Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:29:
Waarom krijgen de Xbox 360 gebruikers dit niet?
Omdat er door Sony afgelopen E3 werd geroepen dat Saints Row: The Third op de PS3 een extra mode toegevoegd zou worden. Deze is dus uiteindelijk in de retail-versie niet toegevoegd.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Eergisteren uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik het verhaal wel geniaal vind xD
Kheb nu een mannelijke versie gemaakt en ik houd nog niet op met spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
lindseysew schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:59:
Eergisteren uitgespeeld, en ik moet zeggen dat ik het verhaal wel geniaal vind xD
Kheb nu een mannelijke versie gemaakt en ik houd nog niet op met spelen!
Kan je midden in het verhaal switchen naar een andere personage of maak je een personage per campaign/singleplayer save? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heb nu net de Deckers verslagen, was wel leuk. Iemand die weet of je ook auto's uit je garage kan gooien?
En die side missie iconen, grijs betekent nog niet gedaan, gekleurd klaar? Of juist andersom?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Andersom.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

LikeAKing schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:02:
[...]

Kan je midden in het verhaal switchen naar een andere personage of maak je een personage per campaign/singleplayer save? ;)
Wandel gewoon tijdens de game een Image As Designed binnen en je bent in notime een heel ander figuur. Je kunt van een kleine blonde dame naar grote gespierde neger gaan in ongeveer 10 a 15 seconden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Heb jij ook zo'n hekel aan parkeren? In Saints row 3 geen probleem! Gewoon even goed mikken en eruit springen. Scheelt ook weer aan parkeerkosten.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=htSKPFGaisQ]

Toch leuk, die in-game video-opnames. Vooral omdat je het kunt opnemen *nadat* iets leuks gebeurd is, standaard worden de laatse 30 seconden dan gesaved. Kost wel wat performance met die feature aan, maar ik merk er zelfs op 1920x1080 ultra settings niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
rgarretsen schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:06:
Die gencki missies, dat commentaar af en toe! Hilarisch!
zitten de genki missies sowieso in de game? Of krijg je die alleen als je het genki dlc pakket/extra hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Il 2 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 23:21:
[...]

zitten de genki missies sowieso in de game? Of krijg je die alleen als je het genki dlc pakket/extra hebt?
Genki missies zitten er standaard in, geen dlc voor nodig :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

De DLC is eigenlijk alleen een extra wapen en auto als ik het goed heb.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
pasta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 02:08:
De DLC is eigenlijk alleen een extra wapen en auto als ik het goed heb.
En een kostuum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
LikeAKing schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 18:02:
[...]

Naah, ik vind het wel leuk om op een nieuwe character opnieuw te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Iets van 38 uur gespeeld en die Genki op straat nog steeds niet tegengekomen, damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben ze al wel een paar keer tegen gekomen, en ook die missies zijn wel vermakelijk.
Heb nu bijna al het vliegend materiaal bij me "Crib". Tijd moeilijk aan het doen geweest om de Stag Condor te pakken te krijgen, kom ik er na een tijdje achter dat ze gewoon in het park staan...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Nasty Nate schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:01:
Iets van 38 uur gespeeld en die Genki op straat nog steeds niet tegengekomen, damn!
Het is toch gewoon een activity? Hoe kan je die in hemelsnaam niet tegengekomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
kans van 1 op 100 dat je hem tegenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

LuckyLukeNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:44:
kans van 1 op 100 dat je hem tegenkomt
dat is de kans dat je het character genki tegen komt, de activities (S.E.R.C.) zijn gewoon beschikbaar.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ook ik heb de game inmiddels uitgespeeld. Was wel "ineens" afgelopen trouwens.
Dat over de top einde heb ik gemist denk ik.

spoiler:
Ik had ervoor gekozen die worstelaar te doden en dat grietje te laten schieten.

Ik heb de Credits al gezien maar toch blijft de teller steken op 45 of 47 missions completed.

Edit: 3,9miljoen dollar opgehaald en 2,9 uitgegeven 8)7
Edit2:
spoiler:
Het over de top einde zit duidelijk achter de verhaal lijn waar je die griet wel red. Ik loop nu op Mars te knallen _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 24-11-2011 00:41 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kaasplank
  • Niet online
Wat een heerlijk spel is het ook :D Speel hem op de xbox 360.
Ben ik de enige die tijdens het horen van het nieuws op de radio hier aan moet denken?

Afbeeldingslocatie: http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/images-3/family-guy-Tricia-Takanawa-2.jpg
Tricia takanawa for Quahog channel 5 acction news!

Ben alleen nog aan het uitzoeken wat je allemaal kunt doen en wat je moet doen. Er blijven maar icoontjes oplichten in m'n map en telefoon 8)7

Verwijderd

Haha jaa idd

Nu je het zo zegt komt het me wel bekend voor die stem :P

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
haha idd lol

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Die Genki missies vind ik persoon erg irritant. Maar zal wel de enige zijn :+

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kaasplank schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:38:
Wat een heerlijk spel is het ook :D Speel hem op de xbox 360.
Ben ik de enige die tijdens het horen van het nieuws op de radio hier aan moet denken?

[afbeelding]
Tricia takanawa for Quahog channel 5 acction news!

Ben alleen nog aan het uitzoeken wat je allemaal kunt doen en wat je moet doen. Er blijven maar icoontjes oplichten in m'n map en telefoon 8)7
Gelijk de eerste keer zelf, precies dezelfde manier van praten. _/-\o_ Zou het ergens op te zoeken zijn?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Heb SR3 gekocht, tof spel, maar ik erger me er wel aan, dat als je tegen een auto slaat, je geen geluid ofzo hoort. bug ofzo? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Eeeen hij is UIT, 19 uur en 23 minuten... ik heb lekker de wereld lopen verkennen tussen de missies door, maar heb wel behoorlijk vaart gezet achter de storyline. De teller staat op 70%, binnenkort de events maar eens uitspelen!

Ik zal het voor niemand verpesten, maar enkel zeggen dat dit mijn beste sandbox tot dusver is... Zo veel actuele referenties naar real-world events! Voornamelijk vanwege de humor, de over-the-top elementen en de impact die je hebt op de wereld om je heen. Arm steelport :D

De minigames tijdens de main storyline waren trouwens erg inventief, heeft iemand dit al in andere games gezien?

* Steef is een saints row newbie

zo sr 2 even oppikken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Steef op 25-11-2011 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua verhaallijn en activiteiten vond ik over het algemeen SR2 beter, zat ook meer kleding in en layers. (Bv shirtje uitkiezen en dan een vest uitkiezen voor erover)
Campain was veel langer.

Maar SR3 is zeker niet slecht, topgame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Tot wat ik tot nu toe gezien heb is SR3 gewoon gta maar dan meer tijd gestoken in het free-roam gedeelte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

LikeAKing schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:02:
Tot wat ik tot nu toe gezien heb is SR3 gewoon gta maar dan meer tijd gestoken in het free-roam gedeelte :P
Hoe ver ben je inmiddels?

Ik had dat gevoel ook ergens 25% into the main storyline, je word tegen het eind een paar maal echt verschrikkelijk verrast met zaken die je in GTA zeker niet tegen zult komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Dus hoe verder je het uitspeeld hoe meer je kan? Ben momenteel ook met Skyrim bezig dus zal wel een paar maanden duren voordat ik SR3 heb uitgespeeld. :P
Ik kan net free-roamen, heb het huis van de ex van die Shaunti gekregen. Kan ik nu mijn kleren veranderen etc? mijn huidige kleding is lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zit nog te twijfelen. Ik vond Saints Row 1 en 2 echt helemaal geweldig, leuke dan GTA. Bij 3 heb ik wat reviews bekeken, en heb ik het idee dat ze nu over-the-top zijn gegaan, met de nadruk op over. Gewoon een beetje te debiel, teveel glitter, teveel dildo's.

