Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
IKEA Expeditmessi schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:55:
Nice! Wat voor bureau is dat? (Ben ook net verhuisd en zoek nog een goed bureau voor de mac(s))
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Heel strakjd1987 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:53:
Ik ben vorige week verhuisd, dus een nieuw huisje voor mijn Mac! Een van de reden om te verhuizen was dat dit appartement een extra kamer had waar ik mijn kantoor voor mijn bedrijf kon houden. Ideaal voor mij en als ik groter wil kan ik op de vleugel die aan dit gebouw vastzit een kantoor bij huren, super handig![]()
Het pand is een oud kantoorpand, dat in 2006 is omgebouwd tot appartementencomplex en tot rijksmonument is verklaard. Prachtige grote hal bij de ingang vol kunst. Ik zit op de derde verdieping, wat de directievleugel was. Om de zoveel meter zijn er mooie glas-in-lood ramen. Vanuit mijn kantoor kijk ik precies op eentje uit:
Je ziet trouwens een Mac Pro 2010 met twee 23" Samsung(de ironie) schermen, iPhone 4 16GB en iPad 1 32GB Wifi. In de hoek een Pelicase 1560 met cameragear en statief, slider en boompole. Heel prettig werken zo
Staat dat niet vreselijk in de weg?
@Releases. Ik heb een filmproductiebedrijf en heb beetje goede audio nodig om audio te monitoren. Is een Pioneer 5.1 setje die ik als 2.1 set gebruik. Komt lekker geluid uit. Ik wil nieuwe studiomonitor speakers als ik een groter bureau heb. Ik ben gelukkig niet zo groot, dus zet de voetjes gewoon op de printer
[ Voor 41% gewijzigd door jd1987 op 08-09-2011 17:59 ]
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Anoniem: 87842
Anoniem: 217295
Nu wil ik niet kritisch doen,maar als je een filmproductiebedrijf hebt dan verwacht ik toch wel deftige monitors om te beginnen en geen afgedankt 5.1 setje.Hoe kan je nu audio monitoren als je dat op zo een setje afspeeld,2.1 dan nog weljd1987 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 17:57:
Haha is een 2x4 Expedit kast van Ikea met aanklikbureau. Kast is €50,-, bureau €35,- Ik wil snel een nieuwe want hij is een beetje gammel geworden na de verhuizing. Bovenste plaat zit niet meer vast aan de voet van het bureau.
@Releases. Ik heb een filmproductiebedrijf en heb beetje goede audio nodig om audio te monitoren. Is een Pioneer 5.1 setje die ik als 2.1 set gebruik. Komt lekker geluid uit. Ik wil nieuwe studiomonitor speakers als ik een groter bureau heb. Ik ben gelukkig niet zo groot, dus zet de voetjes gewoon op de printer

Nou, ik noem dat niet kritisch maar gewoon realistischAnoniem: 217295 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:23:
Nu wil ik niet kritisch doen,maar als je een filmproductiebedrijf hebt dan verwacht ik toch wel deftige monitors om te beginnen en geen afgedankt 5.1 setje.Hoe kan je nu audio monitoren als je dat op zo een setje afspeeld,2.1 dan nog welIs net hetzelfde als een doktor die "nog" geen stethoscoop heeft en dan maar een mooi glas gebruikt om te luisteren
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nu word het tijd dat ik mijn 'setupje' eens ga delen!
Dus bij deze(telefoon foto):

setup by pmaal2, on Flickr
Gister mijn standaard, keybord, trackpad en afstandsbediening binnen gekregen. Nu is mijn setje compleet
De inhoud:
MacBookPro6,2, 2,53 Ghz, 8GB (op een Raindesign Mstand)
2x Extern HD (250 GB & 1 TB)
Speakers via Akai stereo (SR-425)
Samsung SyncMaster 931BW
Links op de speaker: Canon 450d 18-55mm & 55-250mm
En een mooi rond raam om af en toe de straat in de gaten te houden
Anoniem: 418245
Nu alleen nog eens kijken voor de aluminium Apple Remote. Sorry voor de crappy foto, trouwens - ik moet 'ns nieuwe batterijen kopen voor de camera. School is weer begonnen, te weinig tijd...

Ik ben er gewoon te lui voor:O

Wat te zien:
USB - LAN converter
HDMI converter
iPhone 4, 16GB
Macbook Air 11", 128GB
SuperDrive
iPad 2 32GB
Trackpad
Wireless keyboard
Wireless Mouse
Wat niet direct op de foto te zien
Mijn Bugatti Veyron Supersport met 1200 PK, alleen begrensd op 415 vanwege de banden
Airport Extreme
Airport Express
2 Servers
Canon EOS
[ Voor 70% gewijzigd door Toppe op 10-09-2011 10:12 . Reden: Toch maar even een foto gedropt... ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Mooie setup! Leuk boodschappenkarretje, trouwens, die Bugatti.

