Finder, Mail, Firefox, iTunes, Dreamweaver, Illustrator, Photoshop en prullenbakVerwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:50:
[...]
welke programma's zijn dat allemaal?, kan er namelijk een aantal niet.
Haha ja!Impstoker schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:29:
[...]
Haha dat je daar in trapt![]()
offtopic:
Hoe bevalt mountain lion? ik ben hem nu op externe disk aan 't installeren. Ben benieuwd

PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Is dat een foto of een render?Robberto schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:18:
[afbeelding]
Wallpaper, klik.
Verder niks bijzonders.

Wallpaper (klik)
Programma dat draait is Pixelmator, wat naast Lightroom 3 redelijk goed slaagt in het vervangen van Photoshop. Valt me op dat vrijwel iedereen de dok zichtbaar heeft. Vindt het dan irritant dat ik wat loze ruimte in mijn scherm heb, werk graag fullscreen
[ Voor 3% gewijzigd door Enzo Dizono op 18-02-2012 17:36 ]
Verwijderd

Wallpaper is hier te downloaden.

Het lukt me alleen niet om de finder-balk zwart te krijgen. Had daar het progje MenuBarFilter voor, maar dat werkt na een keer herstarten niet meer?
Voor de duidelijkheid, dit topic is niet bedoeld voor troubleshooting vragen. Daarnaast is het juist wel de bedoeling om je wallpaper te delen zoals in de TS en topicwaarschuwing staat.
[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 20-02-2012 22:01 ]
Waar is die background te vinden? Vind hem wel erg mooi namelijkEnzo Dizono schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:53:
Met dank aan tips uit dit topic, lekker aan de gang geweest met tweaken. Nu ook een klokske met geektool en nieuwe iconset voor het bureaublad. Oja, en een nieuwe wallpaper![]()
[afbeelding]
Het lukt me alleen niet om de finder-balk zwart te krijgen. Had daar het progje MenuBarFilter voor, maar dat werkt na een keer herstarten niet meer?
Nergens, met je camera het Rockefeller Center beklimmen en wachten tot de zon onder gaatankhie schreef op zondag 19 februari 2012 @ 01:38:
[...]
Waar is die background te vinden? Vind hem wel erg mooi namelijk
Wil je de background en icons ook met ons delen ?Enzo Dizono schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:53:
Met dank aan tips uit dit topic, lekker aan de gang geweest met tweaken. Nu ook een klokske met geektool en nieuwe iconset voor het bureaublad. Oja, en een nieuwe wallpaper![]()
<knip>
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Wallpaper: zelfgemaakt, zie hierboven

Dock: Finder – Mail – Safari – Address Book – iCal – iTunes – Things – Numbers – Pages – Aperture – Pixelmator – Hues – Coda – Transmit – Squirrel – Messages
Menu: Squire – I Love StarsBowtie – Spectacles – Crosshairs – iChat – Time Machine – Bluetooth – AirPort – Volume
HDD icons: Agua
Wallpaper: Mine! Mine!

wallpaper: http://interfacelift.com/...ails/2844/your_world.html
[ Voor 27% gewijzigd door Saven op 23-02-2012 01:49 ]
Graag in dit topic aub of moet ik je ook een DM sturenEnzo Dizono schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:45:
Al die lieve mensjes die mij DM'en over mijn wallpaper: thnx! Maar mijn website is kapot, dus het duurt iets langer. Linkje naar de afbeelding volgt snel!

Origineel: Your World

Origineel: Manhattan Sunset

Origineel: Monument Valley

Origineel: La Dame de Fer
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Dock: Finder – Launchpad – Mission Control – Dashbord – AppStore – Mail – Safari – Firefox – iTunes – Quicktime – Adresboek – iCal – Twitter – TomTom Home – iPhoto – iMovie – iDvd – iWeb – iBooks Author – Pages – Adobe Photoshop CS5 – Systeemvoorkeuren – Berichten – Map Programma's – Documenten – Downloads.
Menu: S.M.A.R.T. Reporter – Berichten – Time Machine – iStat Menus
HDD icon: DS Expansion Pack 2 (via CandyBar)
Weer, Datum links: GeekTool
Wallpaper: Eigen foto, geschoten Zillertal Gerlos februari 2010
Graag een link toevoegen naar de originele achtergrond.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 26-02-2012 01:11 ]
@Saven: Nice!
@Aerofreak: Hele mooie wallpapers; heb ze ook maar even opgeslagen ;-)
Mittnick's Desktop - February 2012

