Tukker_T schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:31:
ja had ik ook, de oplossing is een paar post hierboven al geplaats. Je moet alleen wel opnieuw in de queue staan blijkbaar :(
Ik heb het net geprobeerd, en alhoewel ik de serverlist krijg, krijg ik een 1005 Error zodra ik een server selecteer.

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-10 00:57
Metalkai schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:37:
[...]

Ik heb het net geprobeerd, en alhoewel ik de serverlist krijg, krijg ik een 1005 Error zodra ik een server selecteer.
hmm raar, ik had hetzelfde probleem en dat was de oplossing voor mij. Moet nu alleen weer een uur in de queue staan.
xtype schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:12:
Leuk als je straks feedback gaat geven over je test.

" Great game .... I think .... To bad the ' play ' button didn't work! "
Je krijgt heel kort even een bericht te zien op de plaats van die update bar, daar staat blijkbaar iets dat je niet kan spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10 16:50

alwinus

Tweaked

lol. Van de server afgekicked?? Kom vervolgens server niet meer op.

Nu wel een nieuwe char aanmaken :)

Edit: We zijn er weer. Ik zit wel op een duitse server. Maar ach daar was nog geen wachttijd :)

Ik vind de gfx nog tegenvallen. Zeker qua sfeer. En het loopt allemaal nog niet zo soepel desondanks

[ Voor 48% gewijzigd door alwinus op 25-11-2011 18:56 ]

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 12:11

fellware

Everything can be archieved!

Iemand enig idee waarom bij sommige mensen de "play" button niet beschikbaar is en bij andere wel?

Nothing Is Everything

Verwijderd

dit zou zijn dat sommige al vandaag kunnen spelen en andere ( waaronder ik ) morgen pas...

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10 15:21
Sta nu 1152e in de queue :P. Durf er eigenlijk niet uit te gaan om naar een van de andere engelstalige servers die nu online zijn gekomen te gaan.

Verwijderd

Ok jongens dit spel is echt fking awesome :D

Verwijderd

...... bastaard! moet nog wachten tot morgen ><

• mdma3012
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 10:10
Mijn eerste indruk: geweldig! Alles voelt wel heel wow aan, maar dat vind ik zeker niet erg... . Vermoed dat dit wel zal veranderen in de loop van het spel.

Verwijderd

haha sorry maar echt niet normaal hoe geweldig dit is :o

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik kan nog niet spelen .... jammer.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:56
Geweldige game tot nu toe.
Ongeveer anderhalf uur kunnen spelen op een US server zonder alteveel lag (100-120 ms).
Een berg screenshots gemaakt en wat blijkt: allemaal zwarte jpg's geworden 8)7

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:35
Ben de game nog aant downloaden ben benieuwd.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Maak dan screenshots of een filmpje met fraps.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Ik heb een vreemde bug, ik heb geen broek aan (heb m wel aan, maar ik zie m niet). Gebeurde net plotseling... maakt niet uit wat ik aantrek, ik blijf in mn ondergoed zwaaien met die ligtsaber haha

"Find what you love and let it kill you"

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Haha ik heb hetzelfde

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:17

Nikeo

Jawelles

Sta nu ook in een kjoe. Alle servers zijn vol

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
M-Opensource schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:09:
Ik heb een vreemde bug, ik heb geen broek aan (heb m wel aan, maar ik zie m niet). Gebeurde net plotseling... maakt niet uit wat ik aantrek, ik blijf in mn ondergoed zwaaien met die ligtsaber haha
Adarian padded lagwraps toevallig? kreeg net nieuwe legs van een quest en nu wel weer gewoon pants aan. Die pants die ik net noemde zien er blijkbaar gewoon uit als underwear.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Ashrah schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:23:
[...]

Adarian padded lagwraps toevallig? kreeg net nieuwe legs van een quest en nu wel weer gewoon pants aan. Die pants die ik net noemde zien er blijkbaar gewoon uit als underwear.
Ja klopt... toch apart... ben aan het sparen voor een echte broek :D

"Find what you love and let it kill you"

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik log 3 uur later in dan betastart en zonder problemen. er zijn in de US maar 4 westcoast betaservers lol. HOpen dat er wat meer worden heb ik wat meer keus bij launch :o.

specs

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-10 14:21

henri8096

BIM is not a software!

Ben de game client aan het downloaden, ben erg benieuwd naar het spel.
Na 4 jaar WoW ben ik benieuwd hoe ik een andere MMORPG zal vinden.

Duurt ondakns de hoge downloadsnelheid best wel lang om 20Gb te downloaden :O

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou zeg. Ze zeggen wel eens dat WoW gedateerd is qua graphics, maar dit is echt niet indrukwekkend. Vind het zelfs teleurstellend (alles op high 1920 x 1080). Ik had wel verwacht dat er redelijk/goede graphics/textures zouden zijn, maar dit is gewoon 5 jaar geleden werk.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 13:50
temp00 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:50:
Nou zeg. Ze zeggen wel eens dat WoW gedateerd is qua graphics, maar dit is echt niet indrukwekkend. Vind het zelfs teleurstellend (alles op high 1920 x 1080). Ik had wel verwacht dat er redelijk/goede graphics/textures zouden zijn, maar dit is gewoon 5 jaar geleden werk.
AA forceren laat het spel er al een STUK beter uitziet maar zorgt ook voor glitches, een beetje teveel op 16xAA. Ik ben het met je eens maar nu ik heb gezien hoe het er in de final uit kan gaan zien ben ik weer iets positiever, op graphics gebied :) De game is awesome!

