damn en ik dacht dat het 208 ging zijn xD
1e prijs: gewonnen door Brysen A. met 205 vrienden
De Game "Assassin's Creed: Brotherhood"

2e prijs: gewonnen door Jesse P. met 208 vrienden
Een Choiix Power Fort 5.5Whr: externe USB-accu

3e prijs: gewonnen door Marco P. met 201 vrienden
3 x een Cooler Master Sickle Flow 120mm Rood, groen en blauw

De prijswinnaars ontvangen zo spoedig mogelijk bericht
Iedereen de deelgenomen heeft....hartelijk dank voor jullie toevoeging op FB, mails en leuke reacties
Grtz.
Kier
De Game "Assassin's Creed: Brotherhood"

2e prijs: gewonnen door Jesse P. met 208 vrienden
Een Choiix Power Fort 5.5Whr: externe USB-accu

3e prijs: gewonnen door Marco P. met 201 vrienden
3 x een Cooler Master Sickle Flow 120mm Rood, groen en blauw

De prijswinnaars ontvangen zo spoedig mogelijk bericht
Iedereen de deelgenomen heeft....hartelijk dank voor jullie toevoeging op FB, mails en leuke reacties
Grtz.
Kier
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Jammer jammer, maar toch gefeliciteerd aan de winnaars! 
En nu back to modding, kier, wij willen méér awesomeness

En nu back to modding, kier, wij willen méér awesomeness
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik zag die ZOTAC GTX580 eergister in Köln bij de mediamarkt staan voor €549,= en dacht, wie wil die nou kopen
xD En nu zie ik er 2 in je post staan!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Verwijderd
Hehe, eerst en vooral deze mod is echt goed.
En eigenlijk ging ik voor de tweede en derde prijs, maar ben zeer blij met de eerste
En eigenlijk ging ik voor de tweede en derde prijs, maar ben zeer blij met de eerste
Ik ging ook voor de derde prijs hahaVerwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:30:
Hehe, eerst en vooral deze mod is echt goed.
Ahoi tweakers hier een nieuwe update
Oja... prijzen komen eraan

Update !!!
Na het bekijken van het totaal plaatje vond ik de blauw/ paarse psu cover sidepanel niet echt passen in het geheel als de blauwe leds aangingen
Het acryl aan de buitenkant ziet er goed uit alleen binnenin ziet het er niet mooi uit, vind ik.
Daarom heb ik wat veranderingen aangebracht.
Het idee kwam eigenlijk na het aanbrengen van de ZOTAC casebadges op de gpu's

Waarom niet een special bedankje naar de sponsors toe. Laten we wel zijn zonder hun had de build niet met zulke high-end hardware kunnen plaats vinden
Ik ga een nieuwe psu sidecover maken met gegraveerde logo,s van de sponsors
Een kleine tut how I did it:
Voor dit gebruik ik m'n oude vertrouwde Dremel met flex shaft

En ik gebruik diamant tips voor de lijnen en het inkleuren

De logo's heb ik uitgeprint en uitgeknipt van ZOTAC, MSI, MNPCTECH, BITSPOWER, IT-Service.be en Coolermaster

Als voorbeeld gebruik ik het logo van ZOTAC, welke ik achter het 5mm acryl geplakt heb met schilderstape

Voor mij werkt het beter op een donkere achtergron en een lamp aan de zijkant

De lijnen doe ik met de diamant punt op laag toeren

Verwijder het logo als de lijnen erop staan

En gebruik de diamant rond tip

Voor het inkleuren

Na wat uurtjes en een hoop koffie...het resultaat

Ok, ik had het machinaal kunnen laten doen, maar dit is leuker
Na dit heb ik 3mm gaatjes geboort voor de blauwe leds

En leds geplaatst

En klaar is de custom made psu sidepanel met sponsor logo's

Bedankt voor volgen en nog bedankt voor het voten bij de Motm contest
Oja... prijzen komen eraan

Update !!!
Na het bekijken van het totaal plaatje vond ik de blauw/ paarse psu cover sidepanel niet echt passen in het geheel als de blauwe leds aangingen
Het acryl aan de buitenkant ziet er goed uit alleen binnenin ziet het er niet mooi uit, vind ik.
Daarom heb ik wat veranderingen aangebracht.
Het idee kwam eigenlijk na het aanbrengen van de ZOTAC casebadges op de gpu's

Waarom niet een special bedankje naar de sponsors toe. Laten we wel zijn zonder hun had de build niet met zulke high-end hardware kunnen plaats vinden
Ik ga een nieuwe psu sidecover maken met gegraveerde logo,s van de sponsors
Een kleine tut how I did it:
Voor dit gebruik ik m'n oude vertrouwde Dremel met flex shaft

En ik gebruik diamant tips voor de lijnen en het inkleuren

De logo's heb ik uitgeprint en uitgeknipt van ZOTAC, MSI, MNPCTECH, BITSPOWER, IT-Service.be en Coolermaster

Als voorbeeld gebruik ik het logo van ZOTAC, welke ik achter het 5mm acryl geplakt heb met schilderstape

Voor mij werkt het beter op een donkere achtergron en een lamp aan de zijkant

De lijnen doe ik met de diamant punt op laag toeren

Verwijder het logo als de lijnen erop staan

En gebruik de diamant rond tip

Voor het inkleuren

Na wat uurtjes en een hoop koffie...het resultaat

Ok, ik had het machinaal kunnen laten doen, maar dit is leuker
Na dit heb ik 3mm gaatjes geboort voor de blauwe leds

En leds geplaatst

En klaar is de custom made psu sidepanel met sponsor logo's

Bedankt voor volgen en nog bedankt voor het voten bij de Motm contest
Awesome!
Maar persoonlijk had ik liever dat gepriegel bespaard en lekker wat lopen cad/cammen en op mn werk gefreest op de CNC. Maarja, die luxe heeft niet iedereen. Ik zou er niet het geduld voor op kunnen brengen om dit met de hand te doen, daarvoor hulde!
Nais!
[ Voor 44% gewijzigd door Pixeltje op 23-12-2011 07:59 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Whoot, ziet er heel erg mooi uit! Ook erg leuk dat er zo hier en daar how to's in gooit.
Daar heb ik een hoop van geleerd
Daar heb ik een hoop van geleerd
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Tjeemig de peemig, hoeveel liter koffie is er doorheen gegaan voordat je dit had afgerond.
Heb je nou echt helemaal niets anders te doen?
Voor handwerk ziet het er goed uit.

Heb je nou echt helemaal niets anders te doen?

Voor handwerk ziet het er goed uit.
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Is niet alleen geduld maar ook vakwerk wat kier hier doet. geloof me ook al heb je geduld er zijn maar handvol mensen die dit kunnen.FiXeL schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:15:
Awesome!Maar persoonlijk had ik liever dat gepriegel bespaard en lekker wat lopen cad/cammen en op mn werk gefreest op de CNC. Maarja, die luxe heeft niet iedereen. Ik zou er niet het geduld voor op kunnen brengen om dit met de hand te doen, daarvoor hulde!
En op een CNC laten doen kan iedereen (lees meeste mensen) paar schetjes op CAD en opsturen naar een bedrijf binnen een dagje heb je het. Maar wat is hier leuk aan ik persoonlijk vind dat je met casemodden gewoon je eigen skills moet toepassen en niet geautomatiseerde robots o.d. het werk voor je laten doen.
het ziet er simpel uit maar dat is het cker niet.
Mijn complimenten Kier KUTGW
edit:
het lijkt alsof Bitspower logo scheef is gegraveerd??

[ Voor 12% gewijzigd door Legendary1985 op 23-12-2011 15:16 ]
Verwijderd
Mooi gedaan die logo's, zo houd je de sponsors ook tevreden voor toekomstige mods! Inderdaag erg leuk dat je er af en toe tutorials in gooit, want zeg nou eerlijk, wie zou er nou niet willen modden zoals Kier?
Verwijderd
Zeer goed gedaan, ik zou het niet kunnen en zoals hier boven als geplaatst zou ik even m'n llk van mechanica raadplegen om me even te helpen, de how to's zijn zeer handig man
hele mooie casemod, ik zou bijna zelf mn case open willen breken en gaan verbouwen, maar jammergenoeg heb ik daar de skills en het gereedschap niet voor..
Kier, hier inmiddels alweer anderhalf jaar een stille volger van je projecten, maar niets anders dan Hulde!
KUTGW
KUTGW
Verwijderd
Assasins Creed : Brotherhood is hier goed aangekomen, een leuk nieuwjaarscadeautje
bedankt man.
zieke kast heb zelf ook de graphite en zat indd te kijken naar andere fans want ik vind de 200 mm vrij luidruchtig en zou graag de leds uit willen zetten 
maarre hoe zijn de fans aan de voorkant bevestigt? daar ben ik wel benieuwd naar
maarre hoe zijn de fans aan de voorkant bevestigt? daar ben ik wel benieuwd naar

Last Update !!! final pictures

SLI bridge vergeten in te doen, lol

Special thanks to all sponsors:
Coolermaster
Mnpctech
Bitspower
IT-Service
MSI
ZOTAC
Ed Geels
wauw...
wat een perfecte mod, geen andere woorden.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Mooi geworden BAAS. Het zou zo een productiemodel kunnen worden.
Je hebt er deze keer vrij kort over gedaan. En als....als je 2 uurtjes voor de kast had gezeten had je misschien de schijven op dezelfde hoogte gezet als je gpu's, daar tussen dan plexi doortrekken voor een mooi blauw effect..ik mis een beetje je inventiviteit, originele uitvindingen en dergelijke.
Je hebt er deze keer vrij kort over gedaan. En als....als je 2 uurtjes voor de kast had gezeten had je misschien de schijven op dezelfde hoogte gezet als je gpu's, daar tussen dan plexi doortrekken voor een mooi blauw effect..ik mis een beetje je inventiviteit, originele uitvindingen en dergelijke.
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Dat kan je wel zo stellen... maar alles wat 'ie hieraan gedaan heeft lijkt wel perfect tot in de details uitgewerkt, en snel afgemaakt zou ik niet durven roepen. 'Eventjes' die logo's met de hand in het plexi frezen? Doe normaal man! Ik ken maar weinig modders die daar het geduld voor hebben, hulde!
Particularly mooi uitgewerkt vind ik de LED verlichting van de blocks (zou je daar eens een tutorialtje van kunnen maken hoe je dit netjes en veilig doet bij doorzichtig plexi waterblokjes, zoals van dat sleeven?), het in het frontpanel weggewerkte reservoirtje en de vloeiende lijnen van de slang + kabels
Ik denk wel dat je door het gesponsord materiaal misschien bepaalde keuzes hebt moeten maken bij zaken die je normaal anders had aangepakt, maar eerlijk is eerlijk, voor wat hoort wat. Prachtmod weer. En nu de V&A in en het volgende project?
Particularly mooi uitgewerkt vind ik de LED verlichting van de blocks (zou je daar eens een tutorialtje van kunnen maken hoe je dit netjes en veilig doet bij doorzichtig plexi waterblokjes, zoals van dat sleeven?), het in het frontpanel weggewerkte reservoirtje en de vloeiende lijnen van de slang + kabels
Ik denk wel dat je door het gesponsord materiaal misschien bepaalde keuzes hebt moeten maken bij zaken die je normaal anders had aangepakt, maar eerlijk is eerlijk, voor wat hoort wat. Prachtmod weer. En nu de V&A in en het volgende project?
Dank je welFordox schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:18:
wauw...
Thanks boss
Hi Gnoom, Kan niet anders zeggen dat u gelijk heb. Eigenlijk nu je het zegt valt het me pas op...slecht he.GNOOM172 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:09:
Mooi geworden BAAS. Het zou zo een productiemodel kunnen worden.
Ik word oud en ga dingen over het hoofd zien, ben ik bang voor

Hopelijk kan ik het in m'n cosmos build goed maken bij je
Thanks BSingular1ty schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 01:04:
Dat kan je wel zo stellen... maar alles wat 'ie hieraan gedaan heeft lijkt wel perfect tot in de details uitgewerkt, en snel afgemaakt zou ik niet durven roepen. 'Eventjes' die logo's met de hand in het plexi frezen? Doe normaal man! Ik ken maar weinig modders die daar het geduld voor hebben, hulde!
Particularly mooi uitgewerkt vind ik de LED verlichting van de blocks (zou je daar eens een tutorialtje van kunnen maken hoe je dit netjes en veilig doet bij doorzichtig plexi waterblokjes, zoals van dat sleeven?), het in het frontpanel weggewerkte reservoirtje en de vloeiende lijnen van de slang + kabels![]()
En dat is zeker zo wat betreft de keuzes en sponsor wensen. Dit mag je zekers niet links laten liggen
Tis geven en nemen he, maar denk dat ik een aardige middenweg heb kunnen vinden
Ik vind het persoonlijk niet je beste mod, maar het werk mag er zeker wezen
Kudos
[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 05-02-2012 00:40 ]
Wauw, wat een mooie mod
JB