Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stategamer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 14:46
Hallo Tweakers,

Ik heb een tijdje terug een brief gekregen met specs die mijn laptop moet hebben, nou is dit natuurlijk geen rocket science.

Maar zij vermelden:
  • Wifi ( 802.11g)
  • Aansluiting voor bekabeld netwerk.
  • Een grafische kaart met 128MB geheugen.
Nu lijkt deze laptop te voldoen :
pricewatch: Lenovo Thinkpad L520 (NWB5AMH)

Maar ik twijfel nog over het feit dat ik geen grafische kaart kan vinden (Zie Videochip Intel HD Graphics), zal deze voldoen aan het 128mb geheugen vereiste?

Bij Voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
http://www.google.nl/#hl=...ntel+HD+Graphics+geheugen daar staat je antwoord

[ Voor 44% gewijzigd door DutchKel op 16-07-2011 14:24 ]

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:40
Dat ding is wel achterlijk duur voor de dingen die je krijgt he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Mijn aangeschafte laptop Lenovo E520 heeft enkel een slechtere resolutie en minder garantie, maar verder heeft die een veel betere videokaart, grotere harde schijf. Processor precies gelijk en verder komen de specs eveneens overeen. Ik heb over deze, en die kost 679: http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-110809, gooi je er een garantie-upgrade naar 2-jaar overheen ben je 735 kwijt, maar dan kom je in aanmerking voor Lenovo Cashback. Ben je voor 635 klaar.

Maar daar vraag je niet na. Ik heb niks gezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Crescendo op 16-07-2011 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stategamer
  • Laatst online: 26-08 14:46
Sorry voor de late reactie, maar blijkbaar zit het goed met het virtueel geheugen, nu is nog alleen de vraag of dit model een ingang heeft voor de ethernet kabel?

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er laptop bestaan zonder ethernet aansluiting, als ik de ultra-thin laptops niet meereken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

pricewatch: Lenovo Thinkpad L520 (NWB5AMH)

Verder is het een mooi degelijk model als het iedere dag meegesleept wordt naar school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Virtueel geheugen is geen dedicaded geheugen, dus je had de verkeerde conclusie getrokken uit de sites.

Alle intel hd graphics hebben 0MB geheugen en gebruiken het systeemgeheugen (virtueel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik even zeggen hoe belachelijk ik de eis voor een videokaart vind voor deze opleiding? Grote kans dat je dat ding niet eens gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 13:27
Dit zijn eisen die elke laptop nu op de markt wel zo'n beetje heeft. En "128MB videokaart" zegt totaal niks. Je kunt dus elke gewenste laptop kopen die je vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:30:
Mag ik even zeggen hoe belachelijk ik de eis voor een videokaart vind voor deze opleiding? Grote kans dat je dat ding niet eens gaat gebruiken.
Ik heb geen idee wat voor opleiding TS volgt, maar bij een 3D design opleiding, reclame opleiding of iets dergelijks dan is 128MB videogeheugen nog aan de krappe kant.

Zonder meer informatie over de opleiding is het dus niet te zeggen of de eisen hoog of laag zijn. Bepaalde software eist immers wat van een videokaart (sommige willen specifiek ATI andere specifiek NVIDIA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het is niet de bedoeling dat voor dit soort vragen losse topics worden aangemaakt. Aangezien die opleiding van je nogal nutteloze informatie verstrekt wat betreft die laptop zou ik als ik jou was gewoon eens goed nadenken over wat je zelf van die laptop wil / verwacht. Bekijk vervolgens wat daar dan aan uit zou willen geven en kijk dan welke van de onderstaande drie topics het meest in de buurt komt van wat je wil. Dan kan je daar je vraag stellen.

[NBBG Aanschaf] Special: studentenlaptop Augustus 2010
[NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011
[NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook april 2011

Dit topic gaat op slot
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.