Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-10 11:45
Ja was fun, ondanks dat ik stijf achteraan rond reed. Snapte het niet met de DTM, paar keer heel raar kwijt op de kerb en dan is het snel gedaan.
Formule B in Monaco was me iets te :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:43
[TAG]Speedy schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:27:
Ja was fun, ondanks dat ik stijf achteraan rond reed. Snapte het niet met de DTM, paar keer heel raar kwijt op de kerb en dan is het snel gedaan.
Formule B in Monaco was me iets te :P
Dat had ik dus precies ook! De kerbs waren echt soms verraderlijk :P

Ook de 2e bocht moest je soms goed oppassen, je stuitert dan met de auto en met teveel gas en hoppa je gaat richting het gras!

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 12:28
Will it stick?

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/31867982578471186/27AD94594D0A3260AE099F9F3650F0974EDAF941/

Binnendoor bij DavidssonNL... zonder elkaar te raken en zonder de chicane te missen.

Ja, het spel ziet er bij mij belabberd uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 15-05-2015 22:40 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 22:39:
Will it stick?

[afbeelding]

Binnendoor bij DavidssonNL... zonder elkaar te raken en zonder de chicane te missen.

Ja, het spel ziet er bij mij belabberd uit.
We waren bijzonder aan elkaar gewaagd vandaag haha. Maakte het wel leuk :)

Die oranje uitvoering lijkt net op de Formule 1 auto van team Orange destijds (rond 2000). Toen volgende ik de F1 nog :+

Mooie foto btw! Graphics vallen zeer mee moet ik zeggen (op op het kleine scherm van mijn telefoon :+)

[ Voor 7% gewijzigd door Davidson op 15-05-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick97
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-10 19:05
Wie racet er morgen op Steam? Was van plan vandaag mee te racen maar kwam nog iets tussen. Voeg me toe op steam voor degene die mij nog niet hebben: Yannick97

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Nog even 2 races meegepakt in de ps4 lobby. Die laatste race met de klassieke Lotus 1949 was intens. Alsof je op ijs rijdt. Het geluid is wel fantastisch.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:29

Superkiwi

Hoi doei

Ik krijg potdomme zoveel invitationals dat ik niet eens aan het reguliere seizoen (Super karts) toe kom :P
Het meerendeel van die races zijn ook nog eens kleine kampioenschappen.
En aangezien ik veel banen nog niet ken is het eerst een ronde of 5-10 practice, dan een ronde of 5 qualifying (blij als daar 1 geldige lap bij zit) en daarna de race varierend tussen 3 en 5 ronden.
Zo duurt het wel even voordat ik bij LMP1 aankom ja ;)

US Clubsport trophy gedaan in de RUF CT3; wat een power :D Lekker pittig wagentje!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-10 13:45
Mystic Spirit schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:34:
[...]

Beter lezen.... Met ik nog leren ;) thnx en ik sta erin.
Zie veel DC spelende tweakers terug in de sheet en de sheet is ook geleend van van het DC challenge topic :) Top! Hoop dat de competitie hier net zo leuk wordt!
Ik heb die sheet gemaakt met hulp van sommige Driveclub peeps en vond het wel een goed idee hem om te bouwen voor Project CARS. Al heeft ie tot nog toe niet heel veel meer waarde want volgens mij kunnen we in een lobby niet echt goed bijhouden wie welke tijden rijdt. Dat overzicht scherm verdwijnt vrij snel en is daarna nergens meer terug te vinden 8)7
dvdkiwi schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:15:
Ik krijg potdomme zoveel invitationals dat ik niet eens aan het reguliere seizoen (Super karts) toe kom :P
Ja er word lekker actief geracet op de PS4! :)
Kreeg ook meerdere invites vanavond maar vriend van me zat even te spelen en ik was mezelf aan het klaar maken om op een feestje te draaien dus kon helaas niet mee doen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:29

Superkiwi

Hoi doei

Ik bedoel invitationals tijdens de carriere ;)
Vanavond ook wat invites van Tweakers gehad, maar zo af en toe wil ik ook even wat carriere progressie maken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-10 13:45
Ah haha, zo ver ben ik nog niet :P
Ik heb nu net die Ford Focus race, wat een drama is dat zeg. Heb niet eens zin er aan te beginnen zo ruk reageert dat ding :/

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:26

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

haarbal schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:37:
[...]

Dit soort grappen is meestal de psu.

Soms is ie niet eens kapot, maar hebben mensen met behulp van verloopjes te veel op 1 12V lijn aangesloten.
ik heb het laatste jaar helemaal niks veranderd aan mn pc, dus extra stroom gebruik intern oid. kan het niet zijn..
kwa temperaturen van cpu/gpu weet ik niet, nooit naar gekeken eigenlijk. en ook nooit mee bezig geweest
hoop dat hij niet kapot gaat:(

[ Voor 10% gewijzigd door Nickrsd op 16-05-2015 05:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 12:46
Shiver23 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:04:
Nog even 2 races meegepakt in de ps4 lobby. Die laatste race met de klassieke Lotus 1949 was intens. Alsof je op ijs rijdt. Het geluid is wel fantastisch.
Heerlijk gereden gisteravond, we begonnen met 3 mensen en we eindigden met een race met 9. Veel variatie van Clio op Monaco tot oude DTM op Silverstone en Lotus uit 1949 op Laguna Seca!