Zoals jullie zien hou ik van een strakke, no-nonsense desktop.
De wallpaper heb ik zelf gemaakt van een foto die ik 2,5 week geleden heb geschoten in New York vanaf het Rockefeller Center, met een blauwe toning/graphic er overheen.
Origineel: http://img600.imageshack.us/img600/7766/wallpaperjr.jpg
[ Voor 7% gewijzigd door Mittnick op 26-02-2012 14:11 ]
Aangezien de wallpaper door mij zelf geschoten is heb ik geen link, maar als iemand deze wallpaper wil hebben let me know.Queenfanmichel schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:07:
Wallpaper: Eigen foto, geschoten Zillertal Gerlos februari 2010
[mbr]Graag een link toevoegen naar de originele achtergrond.[/]
Inmiddels hebben acht mensen per DM mijn wallpaper ontvangen, ik zet alleen mijn eigen foto's niet in hoge resolutie online. Noem het topic dan trouwens: 'het grote deel je wallpaper-topic'...[s]Enzo Dizono[/s] Hoedje schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:53:
[mbr]Voor de duidelijkheid, dit topic is niet bedoeld voor troubleshooting vragen. Daarnaast is het juist wel de bedoeling om je wallpaper te delen zoals in de TS en topicwaarschuwing staat.[/]

lees je alleen de topic-titel dan? verder is je zelfoverschatting nergens voor nodig.Enzo Dizono schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:53:
[...]
Inmiddels hebben acht mensen per DM mijn wallpaper ontvangen, ik zet alleen mijn eigen foto's niet in hoge resolutie online. Noem het topic dan trouwens: 'het grote deel je wallpaper-topic'...
Hoe trek je die iPhone achtergrond? Ik zou gek worden!

De wallpaper heb ik dankzij Enzo Dizono.
[ Voor 13% gewijzigd door syltheboy op 28-02-2012 09:30 ]
Ik zou inderdaad schreeuwend gek worden als mijn Desktop er zo uitzag. Maar op de iPhone zie je je achtergrond ook veel minder uiteraard aangezien elke applicatie full-screen is.Impstoker schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:58:
Wonderbaarlijk! Dat verschil tussen je rustige Mac en je totaal gestoorde iphone layout haha.
Hoe trek je die iPhone achtergrond? Ik zou gek worden!
Oh oh Mr. B, oh oh!
Oh oh Mr. B, oh oh!

Alle info over icons en wallpaper(s): http://blog.artcore-illustrations.de/
[ Voor 3% gewijzigd door ericafterdark op 30-03-2012 16:15 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
Thnx voor de link : Echt een leuke wallpaper
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Wallpaper komt hier vandaan: interfacelift
Verwijderd
Erg gave foto heb je geschoten! Mag ik vragen of je hem ook in een hogere resolutie beschikbaar wil maken?
Is het misschien mogelijk om jou achtergrond in groot formaat te delen?Froggle schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:23:
Verschil is alleen dat bij mij het interieur niet zwaar overbelicht is.
http://www.apple.com/pr/p.../apple-retail-stores.htmlBrm-G schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:53:
[...]
Is het misschien mogelijk om jou achtergrond in groot formaat te delen?
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Daar is die in kleur. Vind 'm zoals jij hebt mooier. Maybe een linkje naar de bewerkte versie?

