 21% gewijzigd door n8n op 01-11-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Erg tof en heb hem al op mijn iPhone & iPad, maar is deze er niet in protrait? Dan staat die exact in het midden.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
Darkstar schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:03:
[...]

Heb je meer info over die circle-indicators? Ben ik al een tijdje naar op zoek, maar dit zijn wel de mooiste die ik tot hier toe heb gezien
Zie: http://www.macosxtips.co....stem/disk-capacity-meter/

En dan wat eigen aanpassingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
http://i.imgur.com/5UglQkK.png

Modbreak:Ik heb links van je screenshots gemaakt, want ze zijn wel erg groot. Zou je thumbnails van maximaal 640 pixels breed, met een link naar het origineel en ook een link naar je bureaubladafbeelding? Zie de topicstart voor instructies.

[ Voor 98% gewijzigd door Daedalus op 03-11-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Wat weinig mensen die hun taakbalk aan de zijkant hebben zeg!
Dit begrijp ik ook niet. Ook al gebruik je auto-hide: wat moet je met al die horizontale ruimte? Bijna elke app heeft juist verticale ruimte nodig.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ook een keer dan:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2yngd55.png

Een simpele wallpaper

iOS icons.
Dat vind ik ook echt handig als Apple gebruiker. Alles is hetzelfde op mijn iPhone, iPad en rMBP.

Plus nog wat hologram icoontjes voor alles wat op mijn NAS staat.

Dock:
Finder, Launchpad
Safari, Mail, facetime, messages, contacts, agenda
iMovie, iPhoto, Aperture, Lightroom
Pages, Word, Keynote, Numbers
Evernote, Kaarten (kijk wel even hoe lang die er blijft staan)
Home folder, prullenbak

Menu:
Dropbox, clearday weer, copyless, Evernote, skitch, syncovery, airplay, Time Machine.

Ik mis alleen nog een goede prullenbak icon. Wil het liefst de ouderwetse prullenbak maar dan in deze stijl.

Wat ik me afvraag: Die geektool achtige dingen met tijd, agenda, accu, cpu status. Wat heeft dat voor impact op je accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Wat ik me afvraag: Die geektool achtige dingen met tijd, agenda, accu, cpu status. Wat heeft dat voor impact op je accu?
Sorry, maar gezien de apps die je open hebt staan en je icons in je menu bar zou ik me daar niet druk over maken.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ben er redelijk nieuw in qua OS x.
Menu snap ik, maar welke apps heb ik openstaan zoal dan?

Alleen facetime, berichten en mail en safari sluit ik bijna nooit echt af.
De rest eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:16
Ook ik heb Mavericks draaien op mijn MBP. Toevallig dezelfde wallpaper als KriCo.
Lekker clean, niet te veel poespas. ;)

http://imageshack.com/a/img191/5421/q2hh.png

Modbreak:Ik heb links van je screenshots gemaakt, want ze zijn wel erg groot. Zou je thumbnails van maximaal 640 pixels breed, met een link naar het origineel? Zie de topicstart voor instructies.

Dock:
  • Finder
  • FireFox
  • Outlook 2011
  • Royal TSX
  • TeamViewer
  • VMware Fusion
  • Carbon Copy Cloner
  • 1Password
  • iTunes
  • AppStore
  • AppDelete

[ Voor 22% gewijzigd door Daedalus op 03-11-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 07:27
readytoflow schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:52:
Ben er redelijk nieuw in qua OS x.
Menu snap ik, maar welke apps heb ik openstaan zoal dan?

Alleen facetime, berichten en mail en safari sluit ik bijna nooit echt af.
De rest eigenlijk wel.
Denk dat er gedoeld werd op de apps iMovie, iPhoto, Aperture, Lightroom die je in jouw Dock hebt staan, deze verbruiken best veel namelijk. Bij/tijdens gebruik van dit soort programma's zal Geektool geen merkbare battery drain veroorzaken.

Draai zelf trouwens ook Geektool en volgens mij verbruikt Geektool maar weinig (geeft de activiteitenweergave overigens ook aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
funk-e schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:42:
[...]

