Zojuist season pass aangeschaft
de nieuwste DLC is ook vandaag uit, Trouble with Clones.

[ Voor 32% gewijzigd door AppieNL op 21-03-2012 16:59 ]
Deze vraag blijft aktueel, nog tips?Richub schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:41:
Ik loop tegen een irritante vijand aan...
Als ik flink wat Morning Stars om zeep heb geholpen komen er ook giants aanzetten. Een zonder wapen, een met 'n minigun, en een met een vlammenwerper.
De twee eerste vormen niet echt een probleem. Alleen die giant met zijn vlammenwerper krijg ik niet kapot. Ik blijf maar joelen en draaien door het vuur en het is 'open season' voor alle vijanden in de buurt.Schieten of gewoon weglopen gaat dan niet meer.
Hoe kan ik die gast toch kapot krijgen? Ik heb mijn pistols en SMG's volledig geupgraded, en beide dual wield.
[ Voor 51% gewijzigd door Richub op 23-03-2012 19:43 ]
Hoezo kan je niet sprinten?! Als je (xbox) controller gebruikt op je PC, standaard config is het de LB knop voor sprinten.Richub schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:23:
Als ik nou nog kon sprinten ofzo kon ik nog wel iets doen
[ Voor 15% gewijzigd door Richub op 24-03-2012 07:02 ]
Nee hoor, had het ook wel eens, daarom gebruik ik me sprint knop zodat het niet gebeurd. Ik sta alleen te gillen als ik vast sta in een hoekje of zo.Richub schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 06:03:
Je gaat mij niet vertellen dat jullie dat niet hebben.
Anoniem: 258387
Yup, vermaak me kostelijk met die handguns die langer zijn dan m'n onderarmTarkin schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:20:
Hebben jullie dat ook dat SR3 een van de weinige spellen is waar de pistolen zo goed zijn? Ik gebruik meestal dualwield pistool omdat die veel accurater zijn dan m'n zwaardere guns. Dus ik kan tijdens het lopen veel sneller de vijandelijkheden staken doormiddel van nut-, leg- of headshots.
Jammer dat je je legale games zo niet eens kunt spelen. Je hebt hem nu toch legaal gekocht, dus kan je net zo goed een download spelen. Of mis je dan bepaalde functies?Richub schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:41:
Goede tips.![]()
Bedankt.
Nu nog ervoor proberen te zorgen dat Steam niet steeds mijn account bevriest als ik langer dan 12 uur niet inlog. Al 3 keer heb ik moeten mailen met ze omdat mijn account weer bevroren was.
Ik heb Windows zelfs al vers geinstalleerd, maar steeds blijft Steam zeggen dat ik mijn systeem niet op orde heb...
[ Voor 34% gewijzigd door Richub op 29-03-2012 05:21 ]
Anoniem: 258387
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 258387 op 01-04-2012 15:55 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Tarkin op 16-07-2012 08:43 ]
Anoniem: 237382
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dit zijn de nieuwste drivers, en waar speelde je het mee ook een XPS17?Tarkin schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:38:
Misschien je drivers eens updaten ofzo? Ik heb het spel ook al (vanaf launch) gespeeld en ik heb daar nog nooit last van gehad.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
meh, ik probeerde ook maar te helpen hoorBad Brains schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:06:
[...]
Dit zijn de nieuwste drivers, en waar speelde je het mee ook een XPS17?
Appels / Peren weet je wel.
Overigens hij draait op de gt 555m en niet op de intel kaart, dat vergeet je maar een keer.
[ Voor 36% gewijzigd door Rednas_N op 12-12-2012 16:05 ]
Just do it.
Het spel draait perfect op ultra @2880x1800 met mijn Nvidia 650m (MacBook) videokaart.Rednas_N schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:50:
Ik heb hem ook maar gekocht, ik ben benieuwd hoe hij draait op m'n 650m!
Edit: als iemand nog een speelmaatje zoekt, bij deze wil ik me graag aanmelden.
