Modderstatus Actief

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 14:46
Nou is mij ineens opgevallen dat mijn modstatus op actief staat terwijl ik niks heb aangevraagd of ergens om gevraagd heb.
Maar wat mij meer opvalt is dat nagenoeg elk profiel van tweakers hier ook hun modstatus op actief staat. Zelfs sommige die volgens de faq er geen recht op zouden hebben zoals meneer hier: [Verwijderde gebruiker]

Dit komt recht uit de FAQ:
Als je nieuw bent met modereren en je wilt graag modereren dan kan je jezelf aanmelden via Moderatie Activatie. Om in aanmerking te komen voor moderatierechten moet je wel minimaal 250 karmapunten verzameld hebben. Let er wel op dat na het bereiken van deze grens het even kan duren (max 24 uur) voordat je je rechten kunt activeren.
Ik merk dat nagenoeg iedereen mod status schijnt te hebben tenzij het uitgezet is door een powermodje.

Is er een foutje ingeslopen? Heb ik iets gemist?

[ Voor 8% gewijzigd door mhindrik op 16-08-2011 15:10 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bij de laatste wijzigingen aan het moderatiesysteem heeft iedereen waarbij de rechten niet handmatig afgenomen waren, standaard de status Actief gekregen. Geen fout, dat is met opzet gedaan :)

Dat het bij de meeste tweakers aanstaat kan dus prima kloppen. Dat stukje uit de FAQ kan er inderdaad uit, omdat dat tegenwoordig niet meer opgaat. Scherp ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Ow dat is ook leuk, maar betekend dit dan ook dat de meeste van ons dit niet weten? De manier hoe ik er er achter kwam is toen ik mijn eigen profiel aan bekijken was en updaten.

En wanneer zijn deze wijzigingen ingegaan dan?

En zijn jullie niet bang voor een storm aan slechte moderaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:09

Herman

FP ProMod
Ten tijde van deze .plan is de revisie ingevoerd: plan: Tweakers.net vernieuwt moderatiesysteem :)

Zie ook dit topic en de daarop volgende discussies Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Ow ja, dat heb ik inderdaad dan gemist :), goed niet dat veel van ons hun "mod status" vaak zullen gebruiken :)