Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
ja...maar dan heb je ook maar een standaard setup..je kan niks veranderen 8)7

na anderhalf rondje zijn de voorbanden van de clio al rood met standaard setup :|

[ Voor 38% gewijzigd door Mr. Detonator op 06-06-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:14
Mr. Detonator schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:03:

na anderhalf rondje zijn de voorbanden van de clio al rood met standaard setup :|
ja maar het is bij een time trial ook niet de bedoeling dat je veel rondjes rijdt. Je moet er vanuitgaan dat je de track en de auto door en door kent, zodat je tijdens 1/2 rondjes time trial een strakke tijd neer kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Arwintju schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:14:
[...]

ja maar het is bij een time trial ook niet de bedoeling dat je veel rondjes rijdt. Je moet er vanuitgaan dat je de track en de auto door en door kent, zodat je tijdens 1/2 rondjes time trial een strakke tijd neer kunt zetten.
voordat ik de 2e keer finish zijn ze al rood :/

tijdens races heb ik dat ook vaak met de clio...heb al vanalles geprobeert..minder toe-out...camber/caster aanpassen...vanalles heb ik al geprobeert... maar tijdens ''hard'' racen worden de voorbanden 100-110 graden .. behalve als ik iets rustiger rij natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Mr. Detonator schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:27:
[...]

voordat ik de 2e keer finish zijn ze al rood :/

tijdens races heb ik dat ook vaak met de clio...heb al vanalles geprobeert..minder toe-out...camber/caster aanpassen...vanalles heb ik al geprobeert... maar tijdens ''hard'' racen worden de voorbanden 100-110 graden .. behalve als ik iets rustiger rij natuurlijk
Misschien moet je je bandenspanning wat hoger zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
XBladee schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:55:
[...]

Misschien moet je je bandenspanning wat hoger zetten :P
was ik vergeten erbij te zetten, maar heb ik ook al gedaan...nog hoger misschien

dat is trouwens ook de druk met koude banden die in de setup staat...beetje vreemd hoe dat in elkaar zit...want met voorverwarmde banden zou je dan een andere druk moeten hebben... dat mag nog wel gepatched worden de realtime bandendruk :)

[ Voor 31% gewijzigd door Mr. Detonator op 06-06-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:09

Superkiwi

Hoi doei

Arwintju schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:14:
[...]
ja maar het is bij een time trial ook niet de bedoeling dat je veel rondjes rijdt.
Wut, waar haal je die wijsheid vandaan?
Zoals ik het zie kan je bij een time trial juist ongelimiteerd veel ronden rijden,
waarbij je steeds sneller probeert te zijn en uiteindelijk ergens je beste sectoren achter elkaar weet te plakken wat resulteert in je beste ronde.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
Grootste irritatie bij time trials: ene ffw-tim die op elke track bovenaan staat en niet bij te houden is }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:26:
[...]

Wut, waar haal je die wijsheid vandaan?
Zoals ik het zie kan je bij een time trial juist ongelimiteerd veel ronden rijden,
waarbij je steeds sneller probeert te zijn en uiteindelijk ergens je beste sectoren achter elkaar weet te plakken wat resulteert in je beste ronde.
Met kiwi ^^
Tijd nemen om in een flow te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:56
Mr. Detonator schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:03:

natuurlijk kun je de setup veranderen in time trials en community events...
Het is alleen iets meer werk maar het werkt wel degelijk.

Voordat je de challenge binnengaat kun je in je garage de setup veranderen en dan opslaan voor alle circuits. Deze setup wordt dan ook meegenomen in het event dat je dan gaat spelen.

Je zult dus telkens als je iets wilt aanpassen terug moeten naar het scorebord om vanuit daar naar je garage te gaan.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
op een of andere manier is PC niet meer te spelen hier zonder enorme stotteringen in het beeld.
Laatste nvidea drivers. PC v 1.3

zowel met nvidea als PC versies terug gegaan maar probleem blijft.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/iycydiazox1bx0c/2015-06-07_105539.png?dl=1

Voorheen draaide dus alles soepel en goed. Nu is het vaak al in 1 ronde dat het goed draait en dan opeens inkakt en niet meer te spelen is.

In de game is ook niks aangepast mbt de settings (zie overigens ook nergens een optie voor reset staan).
Ben er nu redelijk klaar mee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

je moet ook de nvidia drivers hebben, die van nvidea staan er om bekend het creme achtig aan te laten voelen.. maar even serieus, merk je dit ook in andere games, ik draai na iedere driver install even 3 min een ronde Valley Benchmark, zie je meteen of het goed draait, en je systeem de juiste FPS haalt, ook herken je hierin vaak al of een driver lekker loopt of niet (+/- fps )

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
woeps typo :P

Andere games draaien gewoon soepel. F1 2014, wolfenstein new order, Far cry 4. Is echt puur PC die moeilijk begint te doen na 1 ronde racen. Maakt ook niet uit welke track ik pak. Draaide voorheen 24lemans track soepel geeft dit na 1 ronde problemen.

Zal de valley benchmark eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Kronos1979 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 08:47:
[...]

natuurlijk kun je de setup veranderen in time trials en community events...
Het is alleen iets meer werk maar het werkt wel degelijk.

Voordat je de challenge binnengaat kun je in je garage de setup veranderen en dan opslaan voor alle circuits. Deze setup wordt dan ook meegenomen in het event dat je dan gaat spelen.
En hoe weet je dit..heb je hier een bron van want voor mijn gevoel word er niks aangepast ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
Mr. Detonator schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:29:
[...]

En hoe weet je dit..heb je hier een bron van want voor mijn gevoel word er niks aangepast ?!
Ze worden zeker wel aangepast. Ik doe meestal eerst wat Laps in practice. Pas daar iig de gearing en downforce aan.
Als je deze in practice saved worden ze track specifiek opgeslagen.

Het staat niet ergens zwart op wit, maar je setup blijft zeker bewaard. Probeer maar eens uit met hele korte of lange versnellingen, dan merk je het wel ;)

Ga straks nog even Watkins Glenn hotlappen, kijken of ik van de top 5 naar top 3 kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SAiN ONeZ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:18:
je moet ook de nvidia drivers hebben, die van nvidea staan er om bekend het creme achtig aan te laten voelen.. maar even serieus, merk je dit ook in andere games, ik draai na iedere driver install even 3 min een ronde Valley Benchmark, zie je meteen of het goed draait, en je systeem de juiste FPS haalt, ook herken je hierin vaak al of een driver lekker loopt of niet (+/- fps )
hmmm denk dat de kaart te warm wordt ofzo. tijdens die benchmark tikt hij de 95C aan. lijkt me ook niet echt optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

een 750ti die te warm word, dat gaat er toch wat mis in je kast's airflow.. tijd om wat fannetjes te plaatsen en weer van het racen te genieten ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Hoe moet je in godsnaam met die catherham seven classic rijden. Als ik naar de rem kijk breekt ie al uit...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
SAiN ONeZ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:00:
een 750ti die te warm word, dat gaat er toch wat mis in je kast's airflow.. tijd om wat fannetjes te plaatsen en weer van het racen te genieten ;)
het is een kfa2 geforce gtx 750 ti oc 2gb
Maar zal eens kijken naar een oplossing. Maar ook voorheen draaide het allemaal soepel. dus zou ook dezelfde flow verwachten in de kast.

Update: misschien de oorzaak al gevonden. Stickertje wat op de gpu fan zit was eraf en zat nu naast de fan. Niet echt handig als die fan moet draaien :p

Kast weer dicht schroeven en testen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Paulus07 op 07-06-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:51
Phusebox schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:06:
Hoe moet je in godsnaam met die catherham seven classic rijden. Als ik naar de rem kijk breekt ie al uit...
Laatst ook mee gereden en is heel tricky inderdaad (ook de BAC Mono trouwens). Heel rustig remmen en rustig op het gas na de bocht, is de enige oplossing om op de baan te blijven. Of assists aanzetten natuurlijk :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Soms kom je ook in een soort drift waarbij tegensturen of meer/minder gas geven geen enkel nut lijkt te hebben..dit klopt ook niet helemaal lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

[...]

Dit omdat je de Jack Spade files gebruikt en die worden niet overgeschreven..
nevermind, dat zijn je car/ffb physics, je tuning werkt wel door..

[ Voor 11% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-06-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
1.5 week als het meezit. Dan dropt de 1.14 patch (via Ian Bell)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Davidson schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:21:
[...]

Laatst ook mee gereden en is heel tricky inderdaad (ook de BAC Mono trouwens). Heel rustig remmen en rustig op het gas na de bocht, is de enige oplossing om op de baan te blijven. Of assists aanzetten natuurlijk :P
Ik vind die wagentjes juist wel leuk rijden, ook zoals ik het een beetje zou verwachten. Ze zouden iets meer low speed grip kunnen hebben, dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
DeXXoR schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:45:
[...]

Ik vind die wagentjes juist wel leuk rijden, ook zoals ik het een beetje zou verwachten. Ze zouden iets meer low speed grip kunnen hebben, dat wel
Ja daar ben ik het wel mee eens. Ze staan juist bekend om hun goede grip, maar in deze game komen ze nogal nerveus over en kunnen op elk moment in de slip komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:56
[...]

Nee ik heb geen bron behalve dan sommige threads op Project Cars en GTPlanet waarbij dit onderwerp vaker is voorgekomen. Als je geen verschil merkt dan vraag ik me af of je de setup wel opslaat (let goed op welke knoppen je in moet drukken, bij de PS4 is dit namelijk behoorlijk verwarrend.)

Gearing kun je bij bepaalde events niet aanpassen lijkt (is grijs bij de setup) maar je gaat het zeker merken bij zaken zoals rijhoogte, vering en bandenspanning. Iets wat bij mij persoonlijk vaak helpt is het differentieel...

Zet dat maar eens helemaal open, rij een rondje en zet het dan maar eens helemaal dicht... als je dan niets merkt sla je de settings verkeerd op

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Kronos1979 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:49:
[...]

Nee ik heb geen bron behalve dan sommige threads op Project Cars en GTPlanet waarbij dit onderwerp vaker is voorgekomen. Als je geen verschil merkt dan vraag ik me af of je de setup wel opslaat (let goed op welke knoppen je in moet drukken, bij de PS4 is dit namelijk behoorlijk verwarrend.)

Gearing kun je bij bepaalde events niet aanpassen lijkt (is grijs bij de setup) maar je gaat het zeker merken bij zaken zoals rijhoogte, vering en bandenspanning. Iets wat bij mij persoonlijk vaak helpt is het differentieel...

Zet dat maar eens helemaal open, rij een rondje en zet het dan maar eens helemaal dicht... als je dan niets merkt sla je de settings verkeerd op
ja je hebt gelijk...ik heb het geprobeert, en hij pakt idd de setup die je saved voor die baan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Mr. Detonator schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:00:
Soms kom je ook in een soort drift waarbij tegensturen of meer/minder gas geven geen enkel nut lijkt te hebben..dit klopt ook niet helemaal lijkt mij
Ik weet wat je bedoelt, lijkt me niets aan te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DeXXoR schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:45:
[...]

Ik heb al mijn hele setup aangepast om maar niet te spinnen bij het aanremmen. Ik gebruik maar max 30% van mijn rempedaal, en de brake pressure heb ik ook al flink teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb de micro-stutter issues opgelost...

Draait nu soepel, maar op belachelijk lage instellingen. Het lijkt te maken te hebben met de FPS i.c.m. de refreshrate ofzo... Als ik boven de 60 FPS blijft, is het soepel, kom ik daar beneden dan schokt alles als de tering...... Voor nu maar even zo laten, het is doenbaar, hopelijk brengt een update van PCars nog wat verbetering, want het is de enige game waarbij ik problemen heb.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Mr. Detonator schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:00:
Je kunt niet iedere onbalans in een auto altijd opvangen. Anders zouden professionele coureurs nooit de controle over hun auto verliezen, wat zeker niet het geval is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:06:
Als ik de juiste auto voor mij heb, is dat wel een lastige auto inderdaad.
Vooral bij het remmen/terugschakelen, vond het wel een leuke uitdagende auto eigenlijk.

Wat ik echt een leuke auto vond was de Audi R8 GT3, had ik eigenlijk niet verwacht gezien ik in Iracing de BMW rijdt. (Omdat Audi daar niet in voorkomt) 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Phusebox schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:04:
[...]

Ik heb al mijn hele setup aangepast om maar niet te spinnen bij het aanremmen. Ik gebruik maar max 30% van mijn rempedaal, en de brake pressure heb ik ook al flink teruggebracht.
geen idee of het mogelijk is in de BAC mono, maar zet de rembalans is naar voren.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
job115 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:49:
geen idee of het mogelijk is in de BAC mono, maar zet de rembalans is naar voren.
"catherham seven classic" ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Brad Pitt schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:34:
[...]

"catherham seven classic" ;)
Die ja, was nog vroeg.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Deze keer in dit topic proberen.
Doen er nog mensen mee met die community challenges? Kunnen we tijden vergelijken, altijd leuk.
Die tijden op de leaderboards zijn zo onpersoonlijk.
AMG GT3 op Zolder en de Clio op Oulton Park

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Bell said the team will be discuss more on the future of Project CARS “very, very soon.”
Benieuwd wat dat gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dx12 support, en performance gain die ze daarin beloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SAiN ONeZ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:06:
dx12 support, en performance gain die ze daarin beloven?
Dx12 was toch eerder aangegeven dat dit deeltje 2 zou worden?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Werelds in "CJ's Radeon Info & Nieuwsdiscussie - Deel 129"

Hieruit herleid ik dat het toch deze build betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:34
In dit topic heeft Ian Bell het ook over DirectX12 voor Project Cars, hij zegt dat het veel winst oplevert.
http://forum.projectcarsg...108&viewfull=1#post937108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Als ik een custom race doe dan blijft de time progression niet bewaard. Ik wil graag le mans rijden met nachtcyclus, maar elle keer blijft de real time time progression niet bewaard. Dit was voor patch 1.3 niet zo. Lopen meer mensen hier tegenaan? Ik speel op de xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar dat zegt niets dat dit ook in huidige deel gaat komen, EA heeft al jaren van te voren spul voor Fifa over 5 jaar klaar staan :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ook in dat topic heeft hij het over updates die ook op de xb1 gaan draaien, die al dx12 support hebben, dus niet zo negatief.. :P ;) hoop doet varen toch, goed voor je ronde tijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SAiN ONeZ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 23:08:
Ook in dat topic heeft hij het over updates die ook op de xb1 gaan draaien, die al dx12 support hebben, dus niet zo negatief.. :P ;) hoop doet varen toch, goed voor je ronde tijden...
Support, maar zit er nog niet in. Als er dx12 dit jaar gaat komen, zal het Forza worden die daar weer alles uit gaat halen, die nu al hoger draait dan cars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Nieuwe auto's in de PSN Store.
Wel een beetje jammer dat ze geen season pass doen, wordt een duur geintje als je alles bij wilt houden ben ik bang.

Edit: en de limited edition auto's l staan ook in de store! Het is dat ik moet werken en gewoon de slaap niet kan vatten anders had ik nu uit bed gekropen :P
Ik hoop dat de preorder auto's ook nog komen.

Nu maar hopen dat Jack Spades snel z'n spreadsheet update voor de nieuwe auto's btw O-)

[ Voor 35% gewijzigd door Radiance op 09-06-2015 01:01 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007

Superkiwi

Hoi doei

NickyMe schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:38:
Doen er nog mensen mee met die community challenges? Kunnen we tijden vergelijken, altijd leuk.
Die tijden op de leaderboards zijn zo onpersoonlijk.
Jazeker!
Wat je zegt klopt; ik mis een "friends only" optie bij de leaderboards...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Radiance schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 00:48:
Nieuwe auto's in de PSN Store.
Wel een beetje jammer dat ze geen season pass doen, wordt een duur geintje als je alles bij wilt houden ben ik bang.

Edit: en de limited edition auto's l staan ook in de store! Het is dat ik moet werken en gewoon de slaap niet kan vatten anders had ik nu uit bed gekropen :P
Ik hoop dat de preorder auto's ook nog komen.

Nu maar hopen dat Jack Spades snel z'n spreadsheet update voor de nieuwe auto's btw O-)
Hmm niet echt interessante auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
"De PlayStation®Store is momenteel niet bereikbaar. Meer informatie over Sony Entertainment Network-content en -services vind je op Sony Entertainment Network."

Misschien omdat ik vanuit België bezoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 07:53:
Hmm niet echt interessante auto's.
Limited Edition pack ben ik erg blij mee. Baalde dat die LE-versie toen zó veel duurder was (op de PS4), nu is het alsnog mogelijk deze auto's voor de prijs van nog geen twee biertjes er bij te hebben. Welnu: super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 07:55:
[...]

Limited Edition pack ben ik erg blij mee. Baalde dat die LE-versie toen zó veel duurder was (op de PS4), nu is het alsnog mogelijk deze auto's voor de prijs van nog geen twee biertjes er bij te hebben. Welnu: super :)
Ja ok, ik heb beide packs al, bedoelde meer die nieuwe. Twee Bentleys :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
En een BMW, McLaren en Mercedes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Flying Hawkic schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 07:54:
[...]

"De PlayStation®Store is momenteel niet bereikbaar. Meer informatie over Sony Entertainment Network-content en -services vind je op Sony Entertainment Network."

Misschien omdat ik vanuit België bezoek?
Ik denk het want kan hem vanaf hier nog steeds bereiken. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
The Jackel schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:58:
Als ik een custom race doe dan blijft de time progression niet bewaard. Ik wil graag le mans rijden met nachtcyclus, maar elle keer blijft de real time time progression niet bewaard. Dit was voor patch 1.3 niet zo. Lopen meer mensen hier tegenaan? Ik speel op de xbox one.
Op de pc heb ik dat het weer netjes op realtime blijft staan maar de progression die ik op 30x gooi telkens weer op default springt. Maar dit is zelfs al als ik een quickrace start en dan ook meteen stop. als ik dan weer dezelfde quickrace start is de progression default/0.

heel irritant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:29
Phusebox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 07:56:
[...]

Ja ok, ik heb beide packs al, bedoelde meer die nieuwe. Twee Bentleys :s
OK, maar heb je die dreunende V8 van die GT3 al eens gehoord?

Hopelijk klinkt hij net zo goed in-game.
Dan is dat voor mij de reden om Project Cars maar eens aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Paulus07 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:09:
[...]

Op de pc heb ik dat het weer netjes op realtime blijft staan maar de progression die ik op 30x gooi telkens weer op default springt. Maar dit is zelfs al als ik een quickrace start en dan ook meteen stop. als ik dan weer dezelfde quickrace start is de progression default/0.

heel irritant. :P
Heel irri idd. Had je dit ook al voordat de patch geïnstalleerd is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SonnyBBQ schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:53:
[...]

OK, maar heb je die dreunende V8 van die GT3 al eens gehoord?

[video]
Hopelijk klinkt hij net zo goed in-game.
Dan is dat voor mij de reden om Project Cars maar eens aan te schaffen...
Klinkt een beetje als een tractor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Zag dat de limited edition upgrade te koop is op steam voor 5 euro.

Straks maar even aanschaffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Phusebox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:31:
[...]

Klinkt een beetje als een tractor. :X
Wait, What? Ah, ik heb hem... Officieuze GoT Azijnpisser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Bohhhh GT3 is wel echt een heerlijke klasse. Gisteren nog even een late night race gedaan. Kwam 2 minuten voor het einde van de kwalificatie binnen maar mocht toch nog als 5/6e starten. Had de auto net getuned voor Brno en dan is Imola wel echt een wereld van verschil. Eerste plek was daarom al geen optie, uiteindelijk 3e van de 12 geworden.

Sommige mensen zijn zo slecht in de start, wel erg makkelijk om zo posities te pakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Survey: https://theredeyeuk.typeform.com/to/Mk3PWu
Deze wordt aangeboden aan het Development Team

Graag even invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Beltoni schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:27:
Bohhhh GT3 is wel echt een heerlijke klasse.
Ja. En naar mijn persoonlijke mening zitten bij de GT3 V8s de best klinkende motoren... Continental GT3, Z4 GT3, SLS AMG GT3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
SonnyBBQ schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:54:
[...]

Ja. En naar mijn persoonlijke mening zitten bij de GT3 V8s de best klinkende motoren... Continental GT3, Z4 GT3, SLS AMG GT3
De Z4 is mijn favoriet. DLC auto's wacht ik nog even mee tot ze het spel fixen en de SLS vind ik niet zo lekker rijden.

Rijd nu even met de Mclaren omdat ik die voor een time trial ging tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je nu eigenlijk zien hoe versleten je banden zijn?
Je kunt bij de Playstation 4 op het linker pijltje klikken en dan kun je dingen bekijken
zoals telemetry en de temparatuur van je banden.

Maar ik kan nergens vinden hoe je kunt bekijken hoe versleten je banden zijn?
Weet iemand hoe je kunt bekijken hoe versleten je banden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Voor mij mag er een 24/24 Spa GT3 only server online komen. Enigste track waar ik me dik op amuseer ^^

The chase is better than the catch 8) Kzou het liefst nog laatst op de grid vertrekken, en zo mijn opmars maken :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Miesjh schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:33:
Survey: https://theredeyeuk.typeform.com/to/Mk3PWu
Deze wordt aangeboden aan het Development Team

Graag even invullen.
Ook ingevuld, was niet al te positief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:25
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/11393169_765876323528205_3552547818306682861_n.jpg?oh=55121b9d3cf65a923c06102f4006d51d&oe=55FED8D9

Hier een uitleg wat On-Demand nou precies is. Wordt er zelf niet veel wijzer van maar goed. Wat ik begrijp is dat de "community" dus gaat bepalen welke nieuwe tracks/auto's enzv. in de game gaan komen. Hoewel dat natuurlijk vaak met een korreltje zout te nemen is:

http://www.projectcarsgame.com/on-demand.html

[ Voor 50% gewijzigd door xavento op 09-06-2015 16:59 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had liever gewoon een season pack gehad.
Op deze manier moet je zelf keuzes gaan maken, wel of geen auto's kopen, wel of geen tracks bijkopen en dat maakt het dat je straks bepaalde races eventueel niet kunt rijden of niet kunt meekomen met een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 18:17

Joostk

Barkrukprofeet

Wat natuurlijker veel belangrijker is met die On-Demand lijst wat moet dat gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostk schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:30:
Wat natuurlijker veel belangrijker is met die On-Demand lijst wat moet dat gaan kosten.
Extra krantenwijkje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Joostk schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:30:
Volgens IGN US "free updates"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Heb ik het mis of zitten die 3 wagens uit het racing icons pack stiekem al gewoon in de game en betalen we puur voor het unlocken hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Unbreukable schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:29:
Heb ik het mis of zitten die 3 wagens uit het racing icons pack stiekem al gewoon in de game en betalen we puur voor het unlocken hiervan?
Dat is bijzonder vaak met dit soort betaalde content. Haal je een friggin' klein bestandje op en die unlockt dan gewoon iets dat reeds in de code van de app zelf zát :) Heb ik op een manier ook mentale problemen mee :P

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 09-06-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:29:
zitten 5 wagens in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:40
Ok, perfect, dan is het een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Er gaat ook een uitgebreide discussie over op het officiële forum en daar beweren sommige dat het alleen de physics zijn en dat de models al in het spel zitten al worden daar ook nog wel de nodige vragen bij gesteld die een beetje ontweken worden. Misschien dat daar inmiddels meer duidelijk is maar wat maakt het uit, als je die auto's wilt, zul je moeten betalen. :p

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Komen de dlc wagens ook terug als tegenstanders in de carrière mode? Zou tof zijn om le mans te rijden tegen beide Bentleys. Wel is het jammer dat je via een quick race event maar 44 tegenstanders kan selecteren op le mans en dat er ook geen gt's meerijden als je voor lmp1 of 2 kiest. Via de endurance series kan je in de carrière wel samen rijden met gt's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:38
Nieuwe DLC ook maar aangeschaft. Bentley GT3 en McLaren LongTail hebben fantastisch geluid. Heerlijk!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Track Expansion
Already featuring the largest track roster of any recent racing game, Project CARS will continue to dominate with an additional 12 unique locations consisting of road tracks, historic locations, modern circuits, and ovals.

Grouped into Track Expansion Packs along with appropriate vehicles, players will therefore get access to the most iconic, beautiful, and contemporary locations throughout the year that continue to represent a truly global snapshot of racing around the world.

The first Track Expansion will become available in July so mark a date in your calendars!
Kom maar door met Zandvoort, Mugello, Yas Marina _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Zandvoort zou ik ook erg gaaf vinden want heb er zelf een keer in het echt gereden in een aantal dikke bakken. (M'n moeder had zo'n BP ultimate experiance arrangement gewonnen :)) Ik zag in het circuit request topic op het officiële forum dat dit circuit best hoog in de meest verzocht circuit lijst staat dus wie weet... :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
Zandvoort zou echt tof zijn ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:25
Yas Marina is inderdaad een circuit die ik HEEL graag zou willen zien, geweldig circuit. Zowiezo zouden er meer F1 circuits in mogen komen. Hungaroring, (Interlagos) Autódromo José Carlos Pace (brazilië), Montreal, Suzuka, Marina Bay etc.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:23
xavento schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:25:
Yas Marina is inderdaad een circuit die ik HEEL graag zou willen zien, geweldig circuit. Zowiezo zouden er meer F1 circuits in mogen komen. Hungaroring, (Interlagos) Autódromo José Carlos Pace (brazilië), Montreal, Suzuka, Marina Bay etc.
Zit Suzuka er niet in dan onder een andere naam? Ik heb namelijk het idee dat Sakito Suzuka is. Of dat deze er in ieder geval op lijkt

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Sakito = Suzuka inderdaad. Wel vreemd trouwens dat sommige circuits geen echte namen hebben :/ Azure Coast GP is gewoon Monaco :/ Licentie verhaal ofzo? Bernie zijn schuld weer zeker.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Heeft inderdaad met licenties te maken. Doen ze 1 bocht anders en dan mogen ze het gewoon onder een andere naam gebruiken. Zullen vast nog wel een paar leuke circuits bijkomen.

Nu zijn Watkins Glen, Donington park en Brands Hatch mijn favoriete circuits. Had van de eerste twee zelfs nog nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik vind de DLC strategie wel wat jammer, te gefragmenteerd over de klasses heen. Ik rij online eigenlijk alleen maar GT3 (tot dusver, of tot de host de klasse opeens wisselt), en zou een DLC eerder kopen als het een class-pack is. Gewoon 5 GT3 auto's voor 5 euro.

Als al die car packs 3,5 tot 5 euro zijn, en de trackpacks ook, dan kost het spel straks weer 120 euro totaal. Naadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:04
Heb vanmiddag het contract geaccepteerd van de LMP1 bij de Endurance Racing.
Begin ik met mijn eerste race op Silverstone en na 20 minuten: "Engine blown". Ik dus helemaal mad!
Start ik daarna de race opnieuw op, loopt het spel vast en krijg ik opeens een error op de PS4: "U heeft uw PS4 niet goed afgesloten!" zoiets in die trend.
Ik dus voor de derde keer de race gestart en gelukkig deze keer de race wel uitgereden, maar ik moest tussendoor wel tanken terwijl ik dacht dat de AI dat niet hoefde. Dus ik helemaal pissig, gaan ze uiteindelijk toch 3 rondjes later de pits in en neem ik de koppositie weer over en ben 1e geworden. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
kahraman11 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:49:
Begin ik met mijn eerste race op Silverstone en na 20 minuten: "Engine blown". Ik dus helemaal mad!
Start ik daarna de race opnieuw op, loopt het spel vast en krijg ik opeens een error op de PS4: "U heeft uw PS4 niet goed afgesloten!" zoiets in die trend.
Ik dus voor de derde keer de race gestart en gelukkig deze keer de race wel uitgereden, maar ik moest tussendoor wel tanken terwijl ik dacht dat de AI dat niet hoefde. Dus ik helemaal pissig, gaan ze uiteindelijk toch 3 rondjes later de pits in en neem ik de koppositie weer over en ben 1e geworden. >:)
Ja het is helaas nog wel een behoorlijk buggy spel. Die van mij is ook al wel eens gecrashed. En dan is de PS4 versie nog het minst erg geloof ik. Dus er is nog wel een hoop werk aan de winkel voor SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

kahraman11 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:49:
Ik moest een endurance race van 2 uur doen op Le Mans, na een half uur motor opgeblazen.

Koeling verder open gezet. na ruim een half uur motor opgeblazen.

Koeling op max gezet, vroeg schakelen, weer motor opgeblazen, en in totaal meer dan 2 uur met die race bezig geweest en motor bleef opgeblazen, maar die auto en track staan nu wel als m'n favoriet in dat spel terwijl ik er verder niet in heb gereden.

Hoop dat dat niet zo blijft als ik de endurance ga krijgen, dit was een uitnodiging.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik vind die Mercedes GTR LM wel echt een fantastische auto om mee te rijden. Longtail F1 is wat zoekerig op hoge snelheid, maar die Mercedes is fantastisch maar compleet onvergefelijk op het moment dat je een curb raakt of van de baan gaat. Heerlijk (frustrerend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Jack Spade FFB files versie 1.6 nu beschikbaar. DLC auto's toegevoegd plus een extra folder (brake rumble). http://forum.projectcarsg...k-Spade-FFB-Tweaker-Files

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:50
Mijn T80 kan binnenkort weer de deur uit :+

G29
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/Logitech-G29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MJHH93 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:16:
Mijn T80 kan binnenkort weer de deur uit :+
Als deze wél acceptabele pedalen heeft wellicht een leuk alternatief voor de T300 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

xavento schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:25:
Ja, zeker meer F1 circuits! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Gisteren mijn Logitech G27 binnen gekregen! Wel even wennen met FFB. Nog nooit zo'n type stuurtje gehad :+

Settings volgens hier ingesteld (met FFB op 85%) en bevalt me prima! Vandaag en morgen maar even oefenen voor morgenavond online :)

Inmiddels de Racing Icons Car Pack ook maar aangeschaft. 2.99 op Steam vind ik een nette prijs :)

Project CARS Supports G29 & G920 Driving Force wheels!

[ Voor 28% gewijzigd door Davidson op 11-06-2015 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Davidson schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:06:
Gisteren mijn Logitech G27 binnen gekregen! Wel even wennen met FFB. Nog nooit zo'n type stuurtje gehad :+

Settings volgens hier ingesteld (met FFB op 85%) en bevalt me prima! Vandaag en morgen maar even oefenen voor morgenavond online :)

Inmiddels de Racing Icons Car Pack ook maar aangeschaft. 2.99 op Steam vind ik een nette prijs :)

Project CARS Supports G29 & G920 Driving Force wheels!
http://forum.projectcarsg...k-Spade-FFB-Tweaker-Files

Check deze link ook even, werkt ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb sinds eergisteren een MSI GeForce GTX970. Ondertussen m'n HD7950 verkocht zodat het me €250 heeft gekost. Tjongejonge wat een verschil zeg en bovendien volledig stil tijdens desktop werk, de fans gaan pas in game draaien. d:)b

Ben overnieuw begonnen met Zero to Hero. De ai bij de 125 & 250cc karts leken wel kamikaze piloten. Wat ik niet eerder zag is dat de ai langszij weet te komen terwijl ze over het gras rijden. 8)7 M'n "oude" controller settings moesten helemaal op de schop. Lijkt ineens een heel andere game.
Heb een verse install gedaan op een nieuwe,grotere SSD. Dat zal ook wel uitmaken.

Ik zag dat bij Redcoon de T3PA over 4 dagen wordt verwacht, zodat m'n TX+T3PA volgende week vermoedelijk opgestuurd wordt.
Jammer als 't weer zo mooi blijft. :+

Edit:
Logitech heeft de G29 en G920 Driving Force De G920 is voor de X1 en pc. De adviesprijs voor beiden is €400.
Ook is er een shifter met een adviesprijs van €60
Eindelijk komt er voor de X1 wat meer keuze.

Afbeeldingslocatie: http://gaming.logitech.com/assets/53683/13/g920-racing-wheel.png
Afbeeldingslocatie: http://gaming.logitech.com/assets/53776/4/logitech-driving-force-shifter.png

Edit:
Hardware.info
G29 is vanaf deze maand verkrijgbaar, G920 volgt in oktober. Beide sturen krijgen een adviesprijs van 399 euro.

[ Voor 32% gewijzigd door mowa op 11-06-2015 15:11 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:33:
[...]

Als deze wél acceptabele pedalen heeft wellicht een leuk alternatief voor de T300 :)
Tekst op de site klinkt goed:
Het niet-lineaire rempedaal bootst de prestaties van een drukgevoelig remsysteem na voor een responsiever, accurater remgevoel..

Stevig aan de prijs, €399, had stiekem de hoop dat Logitech onder de prijs van de T300 zou blijven...
Aan de andere kant, als dit echt goede pedalen zijn, dan is de G29 nog altijd goedkoper dan de T300+T8PA-pedalen.

Als er iemand interesse heeft in een T100.... 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 11-06-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Ik heb denk ik wel interesse in een T100, aangezien de G29 toch echt veel te duur gaat zijn. Alleen twijfel ik over compatibiliteit met andere racegames, aangezien hij alleen in game werkt bij Project Cars op de PS4.
Pagina: 1 ... 43 ... 57 Laatste