Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 19:21
Postius schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Ik heb een selectie van 16/15 man :9.
Lol je bent ook lekker orgineel met je aankopen :+ , hahaha die mphela. Als ik daar tegenwoordig tegenspeel dan ben ik eerder blij. Serieus de hoeveelheid prutsers die die hebben gekocht lol. Meest populaire speler xD. Mijn Hoarau heeft in 33 wedstrijden 27 goals gemaakt. LoL.

Adam Johnson is trouwens echt een held.
Ik zou met alle liefde betere spelers willen kopen, maar draai niet eens break-even.
De verdienste worden nu langzaam aan wel iets beter, dus wellicht heeft de gemiddelde waarde van het team er iets mee te maken (hou steeds minder standaard spelers over)

Mphela is tegen een D5 trouwens prima bruikbaar, tegen betere spelers heb je er inderdaad niet veel aan.
Ik vind net als haribo dat het match koppel systeem niet werkt.
Speel vaker tegen D1 dan tegen alle andere divisies bij elkaar.
Alleen op te lossen door aan de D5 cup mee te doen

Was pes trouwens cross platform? Ik zie veel pc spelers en mij lijkt match making lastiger dan op de ps3

[ Voor 20% gewijzigd door Sinned123 op 16-10-2011 08:38 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-04 15:02

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Gisteren toch na Fifa weer Pes op de PC gekocht, en heb er tot nu toe geen spijt van.
Meteen begonnen met de MLO en het standaard "harken"team.
Als eerste aankoop Beerens, wat is die snel en wendbaar. Valt ook wel op naast zijn iets "mindere collega's.
Matchmaking werkt nog niet zo goed.Drie potjes online gespeeld en moest meteen tegen D1en D3 en heb wel verloren maar niet eens met zo'n groot verschil.Kon eerlijk gezegd nog aardig meekomen tegenover topteams met o.a Rooney.
Verder vind ik de lag veel minder dan vorig jaar, en de knoppen reageren beter. Snelheid en onvoorspelbaarheid vind ik prettiger dan in Fifa.
Ga vanavond maar eens een toernooi spelen tegen andere D5, kijken of ik een keer kan winnen.
Als jullie nog tips hebben voor een goede D5 aankoop hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Ik heb Beerens en Jason Roberts in mijn MLO team.
Maar....op den duur worden ze moe als je er niet een keer een ander neerzet?
Beerens kwam echt niet meer vooruit en liep niet meer.
Hier moet ik dus rekening mee houden? Welke stat is hiervoor verantwoordelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:06
Harribo schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:06:
Ik heb Beerens en Jason Roberts in mijn MLO team.
Maar....op den duur worden ze moe als je er niet een keer een ander neerzet?
Beerens kwam echt niet meer vooruit en liep niet meer.
Hier moet ik dus rekening mee houden? Welke stat is hiervoor verantwoordelijk?
Stamina & Tenacity

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

Sinds gister heb ik de nieuwe PES nu even zitten spelen. Opzich vind ik dit spel heerlijk spelen, alleen ik vind het zo ultiem jammer en ook onbegrijpelijk eigelijk dat zowel PES als FIFA niet door heeft dat ze op een relatief simpele manier de AI een stuk beter kunnen en vooral moeten maken.

Waar ik keer op keer weer tegen aanloop is dat als ik bv met Messi van links naar rechts kap, de tegenstander (AI) dat op precies hetzelfde moment ook doet. Het is rete irritant en ook erg onrealistisch. Het enigste wat ze hiervoor moeten doen is bij bepaalde situaties en afhangende van het soort speler, spelers die meer inzicht hebben dan anderen, een kleine vertraging in de reactiesnelheid in te stellen.

Op deze manier verlies je een bulk aan realisme plus dat als je daarmee werkt je er opeens een nieuwe stats balk bij kan zetten van spelers die betere inzicht hebben in het spel dan andere spelers zoals Xavi bijvoorbeeld een beter inzicht en reactievermogen heeft dan Enoh bijvoorbeeld.

Zelf weet ik weinig van programmeren af, dus ik weet ook niet of zoiets moeilijk te programmeren is, maar het lijkt alsof ze niet eens op het idee zijn gekomen dit in te voeren. Voor mij is dat echt teleurstellend omdat het toch iets is wat enorm voor de hand zou moeten liggen.

Op deze manier wordt offline spelen voor mij zo goed als onmogelijk wat enorm jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Stellejte knuppels hier. Matchmaking werkt 100% prima. Maar waarom kom ik dan tegen betere *huilie huilie* omdat je pas net bent begonnen en je eerst wedstrijden moet spelen voordat bepaald kan worden hoe goed je bent. Hoe meer wedstrijden hoe beter de matchmaking.

@hierboven: Dan doe je het verkeerd, je kan 130man uitkappen met messi. Dus het ligt niet aan het spel het ligt aan jou. EN anders speel online en niet tegen de AI. Waarom je sowiezo tegen de ai zou willen spelen?

@iets verder naar boven:L hahahaha je betaald dus 130 abbo;s en verzekeringen maar 2 euro per maand voor xboxlive doe je niet. hahahahaha, sterke onderbouwing :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395890

Ik heb nu 9 wedstrijden gespeeld en 1 in de beker. Ik heb ze gewoon allemaal verloren. Soms dan sta je in de 65ste minuut nog 0-0 en kan die zomaar goed voor jou vallen en dan laat Lothar hem gewoon doorgaan aan de kant waar hij zelf ook staat. Dan dekt hij de hoek niet goed af. Echt die man kan er helemaal niets van. Ik hou van realistisch spel en ik vind het ook terecht als ik van betere spelers verlies, maar als ik beter ben en ik verlies dan vind ik dat de computer wel wat meer clementie mag tonen en mij ook een geluksgoal mag geven zodat ik nog gelijk speel.
Inmiddels speel ik 4-2-1-3 en dat loopt al iets beter dan 4-2-2-2. Ik vind Maqualao van de nieuwe fake players wel een mooie speler net als Cinalton.
By the way hoe is het mogelijk dat jullie gelijk Beerens kunnen aantrekken? Ik heb geen flauw idee hoe het online is overigens. Zal die kaart die ik heb liggen wel een keer activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Postius schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:09:
[...]

Geen idee niet inde MLO in ieder geval. Maar zo snel is het echt niet, ik heb is gekeken maar -2 is echt ontzettend sloom. Ik vind dat verder van echt voetbal afzitten dan de standaard snelheid.

Mischien dat het als je een friendly match online speelt(of custom match hoe het ook mag heten) je wel de snelheid kan instellen maar dan heb je nog een hoop vriendjes nodig!

Zojuist mijn MLO team versterkt met Fellaini, kostte 9miljoen. Maar ik hou gewoon van fysieke kracht op het middenveld. Alle kopduels winnen :9 had ook berbatov kunnen kopen dus nog wel even getwijfeld want berbatov is wel echt fris.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat wel erg jammer vind eigenlijk. Ik vond -2 toch echt het meest op echt voetbal lijken. Niet dat ik 0 zo verkeerd vind maar wanneer je op -2 speelt is het meer een tactisch schaakspel. 0 begint zo erg op FIFA te lijken -een arcade spelletje. Maar in de MLO zit dus geen optie voor het naar beneden schroeven van de snelheid? Zit dit dan wel als je gewoon een quick match doet? Hier beleefde ik het meeste plezier aan in de vorige PES samen met de MLoffline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
@postius
Prima dat het matchmaking systeem goed werkt.
Maar ik kom relatief veel tegen D1ers te spelen, die zullen vaker spelen maar toch klopt het niet vind ik.
D2 t/m D5 zelden tot nooit.
En ook nog veel -, maar die zijn net als ik net begonnen.

Speelde net tegen een D1, was gewoon beter.
Totdat hij de bal bij villa krijgt en mijn complete verdediging uitkapt tot 2x toe en dan dus 2-1 verliezen.
Bovendien zijn ik bij hem dat hij 80% van zijn matches maar afmaakt, dus al had ik voor gestaan dan had hij toch gedisconnect?
Dacht dat daar inmiddels sancties voor waren?

Ook nog ML Open gespeeld krijg ik in mijn 1e match na een gelijkspel geen geld, dus 1mil door mijn neus geboord.
Gebeuren dit soort bugs vaker?
Bij PES2011 paar keer meegemaakt maar dat was precies tijdens downtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:07
Ik heb altijd offline gespeeld, maar ben bij deze editie voor het eerst begonnen met de Master League Online. Heeft iemand nog tips voor een beginner? En dan bedoel ik niet spelers, maar meer gewone speltips. Spelers wil ik zelf allemaal uitvinden, maar ik heb gewoon geen enkele ervaring met de Master League Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52
Kan je in PES2012 niet meer Master league (offline) doen met de echte spelers in je team? Dus als ik Ajax kies dat ik gewoon vertonghen etc. heb en niet een door konami-bedachte speler... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:49
Voor 100 GP kun je de default squad unlocken/kopen. Zit je zo aan, 10 matches spelen.

Extra inhoud > uitbreidingspakketten voor modi > Master Compititie 3

[ Voor 49% gewijzigd door Kw4kje op 16-10-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Thnx Kw4kje!