Wat je ziet:
- iMac 20"
- Samsung CLX-2160N laserprinter
- Apple Aluminium Keyboard
- Apple Magic Mouse
- iHub 2
- Western Digital MyPassport 500GB
- SanDisk Cruzer 8GB
- Sims 3 (FTW)
- flesje prikwater
Wat je niet ziet:
- LaCie externe HDD 500GB
- LG KM900 Arena 8GB (fotomaker)
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 418245 op 10-09-2011 11:51 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heel ergRivanov schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 11:48:
Doet dat zeer? Prikwater.
Dit is het resultaat na een zaterdagochtend opruimen
http://christvanweert.nl/pics/tweakers/P9100828.JPG
Wat zie je:
Tv-opstelling:
Samsung 32'' LCD TV LE32B554
XBOX 360 Arcade HDMI
AC Ryan Play!On HD2 met 2TB HDD
Bureau:
Macbook Pro 13'' (Mid 2010)
- 2,4 Ghz Core2Duo
- 8GB RAM
- 500 GB 7200RPM HDD
Bose Companion 2 speakerset
Ikea Bureaulamp
iPhone 4 16GB incl. dockingstation
Philips 244e 24'' monitor
Ratscar bureaulegger
Magic Trackpad
Wired Keyboard
Magic Mouse
HP Officejet 4500 Wireless All-in-One
WD MyBook 1TB
[ Voor 3% gewijzigd door Christ1000 op 10-09-2011 13:01 ]
Gaude et aude
Nee, deze zit aan de achterkant vast met een spanband.. Dus dat is allemaal onder controle!Cum Grano Salis schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:16:
Staat je tv niet op het punt om te springen? Verder nette kamer.

Wat we zien:
- Apple iMac 27" 2.93 GHz Intel Core i7 12GB geheugen met Mac OS X Snow Leopard (2010 model)
- Apple Keyboard met numeriek toetsenblok (Nederlands)
- Apple Magic Mouse + Mobee Magic-oplader
- Western Digital 3TB MyBook USB3.0
- iPhone 4 32GB + Just Mobile Xtand
- Apple Wireless Keyboard - Internationaal Engels
- iPod classic 160GB (2007 model) + Apple Universal Dock
- iPod touch 8GB (1e generatie)
- MacBook 2,4 GHz Intel Core 2 Duo 4GB geheugen met Mac OS X Lion (early 2008 model)
- Logitech V470 Cordless Laser Mouse (Bluetooth)
- Samsung SyncMaster 940MW LCD TV/Monitor
- Yamaha RX-V365 AV Receiver (met bijgeleverde speakers + JBL Northridge e20 als front)
De deur van de kast heb ik in tweeën gezaagd zodat de versterker en dvd-speler zichtbaar zijn.
Achter de onderste deur staat de Windows bak mooi uit beeld en eronder staat de Linksys router voor wifi (altijd goed bereik bij mijn bureau
Verder heb ik ook nog een PowerMac G4 die ik als download computer gebruik.

Specs:
Mac Pro 2010
2,8GHz quad-core Xeon
24GB RAM
Crucial m4 64GB ssd
2x 1TB harddisk
2x 30" Cinema Display
USB Keyboard
Magic Trackpad
Logitech Performance MX muis
Bowers & Wilkins DM601 S3 speakers
Yamaha YST-SW320 subwoofer
Harman Kardon AVR 3500 a/v-receiver
Ik ben nog bezig met het bouwen van snelle opslag in de vorm van een zfs-server met veel disks en ssd's.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Vanwaar de Logitech en geen Magic Mouse?
My middle finger salutes you.
TelefoonAnoniem: 354621 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:50:
En hier is mijn eerste iMac
[afbeelding]
- iMac 2011 21,5"
De Performance MX had ik al van mijn Windows-systeem dat ik nu heb afgebroken. Het is een fijne muis. In mijn hokje in Utrecht heb ik een 27 inch LED Cinema Display met een Wireless Keyboard, Magic Trackpad en Magic Mouse voor aan mijn MacBook Air. Qua ergonomie vind ik de Performance MX beter dan de Magic Mouse. De Magic Mouse is mooier en heeft het voordeel van multi-touch. Es ist mir egal.bartva schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:25:
Erg mooi!
offtopic:
Vanwaar de Logitech en geen Magic Mouse?
Lion is overigens wel geniaal op twee grote beeldschermen. Mission control, swipen tussen desktops, desktop laten zien en app exposé worden allemaal super vloeiend geanimeerd. De switch van Windows naar een Mac is het beste wat ik de afgelopen jaren heb gedaan op hardware- en softwaregebied. Ik ben er super happy mee (en dan bedoel ik dus niet gewoon happy maar super super super happy).
Zo'n Mac Pro zit ook weer erg goed in elkaar. Ik heb de mijne voor 1600 euro van eBay gehaald (met 4GB RAM erin). Voor dat geld vond ik het wel een goede deal. Ik kan me voorstellen dat Jony Ive nachtmerries heeft over de vraag hoe hij het design van de Mac Pro ooit substantieel kan verbeteren
TranceSetter schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:56:
[...]
Ik ben benieuwd naar je wallpaper. Ziet er érg gaaf uit...
Anoniem: 388637 schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:24:
[...]
Die zit standaard in OS X Lion, onder het kopje natuur, kijkt niemand dan meer bij de standaard wallpapers tegenwoordig
erg chille wallpaper indeed! @Jeffrey4, inderdaad, zouden we toch weer eens vaker moeten doen, zitten best mooie achtergronden bij!
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Wat je ziet:
- Macbook Pro 2010 13''
- Griffin Elevator
- Sitecom MD-254 (2x 1TB HD)
- Beats by Dre Studio Wit
- Samsung P2250
En in de lengte ziet het er zo uit!