Probeerde nog wat andere tweakers uit te nodigen die speelden maar helaas geen reactie (sorry voor de invite spam)

Mochten mensen vaker mee willen doen dan stuur me even een friend invite en ik spam de volgende keer ook invites naar jullie toe

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 18:16

Roma33

Gamer

Het meerendeel van die races zijn ook nog eens kleine kampioenschappen.
En aangezien ik veel banen nog niet ken is het eerst een ronde of 5-10 practice, dan een ronde of 5 qualifying (blij als daar 1 geldige lap bij zit) en daarna de race varierend tussen 3 en 5 ronden.
Zo duurt het wel even voordat ik bij LMP1 aankom ja ;)

US Clubsport trophy gedaan in de RUF CT3; wat een power :D Lekker pittig wagentje!
Ik begin er een paar te skippen, zeker met de oude auto's. Bij de eerste race krijg je de keuze om naar de volgende event te gaan.
Als je het skipt, moet je nietmeer in de resterende races van die event meedoen.

ik ben al 5 dagen bezig om mijn sezoen bij de superkarts af te krijgen lol
zit in de maand november en kreeg zojuist weer een invitation voor de 24uur van LeMans te doen in december :? :?

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Kronos1979 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 07:57:
[...]

Heerlijk gereden gisteravond, we begonnen met 3 mensen en we eindigden met een race met 9. Veel variatie van Clio op Monaco tot oude DTM op Silverstone en Lotus uit 1949 op Laguna Seca!
Jaaa, was inderdaad heerlijk avondje racen :)

Ik heb wel wat vreemds aan de hand gehad: Verschillende tracks/races gereden met de Mercedes A45 AMG, ging allemaal prima, lekker autootje. Totdat ik ermee op Barcelona wilde gaan rijden, in de vierde versnelling had ie opeens totaal geen koppel meer, terwijl ik nergens aan de settings gezeten heb tussen de races

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
mickeyhouse schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:02:
Weet iemand of de tijden uit de Time Trials nou wereldwijd zijn of is dat per regio ofzo?
Wereldwijd

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-10 22:02
Misschien domme vraag, speel op ps4 maar vindt monaco helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:09
[...]

Ik heb ook super genoten! Al was die Lotus me echt teveel op het laatst, ook omdat de concentratie al op was. Volgende keer maar een iets relaxtere cooldown doen ;)
jarsiv schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:48:
Valt onder Azure coast als ik me niet vergis. Azure circuit dus.
Radiance schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 01:43:
[...]

Ik heb die sheet gemaakt met hulp van sommige Driveclub peeps en vond het wel een goed idee hem om te bouwen voor Project CARS. Al heeft ie tot nog toe niet heel veel meer waarde want volgens mij kunnen we in een lobby niet echt goed bijhouden wie welke tijden rijdt. Dat overzicht scherm verdwijnt vrij snel en is daarna nergens meer terug te vinden 8)7
Heb ik ook over zitten denken. Ik dacht het is misschien handig om in ieder geval op PS4 gewoon na elke race een screenshotje van dat schermpje te maken (zit niet voor niks een share knop op :9 ) en dan kan je aan het eind van de avond rustig alle tijden van alle screenshotjes aflezen.

[ Voor 54% gewijzigd door addictive_rhymz op 16-05-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die tijden: kijk gewoon bij leaderboards op time trial en filter op friends only? Waarom een excel bijhouden? Driveclub ondersteunt dit niet, PCARS wel.
Elke week 1 circuit met 1 klasse doen? Reset op de woensdag ofzo? Lijkt mij leuk! Je eigen tijd in de sheet invullen en zorgen dat je friends bent met de 'beheerder' van de sheet?
Kunnen of course ook wedstrijden rijden, maar volgens mij zijn we met veel meer dan 16 man.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
jarsiv schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 09:48:
Azure Circuit is de track die je zoekt. Azure Coast is een point to point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:14:
Voor die tijden: kijk gewoon bij leaderboards op time trial en filter op friends only? Waarom een excel bijhouden? Driveclub ondersteunt dit niet, PCARS wel.
Ik dacht dat het ging over tijden van races ;)

Afbeeldingslocatie: http://i686.photobucket.com/albums/vv221/sp0rtl1fe/Project%20Cars/Project%20CARS_20150516104413.jpg
Donington met de laagstaande zon was mooi 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Laatst online: 22-10 22:02
The Outlaw schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:18:
[...]

Azure Circuit is de track die je zoekt. Azure Coast is een point to point.
En addictive thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check bathurst eens, ookwel bekend als mount panorama. Dat is mijn gt3 circuit, echt geweldige baan! Gevecht omhoog is episch, naar beneden altijd wat 'oh shit oh shit' momentjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

[massage=44241593,noline]possimpible schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:55[/message]:
[...]

Check bathurst eens, ookwel bekend als mount panorama. Dat is mijn gt3 circuit, echt geweldige baan! Gevecht omhoog is episch, naar beneden altijd wat 'oh shit oh shit' momentjes :D
Vindt Bathurst zo smal... Reed er laatst met prototypes op en er was wel heel erg weinig ruimte om iets te doen. Waren ook niet de meest sociale racers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-10 11:46

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:14:
Hoe doe je dit dan? Misschien kijk ik er helemaal overheen maar ik vind deze filter echt niet ingame.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:45
Gisterenavond ook weer erg gezellig in de rondte gescheurd met een (Tweakers) groepje op de X1. Ging fair and square, heel tof! :Y

Ik heb daarvan een aantal replay's opgeslagen. Maar waar kan ik die selecteren om terug te kijken? Ik zie die optie nergens? Sowieso kan er nog wel het één-en-ander verbeterd worden aan de menustructuur trouwens.

En wat me ook opvalt is de pits-exit niet overal hetzelfde wordt "behandeld". Op bijvoorbeeld Zolder en Road America krijg je pas heel laat "manual controls", waardoor je daar enorm veel tijd verliest. Terwijl op Monaco (Azure Circuit) je al heel snel zelf weg kunt scheuren.