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 16-10-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Postius schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:39:
Stellejte knuppels hier. Matchmaking werkt 100% prima. Maar waarom kom ik dan tegen betere *huilie huilie* omdat je pas net bent begonnen en je eerst wedstrijden moet spelen voordat bepaald kan worden hoe goed je bent. Hoe meer wedstrijden hoe beter de matchmaking.
Ah ok, dat is het natuurlijk ook! Ik zit nog niet in een divisie....
Verlies nog veel tegen de hogere divisies maar ach het is ook wel een uitdaging....Ruskin, Macco, Ettori, het worden echte helden door de jaren heen.... :P
Uh Postius...jij doet wel net alsof je het wiel uitgevonden hebt en anderen dus heel dom zijn? ;) Is niet nodig... toch?
Thanks matt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 16-10-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Misschien is de vraag al gesteld, maar hoe zit dat met die competities in MLO? Ik snap er nog niet zoveel van... Worden die alleen op bepaalde tijdstippen gespeeld? Net overigens met 12-1 verloren van een D1 speler... Het enige doelpunt wat ik maakte was overigens wel mooier dan al die 12 van mijn tegenstander bij elkaar. Gescoord met Luuk de Jong, die mij als aankoop tot dusver echt super bevalt als 2e aanvaller! Hij kreeg de bal een schoot van afstand met een onwijze boogbal over de keeper heen in de kruising! Zelfs mijn veel en veel betere tegenstander was onder de indruk.

Edit: Nog een vraag: Als je in MLO met een ander team wil gaan spelen, kan dat dan? En zo ja, hoe?

[ Voor 8% gewijzigd door Moody2204 op 16-10-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-04 08:17
Anoniem: 395890 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:44:
Ik heb nu 9 wedstrijden gespeeld en 1 in de beker. Ik heb ze gewoon allemaal verloren. Soms dan sta je in de 65ste minuut nog 0-0 en kan die zomaar goed voor jou vallen en dan laat Lothar hem gewoon doorgaan aan de kant waar hij zelf ook staat. Dan dekt hij de hoek niet goed af. Echt die man kan er helemaal niets van. Ik hou van realistisch spel en ik vind het ook terecht als ik van betere spelers verlies, maar als ik beter ben en ik verlies dan vind ik dat de computer wel wat meer clementie mag tonen en mij ook een geluksgoal mag geven zodat ik nog gelijk speel.
Inmiddels speel ik 4-2-1-3 en dat loopt al iets beter dan 4-2-2-2. Ik vind Maqualao van de nieuwe fake players wel een mooie speler net als Cinalton.
By the way hoe is het mogelijk dat jullie gelijk Beerens kunnen aantrekken? Ik heb geen flauw idee hoe het online is overigens. Zal die kaart die ik heb liggen wel een keer activeren.
Lothar is echt een complete retard. Extreem langzaam, duikt pas als de bal al voorbij is. Ook bij slappe rollertjes, die ik in het echt nog zou hebben (en ik ben geen keeper).

Ik probeer dan ook een nieuwe keeper aan te trekken, maar heb helaas al een wedstrijd moeten spelen met die koekenbakker op doel (waarin Lothar weer eens totaal niet vrijuit ging bij een tegengoal). Uiteindelijk door een mooi afstandsschot toch nog 1-1 kunnen spelen en toen nog aangezet, maar hij ging er maar niet in.

Hopen dat ik snel een nieuwe keeper heb, want elk bij schot op doel erger ik me weer kapot aan die idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 20:07
Ik heb nu pas 1 potje gespeeld met mlo (gewonnen). Maar nu kan ik spelers kopen staat er. Ik heb nog net niet genoeg voor Beerens die ik graag zou willen aantrekken. Die zit nu rond de 2mil. Welk bedrag moet ik ongeveer hebben voor ik zon aankoop doe? En hoe kan ik spelers verkopen (welke hebben jullie als eerste de deur uit gedaan?).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:17:
Die zit nu rond de 2mil. Welk bedrag moet ik ongeveer hebben voor ik zon aankoop doe? En hoe kan ik spelers verkopen (welke hebben jullie als eerste de deur uit gedaan?).
Spelers verkopen -> selecteer in de spelerslijst 'geef vrij'
Let erop dat je spelers ook een contract geeft en onderhoud.: voor 10,20 of 50 wedstrijden (wat je wilt) moet je een bedrag uittrekken. Dus zorg dat je altijd wat geld achter de hand houdt om die contracten te kunnen verlengen. Ik gooi altijd de slechtste spelers als eerst de deur uit.

zie ook mijn eerdere post : http://gathering.tweakers...message/36936525#36936525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51

Christiano007

Ich bin der champion

Zit er nog verschil in de Xbox en de PC versie? Heb het gevoel dat schoten niet meer als een streep gaan maar "zweven" bij de PC versie.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Ik heb good old (40!) Jari Litmanen gekocht voor ruim een 1 miljoen euro. Snel is ie niet (nooit echt geweest ook), maar de man heeft veel speelkaarten én zijn passing/teams stats zijn master!

