Het lijkt me na alle raadzame adviezen en inputs niet nodig dat een blinde over de kleuren gaat spreken.
Samenvattend zijn er op deze topic gebruikers die niets anders dan om raad / support vragen, en/of hun ervaringen willen delen, en/of een oplossing zoeken en/of bv hun tevredenheid willen delen.
''Fine feelings'', zo werkt een forum om gezonde gebruikers te ''krijgen'' met kennis over het product en/of een product / dienst e.d. willen verbeteren en/of zoeken daar naar.
Of deze in de context foutief worden geplaatst of als goed worden bevonden geeft niet het recht een ''veroordeling of beoordeling'' te plaatsen wat op dat moment niet ter zake doet, noch deze uitlatingen te spuwen op persoonlijk vlak. Het is niet de florissante gebruikers rol. De kwestie die in deze topic besproken of uitgesproken wordt betreft op alle vlakken een andere netwerkapparatuur en infrastructuur. Als deelgenoot in de ervaring en/of topic omschrijving kun je niet altijd mee-spreken in diezelfde taal of kennis. Soms is het kennelijk goed je op een gevraagd nivo je daarvan te distantiëren.
Gezien onze infrastructuur kennis vind ik het daarom kortom incorrect en minachtend dat als in een statement niet het meezuigend effect behaald wordt, de pijlen worden gericht op de ''indentiteit'' van de forumgebruiker.
In dit debat tussen Krimpen / Loenen en Westland worden er zaken vergeleken die verschillend naast elkaar liggen.
Laten we ongeacht het ''gebied of kennis / ervaring'' wel met elkaar naar het hoog nivo blijven spelen, en kijken naar conversatie / oplossing i.p.v een insgelijkse spiegeling, ongeacht wat de topic als ''kop'' omschrijft.
ik vraag het respect te houden voor o.a. de hoofd-forumgebruikers, klanten, providers, meewerkende bedrijven en partners die deze topic bezoeken, onderhouden en hier schrijven. Een 'topic-forum' heeft als doel de
krachten te bundelen.
De statement en kwestie vanuit Krimpen en Loenen is duidelijk en vanuit dit oogpunt begrijpelijk, en persoonlijk vind ik dit erg vervelend en daar ook het respect voor, maar concreet omvat dit geen relevante spirit, informatie of discussie input meer voor de klanten / gebruikers in het gebied ''Westland''.
Ik stel voor deze topic herstellen en/of herstarten waar de vraag of antwoord en aanbod ligt.
BVD
[
Voor 135% gewijzigd door
Anoniem: 451786 op 14-09-2013 02:58
]