Wat hebben ze trouwens met Suzuka (Sakitto) gedaan? Het is duidelijk een kopie van Suzuka (net zoals bij Monaco) maar in het geval van Suzuka niet helemaal. De "S-curves" missen één S, de hairpin wordt helemaal niet aangedaan en de Casio Triangle wordt rechtdoor gestoken. En dat op de GP layout :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
Was zéker nice. Middenveld/achterhoede gevechtjes kunnen óók leuk zijn :9 . Laten Balou en co het voorin maar uitvechten. Die 2 seconden per ronde die hij vaak sneller is zal ik waarschijnlijk toch nooit goed gaan maken.

Maar vind het toch wel een erg fijne game hoor. Met name ook de vele circuits, heb het gevoel dat ik pas 20% of zo gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vind het aanbod aan leuke circuits maar mager, vanuit persoonlijke opinie dan. Spa is leuk en... ehm ja. Spa.

Bathurst, Watkins Glen, Brands Hatch, Nordschleife vind ik echt vreselijk. Ik ben meer van de F1 circuits omdat ik die ken. Bahrain, Istanbul, Brazilië, Singapore, zelfs Valencia die vind ik leuker om te rijden dan het merendeel in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Rossi46 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:09:
[...]

Ik heb daarvan een aantal replay's opgeslagen. Maar waar kan ik die selecteren om terug te kijken? Ik zie die optie nergens? Sowieso kan er nog wel het één-en-ander verbeterd worden aan de menustructuur trouwens.

[...]
Die kan je terugvinden door in het hoofdmenu pijltje rechts aan te klikken en dan naar My Profile. Bovenin staat een tabblad Highlights. Daar komen ze te staan ;)

Hierbij overigens de replays van de races gisteravond. Formule B @ Azure Circuit (Monaco) en de Mercedes DTM @ Hockenheim GP. Heb aardig wat competitie gehad met Phuse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-10 09:21
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:34:
Ik ben meer van de F1 circuits omdat ik die ken. Bahrain, Istanbul, Brazilië, Singapore, zelfs Valencia die vind ik leuker om te rijden dan het merendeel in deze game.
Wellicht in de vorm van DLC's. Plus wat auto's erbij ook hoop ik.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:02
Nordschleife vreselijk? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb die track nooit begrepen. De meesten vinden hem maar geweldig omdat zo hoort want anders ben je maar raar.

Heb die track in ontelbare games gespeeld maar blijf het echt een draak van een baan vinden.

Misschien dat het IRL leuk is maar nee ik kan er weinig aan ontdekken dat leuk is. Zit niet één mooie bocht in.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 16-05-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:42:
[...]

Heb die track nooit begrepen. De meesten vinden hem maar geweldig omdat zo hoort want anders ben je maar raar.

Heb die track in ontelbare games gespeeld maar blijf het echt een draak van een baan vinden.
Ik waardeer je oprechtheid, maar verder...

Eén van de meest uitdagende en natuurlijk verlopende banen die er zijn. Echt een pareltje en door die bizarre lengte uniek in de wereld. De baan heeft daarbij letterlijk alles (behalve uitloop). Hoe kun je dat als raceliefhebber in hemelsnaam "niet begrijpen" en "een draak" vinden?

Ik wil verder niet op de man spelen hoor, ik ken je ook helemaal niet, maar ik vind je vaak behoorlijk negatief. Over Pcars zelf ook al (kan niet meekomen, game loopt slecht, game is lelijk, etc.) en in het Xbox One topic zat je ook alleen maar te klagen. Wellicht een idee om de dingen in het leven vanuit de positieve kant te benaderen? :? Scheelt een hoop nodeloze frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-10 11:45
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:34:
Ik vind het aanbod aan leuke circuits maar mager, vanuit persoonlijke opinie dan. Spa is leuk en... ehm ja. Spa.

Bathurst, Watkins Glen, Brands Hatch, Nordschleife vind ik echt vreselijk. Ik ben meer van de F1 circuits omdat ik die ken. Bahrain, Istanbul, Brazilië, Singapore, zelfs Valencia die vind ik leuker om te rijden dan het merendeel in deze game.
Nordschleife ben ik ook niet zo'n fan van, maar ik vind het juist wel leuk dat ze niet alleen de usual suspects aan circuits hebben. De F1 banen ken ik al zolang ik racegames speel (begint ergens bij GP2), maar Bathurst bv had ik nog nooit gereden.
Wel vind ik de point2point races wat minder dan gehoopt, episch waren de tracks in Need For Speed SE en ook die in Forza 1 waren erg tof. Nietemin leuk dat ze ook zoiets er in hebben gestopt.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:42:
[...]

Misschien vinden de meeste raceliefhebbers de baan wel geweldig omdat hij dat ook is i.p.v. van omdat 'het hoort'? Ik bak er zelf ook de ballen van op die baan maar de overweldigende ervaring en de uitdaging van die track is juist zijn hele charme. Je moet echt een racekoning zijn om daar strakke laptimes op neer te zetten en juist het streven daarnaar is wat veel mensen aantrekt denk ik. (Denk dat veel racers stiekem best wel perfectionisten zijn. Lekker met z'n allen moeilijk doen over hondersten seconden 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rossi46 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:47:
[...]

Ik waardeer je oprechtheid, maar verder...

Eén van de meest uitdagende en natuurlijk verlopende banen die er zijn. Echt een pareltje en door die bizarre lengte uniek in de wereld. De baan heeft daarbij letterlijk alles (behalve uitloop). Hoe kun je dat als raceliefhebber in hemelsnaam "niet begrijpen" en "een draak" vinden?