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=649912

[ Voor 4% gewijzigd door no00waa op 25-11-2011 20:57 ]

Verwijderd

Wat een verschillende meningen, de ene maakt me zwaar enthousiast en de andere klinkt weer dramatisch. :)
Ben benieuwd, moet het toch zelf ervaren. (morgen^^)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 21:08 ]

hmm, moest net ff opnieuw inloggen want om een of andere reden kon ik niet meer looten :(
alleen nu dus een queue

TheS4ndm4n#1919

• Vibonacci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-10 21:31
Waarom kan ik pas vanaf 10am CST ot terwijl 5PM morgen inloggen?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-10 22:17

The Chosen One

Zie signature!

Lees de vorige 5 pagina's even en verdubbel "dat" eens.
Daarom. ;)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Vibonacci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-10 21:31
Ik snap je punt niet. Of probeer je te impliceren dat ik ook een dag langer kan spelen wanneer jullie al offline zijn?

Verwijderd

er worden langzaam steeds spelers toegelaten om een stresstest te doen.. dus eerst 1/3 (of zoiets) volgende dag nog 1/3 enz... er wordt gewoon gekeken hoe de servers het trekken met een bepaalde hoeveelheid mensen

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ben al lvl2! ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
lvl9 hier :)

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10 15:21
Hm, om 5 uur moest ik nog 3 uur in de rij staan (vanaf de 6000e plaats in de queue). Net ben ik uitgelogd en probeerde ik het weer en kon ik er gelijk in. Het gaat dus een stuk beter!

Edit: blijkbaar is het zo dat als je eenmaal een character aangemaakt hebt op een server dat je dan niet meer hoeft te wachten.

[ Voor 26% gewijzigd door woutertje op 25-11-2011 22:31 ]

temp00 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:50:
Grote verschil is dat WoW zo'n beetje 1 van de beste is in het maken van textures zelf, ondanks dat 90% van 'ronde' vormen in WoW eigelijk 6hoeken zijn, weten ze dit met slim inkleuren enorm mooi vorm te geven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Als je op de US servers gaat spelen, heb je weinig last van queues. Lag is ook niet echt hoog.

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Oke, lvl 8. Eerste indruk: zeer goed! Vooral combat is erg smooth. Dialogen zijn imo ook super. Toch ben ik niet zo enthousiast als ik had verwacht... weet nog niet echt waarom eigenlijk..

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13
Misschien komt dat door de hype? Sowieso wordt de game beter naarmate je hoger in level komt. Meer skills, leukere flashpoints en betere gear.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Misschien omdat je het MMO genre nu wel gezien hebt en op zoek bent naar iets echt vernieuwends. Wat je denk ik niet in het MMO genre gaat vinden.

• xtype
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
voor diegene die al aan het testen zijn :

Hoe is het in vergelijking met Star wars galaxies.. een oude sandbox mmo ?

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-10 12:42
Paar vraagjes (ik heb maar 1,5 dag om de Beta te spelen :'( )
- Wat is het laagste level Flashpoint? (Dus de 'RfC' van SWTOR)
- Is er ook een soort 'random dungeon finder' ala WoW of moet je zelf een groepje samenstellen?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• alansalomon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-10 18:36
Ik heb heel kort gespeeld.
Crash na intro filmpje, restart deed wonderen.
Aangezien er maar 1 UK en rest FR of DE was ben ik maar US server gegaan.
100 tot 120 ms, kon geen lag bemerken. Mischien ligt dat aan mij, maar het voelde niet alsof ik op een US server zat.

Graphics, tja , ik vind het prima, ik heb jaren colleco vision gespeeld dus dan is alles een verbetering.

Het WOW gevoel heerst wel, maar ik vind WOW een geweldig spel.
Het smaakt zeker naar meer.
Dus ik ben zeer tevreden met deze nieuwe MMO
Conscience NL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:35:
Paar vraagjes (ik heb maar 1,5 dag om de Beta te spelen :'( )
- Wat is het laagste level Flashpoint? (Dus de 'RfC' van SWTOR)
- Is er ook een soort 'random dungeon finder' ala WoW of moet je zelf een groepje samenstellen?
the esseles (of een andere als je begint als empire) @ lvl 10.
Geen dungeon finder, maar je komt er langs zodra je van de homeplanet af komt @ lvl 10

TheS4ndm4n#1919

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-10 12:42
RocketKoen schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:38:
[...]

the esseles (of een andere als je begint als empire) @ lvl 10.
Geen dungeon finder, maar je komt er langs zodra je van de homeplanet af komt @ lvl 10
Bedankt. Ben trouwens wel blij met dat laatste.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• snakeye
  • Laatst online: 12:28
Ok ging eingelijk best relaxed om circa 18:30 een server geprobeerd. Dikke queue.
Daarna even een duitse server gepakt en kwam er gelijk in.

Even Jedi Knight gemaakt inmiddels level7.
Redelijk veel mogelijkheden om je character te personaliseren.

Kan bijna alles solo af. Eigenlijk weinig (Lees geen) interactie met medespelers gehad.
Sfeer is ok. Dialogen zijn zeker goed gedaan en allen voiced.
Bij dialogen kom in een soort verhaal vertel modus ala een bioware rpg, dit is netjes gedaan.

Graphics:
Ik vind ze ok., ze zijn niet top of de line.Het is een soort van catoon style. Dit is denk express aangezien deze style minder snel verouderd. Verwacht geen bewegende grasprieten etc..
Kleding ziet er in eerste instantie was saai en eentonig uit. Sommige texures zijn ook nogal wazig.

Overall weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet denken. Daarvoor nog te weinig van gezien.
Dingen zoals companions/ eigen voertuig nog amper aangetipt. Maar de hoverbikes die je kan gebruiken tussen de vaste punten vind ik wel heel leuk gedaan.

Verder lijkt Companions me een leuke feature aangezien het sterk lijkt op de companions zoals in een single player rpg vaak werkt. to be continued..

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Net mijn eerste spelsessie gehad, bij deze mijn ingame feedback:
Performance has been good, was to be expected on m current system. First impressions:
After playing BF3 and Skyrim and watching the opening credits the graphics at first were kinda dissapointing. But while playing I started to appreciate them.
Gameplay looks good, tutorial quests and ingame pointers are a great help
A little bit dissapoined with the auto distribution of stats, I know a lot of devs these days implement it like this to prevent gimping. But us min/maxers would love to see that implemented. I hope that on higher levels there will be enough possibilities to distinguish my character from other players.
Intro filmpjes waren echt bruut, dikke actie en een goede sfeer. Ik ben alleen bang dat het laatste punt van de auto distribution van stats me gaat tegenvallen. Het is alsof in games van tegenwoordig spelers als kleine kinderen behandeld worden ze willen voorkomen dat je verkeerde keuzes maakt en gedwongen wordt opnieuw te beginnen. Maar dat hele gebeuren sprak me juist aan in rpg's van vroeger, je moest echter onderzoek doen en je goed inlezen voordat je een character kon maken zonder het risico te lopen van opnieuw beginnen na het "verpesten" van je character. Tegenwoordig dankzij het autostat en het resetten van skillpoints lijken de meeste classes een soort van eenheidsworst.

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10 14:50

Thrilseeka

Woef Woef.

ik heb het ook geinstalleerd en gespeeld. vind het erg leuk spelen.

kon ook wel lachen om alle trollen die Wow groups ging zoeken.

intro filmpje was leuk om te zien.helaas blijkt mn laptopje het spel niet echt fijn af te spelen soms.
maar kan er niet om huilen.spel koste me 5 euro :P

There is no sadder sight than a young pessimist.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-10 20:17
Intro filmpjes zijn erg bruut! Game bevalt ook goed, ik kijk erg uit naar de release van de game.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

xtype schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:34:
voor diegene die al aan het testen zijn :

Hoe is het in vergelijking met Star wars galaxies.. een oude sandbox mmo ?
Als je zoals ik met nostalgie aan SWG terugdenkt... Dat ga je niet vinden in SWTOR. Slechts op één moment in SWTOR moest ik aan SWG denken en dat was toen we met 12 man in een open veld stonden om een world boss aan te vallen. En dan ook alleen maar omdat we met een groep lui met lightsaber bij elkaar op een heuvel stonden. Dit spel heeft met SWG niks te maken. (Helaas, maar als het wel zo zou zijn zou het de investering sowieso niet terugverdienen.)

Dat gezegd, ik speel de beta nu al een week en ik ben héél positief verrast. Deze game ga ik zeker kopen en kapotspelen als die eenmaal uit is.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Levellen en storyline zit wel ok met deze game imho, het is even afwachten hoe de herspeelbaarheid kwa endgame is.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

blouweKip schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 02:02:
Levellen en storyline zit wel ok met deze game imho, het is even afwachten hoe de herspeelbaarheid kwa endgame is.
Dat is inderdaad mijn grootste twijfel. Kan dit spel mijn aandacht straks vasthouden als ik level 50 ben? Zodat ik niet zoals in WoW in de hoofdstad me hoef te vervelen..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

blouweKip schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 02:02:
Het grote struikelblok van zowat elke MMO. Laten we hopen dat er genoeg dingen te doen zijn op max level.

• MrVegeta
Aan de andere kant zijn de verschillende classes en hun verhaal wel leuk om te spelen in tegen stelling tot andere MMO's. Je kan volgens mij ook empire en republic chars op dezelfde server hebben.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Metalkai schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 02:11:
[...]

Het grote struikelblok van zowat elke MMO. Laten we hopen dat er genoeg dingen te doen zijn op max level.
op het moment iig 15 instances die je kan doen

net samen met iemand van hier "lightning" esseles gehaald :D
echt goed vermaakt

TheS4ndm4n#1919

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
euhm, dat rondlopen enzo, het kan aan mij liggen, maar ik vind het erg ongemakkelijk lopen.
Soms loop ik een beetje om me heen te kijken en dan draai ik zo snel dat ik nou nietmeer weet wat de voor of achterkant is.
Het vechten vind ik helemaal apart.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

hexta schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 02:32:
euhm, dat rondlopen enzo, het kan aan mij liggen, maar ik vind het erg ongemakkelijk lopen.
Soms loop ik een beetje om me heen te kijken en dan draai ik zo snel dat ik nou nietmeer weet wat de voor of achterkant is.
De gevoeligheid van de camera staat inderdaad een beetje hoog ingesteld. Gelukkig kan je dit zelf aanpassen in de opties.

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

hexta schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 02:32:
minimap enzo. Of gewoon richtingsgevoel...
Lekker duidelijk omschreven!

specs

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Metalkai schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 02:41:
[...]

De gevoeligheid van de camera staat inderdaad een beetje hoog ingesteld. Gelukkig kan je dit zelf aanpassen in de opties.
Exact.
De map vind ik juist heel goed gedaan, goed duidelijk, en als je gaat lopen perfect nog zichtbaar, zonder dat hij het beeld in de weg zit,door de transparantie.
Morgen maar even naar de settings kijken.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Kotor 1 staat vandaag in de steam autumn sale als iemand daar zin in heeft.
€4,50

TheS4ndm4n#1919

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

no00waa schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:55:
[...]

AA forceren laat het spel er al een STUK beter uitziet maar zorgt ook voor glitches, een beetje teveel op 16xAA. Ik ben het met je eens maar nu ik heb gezien hoe het er in de final uit kan gaan zien ben ik weer iets positiever, op graphics gebied :) De game is awesome!

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=649912
Even afwachten dan. Ben benieuwd :)
SinergyX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 22:17:
[...]

Grote verschil is dat WoW zo'n beetje 1 van de beste is in het maken van textures zelf, ondanks dat 90% van 'ronde' vormen in WoW eigelijk 6hoeken zijn, weten ze dit met slim inkleuren enorm mooi vorm te geven.
Was me nooit opgevallen, maar ik moet zeggen dat nu ik de game eventjes heb gespeeld (swtor heb ik het dan over), de graphics mij niet meer zo opvallen. Ik denk dat ik ivm huidige maatstaven en hopend op iets mooiers dan WoW misschien een iets te hoog verwachtingspatroon had.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• mdma3012
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 10:10
Een tweede indruk na het spelen tot lvl 10 (ik maak een aantal vergelijking met wow, aangezien ik een fervente speler ben):
- Graphics zijn OK, maar niet indrukwekkend. Dat is dan vooral van toepassing wanneer je in kleine ruimtes speelt. Vergezichten en "landschappen" zijn wel dik in orde.
- Cutscenes bij questgivers zijn een verademing t.o.v. Wow. Ze slepen je mee in de questlines en het grotere verhaal. Kortom hetgeen je van Bioware kan verwachten.
- Voice-overs zijn zeer kwaliteitsvol.
- Als wow speler voelt de besturing lekker makkelijk aan. "Short-buttons" komen nagenoeg volledig overeen. (b = bag, l = quest log,... )
- De tekst in de interface is te klein, ik moet soms moeite doen om het gelezen te krijgen (mn ogen zijn net getest en in orde bevonden btw ;) )
- Respawns zijn snel genoeg in verhouding tot het grote aantal spelers in de begin zones.
- ... more later ...

In eerste instantie was ik bang dat de hoge verwachtingen die geschapen werden rond swotr voor een koude douche zouden zorgen, maar niets is minder waar. Het is een echte topgame!
Kortom ik denk dat Bioware en EA een geduchte concurrent (/semi-cloon) van wow kunnen worden. Aan mij heeft Bizzard waarschijnlijk een 0-hour speler verloren ;)

Grtz

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:17

Nikeo

Jawelles

Zit op een duitse server, queue was het kortst. Even mijn Duits opgekrikt, leert best snel weer na het examen dat al weer 8 jaar geleden was :D (spel blijft in Engels, chat is Duits) zelfs 2x een instance gedaan & gecommuniceerd haha

Erg leuk spel, het was ineens 4 uur later. Een mix van Mass Effect 2 met WoW. En dat laatste spel speel ik al 5 jaar niet meer na een ernstige verslaving. Ben nu level 8 en ik mag geloof ik bijna van deze startplaneet af. Vanavond maar eens verder spelen. Ik moet mijn vriendin nu eerst uit het vliegtuig gooien voor haar eerste parachutesprong ever ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Nikeo op 26-11-2011 08:52 ]

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik vond de beta test in ieder geval geslaagd. Ik kon meteen inloggen en ook meteen spelen, geen last van lag gehad en er waren toch heel veel spelers op de server waar ik op zat.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Verwijderd

Hier inmiddels ook reeds gespeeld.

Heb een level 8 Sith Inquisitor. Speeltype was erg leuk alleen de planeet Korriban vond ik maar matig, Had er toch iets meer sfeer verwacht.

Heb ook nog een Imperial agent gespeeld tot level 4 om eens te kijken hoe dat er uit ziet. (andere server ook i.v.m. de queue's)

Wat een sfeer zeg op Hutta!

Moet ook zeggen dat een non force user erg vermakelijk is om te spelen.

Hopelijk vandaag nog even spelen, Wel balen dat de servers nu down zijn. (ook apart om maintenance te doen in een stress test weekend waar de tijd toch al gelimiteerd is)

Edit: Heb het spel op de pc gedraaid en die draait hem gewoon met alles op high zonder problemen.
Mijn macbook draait hem via bootcamp redelijk, Echter vraag ik me af of het de moeite is om meer ram te komen voor me macbook (prijzen zijn nu erg laag en heb nu maar 4 gb)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 09:25 ]

Verwijderd

Ik heb gisteren een Inquisitor tot lvl 11 gespeeld. Graphisch topspel, ik vind het er juist in de kleinere indooromgevingen een stuk mooier eruit zien dan in de open zone's. Ik heb op lvl 10 een flashpoint gedaan, als healer. Ik had maar 1 heal spell dus dat was vrij saai.

Ik heb ook een tijdje met de camerasettings moeten spelen voordat ik het echt lekker vond spelen. Verder een goed spel, absoluut beste MMO sinds WoW. Of het ook een WoW-killer word... dat betwijfel ik.

Er zullen ongetwijfeld wat spelers gaan overstappen die al gestopt zijn maar ik denk dat het grootste deel van WoW's playerbase dit niet gaat spelen. En om eerlijk te zijn vind ik dat niet heel erg. Word wel eens tijd om weer een mmo te spelen zonder dirge spam ;)

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Mijn testervaring:

Gisteren om 17:03 ingelogd en geen disconnects gehad. Heb een imperial agent gespeeld tot lvl 8 of 9 dacht ik.

Ik heb wel een rare bug gevonden bij het sharden. Ik deed LFG voor de Heroic Quest. Al snel via de chat een groep gevonden, echter we konden elkaar niet zien (= verschillende shards). Via het map-screen kon ik zien in welke shard ik zat (hutta 5) en de rest zat op hutta 3. Dus je kan dan hutta 3 selecteren en je wisselt van shard.
Echter toen ik daar kwam, was mijn map leeg (geen questmarker, partymember en ikzelf werd ook niet op de map getoond).
Daarna verschillende keren vand e party members te horen gekregen dat zij vast zaten. Ik heb dit zelf 2 keer meegemaakt. Je loopt gewoon en ineens kan je niet meer bewegen. Wel beesten aanvallen en dergelijke. Je moet dan /stuck typen en respawnen bij een med-center. En dan gebeurd het 30 sec daarna weer...

Dat was mijn enige negatieve ervaring. Voor de rest: Super gaaf. Door de cutscenes snap ik ook echt wat ik aan het doen ben (bij WoW las ik nooit de quests). Ook de morele keuzes zijn super. Je neemt een quest aan van persoon 1 om iets te jatten van persoon 2. Vervolgens confronteert persoon 2 je met zijn kant van het verhaal. Wie vind je geloofwaardiger... Daardoor heb je echt het gevoel dat jij het spel speelt, in plaats van dat je alleen maar opdrachtjes uitvoerd.

Ik had gekozen voor de imperial agent, omdat ik het cover-systeem wilde uitproberen. WIl namelijk smuggler gaan spelen bij launch. Het was in het begin ff uitzoeken hoe het werkt, dat cover-systeem. Vooral omdat in het level 1-2 startgebeid bijna geen cover is. Daardoor dacht ik, dat ik iets fout deed. Echter verderop is genoeg cover aanwezig om het systeem onder de knie te krijgen. Het speelt heel anders, maar het is wel intuitief opgezet. Het bevalt mij wel.

Hopelijk vandaag/morgen nog even de tijd om tot lvl 10 te komen en de eerste instance te doen.

• Yerap
gisteren gespeeld tot lvl 14 trooper/commando. Echt een brilliant spel. wat hierboven ook al aangegeven is, je voelt je veel meer betrokken bij het verhaal doordat alles gesproken is en je hebt keuze die ook echt invloed hebben over het verdere verloop. De flashpoint op lvl 10 was zeer aangenaam, je kan hem in principe met 2 personen doen met je companions. dus dat is een mooi opstapje. Voor zover ik nu heb kunnen testen zit het crafting systeem ook leuk in elkaar. Je hoeft er zelf eigenlijk weinig voor te doen, je companions halen de mats door missies en maken ook de items die jij opgeeft dat ze moeten maken. Wat ik zelf heel erg goed vind is ook dat er eigenlijk geen autoshoot/attack is dat zorgt er voor dat je eigenlijk altijd wel bezig bent met iets doen.

Vanochtend nog even jedi counsler gestart om even de feeling van melee te krijgen. Ik weet niet je wordt zo meegetrokken in het verhaal... dat ik me eigenlijk een beetje afvraag gaan ze dat volhouden tot na lvl 50. blijven de verhalen etc dan nog steeds interessant of ga je dan net zoals bij wow op een gegeven moment alleen maar dailies grinden en lees/luister je niet meer naar de quests omdat je alles al gehoord hebt. Ach tot die tijd zijn er nog 8 classes om de verhaallijnen helemaal uit te spelen :)

Nog een uurtje wachten en dan mogen we weer. Ik wil me lightsaber en ik ga deze denk doorspelen tot ik mijn spaceship heb. wil graag dat ook even testen hoe dat allemaal speelt. Volgens mij moeten we die krijgen zo rond lvl 20. dat moet te doen zijn voor vandaag:)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:00

Phydomir

Dennis

Deel de mening van de mensen boven me. Het speelt heerlijk en ziet er goed uit. Heb WoW een tijd best hardcore gespeeld en daardoor heb je alles in deze game behoorlijk snel door. Het lijkt best veel op elkaar alleen vind ik SW:TOR nu al beter uitgewerkt.
Heb nu een Jedi Consular op level 8 omdat ik de Sith kant wil bewaren voor de echte game.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-10 22:17

The Chosen One

Zie signature!

Nikeo schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 08:52:
Zit op een duitse server, queue was het kortst. Even mijn Duits opgekrikt, leert best snel weer na het examen dat al weer 8 jaar geleden was :D (spel blijft in Engels, chat is Duits) zelfs 2x een instance gedaan & gecommuniceerd haha

Erg leuk spel, het was ineens 4 uur later. Een mix van Mass Effect 2 met WoW. En dat laatste spel speel ik al 5 jaar niet meer na een ernstige verslaving. Ben nu level 8 en ik mag geloof ik bijna van deze startplaneet af. Vanavond maar eens verder spelen. Ik moet mijn vriendin nu eerst uit het vliegtuig gooien voor haar eerste parachutesprong ever ^^
Zonder parachute? :>

@prutser; wel de bug gereport mag ik hopen?

[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 26-11-2011 10:14 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
Mijn ervaringen waren ook positief. Ik had een US server gekozen, er was aanvankelijk geen engelse PVP server beschikbaar. Na 5 levels is die server echter door de knieën gegaan en was voor de rest van de avond offline.

Dan maar anderhalf uur in de wachtrij op een euro server, mijn smuggler gespeeld tot level 8 of 9.

Het was mijn intentie om volledig light-side te spelen, maar sommige reacties gaven me dark-side punten. Het leek anders redelijk eerlijk, tot je de intonatie hoort van je character. Op een gegeven moment moet je de zoon vinden van een paar burgers. Zoonlief heeft zich aangesloten bij de seperatisten. Geef je hem echter geen geld om van de planeet af te komen, ben je een slechterik. Mijn intentie was hem geen geld te geven, opdat 'ie terug zou gaan naar zijn ouders... enfin, je weet het soms dus niet vantevoren. (Of er moest structuur zitten in de replyknop, boven goed, onder slecht. Daar denk ik nu net pas aan... misschien ben ik wel zo dom.)

Jammer genoeg nog geen introductie gehad tot craften. Ik hoop dat ik zelf ook mag harvesten en dat er misschien rares te vinden zijn, iets wat mij altijd de nodige dopamine kicks geeft in zo'n spel.

Hoe dan ook, prettige eerste kennismaking, dat sowieso!

• Raxious
  • Laatst online: 31-10 23:27
KaiZas schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:33:
Mijn ervaringen waren ook positief. Ik had een US server gekozen, er was aanvankelijk geen engelse PVP server beschikbaar. Na 5 levels is die server echter door de knieën gegaan en was voor de rest van de avond offline.

Dan maar anderhalf uur in de wachtrij op een euro server, mijn smuggler gespeeld tot level 8 of 9.

Het was mijn intentie om volledig light-side te spelen, maar sommige reacties gaven me dark-side punten. Het leek anders redelijk eerlijk, tot je de intonatie hoort van je character. Op een gegeven moment moet je de zoon vinden van een paar burgers. Zoonlief heeft zich aangesloten bij de seperatisten. Geef je hem echter geen geld om van de planeet af te komen, ben je een slechterik. Mijn intentie was hem geen geld te geven, opdat 'ie terug zou gaan naar zijn ouders... enfin, je weet het soms dus niet vantevoren. (Of er moest structuur zitten in de replyknop, boven goed, onder slecht. Daar denk ik nu net pas aan... misschien ben ik wel zo dom.)

Jammer genoeg nog geen introductie gehad tot craften. Ik hoop dat ik zelf ook mag harvesten en dat er misschien rares te vinden zijn, iets wat mij altijd de nodige dopamine kicks geeft in zo'n spel.

Hoe dan ook, prettige eerste kennismaking, dat sowieso!
in die cirkel bij de antwoorden verschijnt een rode icon als het evil is, een een blauwe icon als het light side is.

Tevens kun je niet zelf gatheren, je zult altijd een companion bij je moeten hebben. Wel zijn er vanaf de 1e planeet gathering spots te vinden, waar je dus tijdens het lvlen gewoon ff iets kan gatheren zonder je companion voor 3 minuten kwijt te zijn.

Verwijderd

Vanwege een beta-invite heb ik me er gister ook maar even aan gewaagt. Heb nu een lvl 13 Warrior met Sith Marauder specialisatie. Na de spec krijg je ook meteen een 2e lightsabre om te kunnen duaal-wielden. Het eerst gebied op korriban is erg simpel en je rent er vrij makkelijk doorheen. Zeker als je later per ongeluk de laatste quest op pikt en je companion krijgt die erg sterk is en waardoor ik alle 2+ man quests heb kunnen solo'n.

Later wil ik ook nog een keer de imperial agent proberen. Ik zoek eigenlijk een rogue alternatief maar dat is er niet helemaal. Ik krijg bij de Marauder meer het fury-warrior idee.

Wat ik nog mis is autoattack, hopelijk voegen ze dit nog snel toe. Zonder auto-attack zit je als melee class alleen naar je cool-downs te kijken.

De optie om area-looten aan te zetten is ideaal en iets dat ik eigenlijk per direct ook in WoW mis. Iedereen kent het aoe'n van 100 mobs om die vervolgens allemaal individueel te moeten looten. Dat lost SW:TOR super op.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 10:50 ]

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Gisteren gespeeld met een Jedi Counselar.

Wat me vooral aanspreekt aan mmorpg's is het samen zijn op een server en ook samen kunnen werken.
vanaf wow vanilla vond ik het altijd leuk om in groups te spelen. Helaas vond ik deze game steeds meer de focus leggen op solo questen/lvln.

Ik vond dat er weer veel solo werd gespeeld in het begin gebied van de Jedi, en daar baal ik een beetje van, maar dit is natuurlijk ook weer een beta en als het betaald is heb je vaak ook andere spelers er bij zitten.

Toch later een groep gemaakt met een jedi knight en nog een andere counselar, en dan zie je dat groep spelen juist extra leuk is. Samen conversaties houden bijvoorbeeld, en daar krijg je dan ook weer social punten voor.

hopelijk zit dit meer mensen aan om samen te gaan werken.

• Raxious
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:48:
Vanwege een beta-invite heb ik me er gister ook maar even aan gewaagt. Heb nu een lvl 13 Warrior met Sith Marauder specialisatie. Na de spec krijg je ook meteen een 2e lightsabre om te kunnen duaal-wielden. Het eerst gebied op korriban is erg simpel en je rent er vrij makkelijk doorheen. Zeker als je later per ongeluk de laatste quest op pikt en je companion krijgt die erg sterk is en waardoor ik alle 2+ man quests heb kunnen solo'n.

Later wil ik ook nog een keer de imperial agent proberen. Ik zoek eigenlijk een rogue alternatief maar dat is er niet helemaal. Ik krijg bij de Marauder meer het fury-warrior idee.
als je een rogue like character wilt kun je voor de Sith Assassin gaan.

Verwijderd

Dan moet je meer aan agent/smuggler gaan denken. Marauder is inderdaad een dps warrior.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb een Bounty Hunter gemaakt, op die Duitse PvP server
hmm server is offline tot 11u

[ Voor 21% gewijzigd door Cthulhu op 26-11-2011 10:51 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• MrVegeta
Wat ik nog mis is autoattack, hopelijk voegen ze dit nog snel toe. Zonder auto-attack zit je als melee class alleen naar je cool-downs te kijken.
Nope.

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-10 13:50
Las net ergens dat de servers tot 11.40 uur offline zijn voor maintenance. :(

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

CrashandBurn76 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:04:
Las net ergens dat de servers tot 11.40 uur offline zijn voor maintenance. :(
In de launcher zelf staat 11:00.

[GoT] TF2 Clan

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-10 13:50
Elvis schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:05:
[...]

In de launcher zelf staat 11:00.
Klopt, maar voordat de site weer down was stond er een update in het forum dat het verlengd was tot 11.40.

• Yerap
Ja het was eerst 11uur ik las net op het forum dat ze een extra 30min nodig hadden. maar de officiele post is nu weg :/

Het forum geeft ook regelmatig een maintenance pagina

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Die post heb ik ook gezien, maar was gedateerd op gisteren, dus die extended downtime was voor vrijdag. In de tekst zelf stond dat morgen (dus vandaag) de maintenance gewoon tot 11 zou zijn (al zouden de servers dan nu weeer up moeten zijn natuurlijk)

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Meh, ik heb gister rond half 6 ff op een US server gezeten. Daarna avondje uit geweest en rond middernacht op een EU server opnieuw gestart. Ik vind het spel echt gaaf. Maar ik ga hier echt niet elke minuut gaan tellen dat ik het niet kan spelen... 8)7

[GoT] TF2 Clan

• Yerap
ik kan weer inloggen

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:03
Blijft hangen op login :p, volgens mij staan de servers een beetje onder druk, hehe.

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Is het een open beta? zo niet is er nog een mogelijkheid om een key te krijgen?

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik vraag mij vooral af hoe ze story driven werken, via die tussenfilmpjes (zie Lotro)? En hoeveel grind en doorsnee mmo questtypes er bij zijn.

Verwijderd

Toch wel een hoop mooie reacties moet ik zeggen. :)

Lees wel regelmatig over het feit dat je iedere classe zou moeten spelen omdat het allemaal een game/verhaal op zich is, maar ik hoop niet dat het betekend dat op het hoogste level er weinig boeiends te doen is.
Ik ben gek op alts, maar ik wil niet gedwongen worden om te alten door dat er gebrek is aan end game stuff.
Een goede mmo bied imo zoveel dat je in feite met 1 char jaren plezier hoort te hebben, en waarbij een alt een vrije keus moet zijn. :)

Forum mmochampion:

Graphics
Sure, the models could be "better" than WoW, but WoW has a way better looking terrain than Star Wars from what I've seen. And I've noticed that your model only gets upscaled to looking "better" in cut scenes when picking up quests but once you've exited the quest cinematic thing your models looks like crap, not to mention the neck doesn't look like it's really attached to your body.

Iemand dit opgevallen? :s

Maar nu ga ik verder wachten op het moment dat ik zelf de beta kan spelen, want er zal behoorlijk veel bullshit en meningen te vinden zijn in al die forums. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 12:22 ]

• Raxious
het feit dat er voor de general testers een server was waar je een instant lvl 50 kreeg om de endgame content te bekijken zegt voor mij al dat ze genoeg hebben ( zijn genoeg positieve reacties op gekomen )

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:07:

Forum mmochampion:

Graphics
Sure, the models could be "better" than WoW, but WoW has a way better looking terrain than Star Wars from what I've seen. And I've noticed that your model only gets upscaled to looking "better" in cut scenes when picking up quests but once you've exited the quest cinematic thing your models looks like crap, not to mention the neck doesn't look like it's really attached to your body.

Iemand dit opgevallen? :s
Nee dit is absoluut niet waar. Mijn character graphics worden absoluut niet gedownscaled en dat van die nek kan ik ook niet plaatsen.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Helaas zit de bèta er voor mij alweer op, moet zo naar het werk, maar het heeft wel een goede indruk achtergelaten. Ik speel MMO's hoofdzakelijk voor het verhaal, het samenwerken met anderen is voor mij leuk, maar bijzaak. Juist die ingesproken cutscenes maken het voor mij (in die korte tijd dat ik het speelde) een aantrekkelijk spel.
Wat endgame wordt, blijft natuurlijk afwachten, maar tot zover komen lijkt me, gebaseerd op wat ik in het kort gezien heb, geen straf...

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Pff estimated waittime 1 uur en 12 minuten... Hebben ze het sharden uitgezet ofzo???

Dat wordt nog leuk als zaterdag en zondag de nieuwe mensen erbij kunnen......

[ Voor 32% gewijzigd door prutser387 op 26-11-2011 12:47 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

prutser387 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:46:
Pff estimated waittime 1 uur en 12 minuten... Hebben ze het sharden uitgezet ofzo???

Dat wordt nog leuk als zaterdag en zondag de nieuwe mensen erbij kunnen......
Ligt eraan op welke server je zit en of je al een character gemaakt hebt :).
Ik zit op een Franse server en daar log ik zonder queue zo in.

Tot nu toe is de combat echt leuk. De filmpjes op youtube en livestreams zagen er niet echt spannend uit, maar als je het eenmaal zelf speelt is het toch wel erg leuk :).
Ook het feit dat sommige class quests ook nog best pittig waren, maakt het voor mij top _/-\o_ .

[ Voor 24% gewijzigd door Jerry op 26-11-2011 12:55 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06
Moet wel zeggen dat ik mijn hardware wel nog mag gaan updaten. Heb een E8400 CPU en een Raedon HD4870 GPU maar vanochtend ging de pc toch echt uit omdat de CPU het te warm kreeg :?

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:33

junglebeast

hier staat iets

Tha_T schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:57:
Moet wel zeggen dat ik mijn hardware wel nog mag gaan updaten. Heb een E8400 CPU en een Raedon HD4870 GPU maar vanochtend ging de pc toch echt uit omdat de CPU het te warm kreeg :?
Op welke settings speel je het?

En kun je een beetje goed met de settings spelen? Ik ga hem ook testen op een 3 jaar oude laptop. Gewoon kijken wat het doet en dit weer doorgeven aan Bioware. Of ze dan de gfx gaan upgraden of downgraden moeten hun zelf weten. Alleen ik weet wel dat er genoeg mensen vanuit WoW komen die nog op een wat oudere PC spelen. Aan de andere kant nieuwe spellen zoals Rift, SWTOR en GW2 zullen ook wel de PC/Laptop verkoop doen opkrikken.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Verwijderd

Tha_T schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:57:
Vreemd ik heb ook die CPU overclocked naar 3,6Ghz en ik heb nergens last van.

Ik ben met mijn settings aan het spelen om een meer vloeiende gameplay te krijgen maar dat wil nog niet echt lukken.

Het voelt een beetje aan als Warhammer Online en dat vind ik best jammer.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06
junglebeast schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:01:
[...]

Op welke settings speel je het?
Alles stond op high. Nu alles teruggezet naar low maar mijn CPU blijft toch hangen op 100% utilization. Maar hij is nog niet te warm geworden.

Kan overigens ook aan mijn PC liggen hoor want die moet ook nog eens schoongemaakt worden :P

Edit2; Alsof de duvel er mee speelt klap ik er nu uit maar nu is het overduidelijk de GPU. Dan gaan we die vervangen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Tha_T op 26-11-2011 13:23 ]

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Graphics

Iemand dit opgevallen?
Idem hier.
Ik vind het niet zo'n probleem dat de graphics 7 jaar oud lijken, wat ik wel jammer vind is dat de performance niet van dat niveau is.

Overigens storen de graphics niet zo aangezien ze hetzelfde trucje uithalen met de textures als blizzard, ik vond kaas city eigenlijk wel wat hebben (hetzelfde gevoel als toen ik ironforge inliep 7 jaar geleden)

Verder mis ik absoluut combatlogs en de addons waarmee je deze data kan parsen, ik heb nu voor healing gekozen en er ontbreekt ook vanalles in de UI wat eigenlijk standaard is geworden voor healers in mmo's: ik hoop dat ze dat snel fixen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Combat logs zijn volgens mij bewust uitgeschakeld, net als AA voor de graphics. Zodra AA is ingeschakeld ziet het er volgens mij al een stuk beter uit.
Graphics zijn voor mij zowieso niet het belangrijkste, zolang de gameplay maar goed is.

Verwijderd

Je kan je AA forcen in je driver, dat werkt prima.

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik ben nu lvl 10 Sith Warrior.. iemand een idee waar en hoe je je advanced class kiest?
Pagina: 1 ... 21 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)