Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Aikon
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Op zich een prima idee, maar het programma moet dan een keep alive sturen lijkt me. Nou ja, wachten op een hack dat ik kan downgraden of wat dan ook.

• TD-er
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13-11 14:08
Heb ik eindelijk tijd om mijn Desire naar 2.3 te updaten, kan ik de ruu nergens vinden.
Op diverse sites en ook op de frontpage wordt verwezen naar htcdev.com of andere URL's die uiteindelijk daar naar doorlinken. Maar nergens kan ik de ROM voor de Desire vinden.

Heeft HTC 'm ingetrokken?
Iemand een linkje waar 'ie te vinden is?
(uiteraard in het Engels, mocht er een onderscheid zijn, want hier liever geen NLse software)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Osiris
  • Niet online
quote:
TD-er schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:53:
Heb ik eindelijk tijd om mijn Desire naar 2.3 te updaten, kan ik de ruu nergens vinden.
Op diverse sites en ook op de frontpage wordt verwezen naar htcdev.com of andere URL's die uiteindelijk daar naar doorlinken. Maar nergens kan ik de ROM voor de Desire vinden.

Heeft HTC 'm ingetrokken?
Iemand een linkje waar 'ie te vinden is?
(uiteraard in het Engels, mocht er een onderscheid zijn, want hier liever geen NLse software)
quote:
bitjesmaker schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:52:
[...]

http://htcdev.com/ > Kernel Source Code>See downloads>Android 2.3 (Gingerbread) Upgrade for HTC Desire

Hij zit er wel maar je moet nog wat doorklikken...

• TD-er
Zo nee dat is logisch, 'm onder de noemer "kernel source" te hangen.
Aangezien er in andere posts verwezen werd naar "bovenste link" dacht ik dat de site aangepast was.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Osiris
  • Niet online
De site is ook aangepast ;)

Ik wist 't ook niet hoor, had hem al van de vorige gehaald. :)

• cocico
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 10:43

cocico

Citroën DS 23 IE

• Ik krijg regelmatig vastlopers sinds 2.3 (daarvoor NOOIT): ik krijg 't scherm niet meer aan, enkel batterij uithalen werkt dan nog :X
  • Niet echt de indruk dat ik méér ruimte heb, wel integendeel!
  • Ook soms vastlopen bij camera app
  • Gisteren moest ik tot 4x toe proberen om via USB een 1GB groot filmpje (gemaakt met de Desire in 720p mode) op mijn PC te krijgen. Dit stokte ergens halverwege, en toen kreeg ik de SD-kaart niet meer gemount, wéér heropstarten dan
Al bij al vind ik mijn Desire een klein beetje een miskoop (camera is niet té best, speaker klinkt bagger, 2.3 is niet wat ik er van verwacht had). En dan te weten dat ik de SE X10 wou maar dat niet deed omdat ze daar geen 2.3 voor zouden uitbrengen >:)

Als ik even wat tijd heb, zet ik er een custom ROM op!

• Mattie B
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 21-09 10:43
ik gebruikte voor de update vaak de app autoblog.nl
als ik nu in de market zoek naar autoblog staat er bovenaan het scherm: 4 resultaten gevonden.
maar er staan maar 3 apps en de autoblog.nl app zit daar helaas niet tussen.
ik heb ook even op de HTC legend van mijn vriendin naar autoblog gezocht, daar staat de autoblog.nl app wel bij de resultaten..
autoblog is ook wel via de website te lezen, maar vond de app toch een stuk makkelijker

Canon EOS 400D, Canon 18-55mm 3.5-5.6, Canon 50mm 1.8 Tamron 70-300mm 3.5-5.6

• TD-er
Zo zijn er meer apps die nog niet voor Desire met 2.3 zijn vrijgegeven in de market.

Ik heb trouwens het idee dat het afhandelen van de toetsen ook is aangepast.
Soms moet je wel 3x klikken om menu te krijgen. Het menu verschijnt dan wel heel even, maar is ook meteen weer weg.
Hetzelfde met de andere toetsen, maar die gebruik je niet zo vaak. (back gebruik je ook wel vaak, maar die heeft geen 'undo' als je het nog een keer indrukt)

• Swennienl
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-01-2017
Ik ben min of meer wel tevreden met de update. Kleie visuele verbeteringen.

Het idee dat de batterijverbruik ook beter is.

Ik heb alleen als ik gebeld wordt, en ik me telefoon uit me broekzak haal dat die de verbinding weg klikt ofzo. En dat ik dan een gemiste oproep heb. Laatste 10 ker iets van 5 keer gebeurd. Dat is best irritant.

Iemand een idee ?

• bitjesmaker
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 24-05-2012
Bekende bug. Ik denk dat er niets anders opzit dan een custom rom te flashen....

• Mad Marty
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 11-11 20:46

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

quote:
Swennienl schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:43:
[...]

Ik heb alleen als ik gebeld wordt, en ik me telefoon uit me broekzak haal dat die de verbinding weg klikt ofzo. En dat ik dan een gemiste oproep heb. Laatste 10 ker iets van 5 keer gebeurd. Dat is best irritant.

Iemand een idee ?
Ik heb hier ook last van, alleen bij mij neemt-ie juist op, in plaats van wegklikken. Ik heb het maar 'opgelost' door Widgetlocker aan te laten als er gebeld wordt, zodat ik die eerst nog moet wegsliden. Niet ideaal, maar het werkt wel. Als er iemand een betere oplossing heeft, dan hoor ik dat ook graag :)

Rail Away!

• 419837
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2011
Na de upgrade naar Gingerbread werkt bij mijn HTC Desire het trilalarm niet meer. Ook de tril-feedback tijdens het typen werkt niet meer. Is dit een bekend probleem? Heeft iemand een woraround gevonden?

• TD-er
quote:
bartemp schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:10:
Na de upgrade naar Gingerbread werkt bij mijn HTC Desire het trilalarm niet meer. Ook de tril-feedback tijdens het typen werkt niet meer. Is dit een bekend probleem? Heeft iemand een woraround gevonden?
Trilfunctie werkt hier wel naar behoren.
Heb je misschien settings terug gezet?
* TD-er heeft alleen calls en SMS-jes terug gezet en verder alles schoon geinstalleerd na de update.

• 419837
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2011
quote:
TD-er schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:11:
[...]

Trilfunctie werkt hier wel naar behoren.
Heb je misschien settings terug gezet?
* TD-er heeft alleen calls en SMS-jes terug gezet en verder alles schoon geinstalleerd na de update.
Grappig: Ik heb 2 dagen voor de upgrade de beschadigde onderkant van mijn mobiel vervangen. Ik kom er net achter dat daar het trilelement in zat. Gelukkig had ik de oude onderkant nog, dus trilelement overgezet en het werkt weer.

Niks mis met Gingerbread !

• gerardhd
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 30-08-2018
Vorige week liep mijn Desire opeens vast... het scherm gaf allemaal strepen en ik kon er niets meer mee doen.
Na het verwijderen en terugplaatsen van de batterij gaf het toestel nog steeds geen normaal beeld.
Ik zag alleen een donkergroene waas, alleen de opstart deun hoorde ik l en de menu knoppen gaven licht.
Hard resetten bood geen soelaas.
Nu is de Desire vorige week opgehaald door Dynafix..ik ben benieuwd wat het probleem is en of ze het hebben kunnen fixen. Ik heb het toestel 10 maanden lang probleemloos kunnen gebruiken.

• bitjesmaker
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 24-05-2012
Je kan beter hier reageren HTC Desire - Deel 7

Dit topic was min of meer om mensen bewust te maken niet zomaar naar 2.3 te upgraden. Nu is dat verleden tijd aangezien 2.3 nu wel te rooten is.

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En daarmee gaat dit topic dus ook dicht. Veel plezier in HTC Desire - Deel 7

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True