Dit begrijp ik ook niet. Ook al gebruik je auto-hide: wat moet je met al die horizontale ruimte? Bijna elke app heeft juist verticale ruimte nodig.
Precies de reden dat ik mijn dock naar links heb verplaatst: er is - lijkt mij - geen zinnige reden te bedenken om je dock aan de onderkant te hebben gezien vrijwel elke app inderdaad baat heeft bij meer verticale ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Pas geleden nog een screenshot geplaatst, maar nu de tijd genomen om iets moois te maken met Geektool.

Bij deze mijn nieuwe (clean) desktop.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2835/10631451503_3126cf1c4d_z.jpg

En hier in het groot: http://farm3.staticflickr...31451503_9e19ac6f39_o.png pas op, 3840x2400 pixels 8)7

Dock is nu verborgen (aan de onderkant) en ben erg blij met die extra verticale pixels (waar je er maar geen genoeg van kunt hebben :))

Wallpaper is een standaard wallpaper van OS X Mavericks (volgens mij zat deze wallpaper er in Mountain Lion nog niet bij).

Linksonderin trouwens ook nog Bowtie, aangezien mijn geektool in het midden alleen werkt voor iTunes en niet voor Spotify, terwijl Bowtie voor beide programma's werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Selmer op 02-11-2013 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 11:12
Mijn screenshot icm mijn nieuwe 27" beeldscherm(pje):
http://imageshack.us/a/img849/5297/7t0z.jpg
http://imageshack.us/a/img36/2037/l9x.png
Ik moet zegen dat de nieuwe dual-screen ondersteuning van Mavericks echt geweldig werkt

Modbreak:Ik heb links van je screenshots gemaakt, want ze zijn wel erg groot. Zou je thumbnails van maximaal 640 pixels breed, met een link naar het origineel? Zie de topicstart voor instructies.

[ Voor 32% gewijzigd door Daedalus op 03-11-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
spork schreef op zondag 03 november 2013 @ 19:57:
Mijn screenshot icm mijn nieuwe 27" beeldscherm(pje):
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet zegen dat de nieuwe dual-screen ondersteuning van Mavericks echt geweldig werkt
Eensch, echt ideaal die dual-screen ondersteuning.

Wil je echter a.u.b. thumbnails gebruiken want je screens @4000*1725 laggen mijn pagina ontzettend |:(
*edit: blijkt ook deels aan Chrome te liggen dat al een tijdje vrij instabiel werkt bij mij. Safari heeft er weinig problemen mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Selmer op 03-11-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N14
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 11:28

N14

bartpostma schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 20:24:
Pas geleden nog een screenshot geplaatst, maar nu de tijd genomen om iets moois te maken met Geektool.

Bij deze mijn nieuwe (clean) desktop.

[afbeelding]

En hier in het groot: http://farm3.staticflickr...31451503_9e19ac6f39_o.png pas op, 3840x2400 pixels 8)7

Dock is nu verborgen (aan de onderkant) en ben erg blij met die extra verticale pixels (waar je er maar geen genoeg van kunt hebben :))

Wallpaper is een standaard wallpaper van OS X Mavericks (volgens mij zat deze wallpaper er in Mountain Lion nog niet bij).

Linksonderin trouwens ook nog Bowtie, aangezien mijn geektool in het midden alleen werkt voor iTunes en niet voor Spotify, terwijl Bowtie voor beide programma's werkt.
Mooie achtergrond! Had hem nog niet eens opgemerkt, vind die golf wel mooi maar begon hem een beetje zat te worden, gelijk ook deze ingesteld :) thanks.

BTW; voor het hele cleane heb ik altijd graag zwarte icoontjes in m'n menubalk. Met dropbox kan dat in ieder geval, ik weet niet wat dat gele waarschuwingsdriehoekje is?

[ Voor 7% gewijzigd door N14 op 03-11-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Als je een screenshot wilt plaatsen, plaats dan een thumbnail van maximaal 640 pixels breed met een link naar het origineel. Zo blijft dit topic ook bruikbaar voor mensen zonder een snelle internetverbinding of een snelle computer. Vergeet daarnaast ook niet een link te plaatsen naar je bureaubladachtergrond.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
N14 schreef op zondag 03 november 2013 @ 21:50:
[...]

Mooie achtergrond! Had hem nog niet eens opgemerkt, vind die golf wel mooi maar begon hem een beetje zat te worden, gelijk ook deze ingesteld :) thanks.

BTW; voor het hele cleane heb ik altijd graag zwarte icoontjes in m'n menubalk. Met dropbox kan dat in ieder geval, ik weet niet wat dat gele waarschuwingsdriehoekje is?
Was van little Snitch, demo van netwerkfilter was verlopen :(

Oh, dan moet ik even mijn Dropbox icoontje 'verven', wil graag ook de menu bar zo clean mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N14
  • Laatst online: 29-08 11:28

N14

bartpostma schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:23:
[...]

Was van little Snitch, demo van netwerkfilter was verlopen :(

Oh, dan moet ik even mijn Dropbox icoontje 'verven', wil graag ook de menu bar zo clean mogelijk
Waarschijnlijk weet je het wel, maar is heel makkelijk: Preferences > General > Use black and white menu bar icons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:54
Hier een screenshot van m'n nieuwe rMBP 13", na een middagje customizen. Ben nog niet heel tevreden met de Finder en Prullenmand iconen, maar kan die later nog wel wijzigen. Wallpaper komt uit dit topic, maar paar pagina's terug. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jR00VJxl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Ik vind mijn Geektool bureaublad (zie paar posts hier boven) geweldig, maar merk nu dat er toch een aanzienlijke battery drain wordt veroorzaakt door Geektool

De geeklets die ik momenteel heb draaien:

Dag, dag van de maand, maand en jaartal

Tijd (hh:mm:ss)

Twee geeklets met nummer + artiest voor iTunes
Twee geeklets met nummer + artiest voor Spotify

Was vannacht even iets aan het downloaden en normaal kan ik mijn laptop de hele nacht aan laten staan en is er de volgende ochtend nog wat accuduur over (15" retina MBP). Nu, met Geektool, is dit niet meer het geval.

Bij de Activiteitenweergave zie ik het volgende:
Geektool Helper gebruik:
CPU: 8,0%
RAM: 137 MB
Energie-Impact: 8,2
Energie-impact (gemiddeld) 5,52

Toch maar besloten om de boel weg te doen i.v.m. accuduur. Bij een iMac of Mac Mini zou ik het sowieso wel gebruiken aangezien daar battery drain per definitie geen probleem kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Kun je die geeklets niet tweaken dat ze minder vaak updaten? Scheelt enorm!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
RobV schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:07:
Kun je die geeklets niet tweaken dat ze minder vaak updaten? Scheelt enorm!
Zal morgen de klok naar minuten zetten en de iTunes/spotify geklets naar 5s (denk dat die trouwens de boosdoeners zijn) en dan maand en dag respectievelijk updaten per dag en per 12u. Eens zien wat dat oplevert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:02

Saven

Administrator

ach die paar pixels op zo'n resolutie maken me dan ook niet meer zo heel veel uit. vind het gewoon 100x mooier staan aan de onderkant. desnoods hide je je dock automatisch :P

en daarnaast heb ik veel schermen naast elkaar staan op mn backbook waar er telkens een beetje van een ander venster onder het huidige venster schuift.. dan komt horizontale pixels ook wel van pas :P

[ Voor 18% gewijzigd door Saven op 06-11-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer al heel lang de 'dividers' in mijn dock te krijgen.

Ik heb al meerdere keren het geprobeerd met de comando in terminal maar dit brengt geen resultaat.

Iemand de goude tip, want ik zie het een paar keer voorbij komen, zelfd met Mavericks.

Dank!. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
Dit commando in terminal zou het toch moeten doen. Ikzelf draai ook Mavericks:

defaults write com.apple.dock persistent-apps -array-add '{"tile-type"="spacer-tile";}'

Vervolgens:

killall Dock

Daarmee wordt het Dock opnieuw ingeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
rmbp 13" 2013, lekker basic en zojuist maar eens ingesteld dat ik de externe apparaten en ssd zie op mijn bureaublad. Gebruik eigenlijk nooit mijn bureaublad verder op sporadische momenten na. Op windows ook altijd helemaal leeg.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wgYIVaLl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:26:
Ik probeer al heel lang de 'dividers' in mijn dock te krijgen.

Ik heb al meerdere keren het geprobeerd met de comando in terminal maar dit brengt geen resultaat.

Iemand de goude tip, want ik zie het een paar keer voorbij komen, zelfd met Mavericks.

Dank!. :)
De makkelijkste optie is om macutil of iets vergelijkbaars te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
JuliandeB schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:19:
[...]
De makkelijkste optie is om macutil of iets vergelijkbaars te downloaden
De makkelijkste optie is om gewoon Terminal te openen, vervolgens typ (of copy-paste) je het volgende in Terminal:

defaults write com.apple.dock persistent-apps -array-add '{"tile-type"="spacer-tile";}'

en vervolgens killall Dock

werkt ook gewoon op Mavericks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rrt
Mooie achtergrond! linkje :) ??
Scrtz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:02:
rmbp 13" 2013, lekker basic en zojuist maar eens ingesteld dat ik de externe apparaten en ssd zie op mijn bureaublad. Gebruik eigenlijk nooit mijn bureaublad verder op sporadische momenten na. Op windows ook altijd helemaal leeg.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 14:12
Scrtz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:02:
Ik mis het steam icoontje :+

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 17:29
Ik zie sommige mensen met iOS 7 icoontjes op hun Mac. Nu vroeg ik me eigenlijk af hoe jullie dit voor elkaar hebben gekregen, hebben jullie daar een tool voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 15:44

RnB

Daar zijn applicaties voor, maar je kan het ook handmatig doen.
Bij iedere app moet je even de inspector tevoorschijn toveren (cmd+i), dan kan je je icoon naar het standaard icoon slepen die je linksboven ziet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eJCQVKOdjxcIpJETbecBuXPy/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:24

Grin

Ride si sapis.

Nieuwe iMac, nieuwe desktop! :)
Weinig veranderd behalve die vreselijk lelijke drive icons, wat een gedrochten zijn dat!
Alle kleuren van de regenboog: TM schijf is groen/blauw, usb is oranje, systeemschijf is een plaatje uit de jaren 90, netwerkmap is afgrijselijk. Niet des Apple!
Ik heb de meeste van mijn drives op de desktop dus dat moet wel een beetje smoelen ;)

En ja, mijn media NAS en mijn server moeten worden voorzien van extra ruimte…. 8)

Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/Desktop/Thumb.jpg

Wallpaper

Het Dock van links naar rechts:
  • Finder (XtraFinder)
  • Safari
  • Mail
  • ReadKit (RSS)
  • NZBVortex
  • iTunes
  • System Preferences
  • Activity Monitor
  • Net Monitor (Download/upload grafiek)
Menu Bar:
  • Fantastical
  • Cookie
  • 1Password
  • Time Machine
  • Volume
  • Clock
  • Username
  • Spotlight
  • Notifications

[ Voor 4% gewijzigd door Grin op 15-11-2013 13:01 . Reden: Ruimtegebrek…. ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
b4rrt schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:31:
Mooie achtergrond! linkje :) ??

[...]
http://wall.alphacoders.com/big.php?i=360457 alstu :)
op http://wall.alphacoders.com/ vind je verder heel erg veel mooie wallpapers, je kan ook op resolutie selecteren, erg fijn voor retina modellen.
neonite schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:34:
[...]

Ik mis het steam icoontje :+
Haha ik speel geen games op mijn mac buiten hearthstone maar heb wel steam erop staan maar gebruik het eigenlijk nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 23:36

jurma

simply connecting...

Mijn background op mijn MacBook 13" (late 2008)
Afbeeldingslocatie: https://4tmr7g.dm1.livefilestore.com/y2plgFwTTDfBAYdwwIwcvQJogbjlMUITalhqxL8hbrLAcOUJgEu0NCDwaL3eJEASE20hV1ibkiMXLmMEWQLnUA4UQg0Ply7A5KsjOs4O_3zQp4/desktop_screen.png?psid=1

Foto is zelf gemaakt in Paronella Park tijdens mijn rondreis in Australie.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Mijn wallpaper op mijn MacBook Air 11,6" (2012):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aQjwHye.jpg

De wallpaperfoto heb ik niet zelf gemaakt, maar is afkomstig van de Facebookpagina van Deutsche Bahn

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Alex) schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:48:
Mijn wallpaper op mijn MacBook Air 11,6" (2012):

[afbeelding]

De wallpaperfoto heb ik niet zelf gemaakt, maar is afkomstig van de Facebookpagina van Deutsche Bahn
Tof, maar heb je wellicht een directe link? Ik scroll me ongelukkig op facebook maar kan deze niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ik heb nu ingesteld dat ik bij mijn apparaten zoals ssd, dataschijf van mijn PC etc de grootte kan zien en de beschikbare ruimte, alleen is er niet genoeg ruimte om dat helemaal te zien, is er een manier om het af te ronden of iets dergelijks zodat ik wel het hele getal kan zien ipv 250,14...,22gb vrij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Pixeltje schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:42:
[...]

Tof, maar heb je wellicht een directe link? Ik scroll me ongelukkig op facebook maar kan deze niet vinden..
Ik zie de foto daar zo ook niet staan :$

Ik heb de foto maar even los geüpload. :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Scrtz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:56:
Ik heb nu ingesteld dat ik bij mijn apparaten zoals ssd, dataschijf van mijn PC etc de grootte kan zien en de beschikbare ruimte, alleen is er niet genoeg ruimte om dat helemaal te zien, is er een manier om het af te ronden of iets dergelijks zodat ik wel het hele getal kan zien ipv 250,14...,22gb vrij ?
Enige mogelijkheid is geloof ik tekst kleiner maken of symboolgrootte verhogen.
Ik heb nu bijvoorbeeld Rastergrootte bijna op het hoogste en symboolgrootte op 32x32.
Daarnaast heb ik positielabel op 'rechts' staan i.p.v. onder, maar volgens mij maakt dat niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Alex) schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:50:
[...]

Ik zie de foto daar zo ook niet staan :$

Ik heb de foto maar even los geüpload. :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
bartpostma schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:00:
[...]

Enige mogelijkheid is geloof ik tekst kleiner maken of symboolgrootte verhogen.
Ik heb nu bijvoorbeeld Rastergrootte bijna op het hoogste en symboolgrootte op 32x32.
Daarnaast heb ik positielabel op 'rechts' staan i.p.v. onder, maar volgens mij maakt dat niks uit.
tekst kleiner maken baat dus niet, dan wordt de tekst wel kleiner maar wordt er niet meer ruimte vrij gemaakt voor meer tekst helaas..

ja symboolgrootte kan maarja dan heb ik zon baksteen aan een icoon op mijn bureaublad :P

EDIT: rastergrootte werkt wel! thanks. icoontjes staan dan wel ver van elkaar uit als je wat op het bureaublad zet maar ach daar kan ik wel mee leven :), gelukkig kun je het handmatig weer langs elkaar zetten indien nodig

[ Voor 15% gewijzigd door Scrtz op 15-11-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Grin schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:40:
Nieuwe iMac, nieuwe desktop! :)
Weinig veranderd behalve die vreselijk lelijke drive icons, wat een gedrochten zijn dat!
Alle kleuren van de regenboog: TM schijf is groen/blauw, usb is oranje, systeemschijf is een plaatje uit de jaren 90, netwerkmap is afgrijselijk. Niet des Apple!
Ik heb de meeste van mijn drives op de desktop dus dat moet wel een beetje smoelen ;)

En ja, mijn media NAS en mijn server moeten worden voorzien van extra ruimte…. 8)

[afbeelding]

Wallpaper

Het Dock van links naar rechts:
  • Finder (XtraFinder)
  • Safari
  • Mail
  • ReadKit (RSS)
  • NZBVortex
  • iTunes
  • System Preferences
  • Activity Monitor
  • Net Monitor (Download/upload grafiek)
Menu Bar:
  • Fantastical
  • Cookie
  • 1Password
  • Time Machine
  • Volume
  • Clock
  • Username
  • Spotlight
  • Notifications
Die iconen naar je NAS, hoe krijg je die op je achter grond? Zeker gemount via Finder?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 17:24

Grin

Ride si sapis.

Toppe schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 06:51:
[...]
Die iconen naar je NAS, hoe krijg je die op je achter grond? Zeker gemount via Finder?
  • Launch the Finder Preferences from the “Finder” menu;
  • Under the ‘General’ tab, check or uncheck items you either want shown or hidden.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.osxdaily.com/wp-content/uploads/2010/08/show-or-hide-hard-drive-on-mac-desktop.jpg

Bij inloggen worden deze 2 volumes automatisch gemount via Login Items.
  • Open System Preferences and click on “Users & Groups”;
  • Select your user name from the list and then click the “Login Items” tab;
  • Drag & drop a mounted network drive into the login items list;
  • Optional: check the “Hide” box to keep the drives window from opening on each login and boot.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Login items, is dat een los programma of in apple zelf? Wil ook graag automatisch mijn dataschijf van mijn pc mounten, dit gebeurd maar sporadisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:34
Scrtz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:59:
Login items, is dat een los programma of in apple zelf?
Systeemvoorkeuren --> Gebruikers en groepen --> Tab 'Inloggen'

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:16
Ik heb mijn desktop wat aangepast.
Dock is verhuisd naar links wat me verticaal wat meer pixels geeft.
In het begin even wennen maar uit eindelijk toch wel prettig.
Ik werk toch redelijk vaak op het 1280x800 scherm van mijn MBP.
Dan zijn die verticale pixels toch wel gewenst!

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img199/9036/bpnl.png

Dock:
  • Finder
  • FireFox
  • Outlook 2011
  • Royal TSX
  • TeamViewer
  • VMware Fusion
  • Carbon Copy Cloner
  • 1Password
  • AppDelete
  • Downloads Folder
  • Trash

• Scrtz
sonderpa schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:09:
[...]

Systeemvoorkeuren --> Gebruikers en groepen --> Tab 'Inloggen'
Thanks!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11441219/Screenshot%202013-11-21%2013.28.03.png

Dock:
  • Finder
  • Pixelmator
  • Sublime Text 3
  • Google Chrome
  • CodeRunner
  • DevBox
  • Airmail
  • Spotify
  • App Store
  • Cornerstone
  • Xcode
  • Xamarin Studio
  • System Preferences
  • 1Password
Menu Bar:
  • MenuTab for Facebook
  • Fantastical
  • Bartender
Bartender:
  • DeskConnect
  • 1Password
  • Alfred 2
  • DropBox
Wallpaper

Ben maar eens begonnen met Tags dus heb een mooi cleane desktop :)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Waarom gebruik je niet de max ruimte florian? (1680x1050)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:56
Scrtz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 00:09:
Waarom gebruik je niet de max ruimte florian? (1680x1050)
Niet echt nodig werk toch altijd op 2 externe beeldschermen ;)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 08-09 14:57
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VSREi0loVTWHTDPay7DO2BVY/full.png

Wallpaper 4287 x 2392

Dock
  • Alleen stock apps
Menu bar
  • Caffeine
  • Crashplan
  • Dropbox
Overige apps
  • iLife
  • iWorks
  • iFlicks 2
  • Beamer
  • VMware Horizon View Client
  • SABnzbd+

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn versie van Mavericks...

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/2c0Y133g3q3r/content

Wallpaper Heading West (mod)

Dashboard...

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1e1M2h091c2a/content

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 15:44

RnB

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r6UqOGso5mMvrkalbcnhHmIl/thumb.png

De wallpaper is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Nieuwe Mac, nieuwe wallpaper (om alvast een beetje in kerststemming te komen):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8035444/Images/rMBP13_Dec2013.jpg

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:05:
Mijn versie van Mavericks...

[afbeelding]

Wallpaper Heading West (mod)

Dashboard...

[afbeelding]
Thanks, vette wallpaper! maar even opgeslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Laatst online: 10-09 17:29
Mattor schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:06:
Hierbij ook mijn bescheiden bureaublad van mijn nieuwe iMac.

[afbeelding]
Wallpaper link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Nieuwe wallpaper,

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aMphQRLxUHlxpneDHeUdP043/full.png

Wallpaper

Dock links is testje, verbergt automatisch, ook testje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Laatst online: 11:45
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dkHGRYel.jpg

Wallpaper hierrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/2ms4kfn.jpg

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, wat een achtergrond! _/-\o_

Zie ik die asjeblieft mogen gebruiken? :)
(link aanvraag)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 03:09:
[...]

Wauw, wat een achtergrond! _/-\o_

Zie ik die asjeblieft mogen gebruiken? :)
(link aanvraag)
ff kopieren plakken in google images en voila

http://alexchie.com/wp-co...3d782db772a2a88c29d52.jpg
MacBook Retina resolutie

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:01
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2vj2as5.png

Artwork van Timothy J. Reynolds, iemand die (naar mijn mening) mooie 3d redering maakt.
http://www.meh.ro/wp-content/uploads/2013/01/meh.ro10805.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 16:42
kan het kloppen? Heb sinds kort dit ingesteld: kuvva accu sneller leeg gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:29
ajvs schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 20:36:
kan het kloppen? Heb sinds kort dit ingesteld: kuvva accu sneller leeg gaat?
Denk het wel. Kuvva werkt volgens mij met intervallen, dus vermoed dat 'ie vaker aanspraak maakt op de Wifi-chip.

Mijn bureaublad: Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/28wj56u.png

Bijzondere apps in de dock:
  • Unibox
  • Twitterriffic
  • TextWrangler
Mijn wallpaper heet 'London' en is hier te downloaden: http://www.wallsave.com/w...s-town-free-hd-712918.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/1305/4v8r.png

Hierrr te vinden.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Al weer tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst, here goes nothing:

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/desktops/2014-01-15s.jpg

Wallpaper: Atomic

Menu bar:
I Love Stars
AirVideo HD
PassLocker
Transit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1G1i3q1U0x3n1U1u3j2R/Schermafbeelding%202014-01-15%20om%2014.33.40%20kopie.png
Wallpaper via Kuvva (http://www.kuvva.com/featured/2013/18).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ckviC7F.png

Wallpaper zit in Mavericks in de map /Library/Screen Savers/Default Collections

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Heb m'n bureaublad even opgeschoond en gecustomized.

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/850/u48b.png

Ik was de standaard dock een beetje zat, en wilde op zoek naar iets wat meer wegheeft van het 'flat' design van iOS7. Nu was een 2D Dock redelijk makkelijk te doen d.m.v. een Terminal command in voorgaande OSX versies, maar in Mavericks bleek deze niet meer te werken. Dit werkt echter wel! Vervolgens even deze acties uitvoeren om het automatisch on startup te veranderen.
Icons heb ik veranderd met LiteIcon, en wat mooie icon sets opzoeken op websites als deviantART.

Wat vinden jullie ervan? Ik ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 15:02

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Tevens kan je ook in finder het volgende doen:

- programma's - gewenst programma "toon info" - .PNG plaatje slepen naar het icoontje linksboven, en voilà! mijn dock ziet er gelijkwaardig uit ;)

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Laatst online: 12:40
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/rutniv.jpg

"Kleine Knip" in Curacao op mijn retina 15" pro late 2013. Weinig maakt me gelukkiger dan dit blauwe water en het witte strandje (en mn vriendin rechts, natuurlijk :P ).

Dock standaard, icoontjes hoef ik jullie niet uit te leggen. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Dhrzao op 31-01-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SublimnAll schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:40:
Heb m'n bureaublad even opgeschoond en gecustomized.

[afbeelding]

Ik was de standaard dock een beetje zat, en wilde op zoek naar iets wat meer wegheeft van het 'flat' design van iOS7. Nu was een 2D Dock redelijk makkelijk te doen d.m.v. een Terminal command in voorgaande OSX versies, maar in Mavericks bleek deze niet meer te werken. Dit werkt echter wel! Vervolgens even deze acties uitvoeren om het automatisch on startup te veranderen.
Icons heb ik veranderd met LiteIcon, en wat mooie icon sets opzoeken op websites als deviantART.

Wat vinden jullie ervan? Ik ben er erg blij mee :)
Zou je de wallpaper kunnen delen? ;)

Ik vind hem namelijk prachtig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.van.vliet
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-05 16:40
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/5ofuag.png
screensaver: http://www.allmacwallpape...ed-road/2276#.UvD3JmJ5PeB
icons(van links>rechts)
Finder
Launchpad

Mail
Airmail
Outlook

Chrome
itunes
App store
Systeemvoorkeuren

Word
Powerpoint
Excel
Pages
Numbers
Keynote

Photoshop
InDesign
Illustrator

Hulpprogamma's
automator
downloads
prullenmand

met geektool klok toegevoegd, een itunes speler en systeem informatie.
de menubar heb ik veranderd met Obsidian en bartender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 21:28

Ethirty

Who...me?

Dhrzao schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:31:
[afbeelding]

"Kleine Knip" in Curacao op mijn retina 15" pro late 2013. Weinig maakt me gelukkiger dan dit blauwe water en het witte strandje (en mn vriendin rechts, natuurlijk :P ).

Damn you. Nu wil ik terug! Veel uurtjes doorgebracht daar :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejsp
  • Laatst online: 14:52
m.van.vliet schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:30:
[afbeelding]
icons(van links>rechts)
...

Mooi! Maar hoe krijg je het dock op die manier schermvullend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.van.vliet
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-05 16:40
ejsp schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:55:
[...]

Mooi! Maar hoe krijg je het dock op die manier schermvullend?
met dockmod de dock transparant gemaakt en met geektool een file gemaakt met een witte achtergrond en deze een opacity van 60 geven.

de witte achtergrond zie je allen op je bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:46
http://i.imgur.com/LRVbtyH.jpg

Eerste Mac.

MBPr basis model. Had al veel langer een Mac moeten nemen, werkt zooooo fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dhrzao schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:31:
[afbeelding]

Haha precies daar op die plek ongeveer een identieke foto gemaakt :P

Ook laatste zomer geweest?

Btw, het is de grote knip, de kleine knip lag links ervan en was ong 1/4e van de grote knip aan strand :P

[ Voor 9% gewijzigd door Scrtz op 05-02-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue22
  • Laatst online: 05-09 12:14
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2zsqqdk.jpg

wallpaper.

[ Voor 25% gewijzigd door blue22 op 10-02-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Laatst online: 12:40
Scrtz schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:01:
[...]

Haha precies daar op die plek ongeveer een identieke foto gemaakt :P

Ook laatste zomer geweest?

Btw, het is de grote knip, de kleine knip lag links ervan en was ong 1/4e van de grote knip aan strand :P
Haha ik haal ze altijd door elkaar. Nee, niet zomer maar in Oktober. Heerlijk! Zaten in het Marriott, beetje crossen met het huurautootje, perfect!
Ethirty schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:02:
[...]

Damn you. Nu wil ik terug! Veel uurtjes doorgebracht daar :P
Haha wij ook. Willen ook graag weer terug, vooral met dit weer hier in NL... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deesisgoe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 14:53
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:45:
[...]

Zou je de wallpaper kunnen delen? ;)

Ik vind hem namelijk prachtig! :)
Ik vind deze namelijk ook prachtig en google afbeeldingen bracht me niet verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3o111g1Y3c3O0k1z231b/Screen%20Shot%202014-02-10%20at%2017.34.20.png

Achtergrond uit Noorwegen (Zelf niet gemaakt :P ):
http://f.cl.ly/items/2i2X...02-10%20at%2017.34.35.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap1991
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://cdn.onemorething.nl/uploads/community/fafd2dd2c11426fc3358a21be88c803a627b8d52_0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
m.van.vliet schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:30:
[afbeelding]
icons(van links>rechts)
Finder
Launchpad

Mail
Airmail
Outlook

Chrome
itunes
App store
Systeemvoorkeuren

Word
Powerpoint
Excel
Pages
Numbers
Keynote

Photoshop
InDesign
Illustrator

Hulpprogamma's
automator
downloads
prullenmand

mooi. misschien stomme vraag maar hoe heb je dat dock gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
Lekkerbek312 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 10:21:
[...]

mooi. misschien stomme vraag maar hoe heb je dat dock gemaakt?
m.van.vliet schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:23:
[...]

met dockmod de dock transparant gemaakt en met geektool een file gemaakt met een witte achtergrond en deze een opacity van 60 geven.

de witte achtergrond zie je allen op je bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_01
  • Laatst online: 12:12
Drive icoontjes eens veranderd, enkel nog niet helemaal tevreden van het FD icoon.

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/7w9jmsvfr/Schermafbeelding_2014_02_15_om_12_24_02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
met mijn neus gekeken. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn desktopje :)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/dzt8wn.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2014 12:46 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
• Ga niet offtopic.

• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Maak thumbnails van max. 640 pixels breed.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.

Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: [Mac OS X] Customization & Modification