Na het lezen van de FAQ, regels en BBG aanschaf threads ben ik super nieuwsgierig geworden naar die Hazro 27 inch monitoren. Ik heb nog niemand negatief er over zie praten, maar vraag me nu af of iemand hem daadwerkelijk heeft besteld. Zoja, zou diegene dan misschien zijn ervaring willen delen.
Daarnaast heb ik wat andere vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden.
- Ik heb dus gelezen dat schermen een zogenaamd native resolutie hebben. De resolutie waarop het scherm eigenlijk is ontworpen. Bij deze Hazro is dat hoger dan 1920x1080, nl. 2560 x 1440. Echter denk ik wel dat ik ga gamen op 1920x1080. Is dit dan een probleem? Heb je dan een scaler nodig om 1920x1080 goed scherp te kunnen weergeven? Op TFT central staat dat er in het WA model 2 scalers ziten, maar ze refereren dan steeds naar 10 en 8 bit. Ik snap dit niet zo goed, denk dat ik een denkfout maak hier. Daarnaast zeggen ze ook dat de inputlag 3x zo hoog wordt bij de WA versie door juist die scalers. help!
- 'het dooie pixelverhaal'
in de BBG lees eerst topic staat dat als er geen class staat opgegeven je ervanuit moet gaan dat het een class I scherm is, maw, dus foutloos moet zijn. Toch vind ik dit tricky. Weet iemand hoe dit met Hazro zit? Ik kan het zelf niet echt vinden. Als het scherm uit NL zou komen zou ik het niet zo erg vinden, maar ff heen en weer naar ENG is natuurlijk niet handig
Ik heb zoiets dat als het een Class I monitor zou zijn dat je dat toch als verkoopargument op je website zou zetten.
- Zijn er nog meer mensen geintereseerd om zo een scherm te kopen? Ik heb namelijk in mijn mail naar Hazro geschreven dat ik geintereseerd ben om meerdere schermen te kopen. Aanvankelijk voor het bedrijf waar ik werk, maar als dit niet door gaat kunnen we misschien als tweakers onder elkaar wat regelen. De onderstaande reply van Hazro op mijn email geeft aan dat er iets te regelen valt.
Na contact opgenomen te hebben met de resellers van Hazro zelf zeiden ze het volgende:
Daarnaast heb ik wat andere vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden.
- Ik heb dus gelezen dat schermen een zogenaamd native resolutie hebben. De resolutie waarop het scherm eigenlijk is ontworpen. Bij deze Hazro is dat hoger dan 1920x1080, nl. 2560 x 1440. Echter denk ik wel dat ik ga gamen op 1920x1080. Is dit dan een probleem? Heb je dan een scaler nodig om 1920x1080 goed scherp te kunnen weergeven? Op TFT central staat dat er in het WA model 2 scalers ziten, maar ze refereren dan steeds naar 10 en 8 bit. Ik snap dit niet zo goed, denk dat ik een denkfout maak hier. Daarnaast zeggen ze ook dat de inputlag 3x zo hoog wordt bij de WA versie door juist die scalers. help!
- 'het dooie pixelverhaal'
in de BBG lees eerst topic staat dat als er geen class staat opgegeven je ervanuit moet gaan dat het een class I scherm is, maw, dus foutloos moet zijn. Toch vind ik dit tricky. Weet iemand hoe dit met Hazro zit? Ik kan het zelf niet echt vinden. Als het scherm uit NL zou komen zou ik het niet zo erg vinden, maar ff heen en weer naar ENG is natuurlijk niet handig
- Zijn er nog meer mensen geintereseerd om zo een scherm te kopen? Ik heb namelijk in mijn mail naar Hazro geschreven dat ik geintereseerd ben om meerdere schermen te kopen. Aanvankelijk voor het bedrijf waar ik werk, maar als dit niet door gaat kunnen we misschien als tweakers onder elkaar wat regelen. De onderstaande reply van Hazro op mijn email geeft aan dat er iets te regelen valt.
Na contact opgenomen te hebben met de resellers van Hazro zelf zeiden ze het volgende:
Many thanks for showing interest in Hazro monitors. Warranty on all Hazro monitors is 36 months regardless of the customers location. As your based in the EU, there are no import costs involved and you only pay additional shipping.
Overclcockers are a UK only reseller. We service international customers directly.
The panels are glossy with or without the glass. We suggest that you purchase non-glass versions if reflections are an issue.
Whilst we haven't announced it yet, the HZ27WA will be swapped with a new model titled 'HZ27WD' [the only difference will be that this will have Displayport along with all the additional ports found on the HZ27WA]. Also, we don't actually sell non-glass models directly from our site but can do if a few units are ordered.
If you would like to purchase 5 sets directly from Hazro, I suggest you contact our Sales Manager who may reduce the price or offer you an better deal than whats published on the website.