Nog steeds geen internet en bellen en tv na overstap op Online glasvezel vanaf Lijbrandt (Glashart) glasvezel. Sinds 10 december zou het internet van Online moeten werken. Op 10 december zelf alles geïnstalleerd. Niet dierct telefoon en tv, maar na een belletje werd gezegd dat de installatie in 10 fases verliep en dat het de volgende dag zou werken. Na een hele avond op 10 december te hebben kunnen internetten, de volgende alles maar eens gecontroleerd. Er werkte niets meer. Hierover weer contact opgenomen met Online.nl, deze gingen een dossier aanmaken voor KPN. Omdat er niets in de situatie veranderde maar weer contact opgenomen met Online.nl a 1 euro per gesprek. Daar ging men er vanuit dat de fout wel bij mijn installatie lag. Er zou een monteur worden ingeschakeld die binnen 48 werkuren contact met mij zouden opnemen. Dit was op donderdag, dus het hele weekend en ma, di, geen monteur die belde. Dus woensdag maar weer gebeld. Gelukkig kan ik mijn mail lezen op mijn smartphone. Daar zag ik dat er een email van de monteur binnen was, dat hij op dinsdag 23 december tussen 12:00 en 18:00 langs komt. Dus weer een weekend zonder iets. Ik heb wel via de router een lokaal netwerk en brandt het wifi lampje op de router. Op de Genexis van Online.nl brandt alleen een power en een WAN lampje alleen geen netwerk lampje. Aangezien in internet de eerste dag op mijn Online verkregen apparatuur heeft gewerkt, denk ik niet dat de fout bij mij ligt. Ik zoek het eerder in het soort glasvezel sturing die men gebruikt. Bij Lijbrandt waar ik vaandaan kom gebruiken ze volgens mij WGDO en waarschijnlijk bij Online.nl het WBA. Kan iemand zeggen of hij ook zo'n ervaring heeft gehad en wat er aan is gedaan. Het is namelijk zonde als de monteur voor jan met de korte achternaam komt.
Vanaf 10 december dus geen verbinding meer. Grrrr

(HELP!!! WAT IS ER MIS BIJ ONLINE.NL)