Caiway glasvezel in Westland

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ReTechNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:24:
Zojuist een upgrade aangevraagd van 75/75 naar 100/100 is 1,5 euro duurder voor 25% extra snelheid :P uhm blijkbaar komen er 20 euro administratie kosten bij...
Als je ze belt vervallen die kosten

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:52
is dat werkelijk zo Fietsbel?? Waarom is dat dan?? Administratiekosten zijn toch administratiekosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-05 06:22
Fietsbel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:30:
[...]

Als je ze belt vervallen die kosten
Dat dacht ik dus ook. Kon er niet vanaf. heb 2 keer gebeld met 2 verschillende personen en 2 verschillende afdelingen en 2 verschillende nummers. Dit zat er bij ook al was het een upgrade het kon er niet vanaf want ze gaven aan dat het een hoop administratief werk kost om het over te zetten... 3 keer klikken en ergens anders een vinkje zetten |:( hoe veel werk kan het zijn... als dat niet het geval is dan hebben ze gewoon een verkeerd CRM pakket wat ze zoizo hebben...

[ Voor 8% gewijzigd door ReTechNL op 07-04-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Migow schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:21:
is dat werkelijk zo Fietsbel?? Waarom is dat dan?? Administratiekosten zijn toch administratiekosten?
Klopt, maar omdat het toch zo'n simpele handeling is is 20 euro wel erg veel. Omdat je toch al klant bent is het een kleine moeite om het even aan te passen. Maar helaas lees ik ook net deze reactie:
ReTechNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:22:
[...]

Dat dacht ik dus ook. Kon er niet vanaf. heb 2 keer gebeld met 2 verschillende personen en 2 verschillende afdelingen en 2 verschillende nummers. Dit zat er bij ook al was het een upgrade het kon er niet vanaf want ze gaven aan dat het een hoop administratief werk kost om het over te zetten... 3 keer klikken en ergens anders een vinkje zetten |:( hoe moeilijk kan het zijn...
Daar zakt je broek toch vanaf! -O- Eind vorig jaar had ik mijn contract omgezet en toen deden ze het wel gratis. Toch te zot voor woorden dat ze daar 20 euro voor rekenen...

[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 07-04-2015 22:29 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
Fietsbel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:27:
[...]

Klopt, maar omdat het toch zo'n simpele handeling is is 20 euro wel erg veel. Omdat je toch al klant bent is het een kleine moeite om het even aan te passen. Maar helaas lees ik ook net deze reactie:

[...]

Daar zakt je broek toch vanaf! -O- Eind vorig jaar had ik mijn contract omgezet en toen deden ze het wel gratis. Toch te zot voor woorden dat ze daar 20 euro voor rekenen...
Tja, als je naar de caiw shop gaat in bijvoorbeeld Naaldwijk dan zal het misschien wel gratis kunnen, dan kan je er nog wat vanaf kunnen proberen te lulle maar via de telefoon is het mij niet gelukt.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ReTechNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:32:
[...]

Tja, als je naar de caiw shop gaat in bijvoorbeeld Naaldwijk dan zal het misschien wel gratis kunnen, dan kan je er nog wat vanaf kunnen proberen te lulle maar via de telefoon is het mij niet gelukt.. }:O
Ik heb het even voor je opgezocht, op 4 september hebben ze netjes een creditnota gegeven voor de administratie kosten. Erg jammer dat CAIW niet hetzelfde beleid hanteert voor alle klanten.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QHPbPbuzPDNahVd5qKgMVD5s/full.png

[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 07-04-2015 22:34 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
Fietsbel schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:33:
[...]

Ik heb het even voor je opgezocht, op 4 september hebben ze netjes een creditnota gegeven voor de administratie kosten. Erg jammer dat CAIW niet hetzelfde beleid hanteert voor alle klanten.
[afbeelding]
Heb het er even bij gepakt vanaf de caiway website:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bVyXGe2.png

Of terwijl: de voorwaarden van de administratie kosten zijn aangepast zodat ze een extra melk koe hebben. Kijk nu gun ik het ze ook wel. Want ik heb tot nu toe nog nooit een storing gehad hier in huis. Als zelfs de stroom uit valt hier in het blok ben ik de enigste met nog wifi en internet :) APC UPS :P FTW En ze hebben kwa helpdesk echt een verbetering ondergaan (kwa technische mensen). Dus dat is de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ReTechNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:42:
[...]

