Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Misschien waren er hier niet alleen bezitters van een setje XTZ Tune4 maar ook mensen die ze al eens hebben beluisterd.
Zelf gaan luisteren is inderdaad het beste advies, als dat mogelijk voor mij zou zijn had ik hier niet hoeven posten. Echter ben ik m.b.t.vervoer afhankelijk van derden. (lees vorige post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSW
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-06-2024

VSW

Heeft iemand de nieuwe XTZ Spirit 11's al ergens kunnen beluisteren?

http://www.xtzsound.eu/product/spirit-11

Afbeeldingslocatie: http://www.xtzsound.eu/product-assets/Spirit_Series/Spirit%2011/Spirit_11W_Front_900.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:03

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik ben van plan om een XTZ A100-D3 te kopen, tweedehands uiteraard omdat het apparaat niet meer gemaakt wordt. Gaat om eentje die nog bij de eerste eigenaar staat. Hij heeft 'm naar eigen zeggen alleen sporadisch gebruikt.

Zijn er dingen waar ik specifiek op moet letten bij aanschaf? Op de foto's ziet hij er keurig uit en de reviews over de versterker zijn lovend..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Tot voor kort had ik in een setup 5 maal 99.26 MK2 in mat zwart. Daar is nu een set 99.36 FLR (MK3) bij gekomen. Wat me meteen opviel is dat de filters compleet anders lijken te zijn, want ik hoor nu wat ik bij de 99.26 MK2’s soms miste. Die klinken een beetje tam in het hoog met ook wat ingehouden middengebied. Daarom heb ik ze altijd met tweeters op +3dB gebruikt. Iets wat bij de nieuwe 99.36’s echt too much is. Die klinken op 0dB zoals ik wil, en in lijn met goeie referenties die ik heb.

Meer mensen die dit ervaren hebben?

Ik ben nu op zoek naar een set 99.25’s als rears. De center heb ik al gevonden. De filters wil ik misschien gaan aanpassen zodat ze qua klank overeenkomen met de 99.36 FLR’s.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heb mijn 99.25 MK2.5 vervangen door een setje Arendal bookshelfs, DM maar als je ze over wilt nemen. Hebben de MK3 niet ook een hele andere tweeter?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Inmiddels voorzien van nog een set 99.36 FLR’s, dus de set is compleet :) Overkill als rears maar wel grandioos geluid met 4 identieke zuilen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1 2 Laatste