Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
schumi1986 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 23:38:
[...]

2013 is voor mij ook de laatste geweest en die was idd niet geweldig, al hoop ik nu na 2 jaar geen f1 game meer gespeeld te hebben dat deze mee gaat vallen..

Maar geen career mode? Dat wist ik nog niet :( en ook het feit dat deze volgende maand al komt maar eigenlijk nog geen bewegende beelden heb gezien is ook zorgwekkend
Yup F1 2015 gaat niet veel zijn.

Projectcars heeft inderdaad bugs, maar patch komt binnenkort al.
Geniet er in ieder geval enorm van op de PS4.....driveclub niet meer gestart en voorlopig ook niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 23:14:
[...]

Don't get your hopes up. Er zit geen career mode meer in en ze zeggen feitelijk al dat ze een half finished product gaan releasen zodat je eerder in het jaar al een f1 game hebt.
Echt onbegrijpelijk. Een F1 game zonder career mode. :s

Kun je i.d.d. beter wachten tot SMS de nasty bugs heeft gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Net even de game als test hier binnen gehaald om te kijken of de PC het kon draaien. Maar de CPU is toch echt te zwak van de HTPC hier. Helaas. Zal ik misschien toch nog een keer een andere AMD erin moeten zetten ipv de huidige A6 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
schumi1986 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:51:
Ik heb zojuist de xbox versie doorverkocht,
Vorige week zaterdag gekocht en meerdere malen met een frisse blik (proberen) te genieten maar de xbox one versie bevat gewoon echt teveel tekortkomingen.

Ik vindt het dan ook zeer teleurstellend dat er zoiets in de schappen komt te liggen na maanden van uitstel.

Normaal wacht ik wel op updaten alleen met het oog op f1 2015 heb ik volgende maand (hopelijk) wel een voor mij goede racegame
Zitten nog wel wat bugs in op de XB1 versie maar ik vind het nog steeds een heerlijk spel en het wordt alleen maar beter. Heb nog niet zoveel single player gedaan, hoor dat de AI wel tegenvalt maar misschien doen ze daar nog wat aan. Het rijden is echt heerlijk en het ziet er ook prima uit. Qua graphics is het geen FM5 maar dit spel biedt qua weersomstandigheden etc. echt veel mee. Mensen met een stuurtje hebben wel een klein beetje voordeel, maar aan de andere kant hebben ze ook weer wat meer gezeik met FFB. Kan niet wachten op de 1e update waarbij ze de trigger rumble fixxen.

Dit spel ga ik niet zo snel verkopen, verwacht nog een hoop van SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:19

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vraag me vooral af waar SMS aan werkt. Zou wel tof zijn als ze iets konden prijsgeven over features waar ze aan werken. Als je op dat forum kijkt in t feature request topic. Dan hoop ik wel dat ze degelijke prioriteiten hebben.. Geen onzin als een extra victory lap na de race met marschalls langs de baan die met vlagen zwaaien :X :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Wie spelen er hier nou eigenlijk allemaal Pcars op de Xbox One? Er is nu een klein clubje Tweakers welke af en toe een avondje lekker aan het racen zijn, maar ik heb het idee dat we nog wel wat mensen missen :)

Als je je geroepen voelt om gezellig mee te racen kun je o.a. mij (Xbox Live = Ross1fum1) toevoegen als friend/folower :Y
schumi1986 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:51:
Ik heb zojuist de xbox versie doorverkocht,
Vorige week zaterdag gekocht en meerdere malen met een frisse blik (proberen) te genieten maar de xbox one versie bevat gewoon echt teveel tekortkomingen.

Ik vindt het dan ook zeer teleurstellend dat er zoiets in de schappen komt te liggen na maanden van uitstel.

Normaal wacht ik wel op updaten alleen met het oog op f1 2015 heb ik volgende maand (hopelijk) wel een voor mij goede racegame
Ik vindt?! ;)

Dat is wel zonde hoor... Ja er zitten nog dikke fouten in, maar de 1e patch is zeer aanstaande. En die is exclusief voor de X1, omdat daarin de meeste fouten zitten :P

En dit is toch sowieso een veel gavere game dan F1 2015?? Alleen al om het geluid... En de veelzijdigheid. Nee, ik kan je keuze niet echt snappen :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Net de film van de race op Monza afgelopen dinsdag gemonteerd, nu nog uploaden en dan posten; ben er verdomme vijf uur mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat ;)