Niet heel veel bijzonders. In het dock vind je: Finder, App Store, Dashboard, 1Password, iCal, Wunderlist, Evernote, Sparrow, Mail, Chrome, Transmit, Aperture, Lightroom, Transmission, Parallels, CoRD, TeamViewer, iTunes en VLC.
Wallpaper is hier te vinden

[ Voor 13% gewijzigd door syltheboy op 13-03-2012 17:09 ]
[ Voor 53% gewijzigd door syltheboy op 14-03-2012 00:17 ]
Oh, dan moet je maar eens een account aanmaken op wallbase. Als je eenmaal bent ingelogd, typ je in het zoekveld van de website; "Jessica Jane Clement" in en dan moet hij er als het goed is tussen staan.
Edit: Misschien dat deze link wel werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door syltheboy op 14-03-2012 13:32 ]

Even vloeken in de kerk haha, wallpaper komt hier vandaan
Verder zie je Finder, Mail, Safari en Word (aangepast met Candybar). Ik hou mn dock graag opgeruimd, Spotlight all the way.
[ Voor 13% gewijzigd door bokkow op 14-03-2012 22:09 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
Doet me aan het volgende denken:
Ik heb ooit deze wallpaper gehad op mijn Windows bakje maar ben nu op zoek naar het omgekeerde:

Ik weet dat het bestaat maar kan hem alleen niet terugvinden. Ik denk dat ik hem eens ergens in een van deze topics ben tegengekomen, vandaar de vraag.
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Kat
[ Voor 8% gewijzigd door BamBamBam59 op 20-03-2012 03:09 ]
[ Voor 7% gewijzigd door BamBamBam59 op 24-03-2012 12:29 ]

Mijn dock even nieuwe icoontjes gegeven!
Van links naar rechts:
Finder - Safari - Msn - Launchpad - Mail - Appstore - Agenda - iTunes - Word - NZBvortex(buyed versie) - Systeemvoorkeuren en tot slot een nieuw prullenbakje!
Navigeer naar de toekomst, codeer het heden
I'm sorry! ThanksJvdGeest schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:55:
Wallpaperlinkje was je vergeten
http://interfacelift.com/...ls/2885/oregon_hills.html
Ben je vergeten.JvdGeest schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:55:
Wallpaperlinkje was je vergeten
http://interfacelift.com/...ls/2885/oregon_hills.html
Apple newbie vraagje: hoe wijzig je icoontjes?RRenken schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:59:
[afbeelding]
Mijn dock even nieuwe icoontjes gegeven!
Van links naar rechts:
Finder - Safari - Msn - Launchpad - Mail - Appstore - Agenda - iTunes - Word - NZBvortex(buyed versie) - Systeemvoorkeuren en tot slot een nieuw prullenbakje!
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 27-03-2012 20:47 ]
Dankjefrederick130391 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:54:
Mooi corsa'tje speedfreakR ;-)

Top bar: Dropbox - CloudApp - NoSleep - MenuMeters - TimeCapsule - Bluetooth - Geluid - Accu - Datum & Tijd - Spotlight
Nav bar: Finder - Firefox - Mail - iCal - Adium - Skype - iTunes - Spotify - uTorrent - Prullenbak
Wallpaper: klik
[ Voor 11% gewijzigd door Jacks0nxD op 02-04-2012 15:23 ]

Net gisteren een Mac Mini 2.5GHz (2011) gehaald. Vandaar maar eens even een screenshot.
In het dock, v.l.n.r.: Finder, Launchpad, Chrome, Mail, Settings, Activity Monitor, Temperature Monitor, Vine Server (vnc server), shortcut naar een Virtualbox VM met Windows XP** (voor mijn vriendin, die kan (nog) niet met OSX overweg), Screen Sharing (connectie naar Mac Mini G4 die dient als muziekspeler), uTorrent, Downloads folder, Dropbox folder, Prullenbak.
In de menubar, v.l.n.r.: Dropbox, LogMeIn Hamachi, verder de standaard icoontjes.
Op het bureaublad de partities voor OSX en Windows 7 (om af en toe een spelletje te kunnen spelen).
Wallpaper hier te vinden.
**Als je wilt weten hoe dit te doen, zie hier.
Foto zelf geschoten?MDKorpel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:56:
[afbeelding]
Net gisteren een Mac Mini 2.5GHz (2011) gehaald. Vandaar maar eens even een screenshot.
In het dock, v.l.n.r.: Finder, Launchpad, Chrome, Mail, Settings, Activity Monitor, Temperature Monitor, Vine Server (vnc server), shortcut naar een Virtualbox VM met Windows XP** (voor mijn vriendin, die kan (nog) niet met OSX overweg), Screen Sharing (connectie naar Mac Mini G4 die dient als muziekspeler), uTorrent, Downloads folder, Dropbox folder, Prullenbak.
In de menubar, v.l.n.r.: Dropbox, LogMeIn Hamachi, verder de standaard icoontjes.
Op het bureaublad de partities voor OSX en Windows 7 (om af en toe een spelletje te kunnen spelen).
ehhhh..HOI
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Nee, gewoon op InterfaceLift gevonden. Ben helaas niet in het bezit van een andere camera dan mijn telefoon.
Sure. Ik wilde hem in eerste instantie al posten maar ik kreeg hem maar niet gevonden.frederick130391 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:24:
@ antraxxx, heb je een link van die lambo walpaper?
Dus hierbij:
met tekst
http://speedhunters.com/c...engine_2D00_1920x1200.jpg
zonder tekst
http://img818.imageshack....orangeengine1920x1200.jpg
Is een opgefokte Gallardo van Underground Racing
http://speedhunters.com/a...f-underground-racing.aspx
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ah Den BoschMDKorpel schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:56:
[afbeelding]
Oh zeer mooi! Kan je de geektool scripts exporteren?cheekychimp schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:46:
[afbeelding]
Wallpaper verandert om de paar minuten en gebruikt daarvoor een selectie van deze wallpapers
🤞🏻
Verwijderd
I like!cheekychimp schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:46:
[afbeelding]
Wallpaper verandert om de paar minuten en gebruikt daarvoor een selectie van deze wallpapers
Dat ziet er een tof lettertype uit

Net even een nieuwe wallpaper neergezet. Foto is zelf gemaakt, en is hier te vinden op lagere resolutie.
Verder word deze afgewisseld van foto`s van vroeger, lees oa kinderfoto`s.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
iconchanger gebruikte ikbram1984 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:22:
[...]
Ben je vergeten.
[...]
Apple newbie vraagje: hoe wijzig je icoontjes?
Druk eens op CMD + , als je in finder bent, daar kun je het instellenMmarkM schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:57:
Een korte branderige noob vraag. Hoe krijg je die icons rechts bovenin van je hdd?
[ Voor 5% gewijzigd door SquareOne op 13-04-2012 19:08 ]
Verwijderd
Wel eens van "Tineye" gehoord?Jorussio schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:57:
[afbeelding]
Klein beetje offtopic.
Weet iemand waar ik deze foto kan vinden?
http://dl.dropbox.com/u/11241932/geektool_scripts.rarbn326160 schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:25:
[...]
Oh zeer mooi! Kan je de geektool scripts exporteren?
Om het iTunes script te laten werken, moet je het iTunesInfo.scpt oproepen. Dus bijvoorbeeld
1
| osascript /Users/michelle/iTunesInfo.scpt |
Het is inderdaad LobsterJacks0nxD schreef op zondag 08 april 2012 @ 21:07:
Lettertype lijkt wel op Lobster (wat via Google Fonts te vinden is...) Correct me if i'm wrong

Okee, hier is dan een screenshot vanaf mijn nieuwe iMac 27"
Wallpaper:
http://wallbase.cc/wallpaper/1558613
Geektool voor tijd en datum.
Bowtie voor albumcovers en muziekbesturing.
Onderin de balk hebben we:
Finder
Launchpad
Mission Control
App Store
Chrome
iTunes
Spotify
Systeemvoorkeuren
MSN
Office (Word, Powerpoint, Excel)
Adobe vormgeving ( Illustrator, Dreamweaver, Photoshop; Allen CS 5.1 geloof ik.)
Teksteditor
BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL
• Ga niet offtopic.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Maak thumbnails van max. 640 pixels breed.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: [Mac OS X] Customization & Modification