[ Voor 26% gewijzigd door TZC-T1-FX op 11-09-2011 03:27 ]
Ziet er op je foto's erg slick uit en hij is best goedkoop en volgens de Sitecom site biedt hij best veel functies.
Wat is de snelheid bedraad? Kun je ook fotootje schieten bij daglicht en onbewerkt, kijken in hoeverre het bij de Apple spulletjes matcht. Ik wil eigenlijk een Time Capsule maar dit biedt wel net wat meer functies (behalve routerfunctie dan natuurlijk)
Femme:
Jij zult vast ieder half uur achteruit rollen van je bureau en naar volle tevredenheid kijken naar die fantastische set-up! Haha tering dat ziet er goed uit! Clean en bruut.
[ Voor 18% gewijzigd door bokkow op 11-09-2011 12:40 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Mooi, lekker strak en een bizar grote bureau moet dat zijn. Zeker dat het ook nog links doorloopt.Femme schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:55:
Hier een plaatje van mijn Mac Pro nadat ik gisteren mijn lompe Windows-pc definitief de kamer uit heb gewerkt en de kabels opnieuw heb georganiseerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Mac Pro 2010
2,8GHz quad-core Xeon
24GB RAM
Crucial m4 64GB ssd
2x 1TB harddisk
2x 30" Cinema Display
USB Keyboard
Magic Trackpad
Ik ben nog bezig met het bouwen van snelle opslag in de vorm van een zfs-server met veel disks en ssd's.
En gebruik 24GB?
Ik teken nergens meer voor
Ding is nogal lawaaierig, maar het bevalt me prima voor zijn prijs. Ik trek mijn 100Mbit lijn er helemaal mee vol, dus qua snelheid vind ik het wel prima.bokkow schreef op zondag 11 september 2011 @ 10:05:
Hoe bevalt die Sitecom MD-254?
Ziet er op je foto's erg slick uit en hij is best goedkoop en volgens de Sitecom site biedt hij best veel functies.
Wat is de snelheid bedraad? Kun je ook fotootje schieten bij daglicht en onbewerkt, kijken in hoeverre het bij de Apple spulletjes matcht. Ik wil eigenlijk een Time Capsule maar dit biedt wel net wat meer functies (behalve routerfunctie dan natuurlijk)

Het is glanzend wit en ziet er best luxe uit voor zijn prijs=D
monster setup heb je daar, zeer niceFemme schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:55:
Specs:
Mac Pro 2010
2,8GHz quad-core Xeon
24GB RAM
Crucial m4 64GB ssd
2x 1TB harddisk
2x 30" Cinema Display
USB Keyboard
Magic Trackpad
Edit:
ik zal mijn setup posten zodra ik een kabel binnen heb zodat ie naar zn definitieve plaats kan. en dan heb ik ook gelijk de tijd om ns wat op te ruimen
[ Voor 15% gewijzigd door glaaj op 11-09-2011 15:58 ]
Die schermen, die zien er toch heel wat beter uit dan dat zwart glimmende speelgoed dat Apple tegenwoordig maakt he. Heb er hier 1 staan, het kleine 23" broertje.Femme schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:55:
Hier een plaatje van mijn Mac Pro nadat ik gisteren mijn lompe Windows-pc definitief de kamer uit heb gewerkt en de kabels opnieuw heb georganiseerd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Mac Pro 2010
2,8GHz quad-core Xeon
24GB RAM
Crucial m4 64GB ssd
2x 1TB harddisk
2x 30" Cinema Display
USB Keyboard
Magic Trackpad
Top Apple!

Macbook Pro 13'' (C2D 2.26 GHz, 4GB 1067 MHz, 160Gb HDD)
Playstation 3 + Wireless Headset
Creative X-530
Samsung Syncmaster 2032mw
KPN Digitenne
BodyGaurdz
M-Audio KeyStudio 44
Ronald Koeman
Nazgûl
Foto gemaakt met iPhone 4 16GB
[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 11-09-2011 16:59 ]

te zien:
Macbook Unibody begin 2009
HP 2159m heeft windows Seven Ultimate in beeld
HP x23LED heeft Mac OSX 10.6.8 van de Macbook in beeld.
Logitech Wave toetsenbord set
Apple wireles keyboard en magic mouse
siemens Gigaset dect telefoon
Timecapsule 1 TB
iPad2 16Gb
iPhone 16Gb
HP Pavilion Elite HPE draaid Seven en Ubuntu
hoop ander spul.
helaas nog geen soundset
Er komen hier mooie setups voorbij maar dit moet toch wel een van m'n favorieten zijn. Hoe heb je die blauwe gloed in je bureau voor elkaar gekregen? Blauwe Ikea Dioder strips?Femme schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Mac Pro 2010
2,8GHz quad-core Xeon
24GB RAM
Crucial m4 64GB ssd
2x 1TB harddisk
2x 30" Cinema Display
USB Keyboard
Magic Trackpad
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
[ Voor 96% gewijzigd door Frietsaus op 22-09-2011 20:19 ]
Het geheugen kan ik gebruiken voor Photoshop dat absurd veel geheugen gebruikt voor het bijhouden van history states (ook al heb ik die maar op 4 staan). Somehow groeien de ontwerpen waar ik aan werk naar een document size van meer dan 1GB waarna het niet meer vooruit te branden is met weinig geheugen.Quakie schreef op zondag 11 september 2011 @ 12:35:
[...]
Mooi, lekker strak en een bizar grote bureau moet dat zijn. Zeker dat het ook nog links doorloopt.
En gebruik 24GB?
Twee weken gelegen kon ik 8GB ECC Registered sticks krijgen voor 50 euro per stuk dus daar heb ik er toen drie van opgepikt (was bij Azerty maar ze zijn inmiddels weer duurder geworden).
De 27 inch LED Cinema Display vind ik ook mooi maar ik werk ook liever achter de 30 inch vanwege het ontbreken van de glasplaat en de hogere resolutie. Dankzij het minimalistische en consequente design van Apple is de 30 inch ACD nog steeds een pracht apparaat om te zien en past hij nog steeds erg goed bij de huidige Apple-hardware. De eerste heb ik in 2005 gekocht. In 2007 heb ik er een tweede bijgekocht om de eerste display dancing pixels ging vertonen en uit de garantie was. Dat bleek uiteindelijk aan de videokaart te liggen. Ik heb nu twee perfect werkende schermen.Dancing_Animal schreef op zondag 11 september 2011 @ 16:13:
[...]
Die schermen, die zien er toch heel wat beter uit dan dat zwart glimmende speelgoed dat Apple tegenwoordig maakt he. Heb er hier 1 staan, het kleine 23" broertje.
Toevallig zijn dat inderdaad blauwe led-strips van Ikea onder het bureaubladDarkstar schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:47:
[...]
Er komen hier mooie setups voorbij maar dit moet toch wel een van m'n favorieten zijn. Hoe heb je die blauwe gloed in je bureau voor elkaar gekregen? Blauwe Ikea Dioder strips?
Dure manier om daar achter te komenFemme schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:35:
...
De 27 inch LED Cinema Display vind ik ook mooi maar ik werk ook liever achter de 30 inch vanwege het ontbreken van de glasplaat en de hogere resolutie. Dankzij het minimalistische en consequente design van Apple is de 30 inch ACD nog steeds een pracht apparaat om te zien en past hij nog steeds erg goed bij de huidige Apple-hardware. De eerste heb ik in 2005 gekocht. In 2007 heb ik er een tweede bijgekocht om de eerste display dancing pixels ging vertonen en uit de garantie was. Dat bleek uiteindelijk aan de videokaart te liggen. Ik heb nu twee perfect werkende schermen.
...
Wat vind je dan van de warmere kleurweergave van de ACD's ten opzichte van je LED Cinema Display? Dat is voor mij juist de reden dat ik mijn 23" ACD van de hand heb gedaan en een LED Display te kopen, komt meer overeen met de schermen in MacBooks. Wel absurd veel pixels trouwens 5120x1600
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Drie van de vier Xservers

Eén iMac 24"

En verder nog wat standaard grut zoals iPhone 3G, een 4, Airport Extreme etc.
Ik had die dancing pixels op verschillende videokaarten en het begon steeds erger te worden waardoor ik op een gegeven moment bijna continu tegen een beeldscherm aankeek dat bezaaid was met knipperende rode pixels. Er waren meer ACD 30"-gebruikers die daar last van hadden en niemand had eigenlijk een goede oplossing. Zelfs vervanging van de elektronica hielp niet altijd. Ik heb toen maar een tweede beeldscherm van eBay gehaald voor een goede prijs. Een jaar later ging ik van een ATI Radeon HD 3850 naar een GeForce 275 GTX en waren alle problemen opeens opgelost.bokkow schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:53:
[...]
Dure manier om daar achter te komen
Wat vind je dan van de warmere kleurweergave van de ACD's ten opzichte van je LED Cinema Display? Dat is voor mij juist de reden dat ik mijn 23" ACD van de hand heb gedaan en een LED Display te kopen, komt meer overeen met de schermen in MacBooks. Wel absurd veel pixels trouwens 5120x1600
De kleurtemperatuur is me nooit echt opgevallen. Het klopt denk ik wel dat de 27 inch LED Cinema Display koelere kleuren heeft. Overigens heeft mijn exemplaar een veel backlight bleeding in de rechteronderhoek.
Ik blij dat ik niet betaal voor een tweakers reclame vrij abbo... anders weet ik nu waar het geld naar toe gaat.Femme schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 20:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Specs:
Mac Pro 2010
2,8GHz quad-core Xeon
24GB RAM
Crucial m4 64GB ssd
2x 1TB harddisk
2x 30" Cinema Display
USB Keyboard
Magic Trackpad