Ik wil verder niet op de man spelen hoor, ik ken je ook helemaal niet, maar ik vind je vaak behoorlijk negatief. Over Pcars zelf ook al (kan niet meekomen, game loopt slecht, game is lelijk, etc.) en in het Xbox One topic zat je ook alleen maar te klagen. Wellicht een idee om de dingen in het leven vanuit de positieve kant te benaderen? :? Scheelt een hoop nodeloze frustratie.
Dat de game slecht loopt en uitziet ligt aan mijn pc. Jammer is dat de drivers voor AMD niet optimaal zijn. Ik heb de schuld nooit bij pcars gelegd volgens mij.

En al het andere ligt ook aan mezelf dat ik het niet onder de knie krijg etc. Ben gewoon zelfkritisch.

Geen idee "waarom" ik er niks aan vind maar goed niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden toch?

Of moet ik ook maar zo'n foute Nordschleife sticker op mijn auto plakken om erbij te horen? :x

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 16-05-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 09:20
leuk spel

[ Voor 98% gewijzigd door TI_Observer op 16-05-2015 11:58 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Zou iemand tegen mijn ghost (Rook.Be) willen rijden op de Nurburgring Mullenbach in de Formula Rookie en mij kunnen zeggen wat ik fout doe in de 1e bocht? Kheb een tijdje tegen een andere ghost gereden, maar elke keer was hij daar sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
[...]

Probeerde nog wat andere tweakers uit te nodigen die speelden maar helaas geen reactie (sorry voor de invite spam)
Hahaha, geen probleem! Sorry voor de non-respons. Ik zat op de bank met twee vrienden en we hebben Trine in coop doorgespeeld.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:36
Nordschleife heeft bakken aan historie en sentiment. Als echte raceliefhebber kun je wel waarderen dat iedere bocht z'n eigen verhaal heeft op de Ring.

Daarnaast zitten er briljante bochten in (dubbele linker apex na Flugplatz bijv)

En kun je er heel gemakkelijk met je lease station bak er een echt rondje over sturen.

Maar goed, als je niet houdt van lange circuits omdat ze ergggmoeilijk zijn en liever door de briljante hairpins van Bahrein stuurt... Each his own ;--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
[TAG]Speedy schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:52:
[...]

Nordschleife ben ik ook niet zo'n fan van, maar ik vind het juist wel leuk dat ze niet alleen de usual suspects aan circuits hebben. De F1 banen ken ik al zolang ik racegames speel (begint ergens bij GP2), maar Bathurst bv had ik nog nooit gereden.
Wel vind ik de point2point races wat minder dan gehoopt, episch waren de tracks in Need For Speed SE en ook die in Forza 1 waren erg tof. Nietemin leuk dat ze ook zoiets er in hebben gestopt.
Probeer je een tijd neer te zetten op zo'n poin to point raak je bij 96% van de weg. Kun je opnieuw beginnen. Frustrerend zoiets. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Arrahant schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:59:
Hahaha, geen probleem! Sorry voor de non-respons. Ik zat op de bank met twee vrienden en we hebben Trine in coop doorgespeeld.
Ah we misten je al! Volgende keer met je vrienden pCars spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

The Outlaw schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:01:
[...]

Probeer je een tijd neer te zetten op zo'n poin to point raak je bij 96% van de weg. Kun je opnieuw beginnen. Frustrerend zoiets. :X
Dat moeten ze echt aanpassen. Dat is killing. Betere intelligentie bij vd baan raken en niet valide verklaren van laps. Als je bijv meer dan 1-2 sec verliest gewoon de ronde laten tellen. Dat kunnen ze prima bijhouden volgens mij, kan je ook zien als je de sectie gegevens en delta aanzet.

Zo is het belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Requiem19 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:59:
Nordschleife heeft bakken aan historie en sentiment. Als echte raceliefhebber kun je wel waarderen dat iedere bocht z'n eigen verhaal heeft op de Ring.

Daarnaast zitten er briljante bochten in (dubbele linker apex na Flugplatz bijv)

En kun je er heel gemakkelijk met je lease station bak er een echt rondje over sturen.

Maar goed, als je niet houdt van lange circuits omdat ze ergggmoeilijk zijn en liever door de briljante hairpins van Bahrein stuurt... Each his own ;--)
Ik hou gewoon van close racing en dat is op de Nordschleife ver te zoeken.

Ja de baan is best pittig maar niet meer uitdagend dan elke andere track. Alles heeft zo zijn moeilijkheidsgraad van de vangrails in Monaco tot de lengte van de Nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-10 16:37
Dvdberg schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:05:
[...]

Dat moeten ze echt aanpassen. Dat is killing. Betere intelligentie bij vd baan raken en niet valide verklaren van laps. Als je bijv meer dan 1-2 sec verliest gewoon de ronde laten tellen. Dat kunnen ze prima bijhouden volgens mij, kan je ook zien als je de sectie gegevens en delta aanzet.

Zo is het belachelijk.
Moet je gewoon een langere kwalificatiesessie gebruiken of proberen om niet elk rondje 100% te geven. Ik heb daar met kwalificeren ook last van hoor. Vaak sta ik vooraan of achteraan omdat ik altijd 100% geef, als ik het dan voor elkaar krijg om hem op de baan te houden sta ik op pole maar vaker vlieg ik er in de laatste bocht uit. Eigenlijk moet je gewoon elke rondje iets meer geven en op die manier elke keer je tijd aan te scherpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Beltoni schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:14:
[...]

