mede schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:49:
Ja, per avi de background en de gescrapte thumbnail. Punt is dat ik - laat ik de serie Dora aanhouden als voorbeeld - ik een verzameling DVD's / afleveringen heb van Dora waarvan ik geen idee heb bij welk seizoen ze horen of wat de naam van de (enkele) aflevering is. Ik heb nu één directory Dora en daar 'gooi' ik alles in wat ik heb van Dora (VIDEO_TS, iso, mkv etc... )
Tja.. dan maak je het zelf erg lastig....
Ik heb voor mijn kids nu een apart profiel waar ik films en series in heb staan. Films gaan prima, alleen wil ik voor alle series die ik heb (Dora, Elias, Thomas etc..) één startpunt hebben met alle serie informatie, inclusief afbeeldingen. Wanneer ik de serie open dan wil ik een overzicht van beschikbare bestanden hebben die ik met één klik af kan spelen.
Als ik bijv. de serie Dora open dan wil ik de DVD 'Dora DVD colletie 1' kunnen starten, of 'Dora - ontdek de wereld.iso'
..want waar denk je dat xbmc die informatie vandaan moet gaan halen?
Jouw dvd bestanden hebben blijkbaar een indeling die niet overeenkomt met de informatie die op inter
net beschikbaar is, maar toch wil je vasthouden aan die dvd's menu's.
Wat vind je van de volgende "oplossingen".
- Dora niet laten scrapen maar zelf nfo's opstellen, en alle video_ts mappen omzetten naar iso's.
- Je eigen dvd's met menu's maken.
Bij beide oplossingen maak je overigens geen gebruik van de library.
[
Voor 3% gewijzigd door
job op 02-07-2012 00:14
]