Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En voor de leken onder ons: Als ik vrijdag die 2012 eindelijk krijg, is dit al inclusief die laatste update? En als je hier of waar dan ook een patch vindt, hoe krijg ik die dan via mn ps3 in de game? Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:08:
En voor de leken onder ons: Als ik vrijdag die 2012 eindelijk krijg, is dit al inclusief die laatste update? En als je hier of waar dan ook een patch vindt, hoe krijg ik die dan via mn ps3 in de game? Thanks alvast
Ik weet niet of dat inclusief de laatste patch is, maar ik denk het niet. Je kan 'm via de Playstation Store downloaden, of -nog makkelijker- via het spel zelf. PES2011 gaf bij mij automatisch aan dat er DLC was en anders kon ik het ergens bij opties terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Overigens komt de gratis DLC morgen uit.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02:23
.oisyn schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:15:
[...]

Je kan nog zo vaak zeggen dat iets een feit is maar dat maakt het nog niet waar. Kom met concrete bewijzen of hou het op een verschil van mening, maar ga niet lopen blaten alsof jij alle waarheid in pacht hebt want dan komen we niet verder dan een kinderachtige welles/nietes :).
- Voor de keepers hoef ik geen bewijzen aan te dragen, die zijn er genoeg.
- Voor mijn punt dat mijn spelers in de diepte altijd net even langzamer starten is in deze review te lezen:
Klik en dan doel ik op het minpunt in de conclusie dat spelers nog on-rail blijven lopen. Bij mij starten deze spelers net een halve seconde later, maar lopen wel in een lijn door, en kan ik ze dus niet bijsturen.
- Voor mijn punt dat mijn getackelde spelers altijd even tijd nodig hebben om te herstellen en die van de AI over het algemeen sneller reageren kan ik zelf niets vinden op het internet. Helaas kan ik met de demo2 op de PS3 geen herhalingen posten dus deze moet ik je schuldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Kraziey schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:27:
[...]
- Voor mijn punt dat mijn spelers in de diepte altijd net even langzamer starten is in deze review te lezen:
Klik en dan doel ik op het minpunt in de conclusie dat spelers nog on-rail blijven lopen. Bij mij starten deze spelers net een halve seconde later, maar lopen wel in een lijn door, en kan ik ze dus niet bijsturen.
Het lijkt me niet gek dat de AI in jouw team er een halve seconde over doet om op jouw spel te reageren en diep te gaan. Dat nadeel heeft de computer niet. Dat on rails is niet waar, want je kan met de rechter stick op manual spelers compleet besturen en dus ook bijsturen. Dat lost overigens ook die halve seconde vertraging op, want dan kan je het helemaal zelf bepalen. Daarnaast is een review geen bewijs, maar gewoon nog een mening die jouw theorie ondersteunt.

Heeft er al iemand een winkel gevonden die het verkoop-embargo niet zo hoog heeft zitten?

[ Voor 9% gewijzigd door Rowanov op 10-10-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:16
Harribo en de rest die last van een cheatende AI ondervinden:
http://www.moddingway.com/news/3912.html

Blijkbaar cheat de AI dus inderdaad hard, aangezien er een tool is gemaakt waarmee je de AI cheat-scripting uit kan zetten.

Ik kan het met deze editie ook niet bijbenen op Professional, zelfs Normal is af en toe te gek voor woorden met het standaard ML team, en dat terwijl ik PES2011 gewoon prima op Top Player niveau kon spelen. Heb daarom (omdat ik een matig team heb dus) maar even de moeilijkheidsgraad op amateur gezet. Vind wel dat dat niveau meer overeenkomt met de normal mode in 2011, beetje slaapverwekkend maar 't is voor een goed doel.

Woensdag krijg ik m'n retail versie binnen <3

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
mattttt schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:10:
Harribo en de rest die last van een cheatende AI ondervinden:
http://www.moddingway.com/news/3912.html

Blijkbaar cheat de AI dus inderdaad hard, aangezien er een tool is gemaakt waarmee je de AI cheat-scripting uit kan zetten.

Ik kan het met deze editie ook niet bijbenen op Professional, zelfs Normal is af en toe te gek voor woorden met het standaard ML team, en dat terwijl ik PES2011 gewoon prima op Top Player niveau kon spelen. Heb daarom (omdat ik een matig team heb dus) maar even de moeilijkheidsgraad op amateur gezet. Vind wel dat dat niveau meer overeenkomt met de normal mode in 2011, beetje slaapverwekkend maar 't is voor een goed doel.

Woensdag krijg ik m'n retail versie binnen <3
Speel je dan met een slecht team tegen Real Madrid? Want ik win (in de demo) met Tottenham op Professional vaak van Inter en Bayern, terwijl die teams toch echt beduidend beter zijn.
De enige problemen die ik ondervind, kwam ik vorig jaar ook al tegen.

Het echte verschil is dat je gewoon meet skill moet hebben om te kunnen winnen. Bij PES11 kwam praktisch elke steekpass die je schuin de 16 instuurde aan, terwijl nu 90% wordt geblokkeerd door een verdediger. Je moet gewoon meer rondspelen en gebruik maken van verschillende typen spelers.

Misschien dat dat er voor zorgt dat zogenaamde "cheats" meer opvallen, omdat je bij PES11 toch wel won en je er daarom minder aan stoorde.

En zonder onaardig te willen zijn: als je alleen op amateur nog kan winnen, doe je toch echt iets verkeerd en ligt dat echt niet aan "cheats".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kraziey schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:27:
[...]

- Voor de keepers hoef ik geen bewijzen aan te dragen, die zijn er genoeg.
Maar bij de computertegenstander doet de keeper net zo suf 8)7. Je hebt het ook wel enigszins zelf in de hand, ook zonder dat je de keeper hebt geselecteerd is hij enigszins te besturen (met Y om uit te laten komen en richting+X om naar de bal te duiken)

Klik en dan doel ik op het minpunt in de conclusie dat spelers nog on-rail blijven lopen. Bij mij starten deze spelers net een halve seconde later, maar lopen wel in een lijn door, en kan ik ze dus niet bijsturen.[/]
Klopt, maar andersom is dat ook.
- Voor mijn punt dat mijn getackelde spelers altijd even tijd nodig hebben om te herstellen en die van de AI over het algemeen sneller reageren kan ik zelf niets vinden op het internet. Helaas kan ik met de demo2 op de PS3 geen herhalingen posten dus deze moet ik je schuldig blijven.
Mja, op een of andere manier heb ik daar dus totaal geen last van 8)7.

Verder, wat Framoes hierboven zegt. Ik speel momenteel op professional, en het is idd moeilijker dan in PES 2011 (wat ik op top player met gemak speelde), maar ik word er steeds beter in. Goed verdedigen en bij een aanval het spel open spelen. Het gebruik van de gehele breedte is erg belangrijk, en je kan zien dat de computer daar ook gretig gebruik van maakt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Je moet voor de gein eens een paar wedstrijden op wereldklasse spelen, dan lijkt het pas echt op voetbal. Je wordt gedwongen om op te bouwen en verdedigend keuzes te maken; je moet de bal veel eerder besluiten weg te rammen dan het voetballend op te lossen. Verder moet je op het middenveld snoeihard spelen: gelijk happen op elke bal en veel slidings maken op pingelende spelers. Aanvallend moet je tikken totdat er een gat opent, of je hebt nog de keuze om uit de tweede lijn te gaan snoeien als je er niet langskomt.