Voor echte Ajax fans een must om in je team te hebben; en zelfs nu zie ik 'm liever dan Siem de Jong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vind het geen reet aan momenteel dat MLO, heb nu een 12 potjes achter elkaar verloren, op een enkeling na, allemaal D1-ers...zal ik blij zijn als ik volgende week ben ingedeeld, dit is echt niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Maar volgens postius klopt het matchmaking systeem wel :P
Zonder ingedeeld te zijn alleen maar tegen D1ers moeten slaat natuurlijk nergens op.
Ik heb het zelfde probleem.
Sta je ineens tegen een team van 400mil en ik ben gewoonweg niet goed genoeg om dan nog punten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Christiano007 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:25:
Zit er nog verschil in de Xbox en de PC versie? Heb het gevoel dat schoten niet meer als een streep gaan maar "zweven" bij de PC versie.
Heb ze beide gespeeld en ik vind er wel verschil inzitten.
1. volgens mij is de pc versie moeilijker.
2. tevens heb ik het gevoel dat de je met de pc versie meer gecontroleerd kan spelen.
3. het rondspelen heb ik ook anders ervaren.

Op de xbox speelde ik met een Xbox controller, de pc met een logitech dual action

De pc versie vind ik tot nu toe meer mijn behoefte prikkelen.
Heb de pc versie ook niet meer gespeeld sinds ik hem voor de xbox heb.

maar dit is wat ik ervaren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425326

Harribo schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:54:
Vind het geen reet aan momenteel dat MLO, heb nu een 12 potjes achter elkaar verloren, op een enkeling na, allemaal D1-ers...zal ik blij zijn als ik volgende week ben ingedeeld, dit is echt niets aan.
Hahaha prachtig, ik herken je frustratie! En dan toch maar doorgaan, des te lekkerder is het als je straks weer eens vlak voor tijd 1-2 maakt ;-)

Hoe werkt dat, dat je wordt ingedeeld? Ik baal een beetje want heb het verkeerd aangepakt en ben opnieuw begonnen. Maar 16 spelers ofzo, meer dan de helft moe, blauwe pijltjes enz. Klote dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 425326 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:59:
[...]

Hahaha prachtig, ik herken je frustratie! En dan toch maar doorgaan, des te lekkerder is het als je straks weer eens vlak voor tijd 1-2 maakt ;-)

Hoe werkt dat, dat je wordt ingedeeld? Ik baal een beetje want heb het verkeerd aangepakt en ben opnieuw begonnen. Maar 16 spelers ofzo, meer dan de helft moe, blauwe pijltjes enz. Klote dus. :(
Elke dinsdag wordt er gekeken naar je rating (die 500 punten waarmee je begint en welke oploopt/afloopt naarmate je meer wint/verliest). Heb je een bepaalde rating gehaald, dan promoveer of degradeer je (die minimale/maximale rating fluctueert op basis van het aantal MLO spelers in divisies).

Verandering van PES2012 tov PES2011 is dat je nu wel in een keer van niks/D5 naar D1 kan promoveren, dit op basis van het aantal punten wat je die week hebt gehaald.

Promoveer of degradeer je, dan worden je punten weer gereset naar 500. Blijf je in je huidige divisie, dan blijven je punten behouden (althans, dat was in 2011, weet niet of dat ook in 2012 gebeurd)

Wat betreft opnieuw beginnen, je hebt nu al weer een fout gemaakt. Het is niet aan te raden je spelers te verkopen als je start/opnieuw begint, behalve dan de spelers met paarse pijltjes (en wellicht de blauwe). Speel al je basisspelers gewoon uit, je krijgt hoe dan ook geld per wedstrijd, en kan zo langzaam een saldo opbouwen. Is een speler z'n contract verlopen, release hem dan en koop een nieuwe tot je een beetje nieuwe basis hebt van middelmatige spelers, en ga dan rustig een saldo opbouwen om zo spelers om te ruilen/bij te kopen.

Let trouwens op dat je bij het aankopen van nieuwe spelers op hun form let. Deze blijven ze net zo lang houden tot hun contract er op zit/je een contract renewal doet. Je kan de form zien door bij de lijst van beschikbare spelers een paar keer op L2/R2 te drukken. Zo had ik in het begin ook een paar keer de fout gemaakt door spelers te kopen en er bij het opstellen achter te komen dat ze paars waren. Dit scheelt ook ontzettend veel geld als je hier op let.

[ Voor 31% gewijzigd door bakakaizoku op 17-10-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik heb er ook last van. Ben net begonnen met MLO en gisteren ook telkens tegen een D1 speler. Met als dieptepunt een 12-1 nederlaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadMoody schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:30:
Ik heb er ook last van. Ben net begonnen met MLO en gisteren ook telkens tegen een D1 speler. Met als dieptepunt een 12-1 nederlaag...
12-1 haha wel goed dat je door bent blijven gaan. Maar dan heeft diegene toch ook geen plezier, een beetje klooien met 1 speler.

Moet je ook trainen met mlo?

Ik speel weleens een quick match en dan staat er "je bevindt je nu in geen divisie" terwijl ik toch genoeg punten heb, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 15-04 18:31
Heb weer een heerlijke aankoop gedaan: Bednar, een lange, kopsterke CF welke een rood pijltje had bij aankoop. Met (de iets minder wordende) Beerens vanaf de zijkant een voorzet is gegarandeerd een kop poging op doel. Sterk aan de bal en nog aardig soepel in het dribbelen ook. Helaas niet supersnel.

