Wij hebben nu een Alles-in-1-HD-Relax pakket a €55,93 per maand met 35 / 3,5 internetsnelheid...
We gaan overstappen naar een Alles-in-1-glas pakket, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke.
Basis a €50,00 per maand met 75 / 75 internetsnelheid, maar wel 50 zenders ipv de 110 die we nu hebben
Plus a €60,00 per maand met 150 / 150 internetsnelheid, en ook de 110 zenders zoals we nu ook hebben.
Denk dat het het Basis glas-abbo wordt, 50 zenders is toch wel genoeg...
Jammere vind ik wel dat er UTP-kabels naar de televisie moeten, wat bij ons geen mogelijkheid is...
Dus de nieuwe PVR zou ergens onder 'n bed gaan verstoffen en dan behouden we onze Humax 5200C.
Voor €5,93 minder dus 2x zo snel downloaden en 15x zo snel uploaden en 60 zenders minder... of...
Voor €4,07 meer dus 5x zo snel downloaden en 40x zo snel uploaden... Wat ook aantrekkelijk is (voor mij)
Alleen ik ga binnenkort het huis uit, zit m'n moeder met 'n 150/150 abbo voor der email en ING

Wat zijn de kosten die zijn verbonden aan de stap van Plus naar Basis, een soort boete bedoel ik dan?
Dan zouden we hier nog een paar maanden Plus kunnen hebben en als ik uit huis ga naar Basis overgaan!
En de apparatuur is niet op voorraad lees ik op de site, vanaf februari ofzo weer... Ook a shame
Gaat over Wateringen trouwens waar glas al geconnect kan worden
[
Voor 11% gewijzigd door
CLB op 07-01-2013 13:48
]