Topics weren uit de forumindex

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:30
Is er eigenlijk een manier om op Tweakers bepaalde topics te weren? Of de topics die ik aangeef?

* Joseph weet niet of de HK de juiste plaats is, hij ziet een eventueel schopje vanzelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 08:15
Welke topics zou je willen weren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor zover ik zie kan je alleen hele fora daar weren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01:30
* Joseph mompelt iets over UserScripts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13

rammes

koekebakker 1e klas

ja dat kan :> 8)7
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-oPhDyHebkfI/TWLM0oCRLcI/AAAAAAAAAHY/idn6wz8czfM/s1600/tipp_ex.jpg

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

SChief schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:09:
[...]

Voor zover ik zie kan je alleen hele fora daar weren. :P
Shit, je hebt gelijk.

Maar aan de andere kant, de forumindex is gewoon een overzicht van welke subfora er is, daar staan sowieso geen topics in. Vandaar m'n reactie.

[ Voor 30% gewijzigd door RaZ op 03-08-2011 17:12 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 00:17

Twhomp

Stayin' Alive

En als die feature toch wordt geïmplementeerd (as if),...

... is het dan ook mogelijk te maken dat je bepaalde users op je eigen zwarte lijst kan zetten? Zodat je hun posts niet ziet?

Dat zou ook tof zijn :Y

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 18:34

Bestla

Kvinne

Dan heb ik daar meteen iemand voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dit is niets voor HK maar voor LA. Overigens is zo'n discussie al eens gevoerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twhomp schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:25:
... is het dan ook mogelijk te maken dat je bepaalde users op je eigen zwarte lijst kan zetten? Zodat je hun posts niet ziet?

Dat is absoluut niet tof, want dan krijg je de mafste discussies waarin mensen drie keer hetzelfde zeggen omdat de helft elkaars posts niet kan zien. Als je iets niet wil lezen, dan skip je het maar gewoon. Niemand dwingt je die posts te lezen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

crisp

Devver

Pixelated

Nee, we zijn een sociaal medium.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

NMe schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:32:
Als je iets niet wil lezen, dan skip je het maar gewoon. Niemand dwingt je die posts te lezen. ;)
Dat is met sommige users flink lastig.

En sowieso is het onmogelijk om tekst niet te lezen, zo werkt het brein niet ;) (zodra je tekst ziet, lees je die ook meteen).

Ik snap ook wel dat het praktisch gezien een onhandige feature zou zijn, maar sommige users zijn zo ergerlijk aanwezig op GoT dat dat soort functionaliteit wel gewenst zou zijn :Y
crisp schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:34:
[...]

Nee, we zijn een sociaal medium.
Wat je meteen heel fraai illustreert :D

/poging tot topickaping

[ Voor 20% gewijzigd door Twhomp op 03-08-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twhomp schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:40:
Ik snap ook wel dat het praktisch gezien een onhandige feature zou zijn, maar sommige users vragen wel om dat soort functionaliteit :Y
Dan hebben sommige users pech. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wel kan je als ik het goed heb met Custom-CSS posts van bepaalde gebruikers een andere kleur geven.
heb het niet uitgetest, en heb even niet de middelen om dat te controleren. En mocht dat niet kunnen is het meteen een verkapte feature-request :P

Wiethoofd O-) ..?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Haha, ook een manier. Maak je de body van de posts van bepaalde users gewoon zwart, kan je ook niet "per ongeluk" de tekst lezen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

En dan quote iemand dat, en dan, en dan, vergaat wereld! :p

Ik vind het nogal overdreven om meteen users niet te willen kunnen lezen.
Trouwens, dit kwam bij de vorige request om topics uit de actieve lijst te halen ook meteen naar voren iirc. Kan hem zo 1,2,3 niet vinden alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ben ik nu de enige, of vraagt half GoT zich af wat 'ie verkeerd doet in jouw ogen? :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

CodeCaster schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:05:
[...]

Ben ik nu de enige, of vraagt half GoT zich af wat 'ie verkeerd doet in jouw ogen? :P
Welke user? O-)
crizyz schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:00:
En dan quote iemand dat, en dan, en dan, vergaat wereld! :p

Ik vind het nogal overdreven om meteen users niet te willen kunnen lezen.
Niet "meteen": 'men' ergert zich al jaren aan 'sommigen'. Alle "dan-lees-je-er-maar-overheen"-platitudes ten spijt, blijft dat een 'feit'.

Een hoop '-en en "-en in één zin :+
Trouwens, dit kwam bij de vorige request om topics uit de actieve lijst te halen ook meteen naar voren iirc. Kan hem zo 1,2,3 niet vinden alleen.
Kan je nagaan. Dat wist ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er users zijn die naar je mening de sfeer verpesten, dan maak je een topicreport aan en wordt er naar gekeken. Heb je dat structureel met meerdere users en de crew ziet in geen van die gevallen noodzaak de personen aan te spreken, kaart je het een keer aan bij het doktersteam. Komt daar niets uit dan zou ik eens een spiegel opzoeken ... maybe it's YOU ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Dat laatste lijkt me heel sterk :+

Feit blijft wel dat (blijkbaar) meerdere users graag de besproken functionaliteit willen (en die hebben "gewoon" pech 8)7), dus er is grond voor. Dat the powers that be daar niet op in willen gaan is hun goed recht, maar bagataliseer het aub dan niet.

Dat TR-en, heel misschien is dat geen slecht idee, wie weet dat het helpt. Ik denk persoonlijk dat als ik consequent TR's aanmaak, dat jullie mij zat worden en dan maar kwaadschiks het probleem gaan negeren (dus dat ik mijn moet stoppen met TR-en, in plaats van de oorzaak aan te pakken of een oplossing te verzinnen (zoals die in dit topic wordt aangedragen)).

I'll think about it, toevallig kwam dit punt namelijk op (en ging dit topic eigenlijk ergens anders over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk zijn er meerdere users die het zien zitten. Het had me ernstig verbaasd als er tussen de 417.525 accounts niet iemand met gelijke stemming was geweest ;) Dat zeg ik niet om te bagatelliseren, maar wel om alleen al in perspectief te plaatsen dat er héél veel dingen op de wensenlijst staan maar de devtijd beperkt is. Afgezien van het punt dat een wens van een X aantal personen die zich melden nog helemaal niet automatisch betekent dat het ten goede is van de community als geheel, of dat zelfs maar een significant deel er net zo over denkt. De conclusie dat er grond voor is *zou* je op basis van enkel dit topic inderdaad kunnen trekken - een eenzame zandkorrel weggewaaid uit de woestijn is ook "grond" ;)

Dan structureel, zie ik het ook niet zitten; om deel te nemen aan een topic zal je alle inhoud moeten kunnen wegen. Ik stel me al een hele spiraal van herhaling voor waarbij driehoeksverhoudingen (of meer) van ignore settings zitten. Los daarvan, zoals eerder gezegd, is het ook een sociaal medium. Je blokkeert ook niet dat je je buurman niet meer ziet omdat ie steeds zo'n lelijk groen shirt aan heeft. Of andersom, trek die buurman een keer apart, en probeer de achtergrond te achterhalen waarom dat lelijke groene shirt gedragen wordt - misschien kom je wel op begrip uit, of ook heel goed mogelijk, besefte de persoon niet dat het gruwelijk was en is hij heel blij met de feedback.

En ook precies zoals in het echte leven, meld je het bij de politie als er baldadige jeugd voor je deur staat. Die kan dan helpen kijken naar mogelijke oplossingen. Een buitenstaander kijkt vaak met andere ogen en geeft nieuwe inzichten. En dan ook nog zoals in het echte leven, hebben we als het echt te gortig wordt ook hier een zwart busje beschikbaar om te storende factoren weg te nemen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Een zwart busje? Je maakt me wel nieuwsgierig :D

Maar ik snap je punten en die betwist ik ook zeker niet. Het is alleen jammer dat tussen "alles is goed" en "die user maakt het nu te bont" er een heel traject zit waar de 'onschuldige' user zich ergert en maar het moet zien te negeren. Ik vind dat wel eens frustrerend dat de goeie onder de kwaaie lijden.

Maar zoals je zelf zegt: het is net IRL ;)

Oh well, het is niet anders. No sweat. Ik denk ook dat we het zo langzamerhand ook wel doodgeluld hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verkiezingsuitslag is binnen !!!
Niet alle users zijn even lief, sommige zelfs evil. 577 mensen waren het er unaniem over eens dat je zeef (en zijn beruchte zwarte, ongemarkeerde busje) beter niet tegen kan komen en kreeg daarom ook 100% van de stemmen.
Ik zou zeggen, hanteer de search, en have fun! ;)

Overigens is er zeker het besef dat er tijd zit in een sturings- of uiteindelijk afscheidstraject. We proberen er een goede balans in te houden natuurlijk. Recidiven van de straat houden, the whole shabang - en dat gaat beter als er aangifte TRs gemaakt worden.
Ja, af en toe is het bijna eng hoe een community van >400.000 accounts gaat lijken op de maatschappij O-)

En voor de goede orde: alle input wordt zeker altijd gewaardeerd. We gaan er misschien niet altijd direct 100% in mee, maar het is een waardevolle bron als zaken terug blijven komen, met nieuwe inzichten en nieuwe argumenten. Zonder feedback wordt het ook vrij lastig dingen te verbeteren. So keep it coming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

om even terug te komen op het oorspronkelijke verzoek. Ik zou best sommige topics willen filteren uit mijn AT. Ik heb meer dan een maand gereageerd in het spel en typefoutjes topic en nog komt die elke keer terug in mijn AT lijst. Zo zijn er nog wel meer topics waar ik geen interesse meer in heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

TrailBlazer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:44:
om even terug te komen op het oorspronkelijke verzoek. Ik zou best sommige topics willen filteren uit mijn AT. Ik heb meer dan een maand gereageerd in het spel en typefoutjes topic en nog komt die elke keer terug in mijn AT lijst. Zo zijn er nog wel meer topics waar ik geen interesse meer in heb,
Dat verzoek is er al een tijdje: Topics verwijderen uit myReact

Daar staan we niet negatief tegenover, echter hebben we nog geen tijd gevonden om dat te realiseren.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

AW_Bos schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:47:
Wel kan je als ik het goed heb met Custom-CSS posts van bepaalde gebruikers een andere kleur geven.
heb het niet uitgetest, en heb even niet de middelen om dat te controleren. En mocht dat niet kunnen is het meteen een verkapte feature-request :P

Wiethoofd O-) ..?
Kan niet, kan ik je zo al vertellen :P

TrailBlazer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:44:
Waar crisp het ene topic aanhaalt vond ik de andere nog in m'n browsehistory: [feat] Uitschrijven voor bepaalde active topics

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
Wiethoofd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:52:

Kan niet, kan ik je zo al vertellen :P
alleen custom css niet natuurlijk, icm met greasemonkey kom je natuurlijk een heel eind ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:52:
[...]

Waar crisp het ene topic aanhaalt vond ik de andere nog in m'n browsehistory: [feat] Uitschrijven voor bepaalde active topics
Ik wist dat er nog 1 was, thanks :)

Intentionally left blank

Pagina: 1