An  a day keeps the doctor away.
[ Voor 37% gewijzigd door Rednas_N op 12-12-2012 18:33 ]
Just do it.
Waar heb je 'm gekocht? nvm, bij HumbleBumble. Ik heb 'm ook net gekocht, nu aan het downloaden...Rednas_N schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:50:
Ik heb hem ook maar gekocht, ik ben benieuwd hoe hij draait op m'n 650m!
Edit: als iemand nog een speelmaatje zoekt, bij deze wil ik me graag aanmelden.
[ Voor 12% gewijzigd door Wasp op 12-12-2012 19:23 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Just do it.
Drivers allemaal up-to-date?Rednas_N schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:23:
Ik heb hem via Steam gedownload, ik krijg hem alleen aan de praat met DirectX9, 10 en 11 werken dus niet, best raar..
[ Voor 44% gewijzigd door Rednas_N op 12-12-2012 20:28 ]
Just do it.
Altijd het mooiste ook, iedereen neerslaan met een gigantische paarse dildo
nebur86 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:45:
[...]
Altijd het mooiste ook, iedereen neerslaan met een gigantische paarse dildo
Wat wil je meer bereiken in het leven
Dit spel is ook absoluut hilarisch om co-op te spelen, doe dat wel vaker. En dan basejumpen van gebouwen en je vriend te pletter zien vallen omdat ie te laat was met zn parachute.
Totaal nutteloos allemaal maar evengoed hilarisch
Anoniem: 146875
DLC valt vies tegen, meeste is wat kleren en activities. Ik geloof dat alleen gansters in space een echt verhaal heeftAnoniem: 146875 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:38:
Ook maar gekocht op Steam, voor maar liefst 7 euro 50 inclusief alle 17 (!!!) dlc pakketten. Lijkt me een goede deal.
Nog tips voor de volgorde van het afhandelen van de DLC? Zo te zien is het allemaal klein grut dus lijkt me niet uit te maken op het eerste gezicht.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Gears of War (pc versie) had ook een super co-op campaign mode. Hier ben ik uuuurren me zoet geweest.Carthrax schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:49:
Dit spel is het "levende" bewijs dat co-op ook goed uitgevoerd kan worden. Altijd dat geneuzel met slecht uitgevoerde aparte coop campagnes etc.
Saints Row laat zien dat je gewoon lekker samen alles kan doen en dat het zichzelf totaal niet serieus neemt is nog een gigantisch plus punt aan dit spel.
Als er een SR4 gaat komen dan ga ik deze zeker aanschaffen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik kan bevestigen dat dat voor alle Gears spellen zo isprutser001 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:55:
Gears of War (pc versie) had ook een super co-op campaign mode. Hier ben ik uuuurren me zoet geweest.
Dead Island, Left 4 Dead 1 en 2 en zo zijn er nog wel meer. Het kan wel maar kennelijk is het lastig? In zekere zin kun je het in bijna elk spel toepassen waar je met meer dan 1 persoon bent maar ja dan krijgt mogelijk alleen de host de 'main' story.
Anoniem: 435183
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik ook en ik moet zeggen, t is voor mij juist reden geweest om m wel te halen (bart smit belde een uurtje of 2 geleden), ongecompliceerde fun, goed om de stress van de werkdag weg te laten ebben.Verderf schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:
Heb inmiddels de diverse reviews gezien en gelezen, total biscuit, edge, Escapist etc.
Genoeg gezien om mijn pre-order te cancelen, het spel is gewoon veel te ver geschoten in alles wat het doet.
het rijden met autos is een bijzaak geworden en hadden ze aangezien je ala prototype door de game kan schieten net zo goed kunnen weg laten.
Ook de donkere stijl met rood en blauwe tron thema maken de game gewoon erg... saai uitziend.
Ja, sinds Saints Row 3 is het weinig meer aan, deel 4 nu met super powers.Verderf schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:21:
Heb inmiddels de diverse reviews gezien en gelezen, total biscuit, edge, Escapist etc.