Moet je gewoon een langere kwalificatiesessie gebruiken of proberen om niet elk rondje 100% te geven. Ik heb daar met kwalificeren ook last van hoor. Vaak sta ik vooraan of achteraan omdat ik altijd 100% geef, als ik het dan voor elkaar krijg om hem op de baan te houden sta ik op pole maar vaker vlieg ik er in de laatste bocht uit. Eigenlijk moet je gewoon elke rondje iets meer geven en op die manier elke keer je tijd aan te scherpen.
Dat is ook waar, maar nu is iets teveel curbs (beetje erover heen...) al een invalidated lap time. Ik ben ook niet zo'n quali wonder, in races doe ik het beter omdat ik vrij constant ben en niet op het randje rijd en iedereen de ruimte geef. Zit altijd lekker in het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
Beetje offtopic, maar omdat het toch over de Nurburgring gaat
Danku voor de tip gisterenavond (sorry, ik ben vergeten wie het was) over de 24h race vandaag.
Hier meer info daarover: https://www.reddit.com/r/...ours_of_nurburgring_race/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 23:52
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:13:
[...]

Ja de baan is best pittig maar niet meer uitdagend dan elke andere track. Alles heeft zo zijn moeilijkheidsgraad van de vangrails in Monaco tot de lengte van de Nordschleife.
Close racing kan op elke baan en in elke klasse. Alleen dan moet wel iedereen de track volledig beheersen en dat zal met de Nordschleife minder snel zo zijn ,want voor velen is het een paar bochtjes te ver :) (Superkarts op de Nordschleife met goede tegenstanders _/-\o_ )

Een niet al te snelle klasse zonder raar weer zal sneller voor close racing zorgen dan de trackkeuze aangezien de noobs dan ook beter meekomen. Helaas kiezen veel hosts toch voor de snelle auto's en dan nog met regen er bij. Dan heb je een race met 3 of 4 man die echt skills hebben en voor de rest is er geen zak aan.

Gisterenavond even met de gamepad op de PS4 gespeeld en wow dat had ik lichtelijk onderschat. Mijn rondetijden zitten 3-7 ! seconden onder de tijden die ik op de pc met stuur rij :+ Kijken of ik dit ga volhouden of dat ik de PS4 ook maar aansluit op mijn racerig.

Emptybox heeft project Cars (pc) nu ook van een review voorzien. Dit had mijn review kunnen zijn , want de singleplayer is inderdaad waardeloos en er zijn betere sims (wat deze game niet slecht maakt)

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 16-05-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Dvdberg schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:22:
[...]

Dat is ook waar, maar nu is iets teveel curbs (beetje erover heen...) al een invalidated lap time. Ik ben ook niet zo'n quali wonder, in races doe ik het beter omdat ik vrij constant ben en niet op het randje rijd en iedereen de ruimte geef. Zit altijd lekker in het middenveld.
Ja het is soms ook irritant. Net een klein beetje te ver van de baan en je bent fucked. In de laatste bocht is het al helemaal irritant omdat je dan de volgende ronde ook hebt verpest...

Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat je weet hoe het circuit in elkaar zit. Ik had donderdag een uur zitten kloten met de Porsche invitational op Brand Hatch (na het eerste kart seizoen), ik kreeg die auto gewoon niet onder de knie en bleef maar oefenen. Toen ik later die dag in een online lobby terecht kwam was de kwalificatie net begonnen met de Caterham 300. Terwijl zij net 30 minuten practice hadden gedaan reed ik gelijk naar pole toe omdat ik de baan inmiddels wel kon dromen.
[...]

Dan moet je met de Palmer Jaguar op Donington Park gaan rijden... _/-\o_

Heerlijke baan en die auto is echt gemaakt voor close racing. Helmet cam is helaas geen optie omdat je nauwelijks boven de auto uit komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Beltoni op 16-05-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Beltoni schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:25:
[...]

Dan moet je met de Palmer Jaguar op Donington Park gaan rijden... _/-\o_

Heerlijke baan en die auto is echt gemaakt voor close racing. Helmet cam is helaas geen optie omdat je nauwelijks boven de auto uit komt.
Je kan toch stoel verzetten en hoek aanpassen....werkt goed met helmet.

Die lmp wagens rijden zo lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
NickyMe schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:22:
Beetje offtopic, maar omdat het toch over de Nurburgring gaat
Danku voor de tip gisterenavond (sorry, ik ben vergeten wie het was) over de 24h race vandaag.
Hier meer info daarover: https://www.reddit.com/r/...ours_of_nurburgring_race/
Thanks! Stream hier YouTube: 43. ADAC Zurich 24h-Rennen 2015 Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galileo84
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 00:59
Vraagje: hebben jullie er in de career mode ook last van dat de AI niet meedoet aan de verplichte pitstop? Of sommige AI's pakken de pit in de laatste ronde, waardoor ze via de pitlane de finish over komen... Behoorlijk irritant want ik kan nog zoveel voorliggen op de rest, die +/- 20 sec van de pitstop ga ik natuurlijk niet inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
Galileo84 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:15:
Vraagje: hebben jullie er in de career mode ook last van dat de AI niet meedoet aan de verplichte pitstop? Of sommige AI's pakken de pit in de laatste ronde, waardoor ze via de pitlane de finish over komen... Behoorlijk irritant want ik kan nog zoveel voorliggen op de rest, die +/- 20 sec van de pitstop ga ik natuurlijk niet inhalen.
Ja helaas.....en ook zijn ze snel in de regen met slicks. Hoop op fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 18:21

TNJ

Frugalite

addictive_rhymz schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Misschien vinden de meeste raceliefhebbers de baan wel geweldig omdat hij dat ook is i.p.v. van omdat 'het hoort'? Ik bak er zelf ook de ballen van op die baan maar de overweldigende ervaring en de uitdaging van die track is juist zijn hele charme. Je moet echt een racekoning zijn om daar strakke laptimes op neer te zetten en juist het streven daarnaar is wat veel mensen aantrekt denk ik.
Het is idd een uitdaging, maar je moet geen racekoning zijn. Door zijn lengte is het wel moeilijk, omdat je over zo'n lengte altijd wel ergens een klein foutje maakt. Maar het is mooi om telkens weer een punt te ontdekken waar je winst kunt behalen. Dat begint al met de eerste bocht na de finish line goed doorkomen.

