Er wordt na het installeren vanaf de dvd's meteen een flinke update gedownload, die zorgt voor een betere AI, betere performance, en betere graphics. Ook werkt de co-op niet met de illegale versie.
Dus ja: Met de Spotnet editie mis je behoorlijk wat...
En Steam zegt steeds dat mijn account 'for obvious reasons' is geblokt. Alleen weet ik niet wat dat voor 'obvious reasons' zijn, en Steam doet daar geen verdere mededelingen over.
Dit was het eerste spel in jaren dat ik legaal kocht, maar ook gelijk het laatste. Ruim 30 euro weggegooid.
Als Steam blijkbaar zonder opgaaf van redenen je account kan blokken, en zichzelf ook niet verplicht voelt om mij te vertellen waarom, en hoe ik dat kan voorkomen dan ben ik daar compleet klaar mee.
Dat ze controleren of een spel legaal is of niet: Okee. Maar deze houding jaagt mensen alleen maar weg.
Jammer.
Nog een laatste update:
Na nog eens opnieuw mijn PC geherinstalleerd te hebben wilde ik het spel weer installeren.
Nou kreeg ik na het inloggen op Steam een scherm om een code in te voeren die naar mijn email adres was gestuurd omdat ik vanaf een 'nieuwe' PC inlogde.
Alleen heb ik nu 1 dag later nog steeds geen mail van Steam ontvangen, en als ik wil inloggen om mijn account te bekijken blijkt die weer suspended te zijn.
Ik ben er nou zover klaar mee dat ik het spel (de dvd's en het boekje met serial) door de shredder heb gehaald. Weg ermee. Ik wil gewoon niets meer met Steam te maken hebben.
Wat het ook is geweest waarom mijn account steeds weer gewist werd kan me ook niet meer schelen.
Het is nu Voltooid Verleden Tijd voor me.
Die ruim 30 euro die ik voor SR3 betaald had zie ik maar als 'leergeld', jammer maar helaas.
/me Richub verdwijnt stilletjes de illegaliteit in...
[
Voor 34% gewijzigd door
Richub op 29-03-2012 05:21
]