Uhh, bij mij staat letterlijk in de brief "10 werkdagen na dagtekening brief". Dus niet 5. Maar goed, ik
kan het niet eens proberen omdat ik nog geen apparatuur heb.
Erg nette tegemoetkoming trouwens!
Dat wel, maar had liever gewoon nu TV/internet gehad.
Ik snap er echt geen kut meer van bij Caiway...
In mijn bevestiging van de bestelling (van 17/07) staat dat ik een brief krijg met username voor de Mijn Caiway omgeving. Vervolgens hoor ik weken niets en krijg ik vorige week donderdag ineens een HD ontvanger thuis terwijl ik aan de telefoon te horen had gekregen dat er deze week pas iets geleverd zou worden.
Bij die HD ontvanger zit een brief waarin het
wachtwoord voor de Mijn Caiway omgeving staat... WTF waar is m'n username dan? Die volgt later in een brief.
Ohja, en je krijgt ook je modem binnenkort. En als je de Wifirouter had besteld krijg je die ook, apart, geleverd.
Hoe fucking moeilijk is het om gewoon 1 of 2 dingen te sturen? Stuur de username en het wachtwoord desnoods apart, en stuur de rest gewoon in 1 freaking doos. Stelletje prutsers.
Ik ga straks maar weer bellen met Caiway, want ik wil gewoon weten wanneer we die fucking modem & router krijgen. KPN was verlengd, maar omdat het 1 dag van te voren gedaan was had het eigenlijk niet meer gemogen: ik zit dus sinds vrijdag zonder TV/internet.
[
Voor 21% gewijzigd door
Angeloonie op 21-08-2013 08:21
]