Toon posts:

Ervaring met provider Online.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi
Ik wil op mijn nieuwe adres graag internet + digitale tv, en wil het graag via adsl. Nu keek ik op internet en las dat Online.nl het meeste aanbied voor het minste geld. Iemand ervaring met hun producten en service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ja, in mijn geval heb ik al meer dan een jaar last van een falend product, en geen service.
Tenminste, service die niets doet.
Ook zijn er aan mij veel beloftes gedaan die ze niet na zijn gekomen.

Ik zou je aanraden: liever iets duurder dat wel werkt, dan voor een duppie op de achterste rij.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al 2 jaar online zonder ook maar 1 probleem gehad te hebben...

Maar ehh [Online] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XXI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt prima bij mij, alleen onlangs bij verhuizen dikke crap -.-
Maarja, dat was administratief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 12:33

jep

Ik heb het opgezegd omdat ik UPC ging gebruiken (sneller, betere deal) maar afgezien daarvan werkte het perfect. Ik kan me geen echte storing herinneren en 't kost ook nog eens niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wij hebben het hier al jaren (eerst Wanadoo, toen Orange, nu Online....) en eigenlijk nooit problemen gehad. Die Livebox is wel redelijk crappy maar ik geloof dat ze die niet meer leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wist niet dat r al een topic was , ga gelijk kijken, thx voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bottertje77
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-07-2017
Nog steeds geen internet en bellen en tv na overstap op Online glasvezel vanaf Lijbrandt (Glashart) glasvezel. Sinds 10 december zou het internet van Online moeten werken. Op 10 december zelf alles geïnstalleerd. Niet dierct telefoon en tv, maar na een belletje werd gezegd dat de installatie in 10 fases verliep en dat het de volgende dag zou werken. Na een hele avond op 10 december te hebben kunnen internetten, de volgende alles maar eens gecontroleerd. Er werkte niets meer. Hierover weer contact opgenomen met Online.nl, deze gingen een dossier aanmaken voor KPN. Omdat er niets in de situatie veranderde maar weer contact opgenomen met Online.nl a 1 euro per gesprek. Daar ging men er vanuit dat de fout wel bij mijn installatie lag. Er zou een monteur worden ingeschakeld die binnen 48 werkuren contact met mij zouden opnemen. Dit was op donderdag, dus het hele weekend en ma, di, geen monteur die belde. Dus woensdag maar weer gebeld. Gelukkig kan ik mijn mail lezen op mijn smartphone. Daar zag ik dat er een email van de monteur binnen was, dat hij op dinsdag 23 december tussen 12:00 en 18:00 langs komt. Dus weer een weekend zonder iets. Ik heb wel via de router een lokaal netwerk en brandt het wifi lampje op de router. Op de Genexis van Online.nl brandt alleen een power en een WAN lampje alleen geen netwerk lampje. Aangezien in internet de eerste dag op mijn Online verkregen apparatuur heeft gewerkt, denk ik niet dat de fout bij mij ligt. Ik zoek het eerder in het soort glasvezel sturing die men gebruikt. Bij Lijbrandt waar ik vaandaan kom gebruiken ze volgens mij WGDO en waarschijnlijk bij Online.nl het WBA. Kan iemand zeggen of hij ook zo'n ervaring heeft gehad en wat er aan is gedaan. Het is namelijk zonde als de monteur voor jan met de korte achternaam komt.
Vanaf 10 december dus geen verbinding meer. Grrrr :( :( (HELP!!! WAT IS ER MIS BIJ ONLINE.NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04:34

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Wilko schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:37:
Wij hebben het hier al jaren (eerst Wanadoo, toen Orange, nu Online....) en eigenlijk nooit problemen gehad. Die Livebox is wel redelijk crappy maar ik geloof dat ze die niet meer leveren.
Ik ben ook weg gegaan (contractbreuk) van Orange/Online naar UPC ivbm brakke verbinding.

Voor de tweakers :P binnenkant Livebox.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/5494176526e87/5494176519f7b-Dscf0071.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/5494197878a83/549419786d693-2.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door MCP cloud op 19-12-2014 13:26 ]