Moguh,
Ik wil en me huidige TFT vervangen. Huidige is een Dell 18" tft van jaar of 5 oud.
CPU - i760
mem - 2x2 DDR 667Mhz
gfx - GTX 460 1GB
Apps
CS5 - photoshop en premiere
Games
SC II en pokerstars
En verder de standaard apps als office en internet. af en toe WinRAR voor grote bestanden *.MKV
Ik wil ~€250 uitgeven voor een 24" scherm die minstens full HD 1920x1080 aankan.
Heb zitten kijken in de pricewatch en naar de recenties. Helaas weet ik niet wat verstandig is om te kopen. Samsung geeft value voor je geld, maar ik wil geen scherm uit 2009. Het liefst 2011 vanwege de verbeterde technologie.
nou zag ik deze staan.
pricewatch: Samsung Syncmaster T24A550
Maar deze heeft een TV tuner en is dus geschikt voor TV. Ik vraag me af of dit scherm een juiste keuze zal zijn voor de dingen die ik er mee doe. Aangezien de prijs wat hoger is, omdat je er een TV tuner in zit.
Klopt deze redenering?
Deze idem voor TV geschikt.
pricewatch: Samsung Syncmaster B2430HD
En dan zag ik deze met een hogere resolutie. 1920x1200
pricewatch: Samsung Syncmaster 2443DW
Deze heeft geen HDMI. Wat geen must is alleen handig zou zijn als ik ooit me PS3 wil verplaatsen.
Wat zou je aanraden voor mijn dagelijks gebruik en waarom?
Thanks,
Ray
Ik wil en me huidige TFT vervangen. Huidige is een Dell 18" tft van jaar of 5 oud.
CPU - i760
mem - 2x2 DDR 667Mhz
gfx - GTX 460 1GB
Apps
CS5 - photoshop en premiere
Games
SC II en pokerstars
En verder de standaard apps als office en internet. af en toe WinRAR voor grote bestanden *.MKV
Ik wil ~€250 uitgeven voor een 24" scherm die minstens full HD 1920x1080 aankan.
Heb zitten kijken in de pricewatch en naar de recenties. Helaas weet ik niet wat verstandig is om te kopen. Samsung geeft value voor je geld, maar ik wil geen scherm uit 2009. Het liefst 2011 vanwege de verbeterde technologie.
nou zag ik deze staan.
pricewatch: Samsung Syncmaster T24A550
Maar deze heeft een TV tuner en is dus geschikt voor TV. Ik vraag me af of dit scherm een juiste keuze zal zijn voor de dingen die ik er mee doe. Aangezien de prijs wat hoger is, omdat je er een TV tuner in zit.
Klopt deze redenering?
Deze idem voor TV geschikt.
pricewatch: Samsung Syncmaster B2430HD
En dan zag ik deze met een hogere resolutie. 1920x1200
pricewatch: Samsung Syncmaster 2443DW
Deze heeft geen HDMI. Wat geen must is alleen handig zou zijn als ik ooit me PS3 wil verplaatsen.
Wat zou je aanraden voor mijn dagelijks gebruik en waarom?
Thanks,
Ray