Natuurlijk zijn er meerdere users die het zien zitten. Het had me ernstig verbaasd als er tussen de 417.525 accounts niet iemand met gelijke stemming was geweest

Dat zeg ik niet om te bagatelliseren, maar wel om alleen al in perspectief te plaatsen dat er héél veel dingen op de wensenlijst staan maar de devtijd beperkt is. Afgezien van het punt dat een wens van een X aantal personen die zich melden nog helemaal niet automatisch betekent dat het ten goede is van de community als geheel, of dat zelfs maar een significant deel er net zo over denkt. De conclusie dat er grond voor is *zou* je op basis van enkel dit topic inderdaad kunnen trekken - een eenzame zandkorrel weggewaaid uit de woestijn is ook "grond"
Dan structureel, zie ik het ook niet zitten; om deel te nemen aan een topic zal je alle inhoud moeten kunnen wegen. Ik stel me al een hele spiraal van herhaling voor waarbij driehoeksverhoudingen (of meer) van ignore settings zitten. Los daarvan, zoals eerder gezegd, is het ook een sociaal medium. Je blokkeert ook niet dat je je buurman niet meer ziet omdat ie steeds zo'n lelijk groen shirt aan heeft. Of andersom, trek die buurman een keer apart, en probeer de achtergrond te achterhalen waarom dat lelijke groene shirt gedragen wordt - misschien kom je wel op begrip uit, of ook heel goed mogelijk, besefte de persoon niet dat het gruwelijk was en is hij heel blij met de feedback.
En ook precies zoals in het echte leven, meld je het bij de politie als er baldadige jeugd voor je deur staat. Die kan dan helpen kijken naar mogelijke oplossingen. Een buitenstaander kijkt vaak met andere ogen en geeft nieuwe inzichten. En dan ook nog zoals in het echte leven, hebben we als het echt te gortig wordt ook hier een zwart busje beschikbaar om te storende factoren weg te nemen
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 03-08-2011 19:55
]