Een nadeel van pCARS is wel dat het niet echt duidelijk is wanneer de ronde ongeldig is. Je kunt een hele ronde rijden zonder dat de melding "off track" of "contact" in beeld is geweest, dan nog kan de tijd niet geldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Een nadeel van pCARS is wel dat het niet echt duidelijk is wanneer de ronde ongeldig is. Je kunt een hele ronde rijden zonder dat de melding "off track" of "contact" in beeld is geweest, dan nog kan de tijd niet geldig zijn.
Ik heb de sectietijden en delta aanstaan kan je in de hud aanzetten en daar zie je of een ronde valide is of niet, als ie rood is dan is het een niet valide ronde. Kan je in options aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:05
Random replay opgenomen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Dvdberg schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:45:
[...]

Ik heb de sectietijden en delta aanstaan kan je in de hud aanzetten en daar zie je of een ronde valide is of niet, als ie rood is dan is het een niet valide ronde. Kan je in options aanzetten.
Heb ik aanstaan. Het is ook belangrijk te zien waar je de fout maakte en niet enkel dat je een fout gemaakt hebt, als je een moment even een blik op dat lijstje met getallen werpt. Dan kan het 3-4 bochten geleden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik sla er een hele hoop over :X Ben nu met de formula rookie bezig en dat vind ik eigenlijk veel leuker :p Die invitationals kan je ook achteraf nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Wow, klasse dat je dat even post! d:)b Anders was ik het straal vergeten! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Dvdberg schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:45:
[...]

Hier een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.eu/hXfc.jpg

(Van het origineel : http://steamcommunity.com...filedetails/?id=443616090 )

Geen fouten, na deze screenie op de straight. Maar toch geen nieuwe tijd. Stel ik doe het erg rustig door de laatste bochten en doe er nog dik twee seconden extra over, dan zou er een 6:25 in zitten. Misschien is er een bugje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Leuke race! Wel een uitdaging om de gehele rit met regen te rijden! Mooi om dat dag en nacht cyclus te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:57

Vuvuzela

My spire is forming

TNJ schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:03:
[...]

Hier een voorbeeld:

[afbeelding]

(Van het origineel : http://steamcommunity.com...filedetails/?id=443616090 )

Geen fouten, na deze screenie op de straight. Maar toch geen nieuwe tijd. Stel ik doe het erg rustig door de laatste bochten en doe er nog dik twee seconden extra over, dan zou er een 6:25 in zitten. Misschien is er een bugje? :?
Weet niet zeker of ik je volg. Maar die 6.22 is je potentiële beste tijd dus alle beste sectoren bij elkaar.
Op het moment van de screen als je de laatste sector 2 sec langzamer zou rijden dan je beste poging zou je op ongeveer 6.35 uitkomen. Die -1.584 moet je goedmaken om een snellere tijd te rijden.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Ah, die beste sectoren in het lijstje zijn van die ene best lap? En potential zijn van andere snel gereden sectoren die niet geresulteerd zijn in een snelste ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:57

Vuvuzela

My spire is forming

Als je die 3 beste sectoren optelt kom je op 6.31 dus je hebt gelijk. Was mij nog niet duidelijk eerlijk gezegd. En dan neem ik aan dat die -0.041 betekent dat je dat tot nu toe sneller bent in S3 dan je beste poging.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat is de regen toch fantastisch in Project Cars.. Het getik van de regen op je auto is super.

Helaas wel erg glad. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:09:
Gisterenavond ook weer erg gezellig in de rondte gescheurd met een (Tweakers) groepje op de X1. Ging fair and square, heel tof! :Y
https://onedrive.live.com...N5s4K8&ithint=video%2cmp4
Ons gevecht tot de laatste ronde :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Davidson schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Die kan je terugvinden door in het hoofdmenu pijltje rechts aan te klikken en dan naar My Profile. Bovenin staat een tabblad Highlights. Daar komen ze te staan ;)

Hierbij overigens de replays van de races gisteravond. Formule B @ Azure Circuit (Monaco) en de Mercedes DTM @ Hockenheim GP. Heb aardig wat competitie gehad met Phuse :P

[video]

[video]
Leuk om terug te zien. We maakten beide de nodige foutjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

echt een geweldige game, begin het helemaal super te vinden nu je de ffb een beetje lkkr ingesteld heb.
heb enorme leuke races en spannende battles in de clio cup, ik vind de AI echt enorm goed..

wel jammer idd van de pitstop in de laatste ronde waardoor je niet wint.
maar ook he, vroeg ik ook al eerder.. screen dirt..? wat houd dat in? ik dacht dat dan je rubber en zand op je voorruit kreeg enzo, maar heb dat nog niet meegemaakt.. of is het alleen dat je vizier een beetje vies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:36:
[...]

Leuk om terug te zien. We maakten beide de nodige foutjes...
Ja, concentratie is soms ook nog wel eens een sport! Een lap of 8 gaat mij prima af, maar na 10 laps is het soms lastig de concentratie goed vast te houden. Consistentie is nog wel iets waaraan ik moet gaan werken :P

Nicksrd, bedoelen ze daar niet de window van de helmetcam mee? Ik ervaar het zelf namelijk niet in cockpit mode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gaan jullie vanavond nog online?
Zodra het donker is valt de 24 uur van Nurburgring toch niet meer te volgen.. alleen de pitcam is dan actief. :+

[ Voor 64% gewijzigd door Rivanov op 16-05-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ik had een slechte start maar ben nu toch echt verslaafd :9~
Had bij de eerste vraag direct PRO opgegeven, had wel zin in een uitdaging... Eerste avond dus vre-se-lijk wezen stoeien met alles wat Project CARS te bieden heeft... Nu toch maar een paar hulplijnen open gegooit en het is met stip mijn favo racer geworden. Zelfs met wat schoonheidsfoutjes (distorted audio op de Xbox One wanneer er een massage binnen komt etc).

Vraagje though; ik heb een goedkoop stuurtje gekocht, de Thrustmaster Ferrai 458 Spider. Is hierbij wat te doen aan de deadzone in het midden van het stuur?
Voor lichte correcties moet ik het stuur veel te ver draaien, waardoor ik weer de andere kant moet corrigeren. Zonder de speling, met directere input, lijkt me dit veel beter werken. Of moet ik daarvoor echt een duurder stuurtje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Tof dat je de replay nog hebt! Bij mij is 'ie niet opgeslagen :?

Was een heel cool gevecht trouwens! oOo Waarbij ik op het laatst m'n hoofd niet koel kon houden. Revenge will come soon })
Rivanov schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:45:
Gaan jullie vanavond nog online?
Zodra het donker is valt de 24 uur van Nurburgring toch niet meer te volgen.. alleen de pitcam is dan actief. :+
Ik ben wel van plan om vanavond weer in te stappen en wat race'jes te gaan rijden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hebben jullie overigens ook Teamspeak? Communiceert net wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neejoh schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:51:
Ik had een slechte start maar ben nu toch echt verslaafd :9~
Vraagje though; ik heb een goedkoop stuurtje gekocht, de Thrustmaster Ferrai 458 Spider. Is hierbij wat te doen aan de deadzone in het midden van het stuur?
Voor lichte correcties moet ik het stuur veel te ver draaien, waardoor ik weer de andere kant moet corrigeren. Zonder de speling, met directere input, lijkt me dit veel beter werken. Of moet ik daarvoor echt een duurder stuurtje hebben?
Heb je speling als in het midden + paar graden links/rechts doet helemaal niets? Dan je (center?) deadzone richting 0 zetten. Je kan ook die setup even doorlopen in PCars, kan je zien wat je maximale stuur uitslag is, volgens mij in PCars is 540 standaard (3kwart links/rechts).
Rivanov schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:02:
Hebben jullie overigens ook Teamspeak? Communiceert net wat makkelijker.
Als je 8 of minder man heb, is Xbox party net zo goed :)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 16-05-2015 17:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
Over die 24h race:

Betere videokwaliteit, slechter geluid: YouTube: 24 hours live without breaks - live from 24h Nurburgring 2015
Slechtere videokwaliteit, beter geluid: YouTube: 43. ADAC Zurich 24h-Rennen 2015 Livestream
Timings: https://livetiming.tracktime.info/nurburgring#screen-results
Vooral de tracker tab vind ik geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb sinds een paar dagen ook Pcars voor PC... Mensen mogen mij adden op Steam http://steamcommunity.com/profiles/76561198032619078/

OF zoeken op Kzyto :)

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
NickyMe schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:20:
Over die 24h race:

Betere videokwaliteit, slechter geluid: YouTube: 24 hours live without breaks - live from 24h Nurburgring 2015
Slechtere videokwaliteit, beter geluid: YouTube: 43. ADAC Zurich 24h-Rennen 2015 Livestream
Timings: https://livetiming.tracktime.info/nurburgring#screen-results
Vooral de tracker tab vind ik geweldig.
Ik heb de Vodafone kwaliteit video opstaan met op de achtergrond de officiele videostream incl. Radio Le Mans commentaar. Zo heb je best of both worlds.. perfecte video + perfecte audio. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Damned, ik kom knopjes te kort op mijn stuur. Vanmiddag even wat liggen spelen met de settings en tot de ontdekking gekomen dat er toch wel een aantal leuke funkties zijn die ik via het stuur zou willen kunnen bedienen. Het spel herkent geen keyboard op de PS4, dus dat is geen optie..

Dacht ik slim te zijn en buttons te gebruiken van funkties die ik toch niet gebruik (handrem/reset/acheruitkijken/rondetijden) , mocht dat weer niet van het spel omdat bepaalde opties verplicht zijn ofzo,

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
SinergyX schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:03:
[...]

Heb je speling als in het midden + paar graden links/rechts doet helemaal niets? Dan je (center?) deadzone richting 0 zetten. Je kan ook die setup even doorlopen in PCars, kan je zien wat je maximale stuur uitslag is, volgens mij in PCars is 540 standaard (3kwart links/rechts).
Stom, ik had de deadzone juist op 10 gezet om te kijken of dat uitmaakte, maar dat is dus juist verkeerd om gedacht.
Ik heb de wizard van het stuurtje nu doorlopen, had ik eerder nog niet gezien. Het sturen is nu inderdaad een stuk directer. Ook de pedalen gelijk even korter ingesteld, heb nogal moeite om ze plat te krijgen op de manier hoe ik zit, een beetje provisorisch op de grond onder een tafeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyMe
Rivanov schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:25:
[...]

Ik heb de Vodafone kwaliteit video opstaan met op de achtergrond de officiele videostream incl. Radio Le Mans commentaar. Zo heb je best of both worlds.. perfecte video + perfecte audio. ;)
Radio Le Mans loopt een secondje of 10 voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hier lopen beide streams gelijk. Heb dus in 1 tab de officiele stream opstaan die het commentaar van Radio Le Mans gebruikt en in een andere tab heb ik de Vodafone stream opstaan met het geluid gemute (en het beeld op fullscreen).. beelden van die twee streams lopen gelijk dus commentaar klopt gewoon.

Helaas gooit de Vodafone stream er ook extra onboard video doorheen waardoor je soms wat race actie mist waar de commentatoren het op dat moment over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb de difficulity op amateur staan, later de tc,abs en stability control op real gezet..
de damage op full, dus neem ook dat ook wel mechanical damage is? echter.. heb ik dit nog nooit meegemaakt.. geen stukken of wat dan ook.. ook niet bij de AI.

ik heb een x op de ps4 bij een maat gespeeld.. daar kon ik niet een 4 rondjes op imola rijden zonder mn turbo op te blazen.. en hij had de zelfde settings..

waarom heb ik dat niet? (niet dat hoort.. maar enige damage toch wel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Volgens mij is mechanical faults een aparte setting.

Ik kan morgen middag pas weer racen met de groep op Steam. Hopelijk zijn er nog meer mensen online dan. En anders wordt het maar de career afwerken. Kuch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben morgenmiddag ook wel online waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 20:45

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Phusebox schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:48:
Volgens mij is mechanical faults een aparte setting.

Ik kan morgen middag pas weer racen met de groep op Steam. Hopelijk zijn er nog meer mensen online dan. En anders wordt het maar de career afwerken. Kuch.
Morgenavond voor mij beter denk ik, weet niet wat de rest en jijzelf erover denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Paulus07 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 21:25:
[...]

heb hier een wheelstand pro in combi met de G27. werkt perfect en handig. En als ik hem niet gebruik klap ik hem in en past mooi onder de trap :)

alleen jammer dat PJCars niet draait op mijn pc en de ps4 weer geen logitech ondersteund......... :(
Wat zijn de afmetingen ongeveer? Kan het niet vinden op hun website..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Puzom schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Je kan toch stoel verzetten en hoek aanpassen....werkt goed met helmet.

Die lmp wagens rijden zo lekker!
Dat wist ik niet, maar om nou voor 1 auto al je instellingen aan te passen...

Bij die auto gebruik ik gewoon de motorkap camera of switch ik naar de roof cam als het druk is, dan heb je toch iets meer overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SinergyX schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:03:
[...]

Als je 8 of minder man heb, is Xbox party net zo goed :)
Heb het over de PC versie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brend5
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10-2023
Morgen ook maar eens een keer meedoen op PC, lijkt me wel leuk om te zien in hoeverre ik mee kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-10 20:54

Joostk

Barkrukprofeet

Rossi46 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:54:
[...]

Tof dat je de replay nog hebt! Bij mij is 'ie niet opgeslagen :?

Was een heel cool gevecht trouwens! oOo Waarbij ik op het laatst m'n hoofd niet koel kon houden. Revenge will come soon })

[...]

Ik ben wel van plan om vanavond weer in te stappen en wat race'jes te gaan rijden 8)
Hoe zit het eigenlijk met replays opslaan op de One? Kan je meer dan de 6 replays hebben als max bij Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Flying Hawkic schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 18:41:
[...]

Wat zijn de afmetingen ongeveer? Kan het niet vinden op hun website..
let niet op het stof (dat is de schuld van sony) :P

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/zj00s45xwm4d1p5/logitech.jpg?dl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
Beltoni schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:00:
[...]

Dat wist ik niet, maar om nou voor 1 auto al je instellingen aan te passen...

Bij die auto gebruik ik gewoon de motorkap camera of switch ik naar de roof cam als het druk is, dan heb je toch iets meer overzicht.
Al je instellingen aanpassen? Dit kan gewoon per auto via controls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Puzom schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:06:
[...]

Al je instellingen aanpassen? Dit kan gewoon per auto via controls ;)
Nu je het zegt, dat heb ik wel een keer gezien. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Jemig, wat een leesvoer... vanaf pagina 50 zitten bijlezen de afgelopen week. Zat in het buitenland tijdens release, dus dit topic was ontploft voor mij.

Klinkt erg gaaf, en zo ziet het er ook uit in de filmpjes. Helaas heb ik mezelf beloofd geduld te hebben tot over een maand (iets met jarig zijn), maar het kriebelt wel enorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Heel tof al die filmpjes die hier langskomen! Kan ik ook eens zien wat ik mis, aangezien ik alles op low en 1280x720 moet spelen. En gewoon gaaf om ook te zien hoe een race voor een ander verliep, aangezien het tijdens de race vaak niet goed te volgen is en in de replay al helemaal niet door het gebrek aan switchen van auto.
[...]

Challenge accepted :p
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-XKdUVbdgyI]
Soms niet helemaal clean, maar ik heb een poging gewaagd. O-) Viel me op dat wanneer er contact is met de AI, de auto's als een soort magneet naar elkaar toe worden getrokken en sturen onmogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
:o

[YouTube: https://youtu.be/wpNjKgq_9aM]

[ Voor 18% gewijzigd door Paulus07 op 16-05-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Paulus07 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:58:
[...]

let niet op het stof (dat is de schuld van sony) :P

[afbeelding]
Bedankt! Die 65 cm is tot aan de linkse baar of tot aan het einde van het stuurtje? En 47 cm is de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Wow dit is echt een mooie opstelling, is die van jou :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Flying Hawkic schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:50:
[...]

Bedankt! Die 65 cm is tot aan de linkse baar of tot aan het einde van het stuurtje? En 47 cm is de hoogte?
65 is idd van de voorste buis tot de achterste. Hoogte is 47cm opgevouwen (ongeveer). Stuurtje steekt er achter in deze houding iets verder uit. rond de 10cm. net als de zijkant waar de pook zit.

Verder handig systeem en blijft op de tegelvloer ook goed staan zonder weg te glijden etc.
Alleen jammer dat ik er niks meer mee doe op dit moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Flying Hawkic schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 20:54:
[...]

Wow dit is echt een mooie opstelling, is die van jou :D ?
Neuh, wacht nog steeds op de loterij hiervoor. moets het nu doen met 6 stroopwafels als prijs :P
Pagina: 1 ... 31 ... 57 Laatste