Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17

The Chosen One

Zie signature!

*hacked iedereens accounts hier door middel van security questions in te vullen*

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
Metalkai schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:03:
[...]

Dat vermoeden heb ik ook. Ik kon een paar dagen niet inloggen door een security question die ik niet gekozen had, maar nu kan ik ineens inloggen zonder security question.
Heb maar meteen alle security questions veranderd en de antwoorden gescreenshot, voor het geval het weer zo'n ramp wordt.
ik moet nu wel weer questions invoeren. Wordt hier toch wel schijt ziek van, ook al ruim 1 uur in de wacht gestaan vanmiddag om constant te horen dat ze zullen reageren als er iemand beschikbaar is.

Begin toch wel langzaamaan te twijfelen of ik niet gewoon mijn pre-order hiervoor ga cancellen. Niks werkt nog goed na de invoering van de Security Questions. Nog sterker zelfs, het halve forum staat vol met topics erover, en nog altijd geen mod of wat dan ook die er iets over meld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ActualFantasy schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:08:
Misschien een stomme gedachte, maar al dat gezeur over die vragen voor de security..

Iemand er al eens over nagedacht om gewoon.. ja, ik weet het, het klinkt gek....maar gewoon te antwoorden ?

De vragen zijn van dien aard, dat je niet echt veel verschillende opties hebt zeg maar.

Wie is je vader : Jan Piet Joris en Corneel, lijkt me een beetje vreemd antwoord daar...
Dat is dus niet altijd zo logisch.
1) Soms word er een vraag gesteld die je nooit opgegeven hebt, dus kan er geen antwoord voor zijn.
2) Er zijn veel vragen over je favoriete acteur/schrijver/film/etc. Die dingen veranderen met tijd, als iemand een jaar geleden die vraag ingevuld heeft, is het best mogelijk dat je die niet meer kan herinneren. Veel vragen zijn ook niet van toepassing voor sommige (Trouw-vragen bijvoorbeeld) dus echt veel keus is er niet qua vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Huh wait what? Als je al een pre-order hebt gedaan dan heb je toch al early acces?
Op internet zijn er zat streams en filmpjes over de game te vinden.
Er zijn toch al mensen die hem aan het spelen zijn? Dit zijn toch allemaal mensen die het spel al betaald hebben en early acces hebben gekregen? Of zit ik nu mis?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kain_niaK schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:22:
Huh wait what? Als je al een pre-order hebt gedaan dan heb je toch al early acces?
Op internet zijn er zat streams en filmpjes over de game te vinden.
Er zijn toch al mensen die hem aan het spelen zijn? Dit zijn toch allemaal mensen die het spel al betaald hebben en early acces hebben gekregen? Of zit ik nu mis?
Dit zijn mensen die of op game conventies gespeeld hebben, of momenteel in de general beta zitten.
Early access begint op 15 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik heb gisteren mijn wachtwoord gereset om daarmee te proberen het inlog probleem met de client op te lossen (hielp niet). Krijg ik nu de melding als ik in wil loggen op de site dat ik mijn wachtwoord moet resetten ivm de nieuwe policy... Echt, dat hele accountmanagement is een grote ondoordachte puinhoop. Ik hoop maar dat het is opgelost voor de early acces begint. Ik verwacht al niet teveel meer van dit weekend maar als het 15 december nog zo'n zooitje is zou ik er ook wel aan denken om mijn order te annuleren.

Nu moet ik nog een mail ontvangen om mijn wachtwoord te resetten, vraag me af hoe lang dat gaat duren. Als het goed is zouden we vandaag ook een mail ontvangen wanneer we aan het weekend kunnen beginnen, heeft iemand die al binnen?

[ Voor 18% gewijzigd door Aapenootjes op 23-11-2011 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2021
Voor wie het nog niet gezien had, ze hebben het aantal 'waves' aangepast naar 2 ipv 3, dus als je een invite heb speel je zowieso zaterdag middag.
We will be letting in testers in two major ‘waves’ to help us to simulate our Early Game Access plans. The first wave will be allowed access from Friday, November 25th at 10:00AM CST (4:00PM London, 5:00PM Paris/Berlin). This wave will contain the majority of our projected total number of testers for this weekend.

The second wave will contain all of our remaining testers for this weekend, and will be allowed access from Saturday, November 26th at 10:00AM CST (4:00PM London, 5:00PM Paris/Berlin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Goed te weten, hoef ik daar niet meer over in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

60 x 60 was de maximum grootte voor de avatars hier?
Weet iemand nog een leuke SWTOR ava? Google helpt niet zoveel met zoeken op 60x60.
Liefst zoiets Afbeeldingslocatie: http://www.mmotomb.com/wp-content/themes/pendulum/thumb.php?src=/wp-content/uploads/2011/10/swtor-logo.jpg&w=60&h=60&zc=1&q=90 maar dan volledig (als dat leesbaar is) of anders een soort good jedi plaatje.
Als het maar SWTOR uitstraalt. :)

ps. via de site gaat niet (echt) dus ik weet niet of iemand een bericht via twitter of zo kan achterlaten bij 1 van de dev's? De RSS feed (via mijn G510, zal wel niet uitmaken) leidt mij iedere keer naar het blabla.jpeg van het bericht en niet het bericht zelf.

[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 23-11-2011 21:46 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Raxious schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:04:
[...]

ik moet nu wel weer questions invoeren. Wordt hier toch wel schijt ziek van, ook al ruim 1 uur in de wacht gestaan vanmiddag om constant te horen dat ze zullen reageren als er iemand beschikbaar is.

Begin toch wel langzaamaan te twijfelen of ik niet gewoon mijn pre-order hiervoor ga cancellen. Niks werkt nog goed na de invoering van de Security Questions. Nog sterker zelfs, het halve forum staat vol met topics erover, en nog altijd geen mod of wat dan ook die er iets over meld.
Het is een bekende issue.. Dat weekend is nog niet begonnen dus wacht maar even.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waele
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04-2024
The Chosen One schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:43:
60 x 60 was de maximum grootte voor de avatars hier?
Weet iemand nog een leuke SWTOR ava? Google helpt niet zoveel met zoeken op 60x60.
Liefst zoiets [afbeelding] maar dan volledig (als dat leesbaar is) of anders een soort good jedi plaatje.
Als het maar SWTOR uitstraalt. :)
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img215/1421/70jediavatar.jpg
Even snel gemaakt, hope you like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Bedoelde eigenlijk 1 van de 2 en niet beide tegelijk maar it works. :P
Dat plaatje van boven volledig op 60 x 60 zal toch wel niet (fijn) leesbaar zijn.
Dank.

Doh... plaatje te groot. FF met paint.net kijken.
Hmmm zelfde plaatje met link kan wel en uploaden dan weer niet? Ok. 8)7

En nu ontopic stelletje baklappen!

[ Voor 34% gewijzigd door The Chosen One op 23-11-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Nu is die password reset forcering weer weggehaald. Wordt er echt moe van want wil pre-orderen en code redeemen maar ben als de dood dat die dodo's daar weer iets aanpassen en er iets misgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:24:
Nu is die password reset forcering weer weggehaald. Wordt er echt moe van want wil pre-orderen en code redeemen maar ben als de dood dat die dodo's daar weer iets aanpassen en er iets misgaat.
pre-orderen kan gewoon op origin. dat werkt wel goed.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:
Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST
ik kan vrijdag dus al beginnen met de weekend beta, heb er zin in:)!
morgen eens gaan bedenken welke class ik ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WasMachinator schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:34:
[...]

ik kan vrijdag dus al beginnen met de weekend beta, heb er zin in:)!
morgen eens gaan bedenken welke class ik ga spelen.
Is er een activatie-link in de mail die je ontvangt, of is het alleen maar een confirmatie over je toegangstijd?
Ik heb wel eens problemen met het ontvangen van mail van de ToR website, dus ik hoop niet dat er een activatie nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

het is eigenlijk alleen een notificatie met je starttijd. het bevat dus geen activatie link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Zebra
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-12-2021
Hier hetzelfde bericht :D
kreeg em via de mail, de website heeft wat problemen nu... (understatement of the year?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Je moet sowieso inloggen en de invite 'accepteren'. Op swtor.com/tester (er zijn nu alleen wat issues met inloggen op de website.)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WasMachinator schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:46:
het is eigenlijk alleen een notificatie met je starttijd. het bevat dus geen activatie link ;)
Mooi, dan kan ik vrijdag dus gewoon proberen in te loggen in het geval ik de mail niet ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook "uitgekozen"maar voor wat? o0.. .
Ik heb nog nooit zulke problemen gezien op een site:
7/10 dat de webserver overbelast is.. 2/10 wachtwoord policy is niet goed meer.. reset je password (waar ik weer in de 7/10 terechtkom. En dan 1/10 ben ik opeens ingelogd met mijn oude wachtwoord..( zonder die intevullen en ik heb het wachtwoord niet laten onthouden).

Met de client opstarten (wil hem over de avond laten downloaden) zegt ie je account bestaat niet... o0 terug bij begin.. ben ik op de website weer binnen staat dat ik wel besta en uitgekozen ben bla bla bla...

Ben ik nu een van de weinige of hebben meer mensen problemen ?

EDIT: laat maar ik zie dus dat er meer personen problemen hebben....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Hier ook net een mail gekregen met de mededeling dat ik vrijdag mag beginnen met spelen :D

Lekker hele weekend vrij gemaakt van plannen, proberen zoveel mogelijk mee te krijgen van de game om te bepalen of ik hem ga kopen of niet.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen hebben problemen. De hele site gaat voordurend plat, en wanneer het wel werkt, werken accounts niet zoals het hoort.
Op dit moment krijg ik als ik naar de forums ga alleen de Duitse versie. Welke link ik ook klik, ik kom op de Duitse versie uit. Nu zal de server wel overbelast zijn omdat zoveel mensen de beta proberen te downloaden, maar ik hoop dat ze deze issues snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*spawmt F5 op gmail...
Metalkai schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:05:
Veel mensen hebben problemen. De hele site gaat voordurend plat, en wanneer het wel werkt, werken accounts niet zoals het hoort.
Op dit moment krijg ik als ik naar de forums ga alleen de Duitse versie. Welke link ik ook klik, ik kom op de Duitse versie uit. Nu zal de server wel overbelast zijn omdat zoveel mensen de beta proberen te downloaden, maar ik hoop dat ze deze issues snel oplossen.
de webserver draait waarschijnlijk niet op dezelfde server als de downloadserver.
gewoon enorm veel mensen die proberen om de beta te accepten en hun password te updaten enzo.

[ Voor 94% gewijzigd door RocketKoen op 23-11-2011 23:07 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga er vanuit dat ik ook vrijdag kan beginnen. Ik heb de invitatie op maandag al geaccepteerd, nog voordat de mails uitgezonden worden. Aangezien het first-come, first-serve is, lijkt het me waarschijnlijk. Hopelijk zal ik ook echt een mail krijgen ter confirmatie. Is toch een lekkerder gevoel als je het zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is hier speelklaar :) Laat dat weekend maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn invite voor vrijdag al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik zit in de volledige beta :) Jammer dat hij nu down is, ik wil verder met mijn Sith Assassin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LabsTipJr schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:33:
Ik zit in de volledige beta :) Jammer dat hij nu down is, ik wil verder met mijn Sith Assassin :P
nieuwe assasins creed is net uit, kun je offline assasino spelen ;)

TheS4ndm4n#1919

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
RocketKoen schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:35:
[...]

nieuwe assasins creed is net uit, kun je offline assasino spelen ;)
Neeeee, tever terug in de tijd ;)
LabsTipJr schreef op donderdag 24 november 2011 @ 00:06:
[...]

Neeeee, tever terug in de tijd ;)
Waar begint elke Star Wars film ook alweer mee?

TheS4ndm4n#1919

• SimonsJerry
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
Door die security questions heb ik mijn eerste account verloren. Hij vroeg mij op een gegeven moment de vraag wat mijn eerste school was. Ik heb nog nooit 5 antwoorden ingevoerd op mijn profiel. Ik heb direct actie ondernomen door Bioware te mailen. 3 dagen later kreeg ik pas een mail terug met het bericht dat ze mij niet konden helpen en dat ik telefonisch contact moest opnemen. Ik heb mijn account maar opgegeven.

Wel heel erg jammer, want ik had al een pre-order code op mijn account geactiveerd. Dit heb ik gedaan op pre-order dag 1. Wat dus betekend dat ik recht had op early access vanaf 15 december.

Nu zit ik op mijn 2e account. Direct mijn security questions aangepast en opgeschreven in een notitie boekje. Echter heb ik op dit account een pre-order code geactiveerd in september. Wat dus betekend dat ik niet tijdens early access op de 15e mag beginnen.

Balen! Maar ik heb tenminste nog een account! :) Maar ik had graag wat namen voor mijn characters willen reserveren op de 15e. Maar even vragen aan mijn vrienden of zij dat willen doen voor mij!

[ Voor 7% gewijzigd door SimonsJerry op 24-11-2011 00:45 ]

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Heb ondertussen ook geprobeerd mijn wachtwoord te resetten. Het resultaat is dat ie mij om een van m'n security questions blijft vragen maar elk antwoord verkeerd vind. En ik weet zeker dat ik em goed in typ.

Ik kan dan wel weer mijn wachtwoord resetten en zo wederom toegang krijgen tot swtor.com. Echter als ik naar de security questions ga blijft ie me vragen om dezelfde vraag waar ik eerst op stuk liep. En weer telt het systeem alles fout.

De eerste swtor beta waar ik in zat ging best goed, maar dit is met kop en schouder de beta waar ik de meeste problemen mee heb gehad ooit. (en ik heb véél beta's getest).

Verwijderd

Ik heb dus precies het zelfde probleem. Nu is het zelfs zo dat mijn account gelocked is.
Vanavond maar eens aan de telefoon hangen want emailen heeft geen zin daar krijg je gewoon 0 response op.

Hopelijk krijg ik bekwaam personeel aan de telefoon en kunnen ze direct die geheime vragen + het account unlocken op hun 1e lijns servicedesk.

Want ik zag dat ik op mijn account die nu dus gelocked is met pre-order van het spel al mag testen op vrijdag voor de beta weekend.

En mijn andere accounts pas op zaterdag!
Dus is er voor de pre-orders een soort van early access tot de weekend beta?

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Volgens Stephen Reid op twitter zou iedereen met problemen met de security questions een email moeten ontvangen:
For those of you who may be locked out of you accounts due to security question issues; we're working on a solution, no call to CS required
En
BTW, any login issues you might be seeing? Ensure you logout, clear cache, and if needed switch browsers. That'll fix some issues.
Hope it helps!

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Verwijderd

Super dankjewel!
Ik wacht nog een dagje langer met het bellen van de service desk!

• JeroenNietDoen
Probleempje wat ik had was nadat ik mijn wachtwoord ging aanpassen ik een te lang wachtwoord had ingesteld. Vreemd genoeg accepteerde de website wel dit langere wachtwoord maar kon ik er niet meer mee inloggen.

Iets korter nu en 2 extra security questions ingevuld.

Mijn test start zaterdag :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 06:52:
En mijn andere accounts pas op zaterdag!
Dus is er voor de pre-orders een soort van early access tot de weekend beta?
Nope, Ik zit met pre-order op vrijdag, maar huisgenoot zonder ook.

TheS4ndm4n#1919

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Joepie mijn test begint vrijdag! Ik dacht dat CST = GMT-6 dus rond 17u zal dit hier speelbaar moeten zijn veronderstel ik.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik mag ook vrijdag beginnen en inderdaad om 17:00 zouden we moeten kunnen inloggen. De vraag is natuurlijk hoe speelbaar het zal zijn. Ik vermoed dat het heel erg veel lag en disconnects/wachtijden gaat opleveren maarja wat wil je met een stresstest.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:23
Ik mag ook vrijdag beginnen. Alleen ben ik dan een weekendje weg. Nouja, dan zondagavond maar zo lang mogelijk doortrekken en tot in de late uurtjes doorhalen :Y) (er vanuit gaande dat 't zolang doorgaat dan)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Yerap schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:15:
Ik mag ook vrijdag beginnen en inderdaad om 17:00 zouden we moeten kunnen inloggen. De vraag is natuurlijk hoe speelbaar het zal zijn. Ik vermoed dat het heel erg veel lag en disconnects/wachtijden gaat opleveren maarja wat wil je met een stresstest.
Lijkt mij niet, het gaat deze keer niet om de website.
De beheerders van de servers verwachten uiteindelijk toch meer spelers als in dit weekend denk ik.
Dus de servers zouden het zeker moeten aankunnen. :)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
KoekjevanLU schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:15:
Ik mag ook vrijdag beginnen. Alleen ben ik dan een weekendje weg. Nouja, dan zondagavond maar zo lang mogelijk doortrekken en tot in de late uurtjes doorhalen :Y) (er vanuit gaande dat 't zolang doorgaat dan)
Beta is tot maandagochtend 00:01. Dus zolaat wordt het niet...

Ja iedereen heeft dus een beta invite gekregen, en het wordt gefaseerd. En we gaan op EU servers inloggen las ik ergens. Dus ik ben nergens bang voor.

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Yes, op beide accounts ook vanaf vrijdag al weekend beta :)

Al zal ik vrijdag niet veel kunnen spelen (sportwedstrijd) en zaterdag tot zondagmiddag zit ik op een lan :p.
Had liever gehad dat ze het weekend van volgende week hadden genomen :).

In ieder geval zullen de beginarea's al wat rustiger zijn hopelijk, tegen ik echt kan beginnen te spelen.

BTW: beta is tot 00.01 CMT... komt op 07.01 GMT+1 bij ons! (dus je kan nachtje door doen)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Vrijdag 10:00am CST

:9~ :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:25
Ook vrijdag 17:00. Daar gaat mijn weekend ;')

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 11:49
ooh wacht maandag vrij nemen dus :P

Verwijderd

Ik neem aan dat het doorloopt tot zondagavond 0:00 CST? Wat dus maandagochtend een uur of 7 is?

Niet dat ik van plan ben door te gaan door tot 's ochtends maar je weet maar nooit.

• Raxious
vannacht deze email ontvangen
Greetings,

We are sending you this e-mail because you were recently locked out of your Star Wars™: The Old Republic™ account when attempting to answer a security question to verify your identity. The security questions and answers related to your Star Wars: The Old Republic account have been reset. The next time you log into SWTOR.com, you will be prompted to enter new answers to your choice of security questions.

Please note that this reset and email are a special exception in response to a large number of accounts being locked out at this time. If you are unable to answer one of your security questions in the future, you will be required to contact Customer Support via phone in order to regain access to your account.

When you set your new security question answers, please remember to use answers that you will remember. You will be challenged by these questions in the future. If you are unable to remember these answers, we recommend making a note of both the questions and answers that you keep in a safe place.

We apologize for any inconvenience and appreciate your cooperation as we work to ensure account security.

Regards,

The Star Wars: The Old Republic Team
dus kijk eens in je mail box, en anders gewoon ff checken op de site.

Hoe zat het nu precies met het accepten van de weekend beta. Ik ben zelf een General beta tester en weet dus niet meer of ik wel of niet deze invite moet accepteren ^_^'

• Apart
Je bent General Beta Tester, dan kun je toch altijd spelen? :D

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:05:
Ik neem aan dat het doorloopt tot zondagavond 0:00 CST? Wat dus maandagochtend een uur of 7 is?

Niet dat ik van plan ben door te gaan door tot 's ochtends maar je weet maar nooit.
Een all-nighter op zondag, dan moet het wel heel goed bevallen :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

DenniZ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:13:
[...]

Een all-nighter op zondag, dan moet het wel heel goed bevallen :X
Laatste keer duurde het beta weekend tot half 6 sochtends op maandag.
Ik heb het tot half 5 volgehouden ;)

TheS4ndm4n#1919

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST

Ik ben benieuwd of mijn pc het aankan. Laptop ga ik niet proberen anders komt er helemaal niets van studie terecht :P

• Apart
Het spel is opzich niet zo zwaar. Als je een laptop/pc hebt van 3 jaar geleden wel :P

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Heb 'm ook eindelijk binnen, vrijdag 17:00!

Onlangs m'n pc ge-upgrade naar Core i5 2500k met GTX550, ben erg benieuwd of dat lekker gaat draaien :)

"Find what you love and let it kill you"

• Apart
M-Opensource schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:22:
Heb 'm ook eindelijk binnen, vrijdag 17:00!

Onlangs m'n pc ge-upgrade naar Core i5 2500k met GTX550, ben erg benieuwd of dat lekker gaat draaien :)
Moet makkelijk kunnen :-) Ik kan met mijn laptop i5 430M (2,27Ghz :D) en HD5650 het op High draaien. Al moet ik dan wel mijn 2 USB fans aansluiten om de temperatuur een beetje stabiel te houden :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Apart op 24-11-2011 09:25 ]

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Ik kan ook los morgen (dus eerder vrij van werk nemen maar ;)). Alleen waar ik eerst overtuigd was om een trooper te starten zijn er nu twijfels wat te doen voor dit weekend.
Uiteindelijk in de final komt er toch wel weer een alt van alles maar wat raden jullie aan voor dit weekend?
Maakt mij niet uit of het ranged/melee/force/non-force is.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Hoe komen jullie dan op 17:00? CST = GMT-6, dan word het toch 04:00?

• M-Opensource
Kapot schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:42:
Wij zitten op GMT+1

Verwijderd

Topicstarter
GMT is altijd onafhankelijk van zomer/wintertijd en bovendien zitten wij op GMT+1.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 09:45 ]

• Apart
Kapot schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:42:
Wij in Nederland zitten op GMT+1. Dat betekend een tijdverschil van 7 uur, daarom komt het uit op 17:00 voor ons in Nederland :-)

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Ah, natuurlijk, het is nog vroeg :)

Maar wel jammer dat het niet andersom loopt......

[ Voor 43% gewijzigd door Kapot op 24-11-2011 09:47 ]

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Vrijdag om 16:30 klaar op het werk, half uurtje Breda -> Rotterdam. Moet te doen zijn 8)

• M-Opensource
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=16

[ Voor 67% gewijzigd door M-Opensource op 24-11-2011 09:54 ]

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST _/-\o_

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:52:

[...]
300 jaar na kotor 1.
Kotor 2 is niet van bioware, en wat er in dat verhaal gebeurt is dus ook niet meegenomen in TOR.
Het is toch echt wel canon dat de disciples van Surik (de Exile) de Jedi Order opnieuw oprichten hoor, ik ben benieuwd hoe ze dat niet kunnen meenemen in TOR aangezien het zich 300 jaar later afspeelt....

Het is waar dat het verhaald rond Revan veel beter uitgewerkt was, maar KOTOR II vond ik toch ook wel een goed verhaal hebben, spijtig genoeg is er enorm veel cut content en zater er bugs in het spel. Maar de gevolgen van de gebeurtenissen in KOTOR II ga je toch wel in TOR zien, al is het maar het bestaan van de Jedi.

Verwijderd

Topicstarter
Het zit er ook wel in vanwege idd canon, maar de focus ligt op de inhoud van KOTOR. M.i. omdat dat nu eenmaal een sterker verhaal, sterkere chars en van Bioware was.

Verwijderd

ben ik de enige die zaterdag om 10.00 pas mag beginnen?

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:55:
Nee, ik ook, maar ik trek me dat niet aan, want ik ben een general tester. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• JeroenNietDoen
Neej hoor Viva, jij mag lekker samen met je oude clan-leader starten >:)

• Apart
Hopelijk is mijn naam nog niet bezet :D

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:02:
[...]

Neej hoor Viva, jij mag lekker samen met je oude clan-leader starten >:)
Ahhh das niet eerlijk , jij hebt een veel grotere Tank dan mij :P

haha maar gelukkig maar,heb al wel een "Gamescom Kwartiertje" achter de rug maar verder nog niks, ik ga voor de Bounty huntard btw ;)
Apart schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:04:
Maakt niet zoveel uit, de characters worden toch allemaal verwijderd aan het eind van dit weekend.
Bioware zet er speciaal voor dit weekend extra servers bij, die na dit weekend weer offline gaan.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
zaterdag 10:00 is dus eigenlijk zaterdag 17:00

• Apart
Metalkai schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:09:
[...]

Maakt niet zoveel uit, de characters worden toch allemaal verwijderd aan het eind van dit weekend.
Bioware zet er speciaal voor dit weekend extra servers bij, die na dit weekend weer offline gaan.
Ik kan niet direct spelen. Moet tot een uur of 19:00 wachten.

Verwijderd

prutser387 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:11:
[...]

zaterdag 10:00 is dus eigenlijk zaterdag 17:00
das wel beter dan kan ik tenminste fatsoenlijk uitslapen haha :P wel leuk om hier allemaal naampjes voorbij te zien komen die ik nog van Vroegah ken van het grote wow topic... daar zat ik nog wat te bladeren gisteren maar zag bijna geen bekende namen meer daar :(

Verwijderd

Topicstarter
Apart schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:04:
Ik had een geweldige naam voor launch, maar nu ze net dat legacy systeem hebben aangekondigd moet ik een bij de voornaam passende RP achternaam verzinnen. ***ZUCHT*** (First world problems)

• Raxious
Security Questions aangepast en nu dus maar ff in een text bestandje gezet en overal opgeslagen.
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:28:
[...]

Ik had een geweldige naam voor launch, maar nu ze net dat legacy systeem hebben aangekondigd moet ik een bij de voornaam passende RP achternaam verzinnen. ***ZUCHT*** (First world problems)
Ach het kan erger.
Collega van me is sinds deze week 9 maanden zwanger en haar man is een enorme SW fan...
Die moet nu dus 2 namen verzinnen. En niet per ongeluk het kind Luke noemen oid ;)

TheS4ndm4n#1919

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik kan ook vrijdag beta testen.. woohooo :D

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:31:
[...]

Ach het kan erger.
Collega van me is sinds deze week 9 maanden zwanger en haar man is een enorme SW fan...
Die moet nu dus 2 namen verzinnen. En niet per ongeluk het kind Luke noemen oid ;)
Het kan nog erger. Bij een van m'n guildies wordt z'n kind dit weekend gehaald = no beta! :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 12:08 ]

• JeroenNietDoen
maar nu ze net dat legacy systeem hebben aangekondigd moet ik een bij de voornaam passende RP achternaam verzinnen.
Waar heb je het over :?
Legacy-systeem houdt in dat al je characters op één server dezelfde achternaam zullen hebben. Aan de hand van deze achternaam kan je op verschillende characters werken aan Legacy punten.
Ik denk dat je het best kan vergelijken met server-wide achievements.

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 17:03

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik kan ook vanaf morgen avond gaan testen/spelen :D
Ik heb de middag vrijgenomen van mijn werk omdat ik ook nog andere dingen moest doen en ik dan niet veel tijd meer zou hebben om te spelen :P
Metalkai schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:25:
[...]

Legacy-systeem houdt in dat al je characters op één server dezelfde achternaam zullen hebben. Aan de hand van deze achternaam kan je op verschillende characters werken aan Legacy punten.
Plus dat het veel makkelijker is om Alts te maken zonder dat je hele guild niet meer weet wie je bent :+
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:08:
[...]

Het kan nog erger. Bij een van m'n guildies wordt z'n kind dit weekend gehaald = no beta! :9
Misschien is het dezelfde :+

TheS4ndm4n#1919

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Metalkai schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:25:
[...]

Kan je deze naam al ergens vast leggen? Of zal dit enkel kunnen bij het aanmaken van een character?
Grompie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:44:
[...]

Kan je deze naam al ergens vast leggen? Of zal dit enkel kunnen bij het aanmaken van een character?
Volgens mij krijg je de mogelijk om de naam te kiezen rond level 10, dus je kan het niet direct reserveren.
Grompie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:44:
[...]

Geen van beide.
Je kan de naam kiezen als je een bepaald punt in het verhaal bereikt.
Ik geloof na de prologueNa chapter 1
How can I unlock the Legacy System?

In the initial character creation screen, players will not be able to provide a Legacy Last Name to their level 1 toon. A character will only gain the privilege of adopting a surname once he or she has finished the Chapter 1 storyline.
What is the Chapter 1 storyline?

SWTOR breaks up the game content into several “Chapters” and the Chapter 1 storyline is believed to encompass the beginner’s zone and an extensive immersion into a character’s chosen class, be it a Bounty Hunter, a Smuggler or any of the other six playable classes.

Previous developer interviews suggest that there will be a total of eight Chapters for each class, with lead writer Daniel Erickson saying one Chapter is comparable to the content of the whole Knights of the Old Republic game.

[ Voor 58% gewijzigd door RocketKoen op 24-11-2011 12:49 ]

TheS4ndm4n#1919

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:44

skoozie

SCSI

Kaap, Viva, leuk jullie ook in TOR te zien, ik mag vrijdag al beginnen, echter heb ik een etentje vrijdag avond en zaterdag overdag (inclusief eten) een verjaardag -O-

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

skoozie schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:48:
Kaap, Viva, leuk jullie ook in TOR te zien, ik mag vrijdag al beginnen, echter heb ik een etentje vrijdag avond en zaterdag overdag (inclusief eten) een verjaardag -O-
We hebben medelijden met je hoor O-)

Verwijderd

Is het door het Legacy-systeem ook mogelijk om dus een (voornaam) te nemen die al gebruikt is, waarbij je achternaam dus zorgt dat je naam uniek blijft?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 12:58 ]

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 12:57:
Is het door het Legacy-systeem ook mogelijk om dus een (voornaam) te nemen die al gebruikt is, waarbij je achternaam dus zorgt dat je naam uniek blijft?
Ik vermoed van niet, aangezien je de legacy naam pas later verkrijgt. In het begin heb je dus alleen nog maar je voornaam, dus word het lastig als iemand anders die voornaam ook heeft.

Je hebt overigens ook display opties voor legacy namen. Je kan het laten zien als echt een achternaam, een titel of helemaal verbergen.

[ Voor 13% gewijzigd door Metalkai op 24-11-2011 13:02 ]

Verwijderd

Daar mogen ze een keer wat op verzinnen, altijd dat gedoe met snel een naam vast zetten blabla. :p
Koppelen aan een soort van account game naam ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2011 13:11 ]

• Apart
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:09:
Daar mogen ze een keer wat op verzinnen, altijd dat gedoe met snel een naam vast zetten blabla. :p
Accounts/characters die 1 jaar niet gebruikt/inactief zijn gewoon naam vervangen naar {datum}{nummer} ofzoiets zodat iemand anders de naam weer kan aannemen. Besluit degene die zoiets ontvangt op zijn account kan dan een gratis name change doen en krijgt een notificatie ofzoiets. Kan me wel in denken dat zoiets veel tijd en onderzoek vraagt wat een minpunt is. (Voor een Beta zou het geen probleem moeten zijn om een leuke, originele naam te verzinnen?)

Verwijderd

Topicstarter
de legacy name is schijnbaar alleen te zien op je legacy pane op dit moment. Je kunt hem schijnbaar niet als titel gebruiken of als zichtbare naam op je char in de open wereld. (zou wel uiteindelijk de bedoeling moeten zijn) Dus je kunt je char wel Scruffy noemen en je legacy name Nerfherder. Maar in-game zie je dus alleen Scruffy nu.

Het is niet cross-server maar alleen op chars op dezelfde server/faction.

Verder:
"Once you have unlocked your Legacy, any and all characters on that server will now contribute to that player's Legacy Experience Points. Much like normal experience points, when you reach certain Legacy thresholds, you will increase your Legacy Level."
Wat dat verder betekent is nog onbekend.

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12
[...]

Legacy is een keuze. Je hoeft het niet te gebruiken. Dus als je geen achternaam wil verzinnen, dan doe je het gewoon niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Verwijderd

Topicstarter
Nadeel is dan dus wel dat je geen collectieve legacy xp op verschillende chars kan verzamelen lijkt mij?

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
Apart schreef op donderdag 24 november 2011 @ 09:22:
Het spel is opzich niet zo zwaar. Als je een laptop/pc hebt van 3 jaar geleden wel :P
Mijn desktop heeft een Radeon HD4870, daar moet het denk ik wel op draaien, denk ik
Mijn laptop heeft een ATI Mobility Radeon HD 5470. Dat zal vast en zeker niet genoeg zijn maar dat maakt me niet zo gek veel uit.

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:02:
Nadeel is dan dus wel dat je geen collectieve legacy xp op verschillende chars kan verzamelen lijkt mij?
Maar wat bereik je dan met die legacy xp :? Ik bedoel, wat is het voordeel om het wel te gaan doen.

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Kaap schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:07:
[...]

Maar wat bereik je dan met die legacy xp :? Ik bedoel, wat is het voordeel om het wel te gaan doen.
http://torwars.com/2011/1...-the-swtor-legacy-system/

Ze willen replayability stimuleren maar wat je bijv. met die punten/legacy levels kan hebben ze zelf blijkbaar ook nog niet duidelijk. In die post praten ze al over een expansion die er pas iets mee doet.
Pagina: 1 ... 18 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)