Vodafone verlaagt datalimieten bij nieuwe abo's

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
synx6 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:54:
[...]

Zoals ik eerder aangaf, je kunt beter met de loyalty afdeling bellen. Nu mag je van de VF winkel daar bellen naar de loyalty afdeling :)
Klopt inderdaad. Ze vonden het te vroeg dag om dit te kunnen doen.
Abo afkopen kan, maar zit dat kon pas per 1 september ingaan.

Pfoe ik zit er even over na te denken wat ik moet gaan doen.
Een nieuw abonnement ernaast is geen optie omdat ik een 'duur' nummer heb die ik niet graag verlies. Denk dat het maar afwachten word tot het einde van mn abo wat dan de mogelijkheden zijn...

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

MrBB schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:54:
[...]

[...]

Als je afkoopt, vervalt je huidige nummer juist niet. Heb zelf bij T-mobile 4 maanden afgekocht (1 sept ipv 1 jan) en mijn nummer gaat per 1 sept keurig over naar Vodafone (is al bevestigd).

Enige addertje onder het gras kan zijn dat over de maanden die je afkoopt je korting vervalt (zo is het iig bij T-mobile). Ik had sim only van 9.95 voor 6.95/maand maar moest dus obv 9.95/mnd afkopen. Het blijven boeven die Telco's...
Als je je abo afkoopt bij VF en daarna een nieuw abo bij VF afsluit dan vervalt je nummer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

sjezus ik snap er geen kont meer van haha

Ik ben op dit moment ontevreden met T-mobile abbo (vooral vanwege 3G bereik) en zat al tijden te kijken of ik naar Vodafone zou kunnen na afloop van abbo (september)

Als ik het nu goed zie zijn de nieuwe abbo voorwaarden op de site al veranderd..klopt dat? Stel ik wil nu een nieuw sim only abbo afsluiten (heb al phone) met FUP is dit dan nog te doen voor oude voorwaarde?

Offtopic EDIT: Zie ik het nou echt goed dat Youfone een abbo heeft (kpn netwerk). Voor 20 euro per maand heb ik 250 belminuten en 1.5 UP en 3.6 DOWN FUP?!

[ Voor 15% gewijzigd door xon op 29-07-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Sinds ik mijn abo verlengt heb bij Vodafone kan ik met een I-Phone niet meer bellen/sms-en en gebruik maken van internet. :D

De winkel snapte er ook niks van, maar aangezien de technische dienst in het weekend niet werkt moet ik maandag weer terugkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:14
xon schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:49:
sjezus ik snap er geen kont meer van haha

Ik ben op dit moment ontevreden met T-mobile abbo (vooral vanwege 3G bereik) en zat al tijden te kijken of ik naar Vodafone zou kunnen na afloop van abbo (september)

Als ik het nu goed zie zijn de nieuwe abbo voorwaarden op de site al veranderd..klopt dat? Stel ik wil nu een nieuw sim only abbo afsluiten (heb al phone) met FUP is dit dan nog te doen voor oude voorwaarde?

Offtopic EDIT: Zie ik het nou echt goed dat Youfone een abbo heeft (kpn netwerk). Voor 20 euro per maand heb ik 250 belminuten en 1.5 UP en 3.6 DOWN FUP?!
14.95 zelfs! Bedankt voor de tip!

Bron: 250 min + internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:09:
[...]14.95 zelfs! Bedankt voor de tip!
Komt wel €2,50 administratiekosten per maand bij, maar alsnog erg aantrekkelijk. Vraag me af of de FUP voorwaarden anders zullen zijn, na de veranderingen van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:37:
[...]

Komt wel €2,50 administratiekosten per maand bij, maar alsnog erg aantrekkelijk. Vraag me af of de FUP voorwaarden anders zullen zijn, na de veranderingen van KPN.
dit heb ik inmiddels uitstaan..als eerste antwoord kreeg ik dat het bijna niet mogelijk is om " met normaal internet gebruik" er overheen te gaan...sjaaa...normaal gebruik haha

Mijn vraag is natuurlijk wat het FUP van dit moment is en daar wacht ik nu op maar verwacht dat ze hier heeeeel voorzichtig mee zullen zijn.

Die administratiekosten zijn niet van toepassing als je gewoon beetje belt/gebruikt.

Als ik wat hoor laat ik het weten..in het topic hiervoor

[ Voor 6% gewijzigd door xon op 01-08-2011 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:12
Pizzaman schreef op zondag 31 juli 2011 @ 21:14:
Sinds ik mijn abo verlengt heb bij Vodafone kan ik met een I-Phone niet meer bellen/sms-en en gebruik maken van internet. :D

De winkel snapte er ook niks van, maar aangezien de technische dienst in het weekend niet werkt moet ik maandag weer terugkomen...
Je had eerst ook een Iphone? Klinkt alsof er een andere simkaart is geactiveerd. Of de omschakeling van abo staat op hold. Ben benieuwd wat de winkel gaat zeggen, wil je dat nog even laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Ik had een I-Phone inderdaad. In de winkel heb ik zondag een nieuwe (geactiveerde) simkaart meegekregen. Het rare is namelijk dat ik met mijn oude vertrouwde Nokia wél gewoon kan bellen en sms-en!

Zodra ik de simkaart in een I-Phone prik (meerdere I-Phones geprobeerd) komt er linksboven 'Geen Service' te staan.

Ik zal je op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pizzaman op 01-08-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:12
Je gebruikt een micro sim adapter? Of gebruik je de oude sim in de nokia?

Valt me wel tegen van Vodafone, 1 aug. Je moet echt zoeken naar de nieuwe abo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Excuus, ik heb nog een I-Phone 3G, daar kan nog een normale simkaart in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 06:51
Doh wat een loser ben ik :(
Dacht dat per 1-9 de nieuwe abonnementen er waren. |:(

Is dus per 1-8 ;( zat dit weekend nog te kijken naar een nieuw abbo, nu ben ik 125 euro meer kwijt voor het zelfde. :(

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
sander1989 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:08:

Is dus per 1-8 ;( zat dit weekend nog te kijken naar een nieuw abbo, nu ben ik 125 euro meer kwijt voor het zelfde. :(
dat is balen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het is ook weer typisch Vodafone om bij het tarievenoverzicht van de nieuwe abonnementen nog gewoon 1GB als datalimiet aan te geven bij de BSW-abonnementen, terwijl op de webpagina waarop naar de pdf met de tarieven wordt gelinkt veel lagere datalimieten staan aangegeven:
http://www.vodafone.nl/mo...web/tweejarig_abonnement/

Slordigheid en onduidelijkheid boven alles bij Vodafone. Werken er alleen maar incompetente personen ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
haribold schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:27:
Het is ook weer typisch Vodafone om bij het tarievenoverzicht van de nieuwe abonnementen nog gewoon 1GB als datalimiet aan te geven bij de BSW-abonnementen, terwijl op de webpagina waarop naar de pdf met de tarieven wordt gelinkt veel lagere datalimieten staan aangegeven:
http://www.vodafone.nl/mo...web/tweejarig_abonnement/

Slordigheid en onduidelijkheid boven alles bij Vodafone. Werken er alleen maar incompetente personen ofzo??
Bij mij staan allemaal de lage datalimieten hoor. Waarschijnlijk kijk jij bij bel-sms-web-smart, daar heb je wel hoge limieten.

En zie onderin staan:
Voor € 2,50 per 100MB voordelig blijven internetten als je datategoed op is. Je betaalt alléén als je extra data verbruikt buiten je datategoed. Het buitenbundel verbruik wordt per maand op 100MB naar boven afgerond.
Valt nog wel mee als je buiten je bundel gaat dan, had hogere prijzen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40

Eventueel naar Sizz toe? Die hebben relatief gezien nog wel lage prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maceddy2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:00

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Mijn abo (met dus oude voorwaarden) is afgelopen week ingegaan.. Voor 2 jaar.. Ik ben blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog de moeite om via Vodafone en KPN te gaan en ipv deze providers te kiezen voor SIM only abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dat is toch iets wat je (heel) makkelijk zelf kunt uitzoeken zou ik zeggen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
maceddy2004 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:31:
[...]

Mijn abo (met dus oude voorwaarden) is afgelopen week ingegaan.. Voor 2 jaar.. Ik ben blij :D
Same here (afgelopen week kunnen verlengen maar gaat vanaf 22 augustus in :) )

Toevallig nog een idee wat een Samsung Galaxy S2 oplevert? Die kreeg ik er namelijk gratis bij maar gaat de verkoop in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 13-09 11:53
D-Ed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:39:
[...]
Toevallig nog een idee wat een Samsung Galaxy S2 oplevert? Die kreeg ik er namelijk gratis bij maar gaat de verkoop in ;)
Die kreeg je er niet gratis bij, daar betaal je elke maand een deel van. En wat hij waard is? Kijk even in Pricewatch of op Kieskeurig.nl.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Saeverix schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:41:
[...]

Die kreeg je er niet gratis bij, daar betaal je elke maand een deel van. En wat hij waard is? Kijk even in Pricewatch of op Kieskeurig.nl.
Dat klopt ook natuurlijk maar door er toch minimaal €350,- voor te vangen betaal ik straks over 2 jaar ongeveer €12,- per maand voo mijn nieuwe abo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
ninc schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:26:
[...]

Bij mij staan allemaal de lage datalimieten hoor. Waarschijnlijk kijk jij bij bel-sms-web-smart, daar heb je wel hoge limieten.
De pdf met de tarievenfolder, zoals onderaan de pagina met abonnementen staat: http://www.vodafone.nl/Vo...n_Bel_Sms_Web_aug2011.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Ik kom net dit tegen: http://www.vodafone.nl/sh...en/aanbiedingen/sim_only/
Diegene die nog tegen oude voorwaarden een abonnement wil afsluiten heeft daar nog een paar aanbiedingen.

Beide Bel+Sms+Web abonnementen hebben 1GB aan data.

Geen idee of het bestellen ook daadwerkelijk lukt, maar het is het proberen waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
D-Ed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:54:
[...]

Dat klopt ook natuurlijk maar door er toch minimaal €350,- voor te vangen betaal ik straks over 2 jaar ongeveer €12,- per maand voo mijn nieuwe abo ;)
Voor een S2 vang je makkelijk 2de hands 400 euro, makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
D-Ed schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:39:
[...]

Heb mijne vorige week nieuw en verzegeld in verpakking (komt marktwaarde zeer ten goede) met factuur voor 410 verkocht. Denk met iets meer geduld dat er zelfs nog wel tientje meer voor te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
MrBB schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 20:07:
[...]

Heb mijne vorige week nieuw en verzegeld in verpakking (komt marktwaarde zeer ten goede) met factuur voor 410 verkocht. Denk met iets meer geduld dat er zelfs nog wel tientje meer voor te krijgen is.
Thanks, hij staat nu in V&A voor €400,- Voor dat geld mag hij ook weg.

On-topic: Nieuwe datalimieten T-Mobile ook bekend.. Telecom aanbieders zijn erg raar bezig. Gelukkig blijft T-Mobile de goedkoopste zodat de massa daar naar over stapt. Hopen dat Vodafone het netwerk met voldoende capaciteit fatsoenlijk in de lucht houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Ik heb nog 2 mooi Sim Only abonnementen weten af te sluiten tegen de oude voorwaarden, maar bij nader inzien heb ik er maar een nodig.

Mochten er hier mensen geïnteresseerd zijn, dan moet je mij een PM sturen.

Betreft de volgende contracten:

Bel+Sms+Web Sim Only 300 2 jaar 12.95 euro per maand, 2 jaar lang!
Bel+Sms+Web Sim Only 400 2 jaar 14.95 euro per maand, 2 jaar lang!

Een van de twee wil ik zelf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb bij een dealer een Vodafone abonnement afgesloten (28 juli), alleen door gekut van Vodafone (een oude order in hun systeem) is de order mislukt. Weet iemand hoe het zit omtrent de data van het contract? Volgens de dealer kan ik "alleen deze week" nog verlengen onder de oude tarieven, en op vrijdag is het onzeker of het nog lukt.

Toch te gek voor woorden? Door geklooi van Vodafone zit ik straks vast aan de nieuwe tarieven... Erg jammer dit.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
_Christiaan_ schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 23:32:
Ik heb bij een dealer een Vodafone abonnement afgesloten (28 juli), alleen door gekut van Vodafone (een oude order in hun systeem) is de order mislukt. Weet iemand hoe het zit omtrent de data van het contract? Volgens de dealer kan ik "alleen deze week" nog verlengen onder de oude tarieven, en op vrijdag is het onzeker of het nog lukt.

Toch te gek voor woorden? Door geklooi van Vodafone zit ik straks vast aan de nieuwe tarieven... Erg jammer dit.
Ja, dat is wel heel erg knullig!

Nou, volgens mij is alles al omgezet naar de nieuwe tarieven.
Mocht je nog een abonnement van mij willen overnemen, dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb bij een dealer een Vodafone abonnement afgesloten (28 juli), alleen door gekut van Vodafone (een oude order in hun systeem) is de order mislukt. Weet iemand hoe het zit omtrent de data van het contract? Volgens de dealer kan ik "alleen deze week" nog verlengen onder de oude tarieven, en op vrijdag is het onzeker of het nog lukt. Toch te gek voor woorden? Door geklooi van Vodafone zit ik straks vast aan de nieuwe tarieven... Erg jammer dit.
Ik ken het: Vodafone abonnement afgesloten, foutje gemaakt! En nu?
Maar je kan deze week nog verlengen onder de oude voorwaarden? Is dat iets speciaals, dat wil ik ook!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:49

aap

CLB schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:21:
[...]

Ik ken het: Vodafone abonnement afgesloten, foutje gemaakt! En nu?
Maar je kan deze week nog verlengen onder de oude voorwaarden? Is dat iets speciaals, dat wil ik ook!
Nee, alleen hij kon dat omdat hij vorige week al verlengd had, maar er toen iets fout gegaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vjenne-ICT schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 22:42:
Ik heb nog 2 mooi Sim Only abonnementen weten af te sluiten tegen de oude voorwaarden, maar bij nader inzien heb ik er maar een nodig.

Mochten er hier mensen geïnteresseerd zijn, dan moet je mij een PM sturen.

Betreft de volgende contracten:

Bel+Sms+Web Sim Only 300 2 jaar 12.95 euro per maand, 2 jaar lang!
Bel+Sms+Web Sim Only 400 2 jaar 14.95 euro per maand, 2 jaar lang!

Een van de twee wil ik zelf houden.
je beseft dat als iemand het abonnement overneemt de actie vervalt van die sim only en je de volle prijs gaat betalen? Bron: staat in de kleine lettertjes ;) tevens moet een abonnement een half jaar lopen eer die mag worden overgenomen bij vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
alwaysleft schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:47:
[...]
je beseft dat als iemand het abonnement overneemt de actie vervalt van die sim only en je de volle prijs gaat betalen? Bron: staat in de kleine lettertjes ;) tevens moet een abonnement een half jaar lopen eer die mag worden overgenomen bij vodafone ;)
Nee, dat wist ik niet...... Pff... de boeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Vjenne-ICT schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

Dan moet je het met een bekende van je regelen. Hij/zij betaald dan elke maand netjes de rekening aan jou.
Doe dit wel met een echte bekende (familie) anders kun je leuke verassingen krijgen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vjenne-ICT schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

dus dat jij de voorwaarden niet leest zijn ze maar boeven ;) typisch hollands zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenmoes2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-08 14:29
Hopelijk niet al te veel off-topic: aangezien ik veel in het buitenland ben zijn de nieuwe abonnementen voor mij misschien niet eens zo gek, dacht ik. Die limiet van 60 dagen is me alleen nog niet helemaal duidelijk, en Vodafone zelf is niet bijzonder snel met het verschaffen van een antwoord. Misschien dat er hier iemand meer duidelijkheid kan scheppen?

Wat ik nergens kan vinden op hun site:
  1. Wat wordt er onder 'verbruik' verstaan? Überhaupt je telefoon aan hebben staan met de VF simkaart of ook daadwerkelijk bellen/smsen/etc.?
  2. Wat gebeurt er als je over die 60 dagen gebruik heen gaat?
  3. Kan je abonnement nog wel gebruikt worden (tegen hogere tarieven, neem ik aan) na die 60 dagen, of wordt je simpelweg geblokkeerd?
  4. Waar kan ik die eventuele hogere tarieven vinden?
Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
Weet iemand of de dataverdubbelaar ook geldt voor friendsfamily-abonnementen? (https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily)
Bij het 450min/sms-abo staat bijvoorbeeld dat de databundel 400 mb is, terwijl dat op de normale VF-website 800 blijkt te zijn (dmv de standaard ingeschakelde verdubbelaar). Bij directsales wordt nergens over die verdubbelaar gerept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenmoes2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-08 14:29
jeroenmoes2 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:18:
Hopelijk niet al te veel off-topic: aangezien ik veel in het buitenland ben zijn de nieuwe abonnementen voor mij misschien niet eens zo gek, dacht ik. Die limiet van 60 dagen is me alleen nog niet helemaal duidelijk, en Vodafone zelf is niet bijzonder snel met het verschaffen van een antwoord. Misschien dat er hier iemand meer duidelijkheid kan scheppen?

Wat ik nergens kan vinden op hun site:
  1. Wat wordt er onder 'verbruik' verstaan? Überhaupt je telefoon aan hebben staan met de VF simkaart of ook daadwerkelijk bellen/smsen/etc.?
  2. Wat gebeurt er als je over die 60 dagen gebruik heen gaat?
  3. Kan je abonnement nog wel gebruikt worden (tegen hogere tarieven, neem ik aan) na die 60 dagen, of wordt je simpelweg geblokkeerd?
  4. Waar kan ik die eventuele hogere tarieven vinden?
Any ideas?
P.S. Voor de duidelijkheid: ik heb het hier uiteraard over de Bel+Sms+Web Smart abonnementen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Ik heb echt hard gezocht maar ik kan het antwoord maar niet vinden.. Ik heb een Vodafone Bel SMS Web 250 abonnement met de 1GB datalimiet. Kan iemand mij vertellen wat ik nou betaal voor een MB buiten mijn databundel? Ik had de Vodafone klantenservice al gemaild maar die reageren simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
Armada. schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:41:
Ik heb echt hard gezocht maar ik kan het antwoord maar niet vinden.. Ik heb een Vodafone Bel SMS Web 250 abonnement met de 1GB datalimiet. Kan iemand mij vertellen wat ik nou betaal voor een MB buiten mijn databundel? Ik had de Vodafone klantenservice al gemaild maar die reageren simpelweg niet.
Als het goed is heb je voorwaarden bij het afsluiten van je abonnement gekregen. Volgens mij zitten daar ook de tarieven bij.
En kun je het anders niet in My Vodafone vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:13
Heb het contract niet zo bij de hand, maar ik zal nog maar eens goed kijken op MV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
Armada. schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:41:
Ik heb een Vodafone Bel SMS Web 250 abonnement met de 1GB datalimiet. Kan iemand mij vertellen wat ik nou betaal voor een MB buiten mijn databundel? Ik had de Vodafone klantenservice al gemaild maar die reageren simpelweg niet.
Ik heb een BSW 450 abo met 1gb datalimiet. Op mijn orderbevestiging staat dat mobiel internet buiten de data €0.30 per 10 mb kost. Ik weet niet of die twee abo's vergelijkbaar zijn, maar ik denk het wel. Écht een antwoord op je vraag is het helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Zo zie je maar...

Vandaag betaal ik 20 euro per maand voor 620min/sms 'onbeperkt FUP data' (in praktijk 800-1500MB voor er geklaagd word)

Morgen is dat blijkbaar 80 euro per maand voor datzelfde.

Vandaag betaald iemand in oostenrijk bij vrijwel elke provider INCLUSIEF een toestel ter waarde van 450+ EUR 30-35 euro per maand voor 3000min PLUS 3000sms PLUS 3000mb, of simonly voor 20 oid, of een leuk 6000minsmsmb abbo voor 49,95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Damn Tweaklegend, hoe doe je dan?
Zit nu op 275 plus 1 GB web, voor 20,- (Sinds een weekje :D)

Wel echt schraal dat me opgebouwde belminuten, niet meegaan bij een contractverlening. (Had 70 euro aan belminuten staan)

[ Voor 39% gewijzigd door Biersteker op 05-08-2011 18:44 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:22
Even een stomme vraag misschien. Mijn abbo verloopt in februari volgend jaar.

SO Bel + SMS + Web-2 170
1GB Databundel

Kost me 21,94

Heeft het zin om nu direct naar de winkel te rennen en mijn abbo voor 1 jaar te verlengen onder dezelfde voorwaarden? Kan dat überhaupt nog? Ik lees dat hier her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik weet niet waar je dat leest maar dat is de reinste onzin en waarom zou je willen verlengen..
Doe er niks aan en het loopt stilzwijgend elke maand door en door, voor die leuke prijs van 21,94 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:22
CLB schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:05:
Ik weet niet waar je dat leest maar dat is de reinste onzin en waarom zou je willen verlengen..
Doe er niks aan en het loopt stilzwijgend elke maand door en door, voor die leuke prijs van 21,94 euro.
Okay thanks :) .

Maar dat stilzwijgend verlengen is toch ook een keer afgelopen of niet?
Wat gebeurt er als ik mijn abonnement niet opzeg?

Als je je abonnement niet opzegt, loopt het stilzwijgend door tot je zelf actie onderneemt. Je kunt je abonnement dan alsnog opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

Bekijk de einddatum van je contract bij 'Persoonlijke gegevens' in My Vodafone. Loopt je abonnement binnen 2 maanden af, dan kun je je abonnement verlengen en krijg je een flinke korting op een nieuw toestel of op de abonnementskosten.

[ Voor 37% gewijzigd door Alpha89 op 08-08-2011 13:09 . Reden: Antwoord al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb op 3 augustus een 'Bel & Sms Voordeel 180 + Web 2 jaar' afgesloten bij Vodafone (Veronica Gids aanbieding @ vodafone.nl/veronica). De bundel bestaat uit 180 belminuten of 180 SMS berichten en 500 MB internet op je mobiel.

De telefoon (Galaxy Ace) wordt woensdag per koerier gebracht. Krijg ik dan ook het contract te zien wat ik afsluit? Want ik zie ze ervoor aan dat ze stiekem de voorwaarden (hoeveelheid data) aanpassen. Ik heb het aantal minuten en aantal mb per mail bevestigd gekregen en onder die voorwaarden wil ik het contact ook tekenen.

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Dat is, als 't goed is, een van de Vodafone Directsales aanbiedingen, mijn eigen ervaring hiermee is, dat de koerier het contract bij zich heeft, je moet immers ook een exemplaar ervan tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:39:
Zo zie je maar...

Vandaag betaal ik 20 euro per maand voor 620min/sms 'onbeperkt FUP data' (in praktijk 800-1500MB voor er geklaagd word)

Morgen is dat blijkbaar 80 euro per maand voor datzelfde.

Vandaag betaald iemand in oostenrijk bij vrijwel elke provider INCLUSIEF een toestel ter waarde van 450+ EUR 30-35 euro per maand voor 3000min PLUS 3000sms PLUS 3000mb, of simonly voor 20 oid, of een leuk 6000minsmsmb abbo voor 49,95...
De staat der Nederlanden heeft maarliefst 5,9 miljard euro binnengehaald met de UMTS veiling, terwijl de Oostenrijkse staat maar 885 Miljoen euro heeft opgehaald. Zal mij niks verbazen dat de rol die de overheid speelt een lastige is, maar goed 2013 is het veilingtijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Laatst online: 11-03 00:20
Da's dan toch juist een foute tijd? Als er weer geveild gaat worden, moeten de providers weer een smak geld betalen => rekeningen worden voor ons nog hoger.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:52
Krylinck schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:40:
Da's dan toch juist een foute tijd? Als er weer geveild gaat worden, moeten de providers weer een smak geld betalen => rekeningen worden voor ons nog hoger.
Kan, maar men leert ook uit het verleden door bijvoorbeeld ruimte te geven aan nieuwkomers zoals Ziggo/UPC. Ten tweede KPN en Telfort bezitten beiden een kavel zelfde als 3GBlue, Ben en T-mobile. Oostenrijk telt op dit moment vijf providers voor een kleine 8 miljoen mensen. Kijk je naar Zwitserland dan schrik je je rot wat internet kost, dat minimaal 45 euro per maand en onbeperkt voor 120 euro. En daar zijn juist nog lagere tarieven betaald voor UMTS-licenties, dus het is niet afhankelijk van een factor maar meerdere.

Maar ik dwaal af :).

[ Voor 8% gewijzigd door Termi op 08-08-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Niet online
Marly schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:25:
Dat is, als 't goed is, een van de Vodafone Directsales aanbiedingen, mijn eigen ervaring hiermee is, dat de koerier het contract bij zich heeft, je moet immers ook een exemplaar ervan tekenen.
Ben alleen benieuwd of de koerier dan niet opeens met een aangepast contract op de proppen komt.
'Ja meneer, de datalimieten zijn gewijzigd. En we hebben de website er nog niet op aangepast'.

Want dan mag hij het telefoontje linea-recta weer mee terug nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
We hebben zelf vorig jaar een Directsales abonnement afgesloten, dat door de grote vraag en te weinig toestellen pas twee maanden later geleverd werd, intussen was ook een wijziging van kracht geworden, maar wij hadden eerder besteld en kregen dus nog netjes het "oude", voordeligere abo en dat stond ook op het contract.
Jouw geval is echter anders, je hebt besteld nadat de wijziging van kracht werd en websites worden idd weleens te laat aangepast, maar dan heb je dus wel het recht, telefoon en simkaart terug te geven.
Daarom moet je het contract even goed lezen, voordat je tekent, maar dat moet je eigenlijk altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Niet online
Dat Websites wel eens te laat worden aangepast vind ik niet echt een excuus. Op die website staan op dit moment (9 augustus) nog steeds de oude prijzen. Ook in de bevestiging die ik per mail heb ontvangen staan die bedragen. Als daar een fout in zat dan was het een kleine moeite om klanten die de oude tarieven hadden ontvangen even te mailen. Ook tijdens het maken van de afspraak met de koerier hadden ze kunnen vermelden dat de tarieven gewijzigd zijn De Actievoorwaarden-PDF op de site vermeld ook nog de oude tarieven. Maar goed, ik onderteken helemaal niks als daar niet de juiste tarieven op staan (met het aantal minuten/sms/mb vermeld). Ik laat morgen wel weten hoe het afgelopen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Termi schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:50:
[...]

Kan, maar men leert ook uit het verleden door bijvoorbeeld ruimte te geven aan nieuwkomers zoals Ziggo/UPC. Ten tweede KPN en Telfort bezitten beiden een kavel zelfde als 3GBlue, Ben en T-mobile. Oostenrijk telt op dit moment vijf providers voor een kleine 8 miljoen mensen. Kijk je naar Zwitserland dan schrik je je rot wat internet kost, dat minimaal 45 euro per maand en onbeperkt voor 120 euro. En daar zijn juist nog lagere tarieven betaald voor UMTS-licenties, dus het is niet afhankelijk van een factor maar meerdere.

Maar ik dwaal af :).
In Zwitserland is het aanleggen van een mobiel netwerk ook wel ietsjes duurder. Het is verbazingwekkend hoe goed de dekking overal is (Swisscom): in ELKE tunnel heb je ontvangst, op elke verlaten berg, overal in the middle of nowhere. Overal minimaal EDGE-data (230 kbps, circa 5x sneller dan GPRS) en op veel plekken HSPA (geen idee hoe snel, maar erg snel iig).

Swisscom heeft wel een raar tarievenstelsel: lijkt erop dat ze elk gesprek afronden naar een uur? :? Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat de CHF veel duurder is geworden. Toen ik er 2 jaar geleden op vakantie was kreeg ik nog 1,45 CHF per Euro. Nu is dat 1,10 CHF :X

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Dat Smart abonnement vind ik toch wel heel interresant, iemand enig idee of ieder modern toestel gewoon die 14,4 Mbps kan halen of dat het toestel dan nog aan bepaalde eisen moet voldoen?

Ok, ik snap dat het natuurlijk niet via een GPRS verbinding kan, maar is het met ieder toestel met HSDPA gewoon mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Phoolie schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:38:
Dat Smart abonnement vind ik toch wel heel interresant, iemand enig idee of ieder modern toestel gewoon die 14,4 Mbps kan halen of dat het toestel dan nog aan bepaalde eisen moet voldoen?

Ok, ik snap dat het natuurlijk niet via een GPRS verbinding kan, maar is het met ieder toestel met HSDPA gewoon mogelijk?
Nee, er zijn nog maar weinig toestellen die dit halen. Kijk bijv. op www.gsmarena.com bij een gewenst model of dit het kan. De meeste telefoons komen niet verder dan 7,2 Mbps. Desire HD/Z halen 14,4 Mbps. SGS2 haalt 21 Mbps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafoon klooit er toch op los ... Ik kom er net achter dat op mijn abbo (afgesloten voor 1 aug. ivm alle bekende 'ellende') de 12 maanden 50% niet verrekend wordt.
Dit heb ik 2 jaar gelee met een 75% korting op internetblox ook al eens gehad... kan je elke maand manueel een credit aanvragen omdat ze het systeem ''niet goed krijgen''

Dus controleer je rekening goed!

(Uiteraard is het tel.nr overbelast en een mail duurt helaas 5 werkdagen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:14:
[...]

Vodafoon klooit er toch op los ... Ik kom er net achter dat op mijn abbo (afgesloten voor 1 aug. ivm alle bekende 'ellende') de 12 maanden 50% niet verrekend wordt.
Dit heb ik 2 jaar gelee met een 75% korting op internetblox ook al eens gehad... kan je elke maand manueel een credit aanvragen omdat ze het systeem ''niet goed krijgen''

Dus controleer je rekening goed!

(Uiteraard is het tel.nr overbelast en een mail duurt helaas 5 werkdagen.)
Investeer in een postzegel, een envelop en een kopie van je orderbevestiging. Stuur een nette brief (gewoon de feiten, los van de emotie) en het komt vast wel meteen goed ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, het komt ook vast wel goed, maar het is zo jammer dat je er toch steeds weer achteraan moet. Een brief heb ik destijds niet aan gedacht en dat werd dus een maandelijks 'spelletje'. Dat zal ik zeker doen als het emailtje dat er al uit is (zonder emotie :)) niet helpt.

Was ook eigenlijk meer een algemene waarschuwing om het te controleren, daar m.i. een hoop mensen nog snel een abbo met 'de een of andere korting' hebben afgesloten...

@D-ed, was het niet interessanter om simm-only te verlengen/vernieuwen? Vind dit nogal een omweg en je betaald over 20 maanden nog steeds voor een toestel wat je allang niet meer hebt. Zo is het een lening aan jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:44:

@D-ed, was het niet interessanter om simm-only te verlengen/vernieuwen? Vind dit nogal een omweg en je betaald over 20 maanden nog steeds voor een toestel wat je allang niet meer hebt. Zo is het een lening aan jezelf?
Dat had ik kunnen doen maar het was ook een overweging ivm de nieuwe internettarieven en ik wilde wel het liefst 1GB data per maand overhouden.. Met deze korting (en de verkoop van de Samsung) betaal ik nu omgerekend iets van €11,50 per maand. Stel dat ik die Samsung had gehouden dan had ik mijn iPhone 4 verkocht en alsnog ruim €450,- kunnen vangen...

Nu betaal ik bij t-mobile een te duur abo (i500). Had te maken met mijn werk, nu heb ik niet meer zoveel belminuten nodig dus ga ik er per maand toch al enkele tientjes op vooruit, de verkoop van de Samsung zie ik meer als een zomer bonus ;)

Lang verhaal wellicht maar tot op heden heeft het me goed gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

@cuppie: was bij mijn abo vorig jaar ook... geen korting verrekend. Is toen hersteld (in 1x, voor de hele periode), maar het lijkt er een beetje op dat ze expres die fout maken :X

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic gaat specifiek over de Vodafone abonnementen, Voor de abonnement wijzigingen van KPN kan je hier terecht: Nieuwe abonnementen bij KPN- internet fors duurder.