Je zou eens contact op moeten nemen met XTZ zelf, klinkt misschien gek maar ik denk dat ze best oren hebben naar wensen van de klanten. De geïntegreerde versterker hebben ze ook al meerdere malen aangepast na opbouwende kritiek van consumenten, met onder andere een phono voorversterkertje geloof ik.Exirion schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 23:24:
Ik heb al sinds ie verschenen is interesse in de W12.18 met de Peerless driver, maar ik vind het jammer dat er geen EQ/DSP versie van is zoals bij de W12.16 het geval is.
Dus ja nooit geschoten is altijd mis, maar mochten ze zoiets in productie nemen gaat er natuurlijk nog wel een aardige periode overheen voordat het daadwerkelijk te koop is.
Een andere mogelijkheid zou zijn om de passieve W12.18 te kopen en hier de DSP sub AMP aan te hangen, dan ben je alleen wel wat duurder uit...
service bij Intosurround is echt uitstekend. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een half jaar geleden toen ik op zoek ging naar wat serieuzere HIFI als eerste bij Marc langs ging en toen zo onder de indruk was van de speakers dat ik niet verder heb gekeken maar ze meteen heb besteld, dus ik kan niet oordelen over andere hifi winkels...SpongeRob schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:37:
Al met ben ik erg tevreden over XTZ en al het materiaal wat ze aanbieden en over de service van intosurround natuurlijk.
Na een afspraak (flexibele tijden) ben ik daar heengegaan om de 99.26's te beluisteren en het is gewoon allemaal heel gemoedelijk, je krijgt een kakkie boffie aangeboden en je kan er lekker voor gaan zitten. Had mijn eigen versterker meegenomen om de monitoren op aan te sluiten en dat was geen enkel probleem. Heb er toch zeker wel 2 uur gezeten...en je ziet dat Marc echt enthousiast met z'n werk bezig is, hij beantwoord rustig al je vragen en toen ik een cd'tje van Daft Punk opzette (Alive) wilde hij meteen weten welke cd het was
ik moet overigens wel even benadrukken dat ik op geen enkele zakelijke wijze betrokken ben bij Intosurround. Ik heb er gewoon erg goede ervaringen aan over gehouden en ben nog steeds laaiend enthousiast over het spul wat ik uiteindelijk gekocht heb, en vind dan ook dat mensen met een wat beperkter budget zeker XTZ in overweging zouden moeten nemen...
[ Voor 3% gewijzigd door Guumuus op 12-08-2011 16:44 ]
The number one enemy of progress is question