Is dat nog een beetje te ontwijken? Kan je het spelen als SR1/SR2? Of is het gewoon echt alleen nog maar gekte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
hoeveel man kan je co-op maximaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:19:
Ik zit nog te twijfelen. Ik vond Saints Row 1 en 2 echt helemaal geweldig, leuke dan GTA. Bij 3 heb ik wat reviews bekeken, en heb ik het idee dat ze nu over-the-top zijn gegaan, met de nadruk op over. Gewoon een beetje te debiel, teveel glitter, teveel dildo's.

Is dat nog een beetje te ontwijken? Kan je het spelen als SR1/SR2? Of is het gewoon echt alleen nog maar gekte?
Ik vind het dus net iets over the top. Teveel nadruk op, zoals je zelf zegt, het absurde. Wat dat betreft heb ik meer genoten van SR1 en 2, maar misschien is de lol er gewoon af. Maar, het is zeker geen slecht spel, en het van daken springen met parachute e.d. zijn welkome toevoegingen. Misschien even wachten tot het 30 Euro kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Iemand al met de
spoiler:
prototypes van STAG
gespeeld? Zitten een paar leuke bij.

spoiler:
Die hoverbike. Praktisch? Nee. Awesome? Zeker weten!

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zijn er nog tips die jullie me mee kunnen geven tov de Insurance Fraud en Mayhem missies?

Ik heb de verhaal lijn uit en ben nu de losse missies aan het doen. Tot zover lukken ze allemaal wel behalve die 2 op Hard en Insurance Fraud zelfs op Medium niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Hey even wat vreemds.
Ik heb SR3 voor de xbox, maar heb de nederlandse versie, nu heeft een vriend van mij ook SR3 gekocht,
en die heeft de engelse versie, kunnen we nog gewoon online? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:17:
Zijn er nog tips die jullie me mee kunnen geven tov de Insurance Fraud en Mayhem missies?

Ik heb de verhaal lijn uit en ben nu de losse missies aan het doen. Tot zover lukken ze allemaal wel behalve die 2 op Hard en Insurance Fraud zelfs op Medium niet.
Mayhem moet je gaan doen als je via je telefooncontact de tank kan bestellen, da's dan een eitje.

Voor insurance fraud loop/val/spring ik altijd meteen richting een van die plekken waar je adrenaline sneller oploopt, dat helpt, en als je door de lucht vliegt natuurlijk sturen richting.

Ik heb me er al 30 uur mee vermaakt, ik zit ongeveer halverwege de storyline geloof ik :)

Het enige jammere vind ik dat je je tank niet kan customizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PWM schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:19:

Je kan het compleet normaal spelen. Ik zat zelf te twijfelen omdat het inderdaad een beetje over the top is maar het gaat nog. Het spel is voornamelijke grappig. De campagne is alleen veel te kort, de map is veel kleiner dan Stilwater uit SR2, zelfs kleiner dan Stillwater uit SR1. Verder missen er gewoon veel winkels en heel veel activiteiten die in SR2 zaten.

Het spel is wel €30/€40 waard maar niet de volle mep. Het voelt gewoon te uitgekleed ten opzichte van SR2.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jheroun schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:49:
[...]

Mayhem moet je gaan doen als je via je telefooncontact de tank kan bestellen, da's dan een eitje.

Voor insurance fraud loop/val/spring ik altijd meteen richting een van die plekken waar je adrenaline sneller oploopt, dat helpt, en als je door de lucht vliegt natuurlijk sturen richting.

Ik heb me er al 30 uur mee vermaakt, ik zit ongeveer halverwege de storyline geloof ik :)

Dat van die tank is idd wel een goeie tip. Dat ga ik ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:17:

Insurance fraud is niet zo moeilijk als je eenmaal een goede plek hebt.
Ga eerst naar een plek waar je meer adrenaline krijgt.

Zo gauw er een opstopping is probeer dan steeds van auto tot auto te vliegen. (je kunt nog aardig sturen terwijl je vliegt van een botsing).
Ofwel, niet naar de grond toe, maar van auto naar auto naar auto.

Gisteren de laatste 'hard' insurance gedaan met nog 2,5 minuut op de klok.

De Mayham heb ik op zich niet zoveel moeite mee, de harde versies haal ik meestal net wel of net niet. Gisteren met 300.450 gehaald :)
Enige waar ik wel veel moeite mee heb en maar de helf van de punten haal is de mayham in het zombie gedeelte. Daar is weinig op te blazen.

Edit: Professor Genki tegengekomen en even gedood, ging vrij makkelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RH0m7.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik heb nu 17 uur gespeeld en heb 46% completion. Ik heb alle properties en stores gekocht, en vang nu $40k per uur. Door al vroeg veel op te kopen gaat het nu allemaal van een leien dakje. Hoofdmissies heb ik een tijdje niet gespeeld om zo de activities te kunnen doen terwijl het geld binnenstroomt.

De gang operations heb ik ook allemaal gedaan, met de Vulture helicopter. Gewoon erboven gaan hangen met je heli, en met 2 tot 3 raketten zijn ze allemaal dood.

Al met al vind ik het wel heel vermakelijk, veel leuker dan SR1 en SR2. Deze is veel meer free-roam. Zit ook weinig verhaal in, maar die zijn nou meestal toch niet zo sterk in dit genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Jheroun schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:49:
[...]

Mijn phone optie is uitgeschakeld tijdens mayhem, het ophalen van een tank voor ik aan mayhem begin helpt ook niet: de tank verdwijnt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
ThaRabbit schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:35:
[...]

Mijn phone optie is uitgeschakeld tijdens mayhem, het ophalen van een tank voor ik aan mayhem begin helpt ook niet: de tank verdwijnt :P
Probeer zo veel mogelijk hekken te vernielen daar krijg je lekker veel punten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Is het zo dat, des te verder je in het verhaal zit, des te meer je kan? Ik heb 3 speeluren erop zitten, en heb nu al het gevoel dat ik alles gezien heb en ik heb net de eerste missie pas achter de rug. :P

[ Voor 13% gewijzigd door LikeAKing op 27-11-2011 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vooral kwa upgrades verdien je later pas meer, een ook verdien je met verschillende missies voertuigen, en "Cribs". Ik ben nu level 50, en zelfs op hard is het vrij simpel, kan gewoonweg bijna niet meer dood, en me ammo gaat niet meer op.

Speel ook wel is Co-op, maar 99% van de lui die proberen te connecten, gebruiken cheats, zeer vervelend, want ik wil niet dat mijn savegame verpest wordt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Jammer, ik vond het free-roam gedeelte in gta 4 dan vermakelijker, net alsof alles in gta wat groter is ofzo. grotere map, realistischere animaties. minder bugs... Twijfel nu wel of dit het geld waard was, aangezien de story niet zo super is in dit soort games en het meer moet hebben met free roam/sandbox. Vind ik het nu al gauw vervelen, heb alle kleding al gezien, alle auto upgrades, etc, 60% van de wereld verkent.. en er zijn vrij weinig activiteiten op de map (5 a 6 ofzo) :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EDit: Die Tron wannebe missies zijn ook erg hinderlijk zeg.
Die motor bestuurd zo slecht, enorm slecht uitgewerkt.
[...]

Ooh hier werkte hèt wel. Perfecte tip! Voor de missie een Tank bestellen, ff instappen en uitstappen en dan mayhem starten.

Ik heb ze allemaal in 1x uitgespeeld.

Bij die zombies idd op de hekken schieten. Dan haal je hem makkelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 27-11-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
LikeAKing schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:44:
Jammer, ik vond het free-roam gedeelte in gta 4 dan vermakelijker, net alsof alles in gta wat groter is ofzo. grotere map, realistischere animaties. minder bugs... Twijfel nu wel of dit het geld waard was, aangezien de story niet zo super is in dit soort games en het meer moet hebben met free roam/sandbox. Vind ik het nu al gauw vervelen, heb alle kleding al gezien, alle auto upgrades, etc, 60% van de wereld verkent.. en er zijn vrij weinig activiteiten op de map (5 a 6 ofzo) :d
Die activiteiten komen er vanzelf extra bij als je de storyline missies speelt. Tenminste, ik denk niet dat je vanaf het begin gelijk alle soort activities kan doen (?).

Ik vind het wel erg vermakelijk. Vergeleken met GTA is er juist heel veel te doen. De map is ook groot zat, alleen had er wel een stukje platteland (zoals bij GTA:SA) bijgemogen om lekker in te stunten.

Voor degene die erover klaagde: De trailblazer activity is waarschijnlijk makkelijker als je je vanaf lvl26 de "every car has nitro" ability koopt; die werkt dan nl. ook op die motor! Sowieso een erg leuke ability die ik vaak misbruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ja ik doe ook de missies nu, die zijn erg vermakelijk. :P minigames ook trouwens.
Kan ik gewoon het verhaal co-op spelen met een vriend? ik ben iets verder dan hem bv maar dat hij dan toch die storyline kan uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Net de storyline uitgespeeld.

spoiler:
Jammer dat je de "Deadulus" niet heel kan houden, zou ook een mooie basis zijn geweest.

Moet nu nog een stuk of 10 side missies, en dan heb ik hem 100%.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:51

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de game gisteren ook gehaald. Uiteraard ook meteen even SR2 gedownload maar die heb ik nog niet gespeeld. Heb nu ongeveer een missie of 8 gedaan.Heb nu een inkomen van 2500 per uur (real time 10 minuten ofzo). Dus dat begint al aardig op te lopen.Verder zeer leuke missies en leuk verhaal. Enigste waar ik me denk ik veel op ga ergeren zijn die Genki missies. Heb er daar nu 1 van gespeeld maar poehpoeh, die zijn saai :S

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Laatst online: 10-09 15:45
Erg origineel zijn die Genki missies niet nee.

Of bedoel je dat het gemakkelijk is op hardcore? Dat wordt nog wel anders. Tenminste, we hebben coop nogal moeite met die hunters die later komen.
LikeAKing schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:44:
Kan ik gewoon het verhaal co-op spelen met een vriend? ik ben iets verder dan hem bv maar dat hij dan toch die storyline kan uitspelen?
Maakt volgens mij niks uit. Ieder speelt z'n eigen game: het coopgedeelte zorgt er voornamelijk voor dat je in dezelfde wereld speelt en dat je missies/activitieten in coop mode kan starten (en dat je beide vordert). Als de een de missie al gedaan heeft, kan de ander m vast joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:51

Oxigeon

En zo is dat!

_H_G_ schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:17:
Erg origineel zijn die Genki missies niet nee.

Of bedoel je dat het gemakkelijk is op hardcore? Dat wordt nog wel anders. Tenminste, we hebben coop nogal moeite met die hunters die later komen.

[...]

Maakt volgens mij niks uit. Ieder speelt z'n eigen game: het coopgedeelte zorgt er voornamelijk voor dat je in dezelfde wereld speelt en dat je missies/activitieten in coop mode kan starten (en dat je beide vordert). Als de een de missie al gedaan heeft, kan de ander m vast joinen.
Ik speel op NORMAAL :). Op moeilijk zal het inderdaad wel aardig lastig worden lijkt me

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
[...]

Da's raar. Op welk platform speel jij? Op de PS3 blijft de tank waar ik inzit als ik over het mayhem icoontje rijdt iig wel staan. Ik moet wel opnieuw instappen maar de tank staat er gewoon. Meestal inclusief homicidale bikini-babe die met de turret op het dak iedereen die een pistool durft te trekken neerknalt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Als je de tank laat brengen maar niet instapt en de activiteit start dan is de tank weg, als je eerst in en uitstapt dan blijft hij dus (schijnbaar) staan.

Ik zit op 81% en weet niet meer precies wat ik moet gaan doen.
Veel van de activiteiten trekken me niet zo maar misschien dat ik er toch maar voor moet gaan.

Nu 51 uur gespeeld, alles voltooid op een aantal activiteiten na.

Iemand nog tips voor heli assault op moeilijk?
Auto maakt 6 stops en om al die tijd de heli's en auto's uit te schakelen zonder m'n eigen auto te vernielen vind ik best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Nasty Nate schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:58:
Iemand nog tips voor heli assault op moeilijk?
Auto maakt 6 stops en om al die tijd de heli's en auto's uit te schakelen zonder m'n eigen auto te vernielen vind ik best lastig.
Ik speel op een PC en heb zowel een x360 controller als kbd/muis. Deze activity vind ik veel makkelijker met de muis te doen omdat je dan veel accurater kan mikken. Daarmee haalde ik hard redelijk makkelijk, terwijl het me me de controller maar niet wou lukken.

Dat is overigens iets wat me bij SR1 en SR2 ook al zo irriteerde dat het mikken met de controller relatief lastig is. Bij GTA had ik daar nooit zo'n last van. Wat dat betreft blij dat deze gelijk voor de PC uitkwam in een goede versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ja ik moet het dus idd met de 360 controller doen.

Hoopte eigenlijk dat iemand met de tip kwam dat je direct kon landen bij de auto en ze dan in een tank kon laten verder rijden ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had ook wat last van die 6Stops heli missie.

Ik vloog als een malle naar het drie hoekje toe. Gebruikte alleen de machinegun trouwens.
Niet wachten tot ze dichterbij zijn.

Edit: ik heb trouwens wel wat last met Trophy's.
Ik heb alles inmiddels overgenomen maar toch krijg ik de Trophy daar niet voor.

Ook heb ik een "Act1" trophy die ik niet kan halen.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 28-11-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ja naar de driehoekjes toevliegen ipv rond de auto hangen ga ik zeker proberen.

Ik heb ook al een tijdje 29/32 gang operations klaar en die laatste drie vind ik maar niet, dacht toch dat ik na 50 uur wel ongeveer overal geweest was maar blijkbaar dan toch niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat heb ik dus ook. Erg vervelend.

"Neighborhoods controlled 16 of 17"
"Gang operations completed 31 of 32"

Maar geen idee welke, alles lijkt paars.

[ Voor 64% gewijzigd door Donstil op 28-11-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
als je professor genki dood, kun je zijn missies en minigames nog wel doen?? heb er niets voor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:29:
Dat heb ik dus ook. Erg vervelend.

"Neighborhoods controlled 16 of 17"
"Gang operations completed 31 of 32"

Maar geen idee welke, alles lijkt paars.
Klinkt bekend.. ik kwam nog een paar afgelegen operations tegen door de treinrails te volgen; misschien helpt je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb hem inmiddels gevonden. Idd bij de treinrails helemaal links onder op de kaart. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist mijn laatste survival call voltooid, daarmee de laatste challenge, daarmee de laatste achievement.
Volgens Steam heb ik er al 52 uur in zitten nu, en dat gaat nog wel meer worden. Freeroamen met vrienden en de Whored mode eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zo, eindelijk kan ik dan SR3 spelen op m'n 360. Heb hem namelijk geflasht (1.5j geleden), maar aangezien SR3 over een nieuwe beveiliging beschikt, kon ik hem niet spelen (de legale versie zelfs niet, want kon niet updaten). Heb een nieuwe firmware moeten flashen en nu werkt ie wel! :) (wederom: de legale versie, het spel is het waard).

Ziet er wel een stukje minder strak uit dan op de PC, maar het speelt zoveel lekkerder op een console (imho) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dennahz op 30-11-2011 10:18 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er voor ps3 een beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit het met die beruchtheid weg halen als je dat koopt?

laat maar

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Korte vraag. In je crib kun je de cars voor de saints kiezen. Echter zie ik ze nooit rondrijden of aan de kant van de weg staan. Hoe kom ik er dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Je ziet ze wel minder dan in SR3 dan in SR2 ja. Als je meer gebieden hebt overgenomen ga je ze wel af en toe zien. Ik zie ze vooral in die missies met die waves, dan komen er gaandeweg steeds meer paarse auto's vol gewapende strippers om in het gevecht te assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Op level 28 kan je voor maar 40.000 de HELE stad overnemen. Is het spel dan nog wel leuk? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hele stad? Je moest toch een wijk kiezen?

Althans dat had ik gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ja ze suggereren dat het een 'city takeover' is maar het is inderdaad een wijk die je kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Als je level 50 bent tegen de tijd dat je de laatste 5 missies gaat doen, is er eigenlijk ook weinig meer aan. Je rent overal gewoon doorheen! Alleen je teamgenoten willen wel eens omkomen of ergens achter blijven haken.

Met de zombie-missies had ik wel wat moeite, omdat ze daar stiekem wat van je aangekochte abilities afsnoepen zoals lang kunnen sprinten. Moet je daadwerkelijk nog een beetje strategie gaan gebruiken, grrrrrrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben nu op 97%, moet nog een paar auto's stelen en dan weet ik het niet meer. Hoe kom ik op 100%?
Op level 50 wordt het allemaal wel makkelijk ja,
spoiler:
vooral als je geen last meer hebt van STAG.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Volgens mij moet je ook al die Challenges halen.

Wat nog best een lastig iets kan worden. Ik sprong over een open brug en zag toen in beeld dat er 65jumps zijn. Nou zie die maar eens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Je kan meerdere keren over dezelfde brug springen, het zijn geen 65 verschillende.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:07:
Je kan meerdere keren over dezelfde brug springen, het zijn geen 65 verschillende.
Hier lijkt dat niet te werken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Dat is ook niet zo, lijkt soms wel zo omdat al die openstaande bruggen zo op elkaar lijken en ze van beide kanten als jump tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Iedereen heeft het over level 50. Ik heb hem bijna uitgespeeld en ben level 30 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Yup...iemand al die barnstorming challenges al gehaald bijvoorbeeld? Toen ik die ontdekte had ik nog geen map gevonden waar ze allemaal opstaan. Ik heb er wel al een boel, vrijwel allemaal waarbij je 180 graden dwars tussen 2 schoorstenen door moet vliegen. Daar zijn er alleen heel veel van, en ik heb echt niet onthouden waar ik al geweest ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
LikeAKing schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:44:
Op level 28 kan je voor maar 40.000 de HELE stad overnemen. Is het spel dan nog wel leuk? :7
Dit kan je toch ook overslaan en gewoon op de ouderwetse manier spelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Is het normaal dat Pierce dood is bij mij in die space world btw? nvm uitgespeeld, als ik die missie overnieuw doe om killbane te doden. Hou ik die Shaundi enzo dan nog wel??? omdat ze anders dood zouden gaan namelijk. En ik heb die masker van Killbane gekozen, ik zet mensen in de vik :>

Edit: missie 45 van de 47 behaald. Wat zijn die andere twee? die laatste missie herhalen en ... ??

[ Voor 78% gewijzigd door LikeAKing op 03-12-2011 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij aub vertellen waar de plek is om je geld op te halen ???????? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:23:
kan iemand mij aub vertellen waar de plek is om je geld op te halen ???????? 8)7
Open je mobiel met die $ teken.. hoppa geld erbij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om in co-op de gedeelde cop/gang notority uit te schakelen? Ik wou SR3 samen met een kameraad spelen maar meer zoals Freemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Is er een manier om de STAG terug te laten komen na het uitspelen van de campaign? Ik vind het maar saai zonder leuke, sterkere tegenstandertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

RevenNL schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:59:
Is er een manier om de STAG terug te laten komen na het uitspelen van de campaign? Ik vind het maar saai zonder leuke, sterkere tegenstandertjes.
Jah vind ik ook jammer, normale leger is niet egt een uitdaging.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Is er een manier om die upgrades uit te zetten? Ik heb zonder echt te kijken alle upgrades gekocht en daardoor ben ik dus ammo, explosive etc immune. Beetje saai zo :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 16:43
Wie heeft hier de pc versie? Werkt deze een beetje want deel 2 was een drama op de pc zelfde als Gta 4 op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Amdwarrior

Ik heb de pc variant van Saints Row The Third en werkt als een tierelier alles op max (DX11) etc,

Kortom een goed spel ook om je mee te kenne vermakem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Laatst online: 10-09 15:45
Inderdaad. Het is ook niet echt een port, maar gewoon op zichzelf staande versie. M'n gfx kaart is niet meer de recenste (nvidia 285gtx), maar het loopt best aardig op 1920x1200 met wat opties uit.

Als single-player spel lijkt het me trouwens niet zo leuk, maar dat had ik al bij deel 2 en die ook nauwelijks single-player gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hij draait perfect bij mij op de PC, Direct X 11 aan, 1920x1080, alles op high/ultra :)
Nog geen enkele crash of wat dan ook gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zie net de prijs bovenaan dit topic. € 29,95 voor de PC... dat kost toch bijna niks meer in vergelijking met vroeger? :o

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dennahz schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:56:
Zie net de prijs bovenaan dit topic. € 29,95 voor de PC... dat kost toch bijna niks meer in vergelijking met vroeger? :o
Dat is met ieder spel zo. Men klaagt altijd over de hoge aanschafkosten, maar in de tijd van de NES (119 Gulden/spel) of SNES (179,95 tot soms 259,95), PS1 129,95 en idem voor Saturn. De NES en SNES hadden hoge cart-kosten, maar zelfs dan is de prijs nu echt zo hoog niet.

Tot het tot een download-only model komt. De dag dat ik stop met gamen en er op dat moment meer winst gemaakt gaat worden omdat ze waarschijnlijk dezelfde prijzen zullen hanteren voor hetzelfde product, maar dan zonder doosje, boekje en lagere distributiekosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor diegene die lekker op de pc spelen? Is dat ook in combinatie met een AMD kaart?

Zie op het steam forum dat er nog tig AMD kaart bezitters erg slechte prestaties hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Sipio op 05-12-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ik heb Saints Row 2 gespeeld op de xbox360 (niet uitgespeeld omdat ik meer een GTA had verwacht)
SR3 is natuurlijk geen GTA V ;) maar goed BF3 komt een beetje mijn neusgaten uit omdat er geen teamplay is en bij MW3 wordt ik als camper of hacker gezien en is de fun ook snel weer weg.

Daarna heb ik SR2 nog op de PC gekocht, maar na 5 minutens had ik het gezien.
Gameplay was echt heel erg ruk, als of je een oude 64bit game speelt op een moderne pc :S
als je gaat rennen loop je echt super snel dat ik het zelf niet eens bij kan houden, als of je te voet sneller bent dan een race auto en dat voelt gewoon niet lekker aan.
het was net of ik SR2 met 500 FPS aan het spelen was en dat die dus te snel draait.

Hoe zit dit bij SR3 ? is het weer zo blokkerig rennen en veelste snel ?

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 05-12-2011 21:20 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Draait zeer soepel, en kan zich kwa feel en besturing wel meten aan GTA, maar dat is mijn mening.

Ik ben van 97% naar 99% gegaan, door met een maat de laatste missie anders te spelen. Dus als je voor 100% wilt gaan, moet je de laatste missie 2x doen, en dan 2x een verschillende keuze maken.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er inmiddels al iets aan de graphics gedaan? ik speel op een i7 2720 en 1gb ati 6770m met 8gb geheugen alles op low, met nog framedrops tot 15-20 fps. niet leuk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

AMD X4 635 @ 3.0
HD5750
8 GB DDR3

Alles op High geen probleem, ligt denk aan jouw configuratie.
Update er al op staan? DirectX geupdate, evenals je GPU drivers?

Ik heb alleen drops als ik midden in een explosie ofzo sta.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPU drivers updaten is een no-go. bootcamp ftw.:S
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste