Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:36
Phusebox schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Got Racing League?

Als mijn stuurtje het deed voor de Xbox One zou ik hem meteen kopen, maar helaas.
Ja, ik bedoelde dit topic. Maar ik maak het misschien iets groter dan het op dit moment is.

Mocht dat niet echt iets worden, dan kun je uiteraard altijd op zoek gaan naar andere "plekken op het internet" waar in competitie verband tegen elkaar wordt gereden.
Ik ben nu net begon met een competitie op Xboxworld.nl. Afgelopen dinsdag was nog een oefensessie en ik was positief verrast over de "professionaliteit". Er is een heus regelement (inclusief eventuele straffen), er is duidelijk iemand die het gebeuren coördineert waar ook daadwerkelijk naar wordt geluisterd. Echt leuk! :Y

Wat betreft de support voor de stuurtjes op de Xbox; ik vind dat echt belabberd :/ Oké, er is de Thrustmaster TX maar die heeft dan weer zo'n gaar Ferrari stuurtje (schijnt verder wel een erg goed ding te zijn). Dan is er nog eentje van Mad Catz die even duur is maar minder (wel weer een mooi stuurwiel trouwens). En er is support voor spul van Fanatec, maar dat is peperduur. En dat is het... :-(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
BloodKnight schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:37:
[...]

Heb ik sinds 1 mei, in combinatie met een R290 OC versie, haal ik zonder regen 55-90 fps op 1920x1200 met AA op high. En car op ultra, track op high.
Oke thx. redelijk zwaar spel dus. Mijn gpu heeft 2gb en de R290 OC is 4gb zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Zijn er vanavond nog jongens die over wat parcouren willen rijden? Zit zelf even aan mijn afstudeeropdracht tot een uur of half 9, maar ben daarna wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:13
TRK schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:54:
Zijn er vanavond nog jongens die over wat parcouren willen rijden? Zit zelf even aan mijn afstudeeropdracht tot een uur of half 9, maar ben daarna wel online.
Ik ga zelf in ieder geval wel spelen vanavond en er zijn vast nog wel wat meer tweakers online [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 15:51
Race events worden aangekondigd in dit topic: [Multi] Project CARS: GoT Racing. Ook voor zulke vragen kan je daar terecht ;)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Davidson schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:00:
Race events worden aangekondigd in dit topic: [Multi] Project CARS: GoT Racing. Ook voor zulke vragen kan je daar terecht ;)
Top bedankt! Had ik nog niet gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:33:
Wat betreft de support voor de stuurtjes op de Xbox; ik vind dat echt belabberd :/ Oké, er is de Thrustmaster TX maar die heeft dan weer zo'n gaar Ferrari stuurtje (schijnt verder wel een erg goed ding te zijn). Dan is er nog eentje van Mad Catz die even duur is maar minder (wel weer een mooi stuurwiel trouwens). En er is support voor spul van Fanatec, maar dat is peperduur. En dat is het... :-(
Er zijn er nu 2 van TM die werken, cheapy instapper en de TX serie, en om eerlijk te zijn, zit je te wachten op 20+ stuurtjes waarvan je 60% meteen kan skippen? Ja, het is een investering, maar zeker die TM TX is enorm uitbreidbaar (T8 Pro komt volgende maand uit :D).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Wat zijn de voordelen van de digitale versie ten opzichte van de hardcopy versie?
Ik zie wel een prijsverschil, volgens mij ten gunste van de HC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Rossi46 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:25:
[...]

Ik neem aan dat je mee gaat doen met de GoT Racing League? Daar wordt sowieso serieus en netjes gereden lijkt mij.

Of je koopt de game alsnog voor je Xbox ;) "Wij" zijn allemaal bezig met strak en fair rijden :)
Hoe kan ik GoT Racing League members op de xbone vinden en evt joinen ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Christian schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:09:
Wat zijn de voordelen van de digitale versie ten opzichte van de hardcopy versie?
Ik zie wel een prijsverschil, volgens mij ten gunste van de HC versie
Ik neem aan dat je de Digital Edition bedoeld op steam? Deze biedt de limited edition car pack en de modified carpack. Normale HC versie heeft deze packs niet, tenzij je voor de Limited Edition gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Betekent dit nu dat er voortaan in het andere topic gepost gaat worden voor events en races? Zo ja,waar blijft dit topic dan nog voor? :+ :+ ik ben trouwens zelf vanavond ook wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Moodshifter schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:23:
Betekent dit nu hdat er voortaan in het andere topic gepost gaat worden voor events en races? Zo ja,waar blijft dit topic dan nog voor? :+ :+ ik ben trouwens zelf vanavond ook wel online
Ja, voor het organiseren, bespreken en napraten van race events.

Dit topic is dan bedoeld voor alle andere zaken zoals DLC, bugs, settings, etc :)

Dit is gedaan omdat het erg onoverzichtelijk werd wanneer en op welk platform er nou geracet zou worden. Dus vandaar.

[ Voor 59% gewijzigd door Davidson op 21-05-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Davidson schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:23:
[...]

Ik neem aan dat je de Digital Edition bedoeld op steam? Deze biedt de limited edition car pack en de modified carpack. Normale HC versie heeft deze packs niet, tenzij je voor de Limited Edition gaat.
PlayStation Store maar dat komt op hetzelfde neer. (ik was daarin niet duidelijk genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:05:
[...]

Er zijn er nu 2 van TM die werken, cheapy instapper en de TX serie, en om eerlijk te zijn, zit je te wachten op 20+ stuurtjes waarvan je 60% meteen kan skippen? Ja, het is een investering, maar zeker die TM TX is enorm uitbreidbaar (T8 Pro komt volgende maand uit :D).
Ja leuk die TX maar je moet een ander stuur erbij kopen, andere pedalen en dan zit je weer op 600 euro of meer. Die heb ik al eens neergelegd voor mijn Fanatec stuur, en die bullshit dat de XBO betere FFB protocollen gebruikt die niet compatible zijn met oude hardware is natuurlijk dat wat ik het net noemde.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Rossi46 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:33:
[...]

Inderdaad, je hebt de keuze tussen TM of Mad Catz. Ik heb sinds een week de Mad Catz, maar ik ben hier niet super tevreden over, toch niet voor die prijs. De pedalen functioneren als LT en RT en dat heb je nodig in het set up menu van de auto, maar daar verspringt hij vaak zonder dat ik op de pedalen duw, erg vervelend.

Verder geeft het stuur zwart af aan mijn handen (maar al minder dan de eerste keer) en is de FFB niet erg sterk (zoals overal valt te lezen, maar ik heb alleen nog maar met pCARS getest, nog niet met andere spellen), daarnaast moet ik ook ietsje naar rechts sturen om rechtdoor te gaan, en het is nogal een plastieke bedoeling, van de pedalen dan. Maar dat is meteen de reden waarom ik niet voor de TM ben gegaan, de pedalen zien er erg goedkoop uit, en ik vind het Ferrari stuur ook best lelijk.

Bij mijn weten is er geen compatibele Fanatec stuur voor de Xbox One (volgens hun website), en ze zijn vrij duur.

Normaal is het Mad Catz stuur ook niet compatibel voor gebruik met de computer, ik heb dit ook nog niet getest, maar ik zou in de toekomst misschien wel op de computer willen gamen. Iemand enig idee of er een driver komt die het stuur compatibel maakt met de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:05:
[...]

Je moet het omdraaien. Precies wat Phusebox al zegt. Er zijn genoeg degelijk stuurtjes die al langer verkrijgbaar zijn (en mensen dus in hun bezit hebben) welke nu ineens onbruikbaar zijn op de X1 (voor de PS4 geldt in kleinere mate overigens hetzelfde). Dat is gewoon triest.

Wat betreft de TX. De kost evenveel als de T300 (die op PS4 werkt en niet op de X1). Echter wordt de T300 (zowel de RS als de GTE) met zeer deugdelijke stuurtjes geleverd. MS heeft er dan weer voor gekozen om een soort van sneue samenwerking met Ferrari aan te gaan waardoor de TX enkel met een cheap ass plastic Ferrari 458 stuurtje wordt geleverd. Niet alleen is dat nogal kiddy, ook voelt het gewoon goedkoop (en dat voor 300 euro).
En ja, er kan een GTE stuurtje op de TX. Maar die kost los 130 euro. Daar ga ik niet aan beginnen, wetende dat het PS4 equivalent van de TX daar standaard mee geleverd wordt.

Hetzelfde geldt overigens voor heatsets. Wil je volledig draadloos op de X1 (en dus geen snoertje naar je controller) dan is ook daar de spoeling zeer dun en ben je eigenlijk altijd veel geld kwijt. Voor de PS4 en PC is op dat vlak meer beschikbaar.
Flying Hawkic schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:11:
[...]

Bij mijn weten is er geen compatibele Fanatec stuur voor de Xbox One (volgens hun website), en ze zijn vrij duur.

Normaal is het Mad Catz stuur ook niet compatibel voor gebruik met de computer, ik heb dit ook nog niet getest, maar ik zou in de toekomst misschien wel op de computer willen gamen. Iemand enig idee of er een driver komt die het stuur compatibel maakt met de pc?
Uit dit overzicht maak ik op dat de Fanatec Clubsport wordt ondersteund op de X1 voor pCARS. De rest van Fanatec overigens niet. Maar goed, die Clubsport kost tegen de 1000,- euro... :')

Wat betreft de PC ondersteuning voor het stuurwiel van Mad Catz; daar werd vanaf de intro een tijd terug ook al over gesproken er is nog steeds niets. Dus ik verwacht daar niet al te veel van eigenlijk. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Zou businesswise voor hun wel een snuggere beslissing zijn natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Rossi46 op 21-05-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Rossi46 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:29:
[...]

Je moet het omdraaien. Precies wat Phusebox al zegt. Er zijn genoeg degelijk stuurtjes die al langer verkrijgbaar zijn (en mensen dus in hun bezit hebben) welke nu ineens onbruikbaar zijn op de X1 (voor de PS4 geldt in kleinere mate overigens hetzelfde). Dat is gewoon triest.

Wat betreft de TX. De kost evenveel als de T300 (die op PS4 werkt en niet op de X1). Echter wordt de T300 (zowel de RS als de GTE) met zeer deugdelijke stuurtjes geleverd. MS heeft er dan weer voor gekozen om een soort van sneue samenwerking met Ferrari aan te gaan waardoor de TX enkel met een cheap ass plastic Ferrari 458 stuurtje wordt geleverd. Niet alleen is dat nogal kiddy, ook voelt het gewoon goedkoop (en dat voor 300 euro).
En ja, er kan een GTE stuurtje op de TX. Maar die kost los 130 euro. Daar ga ik niet aan beginnen, wetende dat het PS4 equivalent van de TX daar standaard mee geleverd wordt.

Hetzelfde geldt overigens voor heatsets. Wil je volledig draadloos op de X1 (en dus geen snoertje naar je controller) dan is ook daar de spoeling zeer dun en ben je eigenlijk altijd veel geld kwijt. Voor de PS4 en PC is op dat vlak meer beschikbaar.

[...]

Uit dit overzicht maak ik op dat de Fanatec Clubsport wordt ondersteund op de X1 voor pCARS. De rest van Fanatec overigens niet. Maar goed, die Clubsport kost tegen de 1000,- euro... :')

Wat betreft de PC ondersteuning voor het stuurwiel van Mad Catz; daar werd vanaf de intro een tijd terug ook al over gesproken er is nog steeds niets. Dus ik verwacht daar niet al te veel van eigenlijk. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Zou businesswise voor hun wel een snuggere beslissing zijn natuurlijk.
Plastic ? hoe kom je daar bij? het volledige stuur gedeelte is van rubber en werkt overigens helemaal prima in Pcars, nergens last van en de FFB werkt helemaal perfect. Dat het midden console van plastic is zou geen probleem moeten zijn. De shifters/pedals zijn gewoon van metaal.

Stuur werkt helemaal prima in zowel forza als in Pcars met prima FFB. Dat mensen er problemen mee hebben zul je altijd hebben ongeacht welke hardware gebruikt wordt. Normaliter hoor je die mensen alleen harder omdat ze wat te klagen hebben. Bij een groot gedeelte werkt het gewoon prima en die hebben niets te klagen, dus hoor je ze ook minder snel.

[ Voor 3% gewijzigd door xavento op 21-05-2015 17:44 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:29:

Dan is het toch gewoon Fanatec geweest die ballen had moeten hebben en direct in 2013 met MS om de tafel moeten gaan zitten, zeker in die tijd waren ze nog helemaal overtuigd dat alles goed kwam (zeker met die Porsche GT3), terwijl ze al wisten dat het mogelijk XID ipv HID zou worden.

Fanatec heeft elke credit bij mij verspeeld met die hub, eerst was het een nieuwe base, toen een switch, toen een update, nu is het een 399 euro ding waar je nog alles los bij moet kopen en het kan 0,0 meer dan een TX. En daarbij is er trouwens nog de Club Wheelbase, die werkt afaik wel gewoon op de XBO.

Goed, ik had het ook liever anders willen zien, maar ik moest toch een nieuw stuur. G25 had je niets aan, G27 was het niet waard, T500RS te duur, lullig dat er zo'n matig stuurtje op zit maar ik kon toch al goedkoop de Challenge stuur krijgen.

Btw, de GTE is gewoon de een kopie van de 458 Challenge, die al stuk goedkoper is. Toegegeven dat de flippers van de 458 Italia erg luidruchtig zijn (zeker tov Challenge, al is de F1 net zo hard), maar is zeker geen slecht stuur. Oogt en voelt matig, maar rijd gewoon prima. En de pendalen? Volgende maand de T8 Pro en maakt het mij ook niet meer uit (de T300 heeft dezelfde pendalen..).
Flying Hawkic schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:11:
Inderdaad, je hebt de keuze tussen TM of Mad Catz. Ik heb sinds een week de Mad Catz, maar ik ben hier niet super tevreden over, toch niet voor die prijs. De pedalen functioneren als LT en RT en dat heb je nodig in het set up menu van de auto, maar daar verspringt hij vaak zonder dat ik op de pedalen duw, erg vervelend.
Dat ligt niet aan het stuur, maar is gewoon een ontwerp-brainfart geweest bij SMS. Forza werkt gewoon met flippers en D-pad, geen idee waarom ze dat in PCars niet konden doen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2015 17:52 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
xavento schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:43:
[...]

Plastic ? hoe kom je daar bij? het volledige stuur gedeelte is van rubber en werkt overigens helemaal prima in Pcars, nergens last van en de FFB werkt helemaal perfect. Dat het midden console van plastic is zou geen probleem moeten zijn. De shifters/pedals zijn gewoon van metaal.
Het verschil met het RS en GTE stuur is gewoon te groot, aangezien de prijzen hetzelfde zijn. Natuurlijk functioneert het verder (meer dan) prima, maar het gaat ook om hoe iets aanvoelt bij dat soort prijzen.

Daarbij, maar dat is persoonlijk, wil ik helemaal geen Ferrari 458 stuur. Ik wil gewoon een fatsoenlijk racestuur zoals de Thurstmaster RS en GTE stuurtjes (oké, de laatste is dan nog met Ferrari logo, maar daar kan gewoon een ander stickertje op ;)) Ook het Mad Catz stuurtje ziet er echt gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:51:

Dat ligt niet aan het stuur, maar is gewoon een ontwerp-brainfart geweest bij SMS. Forza werkt gewoon met flippers en D-pad, geen idee waarom ze dat in PCars niet konden doen.
Ik bedoel niet dat ik er een probleem mee heb dat het met LT of RT werkt, daar kan ik best mee leven, maar bij het set up scherm verspringt het soms alsof ik op LT of RT zou hebben gedrukt, maar ik er niet op heb gedrukt, wat mij doet vermoeden dat de pedalen ergens blijven haperen...

Of heeft nog iemand dat dat verspringt in het set up menu van de auto (dat je krijgt in de pit box)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:51:
Volgende maand de T8 Pro en maakt het mij ook niet meer uit (de T300 heeft dezelfde pendalen..).
Wat is de T8 Pro..?? Ik kan er niets over vinden op de site van Thrustmaster..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ik vroeg me af ... voelen jullie met ffb het ook in je stuur als je doorglijd bij het remmen of bijv in bochten ? ik loop te klooien met instellingen om daar meer gevoel in te krijgen...

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-08 19:40

Roma33

Gamer

Kzyto schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:49:
ik vroeg me af ... voelen jullie met ffb het ook in je stuur als je doorglijd bij het remmen of bijv in bochten ? ik loop te klooien met instellingen om daar meer gevoel in te krijgen...
bedoel je rechtdoor glijden of dat de kont uitbreekt ?

rechtdoor glijden (dus geen abs, blokkeren van wielen) voel ik niet maar hoor ik wel , banden piepen.
kont uitbreken voel ik wel.

ik gebruik Jack Spade 1.5 instellingen ( folder 3 )

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33

Roma33

Gamer

lol game crashed en opeens is mijn career verdwenen + alle instellingen gereset.

58uur aan progress verdwenen .....

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mowa schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:39:
[...]

Wat is de T8 Pro..?? Ik kan er niets over vinden op de site van Thrustmaster..!!
Dat heet een bizarre typefout :P
Deze bedoel ik dus,losse pendalen van de T500RS.
http://www.thrustmaster.com/en_US/products/t3pa-pro-add

Gaat ws net zoveel kosten als de huidige 3-pendalen versie (amazon.com heeft hem voor 150, maar bijna 100 dollar aan verzend/invoer).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Welk stuur heb je? Op welk platform speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 03:06
Is dit al een voorkomend probleem dat mijn Logitech G27 enkel het gaspedaal het doet ( wanneer ik mijn stuur & pedalen wil calibreren ) en als ik vollenbak rem, dat hij gewoonweg niet remt.

Alles is mooi angesloten nochtans .. Zit op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
Flying Hawkic schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:21:
[...]

Welk stuur heb je? Op welk platform speel je?
Op PC met Driving Force Pro

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kzyto schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:43:
[...]

Op PC met Driving Force Pro
Die heb ik ook nog liggen. Prachtig ding toen. En nu nog steeds prima. Maar helaas, op de console tegenwoordig onbruikbaar... :-( Ik zou er bijna een game PC voor kopen ;(

En nu hou ik op over die stuurtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ben ik de enigste die de season pass niet vind in de ps store??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Moet je de Lotus 49 even proberen.. Dan voel je de FFB wel :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Roma33 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:10:
lol game crashed en opeens is mijn career verdwenen + alle instellingen gereset.

58uur aan progress verdwenen .....
Jeetje da's wel heel zuur! Op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33

Roma33

Gamer

Davidson schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:45:
[...]

Jeetje da's wel heel zuur! Op de PS4?
nee op PC , crashte toen ik de replay van gisteren wou bekijken.

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Eriko1 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:44:
Ben ik de enigste die de season pass niet vind in de ps store??
Heb gelezen dat die eruit was gehaald, ik weet niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Flying Hawkic schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Heb gelezen dat die eruit was gehaald, ik weet niet waarom.
Ze hebben het te druk met fixen van alle bugs. Hoop ik... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Schijnt wel een Steam Season Pass in omloop te zijn. Gezien op de Duitse Amazon

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor net dat de g29 binnenkort komt, ook ps4 compatible!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:36:
Gaaf stuurtje hoor!

http://www.maxconsole.com...00000000000000003301.html

Het stuurwiel lijkt trouwens wel héél erg dik te zijn... Of het is een mini stuurtje :+

[ Voor 12% gewijzigd door Rossi46 op 21-05-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gebundeld met half life 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Phusebox schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 22:45:
[...]

Gebundeld met half life 3?
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Ik dacht dat Logitech gestopt was met het ontwikkelen/maken van stuurtjes?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
The Outlaw schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:55:
Schijnt wel een Steam Season Pass in omloop te zijn. Gezien op de Duitse Amazon
Las net op PC forum, dat er waarschijnlijk geen komt, was een fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.gtplanet.net/...k.com&utm_campaign=buffer

De gelekte foto's. Ziet er legit uit, ben benieuwd! Kan ook een neppe zijn!

edit: Al gepost, excuses.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 22-05-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:13
iPodKiller schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:03:
[...]

Ik zag het ook net ja. Ben benieuwd hoe die tegen de 300RS gepositioneerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
jmignolet schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:27:
Is dit al een voorkomend probleem dat mijn Logitech G27 enkel het gaspedaal het doet ( wanneer ik mijn stuur & pedalen wil calibreren ) en als ik vollenbak rem, dat hij gewoonweg niet remt.

Alles is mooi angesloten nochtans .. Zit op PC
Check even in je settings ofdat je hem hebt ingesteld "with separate pedals" en niet op combined.
Dat probleem had ik tenminste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net begonnen met de 250CC Carts:

De 250CC Carts racen heerlijk over de verschillende tracks heen.
Heerlijk spel tot nu toe en zelfs beter dan Forza 5 op de Xbox One.

Ik race heerlijk over de tracks met mijn PS4 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

Bestaan er echt karts die 260 lopen :X (hmm ja dus)

Als ik met die karts het spel speel heb ik het gevoel dat het spel versneld is, speelt niet echt leuk ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 22-05-2015 08:24 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtG
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb de karts overgeslagen, dat vind ik niet een hele interessante klasse. Ik ben nu begonnen met de clio cup en dat is echt super leuk racen. Ik rijd met een controller en de AI op 60%, en dan moet ik echt mijn best doen om in de top 10 te komen. Zegt wel iets over mijn niveau maar de races zijn gewoon super leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:14

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:46:
Ik race heerlijk over de tracks met mijn PS4 opstelling.
Welk stuur rij je mee Dennis?
AI staat op iets van 50-60 zo te zien?

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 22-05-2015 10:03 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:02:
[...]

Welk stuur rij je mee Dennis?
AI staat op iets van 50-60 zo te zien?
Ik stuur met de DS4 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is toch geen "PS4 opstelling" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een "goeie" TV en een "goeie" receiver met surround speakers.

Het is echt genieten van mijn PS4 opstelling.

Stuur hoef ik niet want de controller voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
ArtG schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:53:
Ik heb de karts overgeslagen, dat vind ik niet een hele interessante klasse. Ik ben nu begonnen met de clio cup en dat is echt super leuk racen. Ik rijd met een controller en de AI op 60%, en dan moet ik echt mijn best doen om in de top 10 te komen. Zegt wel iets over mijn niveau maar de races zijn gewoon super leuk!
Heb ik ook gedaan, beginnen in de Clio cup, de karts vond ik niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
iPodKiller schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 00:03:
[...]

Wow, ziet er goed uit! Hopelijk is het niet een (te) klein stuurtje.

Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/7/5/6/4/1/6/143228186896.jpg/EG11/resize/600x-1/quality/80/format/jpg

Brengt me toch weer aan het twijfelen, denk dat ik de upgrade naar een duurder stuurtje (T300) nog maar even uitstel dan. Zou erg veel spijt hebben als de G29 uitkomt en het stuur in vergelijking net zo goed is als de T300 maar dan wel met betere pedalen (bijvoorbeeld).

Gelukkig heb ik al een stuur, dus doet niet heel veel pijn om de upgrade uit te stellen :)

Zijn er al geruchten over wanneer die gelanceerd wordt (of heb ik daar overheen gekeken? :X )?
Edit: Ah, misschien even de aankondiging op E3 afwachten... 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door ralph075 op 22-05-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 20:25
Sinds gisteren ook PCars in bezit. Ben gewoon begonnen met de karts maar is toch wel ff wennen. AI staat nu op 80% en sta nu met 4 races achter de rug ongeveer 30 punten voor. Wordt de AI nog moeilijker in hogere klassen of moet ik de AI maar iets moeilijker zetten?

Speel trouwens op de Ps4. Psn id is hetzelfde als tweakers dus voeg me maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
giganielsie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:50:
Sinds gisteren ook PCars in bezit. Ben gewoon begonnen met de karts maar is toch wel ff wennen. AI staat nu op 80% en sta nu met 4 races achter de rug ongeveer 30 punten voor. Wordt de AI nog moeilijker in hogere klassen of moet ik de AI maar iets moeilijker zetten?

Speel trouwens op de Ps4. Psn id is hetzelfde als tweakers dus voeg me maar toe :)
Welkom, handig wellicht als je je PSN naam aan deze spreadsheet toevoegt staan alle PSN's in van de Tweakers op PS4. Handig ook voor het toevoegen :)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hmmm de logitech G29. Ik wil gewoon mijn G27 op de PS4 gaan gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
The Outlaw schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Welkom, handig wellicht als je je PSN naam aan deze spreadsheet toevoegt staan alle PSN's in van de Tweakers op PS4. Handig ook voor het toevoegen :)
Heb mezelf erin gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

ralph075 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Wow, ziet er goed uit! Hopelijk is het niet een (te) klein stuurtje.

[afbeelding]

Brengt me toch weer aan het twijfelen, denk dat ik de upgrade naar een duurder stuurtje (T300) nog maar even uitstel dan. Zou erg veel spijt hebben als de G29 uitkomt en het stuur in vergelijking net zo goed is als de T300 maar dan wel met betere pedalen (bijvoorbeeld).

Gelukkig heb ik al een stuur, dus doet niet heel veel pijn om de upgrade uit te stellen :)

Zijn er al geruchten over wanneer die gelanceerd wordt (of heb ik daar overheen gekeken? :X )?
Edit: Ah, misschien even de aankondiging op E3 afwachten... 8)7
Ik vind de rim vrij dik, en de base blijft exact hetzelfde. Dat doet me weer vermoeden dat er aan de interne setup weinig veranderd. Niet dat de G27 slecht was, maar een beetje vooruitgang kan geen kwaad. Verder ben ik wel benieuwd wat het stuur kwa prijs te bieden heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

Wel jammer dat hij van die lelijke PS4 knoppen heeft :X Heb ik op een pc natuurlijk weinig aan...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Paulus07 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:56:
hmmm de logitech G29. Ik wil gewoon mijn G27 op de PS4 gaan gebruiken :(
Mag toch aannemen dat ze bij het uitbrengen van de G29 "dus" ook de oudere stuurtjes gaan ondersteunen want er is dan een werkende driver. Zo niet is het echt faal-merk 1a imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:39
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:36:
[...]

Mag toch aannemen dat ze bij het uitbrengen van de G29 "dus" ook de oudere stuurtjes gaan ondersteunen want er is dan een werkende driver. Zo niet is het echt faal-merk 1a imho.
Het ligt niet aan Logitech. Sony zorgt ervoor dat stuurtjes van Logitech en Fanatec niet op de PS4 werken. Ergens denk ik ook dat dit te maken heeft met de deal tussen Thrustmaster en Sony. Er is dan ook een petitie gaande om Sony wel zover te krijgen.

https://www.change.org/p/...atec-wheel-support-to-ps4

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:07
Tom. C schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:22:
[...]

Het ligt niet aan Logitech. Sony zorgt ervoor dat stuurtjes van Logitech en Fanatec niet op de PS4 werken. Ergens denk ik ook dat dit te maken heeft met de deal tussen Thrustmaster en Sony. Er is dan ook een petitie gaande om Sony wel zover te krijgen.

https://www.change.org/p/...atec-wheel-support-to-ps4
Sony heeft alleen als eis gesteld dat als ze XMB willen gebruiken dat er een chip in de controller moet zitten.
Verder is het aan de ontwikkelaar van de game of ze er ondersteuning op willen leveren of niet.

Fanatec en zelfs T500rs werkt niet in XMB terwijl het wel werkt in sommige games(project cars en driveclub o,a.)

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
PortoNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:25:
[...]

Sony heeft alleen als eis gesteld dat als ze XMB willen gebruiken dat er een chip in de controller moet zitten.
Verder is het aan de ontwikkelaar van de game of ze er ondersteuning op willen leveren of niet.

Fanatec en zelfs T500rs werkt niet in XMB terwijl het wel werkt in sommige games(project cars en driveclub o,a.)
Mooie is dat het telkens een kast/muur verhaal is |:( . Vraag je het aan sony sturen ze je door naar logitech. Logitech weer naar gamedevelopers en sony, game devolopers sturen je weer door naar logitech en sony.

En fanatec heeft opeens wel support en daar zitten niet opeens andere chips in volgens mij. https://www.change.org/p/...support-to-ps4/u/10656393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:07
Paulus07 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:29:
[...]

Mooie is dat het telkens een kast/muur verhaal is |:( . Vraag je het aan sony sturen ze je door naar logitech. Logitech weer naar gamedevelopers en sony, game devolopers sturen je weer door naar logitech en sony.

En fanatec heeft opeens wel support en daar zitten niet opeens andere chips in volgens mij. https://www.change.org/p/...support-to-ps4/u/10656393
Support voor project cars idd..maar dat zei ik ook al...

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04:28

djbarney

XBL: DeejayBarney

Overigens, zie net op de project cars fora een post van een van de designers / developers met een aangepaste changelog voor de patch (v1.3) op de Xbox One:

http://forum.projectcarsg...g-Patch-1-3-Release-notes

Ziet er goed uit, ben reuze benieuwd wanneer we die patch gaan ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
djbarney schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:01:
Overigens, zie net op de project cars fora een post van een van de designers / developers met een aangepaste changelog voor de patch (v1.3) op de Xbox One:

Klinkt goed! Al duurt dat testen door Bandai en MS wel irritant lang zeg :P

Ik maak uit de patch notes op dat ze nog geen oplossing hebben voor de optredende lag als iemand joint in de MP sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe gaat bij jullie het carriereverloop?
Ik had na de Superkarts de keuze tussen Formula Rookie, Clio Cup (=touring) of GT3.
Ik heb voor GT3 gekozen.
Wat blijkt nu: GT3 is een tier 3, terwijl Formula Rookie bv nog een tier 6 is.
Ik heb dus 3 tiers overgeslagen.
Dat zou dus betekenen dat ik volgend seizoen al naar tier 2 kan (Formula A, Endurance of LMP 2) om het seizoen daarop al naar de LMP1 te gaan.
Nu ben ik heel benieuwd naar de contractaanbiedingen die de mensen krijgen na hun Formule Rookie seizoen; of die ook gelijk een aantal tiers omhoog gaan of gewoon stapsgewijs doorstromen naar tier 5 (Formule Golf of GT5).

Of zou een en ander samen hangen met je dominantie dat seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
Ik zou mensen toch hevig aanraden om niet te domineren in deze game. Zet de AI zo dat het moeilijk is, je echt alleen pole position haalt als je (naar je gevoel) een perfecte ronde neerzet. Ik merk dat het zo tof is, om óók te strijden voor bv. P8, zonder altijd maar te winnen. Veel meer lol in racen sinds ik dit op deze manier doe. Laatst wél gewonnen, maar toen reed ik echt een goede race. Dan is de voldoening veel groter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik kijk met een schuin ook naar bepaalde trophies ;)
Als die binnen zijn gaat de AI zeker wat omhoog.
Gisteren de AI op 80 gezet; pole haal ik vaak nog wel, maar in de race word ik niet zo makkelijk meer eerste.
Ik heb alleen een hekel aan hoe mijn auto reageert op een botsingkje, terwijl de AI vrolijk doorkachelt.
Ik kan wel eerlijk willen racen, maar de AI doet daar dus niet aan mee.
De spannende races bewaar ik daarom wel voor online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Loekoe schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:37:
Ik zou mensen toch hevig aanraden om niet te domineren in deze game. Zet de AI zo dat het moeilijk is, je echt alleen pole position haalt als je (naar je gevoel) een perfecte ronde neerzet. Ik merk dat het zo tof is, om óók te strijden voor bv. P8, zonder altijd maar te winnen. Veel meer lol in racen sinds ik dit op deze manier doe. Laatst wél gewonnen, maar toen reed ik echt een goede race. Dan is de voldoening veel groter!
Helemaal mee eens!

Dat maakt (fair!) online racen ook zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:42:
Ik kijk met een schuin ook naar bepaalde trophies ;)
Als die binnen zijn gaat de AI zeker wat omhoog.
Gisteren de AI op 80 gezet; pole haal ik vaak nog wel, maar in de race word ik niet zo makkelijk meer eerste.
Ik heb alleen een hekel aan hoe mijn auto reageert op een botsingkje, terwijl de AI vrolijk doorkachelt.
Ik kan wel eerlijk willen racen, maar de AI doet daar dus niet aan mee.
De spannende races bewaar ik daarom wel voor online ;)
Niks mis mee. Dat is misschien het toffe aan deze game, iedereen kan het zo spelen op z'n eigen manier dat hij/zij daar voldoening uit haalt. Ja dan is het ff kloten met sliders en assists, maar je creëert wel een unieke game-ervaring voor jezelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:30:
Hoe gaat bij jullie het carriereverloop?
Ik had na de Superkarts de keuze tussen Formula Rookie, Clio Cup (=touring) of GT3.
Ik heb voor GT3 gekozen.
Wat blijkt nu: GT3 is een tier 3, terwijl Formula Rookie bv nog een tier 6 is.
Ik heb dus 3 tiers overgeslagen.
Dat zou dus betekenen dat ik volgend seizoen al naar tier 2 kan (Formula A, Endurance of LMP 2) om het seizoen daarop al naar de LMP1 te gaan.
Nu ben ik heel benieuwd naar de contractaanbiedingen die de mensen krijgen na hun Formule Rookie seizoen; of die ook gelijk een aantal tiers omhoog gaan of gewoon stapsgewijs doorstromen naar tier 5 (Formule Golf of GT5).

Of zou een en ander samen hangen met je dominantie dat seizoen?
Ik heb de indruk dat je meer contractaanbiedingen krijgt als je hebt gedomineerd en hoe groter je voorsprong is.
Klopt, als je domineert is het plezier er snel af. Maar de AI mag soms wel wat moeilijker! Op een circuit en auto die je liggen en die je goed kent, kan je wel domineren (maar dat kan in de echte wereld ook) en dan is het gewoon een kwestie om geen fouten te maken in de race. De Ginetta ging mij goed af, maar nu rij ik in de straatversie van de Renault (wat een lastige auto, vooral die voorwielaandrijving) op een onbekend circuit... Dan lukt de AI op 100 moeilijker.

[ Voor 31% gewijzigd door Flying Hawkic op 22-05-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Zonet nog even een potje tegen de AI met een Radical SR3 RS in de stomende regen op Sonoma Raceway. Een mooi circuit die ik ken van Forza. Heb de assists settings op real maar deze wagen rijdt als op rails, zoveel grip. Werd daarom ook makkelijk eerste met de AI op 50% :P

Overigens weer voor de tweede keer de schakelindicatie bug, rijden en schakelen terwijl hij N aangeeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:46
Die bug heb ik constant, ik begin iedere race in z'n 3 als ik de HUD in mijn auto moet geloven.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3u geleden de 24u van lemans begonnen. Pfft :P Mja, wel een leuke trophy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff ik ben in de career al terug naar 60% moeten gaan en dan wordt ik nog geen eerste. Zelfs als ik voor mijn gevoel echt niet harder kan.

Denk dat ik die hele career maar vergeet al was dat initieel de reden om dit spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste Race gewonnen in de regen:

Het was even zoeken om de ruitenwissers te vinden en aan te zetten.
het is gelukt en ik ging na 3 laps als eerste over de finish heen.

Tot nu toe is Project CARS voor mij als spelplezier een "dikke" 9/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
PortoNL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:25:
Fanatec en Driveclub zijn voorlopig no-go en daardoor blijft het spel onaangetest in zijn doosje zitten voor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:40:
[...]

Fanatec en Driveclub zijn voorlopig no-go en daardoor blijft het spel onaangetest in zijn doosje zitten voor nu :)
Trust me DriveClub wil je niet spelen. Dan speel ik nog liever NFS ofzo. Wat een bagger spel is dat hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Helemaal mee eens! Voor mij is de AI op 80 meestal erg spannend, met 70 win ik meestal met een paar seconden voorsprong. Mits ik geen grote fouten maak uiteraard!
Wel is het opvallend dat er op 80 altijd maar 1 tot 3 AI's zijn die daadwerkelijk concurreren om de 1e plek, de rest hangt daar wat achter. Maar goed, desalniettemin spannende races.

Toch zet ik als ik moe ben de AI het liefste zelfs op 60... Vergt het rijden wat minder focus! Bijvoorbeeld na een werkdag of in mindere heldere toestand :)

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:04:
Trust me DriveClub wil je niet spelen. Dan speel ik nog liever NFS ofzo. Wat een bagger spel is dat hé.
Dat lijkt mij ook maar alle fans op het DC forum denken anders ;) Het is gewoon een onzin arcade racertje, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 07:11:
Pff ik ben in de career al terug naar 60% moeten gaan en dan wordt ik nog geen eerste. Zelfs als ik voor mijn gevoel echt niet harder kan.

Denk dat ik die hele career maar vergeet al was dat initieel de reden om dit spel te kopen.
Ik weet niet hoe ver je bent in de campaign, maar sommige races zijn simpelweg veel lastiger dan andere races. Bijvoorbeeld Bathurst (Australië) met regen in de Asian GT4 competitie... Ik vond dat echt een verschrikkelijk circuit in mijn Ford Mustang (remweg van hier tot Bathurst). Ik heb me af en toe flink moeten bedwingen om de controller niet door de kamer te smijten. Na anderhalve avond ploeteren en maar geen goede tijden kunnen neerzetten heb ik de AI op 0 gezet en heb ik de race snel uitgereden. De rest van het seizoen geen problemen meer gehad.

En speel met de secundaire assists (ABS, SC en TC) aan, dat maakt de game vele malen toegankelijker!! Zet ook de racing lijn uit, want dan leer de bochten niet kennen. In de meeste tracks kun je veel sneller door de bochten heen gaan dan de AI en/of dan de racing lijn aangeeft.

Welke competitie speel je en in welke auto rij je?

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Arrahant schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:21:
[...]

Ik weet niet hoe ver je bent in de campaign, maar sommige races zijn simpelweg veel lastiger dan andere races. Bijvoorbeeld Bathurst (Australië) met regen in de Asian GT4 competitie... Ik vond dat echt een verschrikkelijk circuit in mijn Ford Mustang (remweg van hier tot Bathurst). Ik heb me af en toe flink moeten bedwingen om de controller niet door de kamer te smijten. Na anderhalve avond ploeteren en maar geen goede tijden kunnen neerzetten heb ik de AI op 0 gezet en heb ik de race snel uitgereden. De rest van het seizoen geen problemen meer gehad.

En speel met de secundaire assists (ABS, SC en TC) aan, dat maakt de game vele malen toegankelijker!! Zet ook de racing lijn uit, want dan leer de bochten niet kennen. In de meeste tracks kun je veel sneller door de bochten heen gaan dan de AI en/of dan de racing lijn aangeeft.

Welke competitie speel je en in welke auto rij je?
Zit momenteel in de superkarts, dat lukt allemaal wel op 80%, maar die invitationals... brrr. Heb laatst 4 uur over één race van 4 laps gedaan, eerst practice een uur of anderhalf, toen paar keer kwalificatie en de race ook 5x opnieuw geloof ik.

Heb overigens alles op OFF staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:52

Rudios

Lost in space?

Damian schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:23:
Bestaan er echt karts die 260 lopen :X (hmm ja dus)
Karts die 'lopen' bestaan uberhaupt niet ;)

Wel absurd, 260 met zo'n klein ding.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:24:
[...]

Zit momenteel in de superkarts, dat lukt allemaal wel op 80%, maar die invitationals... brrr. Heb laatst 4 uur over één race van 4 laps gedaan, eerst practice een uur of anderhalf, toen paar keer kwalificatie en de race ook 5x opnieuw geloof ik.

Heb overigens alles op OFF staan.
Ja die invitationals kunnen pittig zijn. Ik zal eerlijk bekennen dat ik ook de meeste oversla, zoals die met klassiekers, open wheel auto's en te snelle auto's. Ik race meestal simpelweg alleen maar de events waar ik voor getekend heb, want de moeilijkheidsgraad van inviationals kan echt enorm veel hoger liggen...

Zo vond ik de invitational in de oude Ford Escort in de UK echt verschrikkelijk; ging heel de tijd over de kop als iemand tegen m'n zijkant aankwam. Ook was er een invitational in Californië met supercars (McLaren P1) die ik binnen drie minuten oversloeg. Het lukte me gewoon niet om die P1 op de weg te houden, en dan ook nog eens een lange point to point race met heel veel bochten... Dat had ik snel gezien.
Aan de andere kant vond ik de invitational in de Pagani Zonda op Monza echt geweldig... Om de een of andere reden vond ik die Pagani heerlijk stabiel rijden, in tegenstelling tot de P1. Wellicht heeft het ook te maken met de track; Monza is heerlijk overzichtelijk. Ook heb ik genoten van een Touring klasse invitational waarbij ik de Lancer Evo X reed.

Zonder secundaire assists?! Respect hoor! Ik kan niet van de game genieten als die uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
djbarney schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:01:

Dat zou mooi zijn, eindelijk normaal kunnen rijden met Xbox controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AMD komt haar beloftes wel na zeg. We zouden woensdag al een nieuwe drive hebben en nu is het "it will be released as soon as it's done".

Laatste keer dat ik iets van AMD heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:04:
[...]

Ah, fijn, dan weet ik jouw kritiek op PC ook beter te plaatsen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 00:24:
3u geleden de 24u van lemans begonnen. Pfft :P Mja, wel een leuke trophy!
Heel veel succes! Gaan Good Fella en ik binnenkort ook doen met rijders wissel uiteraard hahaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:50:
AMD komt haar beloftes wel na zeg. We zouden woensdag al een nieuwe drive hebben en nu is het "it will be released as soon as it's done".

AMD heeft dat volgens mij niet geroepen, volgens mij was het de pers die dat riep. Ik meen me een tweet te herinneren van de topman van AMD, waarin hij zei dat de driver mogelijk deze week kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
Ik krijg mijn nieuwe Logitech driving force GT nog niet aan de praat op m'n pc.

Bij de kallibratie kan ik alleen gas indrukken, de rest wordt niet geregistreerd. Drivers zijn niet bijgeleverd, en ze installeren vanaf de site van Logitech werkt ook niet (na het installeren wordt er helemaal geen folder aangemaakt). Iemand enig idee? Dank is groot.

EDIT:
Is al gelukt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Loekoe op 23-05-2015 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 00:30
Klopt het nou dat in deze game geen mazda 787B zit? Op google kom ik er niks over tegen namelijk. Wel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:50:

Haha, dit soort posts maken mijn dag. I know, niet veeleisend :+ Komop man, ze doen vast hun best, niet zo huiliehuilie doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
EDIT: Laat alweer maar. 8)7

[ Voor 85% gewijzigd door Loekoe op 23-05-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:12:
[...]

Haha, dit soort posts maken mijn dag. I know, niet veeleisend :+ Komop man, ze doen vast hun best, niet zo huiliehuilie doen ;)
Eens kijken wat je zou zeggen als je een PS4 van 400 euro had gekocht en een game, die vervolgens op de Xbox 2x zo goed draait terwijl de hardware (qua prestaties) identiek is, en dan zegt Sony: ja we komen wel met een fix, wanneer we zin hebben.

*en ja de XBO is langzamer, dit is hypothetisch gesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:26:
[...]

Eens kijken wat je zou zeggen als je een PS4 van 400 euro had gekocht en een game, die vervolgens op de Xbox 2x zo goed draait terwijl de hardware (qua prestaties) identiek is, en dan zegt Sony: ja we komen wel met een fix, wanneer we zin hebben.

*en ja de XBO is langzamer, dit is hypothetisch gesteld.
Ik koop sinds jaar en dag nvid/intel. Mja, ik wil niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:36
Iemand goede ffb sertings voor thrustmaster t300rs op ps4. Mij stuur in game volgt mijn thrustmaster stuur niet. Ik moet een hele toer doen met mijn stuur om een beetje ingame te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:23:
[...]

Ik koop sinds jaar en dag nvid/intel. Mja, ik wil niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten...
Er is geen verschil in prijs voor een vergelijkbare nvidia kaart. Maar goed voldoende offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 07:11:
Ik krijg in dit spel meer voldoening als ik me van de 10e naar de 5e plek weet te werken dan in andere games als ik win. Dat vind ik echt het mooiste aan deze game.

Bij mij staat de AI trouwens niet veel hoger hoor, ben ook maar een gemiddelde racer, niet supersnel of consistent. Vind ik ook prima. :)
Pagina: 1 ... 37 ... 57 Laatste