Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zojuist season pass aangeschaft *O* de nieuwste DLC is ook vandaag uit, Trouble with Clones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Is de DLC echt de moeite waard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nee :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 23:45
DLC is idd nogal suf. De vorige had tenminste nog grappige dialogen, maar dit niet zoveel. Heb je juist zoveel potentie voor leuke dialogen met Gat, is die een domme brute geworden :/

Erg jammer, maar biedt wel hoop dat die er bij SR4 weer bij is. Laten we hopen dat die dan wel z'n Arnold-look is verloren en wat spraakzamer is =)

De derde missie met "superpowers" is wel grappig op zich, dat moet ik wel zeggen. Heb me daar wel even mee vermaakt. Toch weer jammer dat je het vervolgens niet verder kan gebruiken in het spel, maar goed, gewoon een save gemaakt bij de 3de missie, kan ik daar iig beetje in de zandbak spelen voor ik verder ga met de missie.

[ Voor 32% gewijzigd door AppieNL op 21-03-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:52
Heh, I'm legally back in Steelport. ;)

Na een mailwisseling met Steam heb ik een nieuwe account gekregen, en heb het spel dus weer legaal op m'n PC staan.

Nu nog hopen dat de savegames die ik toch nog gevonden had ook de goede zijn, anders moet ik echt overnieuw beginnen.

Anyway:
Richub schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:41:
Ik loop tegen een irritante vijand aan... ;)

Als ik flink wat Morning Stars om zeep heb geholpen komen er ook giants aanzetten. Een zonder wapen, een met 'n minigun, en een met een vlammenwerper.

De twee eerste vormen niet echt een probleem. Alleen die giant met zijn vlammenwerper krijg ik niet kapot. Ik blijf maar joelen en draaien door het vuur en het is 'open season' voor alle vijanden in de buurt. :( Schieten of gewoon weglopen gaat dan niet meer.

Hoe kan ik die gast toch kapot krijgen? Ik heb mijn pistols en SMG's volledig geupgraded, en beide dual wield.
Deze vraag blijft aktueel, nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Auto's opblazen waar die brute dichtbij staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
LOL, snelle reactie! :)
Dat gaat niet als je maar blijft draaien en joelen. Gewoon (weg)lopen of schieten is dan niet meer mogelijk.

Als ik nou nog kon sprinten ofzo kon ik nog wel iets doen, maar als ik nu zo'n vlammenwerper zie komen is het meestal binnen 'n minuut end of the line...

Edit:
Het downloaden van de updates gaat traaag... 400 Kb/s max (heb UPC FP60), voor 6+ GB data. Schiet niet echt op zo. :(

[ Voor 51% gewijzigd door Richub op 23-03-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb zelf nooit zo'n probleem met die brutes. Of ik ren/duik weg en schiet ze dan neer met SMG's (niv. 4 en duel wield) of ik pak gewoon een handgranaat of rocket launcher :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Richub schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:23:
Als ik nou nog kon sprinten ofzo kon ik nog wel iets doen
Hoezo kan je niet sprinten?! Als je (xbox) controller gebruikt op je PC, standaard config is het de LB knop voor sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Raar. Op het moment dat ik met vuur in aanraking kom begin ik te draaien en joelen (hot-hot-hot-hot-yiehaa!) en ben ik even de controle kwijt.
Die giant met vlammenwerper geeft een continu vlam af, waardoor ik de controle helemaal kwijtraak omdat ik niet uit die vlam weg kan komen.

Je gaat mij niet vertellen dat jullie dat niet hebben.
De enige manier om die giant neer te leggen is om meteen een granaat onder z'n noten te gooien, dan exploderen de gasflessen op zijn rug. Ben ik daar te laat mee, dan komt het vuur en is het over met de pret.

Bij de andere 2 giants is het gewoon met je SMG's op z'n kop schieten, en dan liggen ze binnen 3 secondern plat. :w

Het is wel een enorm verschil in performance tussen de legale en de Spotnet versie. (versie 1.0 dus) Er is echt flink aan de engine gesleuteld sinds het spel uit is. Ook de AI is duidelijk beter.
Ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik SR3 legaal gekocht heb. (Op het gedonder met Steam na, hopelijk is dat nu verleden tijd Niet dus.)

Edit:
En ik ben weer terug bij af. Weer zijn alle savegames weg. :(
Account is ook weer onbereikbaar.
Blijkbaar is 1 nacht mijn PC uitzetten genoeg reden voor Steam om me weer buitenspel te zetten. :r

Ik geef het op, eerst moet Steam zijn zaken maar eens in orde krijgen, dan probeer ik weer eens om een van hun games legaal te spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Richub op 24-03-2012 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Richub schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 06:03:

Je gaat mij niet vertellen dat jullie dat niet hebben.
Nee hoor, had het ook wel eens, daarom gebruik ik me sprint knop zodat het niet gebeurd. Ik sta alleen te gillen als ik vast sta in een hoekje of zo.

En stuur Steam gewoon een mailtje of maak backups van je saves. Zelf nog nooit problemen gehad met saves op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee heb er ook niet echt last van. Ik doe anders niks dan granaten spammen en mijn guns leegschieten. :D
Blijven bewegen en dan heb je ze zo om. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:44
bij die vlammenwerpers (en eigenlijk alle brutes) gewoon je pistool upgraden naar het zwaarste soort (met zo van die schok bullets) en dan +- 2x (dualwield) laders in z'n kop pompen, dan gaat hij direct neer. Als je een beetje goed bent met mikken lukt dat vooraleer hij dicht genoeg is. (zo doe ik het toch)

Hebben jullie dat ook dat SR3 een van de weinige spellen is waar de pistolen zo goed zijn? Ik gebruik meestal dualwield pistool omdat die veel accurater zijn dan m'n zwaardere guns. Dus ik kan tijdens het lopen veel sneller de vijandelijkheden staken doormiddel van nut-, leg- of headshots.

Nu maar eens investeren in de DLC, misschien wordt dat ook wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik gebruik meestal de smg's die met de volledige upgrade vijanden in de hens zetten, werkt wat mij betreft het snelst.

Brutes zijn gewoon wat lastiger, goed op het hoofd mikken helpt inderdaad, en af en toe weer een stukje verder weg rennen, zorgen dat ze om dingen heen moeten lopen geeft je ook extra tijd. Granaten werken overigens het snelst, samen met zorgen dat je de auto waarop ze aankomen opblaast voordat ze uit kunnen stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Goede tips. :)
Bedankt.

Nu nog ervoor proberen te zorgen dat Steam niet steeds mijn account bevriest als ik langer dan 12 uur niet inlog. Al 3 keer heb ik moeten mailen met ze omdat mijn account weer bevroren was.

Ik heb Windows zelfs al vers geinstalleerd, maar steeds blijft Steam zeggen dat ik mijn systeem niet op orde heb... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Tarkin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:20:

Hebben jullie dat ook dat SR3 een van de weinige spellen is waar de pistolen zo goed zijn? Ik gebruik meestal dualwield pistool omdat die veel accurater zijn dan m'n zwaardere guns. Dus ik kan tijdens het lopen veel sneller de vijandelijkheden staken doormiddel van nut-, leg- of headshots.
Yup, vermaak me kostelijk met die handguns die langer zijn dan m'n onderarm :D
Auto's opblazen met die dingen gaat ook lekker vlot (ja een rocket launcher is sneller, maar soms moet je dingen met stijl doen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 23:02

Dennahz

Life feels like hell should.

Richub schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:41:
Goede tips. :)
Bedankt.

Nu nog ervoor proberen te zorgen dat Steam niet steeds mijn account bevriest als ik langer dan 12 uur niet inlog. Al 3 keer heb ik moeten mailen met ze omdat mijn account weer bevroren was.

Ik heb Windows zelfs al vers geinstalleerd, maar steeds blijft Steam zeggen dat ik mijn systeem niet op orde heb... :?
Jammer dat je je legale games zo niet eens kunt spelen. Je hebt hem nu toch legaal gekocht, dus kan je net zo goed een download spelen. Of mis je dan bepaalde functies?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Er wordt na het installeren vanaf de dvd's meteen een flinke update gedownload, die zorgt voor een betere AI, betere performance, en betere graphics. Ook werkt de co-op niet met de illegale versie.

Dus ja: Met de Spotnet editie mis je behoorlijk wat...

En Steam zegt steeds dat mijn account 'for obvious reasons' is geblokt. Alleen weet ik niet wat dat voor 'obvious reasons' zijn, en Steam doet daar geen verdere mededelingen over. :(

Dit was het eerste spel in jaren dat ik legaal kocht, maar ook gelijk het laatste. Ruim 30 euro weggegooid.

Als Steam blijkbaar zonder opgaaf van redenen je account kan blokken, en zichzelf ook niet verplicht voelt om mij te vertellen waarom, en hoe ik dat kan voorkomen dan ben ik daar compleet klaar mee. :r

Dat ze controleren of een spel legaal is of niet: Okee. Maar deze houding jaagt mensen alleen maar weg.
Jammer.

Nog een laatste update:
Na nog eens opnieuw mijn PC geherinstalleerd te hebben wilde ik het spel weer installeren.
Nou kreeg ik na het inloggen op Steam een scherm om een code in te voeren die naar mijn email adres was gestuurd omdat ik vanaf een 'nieuwe' PC inlogde.

Alleen heb ik nu 1 dag later nog steeds geen mail van Steam ontvangen, en als ik wil inloggen om mijn account te bekijken blijkt die weer suspended te zijn. :(

Ik ben er nou zover klaar mee dat ik het spel (de dvd's en het boekje met serial) door de shredder heb gehaald. Weg ermee. Ik wil gewoon niets meer met Steam te maken hebben.
Wat het ook is geweest waarom mijn account steeds weer gewist werd kan me ook niet meer schelen.
Het is nu Voltooid Verleden Tijd voor me.

Die ruim 30 euro die ik voor SR3 betaald had zie ik maar als 'leergeld', jammer maar helaas.

/me Richub verdwijnt stilletjes de illegaliteit in...

[ Voor 34% gewijzigd door Richub op 29-03-2012 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Misschien heb je nog traces van een dummy steam account (om illegale games te kunnen spelen heb je dat soms nodig) of andere troep (hacks e.d.)? en dat ze daarom dat blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Nope, om daar echt zeker van te zijn heb ik ook al 2x opnieuw mijn PC geformatteerd en geherinstalleerd.

Maakt ook niet verder meer uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, heb alle activities achter de rug. (moet alleen de sluimoord missies nog doen) Waren leuk! :D
Op de een of andere manier was het beter te doen dan bij de vorige delen. Nu nog een paar missies doen en zit het er denk ik echt op. :{

Nou, nu zit het er jammer genoeg echt op. Alle hoofdmissies gedaan, moet nu eigenlijk nog een paar sluipmoordmissies, maar daar heb ik eigenlijk geen zin meer in. Leuke game! :)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 258387 op 01-04-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Nou, toch nog een update over mijn Steam perikelen:

Vorige week kreeg ik een mail van Steam met excuses dat ze mijn account hadden geblokkeerd, en of ik een chatsessie met een medewerker van Steam hierover wilde aangaan.

Wat bleek: Ik had praktisch dezelfde inlognaam gekozen als een notoire hacker/cheater die ook in NL woont. Deze gebruiker was inmiddels weer aktief op Steam, en daarna ook weer geband, en in de logs en rapportage hierover kwamen ze ook mijn account en de bans daarvan tegen.

Bij Steam kunnen ze zien op wat voor hardware je speelt (alleen CPU en GPU) en daardoor zagen ze dat ik niet die hacker/cheater was. Ik had 'n compleet andere PC en zat in een andere IP range. Ook heb ik maar 1 spel in mijn account, en die cheater 'speelt' veel meer spellen.

Na die chatsessie met een medewerker van Steam was de vergissing voor hun duidelijk en is mijn account weer geactiveerd onder een nieuwe inlognaam.

Nu werkt alles zoals het hoort, en zit ik weer geregeld Steelport legaal op stelten te zetten. ;)

Dat ik de DVD's en key niet meer heb was geen probleem, via de Steam manager kun je de spellen gewoon downloaden, de DVD key is na de registratie aan je account gekoppeld.
-------------

Oja, ik kwam ook nog een tip tegen om makkelijk te levelen:
Eerst zorg je ervoor dat je je homies een VTOL kan laten brengen, met die VTOL ga je vervolgens vanuit de lucht op jacht naar Luchadores of Deckers (die hebben zelf geen helicopters) en dan is het prijsschieten terwijl jij buiten bereik van hun pistolen zweeft. >:)

Let wel op dat je geen politie raakt, anders krijg je hun choppers op je af.

Als je voor je op jacht gaat eerst die VTOL bij je penthouse in de garage zet (op dat heliplatform) heb je ook geen last meer van de cooldown op die Homie VTOL. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben en het wel willen, SR3 is er nu voor minder adn 8 euro op steam. 24 euro voor alle DLC (waarvan veel gewoon kleren, dat wel + 3 mission packs)

@ hierboven, die attack helicopter is gemakkelijker, die heeft raketten aan boord, dan gaat het wat sneller

[ Voor 22% gewijzigd door Tarkin op 16-07-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

even lachen met een paarse dildo :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237382

Ik heb last van een "stotering" tijdens het rijden op hoge snelheid. Ik lees op internet dat meer mensen met een AMD/ATI kaart hier last van hebben en het update van de drivers en het applicatie profiel heeft niks geholpen.

Zijn er misschien tweakers met een oplossing? Dit maakt het spel toch wel heel lastig speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:00
(jarig!)
Iemand deze gekocht voor steam via de THQ humble bundle actie?
Wordt gek van de lage framerates op mijn gt555m 3gb (XPS 17)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Misschien je drivers eens updaten ofzo? Ik heb het spel ook al (vanaf launch) gespeeld en ik heb daar nog nooit last van gehad.

Misschien een beetje schokken als je een half leger uitschakeld met enkel granaten, maar voor de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 11:00
(jarig!)
Tarkin schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:38:
Misschien je drivers eens updaten ofzo? Ik heb het spel ook al (vanaf launch) gespeeld en ik heb daar nog nooit last van gehad.
Dit zijn de nieuwste drivers, en waar speelde je het mee ook een XPS17?
Appels / Peren weet je wel.

Overigens hij draait op de gt 555m en niet op de intel kaart, dat vergeet je maar een keer.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Oh en iedereen die er 8 euro voor hebben betaald tijdens de steam sale niet op de spoiler klikken. als je em nog wel wil dan:
spoiler:
Humbebundle is ie nu voor 6 dollar met nog 5 vette games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonchiel
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-10-2024
Kan iemand mij een dm sturem als je zin hebt om met mij saitsrow te doen.

Ik hoor het wel. Ken namelijk niemandse hem heeft

I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Bad Brains schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:06:
[...]

Dit zijn de nieuwste drivers, en waar speelde je het mee ook een XPS17?
Appels / Peren weet je wel.

Overigens hij draait op de gt 555m en niet op de intel kaart, dat vergeet je maar een keer.
meh, ik probeerde ook maar te helpen hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:19
Ik heb hem ook maar gekocht, ik ben benieuwd hoe hij draait op m'n 650m!

Edit: als iemand nog een speelmaatje zoekt, bij deze wil ik me graag aanmelden.

[ Voor 36% gewijzigd door Rednas_N op 12-12-2012 16:05 ]

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Rednas_N schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:50:

Het spel draait perfect op ultra @2880x1800 met mijn Nvidia 650m (MacBook) videokaart. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
Oke, goed om te horen! Ik ben benieuwd hoe hij hierzo draait. Ik had wel gelezen dat de 650m in de MacBook Pro Retina serie standaard al een beetje is overclocked, ik weet niet zeker of dit waar is.

Hmm, ik start hem net op, vervolgens blijft het spel hangen bij het scherm waarin staat door wie het allemaal ontwikkelt is, krijg nog geen menu's helemaal niks! Ik download hem nu even opnieuw, hoop dat ik nu beter resultaat heb!

[ Voor 37% gewijzigd door Rednas_N op 12-12-2012 18:33 ]

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:10
Rednas_N schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:50:

Waar heb je 'm gekocht? nvm, bij HumbleBumble. Ik heb 'm ook net gekocht, nu aan het downloaden...

[ Voor 12% gewijzigd door Wasp op 12-12-2012 19:23 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
Ik heb hem via Steam gedownload, ik krijg hem alleen aan de praat met DirectX9, 10 en 11 werken dus niet, best raar..

Just do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
Rednas_N schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:23:
Ik heb hem via Steam gedownload, ik krijg hem alleen aan de praat met DirectX9, 10 en 11 werken dus niet, best raar..
Drivers allemaal up-to-date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas_N
Ja, zover ik weet wel, net nog even gekeken naar de NVIDIA Driver, is ook gewoon up to date. Even verder zoeken dan!

Ben er net achter gekomen dat het wel in windowed mode werkt! Ben al een stapje verder..

Edit: Na de beta driver van Nvidia te downloaden werkt het als een zonnetje! :)

[ Voor 44% gewijzigd door Rednas_N op 12-12-2012 20:28 ]

Just do it.

• Wasp
Mooi zo. :)

Ik moet zeggen dat ik lang geleden zo ben vermaakt door een game. Co-op is geniaal uitgewerkt, je kan vrijwel de gehele singleplayer dus met z'n tweeën spelen. Alles werkt: Kleding, auto's customizen, missies, huizen kopen, etc.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren 2 exemplaren voor de xbox binnen gekregen, ook een voor een maat van me.

Gister avond meteen tot half 1 doorgespeeld terwijl we allebei vroeg op het station moesten staan :)

Had al wel een indruk van filmpjes enzo, maar het zelf spelen is zoveel leuker ^^ Vooral dat die vriend van me een auto in de garage wou zetten, maar hem iets te ver door liet rijden, pak ik hem en zet hem in mijn garage O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
Altijd het mooiste ook, iedereen neerslaan met een gigantische paarse dildo
Wat wil je meer bereiken in het leven :)

Dit spel is ook absoluut hilarisch om co-op te spelen, doe dat wel vaker. En dan basejumpen van gebouwen en je vriend te pletter zien vallen omdat ie te laat was met zn parachute.
Totaal nutteloos allemaal maar evengoed hilarisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
nebur86 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:45:
[...]

Altijd het mooiste ook, iedereen neerslaan met een gigantische paarse dildo
Wat wil je meer bereiken in het leven :)

Dit spel is ook absoluut hilarisch om co-op te spelen, doe dat wel vaker. En dan basejumpen van gebouwen en je vriend te pletter zien vallen omdat ie te laat was met zn parachute.
Totaal nutteloos allemaal maar evengoed hilarisch
spoiler:
Gisteravond met een maat die missie gedaan waarbij je de reactor van de deckers moet veroveren, we springen allebei de reactor in
en op een of andere reden ging mijn parachute weer dicht en kom ik met mijn hoofd vast te zitten in een soort loopbrug en mn lichaam bungelde er onder, ik dacht dat ik het bijna in mn broek deed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146875

Ook maar gekocht op Steam, voor maar liefst 7 euro 50 inclusief alle 17 (!!!) dlc pakketten. Lijkt me een goede deal.

Nog tips voor de volgorde van het afhandelen van de DLC? Zo te zien is het allemaal klein grut dus lijkt me niet uit te maken op het eerste gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Anoniem: 146875 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:38:
Ook maar gekocht op Steam, voor maar liefst 7 euro 50 inclusief alle 17 (!!!) dlc pakketten. Lijkt me een goede deal.

Nog tips voor de volgorde van het afhandelen van de DLC? Zo te zien is het allemaal klein grut dus lijkt me niet uit te maken op het eerste gezicht.
DLC valt vies tegen, meeste is wat kleren en activities. Ik geloof dat alleen gansters in space een echt verhaal heeft :9
Maar mooi prijsje :)
Het spel zelf is geweldig, ben er zelf nog steeds niet mee klaar omdat ik het met een vriend co-op speel. Het enige wat me echt irriteert is de homies die niet weer actief worden nadat je ze gebelt hebt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 14:23
Dit spel is het "levende" bewijs dat co-op ook goed uitgevoerd kan worden. Altijd dat geneuzel met slecht uitgevoerde aparte coop campagnes etc.
Saints Row laat zien dat je gewoon lekker samen alles kan doen en dat het zichzelf totaal niet serieus neemt is nog een gigantisch plus punt aan dit spel.
Als er een SR4 gaat komen dan ga ik deze zeker aanschaffen.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 09:53

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Carthrax schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:49:
Dit spel is het "levende" bewijs dat co-op ook goed uitgevoerd kan worden. Altijd dat geneuzel met slecht uitgevoerde aparte coop campagnes etc.
Saints Row laat zien dat je gewoon lekker samen alles kan doen en dat het zichzelf totaal niet serieus neemt is nog een gigantisch plus punt aan dit spel.
Als er een SR4 gaat komen dan ga ik deze zeker aanschaffen.
Gears of War (pc versie) had ook een super co-op campaign mode. Hier ben ik uuuurren me zoet geweest.
Dead Island, Left 4 Dead 1 en 2 en zo zijn er nog wel meer. Het kan wel maar kennelijk is het lastig? In zekere zin kun je het in bijna elk spel toepassen waar je met meer dan 1 persoon bent maar ja dan krijgt mogelijk alleen de host de 'main' story.

SR3 is zeker leuk, maar lastig met level verschillen.

Ik had gehoopt dat het in ME3 zou komen, dat je gewoon met 3 man kan spelen, en 'voten' over de optie die je krijgt bij een encounter/chat/QTE etc. Maar helaas.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
prutser001 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:55:
Gears of War (pc versie) had ook een super co-op campaign mode. Hier ben ik uuuurren me zoet geweest.
Dead Island, Left 4 Dead 1 en 2 en zo zijn er nog wel meer. Het kan wel maar kennelijk is het lastig? In zekere zin kun je het in bijna elk spel toepassen waar je met meer dan 1 persoon bent maar ja dan krijgt mogelijk alleen de host de 'main' story.
Ik kan bevestigen dat dat voor alle Gears spellen zo is ;)
In middels uitgespeeld, ook in co-op. Vriend van me had voor de laatste missie nog een save gemaakt, dus konden we de missies allebei doen. Ik ben gewoon met mn normale account verder gegaan.
Spoiler over de rewards
spoiler:
Dus heb wel de jet die je krijgt nog gewoon en de ganstas in space buggy :p Mis wel Shaundi als homie, maar dat maakt me niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik zit op 97%, heb nog een paar dingen open staan maar die doe ik dan samen met een vriend van mij.
Alle assassinations al klaar, nog een paar auto's te stelen en dan nog heel veel streaken ;)
Heerlijk spel en vermaak mij er nog bijna elke dag mee.

En inderdaad er zijn nog wel andere spellen die weten hoe ze coop uit moeten voeren, maar vaak krijgt het de stempel coop maar dan is het een apart stukje en niet de hele single player met iemand anders kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435183

nice ik heb nu de DLC uit gespeelt. moet aleen nog 4 strongholts uitvoeren.
En dan op naar Saints row 4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Bump, ik heb hem gekocht bij de Steam Sale.

Ik ben opzoek naar co-op buddies op de PC :P als iemand nog interesse heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
ik heb altijd wel zin om dat eens in co-op te doen, voeg me maar toe, D3monus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-05 19:46
Er is geen topic voor Saint's Row IV? Toch wel een titel waar ik naar uitkijk, zeker als het 'slechts' een escapade zal zijn om de tijd te doden in afwachting van GTA V.

Ik hoop wel dat SRIV wat meer diversiteit krijgt, de échte story missies waren maar schaars in SRTT. Het spel voelde ook veel korter aan dan SR2. Ik had meer het idee dat ik activities aan het doen was met een klein verhaal erachter. Ook leek het in veel missies zo, dat er cutscenes ontbraken. Jammer, want het begin van het spel was ijzersterk, om daarna alleen maar af te breken.

Desondanks een vermakelijke game.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 13:01
Heb inmiddels de diverse reviews gezien en gelezen, total biscuit, edge, Escapist etc.

Genoeg gezien om mijn pre-order te cancelen, het spel is gewoon veel te ver geschoten in alles wat het doet.
het rijden met autos is een bijzaak geworden en hadden ze aangezien je ala prototype door de game kan schieten net zo goed kunnen weg laten.

Ook de donkere stijl met rood en blauwe tron thema maken de game gewoon erg... saai uitziend.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Laatst online: 04-05 21:26
Verderf schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:
Heb inmiddels de diverse reviews gezien en gelezen, total biscuit, edge, Escapist etc.

Genoeg gezien om mijn pre-order te cancelen, het spel is gewoon veel te ver geschoten in alles wat het doet.
het rijden met autos is een bijzaak geworden en hadden ze aangezien je ala prototype door de game kan schieten net zo goed kunnen weg laten.

Ook de donkere stijl met rood en blauwe tron thema maken de game gewoon erg... saai uitziend.
Ik ook en ik moet zeggen, t is voor mij juist reden geweest om m wel te halen (bart smit belde een uurtje of 2 geleden), ongecompliceerde fun, goed om de stress van de werkdag weg te laten ebben.

Als je bedenkt dat de gemiddelde journalist tig keer meer games speelt dan ik en dus veel eerder verzadigd is, dan kun je nog wel blij worden van ongegeneerde actie van een spel wat de boel niet al te serieus neemt.

Ik snapte lang niet wat zij zo fantastisch vinden aan indie-games niet die "terug gaan naar de core" (en dan bedoel ik games die zo godsgruwelijk moeilijk zijn dat je je controller zowat opvreet van frustratie) tot ik me ineens bedacht dat de gemiddelde film-recencent alle kaskrakers ook kut vindt omdat hij ze ook allemaal al tig keer gezien heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:36
Verderf schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:

Ja, sinds Saints Row 3 is het weinig meer aan, deel 4 nu met super powers.
Deel 3 begint goed, maar wordt snel eentonig en generiek.
Stad is ook weer gerecycled sinds deel 2 al, ik koop hem niet.
De kant die ze nu in slaan met de game is niks voor mij.
Crackdown/Prototype meets Saints Row.

Toch zijn de reviews aardig positief, beter dan verwacht: 84% http://www.gamerankings.c...-saints-row-iv/index.html

[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 21-08-2013 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:30
Er zit wel enorm veel content in, wat i.c.m. met coop toch voor heel veel speelplezier zorgt :)

Al vind ik het ook erg jammer dat ze niet verder gegaan zijn met Saints Row 2. Als ze nou het verhaal wat hadden aangepast en een andere naam hadden gegeven, dan had je nog de hoop op een echt Saints Row vervolg. Die hoop was al laag na deel 3, maar is nu echt weg en dat is denk ik wat veel fans teleurstelt.

Saint Row. R.I.P. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

remcheese schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

Ik ook en ik moet zeggen, t is voor mij juist reden geweest om m wel te halen (bart smit belde een uurtje of 2 geleden), ongecompliceerde fun, goed om de stress van de werkdag weg te laten ebben.
Hey dat was precies mijn reden. Heb minder tijd dan voorheen voor games en juist de herinnering aan de lol van SR the Third deed mij deze kopen ipv Splinter Cell, Rayman en ... GTAV. Die 3 komen er wel een keer maar ik heb voor nu vooral zin in de over the top gekloot van Saint's Row. Lekker zonder na te denken stunten en wegleggen zonder bang te zijn verhaal oid te missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Gamekings zijn ook niet echt blij met deze Saint's row.
http://www.gamekings.tv/videos/saints-row-iv-review/

Oorspronkelijk als DLC bedoelt.

• remcheese
Ik heb m nu sinds vorige week en ik moet zeggen, afgezien van dat het de zelfde stad is is het toch wel echt vreselijk hard "over the top" en de moeite waard.

Ik heb inmiddels superkrachten die ze elke keer weer met upgrades tot iets tofs weten uit te bouwen.
De minigame die in het verhaal voorkomt:
spoiler:
streets of rage kloon "saints of rage"
is echt superfout!

De prachtige "Mass effect romance" ripoff is trouwens echt TE grappig.
De shitload aan verwijzingen zjin ook tof.

Dus ja: 60 euro is te veel.
En nee: voor die 4 tientjes heb je weer een hele grote bak pret die je in huis haalt.
Er zijn echt heel veel nieuwe side-missions.

[ Voor 6% gewijzigd door remcheese op 29-08-2013 13:00 ]

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
De Angry Joe review vond ik wel goed:

Je moet even doorscrollen bij de stukjes die hij zelf opvoert, want die zijn een beetje lame, maar de review zelf is kwalitatief wel goed.

• Carthrax
Ik had SR4 in de pre-order gezet bij gamedumper.nl maar nog steeds niet binnen :S
Heb er echt zin in maar blijkbaar nog even wachten (en ja heb al geklaagd ;))

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:45
Speel Saints Row sinds het begin van de serie met een hoop plezier, met deel 2 als absolute uitschieter; de beste van de serie.

Deel 3 vond ik ook prima, al ging het wel erg over the-top. Maar ook dat bleef binnen de perken. Nu deel 4 sinds een week in huis; ik ben diep teleurgesteld. Het eerste half uur begint goed, met weer over-the-top nonsense.

Zodra je de superpowers krijgt, valt de game keihard op zijn bek. Inderdaad; je ziet dat de game gewoon een DLC/add-on is. Alles 'ruikt' naar de engine van deel 3; zelfs de modellen, kledingstukken en auto's komen 1 op 1 overeen, alleen zit er nu een werkelijk vervelende gloed van rode/blauwe lampen in een stad waar het constant nacht is.

Een stad die niet eens echt Steelport is. Dat is nog iets wat mij irriteerde. Ik voel mij niet verplicht om Steelport te redden. Het grootste gedeelte is toch 'virtual'. Who gives a shit.

Daarnaast is er bar weinig meeslepend verhaal om het allemaal bij elkaar te houden en mijn interesse te wekken. De superpowers doen mij niks; ik vond juist het autorijden, customizen - tot in retard mode - en daarmee de meeste idiote dingen doen (zo heb ik in SR1 mijn auto de lift in gekregen van mijn appartement en ben wezen cruisen in mijn woonkamer - mooie tijden..) is wat SR uniek maakt tegenover andere sandbox-games.

Deel 4 gaat wat betreft helemaal de andere kant op. Ik heb nooit wat gehad met Crackdown of Prototype (heb ze allebei na een uur of twee aan de kant gelegd) en dit doet de serie totaal geen recht.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-04-2024
Ben het met je eens Ricepuppet, het begin is veelbelovend. Maar zodra je de superpowers krijgt begint het maar een beetje saai te worden.. Helaas

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ricepuppet schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:19:
Deel 4 gaat wat betreft helemaal de andere kant op. Ik heb nooit wat gehad met Crackdown of Prototype (heb ze allebei na een uur of twee aan de kant gelegd) en dit doet de serie totaal geen recht.
Als je die twee titels niets vond is SR4 inderdaad niets voor jou, valt weinig tegen in te brengen :)
SR3 was voor mij ook 95% de minigames completen en dat zijn er nu meer dan ooit tevoren, terwijl ik de dialogen ook wel prima kan smaken.

OK, kwa verhaal is het compleet brak, maar de manier waarop het gebracht is maakt veel goed.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Bezorgder dan een postbezorger

Ik vind deel 4 juist geweldig, heerlijk over the top, de superkrachten vind ik juist ook leuk, Terwijl je 30m de lucht in springt een auto naar aliens gooien, tja, je moet ervan houden, ik vind het leuk.

Natuurlijk is het verhaal opzich klote, maarja, dat was deel 3 ook. Het gaat om hoe het gebracht, en het is nog vaak genoeg heerlijk droog.

Tot nu toe mis ik alleen Zimos.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
Zimos: shhh don't wake the Bitchezzz...

Die was geniaal! met zn ontsnaping!

[ Voor 42% gewijzigd door remcheese op 30-08-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 28-04 10:41
Ik vind het spel juist leuk. De superpowers maken het afwisselend. Auto's zijn in mijn mening niet overbodig. Je bepaalt zelf hoe je speelt. Af en toe rij ik gewoon liever. Wel een apart gevoel bij dat
spoiler:
de aarde is opgeblazen.

Wel weer grappig dat ik de stem van Nolan North kon kiezen. In het begin wordt zijn naam zelfs gezegd :P

[ Voor 18% gewijzigd door Nfear op 30-08-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je bepaalt zelf hoe je speelt. Af en toe rij ik gewoon liever.
Nee, dat js juist een nadeel. Als je een voertuig gebruikt om je te verplaatsen kan je onderweg geen shards oppikken. Je bent eigenlijk verplicht om overal naartoe te lopen/springen als je je superpowers wil upgraden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
boe2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:05:
[...]

Nee, dat js juist een nadeel. Als je een voertuig gebruikt om je te verplaatsen kan je onderweg geen shards oppikken. Je bent eigenlijk verplicht om overal naartoe te lopen/springen als je je superpowers wil upgraden.
Dus mensen willen de powers niet gebruiken, en vervolgens willen ze het wel upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

NoFearz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:05:
[...]

Dus mensen willen de powers niet gebruiken, en vervolgens willen ze het wel upgraden?
Aangezien je voor de gold score van sommige activiteiten geupgrade powers nodig hebt: ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
NoFearz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:05:
[...]

Die superpowers vind ik echt waardeloos. Als het aan mij had gelegen, had de game nooit superpowers gekregen. Gewoon ouderwets lopen en rijden. Zo leer(de) je de stad kennen en had je ook interactie met het voetvolk.

Nu interesseer ik me voor geen meter meer voor de omgeving; het enige wat ik doe is van dak naar dak springen om shards te pakken en dan een quest starten. Customizen? Nope. Autorijden? Nope. De boel op stelten zetten? Nope.

Ik denk niet dat dat de bedoeling is van de Saints Row serie. Het is gewoon een hele andere aanpak hier; de een vind het geweldig, de ander vind het compleet niks.

Ik hoor bij de laatste groep. Sterker nog; bij de laatste drie Saint Rows kon ik niet wachten om elk vrij uurtje besteden aan de game, gekluisterd aan mijn tv. Bij dit deel heb ik na 2 dagen mijn interesse verloren. Heb hem al een paar dagen niet gespeeld. Het voelt totaal niet als een SR.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
Smaken verschillen. Ik vond deel 3 al niks qua verhaal, maar coop blijft het wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
_H_G_ schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:09:
Smaken verschillen. Ik vond deel 3 al niks qua verhaal, maar coop blijft het wel lachen.
Het verhaal van deel 3 kan ik mij niet eens herrineren, zo slecht. Gameplay was waar die game om draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ricepuppet schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:01:
[...]

Die superpowers vind ik echt waardeloos. Als het aan mij had gelegen, had de game nooit superpowers gekregen. Gewoon ouderwets lopen en rijden. Zo leer(de) je de stad kennen en had je ook interactie met het voetvolk.

Nu interesseer ik me voor geen meter meer voor de omgeving; het enige wat ik doe is van dak naar dak springen om shards te pakken en dan een quest starten. Customizen? Nope. Autorijden? Nope. De boel op stelten zetten? Nope.

Ik denk niet dat dat de bedoeling is van de Saints Row serie. Het is gewoon een hele andere aanpak hier; de een vind het geweldig, de ander vind het compleet niks.

Ik hoor bij de laatste groep. Sterker nog; bij de laatste drie Saint Rows kon ik niet wachten om elk vrij uurtje besteden aan de game, gekluisterd aan mijn tv. Bij dit deel heb ik na 2 dagen mijn interesse verloren. Heb hem al een paar dagen niet gespeeld. Het voelt totaal niet als een SR.
Ik heb Prototype en Crackdown gespeeld en ik vind deze spellen geweldig. Dan kan het haast niet anders dat ik de superpowers in dit spel leuk vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crackdown 1 vond ik geweldig en saints row 3 ook. Toch denk ik dat ik deze game over een tijdje voor een prikkie van marktplaats haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
Deel 3 ligt trouwens voor € 5,- in winkel bij Dixons.
Deel 4 probeer ik wellicht als het wat goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-05 22:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Sja ik moest er ff inkomen, maar nu is ie gevallen.
Ik spring me rot, cruise als een gek links en rechts mannetjes freezend :)

Auto's zijn misschien iets minder belangrijk, maar van de andere kant toen ik eenmaal een chopper had in SR3 gebruikte ik die ook voor alles waar ik een transport voor nodig had.

* heuveltje is weer verder aan het jump-chainen !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-05 14:49
Ik vind deel 4 wel een lachen spel. Lekker rond sjezen te voet, alles om me heen omver kegelend. Geweldig. Wat wel apart is, is dat een groot deel van het spel nog aanwezig is terwijl het zo goed als geen functie meer heeft. Ik bedoel, de upgrades voor m'n homies zijn natuurlijk totaal useless aangezien ik alles in m'n eentje doe. Ook upgrades voor auto's en dergelijke hebben geen functie meer. Ik heb sinds het krijgen van mijn powers ook geen auto/chopper aangeraakt tenzij het moest voor een missie.

Wat ik wel vreemd vind is dat takedowns minder schade doen dan gewoon een kereltje op z'n gezicht slaan. Ik probeer altijd zoveel mogelijk Zin met takedowns neer te krijgen maar vooral in de latere levels heeft dat veel minder zin aangezien je dan soms wel 2 of 3 takedowns moet doen om ze neer te krijgen. En dat terwijl je wel gewoon schade oploopt tijdens zo'n takedown. Ook vind ik het jammer dat je tijdens jumpen (ook normale hoogte) geen wapens kan gebruiken of een melee achtig iets. Ik gebruik momenteel bijna alleen maar melee maar zodra er van die vliegventjes komen moet ik wel wapens gebruiken. Dit vind ik dus jammer aangezien ik tot nu toe alles en iedereen de lucht in mep :D

Moet wel toegeven dat de missies wel een stuk minder veelzijdig zijn. Bijna elke sidequest is hetzelfde, klim deze toren, doe deze race, etc. Ik had het toch wel leuker gevonden als ze wat meer diversiteit in het spel hadden gestopt.

Waar ik het spel overigens wel een enorm compliment moet geven zijn de controls. De manier waarop ze het rennen, jumpen, etc hebben verwerkt is echt subliem. Dat was in Prototype wel anders. Daar had ik veel minder het gevoel echt een superhuman te zijn omdat ik veel makkelijker neer te halen was en het 'parkours' achtige veel minder goed vond. Heb dat spel ook redelijk snel weer weggegooid, misschien dat het in later levels beter werd?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nu 10 uur erin, en een beetje mixed feelings.

Aan de ene kant heb ik er 10 uur ingestoken, waarvan minstens 9 met veel plezier (Ik haat quicktime events, en het begin is voornamelijk een lange cut-scene) Dus dat is goed, meeste games boeien me tegenwoordig niet meer.

Aan de andere kant zijn het 2 slecht verweven spellen.
Je kunt rijden, maar "why drive when u can fly ?", je kunt iemand met een pistooltje beschieten, maar je kunt er ook op afrennen, hem zijn hoofd door zijn kont heen trekken en hem dan 20meter verder gooien. Dus klapperpistooltjes blijven ook maar grotendeels bijzaak tot nu toe.

Dus je hebt heel veel content die je amper gebruikt.
Als DLC was dit echt meer dan briljant geweest. Maar als hele game moet ik even kijken hoelang dit gaat boeien, aangezien het allemaal net niet genoeg op de superpowers is ingericht om het echt te vullen.

Maar vanavond eerst maar weer eens wat mennekes rondbeuken !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
heuveltje schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:18:
[...]

Nu 10 uur erin, en een beetje mixed feelings.

Aan de ene kant heb ik er 10 uur ingestoken, waarvan minstens 9 met veel plezier (Ik haat quicktime events, en het begin is voornamelijk een lange cut-scene) Dus dat is goed, meeste games boeien me tegenwoordig niet meer.

Aan de andere kant zijn het 2 slecht verweven spellen.
Je kunt rijden, maar "why drive when u can fly ?", je kunt iemand met een pistooltje beschieten, maar je kunt er ook op afrennen, hem zijn hoofd door zijn kont heen trekken en hem dan 20meter verder gooien. Dus klapperpistooltjes blijven ook maar grotendeels bijzaak tot nu toe.

Dus je hebt heel veel content die je amper gebruikt.
Als DLC was dit echt meer dan briljant geweest. Maar als hele game moet ik even kijken hoelang dit gaat boeien, aangezien het allemaal net niet genoeg op de superpowers is ingericht om het echt te vullen.

Maar vanavond eerst maar weer eens wat mennekes rondbeuken !
Ik heb er inmiddels ook al wat meer uren in zitten.

Dit was inderdaad een prima DLC geweest maar als spel op zich heeft het echt heel weinig om het lijf. Letterlijk ALLE missies zijn hetzelfde. Je hebt iets van 5 verschillende activiteiten die je kan doen (racen, ravage maken, hacken, etc, etc...) en ELKE missie, van de main quest of de sub quests, zijn het doen van die activiteiten. Sorry maar dat is wel echt heel erg. Ik heb medelijden met degene die dit gekocht hebben want die zijn, zonder dollen, genept.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het wel naar m'n zin als een soort demi-god door de wereld te denderen maar geef me wat meer te doen dan alleen die suffe spelletjes zeg. Het enige wat nu dus plezier oplevert is het rondsjezen door de stad en zoveel mogelijk chaos creëren zodat je ventjes achter je aan krijgt (beetje hetzelfde als je GTA uitgespeeld hebt maar het nog niet wil uninstallen)

Ik begon te twijfelen of ik misschien maar eens moest beginnen met spellen kopen maar na deze meuk en The Bureau ben ik weer genezen. De enige aankopen die ik misschien ga doen is GTA5 en BF4.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:17

SomerenV

It's something!

Ik heb er zo'n 8 uur in zitten en zit nu op iets van 60% maar ik heb er geen zin meer in. Werkelijk elke missie lijkt op elkaar, het doden van vijanden is gewoonweg saai door de kracht die je hebt en alles is zo godsgruwelijk duister en grauw. Daarbij loopt de game grafisch flink achter, heb je dezelfde stad als in Saints Row 3 en omdat alles op elkaar lijkt weet je nooit waar je precies bent. Maar de langdradigheid is nog wel het ergste.

Ik heb zo'n vermoeden dat Saints Row 4 als DLC een stuk korter zou zijn geweest en dat het nu wat opgevuld is met onzin om het allemaal wat te rekken.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

tikkietrugjaap schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:45:
[...]

Ik begon te twijfelen of ik misschien maar eens moest beginnen met spellen kopen maar na deze meuk en The Bureau ben ik weer genezen. De enige aankopen die ik misschien ga doen is GTA5 en BF4.
De mening van een winkeldief over zijn bemachtigde producten is totaal niet interessant.

__

In ander nieuws ik vermaak me kostelijk met SR4 :) De stealth missie met Asha is briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:49:
[...]

De mening van een winkeldief over zijn bemachtigde producten is totaal niet interessant.

__

In ander nieuws ik vermaak me kostelijk met SR4 :) De stealth missie met Asha is briljant!
Een dief? Waar? Kom op we grijpen hem.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Je overdrijft als je zegt dat elke missie hetzelfde is. Elke mainquest en loyalty missies is uniek. De overige sidequests zijn een stukje opvulling wat juist in SR3 miste.

[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 06-09-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Vooral de loyalty missies kunnen knap verrassend zijn. Ik heb SR IV nu op 86% staan met alle quests klaar, en ik heb geen seconde gedacht "wat saai", de minigames zijn natuurlijk wel redelijk hetzelfde, maar wel leuk. Verschillende mayhem soorten, verschillende rift soorten, ik heb me prima vermaakt.

Wat ik wel jammer vindt, is dat de karakters wat minder leuk zijn. Met natuurlijk vooral het gemis van Zimos en je zit minder met ze opgescheept. De meeste missies doe je vooral alleen.

Maar, Zimos komt vast wel terug in een DLC, en er komen ook vast wel nog wat missies bij. SR 3 is ook compleet uitgemolken qua dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
Nou sorry hoor jongens, Ik heb zojuist voor 5 missies, 25 winkels gehackt. Achter elkaar.

Op een gegeven moment zegt Kinzie zelfs ("Yes, I know it's this thing again, but....). Het spel begint zichzelf dus al te verontschuldigen over het feit dat het je zulke eentonige shit laat doen.

Als dit de kwaliteit van games is die jullie accepteren tegenwoordig, dan zie ik het somber in voor de gamesindustrie.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Nogmaals, de sidequests zijn ter opvulling. In Saints Row 3 moest je zelf gewoon de activiteiten opzoeken. Met deze "ééntonige" quests wordt je gewoon naar deze activiteiten geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
De sidequests zijn wel iets meer dan vulling. Een deel van je powers krijg je door de sidequests.

Ook al zou het vulling zijn, dan is het alsnog hele slechte vulling. Men had wel iets creatiever kunnen zijn met de dingen die ze je laten doen.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
Uitgespeeld (niet 100%, maar komt in de buurt).

Het was vrij kort (effectief zo'n 20 uur coop. Hier en daar wat afk momenten gehad, dus weet het niet precies). Het was zoals verwacht wel lachen, maar het komt niet echt in de buurt van vorige SRs.

Het lijkt me inderdaad door het gebrek aan variatie: niet zozeer variatie in missies, maar variatie in de speelervaring. Je wordt nu nauwelijks meer afgeleid door de stad: je vliegt van missie naar missie en wat er ondertussen gebeurt, boeit niet echt. Het beperkt zich tot een paar verschillende mobs, die je zo wegblaast met je powers. Ook bij potentiële unieke encounters. Voor de gein soms wel een crewmember opgeroepen, maar is zo nutteloos als de auto's geworden. Dat is mijn ervaring tenminste: in sr2/3 hadden we nog wel eens zware gevechten in de stad, waarbij we vanalles uit de kast moesten halen :)

Het oude idee, dat je perks krijgt bij het goed voltooien van activities, is terug. Maar het maakt niet heel veel uit: we hebben lang niet alles silver/gold gehaald en er ook geen moeite voor gedaan. Het spel was al veel te gemakkelijk. En dat ze gekoppeld zijn aan "side-quests" maakt het niet veel interessanter: het verhaal vond ik toch waardeloos, dus die cutscenes mogen ze weglaten. De keuzes in sr3 zijn ook nagenoeg weg, wat het verhaal nog saaier maakt.

Nogal negatief dus, maar uiteindelijk toch aardig vermaak coop. Het is vooral een naaistreek zijn voor kopers die eerdere delen verwachtte en het einde van Saints Row :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik heb me prima vermaakt met coop. De game lijkt daar echt op gemaakt. In mijn eentje zou ik deze niet snel doen en dat was met SR3 wel het geval.
Het voelt ook inderdaad aan als SR3.5

Veel van de nieuwe mini games zijn niet leuk helaas maar zolang het vernielen is dan vermaak ik mij er wel mee. Maar de pvp minigames doen wij niet eens. Wij willen samen spelen en niet tegen elkaar.

De humor is wel weer prachtig en de romance opties zijn ook leuk een keer te doen (die van CID blijft mij voor eeuwig achtervolgen in mijn nachtmerries).

Al met al is het een leuke uitbreiding....euh...spel maar het had veel meer kunnen zijn dan van mini game naar mini game vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Ik ben toch terug gekomen op mijn eerdere opmerkingen.

Ik vind de game nu toch steeds beter worden; naarmate je verder komt in het spel. Ik meen dat de eerste 20% van de game gewoonweg overkomt als een DLC.

Nu vind ik dat de game wat meer richting de kwaliteit van SR3 komt, ondanks nog steeds bovenstaande problemen.

Lees hierboven dat homies niks doen en nutteloos zijn; als ze 'super homie' worden, heb je zat aan ze. Ze leiden de Wardens en andere kleine vijanden prima af als ik bezig ben met 'store hacking' of wapens kopen :)

Tevens, ik weet niet of iedereen het heeft, maar toen ik de 'Screaming Eagle' in bezit kreeg, werd de game ineens een stuk makkelijker en aangenamer om te spelen.

Aangezien je de Screaming Eagle op elk moment kan oproepen via de telefoon - hell, als hij ontploft, kan je direct een seconde daarna weer erin stappen - is dit transport middel het enige middel wat ik gebruik om van A naar B te gaan.

Dat rennen en springen gebeuren; dat doe ik niet eens meer. Als ik zie dat ik meer dan 500 meter moet afleggen; Screaming Eagle.

Ook is deze ideaal om grote groepen te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 22:37

JSchut

.....

Ik vermaak mij ook prima met de game. Zit er nu een uurtje of 12 in en zit rond de 70%.

Wanneer er sidemissies beschikbaar komen speel ik deze eerste helemaal uit voordat ik verder ga met het hoofd verhaal. Dit kan soms inderdaad een beetje eentonig worden omdat je vaak hetzelfde moet doen. (Hack store, Clear zin troops, Steal car, Insert Virus etc etc)
Echter heb ik ditzelfde gevoel ook in SR3 en GTA IV. Ik denk zelfs dat ik in SR3 meer last had van het herhalingsgevoel.

De toevoeging van het halen van Brons/Zilver/Goud is opzich wel leuk bedacht maar wel slecht uitgevoerd. Tot nu toe hoef ik geen enkele moeite te doen alles op goud te halen. Ik heb nu wel een enkele op zilver maar die zijn ook zeker heel makkelijk op goud te halen.

De amerikaanse gun die je krijgt van de pre-order is trouwens wel super ziek. Die grote gasten die soms spwanen knal je na de freeze spell in 1 korte haal neer. De eagle heb ik nog niet eens grprobeerd lol. Helemaal vergeten. Ik vind dat rennen door de stad ook wel handig. Kun je gelijk hier en daar wat clusters oprapen :)
Wanneer krijg je eigenlijk de mogelijkheid die clusters op muren te pakken?

Vindt het spel wel erg vermakelijk en het is mij de 26 euro, die ik er voor betaald heb, zeker wel waard.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
JSchut schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:07:
De amerikaanse gun die je krijgt van de pre-order is trouwens wel super ziek. Die grote gasten die soms spwanen knal je na de freeze spell in 1 korte haal neer. De eagle heb ik nog niet eens grprobeerd lol. Helemaal vergeten. Ik vind dat rennen door de stad ook wel handig. Kun je gelijk hier en daar wat clusters oprapen :)
Die 'Merica' gun gebruik ik zelden tot nooit. Ingewisseld voor de Dubstep gun. Maar eigenlijk vind ik ze allebei zwak en slecht richten.

Sterkte wapen is nog steeds gewoon de rocket launcher; direct en powerful.

Clusters raap ik niet eens meer op; interesse verloren en het enige wat ik eigenlijk gebruik is de Freeze spell, de rest van de spells boeit me voor geen meter omdat ze weinig effectief zijn of teveel rompslomp veroorzaken - wie gaat er nou Telekenisis gebruiken in zwaar hectische gevechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ricepuppet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:27:
[...]

- wie gaat er nou Telekenisis gebruiken in zwaar hectische gevechten?
Ik. Een tank oppakken en naar een stel mensen gooien is best effectief als je op een dak staat.

En dat maakt SR IV nou zo goed: je kan het zo spelen als jij wilt.

Wil je lekker autorijden in plaats van rennen vliegen springen, leef je uit. Wil je wel rennen vliegen springen, leef je uit.

Alle collectibels, op shards die in de grond zitten na, kun je ook in een auto, heli of vliegtuig pakken. Soms wel een heel gekut, maar ach.

En gevechten kun je ook doen op de manier hoe jij wilt. Je hoeft niet perse een geweer te gebruiken als je ook een brandkraan naar een Zin kan gooien. Of een vrachtwagen. Of een andere zin. Maar je kan ook je dildo pakken en daarmee Zin afmaken, of de Dubstep gun, of de blackhole gun, of de desintegrator [een van mijn favorieten] en nog veel meer.

Het laat je de grenzen opzoeken, en dan kom je erachter dat je wel heel erg veel mag, al zul je niet alles leuk vinden.

Voor mij dus ongeveer de ultieme sandbox game. Je kan spelen hoe je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05 22:37

JSchut

.....

Ricepuppet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:27:
[...]

Die 'Merica' gun gebruik ik zelden tot nooit. Ingewisseld voor de Dubstep gun. Maar eigenlijk vind ik ze allebei zwak en slecht richten.
De Merica even op zo'n grote dude klik en poef weg HP. Richten is inderdaad niet heel lekker maar dat is ook niet nodig voor die NPC's. Voor zins enzo gebruik ik hem ook niet inderdaad.

Wat betreft Telekenisis, Stom, Freeze, Fire etc etc. Ik gebruik ze allemaal. Net waar ik zin in heb. Dat is ook inderdaad wat het spel zo leuk maakt. Speel het hoe je het zelf wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 10-09-2013 10:47 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik gebruik altijd 2 hand guns met alles op max. Heerlijk. In SR3 gebruikte ik ook niets anders.
Telekinesis en Stomp zijn mijn voornaamste abilities. De Buff gebruik ik bijna nooit.

Wel heb ik nu alle clusters, tekst adventures, statues en voice replay dingen gepakt en de hele campaign uit.
Nu alleen nog de side quests en een stoot van die mini games maar daar zijn we nog wel even zoet mee.

Hoe dan ook het is de ultieme coop game.

[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 10-09-2013 11:16 ]

• Ricepuppet
In elke Saints Row probeer ik zo basic mogelijk mijn outfit en guns te preppen. Ik houd niet van de superpowers in SR4, dus gebruik ik ze zo min mogelijk.

Het is dat b.v. de Wardens en andere tegenstanders met shields perse eerst met een SP onschadelijk gemaakt moeten worden, anders had ik de SP nooit gebruikt.

Inderdaad twee guns - de Robocop style SMG's zijn mijn favoriet op max. - en gewoon de health, damage en ammo abilities maximaal upgraden is het enige wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Sja, dan mis je wat mij betreft dan weer net het leukste aan sr4. maar smaken verschillen :)

Ik vind de quake-stomp geweldig, wat rond springen en alles vliegt weg.
Alleen irritant als je da top een wolkenkrabber doet, en vervolgens de helft 40 verdiepingen naar beneden dondert :)

En klooien met telekinese is ook heerlijk, mennekens tegen elkaar aan gooien, of gewoon van een flat af laten vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
Dat is het mooie van SR (of elke andere game met RPG elementen) waar je zelf keuzes kan maken hoe dingen aan te pakken.

Zo irriteerde ik mij aan collega die GTA4 speelde toen hij net uit was; direct mensen beginnen neer te knallen en mensen omver te rijden.

Dood.

Komt uit het ziekenhuis; zelfde riedeltje weer opnieuw. Gelukkig is iedereen anders, ik speel liever wat verhaal en ga dan eens wat rondkijken voor wat lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Zijn er hier meer mensen bij wie Steam steeds meldingen geeft dat de cloud files van SR3 niet gesynct kunnen worden?

Ik speel SR3 op 2 PC's, en blijkbaar kan Steam dat niet bijhouden... Vanochtend was ik ineens zelfs alle savegames en settings kwijt.

Dit begint knap irritant te worden. :(
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste