Mijn excuses voor het niet respecteren van de regels in mijn vorige reactie. Hier is een waardige 'opvolger' en verbetering.
Ik heb de afbeelding in een spoiler geplaatst omdat het een cruciaal moment van de seizoensfinale van de serie Game of Thrones bevat. Aangezien ik liever de Dock automatisch laat weggaan, heb ik ook nog een afbeelding toegevoegd waar de dock wel zichtbaar is voor diegene die geïnteresseerd zijn.
(Klik op het zwarte om de afbeeldingen te kunnen zien)
Het originele plaatje is
hier te downloaden. Ik moet wel zeggen dat het spijtig is dat het net niet de beste resolutie van 2560x1600 is voor mijn scherm, maar het valt helemaal niet op. Zelf heb ik een Macbook Pro van de laatste generatie (laat 2013 dacht ik, maar begin 2014 gekocht).
De apps die op de dock staan zijn:
- Finder, hierbij heb ik ook XtraFinder geïnstalleerd.
- Mail
- Agenda
- iTunes
- Google Chrome
- Sublime Text 3, een tekst editor die ik gebruik voor web ontwikkeling en als gewone tekst editor.
- Xcode 6 Beta voor iOS en Mac ontwikkeling.
- Android Studio voor Android ontwikkeling natuurlijk.
- Source Tree, een gemakkelijke client voor Git repositories.
- Sketch 3, een simpele vector applicatie.
- Sequel Pro, een MySQL client.
Ik gebruik geen skins of dergelijke. Voor diegene die geïnteresseerd zijn in de icoontjes in de toolbar:
- Middleclick, dit maakt het dat als je met 3 vingers op de touchpad klikt dat dat een middelmuisknop is. Hiermee open je gemakkelijk links in nieuwe vensters en sluit je vensters of tabs zonder op het kruisje te klikken.
- Meldingen van Google Chrome, hiermee gebruik ik ook Pushbullet zodat mijn notificaties te zien zijn op mijn Macbook. Ik heb de beta versie van de applicatie en kan dus ook via EvolveSMS op mijn Macbook mijn SMS'en beantwoorden.
- Livereload, deze applicatie compiled SASS en andere precompiled talen. Maar kan ook je browser automatisch laten verversen als je een aanpassing in SASS, CSS of dergelijke doet. Dit vergt wel in plugin in beide programma's zoals een extensie in Google Chrome als een package in Sublime Text 3 bijvoorbeeld.
- Google Music Manager, dit synced mijn muziek met mijn Android smartphone.
- Puush, dit upload automatisch je screenshots naar puush.me.
Als er vragen zijn, stel ze gerust.
[
Voor 25% gewijzigd door
Dreeass op 17-06-2014 12:33
. Reden: Macbook Pro info toegevoegd ]