Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen,

effe een vraagje voor de kenners van de gdm fw900 onder ons.
ik heb nu thuis een Sony GDM-FW900 staan, maar ik denk eraan om hem weg te doen, niet vanwege zijn leeftijd (10/11 jaar) maar vanwege zijn formaat en gewicht (45/50 kilo).

is het het waard?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltjers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-04-2024
Hee Erkan,

Naar mijn idee zou het verstandig kunnen zijn om dit scherm te doen. Niet alleen om zijn gewicht, maar ook om zijn verbruik. Ik weet niet precies waar je het scherm allemaal voor gebruikt (waarschijnlijk gewoon om te computeren) maar hier ( http://www.superwarehouse...Monitor/GDMFW900/p/105660 ) staat dat deze 170 watt verbruikt. Je kan tegenwoordig schermen krijgen die veel minder verbruiken (zo rond de 60 W), dus dat zou een rede kunnen zijn om deze te vervangen.

Ook lijkt het mij wel onhandig als hij 45 Kg weegt. Als je een ander goed scherm hebt zou ik die gebruiken en deze weggooien

Verder moet je zelf afwegen wat je ermee moet doen, jij bent degene die de keuze moet maken ^^
Succes ermee.

Sommige mensen zetten iets nuttigs in hun signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt Howto: prijsbepaling (oude) hardware eens doornemen om te kijken wat het ding nog waard is, maar ik denk niet dat je nog veel krijgt voor een oude CRTmonitor, weinig mensen die er nog op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Aan de andere kant, als je tien jaar wacht wordt ie steeds duurder, voor de musea ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:17
Kijk eens op marktplaats hoeveel crt spul erop staat. Het meeste is nog onder de 30 euro. Met wat geluk kan je er nog een beetje geld voor krijgen, met wat pech kan ie een enkeltje container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:44
Het zou wat waard kunnen zijn voor 'de gek' die er nog in geinteresseerd is, maar ik zou er geen prijs aan durven hangen want het is gewoon obsolete hardware vandaag de dag. Ik zou zeggen, wat men er voor geven wil en anders gewoon gratis af te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan: Marktplaats - Gezocht: Sony gdm-fw900.

Op eBay is hij nog steeds te vinden voor achterlijk hoge prijzen: $299 en $899,95. Maar verwacht niet dat je er een prijs voor kan krijgen die daar ook maar enigszins bij in de buurt komt.

Ik denk dat je er iets van €50-100 nog voor kan krijgen (en dan te bedenken dat dat ding ooit $2500 moest kosten), maar dat hangt er heel erg vanaf aan wie je hem probeert te slijten. Je moet echt iemand hebben die dat ding zoekt. Er zijn nog zat TFT haters die de pixelpitch, reactietijd, inputlag en zwartweergave van TFT's totaal onbruikbaar vinden.

Verder kan je misschien nog wel iemand vinden in Wil de laatste CRT-gebruiker de monitor uitzetten?, hoewel dat topic wel al een tijdje dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
*nee* troll

[ Voor 80% gewijzigd door br00ky op 17-06-2021 09:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.