Ik denk dat ik het spel op wereldklasse laat staan: heb zelden zo erg het idee gehad tegen een menselijke tegenstander te spelen.

Edit: ik heb overigens niet het idee dat je vaker en harder de teil in gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Rowanov op 10-10-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Rowanov schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:43:
Je moet voor de gein eens een paar wedstrijden op wereldklasse spelen, dan lijkt het pas echt op voetbal. Je wordt gedwongen om op te bouwen en verdedigend keuzes te maken; je moet de bal veel eerder besluiten weg te rammen dan het voetballend op te lossen. Verder moet je op het middenveld snoeihard spelen: gelijk happen op elke bal en veel slidings maken op pingelende spelers. Aanvallend moet je tikken totdat er een gat opent, of je hebt nog de keuze om uit de tweede lijn te gaan snoeien als je er niet langskomt.

Ik denk dat ik het spel op wereldklasse laat staan: heb zelden zo erg het idee gehad tegen een menselijke tegenstander te spelen.

Edit: ik heb overigens niet het idee dat je vaker en harder de teil in gaat.
Vooral de eerste paar potjes ging ik echt hard op m'n bek. Je merkt wel dat je steeds meer leert en daardoor steeds beter wordt. M'n timing met instappen en slidings gaat er ook per potje op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Klopt. Het leuke aan 2012 vind ik wel dat je echt op zoek moet naar andere manieren. In voorgaande delen was het toch meer dezelfde paar trucjes toepassen, waardoor ik nooit echt goed geleerd heb de bal te controleren met 1 speler en echt de tijd te nemen om een aanval op te zetten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na wat meer gespeeld te hebben merk ik dat ik nu beter gebruik kan maken van de off the bal control bij hoekschoppen. Net een potje waar ik 2 van de 3 goals uit een hoekschop heb gemaakt, waarvan 1 kopdoelpunt uit een duel en een andere met een volley. Vooral inlopen met een kopsterke middenvelder / verdediger is echt handig, want die speler wordt namelijk niet of slecht gedekt. Ok, je hebt dan iets kwetsbaarder bij de counter, maar dat is een kwestie van je aanvalsbalk niet hoger dan het middelste niveau / balanced hebben.

Ook het passen gaat steeds beter nu kan je eens "normaal" handmatig passen en hoef je daarvoor niet meerdere knoppen of moeilijke knoppen combinaties voor in te drukken. In het begin ging dat echt slecht, nu kan ik bij vlagen goed rondtikken. Zelfs een keer gehad dat ik dacht naar een mede speler te passen maar dat bleek het de tegenstander te zijn die hem precies in zijn voeten kreeg, zo goed werkt het handmatig passen. :P

De AI van de mede spelers zijn ook een stuk beter, ze lopen veel beter vrij en ook verdedigen doen ze beter. Maar het verdedigen is ook wel moeilijker geworden. Realistischer kan ik ook wel zeggen. Op het juiste moment ingrijpen is echt essentieel nu zoals bij "echt voetbal".

Daarentegen vind ik het nieuwe stats systeem van A, B, C enz. wel erg jammer. Het zegt mij te weinig A is volgens mij boven de 90 B is tussen de 90 en 80 enz. Naar mijn mening is een verschil van 5 punten toch al behoorlijk, laat staan een verschil groter dan 5 punten. Had er dan nummertjes van gemaakt. Nu moet ik steeds elke keer heel veel klikken voordat ik weer eens een wedstrijd speel. (Deels hoe ik speel, maar ze maken het me ook steeds moeilijker) Die overall rating is prima, lekker makkelijk als je even snel wil bekijken, maar als je in wat meer detail wil bekijken is het naar mening een ramp. Verder mis ik ook in die letter ratings hoe aanvallend en verdedigend een speler is. Ook zijn wat stats meer door elkaar zijn gehusseld wat het minder overzichtelijk maakt. Bij de Techniek tabje staat de dribble acc. terwijl bij de Speed tabje de dribble speed staat, juist. Zelfde voor header en jump, shot acc. kicking power. Bovendien hebben ze ook nog eens de dribbel speed tussen de Explosive power en Top speed gezet... Niet echt overzichtelijk.

Ik heb hem als eerder laten zien, maar nogmaals voor Konami als die meeleest, bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8FxcUeOmlv0kVKyOBK69YJKD/medium.jpg
Het past dus wel makkelijk op een scherm en met 1 klik is alles te zien.

Als ik mocht kiezen zou het zijn: Overall Rating, Hexagon, "overzichtelijke" lijst met alle stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik snap niet waarom ze ieder jaar bij zowel fifa als pes de interface veranderen. De stijl of iets oke, maar dit jaar is het wel erg onhandig gedaan zoals hierboven beschreven. Het is allemaal niet echt logisch en je moet veel klikken voordat je ziet wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 11:15
Lukt het iemand om de DLC te installeren op de PS3? Bij allebei de opties (P2P en HTTP download) loopt de PS3 vast...lekker dan!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:56
Men moet cheats niet verwarren met onkunde. Ik verlies ook ballen door onkunde, dat is wat anders.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 11-10-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Zijn er al fysieke versies te koop in retailers? Konami houdt niet van digitale distributie geloof ik wat toch wel jammer is. Dus even mijn ogen open houden, pes is typisch zo'n game als je die pre-orderd dat je hem later in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Postius schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:12:
Zijn er al fysieke versies te koop in retailers? Konami houdt niet van digitale distributie geloof ik wat toch wel jammer is. Dus even mijn ogen open houden, pes is typisch zo'n game als je die pre-orderd dat je hem later in huis hebt.
http://www.castlegames.nl heeft hem morgen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 11:15
Voor de mensen die hem nu al hebben: blijkbaar kan je de DLC update nog niet vanuit NL downloaden of iets dergelijks. Als ik inlog met mijn Japanse account (en dus ook inlog op het Japanse PSN), kan ik ineens de DLC wel downloaden. Beetje vreemd.

Maar als je hem dan weer terugzet naar je NL account, heb je wel gewoon de DLC erin zitten!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• factor
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 13:24
Mediamarkt Heerlen verkoopt hem sinds gister voor 33,- euro, actie geld nog vandaag en morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
hahahaha, gepromoveerd met de master league(standaard poeperts) naar de Premier league(heb Wolfhampton gekozen). Komt de club directeur doodleuk aanzetten met: ja ik verwacht dat je je kwalificeert voor europees voetbal!.

LoLWut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Postius schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:12:
Mijn pre-order is morgen binnen, ruim op tijd dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
factor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:48:
Mediamarkt Heerlen verkoopt hem sinds gister voor 33,- euro, actie geld nog vandaag en morgen.
Morgen maar eens bij de MM Utrecht kijken. Krijg hem van een vriend die hem heeft gereviewed en zelf meer FIFA fan is, maar dat is vrijdag pas.

Is de PS3 versie ook voor €33,- te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 25-09 18:00
Kan iemand hier laten weten wanneer men een nl ps3 versie binnen heeft? (niet via vriendjes of iets dergelijks).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
factor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:48:
Mensen het spel nog zien liggen op een andere locatie voor deze prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:54
Digitaal via g2play.net voor PC voor €20,- Geen idee hoe dat werkt, maar de site is dacht ik betrouwbaar.

http://www.g2play.net/sto...S-2012-Retail-CD-Key.html

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Monda schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:57:
Kan iemand hier laten weten wanneer men een nl ps3 versie binnen heeft? (niet via vriendjes of iets dergelijks).
Ik heb gamereservering en all4games gemaild en die claimden dat alle reserveringen voor 11 oktober gemaakt op of een dag voor de 14e werden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

WTF
Ik ben dus ML aan het spelen. Zit nog in het eerste seizoen (met Inter in de D2 league), en ik heb over de transfers in januari heengeskipt. Ik dacht dat ik wel een melding zou krijgen als er iets interessants gebeurde (tijdens het skippen kun je namelijk nog gewoon op een knop drukken om te stoppen), maar er was niets. Nu blijkt dat er twee spelers zijn die kun contract wilde renewen, maar dat heb ik dus voorbij laten gaan omdat ik van niets wist en nu willen ze niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 15:56
Gisteren het spel opgehaald voor de PS3 bij de Nedgame in Utrecht. Lag daar al gewoon in de winkel.
Moet zeggen dat het voetbal in elk geval weer wat meer terug is. Verdedigen is een stuk lastiger geworden in elk geval, maar daar en tegen kun je zelf ook weer makkelijker een actie maken.
Toch wel weer blij met de nieuwe Pes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:55
Ik meen ook te hebben gelezen dat er voor PES een vergelijkbare optie als bij Fifa Clubs zou komen, of maximaal 8 personen? Kan iemand dit bevestigen?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Bij MM Utrecht ligt ie voor €44,95. Blijf het vreemd vinden dat prijzen en acties per filiaal verschillen. Zal wel franchise zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-09 09:18
Gisteren Pes 2012 gekocht bij MM arnhem voor 40 euro.
Ik kom er alleen niet uit hoe je Master League speelt met niet standaard spelers.
Ik kon me echt maanden vermaken om met Ajax spelers langzaam Europa te gaan veroveren, in eerdere edities.
Ik hoop toch niet dat dit niet meer mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb zopas sms gehad van game mania dat mijn pre-order binnen is. vanavond heb ik hem dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faroeqr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 22:47
HenkDeBatser schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:38:
Gisteren Pes 2012 gekocht bij MM arnhem voor 40 euro.
Ik kom er alleen niet uit hoe je Master League speelt met niet standaard spelers.
Ik kon me echt maanden vermaken om met Ajax spelers langzaam Europa te gaan veroveren, in eerdere edities.
Ik hoop toch niet dat dit niet meer mogelijk is...
Het is nog wel mogelijk om met de niet-standaard spelers de master league te beginnen. Alleen moet je hiervoor wel eerst deze optie vrijkopen in de pes shop. Deze kost 100 points, dus dat zijn ff snel 10 potjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je met master league ook die hele club regelen enzo? Want dat duurt allemaal zo lang, op zich wel grappig hoor maar goed. Zijn er nog mensen die zin hebben in 2tegen2 af en toe? Oh ja en over dat quit enzo, ik ben er ook schuldig aan, als ik onverdiend in de 80e minuut met 1-3 achter kom en m'n tegenstander honderd keer die simpele goal herhaalt en intussen 160 keer "goal" etc laat zien, ja dan smeer ik em gewoon sorry hoor

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:44:
Moet je met master league ook die hele club regelen enzo? Want dat duurt allemaal zo lang, op zich wel grappig hoor maar goed. Zijn er nog mensen die zin hebben in 2tegen2 af en toe? Oh ja en over dat quit enzo, ik ben er ook schuldig aan, als ik onverdiend in de 80e minuut met 1-3 achter kom en m'n tegenstander honderd keer die simpele goal herhaalt en intussen 160 keer "goal" etc laat zien, ja dan smeer ik em gewoon sorry hoor
Ik zou daar mee uitkijken met dat online quitten in MLO, er worden nu sancties uitgedeeld bij mensen die dat veelvuldig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
Kan er mij iemand zeggen of die keepers nu nog zulke domme goals binnen krijgen in het volledige spel met de update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:54:
[...]

Ik zou daar mee uitkijken met dat online quitten in MLO, er worden nu sancties uitgedeeld bij mensen die dat veelvuldig doen.
Las ik ook ja, maar ik speelde nooit MLO namelijk. Ieder geval kijk ik pak m'n verlies heus wel hoor maar soms kom je 3-0 achter ofzo en gaan ze maar door met die k herhalingen. Als het 1-3 wordt oke dan mag je effe juichen en blij zijn, maar sla dan dat juichen van die spelers over, herhaal die goal 1 keer, of laat alleen je spelers juichen en herhaal die goal niet. Maar goed, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Framoes schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:21:
Bij MM Utrecht ligt ie voor €44,95. Blijf het vreemd vinden dat prijzen en acties per filiaal verschillen. Zal wel franchise zijn ofzo.
Ook de Xbox 360 versie? Dan ga ik daar voor m'n pauze even langs. We spelen nu steeds de demo maar dat is irritant :)
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Las ik ook ja, maar ik speelde nooit MLO namelijk. Ieder geval kijk ik pak m'n verlies heus wel hoor maar soms kom je 3-0 achter ofzo en gaan ze maar door met die k herhalingen. Als het 1-3 wordt oke dan mag je effe juichen en blij zijn, maar sla dan dat juichen van die spelers over, herhaal die goal 1 keer, of laat alleen je spelers juichen en herhaal die goal niet. Maar goed, dat is mijn mening.
Wait, what? Je moet de herhalingen online gewoon uitzitten tot de tegenstander besluit dat het genoeg is? Tjezus wat lomp. Ik speel nooit online, maar ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan die herhalingen. Bij een mooie of verassende goal is het tot daaraan toe, maar het gejuich en dat laatste gedeelte dat je controle hebt over de camera en de tijd worden sowieso per definitie doorgeskipt. Kost alleen maar tijd.

Ik snap ook echt niet dat anno 2011 er nog altijd geen optie in zit om die dingen uit te zetten. Er wordt verdomme nou al jaren over geklaagd.

[ Voor 59% gewijzigd door .oisyn op 12-10-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Dat gebeurd al sinds die optie er is helaas. Meestal is het overigens wel te raden wie dat soort geintjes gaan flikken aan de afkomst te zien of de teamkeus (serieus, dat is me in PES2011 in ieder geval opgevallen, bepaalde afkomsten/teamkeuzes/spelerskeuzes staan inherent aan replays/goal spam).

Even door de zure appel heenbijten, na een tijdje is iedereen het zat en komt het (iets) minder voor.
.oisyn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:11:
Wait, what? Je moet de herhalingen online gewoon uitzitten tot de tegenstander besluit dat het genoeg is? Tjezus wat lomp. Ik speel nooit online, maar ik heb echt zo'n gruwelijke hekel aan die herhalingen. Bij een mooie of verassende goal is het tot daaraan toe, maar het gejuich en dat laatste gedeelte dat je controle hebt over de camera en de tijd worden sowieso per definitie doorgeskipt. Kost alleen maar tijd.

Ik snap ook echt niet dat anno 2011 er nog altijd geen optie in zit om die dingen uit te zetten. Er wordt verdomme nou al jaren over geklaagd.
Het controle over de camera gedeelte zit er gelukkig niet in.

Ik gebruik die tijd meestal om even wat drinken te halen of een aansteker te zoeken voor m'n peuk of m'n kat even te aaien, na een jaar MLO in PES2011 ben je er wel aan gewend en doet het je niks meer :')

edit:
Een tip wat betreft mensen die replays spammen, geef ze geen reactie. Ga dus niet met tegenreplies spammen tijdens de replays, de meesten krijgen hier een stramme kabouter van omdat het meestal kinderachtige etterbakken zijn en zien het als een uitnodiging om je nog meer over de zeik te krijgen bij eventuele volgende replays. Als ze zien dat jij niet reageert zijn ze minder snel geneigd de volgende replay in z'n volledigheid af te spelen. In ieder geval, zo heb ik dat geconstateerd.

[ Voor 44% gewijzigd door bakakaizoku op 12-10-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

mattttt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:19:
Het controle over de camera gedeelte zit er gelukkig niet in.
Ok, wel suf dan dat ze die herhaling de hele tijd herhalen (inception :+), als ze dat eruit gooien dan lijkt me dat probleem ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
.oisyn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

Ok, wel suf dan dat ze die herhaling de hele tijd herhalen (inception :+), als ze dat eruit gooien dan lijkt me dat probleem ook opgelost.
Snap sowieso niet waarom er geen optie inzit waarbij je de replay's uit kan schakelen, iedereen zit erover te klagen maar Konami doet er niets aan ? :?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
.oisyn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

Ook de Xbox 360 versie? Dan ga ik daar voor m'n pauze even langs. We spelen nu steeds de demo maar dat is irritant :)
Ja, ook Xbox 360 en die is volgens mij zelfde prijs. Lag volgens mij een aardige voorraad.

Zit hier ook nog met de demo. Ik kan niet wachten tot vrijdag, krijg 'm dan voor niks en om nou €45,- te lappen voor 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ach ja ik kan 'm toch declareren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Monda schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:57:
Ik heb em binnen! PS3, Groningen, Nedgame, €45.

/edit
Maar zit helaas nog op werk tot 17:00. En een huisgenoot heeft training tot 19:00. :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Booth op 12-10-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

Ik heb em binnen! PS3, Groningen, Nedgame, €45.

/edit
Maar zit helaas nog op werk tot 17:00. En een huisgenoot heeft training tot 19:00. :'(
Heb een ook binnen voor de ps3, goed werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over het volgende. Ik doe altijd quick match (wordt me volgens mij afgeraden?) Maar ik had soms genoeg punten, meer dan de nummer zoveel uit divisie 3 en dan nog stond er "bevindt zich nniet in divisie" hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Gisteren bij de Saturn in Tilburg gehaald voor 39,99!
Vanavond maar eens een masterleague starten!

whaaaaaaaaaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gekocht voor 20 euro op de PC

Iedereen die klaag over herhalingen niet skippen, seriously STFUa vriendelijker mag) maarin 2012 worden herhalingen door gespoeld, misschien eerst het spel spelen voordat je er iets over zegt.. Gister 5 games gedaan met master league online.

Mijn eerste game kom ik tegen een team met bayern als logo en de volgende spelers: Totti, Torres, Nani, v/d vaart en piatti eveneens gilardino in de spits. Lekker 2 - 2 gespeel dmet de standaard master league line up hahaha lekker voor je met al die spelers. Maar replays worden automatisch door gewsitched, geen pes/fifa toestanden meer.

Maar het is wel sneu dat niveau online, kom tegen allemaal ploegen met nani erin etc. Heb pas 1 wedstrijd verloren. De rest gelijk maar hun team was gemiddeld 10-20 punten(overal) beter. Hahaha zuigend als je met nani en totti niet kan scoren tegen streber en KotsLoad.

Overigens worden alle replays door gespoeld als 1 van de 2 spelers drukt. Ik kon ook mijn eigen geniale pruts goals niet laten staan tegen de supermannschaft, dat vond ik dan wel weer jammer. Want het was met toch een lelijke schijtgoal die 2-2 van mij hahahaha.

[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 12-10-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:14:
Gekocht voor 20 euro op de PC
Gister 5 games gedaan met master league online.
Hoest met de verbinding?

Hoe kunnen die gasten al zoveel topspelers in hun team hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-10-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:16:
[...]

Hoest met de verbinding?

Hoe kunnen die gasten al zoveel topspelers in hun team hebben?
Europese release ligt achter op de rest v.d. wereld (in ieder geval achter op die van de VS). Vind het eigenlijk belachelijk dat ze de release data voor verschillende continenten anders houden. Dit geeft onterecht veel voordeel aan spelers die het spel al wel online kunnen spelen tov. de spelers die moeten wachten tot de release in hun continent (zie de mensen die nu al superteams hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

mattttt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:22:
[...]

Europese release ligt achter op de rest v.d. wereld (in ieder geval achter op die van de VS). Vind het eigenlijk belachelijk dat ze de release data voor verschillende continenten anders houden. Dit geeft onterecht veel voordeel aan spelers die het spel al wel online kunnen spelen tov. de spelers die moeten wachten tot de release in hun continent (zie de mensen die nu al superteams hebben).
Niet zo huilie huilie, als je goed bent haal je ze wel in!! 8)
@post: kom deze week maar eens langs das beter dan met z'n tweeen achter de pc;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
delaitinho schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

Niet zo huilie huilie, als je goed bent haal je ze wel in!! 8)
@post: kom deze week maar eens langs das beter dan met z'n tweeen achter de pc;)
Het maakt mij geen zak uit, uiteindelijk kom je er wel, ik ben met 2011 ook pas 3 maanden nadat ik het spel had met MLO begonnen. Maar hoe je het ook wil wenden of keren, het is en blijft een feit dat noord en zuidamerika beiden voordeel hebben aan de eerdere releasedatum wbt. MLO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
mattttt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:36:
[...]

Het maakt mij geen zak uit, uiteindelijk kom je er wel, ik ben met 2011 ook pas 3 maanden nadat ik het spel had met MLO begonnen. Maar hoe je het ook wil wenden of keren, het is en blijft een feit dat noord en zuidamerika beiden voordeel hebben aan de eerdere releasedatum wbt. MLO.
Niet alleen Noord- en Zuid-Amerika hebben voordeel. Er zijn ook een aantal Europese landen die een vroege release hadden. Volgens mij is Nederland zelfs een van de laatsten, terwijl voetbal hier toch echt volkssport nummer 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:39:
[...]

Niet alleen Noord- en Zuid-Amerika hebben voordeel. Er zijn ook een aantal Europese landen die een vroege release hadden. Volgens mij is Nederland zelfs een van de laatsten, terwijl voetbal hier toch echt volkssport nummer 1 is.
Zonder dat je je hier druk om moet maken, is het natuurlijk ook belachelijk. Net als de release van 14-10, die winkel heeft em 3 dagen eerder voor 40,- de ander op 14-10 voor 50. Wat denk je hoeveel onlinewinkels de plank misslaan nu mensen die orders annuleren en em snel in de winkel kopen (zoals ik). Maar goed, lekker belangrijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De keepers zijn redelijk dramatisch ja, maar ik speel alleen ML of MLO dus dan speel je met kutspelers in het begin, dus natuurlijk ook keepers met dramatische stats. Wie weet speelt dat een grote rol.

Ik kreeg een paar dagen terug een tegenstander met MLO met Van Persie en weet ik veel wie allemaal. Ik sta op twee uitzonderingen nog met het basiselftal. Wordt hier niet aan matchmaking gedaan waarbij ook op de niveaus gelet wordt?

En ik heb heel veel spelers verkocht voor wat geld en hier een verdediger en een rechtsbuiten voor gekocht, maar ik las net ergens dat spelers een beperkt contract hebben. Straks kom ik dus in de knoei met mijn lage budget vermoed ik. Kun je opnieuw beginnen in de MLO? Het verwijderen van mijn team lukte mij niet namelijk.

Ik heb de Duitse versie (alleen Frans en Duitse taal aanwezig) dus voor een PES-nieuweling als ik is het lastig uitzoeken hoe dingen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Postius schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:14:
Iedereen die klaag over herhalingen niet skippen, seriously STFUa vriendelijker mag) maarin 2012 worden herhalingen door gespoeld, misschien eerst het spel spelen voordat je er iets over zegt..
Misschien moet JIJ eens leren lezen, dan kom je erachter dat we het hadden over hoe het voorheen was. Hoe het nu is is hier niet besproken. Maar toch bedankt voor de info.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 12-10-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:44:
[...]

Zonder dat je je hier druk om moet maken, is het natuurlijk ook belachelijk. Net als de release van 14-10, die winkel heeft em 3 dagen eerder voor 40,- de ander op 14-10 voor 50. Wat denk je hoeveel onlinewinkels de plank misslaan nu mensen die orders annuleren en em snel in de winkel kopen (zoals ik). Maar goed, lekker belangrijk..
Ik maak me niet heel druk over voorsprong, omdat ik sowieso pas later begin met MLO. Maar het is gewoon belachelijk dat een land als Amerika, waar voetbal sport nummer zoveel is, het spel 2 weken eerder krijgt dan Nederland. Zoveel hoef je ook weer niet te leveren aan dit kleine landje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Iemand al een idee of de MM Amsterdam Zuid Oost al de verkoop heeft gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je MLO doet en je speelt tegen andere gebruikers. Speel je dan tegen zomaar een tegenstander, of ook echt tegen een tegenstander uit die betreffende league waarin je speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, weet niet of hij al gesteld is maar hoe kan je met de mastercompetitie echte spelers gebruiken? bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:35:
Even een vraagje, weet niet of hij al gesteld is maar hoe kan je met de mastercompetitie echte spelers gebruiken? bedankt alvast!
Als het goed is heb je twee opties voordat je de ML opstart: originele opstelling clubteams of masterleague.
Maar ik denk dat jij bedoeld dat er geen officiele namen zijn?
Dan moet je eens een PES patch downloaden voor je spel. Ligt er beetje aan welke versie en op wat voor console je speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk ik bedoel inderdaad echte namen. Want je krijgt geen keuze op de ps3 als ik het goed gezien heb. dus misschien weet je daar nog een atnwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:35:
Antwoord:
Faroeqr schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:43:
[...]
Het is nog wel mogelijk om met de niet-standaard spelers de master league te beginnen. Alleen moet je hiervoor wel eerst deze optie vrijkopen in de pes shop. Deze kost 100 points, dus dat zijn ff snel 10 potjes..

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten deze wedstrijden in de mastecompetitie gespeeld worden of kunnen die 10 wedstrijden ook in de champions leaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:58:
Moeten deze wedstrijden in de mastecompetitie gespeeld worden of kunnen die 10 wedstrijden ook in de champions leaque
Maakt niet uit waar. Je krijgt sowieso 10 punten per wedstrijd die je speelt. Misschien proberen ze de speler zo te stimuleren om eerst een beetje oefenpotjes te spelen of gebruik te maken van het standaard ML team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zit nu in februair van het eerste seizoen, maar fuck zeg wat zijn die standaard spelers snel moe. Ik moet echt zorgen dat ik in de eerste helft score want anders kan het gewoon niet meer. Maar goed, 't zal er ook mee te maken hebben dat ik teveel spelers heb gereleased omdat ik in het begin een paar aankopen had gedaan die ik eigenlijk niet kon doen waardoor ik in de min uitkwam :/. Ik heb dus niet echt veel wissels meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooh jongens, zo maar naar de MM in Utrecht, daar was hij al te koop he voor 44,95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Heb hem bij de FRS in Leiden ook op de kop weten te tikken voor €38.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
BOOYAAAH en wie staat 60ste van de wereld in de MLO?
IKKKKKEE! Yeah ADO ftw lol. Heb gewonnen van iemand in D1 met nani/v/d vaart etc. Met mijn master league poeperts hahaha.

Ach leuk voor zolang het duurt zal welzakken maar toch, 60ste van de wereld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
In het menu extra content kan je toch de DLC downloaden ?

Jullie spreken hier van 1080p maar is dit mogelijk op de ps3 ? Er staat achteraan op doosje 720
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:
Je hebt gelijk ik bedoel inderdaad echte namen. Want je krijgt geen keuze op de ps3 als ik het goed gezien heb. dus misschien weet je daar nog een atnwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Nu 2 potjes gespeeld in MLO en vooralsnog ben ik er zeer over te spreken hoe MLO in deze versie is opgesteld.

Geen gezeik meer met monsterbedragen die je nauwelijks bij elkaar kan sprokkelen, en spelers die op contractbasis werken (10 matches voor x bedrag). Ziet er naar uit dat het zo aantrekkelijker wordt om MLO te spelen dan vorig jaar voor degenen die niet geweldig goed zijn (zoals ik ;)) En man man, wat is de mogelijkheid om replays te skippen heerlijk, je kan dus beiden replays skippen om zo te voorkomen dat de ander constant loopt te klieren met die dingen!

Tip voor de mensen met facebook, installeer de myPES app op facebook, krijg je 500k per wedstrijd meer!

M'n ingame username (PC): matttt, voeg me toe en wellicht spelen we eens samen!

[ Voor 20% gewijzigd door bakakaizoku op 12-10-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Ps3-leute...

Iemand al een option file gevonden voor de goede bles-code?
Voordat ik me hele game ga verneuken..

Wel kakkah, denk je ff na je werk te kunnen spelen is er nog niet eens een option file uit!
bah bah..
@postius: 60ste van de wereld op de pc.. tja, doen misschien 100 mensen PES op de pc;)
@matt: die app maar eens snel installeren dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat van MyPES is vast alleen voor PS3-ers....

Ik wacht nog ff op de PC versie. Is trouwens bij de VrijeOpnameZaak maar 37 euri zag ik.
Ik zal wel MLO met een flut-team beginnen maar op den duur speel ik gewoon weer mee in de top net als vorig jaar (hoop ik) :)
Hoop dat de quitters flink geweerd worden dit jaar.

Nogmaals: hoest verbinding MLO op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:14:

Ik wacht nog ff op de PC versie. Is trouwens bij de VrijeOpnameZaak maar 37 euri zag ik.
Ik zal wel MLO met een flut-team beginnen maar op den duur speel ik gewoon weer mee in de top net als vorig jaar (hoop ik) :)

myPES is voor iedereen, PS3/PC/Xbox, draai zelf de pc versie van PES.

De verbinding, tja, ik speelde net tegen een turk waarbij de verbinding weer redelijk goed haperde, maar de overige 5 matches waren praktisch zonder lag. Het ligt er gewoon weer aan wat voor verbinding de ander heeft en of hij niet zit te kutten/te torrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 20:14:

Ik speel ook op de PC en tot nu toe zijn al mijn games(ik schat ergens rond de 15-25) online precies hetzelfde geweest als offline qua performance. Het loopt echt vlekkeloos, ik heb nog geen enkele keer lag gehad of spelers zien warpen. Echt vergeleken met voorgaande pes games weet je niet wat je meemaakt. _/-\o_

Overigens is ie online by g2play.net 20 euro.

Overigens noob vraag: wordt je vanzelf in een divisie geplaatst in de MLO? Ik ben divisie loos :(

[ Voor 8% gewijzigd door Postius op 12-10-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:00:
[...]
Ik speel ook op de PC en tot nu toe zijn al mijn games(ik schat ergens rond de 15-25) online precies hetzelfde geweest als offline qua performance. Het loopt echt vlekkeloos, ik heb nog geen enkele keer lag gehad of spelers zien warpen. Echt vergeleken met voorgaande pes games weet je niet wat je meemaakt. _/-\o_
Dat klinkt in elk geval goed!
Overigens noob vraag: wordt je vanzelf in een divisie geplaatst in de MLO? Ik ben divisie loos :(
Denk dat je moet wachten op de bekende maandag/dinsdag? In PES2011 MLO werden dan de promoties/degradaties gedaan, misschien ook de indeling lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Heb hem vandaag ook weten te bemachtigen bij de Bart Smit. Gelijk MLO opgestart en 7 games zonder lag gespeeld! (PS3) Nu hoop ik dat dit niet te maken heeft met dat er weinig mensen online zijn en dat de verbindingen gewoon stabiel zijn.

Verder vind ik het anti-quit systeem op het eerste gezicht wel oke werken. Alleen kan ik nergens zien of iemand mij een Fair Play teken heeft gegeven? En de gezondheidspijltjes van mijn hele zijn al 7 wedstrijden hetzelfde. Iemand enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Kraziey schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:34:
Heb hem vandaag ook weten te bemachtigen bij de Bart Smit. Gelijk MLO opgestart en 7 games zonder lag gespeeld! (PS3) Nu hoop ik dat dit niet te maken heeft met dat er weinig mensen online zijn en dat de verbindingen gewoon stabiel zijn.

Verder vind ik het anti-quit systeem op het eerste gezicht wel oke werken. Alleen kan ik nergens zien of iemand mij een Fair Play teken heeft gegeven? En de gezondheidspijltjes van mijn hele zijn al 7 wedstrijden hetzelfde. Iemand enig idee hoe dit komt?
Worden per week bepaald. En blijven dan ook staan voor de rest van de week.(ik dacht dat het een week was).

Overigens, beerens. Porno. En meer spelers ga ik niet verklappen :9

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 12-10-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ook ik zit even met hoe die conditie werkt, ik zie dat wanneer je spelers koopt je ze met een bepaalde conditie koopt, hoe krijg je dit hoger? Door ze te laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Eindelijk wat uren gespeeld, en man dat is lekker spelen t.o.v. PES 2011! Verdedigen moeilijk, maar dat leer ik nog wel. Zoals gezegd zijn de keepers wel wat tè slecht, hopen dat ze dit verhelpen.

Alleen online.. Ik wilde het even testen door een Quick Match te doen. Vrij rap een team gekozen, zijn we bij de aftrap, knalt hij er ineens uit met de melding "This match cannot be played due to unforseen circumstances".. Nouja, misschien was de verbinding tussen ons niet goed. Dan maar de match lobby in, kijken of er wat Nederlanders zijn. Nadat het spel een aantal keren (ongeveer 20 seconden per keer) bevroor, wilde ik een room joinen. "Cannot join room.". Oké.. Dan maar weer terug (inclusief een paar keer bevriezen) naar Quick Match. Weer een team gekozen, eindelijk aftrap, ik pak de bal af en direct weer eruit geflikkerd met dezelfde melding. In totaal 2,5 seconden online kunnen spelen, wat slecht zeg. Hoop dat het kinderziektes zijn en dat ze snel verholpen worden..

Oh, en ik krijg nu een leuke melding:
Your Completion Rate is currently 0,0% after 2 matches played.
If after 10 matches, your Completion Rate drops below 70%, the following restrictions will be applied to you:
- You will be suspended from all Competition Matches
- You will be removed from all Rankings
- You are more likely to be paired with users who have a Low Match Completion Rate in Quick Match

If you become a Restricted User, your Courtesy Icon will change from :) to :( )
(de :) moet een ronde bal zijn, de :( moet een lekke bal zijn)

Lekker dan... |:(

[edit]
PS3 Versie

[ Voor 23% gewijzigd door Booth op 13-10-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 21:21
Ik ben bezig met offline ML op Professional en ik verlies gewoon met 4-0 / 5-0 :X
Kansen krijg ik wel maar die gaan net naast of op de lat, maar de AI is met elke counter levensgevaarlijk en ik kan dat gewoon echt niet verdedigen.

Speel al een aantal versies PES op Professional in plaats van Top Player maar nu terugschakelen naar Regular WEIGER ik echt :P

Als er iemand nog tips voor het verdedigen heeft, ze zijn meer dan welkom. De AI maakt gewoon even een kap beweging als ik erachter aan jaag en ze staan vrij voor de keeper. Ik kan zelfs met Man U met de echte spelers niet van een pauper team als FC Sarmtonburg ofzo winnen. Zo verschrikkelijk frustrerend.

Groet,

Een 31- jarige PES veteraan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Vlassie1980 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:51:
Ik ben bezig met offline ML op Professional en ik verlies gewoon met 4-0 / 5-0 :X
Kansen krijg ik wel maar die gaan net naast of op de lat, maar de AI is met elke counter levensgevaarlijk en ik kan dat gewoon echt niet verdedigen.

Speel al een aantal versies PES op Professional in plaats van Top Player maar nu terugschakelen naar Regular WEIGER ik echt :P

Als er iemand nog tips voor het verdedigen heeft, ze zijn meer dan welkom. De AI maakt gewoon even een kap beweging als ik erachter aan jaag en ze staan vrij voor de keeper. Ik kan zelfs met Man U met de echte spelers niet van een pauper team als FC Sarmtonburg ofzo winnen. Zo verschrikkelijk frustrerend.

Groet,

Een 31- jarige PES veteraan :P
Concentreer je wat meer op gaten in je positie spel dan op de bal. Verder ik ahd er ook veel problemen mee(of heb maar speel nu voornamelijk mlo). Het is een stuk lastiger geworden. Regular win je al vrij snel vrij gemakkelijk vond ik maar prof is een stuk lastiger.

anders je tactiek op lange bal zetten. Staat je verdediging diep. Snelle counter kan ook verdedigt je hele team vrij actief mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Postius op 13-10-2011 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Vlassie1980 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:51:
RT/R2 en de rechterstick zijn je vrienden. Gebruik de rechterstick om een verdediger te selecteren in het strafschopgebied. Probeer niet teveel naar de bal te jagen, daar heb je de teammate pressure knop voor (X / vierkantje). Met een speler in het midden in de buurt van het strafschopgebied, gebruik RT/R2 om naar de bal gericht te blijven. Loop altijd mee achteruit (richting je doel), ipv naar de bal toe - beter loop je in de weg tussen de bal en het doel dan dat je probeert de bal af te pakken waarna je voorbij gespeeld wordt. Probeer spelers af te dekken die als doel voor een voorzet dienen vanaf de wing. Gebruik slidings bij het verdedigen louter als noodmiddel, om nog even net een verdediger in de weg van een schot op goal te krijgen. Als je er een bal mee probeert af te pakken dan zul je zien dat het vaak mislukt (of je raakt de bal wel maar die vliegt vervolgens in de voeten van een andere aanvaller) en ben je een verdediger kwijt omdat ie op de grond ligt. Of nog erger, je krijgt een vrije trap tegen die er in gaat.

Wat mij ook enorm heeft geholpen zijn die defense training challenges. Vooral de laatste is erg pittig, maar het is mij gelukt om 5 minuten lang alle goals af te wenden (je speelt tegen een heel team met slechts 3 verdedigers en de keeper, en je kunt alleen maar 1 van de verdedigers besturen). Je leert op die manier echt aanvallers door het midden in te sluiten en voorzetten af te dekken.

Net trouwens even wat gespeeld met die pass assist instelling. Ik speel op professional, en ik ben net gepromoveerd met Inter, en speelde voor de 2e match van het seizoen tegen We United (die ook gepromoveerd was vanuit de D2). In de D2 had ik daar echt geen problemen mee, maar nu lukte het echt niet. Ik had vooral het idee dat passes continu naar de verkeerde man gingen. Dus ik heb die pass assist van 3 (default) naar 1 gezet, maar dat was helemaal een drama. De passes gingen nog steeds naar de verkeerde man, maar ook nog eens enorm scheef. Of ze liepen net de verkeerde kant op waardoor ze de bal compleet mistte. 't Zal wel een kwestie van oefenen zijn maar ik kreeg het gevoel maar niet te pakken. Na 5 potjes te verliezen (ik quitte steeds vlak voor het eind, ik kon het gewoon niet hebben van een van de makkelijkste ploegen uit de competitie te verliezen) heb ik de pass assist eens op maximaal gezet. En waarempel, mijn mannen speelden als superhelden. 4-0 in de eerste helft. Daarna waren ze wat moe, maar ik heb er nog wel wat kansen, waarvan 1 goal, uit weten te persen. Gewonnen met 5-0.

Die conditie is trouwens ook een heikel punt. Ik kan me niet heugen dat ik in voorgaande PES edities zo'n probleem had met oververmoeide spelers. Maar mijn huidige team houdt het amper vol om 1 helft te spelen. En dat terwijl ik ongeveer vanaf april alleen maar aan conditietraining doe, maar dat haalt dus geen reet uit.

Ondertussen doe ik voor de lol ook een wereldcup met Nederland waarin ik momenteel in de halve finale tegen Argentinië zit, maar dat is gewoon een onmogelijke opgave. De pijltjes van alle spelers wijzen (al dan niet schuin) naar beneden, en de blauwe balkjes eronder zitten zowat halfvol. Denk maar niet dat ze na een half uurtje spelen nog vrij willen lopen 8)7. Doe ik dan gewoon iets verkeerd? Gebruik ik de ren-knop te vaak oid? Of hebben jullie daar ook last van?

[ Voor 55% gewijzigd door .oisyn op 13-10-2011 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Postius schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 22:54:
[...]

Worden per week bepaald. En blijven dan ook staan voor de rest van de week.(ik dacht dat het een week was).

Overigens, beerens. Porno. En meer spelers ga ik niet verklappen :9
Ah, ach zo. Een interessante toevoeging moet ik zeggen. wist ik helemaal niet. Thnx man
En btw, Overtoom.... :> O+ Meer ga ik niet verklappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:45
toch mooi, had 'm gisteren al via gamereservering binnen gehad. best netjes aangezien morgen de release dag pas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 02:26:
[...]

RT/R2 en de rechterstick zijn je vrienden. Gebruik de rechterstick om een verdediger te selecteren in het strafschopgebied. Probeer niet teveel naar de bal te jagen, daar heb je de teammate pressure knop voor (X / vierkantje). Met een speler in het midden in de buurt van het strafschopgebied, gebruik RT/R2 om naar de bal gericht te blijven. Loop altijd mee achteruit (richting je doel), ipv naar de bal toe - beter loop je in de weg tussen de bal en het doel dan dat je probeert de bal af te pakken waarna je voorbij gespeeld wordt. Probeer spelers af te dekken die als doel voor een voorzet dienen vanaf de wing. Gebruik slidings bij het verdedigen louter als noodmiddel, om nog even net een verdediger in de weg van een schot op goal te krijgen. Als je er een bal mee probeert af te pakken dan zul je zien dat het vaak mislukt (of je raakt de bal wel maar die vliegt vervolgens in de voeten van een andere aanvaller) en ben je een verdediger kwijt omdat ie op de grond ligt. Of nog erger, je krijgt een vrije trap tegen die er in gaat.

Wat mij ook enorm heeft geholpen zijn die defense training challenges. Vooral de laatste is erg pittig, maar het is mij gelukt om 5 minuten lang alle goals af te wenden (je speelt tegen een heel team met slechts 3 verdedigers en de keeper, en je kunt alleen maar 1 van de verdedigers besturen). Je leert op die manier echt aanvallers door het midden in te sluiten en voorzetten af te dekken.

Net trouwens even wat gespeeld met die pass assist instelling. Ik speel op professional, en ik ben net gepromoveerd met Inter, en speelde voor de 2e match van het seizoen tegen We United (die ook gepromoveerd was vanuit de D2). In de D2 had ik daar echt geen problemen mee, maar nu lukte het echt niet. Ik had vooral het idee dat passes continu naar de verkeerde man gingen. Dus ik heb die pass assist van 3 (default) naar 1 gezet, maar dat was helemaal een drama. De passes gingen nog steeds naar de verkeerde man, maar ook nog eens enorm scheef. Of ze liepen net de verkeerde kant op waardoor ze de bal compleet mistte. 't Zal wel een kwestie van oefenen zijn maar ik kreeg het gevoel maar niet te pakken. Na 5 potjes te verliezen (ik quitte steeds vlak voor het eind, ik kon het gewoon niet hebben van een van de makkelijkste ploegen uit de competitie te verliezen) heb ik de pass assist eens op maximaal gezet. En waarempel, mijn mannen speelden als superhelden. 4-0 in de eerste helft. Daarna waren ze wat moe, maar ik heb er nog wel wat kansen, waarvan 1 goal, uit weten te persen. Gewonnen met 5-0.

Die conditie is trouwens ook een heikel punt. Ik kan me niet heugen dat ik in voorgaande PES edities zo'n probleem had met oververmoeide spelers. Maar mijn huidige team houdt het amper vol om 1 helft te spelen. En dat terwijl ik ongeveer vanaf april alleen maar aan conditietraining doe, maar dat haalt dus geen reet uit.

Ondertussen doe ik voor de lol ook een wereldcup met Nederland waarin ik momenteel in de halve finale tegen Argentinië zit, maar dat is gewoon een onmogelijke opgave. De pijltjes van alle spelers wijzen (al dan niet schuin) naar beneden, en de blauwe balkjes eronder zitten zowat halfvol. Denk maar niet dat ze na een half uurtje spelen nog vrij willen lopen 8)7. Doe ik dan gewoon iets verkeerd? Gebruik ik de ren-knop te vaak oid? Of hebben jullie daar ook last van?
Dat kon je met toernooien altijd uitzetten dat groeiende vermoeidheid, dat vind ik altijd zo irritant om daar rekening mee te moeten houden. Maar kan dat in de mlo ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:10

Vis

Speel m ook op de PC... en damn wat is die lekkere PES ervaring weer voelbaar na de eerste potjes :)

Heb fifa 12 ook eventjes geprobeerd, maar dat komt echt never nooit in de buurt bij de gameplay (en graphics!!!) van PES :)
(snap ook echt nog steeds niet die mensen die dat juist andersom vinden)

Moet wel zeggen dat de keepers idd rare en domme blunders maken, zodat je in een reebound m er toch in kan schieten omdat de keeper de bal niet ff simpel klem kon pakken (overdreven realistisch misschien)

Speel nu met Nederland een E.K. op Gemiddeld en dat is toch best pittig... het verdedigen is moeilijker gemaakt, en het lijkt dat je aan de bal soms niet echt snelheid kan maken...
Alle bekende spelers hebben ook weer zn eigen kwaliteiten... als Sneider de ruimte heeft net buiten de 16, heeft ie een verwoestend schot... Afellay en Elia hebben de snelheid en de acties in huis om buitenlangs te gaan... Van Persie valt wat tegen, maar is wel een spits die er altijd staat.. Kuyt is en blijft een slechte speler in PES vind ik.. zo traag (maarja dat is ie in het echt ook :p ) en dat ie hard werkt in het veld valt bij PES ook wel tegen haha, daarom haal ik hem ook altijd uit de basis.

De animaties zoals overtredingen zijn mooier gemaakt, ook als je langs een speler wilt dribbelen, en die verdediger steekt zn knie uit, de speler dan ook echt een mooie val maakt... (alleen fluit de scheids daar niet altijd voor).

Top PES weer in mijn ogen!

[ Voor 20% gewijzigd door Vis op 13-10-2011 09:36 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
.oisyn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 02:26:
[...]

Ik had pass assist helemaal uit staan. Het went vanzelf gewoon goed mikken en goed drukken. Alleen speelt iedereen online met pass assist maximaal vol. Het is net fifa, echt kansloos dat 100% AI pass gebeuren, alleen op een knopje drukken en de rest is goed, ze zouden het beter kunnen noemen: Wat voor prutser ben je? :+ . Ik vind het juist ook wel hilarisch om met je standaard ML poeperts zo te passen. Gaan ze ook wel is mis of schieten door naar een andere man. Het ziet er veel meer uit als voetbal

Maar serieus iedereen mag spelen hoe die wilt maar online is het irritant. Ik vind dat online iedereen met dezelfde besturing moet spelen ivm eerlijkheid en competitie etc etc. Of zet iedereen's passen op 100AI of gewoon zoals het hoort, geen CPU ondersteuning. Overigens pass je meer miss inderdaad met die ondersteuning uit maar je kan ook veel beter passen. Ik speel online op niveau 0 en heb geen problemen met goals maken oid. Alleen dat ik soms wat meer tegen mezelf speel dan tegen de tegenstander.

@kaos: Dan heet ik je welkom in de wondere wereld van 2011! Waarin we kleuren TV's hebben, internet nog eens heel groot gaat worden(let op mn woorden) en windows voor alle pr0's is. Daarnaast hebben we ondertussen in PC spelletjes meer dan 8 loop richtingen :9 .

Maar serieus...waarom spelen zonder analoge stick?.....is er meer onderbouwing voor naast ik heb het nooit gedaan? Want je kan echt geen race games spelen of footie games zonder een fatsoenlijk stick. Maar ieder zijn eigen ding. Maar ik raad je echt aan om gewoon met de normale stick te spelen. VroegAH was de drukpunttoets voor helden, tegenwoordig voornamelijk om obscure dingen in je inventory te selecteren. Die drukpunttoetsen op de PS3 controller zijn toch maar ruk tegenwoordig :9.

Overigens zit er nog 1 leuk nummer op die nieuwe soundtrack:
YouTube: Cold Cave - "Life Magazine" I like!

Maar kan iemand me vertellen W-TEH-F*****!!!!!!!! dat metal nummer is wat erin zit gecombineerd met van de ontzettende ga...euh emotionele anime muziek die je altijd bij anime series hoort. Het is metal, met de soundtrack van naruto ofzo. Echt ik heb niks tegen goeie metal, maar dit is gewoon het toppunt van crappheid.

[ Voor 25% gewijzigd door Postius op 13-10-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
@ Postius

Ik speel zelf zonder de analoge stick, hoe moet ik dan in vredesnaam goed passen? Heb immers maar 8 opties op de d-pad. En dan niet komen met "dan moet je maar analoog spelen" want die vlieger gaat niet op natuurlijk ;)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

wat wel weer vreselijk irritant is, althans heb ik meegemaakt online.
Je tegenstander kan eindeloos jagen zonder ook maar enige vermoeidheid te tonen.
Ik met mijn standaard team en hij met zijn sterrenteam.
Als ik dicht bij zijn doel kwam stotterde de verbinding gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@kaos: Waarom gaat die vlieger niet op? Ook mét pass assist kun je veel beter spelen met de analog stick.

@ratsja: Weet je wat ook irritant is? Mensen die hun regels steeds afbreken met een harde enter. Je tekst gaat heus niet buiten het scherm hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

PES ook binnen. De eerste 6 potjes op prof 0-0 8)7 speelt wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
.oisyn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:50:
@kaos: Waarom gaat die vlieger niet op? Ook mét pass assist kun je veel beter spelen met de analog stick.
Omdat ik al jaren met de d-pad speel en ik de analoge stick niet fijn vind met soccergames.
Sterker nog; een vriend van me is van analoog naar d-pad gegaan omdat hij dat "directer" vond.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

.oisyn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:50:

@ratsja: Weet je wat ook irritant is? Mensen die hun regels steeds afbreken met een harde enter. Je tekst gaat heus niet buiten het scherm hoor ;)
heb een klein scherm weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
BLEGH 2 disconnecters achter elkaar na 20+ potjes niks te hebben gehad. En het ergste is nog wel dat ik gewoon de disconnect krijg. WTF?!?!

Het is al erg genoeg dat mensen disconnecten als je voor staat(ze doen het niet als hun voor staan) maar ik wordt er nu ook nog voor gestraft! Dit is echt fuckin retarted. Iedere game ff alt tabben en ik win......

Oh en die disconnect los, kost je wel een contract wedstrijd voor je spelers...... |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 13-10-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

kaos- schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:00:
Omdat ik al jaren met de d-pad speel en ik de analoge stick niet fijn vind met soccergames.
Je begint je zin met "omdat", maar er volgt vervolgens geen antwoord op mijn vraag. Het is gewoon een kwestie van leren. Die vlieger gaat dus wel op, maar jij wil er niet aan. Niet erg natuurlijk, je moet het zelf weten, maar imho mis je gewoon wat :)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 13-10-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 13:55
Online kan je met 8 man, betekent dat je 4 tegen 4 kan doen?<4 spelers per team>ik heb dit nergens expliciet gelezen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen jullie met de mlo altijd 10 min per wedstrijd? Want dat duurt vaak zo lang. Tegen de cpu hou ik het aardig vol op prof, online verlies ik vaak omdat ik het veel te mooi wil doen. Daarom irriteerde ik me ook altijd zo aan die -Ik neem Barca en slalom met Messi en scoor, vervolgens laat ik 16keer de herhaling zien. Mooi dat die tijden voorbij zijn haha. En doet er hier iemand 2tegen2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik doe 2v2 op het werk (al is dat nu 2v1 nu de stagiair weg is ;().

Ze hebben de speler-switch bug nog steeds niet gefixed :(. Af en toe, als je de bal krijgt aangespeeld, dan switcht hij ineens van poppetje en dan bestuurt je medespeler ineens dat poppetje. Super irritant, zeker bij aanvalmomenten. Alsof ze een 2-player coop game nooit getest hebben bij Konami ofzo.

[ Voor 74% gewijzigd door .oisyn op 13-10-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
.oisyn schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:21:
[...]

Je begint je zin met "omdat", maar er volgt vervolgens geen antwoord op mijn vraag. Het is gewoon een kwestie van leren. Die vlieger gaat dus wel op, maar jij wil er niet aan. Niet erg natuurlijk, je moet het zelf weten, maar imho mis je gewoon wat :)
Weet ook wel dat ik genoeg mis, maar kan er gewoonweg niet aan wennen, vind het serieus vreselijk :/
Dus als ik dan "een van de apen" ben die online met pass-assist aan speel, dan weet je waarom ;)

Soundcloud

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.