Heb het er even bij gepakt vanaf de caiway website:
[afbeelding]

Of terwijl: de voorwaarden van de administratie kosten zijn aangepast zodat ze een extra melk koe hebben. Kijk nu gun ik het ze ook wel. Want ik heb tot nu toe nog nooit een storing gehad hier in huis. Als zelfs de stroom uit valt hier in het blok ben ik de enigste met nog wifi en internet :) APC UPS :P FTW En ze hebben kwa helpdesk echt een verbetering ondergaan (kwa technische mensen). Dus dat is de andere kant.
Ben het wel eens mbt de kwaliteit, daar heb ik echt geen klachten over. Maar blijft wel jammer dat ze voor zo iets simpels 20 euro rekenen. Desondanks krijg je imho voor het maandbedrag wel een mooi vol pakket.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
Heb hier vorig jaar al over getwittert want het slaat nergens op. Het is gewoon paar vinkjes veranderen en modem resetten en snelheid is verhoogd. Bij pakketwijziging voor tv ist zelfs binnen 10 min. Gerealiseerd als je dat via twitter regelt. Maar het was nooit maar ik blijf het gewoon een verkapte verhoging vinden. Als er ook nog extra apparatuur geleverd moet worden dan ist nog te begrijprn maar je hebt alles al... Vreemde beredenering van caiway!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
Migow schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:03:
Heb hier vorig jaar al over getwittert want het slaat nergens op. Het is gewoon paar vinkjes veranderen en modem resetten en snelheid is verhoogd. Bij pakketwijziging voor tv ist zelfs binnen 10 min. Gerealiseerd als je dat via twitter regelt. Maar het was nooit maar ik blijf het gewoon een verkapte verhoging vinden. Als er ook nog extra apparatuur geleverd moet worden dan ist nog te begrijprn maar je hebt alles al... Vreemde beredenering van caiway!!
Nja bekijk het van de andere kant. Ik kost ook 100 euro per uur voor een klant. Als ik een kwartier bezig ben, dan ben je ook gewoon 25 euro verder en lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:55
Die 19,95 administratiekosten zijn gewoon niet van deze tijd.

Volgens mij is er wel een uitzondering waarbij je vaak wel zonder administratiekosten naar een ander pakket kan:

Als je buiten je contractperiode zit en je overstapt naar een nieuw pakket waar die korting op zit.

Op dit moment is dat dus alleen G200 en G400, maar wellicht heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migow
ReTechNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:06:
[...]

Nja bekijk het van de andere kant. Ik kost ook 100 euro per uur voor een klant. Als ik een kwartier bezig ben, dan ben je ook gewoon 25 euro verder en lichter.
Dat weet ik ook wel maar voorheen was een upgrade kosteloos. Nu betaal je voor alles zowel downgrade alsmede upgrade. Beetje klantvriendelijk zijn is ook wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 20:11
Heeft iemand hier weleens problemen gehad met het activeren van de Entone? Hij zit aangesloten op poort 2 van mijn glasvezel modem, maar na het (lange) opstarten krijg ik de vraag om mijn klantnummer en pin.. Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat die zijn, heb daar ook helemaal geen brief meer over gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hehe datzelfde probleem had ik ook.. Heb ook nooit die codes gekregen, uiteindelijk moeten bellen om het e.e.a. te achterhalen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-03 15:25

DYX

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Uiteindelijk had het ermee te maken dat de Entone om wat voor reden dan ook niet correct geregistreerd was. Ze zeiden dat je dit scherm eigen niet zou moeten hebben omdat de entone geregistreerd wordt bij de aanmeldprocedure van je glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Beste Gutanoth,

Kun je ons in een PB je postcode en huisnummer toesturen? Gaan we voor je kijken wat er aan de hand is!

Met vriendelijke groet,

Timo
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
Weer gezeik met die klote Entone. Ondertussen een nieuw kastje gekregen omdat hij telkens vast bleef hangen. Nieuwe kastje heeft EXACT hetzelfde probleem!

TV opnemen is een drama. Je kan geen serie opnemen, je kan alleen zeggen "neem elke maandag om 8 uur op"

Wie heeft dat verzonnen!?!?! Die persoon is toch wel ontslagen hoop ik?

De interne klok is ook een ramp. Van programma's wordt ook soms pas de laatste 10 minuten opgenomen.

Entone kastjes kunnen niet vliegen, maar op deze manier ga ik toch proberen er eentje naar de maan te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Laatst online: 28-05 11:52
Gutanoth schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:21:
Weer gezeik met die klote Entone. Ondertussen een nieuw kastje gekregen omdat hij telkens vast bleef hangen. Nieuwe kastje heeft EXACT hetzelfde probleem!

