Kun jij dat onderste x16 slot trouwens nog normaal benutten? Vraag ik me af, aangezien daar gelijk een cover tegenaan zit.
Ben ik het ook niet mee eens. Zelfde voor de Exo-S. Daar zie je ook geen voeding. Ik vind dat nu ook niet echt het mooiste stukje hardware om eerlijk te zijn.FiXeL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:58:
Ik heb toch een klein puntje kritiek wat betreft deze build.... Je ziet helemaal niet wat voor voeding er in zit! Het is allemaal superstrak afgewerkt, maar de voeding is een beetje te superstrak weggewerkt naar mijn idee. Tis allemaal super mooi gedaan, maar je hebt de plexi window van mnpctech, dus ruimte zat om te showen. Voor de rest uiteraard hulde, vooral hoe je dat pompje opgehangen hebt.
Iig, ik blijf deze build met zeer veel interesse volgen, gezien ik ook met een 600T bezig ben. KUTGW!
Basement Bios ---- Exo-S
Er zal niks verkeerd gaan maar nu krijg je een mooiere spreiding/flow vanuit het middelpunt van je blokHaribo112 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:23:
hmm ok. wist ik nog niethoe maakt dat precies uit dan? Wat gaat er mis als je het verkeerd doet?
De voeding vind ik eigenlijk ook niet iets om te showen, wel de bekabelingFiXeL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:58:
Ik heb toch een klein puntje kritiek wat betreft deze build.... Je ziet helemaal niet wat voor voeding er in zit! Het is allemaal superstrak afgewerkt, maar de voeding is een beetje te superstrak weggewerkt naar mijn idee. Tis allemaal super mooi gedaan, maar je hebt de plexi window van mnpctech, dus ruimte zat om te showen. Voor de rest uiteraard hulde, vooral hoe je dat pompje opgehangen hebt.
Iig, ik blijf deze build met zeer veel interesse volgen, gezien ik ook met een 600T bezig ben. KUTGW!
Ben er trouwens ook nog niet over uit of ik deze voeding behoud, zeker nu de plannen gewijzigd zijn in het plaatsen van 2 gpu,s
desalniettemin is alle kritiek welkom
voeding is vaak een ding die nooit echt lekker uitkomt en altijd een ondergeschoven kindje blijft.Remmes_NT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:12:
zover ik weet maakt dat niets uit...
@fixel.. maar waarom zou je je voeding willen showen? dit vind ik bij jouw build juist lelijk
het blijft dus een mening..
Beetje sleeven, beetje painten/ plakken en meer kan er ook niet mee.
Nee, de derde zal niet meer bruikbaar zijn, maar straks met 2 x gtx580 in de bovenste 2 kom ik hier wel over heen, denk ik3XPER7 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:29:
Kun jij dat onderste x16 slot trouwens nog normaal benutten? Vraag ik me af, aangezien daar gelijk een cover tegenaan zit.
like I said before, je hebt hem nodig maar anders.............Mystikal schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:09:
[...]
Ben ik het ook niet mee eens. Zelfde voor de Exo-S. Daar zie je ook geen voeding. Ik vind dat nu ook niet echt het mooiste stukje hardware om eerlijk te zijn.
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Hmm... Ok, daar is ook wel wat voor te zeggen. Mijn idee was dat zoiets best wel gezien mag worden, ook al is het slechts een rechthoekige doos met een hoop kabels eraan. Magoed, blijkt dat mijn mening toch afwijkt van de meerderheid, i stand corrected.Remmes_NT schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:12:
zover ik weet maakt dat niets uit...
@fixel.. maar waarom zou je je voeding willen showen? dit vind ik bij jouw build juist lelijk
het blijft dus een mening..
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde
zou anders zo saai worden

Update !!!
Voor deze build had ik eerst als videokaart de dikke Asus ENGTX580 maar ik vind de waterblokken niet mooi voor deze kaart
De full cover blok van Bitspower is een stuk mooier, daarom is deze in de verkoop gegaan.
Toen kreeg ik prachtig nieuws van mijn vrienden bij ZOTAC.
Men was bereid om deze build te sponsoren met 2 prachtige Zotac GTX580 videokaarten
Voor dit ben ik ZOTAC, Chris, Craig and Carsten bijzonder dankbaar

De pakketjes

Uiteraard gelijk uitpakken en bewonderen

De top kaart ZOTAC GTX580 1536M 348BIT DDR5

Specs:
Chipset
Chipset Manufacturer NVIDIA®
GPU GeForce® GTX 580
Core clock 772 MHz
Stream Processors 512
Shader Clock 1544 MHz
Memory
Memory Clock 4008 MHz
Memory Size 1536MB
Memory Interface 384-bit
Memory Type GDDR5

Alle benodigde kabels ed. zijn aanwezig

En software, boekjes + spel Assassin’s Creed™:Brotherhood game bundle

Nog wat final pics van de 2 broertjes

Ik kan het niet laten om gelijk het Bitspower blok te plaatsen, ook al heb ik er nog maar 1
2e is onderweg maar is nog even wachten
De kaart gedemonteerd

Alle compount verwijdert en schoongemaakt

Er zijn vershillende diktes thermal pads meegeleverd 0,5mm en 2,5mm. Op de bovenkant avn de kaart
komen 0,5mm dikke pads.

Compount weer aangebracht

Afstandsbusjes in het Bitspower blok gedraait

En voorzichtig het blok geplaatst

Het geheel omgedraait en diverse maten (volgens handleiding) thermal pads geplakt

Backplate geplaatst en Boutjes erin gedraait en..............klaar is de GTX

Erg sexy kaartje geworden zo. Morgen plaatsen in de kast en kijken hoe mooi het uitkomt
Grtzzz.
Oehh mag ik één van die Assassin's Creed keys van je overnemen? 
OT: Damn, waarom krijg ik nooit twee GTX580's
OT: Damn, waarom krijg ik nooit twee GTX580's
[ Voor 27% gewijzigd door Haribo112 op 30-11-2011 22:24 ]
Verwijderd
Waarom de AC:Brotherhood niet verloten? Ik wil hem namelijk ook wel :3
Ziet er super strak uit allemaal! 2 kaarten hebben is altijd een stukje leuker haha!
En die bitspower blokken blijven rete strak!
Ziet er super strak uit allemaal! 2 kaarten hebben is altijd een stukje leuker haha!
En die bitspower blokken blijven rete strak!
Mooie spullen Kier!
Ik hoop dat de koelpasta die je gebruikt hebt van de niet-geleidende soort is? Ik zie op de foto's wat stukjes liggen op het pcb van je videokaart; das linke soep als het om wel-geleidende compuind gaat.. beter even checken voor je de kaarten frituurt..
Ik hoop dat de koelpasta die je gebruikt hebt van de niet-geleidende soort is? Ik zie op de foto's wat stukjes liggen op het pcb van je videokaart; das linke soep als het om wel-geleidende compuind gaat.. beter even checken voor je de kaarten frituurt..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
@ Haribo: Er is nog meer animo en heb nog wat meer leuke producten, dus kmaak er wel een leuke compo van. Hou deze topic maar in de gaten 
@ Chief: Thanks en bedankt voor het idee, wordt aan gewerkt
@ Pixeltje: foto ff snel gemaakt daarna heb ik wel alles netjes een beetje schoongemaakt
Bedankt voor uwe scherpe blik
@ Chief: Thanks en bedankt voor het idee, wordt aan gewerkt
@ Pixeltje: foto ff snel gemaakt daarna heb ik wel alles netjes een beetje schoongemaakt
Bedankt voor uwe scherpe blik
Mooi hoor Kier, pracht werk en een mooie reportage!
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Thanks Gnoom 
Omdat ik veel verzoeken kreeg omtrent de overgebleven Assassin game, een keer voor de verandering een kleine compo met wat leuke prijzen............just for fun
1e prijs: De Game "Assassin's Creed: Brotherhood"

2e prijs: Een Choiix Power Fort 5.5Whr: externe USB-accu

3e prijs: 3 x een Cooler Master Sickle Flow 120mm Rood, groen en blauw

Wat zijn de regels:
- Voeg mij toe op Facebook als vriend: http://www.facebook.com/madebykier
- Stuur een mail voor zaterdag 10 december 12.00 naar madebykier@hotmail.com met als onderwerp het getal van het aantal vrienden die ik zaterdag 17 december om 12.00 op Facebook zal hebben.
Mails na zaterdag 10 december 12.00 tellen niet meer mee.
Succes!!!
Omdat ik veel verzoeken kreeg omtrent de overgebleven Assassin game, een keer voor de verandering een kleine compo met wat leuke prijzen............just for fun
1e prijs: De Game "Assassin's Creed: Brotherhood"

2e prijs: Een Choiix Power Fort 5.5Whr: externe USB-accu

3e prijs: 3 x een Cooler Master Sickle Flow 120mm Rood, groen en blauw

Wat zijn de regels:
- Voeg mij toe op Facebook als vriend: http://www.facebook.com/madebykier
- Stuur een mail voor zaterdag 10 december 12.00 naar madebykier@hotmail.com met als onderwerp het getal van het aantal vrienden die ik zaterdag 17 december om 12.00 op Facebook zal hebben.
Mails na zaterdag 10 december 12.00 tellen niet meer mee.
Succes!!!
Al een tijdje naar deze mod zitten loeren, erg mooi!
Leuk dat je nu ook een competitie d'r bij doet
Leuk dat je nu ook een competitie d'r bij doet
Update!!!
Nog even een kleine update voor het slapen gaan
Al dat Bitspower acrylic met black top heeft me op het idee gebracht om dit ook te doen bij m'n cpu cooler
Stukje brushed aluminium gezaagd

En een stukje zwarte film erop geplakt, om het mat te krijgen

Twee blauwe leds 3mm erin gestoken

Leuk effect, zeker als alle andere blokken (2x gpu's, 2x hdd cooler en een bayres) ook verlicht worden

Nog even een kleine update voor het slapen gaan
Al dat Bitspower acrylic met black top heeft me op het idee gebracht om dit ook te doen bij m'n cpu cooler
Stukje brushed aluminium gezaagd

En een stukje zwarte film erop geplakt, om het mat te krijgen

Twee blauwe leds 3mm erin gestoken

Leuk effect, zeker als alle andere blokken (2x gpu's, 2x hdd cooler en een bayres) ook verlicht worden

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!! Dit vind ik weer echt zo'n staaltje Kier vakwerk, hulde! Maar, ik wil een totaalshot
Leuk dat je een compo doet, zal zeker nog eens een gokje wagen

Leuk dat je een compo doet, zal zeker nog eens een gokje wagen
[ Voor 9% gewijzigd door Singular1ty op 02-12-2011 03:16 ]
Stoer, ziet er echt goed uit..
leuk die compo, ik ga zeker meedoen!
mooie update weer, ziet er strak uit met die ledjes!
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Gaaf! wat een ontzettend mooi idee voor dat cpu block. echt mooi effect.
En die gtx 580's
(RUILEN?
)
En die gtx 580's
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Leuke compo!!
Mooi blok van Bitspower trouwens...
Verder is het een hele gave mod
Mooi blok van Bitspower trouwens...
Verder is het een hele gave mod
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
(sleeve) Update!!!
Net klaar met het verlengen en sleeven van de voeding, daarom een hoop picas en geen tekst meer

Net klaar met het verlengen en sleeven van de voeding, daarom een hoop picas en geen tekst meer

Waar zijn de 6 + 2 pins connectoren voor? Als die graka kabels zijn, waarom zijn die niet modulair...
kheb 2 x 2+6 pins en 2 x 6 pins nodig. De 2 x 6 pins zijn modulair de rest niet
En waarom?.......................weet jij het, ik niet
En waarom?.......................weet jij het, ik niet
ik heb zelf 2 8 pins cpu kabels.
ook geen idee waarom, de rest is allemaal modulair.
het ligt er voornamelijk aan dat ze ook ruimte moeten overhouden in de voeding en al het andere dat modulair is de ruimte al op neemt.
maar waarom ik 2 cpu kabels heb, geen idee. ik denk voor de dual cpu borden.
het ligt er voornamelijk aan dat ze ook ruimte moeten overhouden in de voeding en al het andere dat modulair is de ruimte al op neemt.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
ik heb wel borden gezien met dubbele acht pins connector, zoals de Gigabyte X79-UD7 SLI. Waar het goed voor is; geen idee... De normale acht pins connector is al overkill t.o.v. een 4 pins, voor de doorsnee gebruiker...Fordox schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:09:
ik heb zelf 2 8 pins cpu kabels.
Ik heb dubbel 8 pins nodig voor mijn EVGA P67 FTW, speciaal voeding ervoor uitgezocht
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
het hoeft niet, toch. wat gebeurt er als je bijvoorbeeld alleen één 4 pin aansluit?F.West98 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:06:
Ik heb dubbel 8 pins nodig voor mijn EVGA P67 FTW, speciaal voeding ervoor uitgezocht
Hoe heb je die LEDs in dat CPU blok gedaan? Ziet er heel mooi uit!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dit word echt een vet systeem. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
F.West98 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:06:
dat zou wel allemaal goed kunnen, maar het komt zo weinig voor dat ze hem ook wel modulair mochten maken van mijHaribo112 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:57:
[...]
ik heb wel borden gezien met dubbele acht pins connector, zoals de Gigabyte X79-UD7 SLI. Waar het goed voor is; geen idee... De normale acht pins connector is al overkill t.o.v. een 4 pins, voor de doorsnee gebruiker...
Werkt ie 1. slecht en 2. kan je niet overklokkenHaribo112 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:19:
[...]
het hoeft niet, toch. wat gebeurt er als je bijvoorbeeld alleen één 4 pin aansluit?
mijn voeding is 100% modulairFordox schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:22:
[...]
[...]
dat zou wel allemaal goed kunnen, maar het komt zo weinig voor dat ze hem ook wel modulair mochten maken van mij
dat mag ook wel wat kostenmijn voeding is 100% modulair
120 euro voor 750Watt...
ad AX750 van corsair
ik heb voor 110 euro een 850 watt voeding.F.West98 schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:56:
[...]
120 euro voor 750Watt...
ad AX750 van corsair
m850 silent pro van coolermaster
ja klopt het mag dan wel een gold certificaat hebben, dan nog lijkt me de vermogen die de CM kan trekken toch wel iets meer dan de corsair.
So says the stickerFordox schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:15:
ja klopt het mag dan wel een gold certificaat hebben, dan nog lijkt me de vermogen die de CM kan trekken toch wel iets meer dan de corsair.
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Voeding is echt netjes gesleeved man!
Was er ook aan begonnen maar had er het geduld niet voor xD
dus uiteindelijk(omdat ik het toch gesleeved wou hebben)een modulaire voeding aangeschaft
Maar het blijft ellendig dat bij vele voedingen de ATX aansluiting niet modulair is:S
dus uiteindelijk(omdat ik het toch gesleeved wou hebben)een modulaire voeding aangeschaft
Maar het blijft ellendig dat bij vele voedingen de ATX aansluiting niet modulair is:S
Verwijderd
Ben ook van plan er aan te beginnen, maar als ik jou zo hoor.......cjk89 schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:47:
Voeding is echt netjes gesleeved man!
naja is proberen waard
OT:Ziet er echt netjes uit
Die tweede foto van de add is mijn voeding
En weer een nominatie voor Mod of the Month, if you like please vote!!!
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=221905
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=221905
Waarom snap ik niet hoe ik moet stemmen?
Jij verdiend het stemmetje wel namelijk
Edit:''You may not vote on this poll''
Jij verdiend het stemmetje wel namelijk
Edit:''You may not vote on this poll''
[ Voor 22% gewijzigd door ari-equal95 op 06-12-2011 20:19 ]
Mischien eerst registreren
bvd, Thnx
bvd, Thnx
Registreren helpt ook niet.. Maarja, ik blijf je volgen
Toch bedankt
Voted.
En die voeding is erg strak geworden!
Mijn vote heb je! Ziet er weer super uit!
Echt al je builds zijn super, creatief en origineel ! Je zou een gallerij kunnen openen.
I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0
www.madebykier.com ?Soulaiman schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:02:
Echt al je builds zijn super, creatief en origineel ! Je zou een gallerij kunnen openen.

[ Voor 84% gewijzigd door Singular1ty op 06-12-2011 23:26 ]
heb gestemd.. maar AnG3L lijkt te winnen
ja, daag.
Galerij gaat er niet komen
geen ruimte voor.
Heb al meer ruimte nodig voor de mods te maken
AnG3L is ook mijn favoriet, ben al trots dat ik er weer in zit
Heb al meer ruimte nodig voor de mods te maken
AnG3L is ook mijn favoriet, ben al trots dat ik er weer in zit
Mooie mod, heb die Corsair kast ook en ben er zelf erg blij mee.
Succes met de competitie mensen!
An a day keeps the doctor away.
Misschien is dit niet de juiste plaats om het te vragen maar Kier ik zit met een probleempje !
Ik heb gezien in je vorige builds dat je al met een CM Silent Pro Gold voeding hebt gewerkt, en ik heb er ook 1. Ik had een foto getrokken van de plaats van de kabels op de ATX 24pin connector maar heb perongeluk mijn geheugenkaartje geformatteerd. Zou je een foto van de connector kunnen nemen langs beide kanten ?
Ik heb verschillende schema's geprobeerd maar die wijken allemaal af.
BTW: jammer voor die gallerij, mss een ModShop beginnen in je garage, je zal rijk worden
Ik heb gezien in je vorige builds dat je al met een CM Silent Pro Gold voeding hebt gewerkt, en ik heb er ook 1. Ik had een foto getrokken van de plaats van de kabels op de ATX 24pin connector maar heb perongeluk mijn geheugenkaartje geformatteerd. Zou je een foto van de connector kunnen nemen langs beide kanten ?
BTW: jammer voor die gallerij, mss een ModShop beginnen in je garage, je zal rijk worden
I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0
Ben ook erg blij met de 600T, erg mooie kast met mooie lijnen.HardCoreGamer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:19:
Mooie mod, heb die Corsair kast ook en ben er zelf erg blij mee.
Compo lig ik goed achter, maar concurentie is moordend maar vind top dat Angel wint
erg mooie mod!!!
Dank je wel!!!Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:35:
Je hebt echt schitterend werk man.
Dat word een beetje lastig, had een 1000w maar die is verkocht en heb een 1200w maar die is gesleevedSoulaiman schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:48:
Misschien is dit niet de juiste plaats om het te vragen maar Kier ik zit met een probleempje !
Zal ff kijken wat ik voor je kan betekenen.
Modshop zou erg leuk zijn, maar moet een vast inkomen houden ivm rekeningen
jammerthijsco19 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:10:
leuk die compo, ik ga zeker meedoen!
had het iets te druk helemaal vergeten

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Update !!!
Eindelijk weer een 600T update

Ik heb ook een andere 5,25 plate gemaakt, welke iets beter staat als de eerste

Wat blauwe leds gemaakt en geplaatst

Ook eentje in het reservoir

En de eerste peak met het mooie Mnpctech window

En de tweede ZOTAC GTX580 geinstalleerd met de Bitspower VG-NGTX580

Ziet er al leuk uit zo

En nog wat gespeeld met de gesleevde tubing en Bitspower links

3M Di-NOC Carbon en sleeve together

En nogmaals de big window

Tja. Dat is gewoon een erg sexy kastje om te zien zo
Die LEDs in de blocks komen erg mooi uit, alleen die in het reservoir mist nog een beetje impact denk ik. Ben het wel weer helemaal eens met hoe je de tubing aanlegt
Het leidingwerk ziet er lekker strak uit zo, en de led verlichting is geweldig mooi!
Hi mede tweakers,
Vandaag zaterdag 17-12-2011 12.00 was de stand van mijn FB vrienden: 205
Morgen zal ik de prijswinnaars bekend maken
Vandaag zaterdag 17-12-2011 12.00 was de stand van mijn FB vrienden: 205
Morgen zal ik de prijswinnaars bekend maken
1e prijs: gewonnen door Brysen A. met 205 vrienden
De Game "Assassin's Creed: Brotherhood"

2e prijs: gewonnen door Jesse P. met 208 vrienden
Een Choiix Power Fort 5.5Whr: externe USB-accu

3e prijs: gewonnen door Marco P. met 201 vrienden
3 x een Cooler Master Sickle Flow 120mm Rood, groen en blauw

De prijswinnaars ontvangen zo spoedig mogelijk bericht
Iedereen de deelgenomen heeft....hartelijk dank voor jullie toevoeging op FB, mails en leuke reacties
Grtz.
Kier
De Game "Assassin's Creed: Brotherhood"

2e prijs: gewonnen door Jesse P. met 208 vrienden
Een Choiix Power Fort 5.5Whr: externe USB-accu

3e prijs: gewonnen door Marco P. met 201 vrienden
3 x een Cooler Master Sickle Flow 120mm Rood, groen en blauw

De prijswinnaars ontvangen zo spoedig mogelijk bericht
Iedereen de deelgenomen heeft....hartelijk dank voor jullie toevoeging op FB, mails en leuke reacties
Grtz.
Kier
Jammer jammer, maar toch gefeliciteerd aan de winnaars! 
En nu back to modding, kier, wij willen méér awesomeness

En nu back to modding, kier, wij willen méér awesomeness
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik zag die ZOTAC GTX580 eergister in Köln bij de mediamarkt staan voor €549,= en dacht, wie wil die nou kopen
xD En nu zie ik er 2 in je post staan!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Verwijderd
Hehe, eerst en vooral deze mod is echt goed.
En eigenlijk ging ik voor de tweede en derde prijs, maar ben zeer blij met de eerste
En eigenlijk ging ik voor de tweede en derde prijs, maar ben zeer blij met de eerste
Ik ging ook voor de derde prijs hahaVerwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:30:
Hehe, eerst en vooral deze mod is echt goed.
Ahoi tweakers hier een nieuwe update
Oja... prijzen komen eraan

Update !!!
Na het bekijken van het totaal plaatje vond ik de blauw/ paarse psu cover sidepanel niet echt passen in het geheel als de blauwe leds aangingen
Het acryl aan de buitenkant ziet er goed uit alleen binnenin ziet het er niet mooi uit, vind ik.
Daarom heb ik wat veranderingen aangebracht.
Het idee kwam eigenlijk na het aanbrengen van de ZOTAC casebadges op de gpu's

Waarom niet een special bedankje naar de sponsors toe. Laten we wel zijn zonder hun had de build niet met zulke high-end hardware kunnen plaats vinden
Ik ga een nieuwe psu sidecover maken met gegraveerde logo,s van de sponsors
Een kleine tut how I did it:
Voor dit gebruik ik m'n oude vertrouwde Dremel met flex shaft

En ik gebruik diamant tips voor de lijnen en het inkleuren

De logo's heb ik uitgeprint en uitgeknipt van ZOTAC, MSI, MNPCTECH, BITSPOWER, IT-Service.be en Coolermaster

Als voorbeeld gebruik ik het logo van ZOTAC, welke ik achter het 5mm acryl geplakt heb met schilderstape

Voor mij werkt het beter op een donkere achtergron en een lamp aan de zijkant

De lijnen doe ik met de diamant punt op laag toeren

Verwijder het logo als de lijnen erop staan

En gebruik de diamant rond tip

Voor het inkleuren

Na wat uurtjes en een hoop koffie...het resultaat

Ok, ik had het machinaal kunnen laten doen, maar dit is leuker
Na dit heb ik 3mm gaatjes geboort voor de blauwe leds

En leds geplaatst

En klaar is de custom made psu sidepanel met sponsor logo's

Bedankt voor volgen en nog bedankt voor het voten bij de Motm contest
Oja... prijzen komen eraan

Update !!!
Na het bekijken van het totaal plaatje vond ik de blauw/ paarse psu cover sidepanel niet echt passen in het geheel als de blauwe leds aangingen
Het acryl aan de buitenkant ziet er goed uit alleen binnenin ziet het er niet mooi uit, vind ik.
Daarom heb ik wat veranderingen aangebracht.
Het idee kwam eigenlijk na het aanbrengen van de ZOTAC casebadges op de gpu's

Waarom niet een special bedankje naar de sponsors toe. Laten we wel zijn zonder hun had de build niet met zulke high-end hardware kunnen plaats vinden
Ik ga een nieuwe psu sidecover maken met gegraveerde logo,s van de sponsors
Een kleine tut how I did it:
Voor dit gebruik ik m'n oude vertrouwde Dremel met flex shaft

En ik gebruik diamant tips voor de lijnen en het inkleuren

De logo's heb ik uitgeprint en uitgeknipt van ZOTAC, MSI, MNPCTECH, BITSPOWER, IT-Service.be en Coolermaster

Als voorbeeld gebruik ik het logo van ZOTAC, welke ik achter het 5mm acryl geplakt heb met schilderstape

Voor mij werkt het beter op een donkere achtergron en een lamp aan de zijkant

De lijnen doe ik met de diamant punt op laag toeren

Verwijder het logo als de lijnen erop staan

En gebruik de diamant rond tip

Voor het inkleuren

Na wat uurtjes en een hoop koffie...het resultaat

Ok, ik had het machinaal kunnen laten doen, maar dit is leuker
Na dit heb ik 3mm gaatjes geboort voor de blauwe leds

En leds geplaatst

En klaar is de custom made psu sidepanel met sponsor logo's

Bedankt voor volgen en nog bedankt voor het voten bij de Motm contest
Awesome!
Maar persoonlijk had ik liever dat gepriegel bespaard en lekker wat lopen cad/cammen en op mn werk gefreest op de CNC. Maarja, die luxe heeft niet iedereen. Ik zou er niet het geduld voor op kunnen brengen om dit met de hand te doen, daarvoor hulde!
Nais!
[ Voor 44% gewijzigd door Pixeltje op 23-12-2011 07:59 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Whoot, ziet er heel erg mooi uit! Ook erg leuk dat er zo hier en daar how to's in gooit.
Daar heb ik een hoop van geleerd
Daar heb ik een hoop van geleerd
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Tjeemig de peemig, hoeveel liter koffie is er doorheen gegaan voordat je dit had afgerond.
Heb je nou echt helemaal niets anders te doen?
Voor handwerk ziet het er goed uit.

Heb je nou echt helemaal niets anders te doen?

Voor handwerk ziet het er goed uit.
Is niet alleen geduld maar ook vakwerk wat kier hier doet. geloof me ook al heb je geduld er zijn maar handvol mensen die dit kunnen.FiXeL schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:15:
Awesome!Maar persoonlijk had ik liever dat gepriegel bespaard en lekker wat lopen cad/cammen en op mn werk gefreest op de CNC. Maarja, die luxe heeft niet iedereen. Ik zou er niet het geduld voor op kunnen brengen om dit met de hand te doen, daarvoor hulde!
En op een CNC laten doen kan iedereen (lees meeste mensen) paar schetjes op CAD en opsturen naar een bedrijf binnen een dagje heb je het. Maar wat is hier leuk aan ik persoonlijk vind dat je met casemodden gewoon je eigen skills moet toepassen en niet geautomatiseerde robots o.d. het werk voor je laten doen.
het ziet er simpel uit maar dat is het cker niet.
Mijn complimenten Kier KUTGW
edit:
het lijkt alsof Bitspower logo scheef is gegraveerd??

[ Voor 12% gewijzigd door Legendary1985 op 23-12-2011 15:16 ]
Verwijderd
Mooi gedaan die logo's, zo houd je de sponsors ook tevreden voor toekomstige mods! Inderdaag erg leuk dat je er af en toe tutorials in gooit, want zeg nou eerlijk, wie zou er nou niet willen modden zoals Kier?
Verwijderd
Zeer goed gedaan, ik zou het niet kunnen en zoals hier boven als geplaatst zou ik even m'n llk van mechanica raadplegen om me even te helpen, de how to's zijn zeer handig man
hele mooie casemod, ik zou bijna zelf mn case open willen breken en gaan verbouwen, maar jammergenoeg heb ik daar de skills en het gereedschap niet voor..
Kier, hier inmiddels alweer anderhalf jaar een stille volger van je projecten, maar niets anders dan Hulde!
KUTGW
KUTGW
Verwijderd
Assasins Creed : Brotherhood is hier goed aangekomen, een leuk nieuwjaarscadeautje
bedankt man.
zieke kast heb zelf ook de graphite en zat indd te kijken naar andere fans want ik vind de 200 mm vrij luidruchtig en zou graag de leds uit willen zetten 
maarre hoe zijn de fans aan de voorkant bevestigt? daar ben ik wel benieuwd naar
maarre hoe zijn de fans aan de voorkant bevestigt? daar ben ik wel benieuwd naar

Last Update !!! final pictures

SLI bridge vergeten in te doen, lol

Special thanks to all sponsors:
Coolermaster
Mnpctech
Bitspower
IT-Service
MSI
ZOTAC
Ed Geels
wauw...
wat een perfecte mod, geen andere woorden.
Mooi geworden BAAS. Het zou zo een productiemodel kunnen worden.
Je hebt er deze keer vrij kort over gedaan. En als....als je 2 uurtjes voor de kast had gezeten had je misschien de schijven op dezelfde hoogte gezet als je gpu's, daar tussen dan plexi doortrekken voor een mooi blauw effect..ik mis een beetje je inventiviteit, originele uitvindingen en dergelijke.
Je hebt er deze keer vrij kort over gedaan. En als....als je 2 uurtjes voor de kast had gezeten had je misschien de schijven op dezelfde hoogte gezet als je gpu's, daar tussen dan plexi doortrekken voor een mooi blauw effect..ik mis een beetje je inventiviteit, originele uitvindingen en dergelijke.
Dat kan je wel zo stellen... maar alles wat 'ie hieraan gedaan heeft lijkt wel perfect tot in de details uitgewerkt, en snel afgemaakt zou ik niet durven roepen. 'Eventjes' die logo's met de hand in het plexi frezen? Doe normaal man! Ik ken maar weinig modders die daar het geduld voor hebben, hulde!
Particularly mooi uitgewerkt vind ik de LED verlichting van de blocks (zou je daar eens een tutorialtje van kunnen maken hoe je dit netjes en veilig doet bij doorzichtig plexi waterblokjes, zoals van dat sleeven?), het in het frontpanel weggewerkte reservoirtje en de vloeiende lijnen van de slang + kabels
Ik denk wel dat je door het gesponsord materiaal misschien bepaalde keuzes hebt moeten maken bij zaken die je normaal anders had aangepakt, maar eerlijk is eerlijk, voor wat hoort wat. Prachtmod weer. En nu de V&A in en het volgende project?
Particularly mooi uitgewerkt vind ik de LED verlichting van de blocks (zou je daar eens een tutorialtje van kunnen maken hoe je dit netjes en veilig doet bij doorzichtig plexi waterblokjes, zoals van dat sleeven?), het in het frontpanel weggewerkte reservoirtje en de vloeiende lijnen van de slang + kabels
Ik denk wel dat je door het gesponsord materiaal misschien bepaalde keuzes hebt moeten maken bij zaken die je normaal anders had aangepakt, maar eerlijk is eerlijk, voor wat hoort wat. Prachtmod weer. En nu de V&A in en het volgende project?
Dank je welFordox schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:18:
wauw...
Thanks boss
Hi Gnoom, Kan niet anders zeggen dat u gelijk heb. Eigenlijk nu je het zegt valt het me pas op...slecht he.GNOOM172 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:09:
Mooi geworden BAAS. Het zou zo een productiemodel kunnen worden.
Ik word oud en ga dingen over het hoofd zien, ben ik bang voor

Hopelijk kan ik het in m'n cosmos build goed maken bij je
Thanks BSingular1ty schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 01:04:
Dat kan je wel zo stellen... maar alles wat 'ie hieraan gedaan heeft lijkt wel perfect tot in de details uitgewerkt, en snel afgemaakt zou ik niet durven roepen. 'Eventjes' die logo's met de hand in het plexi frezen? Doe normaal man! Ik ken maar weinig modders die daar het geduld voor hebben, hulde!
Particularly mooi uitgewerkt vind ik de LED verlichting van de blocks (zou je daar eens een tutorialtje van kunnen maken hoe je dit netjes en veilig doet bij doorzichtig plexi waterblokjes, zoals van dat sleeven?), het in het frontpanel weggewerkte reservoirtje en de vloeiende lijnen van de slang + kabels![]()
En dat is zeker zo wat betreft de keuzes en sponsor wensen. Dit mag je zekers niet links laten liggen
Tis geven en nemen he, maar denk dat ik een aardige middenweg heb kunnen vinden
Ik vind het persoonlijk niet je beste mod, maar het werk mag er zeker wezen
Kudos
[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 05-02-2012 00:40 ]
Wauw, wat een mooie mod
JB