Absoluut één van de mooiste bureau's hier op tweakers.
gewoon nee.
Ook gewoon IKEA Dioder strips zie zijn reactie:SanderPS3 schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:58:
Wat voor verlichting heb je achter ACD's, Femme ?Ben erg benieuwd gezien het een mooie kleur is (wat warmer). Heb zelf van de IKEA de Dioder strips achter m'n tv, maar is me voor de iMac iets te koud qua kleur
.
Femme in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 19"
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Wel lezen heNitai schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:47:
[...]
Ook gewoon IKEA Dioder strips zie zijn reactie:
Femme in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 19"
gewoon nee.
http://i.imgur.com/N0rqA.jpg

U Ziet:
Imac 27" i3 12GB
Iphone 3GS
Magic Mouse
Magic Keyboard
Wat je niet ziet:
Ipod Nano 4GB
Netgear NAS
[ Voor 4% gewijzigd door GeeMoney op 13-09-2011 09:46 ]
Koekiemonster is allergisch voor fruit :-)cheekychimp schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:22:
Gisteren maar eens de sticker die ik had besteld op mijn 13 inch Macbook Pro (2011) geplakt
[afbeelding]
Aan het eind van de maand breid ik waarschijnlijk het geheugen uit naar 8GB, gezien de prijzen van DDR3 geheugen nu erg laag zijn. En misschien dan ook maar beginnen te sparen voor een SSD
Inderdaad goed lezen SanderPS3, hij reageert op de vraag of het de blauwe DIODER led strips zijnSanderPS3 schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:46:
[...]
Wel lezen he. Femme geeft aan dat dit de blauwe led strips zijn van de IKEA. Er staat niet vermeld welke de geel/oranje kleur is
.
De vraag:
Het bevestigende antwoord:Darkstar schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:47:
[...]
Er komen hier mooie setups voorbij maar dit moet toch wel een van m'n favorieten zijn. Hoe heb je die blauwe gloed in je bureau voor elkaar gekregen? Blauwe Ikea Dioder strips?
Maar ik zie dat je vraag over de oranje gloed gaat... waar je dat specifiek eerder aangaf is mij een raadselFemme schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:35:
[...]
Toevallig zijn dat inderdaad blauwe led-strips van Ikea onder het bureaublad.
[ Voor 49% gewijzigd door Nitai op 13-09-2011 18:32 ]
Er staat in mijn vraag wat voor strip de verlichting achter de ACD's zijn. ACD staat voor Apple Cinema Display. Achter zijn monitor dus, en daar zit niet echt een blauwe gloedNitai schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:28:
[...]
Inderdaad goed lezen SanderPS3, hij reageert op de vraag of het de blauwe DIODER led strips zijn![]()
De vraag:
[...]
Het bevestigende antwoord:
[...]
Maar ik zie dat je vraag over de oranje gloed gaat... waar je dat specifiek eerder aangaf is mij een raadsel
gewoon nee.

grote versie: http://i54.tinypic.com/255p5rp.jpg

grote versie: http://i56.tinypic.com/rvd5sn.jpg
wat zie je allemaal:
-MacBook Pro 13,3" 2011 standaard versie (320gb, i5, 4gb)
-Magic Mouse (bevalt alleen niet zo goed dus gaat binnenkort de verkoop in
-draadloos bluetooth toetsenbord van dealextreme.
-beeldschermadapter van thunderbolt naar DVI
-WD 500gb externe HDD USB3
-samsung T220 voor de Mac
-Samsung 2253lw voor mn normale PC
-nog wat andere meuk voor mn normale PC wat niet relevant is voor dit topic
-heleboel rotzooi
don't mind me
Dat heb ik niet 'gezien' maar lezen kan ik welSanderPS3 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:41:
[...]
Er staat in mijn vraag wat voor strip de verlichting achter de ACD's zijn. ACD staat voor Apple Cinema Display. Achter zijn monitor dus, en daar zit niet echt een blauwe gloed.
Anoniem: 372564

Sony wordt doorgaans gebruikt als TV en indien nodig als extended desktop.
Ben ik Applefan (wat het ook moge zijn)? Nee, eerder liefhebber van mooie spullen. Naar mijn idee kun je namelijk niet 'fan' zijn van een merk. Van een persoon ben je fan, van spullen ben je liefhebber.
Wat je ziet
MacBook Pro 2011 | Core i5 - 256GB SSD - 8GB RAM
iPad 2 | 32GB - 3G
iPhone 4 | 16GB
Sony Bravia KDL26EX320
BOSE Companion 3
BOSE MIE2i
Apple Bluetooth Keyboard
Apple Magic Mouse
Wat je niet ziet
Airport Express
Pretty good cable management (al zeg ik het zelf
Wat ik zoek
Een fatsoenlijke media-oplossing die zowel door mijn TV als door mijn Mac te benaderen is en waarop ik films en muziek maar ook documenten kwijt kan. Die voor mijn Mac dienst doet als Time Machine en voor mijn Sony als media-streamer. Heb AC-Ryan geprobeerd, maar dat kan ik iedereen afraden. Af fabriek verkeerde firmware, fouten in programmering,...
Dus, indien iemand ervaring heeft met een dergelijke oplossing, hoor ik dat graag :-)
Groet,
Reserved
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 372564 op 13-09-2011 18:46 ]
Anoniem: 422707
Ikzelf gebruik een netgear Stora. Ideaal voor video, muziek te streamen naar TV en als opslag voor doc's.Anoniem: 372564 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:44:
Wat ik zoek
Een fatsoenlijke media-oplossing die zowel door mijn TV als door mijn Mac te benaderen is en waarop ik films en muziek maar ook documenten kwijt kan. Die voor mijn Mac dienst doet als Time Machine en voor mijn Sony als media-streamer. Heb AC-Ryan geprobeerd, maar dat kan ik iedereen afraden. Af fabriek verkeerde firmware, fouten in programmering,...
Dus, indien iemand ervaring heeft met een dergelijke oplossing, hoor ik dat graag :-)
Groet,
Reserved
Je kan deze als JBOD configureren of als RAID-1.
http://www.synology.com/dsm/index.php?lang=enu
Anoniem: 372564
Ja, heb wel vaker naar een Synology gekeken. Maar ben niet al te technisch dus vraag me af ik dat allemaal werkend krijg.sajoku schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:59:
Ik heb een Synology DS110j, bevalt ook erg goed. Al moet ik het Time Machine gedeelte nog uitproberen.
http://www.synology.com/dsm/index.php?lang=enu
Waar heb je die sticker besteld en heb je een link? :D:Dcheekychimp schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:22:
Gisteren maar eens de sticker die ik had besteld op mijn 13 inch Macbook Pro (2011) geplakt
[afbeelding]
Aan het eind van de maand breid ik waarschijnlijk het geheugen uit naar 8GB, gezien de prijzen van DDR3 geheugen nu erg laag zijn. En misschien dan ook maar beginnen te sparen voor een SSD
http://www.laptopstickershop.com/Nipje schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:30:
[...]
Waar heb je die sticker besteld en heb je een link? :D:D
Aanbod is momenteel alleen nog niet heel erg groot, maar de prijs valt daarentegen reuze mee
Deze sticker was alleen wel even een PITA om aan te brengen, doordat de vorm zeg maar veel uitstekels enzo heeft. Gelukkig had ik tijd/geduld.
NASjes zijn zo gebruiksvriendelijk geworden dat iedereen met basiskennis ermee kan werken.Anoniem: 372564 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:36:
Ja, heb wel vaker naar een Synology gekeken. Maar ben niet al te technisch dus vraag me af ik dat allemaal werkend krijg.
Zijn die stickers er na een tijdje ook fatsoenlijk af te halen? (Voor het geval dat ik erop uitgekeken raak)cheekychimp schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:59:
[...]
http://www.laptopstickershop.com/
Aanbod is momenteel alleen nog niet heel erg groot, maar de prijs valt daarentegen reuze mee
Deze sticker was alleen wel even een PITA om aan te brengen, doordat de vorm zeg maar veel uitstekels enzo heeft. Gelukkig had ik tijd/geduld.
Geen flauwekulletjes
Volgens de website moet dit wel mogelijk zijn, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerdY3LLoW schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:39:
[...]
Zijn die stickers er na een tijdje ook fatsoenlijk af te halen? (Voor het geval dat ik erop uitgekeken raak)
Anoniem: 99190
Dit soort stickers kan je ook heel veel kopen op etsy.comcheekychimp schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:59:
[...]
http://www.laptopstickershop.com/

Klik
• iMac 27" (3,4 quad, 2gb gpu, 12gb ram)
(met 2x een Dell IPS U2311h)
• MacBook Pro 13" (8gb, i5, vertex 3 120gb)
iPad 2 32GB + 3G
iPodje en iPhone
Wil alleen graag over gaan stappen op een 27" Thunderbolt Display als vergroting van het bureaublad, daarom gaan de 2 Dell Monitoren in de verkoop.
Je hebt de mooiste setup van allemaal, dat vind ik dan hé!
Kben en fan van je!
rbrouwers123 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:01:
[afbeelding]
Klik
• iMac 27" (3,4 quad, 2gb gpu, 12gb ram)
(met 2x een Dell IPS U2311h)
• MacBook Pro 13" (8gb, i5, vertex 3 120gb)
iPad 2 32GB + 3G
iPodje en iPhone
Wil alleen graag over gaan stappen op een 27" Thunderbolt Display als vergroting van het bureaublad, daarom gaan de 2 Dell Monitoren in de verkoop.
Hij is mooi, maar vind persoonlijk die van Exirion, Femme en Diotav het mooistHassoow93 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:44:
rbbrouwers123 ,
Je hebt de mooiste setup van allemaal, dat vind ik dan hé!
Kben en fan van je!
[...]
Eens erg mooi is ie, maar die van femme en exirionNitai schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:07:
[...]
Hij is mooi, maar vind persoonlijk die van Exirion, Femme en Diotav het mooist

Shot at 2011-09-14

Shot at 2011-09-14
Wat je ziet:
- Macbook Pro 15'' 2011 | 2.0 Core i7 - 4GB ram (zal morgen worden vervangen voor 8GB) - 500 GB HDD
- 2x LG Flatron E2260 Full HD LED Display's
- Windows Bakkie met Core 2 Quad Q6600 op 3.2 Ghz
- Logitech MX5000 (toetsenbord+muis)
- Logitech 2.1 geluidsset (weet even niet meer welk type)
- Apple Bluetooth Keyboard
- Apple Magic Mouse
- 2 mooie bureau lampen met LED verlichting erin en touch vlak
- 160 GB Externe portable HDD
- Philips Dect
- Ikea palmpje
- Rain design mstand
- HP B110A Photosmart Wireless printer (staat nog niet op zijn plaats omdat ik nog geen planken heb)
Wat je niet ziet:
- iPhone 4 16GB (gebruikt voor de 2 foto's)
- iPad 32GB WiFi+3G
- Sitecom 8 port Gigabit Switch
- HTC Desire S (zakelijk toestel)
- Asus Dual Core Atom Netbook met Nvidia ION GPU
Heb mijn Macbook Pro vandaag binnen gekregen en heeft een High Res scherm. Ben nog wel van plan er een SSD uiteindelijk in te zetten. Mijn kantoor is nog niet klaar omdat ik dit appartement 2 jaar terug heb gekocht vanaf de tekening. Kreeg eind mei de sleutels en ben nu de laatste dingen aan het afronden. Mijn 1TB Harddisk is nog bij mijn ouders thuis. Verder wil ik ook gewoon bepaalde spullen nieuw kopen voor Back-ups enzo.
Mochten jullie nog tips of op en aanmerkingen hebben, dan hoor het graag
[ Voor 26% gewijzigd door Recon24 op 15-09-2011 00:10 ]
Plaatjes niet zichtbaarRecon24 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Macbook Pro 15'' 2011 | 2.0 Core i7 - 4GB ram (zal morgen worden vervangen voor 8GB) - 500 GB HDD
- 2x LG Flatron E2260 Full HD LED Display's
- Windows Bakkie met Core 2 Quad Q6600 op 3.2 Ghz
- Logitech MX5000 (toetsenbord+muis)
- Logitech 2.1 geluidsset (weet even niet meer welk type)
- Apple Bluetooth Keyboard
- Apple Magic Mouse
- 2 mooie bureau lampen met LED verlichting erin en touch vlak
- 160 GB Externe portable HDD
- Philips Dect
- Ikea palmpje
- Rain design mstand
- HP B110A Photosmart Wireless printer (staat nog niet op zijn plaats omdat ik nog geen planken heb)
Wat je niet ziet:
- iPhone 4 16GB (gebruikt voor de 2 foto's)
- iPad 32GB WiFi+3G
- Sitecom 8 port Gigabit Switch
- HTC Desire S (zakelijk toestel)
- Asus Dual Core Atom Netbook met Nvidia ION GPU
Heb mijn Macbook Pro vandaag binnen gekregen en heeft een High Res scherm. Ben nog wel van plan er een SSD uiteindelijk in te zetten. Mijn kantoor is nog niet klaar omdat ik dit appartement 2 jaar terug heb gekocht vanaf de tekening. Kreeg eind mei de sleutels en ben niet de laatste dingen aan het afronden. Mijn 1TB Harddisk is nog bij mijn ouders thuis. Verder wil ik ook gewoon bepaalde spullen nieuw kopen voor Back-ups enzo.
Mochten jullie nog tips of op en aanmerkingen hebben, dan hoor het graag
Hier niet in elk geval.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Anoniem: 382855
maarja, ik ben geen hater hoor
Is dit nou weer voor rare reactie ?, zijn het zelfde vlees en bloed als jij en ik sommige iets meer te besteden sommige wat minder.Anoniem: 382855 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:12:
ik kan hier helemaal los gaan in de Apple discussie, met iedereen apart..
maarja, ik ben geen hater hoordus ik laat iedereen in zn waarde; mooie spulletjes jongens! vergeet ook geen geld te doneren aan goeie doelen!
Andere gaan elk weekend uit of drinken zich een kater in weetje wat dat kost per jaar.
Of je speelt 24/7 COD3 natuurlijk dan bespaar je ook
Ontopic
@rbrouwers gave setup trouwens !! hoe bevallen de schermen ?
[ Voor 7% gewijzigd door Distrax1988 op 15-09-2011 12:12 ]
Sir, please do not feed the trolls.Distrax1988 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:09:
[...]
Is dit nou weer voor rare reactie ?
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Anoniem: 124681
Waarom geen 20" ACD erbij of een 23" ACD?Frietsaus schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:39:
[afbeelding]
20" Cinema Display weg, Dell U2311H op z'n plaats.

Top schermen, gewoon strak en natuurlijk uniek in zijn verstelbaarheid (wat ik echt mis bij andere merken)Distrax1988 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:09:
[...]
...
@rbrouwers gave setup trouwens !! hoe bevallen de schermen ?
Alleen heb liever 2x 2560x1440 ipv 2x 1920x1080 en 2560x1440
Mis een beetje die mega resolutie, vandaar dat ik graag een 27" Thunderbolt schermpje wil aanschaffen
Ik mis ook het merk van het bureau in je specs-lijstjeFemme schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:35:
Toevallig zijn dat inderdaad blauwe led-strips van Ikea onder het bureaublad.
Anoniem: 320583
Haha respect voor snorstickerAnoniem: 54895 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:12:
[afbeelding]
Mijn MBP op de bank. Met oranje snorsticker, groene sleeve en kattenbeest.

ik zeg wow, waar zijn de boxen van eigenlijk?Frietsaus schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:39:
[afbeelding]
20" Cinema Display weg, Dell U2311H op z'n plaats.
Anoniem: 54895
Yup, gekocht op etsy.com (even zoeken naar "moustache macbook").Anoniem: 418245 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:54:
Die snor is geniaal. Speciaal voor de MacBook, of ...? Laat ik dan ook maar meedoen met een artistieke foto.
[afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Wat een fijne plek voor je mbp zegAuxLoui schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:40:
Zit op het moment in Frankrijk, wouw even showen dat mijn mac zich hier ook thuis voelt
[afbeelding]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Wat je ziet:
- mbp 2011 (core i5 2,3, 4gb ddr3 1333mhz, 320gb harddisk)
- mac mini early 2009 (c2d 2ghz met 4gb ddr3 1066mhz 750gb harddisk)
- apple alu keyboard wireless
- apple magic mouse
- ipad 16gb wifi
- mijn windows pc + z4 speaker set.
wat je niet ziet:
mijn iPhone 4 waar de foto meegemaakt is
[ Voor 14% gewijzigd door Fenergy op 20-09-2011 15:05 ]
Ik dacht even dat ie gemaakt was met een webcam uit 1999

edit: Oh, je hebt 'm gecorrigeerd... Je had zeker de thumbnail ipv de echte foto gepost
[ Voor 17% gewijzigd door Exirion op 20-09-2011 15:06 ]
correctExirion schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:05:
[...]
Ik dacht even dat ie gemaakt was met een webcam uit 1999
edit: Oh, je hebt 'm gecorrigeerd... Je had zeker de thumbnail ipv de echte foto gepost
Tip: Kabelmanagement
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Fenergy schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 15:03:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- mbp 2011 (core i5 2,3, 4gb ddr3 1333mhz, 320gb harddisk)
- mac mini early 2009 (c2d 2ghz met 4gb ddr3 1066mhz 750gb harddisk)
- apple alu keyboard wireless
- apple magic mouse
- ipad 16gb wifi
- mijn windows pc + z4 speaker set.
wat je niet ziet:
mijn iPhone 4 waar de foto meegemaakt is
Anoniem: 416608

Wat je ziet:
- Bureau JONAS van Ikea
- Strakke LED bureaulamp
- Macbook Pro '13 (2011) i5 processor, 4GB RAM
- Apple Thunderbolt Display
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Magic Mouse
- Hippe muismat van Mickey Mouse
- PS3 gamescollectie
- Figurine van Assassin's Creed II
- Filmactie ding...
Wat je niet ziet:
- PS3 Slim
- Nintendo Wii
- Sony Bravia TV (32')
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 416608 op 21-09-2011 19:04 ]
Wat heeft dit met je Apple opstelling dan wel bureau te maken?Anoniem: 416608 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:01:
Wat je niet ziet:
- PS3 Slim
- Nintendo Wii
- Sony Bravia TV (32')
Anoniem: 416608
Anoniem: 321635
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.