TV opnemen is een drama. Je kan geen serie opnemen, je kan alleen zeggen "neem elke maandag om 8 uur op"

Wie heeft dat verzonnen!?!?! Die persoon is toch wel ontslagen hoop ik?

De interne klok is ook een ramp. Van programma's wordt ook soms pas de laatste 10 minuten opgenomen.

Entone kastjes kunnen niet vliegen, maar op deze manier ga ik toch proberen er eentje naar de maan te werpen.
Ik zou dan toch even contact opnemen met Caiway. Ik ga niet zeggen dat de Entone geweldig is maar ik kan mij niet helemaal vinden in de problemen die je ondervind. In de 2 jaar dat ik de Entone gebruik is hij een enkele keer vast gelopen. Toch iets met de glas vezel verbinding zou ik dan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Laatst online: 09-03 15:25

DYX

Loadjnt schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Ik zou dan toch even contact opnemen met Caiway. Ik ga niet zeggen dat de Entone geweldig is maar ik kan mij niet helemaal vinden in de problemen die je ondervind. In de 2 jaar dat ik de Entone gebruik is hij een enkele keer vast gelopen. Toch iets met de glas vezel verbinding zou ik dan denken?
Nou, ik kan anders zijn probleem wel be-amen. Ik zit inmiddels al op entone #2 omdat de vorige overleden was (denk hdd dood), maar het is absoluut geen fijn apparaat. Je kan niet zoeken op een programma op titel bv, van de week had ik weer alleen de eerste 10min van een programma van een uur om wat voor reden dan ook en tevens het feit dat ik me ondertiteling globaal moet uitzetten zodat ik de ondertiteling voor dove niet zie op BBC is onzin (caiway kent het issue, maar het gaat niet opgelost worden...). Het erge van alles is natuurlijk dat je er extra voor moet betalen, niet voor de huur, maar om op te kunnen nemen! (hele uitzending gemist kan me gestolen worden)
Ik vind de Humax in me slaapkamer toch nog steeds beter werken.
[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutanoth
DYX schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:48:
[...]

Nou, ik kan anders zijn probleem wel be-amen. Ik zit inmiddels al op entone #2 omdat de vorige overleden was (denk hdd dood), maar het is absoluut geen fijn apparaat. Je kan niet zoeken op een programma op titel bv, van de week had ik weer alleen de eerste 10min van een programma van een uur om wat voor reden dan ook en tevens het feit dat ik me ondertiteling globaal moet uitzetten zodat ik de ondertiteling voor dove niet zie op BBC is onzin (caiway kent het issue, maar het gaat niet opgelost worden...). Het erge van alles is natuurlijk dat je er extra voor moet betalen, niet voor de huur, maar om op te kunnen nemen! (hele uitzending gemist kan me gestolen worden)
Ik vind de Humax in me slaapkamer toch nog steeds beter werken.
[/rant]
Om te janken toch? Zo vreemd dat Caiway gewoon geen capabele programmeurs in dienst heeft om een stuk software op dat kastje te planten waar een klant vrolijk van wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 685077

Ik ben al twee jaar als Caiway klant en internet is super mooi! Maar ik wil binnenkort verhuizen en ik zie dat in de wijk van Deltaweg in Maassluis er is geen glasvezel nog steeds. Volgens de plan die moet komen tot 2012 Q2 dus al drie jaar terug! Raar. Er zijn aanbiedingen via COAX maar deze zijn sh**..
Iemand weet iets van deze kant misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ter info:

Mochten jullie je afvragen of de Entone-HD ontvanger werkt met Powerline adapters: hij werkt :P

Wij hebben een nieuwe TV gekocht en die heeft een CI+ module. De Entone was daar niet meer nodig, en we wilden graag een TV in de slaapkamer. Maar dan moest de entone daar wel aan de kabel die daar niet was.
Dus setje Powerline adapters gekocht (specifiek deze: pricewatch: TP-Link AV500 Powerline adapter met 2 aansluitingen en stopcontact Startset (2 stuks)) en de 1e direct op de modem aangesloten, en de 2e direct op de Entone. En dit werkt :)
Heb opnemen nog niet geprobeerd, maar ik merk geen verschil, dus ik gok dat dat ook werkt. In ieder geval werken alle kanalen en dat was het belangrijkste :)

Hij werkte 1 dag :S Gisterenavond deed hij niets meer.. WTF

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 01-09-2015 09:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste