edit:
Ik zie dat er tijdens het typen weer wat info bij is gekomen. Maar ik laat mijn verhaal toch maar even zo staan als je het niet erg vindt
Ik snap er geen reet van. Ben zelf ook geen ICT'er.
Maar het is wel een vaag verhaal. En je schrijfstijl maakt het er niet makkelijker op Bert.
Probeer eens rustig je antwoorden na te lezen s.v.p. En let daarbij even op de hoofdletters, puntjes en de komma's. Dat klinkt heel flauw, maar dat leest een stuk prettiger en brengt het niveau van de antwoorden daarmee ook omhoog! (Tip: klik, eerst op 'bekijk bericht' in plaats van 'verstuur bericht').
Vragen (sommige zijn dubbel zo te zien, maar voor de zekerheid stel ik ze dan nog een keer).
Ik doe dit zo puntsgewijs omdat ik hoop dat er dan duidelijke antwoorden komen waardoor we meer inzicht krijgen in je zaak.
1 Ontslag op staande voet
1.1 Dat is niet goedgekeurd door de rechter begrijp ik?
1.2 Je krijgt nu dus nog loon van je werkgever?
1.3 Ben je er nog werkzaam ook, of zit je thuis?
2
2.1 Hoe lang werk je er al? I
2.2 Is er al eens eerder iets voorgevallen tussen jou en je werkgever?
2.3 Hoe zijn je beoordelingen geweest laatste jaren?
3
ik zal jullie vertellen wat ik gekopieerd heb ik werk in het magazijn daar heb ik vrachtbrieven en foto's
en andere documenten staan allemaal eigen stukken en dat gebruik ik voor het bedrijf dat heb ik van de netwerk server naar mijn eigen harde schijf gekopieerd alles binnen het bedrijf
3.1 Hoe lang deed je dat kopiëren al?
3.2 Heb je collega's die op de zelfde manier werken?
3.3 Heb je dit geleerd van iemand of heb je dit jezelf eigen gemaakt?
4 Wat is de verdedingstactiek van je advocaat?
5 Wat is je reactie op het fraude verhaal van Dewolff?
Dewolff schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 12:35:
Als ik dit zo lees dan lijkt mij dit een heel andere zaak. Het lijkt op gesjoemel met pakbonnen en vrachtbrieven.
Dit gesjoemel is bij veel bedrijven een probleem, immers als je vrachtbrieven of pakbonnen aan kan passen (met de juiste rechten) er bepaalde vracht nooit is afgeleverd of verzonden of de voorraad (aantallen) wordt aangepast, hetgeen in 9 van de 10 gevallen alleen gedaan wordt om dingen te verduisteren. Geen wonder dat de werkgever hier keiharde actie op onderneemt en mocht het blijken dat de voorraad niet meer klopt heb je wat uit te leggen ... echter had ik het als werkgever anders aangepakt .
Voel je niet aangesproken als ik er naast zit maar dit soort zaken heb ik vaak genoeg meegemaakt.
Ik zeg niet dat je dit hebt willen doen, maar zou dit iets kunnen zijn waar de werkgever aan denkt?
Dan nog mijn mening over een aantal zaken.
en ik zou binnen het automatiseringssysteem van het bedrijf illegaal toegangen hebben verschaft tot onderdelen waarvoor ik niet geautoriseerd was
echter door deze poging kreeg de server het zo druk dat er voor alle gebruikers geen resources meer beschikbaar waren en alle terminal sessies zijn vast gelopen
Daar begrijp ik niets van. wij hebben in ons bedrijf ervaren syteembeheerders. Bij ons is alles afgeschermd en ik kan nergens bij. Als ik dat al wil dan krijg ik een foutmelding.
Daarnaast zijn diezelfde systeembeheerders regelmatig de fout in gegaan door zich niet aan de procedures te houden. Daardoor konden soms 2000 man urenlang niet werken door de fout van 1 enkele medewerker in ons datacenter. En ik kan je verzekeren: Die systeembeheerders werken hier nog steeds en doen verder goed hun werk (wel een reprimande natuurlijk!).
Ik begrijp echt niet hoe dit kan zonder met je in gesprek te gaan of je een waarschuwing te geven. Kwestie van rechten intrekken je kan al niet eens meer iets kopiëren. Vreemde situatie. Sowieso zal dit helaas het einde van je huidige werk betekenen. Het gaat er nu alleen nog om er zoveel mogelijk uit te halen.
Ik hoop dat je wat inhoudelijk kan reageren om de situatie wat duidelijker te maken.
Nog een edit voor de technici onder ons. Waarom vanuit de terminal server sessie toegang geven tot een C: schijf van de lokale PC vanwaar de sessie wordt opgestart?
Nogmaals ben geen ICT'er, maar waarom üerhaupt fat-clients wanneer je via TS/Server Based Computing werkt?
[
Voor 5% gewijzigd door
readytoflow op 08-11-2011 13:41
]