Autodromo Nazionale Monza GP Race (PS4)

Met dank aan Voxalizer, dvdkiwi en MaikyM voor het meerijden.

spoiler:
Vreemde bij deze race was dat dvdkiwi visueel wint (en het wat dat betreft ook verdiend), maar ik de race volgens het systeem heb gewonnen met .097 seconden 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door MoietyMe op 15-05-2015 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:36

Superkiwi

Hoi doei

Tof filmpje! :*)
Respect voor de tijd die je erin hebt gestopt _/-\o_

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Vuvuzela schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 00:54:
Geen onzin als een extra victory lap na de race met marschalls langs de baan die met vlagen zwaaien :X :P
Nee als ze dat dan maken laat ze dan gewoon altijd zwaaien. Wat een domme feature. :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:43
Good Fella schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 02:25:
Net de film van de race op Monza afgelopen dinsdag gemonteerd, nu nog uploaden en dan posten; ben er verdomme vijf uur mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat ;)

[video]

spoiler:
Vreemde bij deze race was dat dvdkiwi visueel wint (en het wat dat betreft ook verdiend), maar ik de race volgens het systeem heb gewonnen met .097 seconden 8)7
Mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat er nog wat meer DTM wagens bij komen.
Er zit nu alleen een Mercedes is, niet eens een Audi RS5 DTM!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

[video]

spoiler:
Tof gemaakt! 8)

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Rossi46 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 01:12:
Wie spelen er hier nou eigenlijk allemaal Pcars op de Xbox One? Er is nu een klein clubje Tweakers welke af en toe een avondje lekker aan het racen zijn, maar ik heb het idee dat we nog wel wat mensen missen :)

Als je je geroepen voelt om gezellig mee te racen kun je o.a. mij (Xbox Live = Ross1fum1) toevoegen als friend/folower :Y
Zelf race ik met XboxWorld. Zitten nu vaak met 6-10 man in de lobby en bij competities (2x in de week, begint volgende week zondag) is het altijd wel wat drukker. Zit daar nog niet zo lang maar bevalt goed, gezellige groep. Als het je wat lijkt moet je daar maar even kijken. Heb het idee dat hier vooral PS4 & PC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Da's pas driften! _/-\o_

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Haha, geweldig! Ik heb idd al meer van zulk soort "bugs" voorbij zien komen van mensen die niet goed gesynchroniseert lijken te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
De start/finishlijn qua tijdswaarneming zit bij Monza over het algemeen redelijk aan het begin van de grid, niet de lijn zoals in dat screenshot. Weet niet hoe het bij Project Cars is, maar dat zou de verklaring kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Kwam gisteren ook zoiets tegen. Next level drifting.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hNW3D/cfd2f47ebb.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Beltoni op 15-05-2015 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

[video]

spoiler:
Mooi filmpje! respect voor de tijd die je er in gestoken hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
's nachts rijden: _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8749/17668279655_6558b6b9bf_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5339/17480699240_60b562fb43_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8877/17641948806_ea802b9084_c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://c4.staticflickr.com/8/7776/17480699650_c937011c2b_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:31:
[...]

Mooi filmpje! respect voor de tijd die je er in gestoken hebt!
+1, ziet er tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:31
Weet iemand hoe ik in pcars de weerstand van m'n stuur kan aanpassen? Ik heb m op de ps4 met een thrustmaster t300, maar ik heb zoveel kracht nodig om in te sturen, en ik zie door alle opties het bos niet meer.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:18

[video]

spoiler:
Inderdaad erg tof gemonteerd! Snap wel dat daar 5 uur in heeft gezeten :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Moet je natuurlijk wel de racelijn uitzetten, anders is 's nachts niet anders dan overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
Beltoni schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Moet je natuurlijk wel de racelijn uitzetten, anders is 's nachts niet anders dan overdag.
Ja daar dacht ik later ook aan, excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19:00
Beltoni schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:15:
[...]

Zelf race ik met XboxWorld. Zitten nu vaak met 6-10 man in de lobby en bij competities (2x in de week, begint volgende week zondag) is het altijd wel wat drukker. Zit daar nog niet zo lang maar bevalt goed, gezellige groep. Als het je wat lijkt moet je daar maar even kijken. Heb het idee dat hier vooral PS4 & PC is.
Ik zat gisteravond ook bij jullie in de lobby. M'n tag is UnitedArt. Was inderdaad een fijne groep en lekker kunnen racen. Alleen die mist was op een gegeven moment wel érg heftig :9 .

Ik zal vaker joinen als dat oke is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-07 16:22
Ik rij nu in de Clio op Oulton Park op de Xbox One, maar het hapert zo hard in de bochten, zelfs bij mooi weer, dat het bijna een heel karwei is om gewoon de bocht goed te nemen.

Nog iemand hier last van?

En in die race begint het ook te regenen, maar de Clio is heel onstabiel in de achterkant in de regen, iemand hier tips of een goede opstelling voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Flying Hawkic schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:05:
Ik rij nu in de Clio op Oulton Park op de Xbox One, maar het hapert zo hard in de bochten, zelfs bij mooi weer, dat het bijna een heel karwei is om gewoon de bocht goed te nemen.

Nog iemand hier last van?

En in die race begint het ook te regenen, maar de Clio is heel onstabiel in de achterkant in de regen, iemand hier tips of een goede opstelling voor?
Als bij de Clio de achterkant uitbreekt dan moet je gewoon even kortstondig gas bij geven, dan trek je hem recht. Het is tenslotte een voorwielaandrijver.

Haperingen met AI op de baan heb ik ook gehad ja, daar was ik vrij snel klaar mee. Komt wel weer na de patch. Maar als zelf time trial rijd of als we online bezig zijn dan heb ik gelukkig geen haperingen :)

Wat is je naam op Xbox Live eigenlijk?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19:00
Oulton Park schijnt zowiezo de track te zijn die het meeste last schijnt te hebben van haperingen op de XB1. Ik ben benieuwd ben net begonnen met seizoen 3 en heb ook voor de Clio Cup gekozen.

Maar sinds ik gisteren PC van de interne naar de externe hdd (7200 rpm 2TB) heb verplaats zijn de haperingen in het algemeen een flink stuk afgenomen. Voor mijn gevoel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Rossi46 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:08:
[...]

Als bij de Clio de achterkant uitbreekt dan moet je gewoon even kortstondig gas bij geven, dan trek je hem recht. Het is tenslotte een voorwielaandrijver.

Haperingen met AI op de baan heb ik ook gehad ja, daar was ik vrij snel klaar mee. Komt wel weer na de patch. Maar als zelf time trial rijd of als we online bezig zijn dan heb ik gelukkig geen haperingen :)

Wat is je naam op Xbox Live eigenlijk?
Flying Hawkic is mijn Xbox Live account.

Ook in de vijfde bocht breekt hij uit die je normaal vol gas kunt nemen. Misschien de verkeerde banden genomen bij de pitstop. Het regent maar eventjes en daarom legt hij automatisch soft op dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Volgens mij heb ik 1 van mijn problemen gevonden, dit is met de rem volledig ingetrapt:

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/31867982576414049/E3ECE9325E210549A1D94F000F8529F8359A46E7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
DutchOwnage schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 10:57:
[...]

Ik zat gisteravond ook bij jullie in de lobby. M'n tag is UnitedArt. Was inderdaad een fijne groep en lekker kunnen racen. Alleen die mist was op een gegeven moment wel érg heftig :9 .

Ik zal vaker joinen als dat oke is.
Had je naam nog nooit gezien maar ik ben daar ook best wel nieuw. Het was inderdaad wel erg mistig, ken Donington Park ook niet zo goed dus het was even wennen. Vind het wel een lekker circuit overigens, genoeg bochten om mensen in te halen :D

Je kan altijd joinen! Alleen bij de competities moet je je wel eerst aanmelden maar die zijn nog niet begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:24:
Volgens mij heb ik 1 van mijn problemen gevonden, dit is met de rem volledig ingetrapt:

[afbeelding]
Dat zou wel een hoop verklaren! Misschien de pedalen eens rustig calibreren, ipv ze in 1x vol in de trappen? (weet niet hoe je het gedaan hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:24:

[afbeelding]
Heb je je pedalen gekalibreerd bij controls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja ik heb ze gekalibreerd, meerdere keren zelfs ivm problemen met het stuurtje.

Heb nu een semi-fix, als ik vanuit het spel alt-tab terug naar windows en weer terug naar het spel dan werken ze wel gewoon tot 100%. Vage issue. Ook mijn stuur voelt dan ineens beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Bedankt allemaal voor de positieve reacties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
Iemand die nu op de PC even wil racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Ik zei tegen mezelf dat ik project cars niet ging aanschaffen... Faal :')

Nu aan het downloaden, zo even het stuurtje e.d. klaar zetten en klaar om te racen vanavond!

Zit alleen nog te twijfelen.. TH8RS sequential of H layout...

[ Voor 16% gewijzigd door R0y. op 15-05-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Laat die keuze afhangen van de auto waar je in rijdt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Benotti schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:21:
De start/finishlijn qua tijdswaarneming zit bij Monza over het algemeen redelijk aan het begin van de grid, niet de lijn zoals in dat screenshot. Weet niet hoe het bij Project Cars is, maar dat zou de verklaring kunnen zijn.
Dat is in pCars helaas niet zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Vuvuzela schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:33:
Laat die keuze afhangen van de auto waar je in rijdt :*)
Vind het alleen altijd zo klote werk om dat even te veranderen! #firstworldproblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:46
Jimijames75 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:49:
Weet iemand hoe ik in pcars de weerstand van m'n stuur kan aanpassen? Ik heb m op de ps4 met een thrustmaster t300, maar ik heb zoveel kracht nodig om in te sturen, en ik zie door alle opties het bos niet meer.

Alvast bedankt!
Er is in dit topic regelmatig een excel lijst voorbij gekomen met settings voor de FFB. Probeer dat eens en bekijk dit filmpje YouTube: Project CARS Force Feedback Tips PC - PS4 - XBox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Tot nog toe werken die settings voor mij perfect. Ben nog niet 1 auto tegen gekomen in die sheet due er slecht uit komt. Aanrader dus! Ik gebruik de SoP instellingen btw.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

spoiler:
Heel tof gedaan _/-\o_ Monza is niet mijn track en ik reed zelf een vrij troosteloze race, maar had niet in de gaten dat er zo ver voor me zo'n episch gevecht aan de gang was (Maiky_M en ik wisselden elkaar af woensdag op zijn PSN). Wat dat betreft had je me als figurant kunnen vermelden in de aftiteling ;)

Vond het trouwens wel tof dat er zo sociaal wordt geraced. Krijg je toch de mooiste races mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:50:
Ja ik heb ze gekalibreerd, meerdere keren zelfs ivm problemen met het stuurtje.

Heb nu een semi-fix, als ik vanuit het spel alt-tab terug naar windows en weer terug naar het spel dan werken ze wel gewoon tot 100%. Vage issue. Ook mijn stuur voelt dan ineens beter aan.
Het zou een rare fix zijn, maar als het werkt is het wel een simpele d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Dank je :D
Monza is niet mijn track en ik reed zelf een vrij troosteloze race, maar had niet in de gaten dat er zo ver voor me zo'n episch gevecht aan de gang was
Daarom zijn die filmpjes wel leuk. Al zou ik een volgende keer wel van verschillende auto's willen filmen. Die replay options zijn alleen zo brak :/
(Maiky_M en ik wisselden elkaar af woensdag op zijn PSN). Wat dat betreft had je me als figurant kunnen vermelden in de aftiteling ;)
Dat had je dan iets eerder moeten zeggen ;) Ga niet nog een keer een uur renderen :+
Vond het trouwens wel tof dat er zo sociaal wordt geraced. Krijg je toch de mooiste races mee.
Dat vind ik inderdaad ook; zo blijft het ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Op dit moment ben ik met mn McLaren event bezig. De vrije training was koeler dan de kwalificatie. Toch wel intressant dat je de auto daar op moet aanpassen :)

Afbeeldingslocatie: http://i1205.photobucket.com/albums/bb424/NinjaTrek2891/profiler1_zpssezoaltj.jpg

Ik hoop dat de ontwikkelaar nog aan het door ontwikkelen is en dat de data vanuit pCars meer gedetaileerd word. Één van de dingen die ik mis is vooral de rijhoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
NinjaTrek2891 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:41:
Op dit moment ben ik met mn McLaren event bezig. De vrije training was koeler dan de kwalificatie. Toch wel intressant dat je de auto daar op moet aanpassen :)

[afbeelding]

Ik hoop dat de ontwikkelaar nog aan het door ontwikkelen is en dat de data vanuit pCars meer gedetaileerd word. Één van de dingen die ik mis is vooral de rijhoogte.
Toevallig was ik gister ook bezig met deze tool, werkt perfect.

Het probleem is dat de pCars API de overige waarden niet ondersteund, bv. ride height etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Redje schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:44:
[...]

Toevallig was ik gister ook bezig met deze tool, werkt perfect.

Het probleem is dat de pCars API de overige waarden niet ondersteund, bv. ride height etc.
Misschien in de toekomst. Want ik weet nog wel dat ik het destijds veel in Motec van GTR2 gebruikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:48
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten om ook een stuurtje aan te schaffen. Komt het door project cars dat niemand meer voorraad heeft?

Als ik het dan besloten heb dan moet ik m eigenlijk gister hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
thomastvd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:24:
Ik lees al een tijdje mee en heb besloten om ook een stuurtje aan te schaffen. Komt het door project cars dat niemand meer voorraad heeft?

Welke zoek je juist? Coolblue heeft nog wel voorraad en levert ook in het weekend. Project CARS heeft mij ook overtuigd om een stuurtje te kopen, want het is rampzalig met een controller, maar heerlijk met een stuur. Ik heb de Mad Catz Force Feedback Wheel gekocht. http://www.consoleshop.be...eedback-racing-wheel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

thomastvd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:24:

Ligt er aan welke je wil kopen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Flying Hawkic schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:30:
[...]

Welke zoek je juist? Coolblue heeft nog wel voorraad en levert ook in het weekend. Project CARS heeft mij ook overtuigd om een stuurtje te kopen, want het is rampzalig met een controller, maar heerlijk met een stuur. Ik heb de Mad Catz Force Feedback Wheel gekocht. http://www.consoleshop.be...eedback-racing-wheel.html
Ik zat eigenlijk aan de T100 te denken. Speel op de PS4. Ik vind die t300 net effe wat te duur voor af en toe is een rondje racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

thomastvd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:32:
[...]

Ik zat eigenlijk aan de T100 te denken. Speel op de PS4. Ik vind die t300 net effe wat te duur voor af en toe is een rondje racen.
T100 heeft officieel geen PS4 support. Vaak doet hij het wel, maar houdt daar wel rekening mee. Voor mij was dat reden genoeg om voor de T300 RS te gaan. Denk er ook aan om een wheel stand te kopen. Bij een console is dat wel van belang. Meestal heb je geen bureau waar je hem op vast kan klemmen, omdat je console bij de TV staat. Vast zetten op het TV-meubel is ook zo wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Mystic Spirit schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:45:
[...]

Vast zetten op het TV-meubel is ook zo wat ;)
Zit je er wel lekker kort op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:22:
[...]
Dank je :D
[...]
Daarom zijn die filmpjes wel leuk. Al zou ik een volgende keer wel van verschillende auto's willen filmen. Die replay options zijn alleen zo brak :/

[...]
Dat had je dan iets eerder moeten zeggen ;) Ga niet nog een keer een uur renderen :+
[...]
Dat vind ik inderdaad ook; zo blijft het ook leuk.
Die figuranten-opmerking sloeg meer op mijn prestatie in de race 😉 Welke PSN er wordt genoemd is niet zo belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Good Fella schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:47:
[...]

Zit je er wel lekker kort op :+
Lijkt me niet goed voor je ogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

[...]
T100 heeft officieel geen PS4 support. Vaak doet hij het wel, maar houdt daar wel rekening mee. Voor mij was dat reden genoeg om voor de T300 RS te gaan. Denk er ook aan om een wheel stand te kopen. Bij een console is dat wel van belang. Meestal heb je geen bureau waar je hem op vast kan klemmen, omdat je console bij de TV staat. Vast zetten op het TV-meubel is ook zo wat ;)
Hmm, was ik er net een beetje uit qua instap prijs <> kwaliteit, kom je hiermee :+ Het wordt dus wel door pCARS op de PS4 ondersteund, maar niet door Thrustmaster zelf. :F

Naja; dan maar weer verder kwijlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
[...]

Om het stuur op te zetten is geen probleem. Op de site van Project cars staat de t100 er wel bij.
Ik zie me al zitten aan het tv meubel :+

bedankt voor je tips. De t100 lijkt overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

NinjaTrek2891 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:53:
[...]

Lijkt me niet goed voor je ogen :)
Roep dat eens in het Oculus Rift topic :+

Daarover gesproken: iemand al met Eem VR bril pCARS gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
[...]

Waar kun je zo een wheel stands kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Of gewoon een strijkplank gebruiken :D

Afbeeldingslocatie: http://i820.photobucket.com/albums/zz127/scooba2cv/P1000788-1.jpg (op een ander forum gevonden)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Scifo83 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:40:

[afbeelding] (op een ander forum gevonden)
Niet eens zon slecht idee.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
aveenhuysen schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:54:
[...]

Niet eens zon slecht idee.
moet je wel korte beentjes hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb nu al 2x meegemaakt dat ik ingame een spontale shutdown van mn pc heb..
zomaar ineens tijdens het racen, bam.. heel de pc uit.

geen idee waaraan het ligt, want krijg een normale opstart van windows..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Nickrsd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:00:

Heb je al in het logboek gekeken?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb er zelf ook één. Mijn game-PC staat onder de TV. Kan zo prima vanaf de bank met de G27 spelen, werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit soort reacties in de toekomst graag achterwege laten...

[ Voor 85% gewijzigd door BM op 16-05-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:27
Nickrsd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:00:

Dit soort grappen is meestal de psu.

Soms is ie niet eens kapot, maar hebben mensen met behulp van verloopjes te veel op 1 12V lijn aangesloten.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Eens kijken hoe snel ik Project CARS kan binnen halen. Had hem perongeluk verwijderd van de PS4 _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good Fella schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:57:
Eens kijken hoe snel ik Project CARS kan binnen halen. Had hem perongeluk verwijderd van de PS4 _o-
Die kan je voorlopig nog niet spelen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
haarbal schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:37:
[...]

Dit soort grappen is meestal de psu.

Soms is ie niet eens kapot, maar hebben mensen met behulp van verloopjes te veel op 1 12V lijn aangesloten.
Kan ook temperatuur zijn van de CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:59:
[...]

Die kan je voorlopig nog niet spelen... ;(
Staat er al weer op gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik speel dit nu een aantal dagen maar wordt simpel van de plotselingen drops in framerate. Waar dit in de career modus kart series eigenlijk niet aan de orde was, is het onspeelbaar in de BAC Momo series. Waar ik wat moeilijkheden verwacht -en tolereer- is bij panning shots over de start grid, daar loopt het terug naar ~ 10 fps, maar nu krijg ik in de race ook regelmatig voor een seconde of 5 10 fps, terwijl hij dan weer naar 60 fps springt en daar verder op blijft.

Soms zijn er meerdere autos in de buurt, maar soms ook niet. Het lijkt me ook niet met de complexiteit van het beeld te maken te hebben, al is het bij de eerste bocht na de start wel altijd.

Ik heb geen monster GPU, maar aangezien het met de kart series prima op 60 fps draaide leek me het wel goed ingesteld. Moet ik nog verder terug in quality, of zien jullie er een specifieke setting die me de das omdoet?

specs:
CPU i7-960 @ 3.4 Ghz
GPU: Nvidia GTX 560 TI @ 950 MHZ; 1 GB g.ram.
12 GB ram, en ik speel op 1920x1080p
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/536271140842962321/806C780DEA44945869B1C816EEF9E0F8CB1A1F7B/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/536271140842962469/ADF6D79296F6F7FC1702CFF284467472BE1645D7/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/536271140842962627/26A7D78BB8EB80091AEAFE3AFB916BB00DE92B8A/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/536271140842962777/0440B8E50A3B55744EAD277F15E5FB7CF02B9E6E/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Zet je Motion Blur eens helemaal uit. Scheelt al +/- 10% performance en je merkt er helemaal niks van qua beeld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb het junior membership ooit genomen van pCARS en dus aardig wat uurtjes gespeeld. Nu kan ik het spel met 10 euro korting krijgen voor de PC met een Logitech G27. Meer mensen met de G27, want ik vind het instellen altijd dramatisch slecht geweest voor CARS en altijd het gevoel dat ik maar over de baan zweefde. Iemand nog goede G27 settings want ik zie alleen maar PS4 voorbij komen hier volgas :-)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Hmm ziet er wel interessant uit, wel niet zo heel goedkoop. Heb je er zelf één en met welk stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flying Hawkic schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:59:
[...]

Hmm ziet er wel interessant uit, wel niet zo heel goedkoop. Heb je er zelf één en met welk stuur?
Heb er zelf geen. Mijn stuurtje past makkelijk op m'n computermeubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Net naast de pc versie ook maar de PS4 versie gehaald. Het merendeel van mijn vrienden speelt het spel op de PS4 dus ik ga lekker mee tobben met een controller :) (tot de adapter van mijn fanatec pedalen binnen is :o )

Op de pc speel ik toch liever Iracing en Assetto Corsa merk ik, want dat zijn voor mij de betere sims met de veel betere (wederom voor mij) online ervaring. Het hielp ook wel dat ik nog heel wat dollars op mijn US account had staan en je gelijk de limited edition krijgt bij de digitale versie.

Wel heel vaag dat je in de US store kan upgraden naar de limited edition voor $3 dollar (voor wie hem op disc aanschaft) en dat het in de EU store weer nergens te vinden is. Zullen wel weer de afspraken zijn met retailers hier die dan de limited edition voor €79,- kunnen verkopen.

Maar wie fair wil racen op de PSN voeg me vooral toe. Niveau maakt me niet uit. (zie sig)

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 15-05-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ik heb een eerste versie van de wheelstandpro. En ja het werkt maar ben er niet echt kapot van. Het ding waar je stuur op zit is niet goed vast te zetten en als je eens wat hard eraan draait kiep je stuur ineens naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:17

Joostk

Barkrukprofeet

Beakzz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:20:
Net naast de pc versie ook maar de PS4 versie gehaald. Het merendeel van mijn vrienden speelt het spel op de PS4 dus ik ga lekker mee tobben met een controller :) (tot de adapter van mijn fanatec pedalen binnen is :o )

Op de pc speel ik toch liever Iracing en Assetto Corsa merk ik, want dat zijn voor mij de betere sims met de veel betere (wederom voor mij) online ervaring. Het hielp ook wel dat ik nog heel wat dollars op mijn US account had staan en je gelijk de limited edition krijgt bij de digitale versie.

Wel heel vaag dat je in de US store kan upgraden naar de limited edition voor $3 dollar (voor wie hem op disc aanschaft) en dat het in de EU store weer nergens te vinden is. Zullen wel weer de afspraken zijn met retailers hier die dan de limited edition voor €79,- kunnen verkopen.

Maar wie fair wil racen op de PSN voeg me vooral toe. Niveau maakt me niet uit. (zie sig)
Die upgrade is omdat je in de US geen enkele versie dus disc en digitale download kon kopen met de Limited Editon.
Tja dat dan iedereen die zijn Xbox ook in de US heeft staan ook de LE koopt voor $3 is alleen maar winst voor MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Hawkic
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:29:
[...]

Ik heb een eerste versie van de wheelstandpro. En ja het werkt maar ben er niet echt kapot van. Het ding waar je stuur op zit is niet goed vast te zetten en als je eens wat hard eraan draait kiep je stuur ineens naar voren.
Dat zou niet mogen natuurlijk, zeker niet voor die prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Wss is deze vraag al 1000x gesteld maar kan het antwoord niet vinden grmbl.

Wat zijn de meest ideale instelling voor de xbox one met het ferarri spider stuurtje ??

En dan bedoel ik de deadzone enzo van die dingen.

Het stuurtje zelf heb ik op stand 1 van de 4 staan (meest sensitive) maar volgens mij kan je dan vervolgens ingame ook nog een hele boel aanpassen en zou dus graag weten wat er volgens jullie de beste instelling zijn daarvoor dan.

Alvast bedankt mannen :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
Joostk schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 18:51:
[...]

Die upgrade is omdat je in de US geen enkele versie dus disc en digitale download kon kopen met de Limited Editon.
Tja dat dan iedereen die zijn Xbox ook in de US heeft staan ook de LE koopt voor $3 is alleen maar winst voor MS.
Nou het waren er hier ook opvallend weinig (of ze gingen heel hard) en de digitale versies van EU en de US zijn automatisch de limited editions (iig op de PS4) dus dat zal dan alleen voor de US discversie zijn.

Dan nog zou het erg vriendelijk zijn om het hier ook aan te bieden voor €3,- of van mijn part €5,-

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 15-05-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Opuske schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:03:
Wss is deze vraag al 1000x gesteld maar kan het antwoord niet vinden grmbl.

Wat zijn de meest ideale instelling voor de xbox one met het ferarri spider stuurtje ??

En dan bedoel ik de deadzone enzo van die dingen.

Het stuurtje zelf heb ik op stand 1 van de 4 staan (meest sensitive) maar volgens mij kan je dan vervolgens ingame ook nog een hele boel aanpassen en zou dus graag weten wat er volgens jullie de beste instelling zijn daarvoor dan.

Alvast bedankt mannen :)
Zoek in dit topic eens op settings of instellingen; dit is namelijk al een stuk of 40 keer langs gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Flying Hawkic schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Waar kun je zo een wheel stands kopen?
Bij de blokker zo te zien ;)
Scifo83 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:40:

[afbeelding] (op een ander forum gevonden)
De strijkplank is idd zo gek nog niet om mee te beginnen. Zelf heb ik een playseat challenge gekocht. Wel duurder dan een strijkplank of wheelstand, maar in mijn ogen wel een betere keus :+ en je kunt hem gewoon ophalen bij de mediamarkt :)

Wil wel een rondje mee racen met de tweakers op PS4. Hoe meng ik mij in de strijd?

[ Voor 5% gewijzigd door Mystic Spirit op 15-05-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Mystic Spirit schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:24:
De strijkplank is idd zo gek nog niet om mee te beginnen. Zelf heb ik een playseat challenge gekocht. Wel duurder dan een strijkplank of wheelstand, maar in mijn ogen wel een betere keus :+ en je kunt hem gewoon ophalen bij de mediamarkt :)

Wil wel een rondje mee racen met de tweakers op PS4. Hoe meng ik mij in de strijd?
Er is een PS4 ledenlijst (zie topic waarschuwing). Daar kan je om te beginnen jezelf toevoegen en mensen uit die lijst toevoegen via PSN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Good Fella schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:27:
[...]

Er is een PS4 ledenlijst (zie topic waarschuwing). Daar kan je om te beginnen jezelf toevoegen en mensen uit die lijst toevoegen via PSN :)
Beter lezen.... Met ik nog leren ;) thnx en ik sta erin.
Zie veel DC spelende tweakers terug in de sheet en de sheet is ook geleend van van het DC challenge topic :) Top! Hoop dat de competitie hier net zo leuk wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
Weet iemand of de tijden uit de Time Trials nou wereldwijd zijn of is dat per regio ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Vanavond weer op PS4 rondraggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
Hoe kan ik zien op de PC of er een tweakers room open is ofzo? Heb wel zin om even met iemand te racen online die normaal doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je tijdens een race weten/kiezen welk type band je onder je wagen laat leggen?
Ik begin op regenbanden, tijdens verplichte pitstop word het droog en krijg ik slicks (denk ik, want wel grip en weinig slijtage).
Maar dan gaat het weer regenen en kan ik niet meer terug naar regenbanden? Lijkt wel een ijsbaan.

In pit opties heb Change Tires op Yes staan. Maar ze geven me nergens keuze ofzo en blijkbaar passen ze automatisch ook niet goed aan. Ik snap er niks van

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Vuvuzela schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:18:
Vanavond weer op PS4 rondraggen?
Ik ben er waarschijnlijk wel weer bij :) Nu eerste svn boodschappen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Beavbusi schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:25:
Hoe kan ik zien op de PC of er een tweakers room open is ofzo? Heb wel zin om even met iemand te racen online die normaal doet. :)
Af en toe maak ik wel eens een lobby aan, deze komt dan in de Steam groep te staan onder de naam GoT Racing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Iemand vroeg om een screenshot van mijn FCP setup voor het Monza filmpje. Denk, deel hem met iedereen dan maar :)

Afbeeldingslocatie: http://dir.agosto.nl/Project%20CARS/Screen%20Shot%202015-05-15%20at%204.50.45%20AM-sm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
[...]

heb hier een wheelstand pro in combi met de G27. werkt perfect en handig. En als ik hem niet gebruik klap ik hem in en past mooi onder de trap :)

alleen jammer dat PJCars niet draait op mijn pc en de ps4 weer geen logitech ondersteund......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Good Fella schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:39:
[...]

Ik ben er waarschijnlijk wel weer bij :) Nu eerste svn boodschappen e.d.
Er wordt momenteel ook geraced met practice en qualifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Over 15 ben ik er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Weer lekker geracet vanavond op Steam! Monaco met Formule B was erg pittig, maar toch mooi 2e geworden! Daarna DTM op Hockenheim, heerlijk! Af en toe lekker een gevechtje met Phuse gehad, totdat ik paar keer spinde :X

Replays komen morgen online!

Pagina: 1 ... 30 ... 57 Laatste