Genoeg gezien om mijn pre-order te cancelen, het spel is gewoon veel te ver geschoten in alles wat het doet.
het rijden met autos is een bijzaak geworden en hadden ze aangezien je ala prototype door de game kan schieten net zo goed kunnen weg laten.
Ook de donkere stijl met rood en blauwe tron thema maken de game gewoon erg... saai uitziend.
[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 21-08-2013 17:35 ]
Anoniem: 337891
Hey dat was precies mijn reden. Heb minder tijd dan voorheen voor games en juist de herinnering aan de lol van SR the Third deed mij deze kopen ipv Splinter Cell, Rayman en ... GTAV. Die 3 komen er wel een keer maar ik heb voor nu vooral zin in de over the top gekloot van Saint's Row. Lekker zonder na te denken stunten en wegleggen zonder bang te zijn verhaal oid te missen.remcheese schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:26:
[...]
Ik ook en ik moet zeggen, t is voor mij juist reden geweest om m wel te halen (bart smit belde een uurtje of 2 geleden), ongecompliceerde fun, goed om de stress van de werkdag weg te laten ebben.
[ Voor 6% gewijzigd door remcheese op 29-08-2013 13:00 ]
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele
Als je die twee titels niets vond is SR4 inderdaad niets voor jou, valt weinig tegen in te brengenRicepuppet schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 14:19:
Deel 4 gaat wat betreft helemaal de andere kant op. Ik heb nooit wat gehad met Crackdown of Prototype (heb ze allebei na een uur of twee aan de kant gelegd) en dit doet de serie totaal geen recht.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
People as things, that’s where it starts.
Zimos: shhh don't wake the Bitchezzz...
[ Voor 42% gewijzigd door remcheese op 30-08-2013 09:58 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Nfear op 30-08-2013 12:56 ]
Nee, dat js juist een nadeel. Als je een voertuig gebruikt om je te verplaatsen kan je onderweg geen shards oppikken. Je bent eigenlijk verplicht om overal naartoe te lopen/springen als je je superpowers wil upgraden.Je bepaalt zelf hoe je speelt. Af en toe rij ik gewoon liever.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dus mensen willen de powers niet gebruiken, en vervolgens willen ze het wel upgraden?boe2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:05:
[...]
Nee, dat js juist een nadeel. Als je een voertuig gebruikt om je te verplaatsen kan je onderweg geen shards oppikken. Je bent eigenlijk verplicht om overal naartoe te lopen/springen als je je superpowers wil upgraden.
Aangezien je voor de gold score van sommige activiteiten geupgrade powers nodig hebt: ja.NoFearz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:05:
[...]
Dus mensen willen de powers niet gebruiken, en vervolgens willen ze het wel upgraden?
Die superpowers vind ik echt waardeloos. Als het aan mij had gelegen, had de game nooit superpowers gekregen. Gewoon ouderwets lopen en rijden. Zo leer(de) je de stad kennen en had je ook interactie met het voetvolk.NoFearz schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:05:
[...]
Dus mensen willen de powers niet gebruiken, en vervolgens willen ze het wel upgraden?
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com
Het verhaal van deel 3 kan ik mij niet eens herrineren, zo slecht. Gameplay was waar die game om draaide._H_G_ schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:09:
Smaken verschillen. Ik vond deel 3 al niks qua verhaal, maar coop blijft het wel lachen.
Ik heb Prototype en Crackdown gespeeld en ik vind deze spellen geweldig. Dan kan het haast niet anders dat ik de superpowers in dit spel leuk vindRicepuppet schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:01:
[...]
Die superpowers vind ik echt waardeloos. Als het aan mij had gelegen, had de game nooit superpowers gekregen. Gewoon ouderwets lopen en rijden. Zo leer(de) je de stad kennen en had je ook interactie met het voetvolk.
Nu interesseer ik me voor geen meter meer voor de omgeving; het enige wat ik doe is van dak naar dak springen om shards te pakken en dan een quest starten. Customizen? Nope. Autorijden? Nope. De boel op stelten zetten? Nope.
Ik denk niet dat dat de bedoeling is van de Saints Row serie. Het is gewoon een hele andere aanpak hier; de een vind het geweldig, de ander vind het compleet niks.
Ik hoor bij de laatste groep. Sterker nog; bij de laatste drie Saint Rows kon ik niet wachten om elk vrij uurtje besteden aan de game, gekluisterd aan mijn tv. Bij dit deel heb ik na 2 dagen mijn interesse verloren. Heb hem al een paar dagen niet gespeeld. Het voelt totaal niet als een SR.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Prima.
Nu 10 uur erin, en een beetje mixed feelings.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik heb er inmiddels ook al wat meer uren in zitten.heuveltje schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 12:18:
[...]
Nu 10 uur erin, en een beetje mixed feelings.
Aan de ene kant heb ik er 10 uur ingestoken, waarvan minstens 9 met veel plezier (Ik haat quicktime events, en het begin is voornamelijk een lange cut-scene) Dus dat is goed, meeste games boeien me tegenwoordig niet meer.
Aan de andere kant zijn het 2 slecht verweven spellen.
Je kunt rijden, maar "why drive when u can fly ?", je kunt iemand met een pistooltje beschieten, maar je kunt er ook op afrennen, hem zijn hoofd door zijn kont heen trekken en hem dan 20meter verder gooien. Dus klapperpistooltjes blijven ook maar grotendeels bijzaak tot nu toe.
Dus je hebt heel veel content die je amper gebruikt.
Als DLC was dit echt meer dan briljant geweest. Maar als hele game moet ik even kijken hoelang dit gaat boeien, aangezien het allemaal net niet genoeg op de superpowers is ingericht om het echt te vullen.
Maar vanavond eerst maar weer eens wat mennekes rondbeuken !
Prima.
Anoniem: 337891
De mening van een winkeldief over zijn bemachtigde producten is totaal niet interessant.tikkietrugjaap schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:45:
[...]
Ik begon te twijfelen of ik misschien maar eens moest beginnen met spellen kopen maar na deze meuk en The Bureau ben ik weer genezen. De enige aankopen die ik misschien ga doen is GTA5 en BF4.
Een dief? Waar? Kom op we grijpen hem.Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:49:
[...]
De mening van een winkeldief over zijn bemachtigde producten is totaal niet interessant.
__
In ander nieuws ik vermaak me kostelijk met SR4De stealth missie met Asha is briljant!
Prima.
[ Voor 3% gewijzigd door Nfear op 06-09-2013 21:57 ]
Prima.
Prima.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Die 'Merica' gun gebruik ik zelden tot nooit. Ingewisseld voor de Dubstep gun. Maar eigenlijk vind ik ze allebei zwak en slecht richten.JSchut schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:07:
De amerikaanse gun die je krijgt van de pre-order is trouwens wel super ziek. Die grote gasten die soms spwanen knal je na de freeze spell in 1 korte haal neer. De eagle heb ik nog niet eens grprobeerd lol. Helemaal vergeten. Ik vind dat rennen door de stad ook wel handig. Kun je gelijk hier en daar wat clusters oprapen
Ik. Een tank oppakken en naar een stel mensen gooien is best effectief als je op een dak staat.Ricepuppet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:27:
[...]
- wie gaat er nou Telekenisis gebruiken in zwaar hectische gevechten?
De Merica even op zo'n grote dude klik en poef weg HP. Richten is inderdaad niet heel lekker maar dat is ook niet nodig voor die NPC's. Voor zins enzo gebruik ik hem ook niet inderdaad.Ricepuppet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:27:
[...]
Die 'Merica' gun gebruik ik zelden tot nooit. Ingewisseld voor de Dubstep gun. Maar eigenlijk vind ik ze allebei zwak en slecht richten.
[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 10-09-2013 10:47 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
[ Voor 3% gewijzigd door Carthrax op 10-09-2013 11:16 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq