Ik open deze topic omdat het me handiger lijkt om de ontstane problemen na een OFFICIELE upgrade naar 2.3 die door HTC aangeboden wordt samen te bundelen in 1 topic. Gewoon om andere topicjes leesbaar te houden en men elkaar sneller kan helpen.
Noot: de meeste mensen schijnen niet te begrijpen of te weten dat de officiele HTC 2.3 rom (nog) niet te rooten is. Geen idee hoe lang dat zou duren en of ie ooit te rooten is maar nu op dit moment is dat nog niet het geval en je kan dus niet als je niet tevreden ben over de update ff gaan zitten rooten en een custom rom installeren.....
Voor custom ROMs (aangepaste niet-officiele roms) is er al een ander topic beschikbaar: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3
Voor gewone prietpraat over de HTC Desire: HTC Desire - Deel 7
Enkele voorbeelden die ik tegenkwam in andere topicjes:
Noot: de meeste mensen schijnen niet te begrijpen of te weten dat de officiele HTC 2.3 rom (nog) niet te rooten is. Geen idee hoe lang dat zou duren en of ie ooit te rooten is maar nu op dit moment is dat nog niet het geval en je kan dus niet als je niet tevreden ben over de update ff gaan zitten rooten en een custom rom installeren.....
Voor custom ROMs (aangepaste niet-officiele roms) is er al een ander topic beschikbaar: [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3
Voor gewone prietpraat over de HTC Desire: HTC Desire - Deel 7
Enkele voorbeelden die ik tegenkwam in andere topicjes:
Anoniem: 259643 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:40:
[...]
Ik heb voor deze voor deze update een volledige backup gemaakt met Titanium en deze op mijn sd kaart gezet. Vervolgens het ik de officiële rom van HTC geïnstalleerd. Dit heeft er voor gezorgd dat mijn telefoon niet meer geroot is en ik dus mijn backup niet terug kan zetten. Unrevoked 3.32 en Gingerbreak 1.2 lijken niet niet te werken.
Als iemand weet hoe ik dit moet oplossen hoor ik het graag.
Anoniem: 207664 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:05:
Wat is dat nu... Ik installeer na de update Handcent opnieuw en nu heb ik plots root access nodig om de LED-melding aan te passen? Dat ging voorheen gewoon zonder...
Op de frontpage nieuws: HTC voorziet Desire van Gingerbread is het volgende te lezen:Alex) schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:48:
Hm, ik dacht dat HTC allerlei dingen (zoals sms-berichten) automatisch back-upte, dat stond voor de flash ook aan. Na flashen weer aangezet, maar m'n sms-berichten zijn toch niet terug
Door Antiloop, maandag 1 augustus 2011 17:40
Score: 0
even toestel geupdated, batterij wou niet meer opladen (gaf ook uitroepteken aan boven in het scherm)
moest deze even uit het toestel halen, nu laad ie weer wel op (2400mAh accu)
verder kan ik niet zeggen dat ik al voelbaar verschil merk, hopen dat ie nu langer dan 12-18 uur meegaat op een dag
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 02-08-2011 20:37 ]