Ook Kafes (CMF) weer even gehaald (wel wat duurder) maar wederom ook in PES12 weer een heerlijke speler + hij heeft nu een rood pijltje.

Beerens begint wel minder te worden nu, pijltje staat inmiddels op groen.
Heeft iemand nog een tip voor een goede RB, van Giersen en Mourbarki moet ik elke keer huilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kraziey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:35:
Heb weer een heerlijke aankoop gedaan: Bednar, een lange, kopsterke CF welke een rood pijltje had bij aankoop. Met (de iets minder wordende) Beerens vanaf de zijkant een voorzet is gegarandeerd een kop poging op doel. Sterk aan de bal en nog aardig soepel in het dribbelen ook. Helaas niet supersnel.

Ook Kafes (CMF) weer even gehaald (wel wat duurder) maar wederom ook in PES12 weer een heerlijke speler + hij heeft nu een rood pijltje.

Beerens begint wel minder te worden nu, pijltje staat inmiddels op groen.
Heeft iemand nog een tip voor een goede RB, van Giersen en Mourbarki moet ik elke keer huilen...
Waarom kopen jullie niet spelers die nu al in de eredivisie lopen zoals Castillion enzo? Wat moet je moet die andere? Is minder leuk toch of zie ik het verkeerd? en hoe werkt het nou met die divisies met quick mathc?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 425326 op 17-10-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:11
Je kunt gewoon instellen dat je alleen tegen mensen van je eigen niveau speelt in MLO he!
Scheelt toch een hoop! Maar dan nog heeft iedereen een beter team dan ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:01
Hebben jullie op de PS3 online ook het probleem dat je elk, maar dan ook elk potje dat irritante knipperende icoontje te zien krijgt dat de verbinding slecht is? Het is dan opzich nog wel goed te spelen maar soms ff een korte vertraging erin.

Speel momenteel trouwens alleen ranked 1vs1 met meestal Tottenham, leuk elftal om de Barca en de Real n00bs een katertje mee te bezorgen :) MLO heb ik even naar gekeken maar het is gewoon drama aan het begin omdat je tegenstanders vaak al goeie spelers hebben en je helemaal wordt zoekgespeeld, daar heb ik nog ff geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

Harribo schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:54:
Nou heb ik daar met Postius ook al eens mijn frustratie bij besproken maar ik denk dat dat een pc-dingetje is ofzo. Speel zelf MLO op ps3 en heb nu zo'n 30 potjes gespeeld. Gisteren met wat geluk een paar keer iemand van D5 tegengekomen en gelukkig eens 3 potten achter elkaar gewonnen. Maar heb idd ook wel eens tegen een D1-er gestaan die niet eens goed was maar toch soms met de villa's en messi's van deze wereld me straal voorbij jaagde..

TIP VAN DE DAG; hou de bekers in de gaten!!!! Wedstrijden zijn korter (5min), dus sneller geld en als je wint heb je ook nog eens een prijsje.. en het belangrijkste: als je kutteam hebt speel je ook tegen kutteams en hoef je dus niet door randomisatie tegen d1-ers.. 8) 8) Je moet trouwens wel snel zijn want anders zit de beker vol...

EDIT: ik heb trouwens door die MLO al wel zo'n beetje alles unlocked wat je kon unlocken.. per wedstrijd 100GP is echt veel..

[ Voor 5% gewijzigd door delaitinho op 17-10-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Anoniem: 425326 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:39:
[...]

Waarom kopen jullie niet spelers die nu al in de eredivisie lopen zoals Castillion enzo? Wat moet je moet die andere? Is minder leuk toch of zie ik het verkeerd? en hoe werkt het nou met die divisies met quick mathc?
Omdat ik het leuker vind om onbekende spelers te zoeken ipv bekende. Heb ook wel eredivisie spelers (Beerens en Overtoom), maar het geeft mij zelf een voldaan gevoel als ik een goede speler, voor een koopje kan krijgen en waarvan nog weinig mensen hebben gehoord :)

Overtoom btw, is al drie keer op een rij pijltje grijs :(. Schiet niet echt op zo, terwijl die op blauw pijltje al aardig was. Denk dat ik maar wacht om hem op te stellen totdat ie weer groen of hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik combineer het tot dusver: De onbekende spelers die goed zijn laat ik spelen en op posities waarvan ik denk: daar zou wel een betere moeten komen, daar koop ik dan vaak wel een bekende speler voor terug. Ik heb nu overigens Luuk de Jong van FC Twente gekocht, en die bevalt mij uitstekend. Nu wil ik nog een betere keeper, want die Lothar heb ik al te vaak vervloekt en zoals Kraziey even terug al schrijft: een goeie RB kan ook geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kraziey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:45:
[...]

Omdat ik het leuker vind om onbekende spelers te zoeken ipv bekende. Heb ook wel eredivisie spelers (Beerens en Overtoom), maar het geeft mij zelf een voldaan gevoel als ik een goede speler, voor een koopje kan krijgen en waarvan nog weinig mensen hebben gehoord :)

Overtoom btw, is al drie keer op een rij pijltje grijs :(. Schiet niet echt op zo, terwijl die op blauw pijltje al aardig was. Denk dat ik maar wacht om hem op te stellen totdat ie weer groen of hoger is.
Is ook zo, kan ik me voorstellen maar ik vind het juist lachen om met Bonevacia enz te spelen. Ieder geval, Beerens is mij juist tegengevallen maar ik zal er wel niet genoeg van begrijpen. Maar nog even: moet je de spelers nou laten trainen of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Anoniem: 425326 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:33:
[...]

Is ook zo, kan ik me voorstellen maar ik vind het juist lachen om met Bonevacia enz te spelen. Ieder geval, Beerens is mij juist tegengevallen maar ik zal er wel niet genoeg van begrijpen. Maar nog even: moet je de spelers nou laten trainen of hoeft dat niet?
Type team en dan je focus op iets leggen (snelheid/ tactiek/samenspel etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Anoniem: 425326 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:33:
[...]

Met MLO zit die optie er niet in, tis gewoon wedstrijden spelen en meer niet. Spelers worden in MLO ook niet beter qua rating (behalve als je ze van positie wisselt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Kraziey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

Met MLO zit die optie er niet in, tis gewoon wedstrijden spelen en meer niet. Spelers worden in MLO ook niet beter qua rating (behalve als je ze van positie wisselt).
Dat is niet helemaal 100% waar aangezien je wel de focus op een bepaald aspect kan leggen waardoor je spelers wss een boost krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
delaitinho schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:41:
[...]

Dat is niet helemaal 100% waar aangezien je wel de focus op een bepaald aspect kan leggen waardoor je spelers wss een boost krijgen??
Dat klopt maar dat is geen training. Je kan inderdaad instellen dat je op "snelheid" wil spelen of op "balbezit", maar dat is niet hetzelfde als spelers trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kraziey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

Dat klopt maar dat is geen training. Je kan inderdaad instellen dat je op "snelheid" wil spelen of op "balbezit", maar dat is niet hetzelfde als spelers trainen.
Ik zet em op samenspel maar of dat iets uitpakt betwijfel ik. Maar goed, heb gister gefrustreerd opnieuw instellen gedaan dus ben benieuwd, denk dus dat ik vanavond weer opnieuw moet beginnen. En anders maar gewoon online normale potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Anoniem: 425326 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:50:
[...]En anders maar gewoon online normale potjes
Dat is ook niet meer zo leuk omdat iedereen, maar dan ook IEDEREEN Barcelona kiest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SemperFidelis schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:54:
[...]

Dat is ook niet meer zo leuk omdat iedereen, maar dan ook IEDEREEN Barcelona kiest...
Haha jaaa daar erger ik me ook altijd aan. Heb je ps3? Laten we dan een gemeenschap aanmaken en Barça en Real blokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Anoniem: 425326 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:50:
[...]

Ik zet em op samenspel maar of dat iets uitpakt betwijfel ik. Maar goed, heb gister gefrustreerd opnieuw instellen gedaan dus ben benieuwd, denk dus dat ik vanavond weer opnieuw moet beginnen. En anders maar gewoon online normale potjes
Bedenk wel dat als je een teamstyle kiest die anders is dan standaard, je overall rating van je spelers ook veranderen. Ik had namelijk een LB gekocht welke 73 overall stat had. Toen ik de teamstyle samenspel had gekozen, werd zijn overall stat in een keer lager tot aan 66.
Zelf heb ik hem gewoon op standaard staan, vind het allemaal wel best.

Iemand nog een leuke RB opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

Anoniem: 425326 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

Haha jaaa daar erger ik me ook altijd aan. Heb je ps3? Laten we dan een gemeenschap aanmaken en Barça en Real blokken
Ik doe mee! PSN: delaitinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Weet iemand goeie spelers die ik kan kopen in het begin van ML? Ik heb nu twee pogingen ondernomen en het was elke keer zwaar klote op moeilijkheidsgraad professional. Dit terwijl ik met een redelijke ploeg wel kan winnen van een van de topploegen.

De zwakke plek op doel heb ik snel vervangen, maar welke verdedigers zijn betaalbaar en best goed (naast Palmieri natuurlijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Framoes schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:54:

De zwakke plek op doel heb ik snel vervangen, maar welke verdedigers zijn betaalbaar en best goed (naast Palmieri natuurlijk)?
Kim Yong Jeol of hoe je het ook schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Zijn er meer mensen die momenteel niet online in kunnen loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
MadMoody schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:14:
Zijn er meer mensen die momenteel niet online in kunnen loggen?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik las inmiddels hier: http://www.maintemgr.kona...=s&pid=pc&did=nl&mid=9623 dat er onderhoud wordt gepleegd... 8)7

Lekker tijdstip, dat is zo'n beetje de hele avond! Maar ja, het zal wel nodig zijn...

[ Voor 21% gewijzigd door Moody2204 op 17-10-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:30:
[...]

Elke dinsdag wordt er gekeken naar je rating (die 500 punten waarmee je begint en welke oploopt/afloopt naarmate je meer wint/verliest). Heb je een bepaalde rating gehaald, dan promoveer of degradeer je (die minimale/maximale rating fluctueert op basis van het aantal MLO spelers in divisies).

Verandering van PES2012 tov PES2011 is dat je nu wel in een keer van niks/D5 naar D1 kan promoveren, dit op basis van het aantal punten wat je die week hebt gehaald.

Promoveer of degradeer je, dan worden je punten weer gereset naar 500. Blijf je in je huidige divisie, dan blijven je punten behouden (althans, dat was in 2011, weet niet of dat ook in 2012 gebeurd)

Wat betreft opnieuw beginnen, je hebt nu al weer een fout gemaakt. Het is niet aan te raden je spelers te verkopen als je start/opnieuw begint, behalve dan de spelers met paarse pijltjes (en wellicht de blauwe). Speel al je basisspelers gewoon uit, je krijgt hoe dan ook geld per wedstrijd, en kan zo langzaam een saldo opbouwen. Is een speler z'n contract verlopen, release hem dan en koop een nieuwe tot je een beetje nieuwe basis hebt van middelmatige spelers, en ga dan rustig een saldo opbouwen om zo spelers om te ruilen/bij te kopen.

Let trouwens op dat je bij het aankopen van nieuwe spelers op hun form let. Deze blijven ze net zo lang houden tot hun contract er op zit/je een contract renewal doet. Je kan de form zien door bij de lijst van beschikbare spelers een paar keer op L2/R2 te drukken. Zo had ik in het begin ook een paar keer de fout gemaakt door spelers te kopen en er bij het opstellen achter te komen dat ze paars waren. Dit scheelt ook ontzettend veel geld als je hier op let.
Hee ik zie je reactie nu pas joh, top ik zal eraan denken dank je wel voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Beste tip van de dag.
Registreer op facebook mypes en link je account in pes2012.
Je krijgt dan extra knaken.
Kreeg net in een verlies partij tegen een D2 300k extra.
Geen idee wat je krijgt als je wint of gelijk speelt.
Geen idee of de bedragen van pontius hier rekening mee hield.

Ok net gewonnen, bonus blijft 300k

Blijf het trouwens een belachelijk voordeel vinden, maar verklaart wel waarom ik niet eens break-even kon draaien.
Kreeg nu bij winst met die mypes bonus 1,68mil

[ Voor 27% gewijzigd door Sinned123 op 17-10-2011 23:10 . Reden: bonus mypes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Wat Sinned123 schrijft klopt inderdaad. Ik heb dat ook gedaan en je krijgt er gewoon extra knaken voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424574

Godsamme wat hebben ze gedaan met PES? Dit is niet te doen, ik heb PES2011 helemaal grijs gespeeld en ik was niet slecht online. Speelde vaak online competities en ben zelfs paar keer tot de knock-out fase doorgedrongen (meestal met Benfica, Sevilla of Man.United).

Maar ik kan geen potten breken, laat staan een klein deukje in een pakkie boter slaan in PES2012. Verdedigen is niet te doen, de tegenstander slalomt gewoon om alles inclusief keeper heen en scoort, Ik kom amper op hun helft en als ik er kom dan scoor ik niet. Vind het echt jammer en sta op het punt om spel in te ruilen. Wordt er ook helemaal leip van dat 9/10 tegenstanders online met Barca speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Is er al een Pes gemeenschap voor tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Anoniem: 424574 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:26:
Godsamme wat hebben ze gedaan met PES? Dit is niet te doen, ik heb PES2011 helemaal grijs gespeeld en ik was niet slecht online. Speelde vaak online competities en ben zelfs paar keer tot de knock-out fase doorgedrongen (meestal met Benfica, Sevilla of Man.United).

Maar ik kan geen potten breken, laat staan een klein deukje in een pakkie boter slaan in PES2012. Verdedigen is niet te doen, de tegenstander slalomt gewoon om alles inclusief keeper heen en scoort, Ik kom amper op hun helft en als ik er kom dan scoor ik niet. Vind het echt jammer en sta op het punt om spel in te ruilen. Wordt er ook helemaal leip van dat 9/10 tegenstanders online met Barca speelt.
Tja, PES12 heeft nu eenmaal een steile leercurve, vooral wat verdedigen betreft. Lijkt mij een beetje makkelijk om een game te gaan ruilen als je het niet kan spelen. Maar dat moet ieder voor zichzelf bepalen.

Heb btw een goede (dure) RB gevonden. Bekir İrtegün, rond de 4.5M. Pijltje wederom rood en hij is een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 20:07
Ik heb dat myPES aangemaakt en 1 mlo potje gespeeld, maar zie deze hier niet terug. Of registreert ie alleen losse online potjes ofzo?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Monda schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:07:
Ik heb dat myPES aangemaakt en 1 mlo potje gespeeld, maar zie deze hier niet terug. Of registreert ie alleen losse online potjes ofzo?
Nee, hij registreert alle online potjes, heb je myPES wel gelinked met je PES? Dit kun je ergens bij je ingame profiel settings doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 21:39
Serieus Konami, niet eens een simpele invite om online tegen elkaar te spelen?! Vriend van mij had ook problemen met poorten e.d. op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Laatst online: 16-04 15:02

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

MadMoody schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 07:37:
Wat Sinned123 schrijft klopt inderdaad. Ik heb dat ook gedaan en je krijgt er gewoon extra knaken voor!
Dan ook maar eens een myPes Facebook aanmaken.
Heb eigenlijk wat tegen Facebook maar als het geld oplevert ben ik toch een Hollander 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Anoniem: 376767 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:57:
Is er al een Pes gemeenschap voor tweakers?
Ja lijkt me ook leuk. Al zijn er natuurlijk wel spelers die op de pc spelen (zoals ik) en veel die op de PS3 of xbox spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een idee hoe ik in het eerste seizoen meer kan winnen?
Ik speel met jeugdkeeper Ahmet (vanaf nu), El Moubarki, Palmieri, Jaric, Ruskin, Stein, Dodo, Maqualao, Shimizu, Ordaz en Cinalton. 6 verdedigende spelers dus. Maar ik krijg nog steeds goals om mijn oren. Wat is winnend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Welke patch voor de PS3 hebben jullie succesvol geinstalleerd om de correcte licenties te krijgen?
En heeft dit effect op PES online want wat gebeurt er als de tegenpartij dit niet heeft geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 395890 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:43:
Ik speel met jeugdkeeper Ahmet (vanaf nu), El Moubarki, Palmieri, Jaric, Ruskin, Stein, Dodo, Maqualao, Shimizu, Ordaz en Cinalton. 6 verdedigende spelers dus. Maar ik krijg nog steeds goals om mijn oren. Wat is winnend?
Enige wat ik je kan aanraden is: http://jenkey1002.blogspo...ay-tool-new-gameplay.html

Het haalt de AI cheat script weg waardoor het spel wat meer open wordt voor beginnende teams. Niet alle teams spelen dan nog als Barcelona in hun topvorm, maar gewoon volgens hun eigen stats. Dit werkt trouwens alleen op de PC.
lazrambo schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:
Welke patch voor de PS3 hebben jullie succesvol geinstalleerd om de correcte licenties te krijgen?
En heeft dit effect op PES online want wat gebeurt er als de tegenpartij dit niet heeft geinstalleerd...
Welke patch je moet installeren heb ik geen idee over wbt. de PS3, wat betreft het online gebeuren, daar heeft niemand last van. Het werkt alleen lokaal. Enige wat je gaat tegenkomen dat wanneer jij bijvoorbeeld een OF voor de Jupiler League installeert, en je tegenspeler heeft een OF voor de 2. Bundesliga, dat je bijvoorbeeld Energie Cottbus ziet spelen in de kit van Go Ahead Eagles. Maar verder heeft het geen enkele impact op online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, maar ik bedoelde meer een opstelling die het makkelijk maakt of een tactiek.

Ik speel niet online en heb dus de eerst komende 100 jaar niets met Barcelona te maken gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 395890 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:39:
Bedankt, maar ik bedoelde meer een opstelling die het makkelijk maakt of een tactiek.

Ik speel niet online en heb dus de eerst komende 100 jaar niets met Barcelona te maken gelukkig ;)
Het gaat niet om online spelen, dat AI Cheat remove ding gaat alleen op voor offline spellen. Als je alsnog zonder dat tooltje wil spelen, zou ik eerder voor 4-3-3 gaan met posession game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wtf had effe m'n spel eruit ennu moet ik me weer
Helemaal aanmelden voor ps network???

Oh ehh het is al opgelost 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 425326 op 19-10-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Pff, gister was het huilen met de pet op. Van de 6 Quick Matches heb ik er werkelijk geen een gewonnen (4 verloren, 2 gelijk met geluk). Lag allemaal aan mijzelf, liep weer eens flink te button bashen op X omdat ik tegen allemaal snelle spelers speelde.
Waar ik eerder nog geen last had van D1-D2 tegenstanders, is dit gister helaas meerdere malen voorgekomen. Toen vlogen de Messi's en Piatti's over het veld, iets wat je in het begin wel tegen kan houden maar op een gegeven moment gewoon teveel wordt.

Heeft iemand btw trouwens al wat gemerkt als je de teamstyle aanpast? Ikzelf merk er niet veel van als ik het op "snelheid" zet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:10

Vis

Ben nu bezig met de Champions League modus, en speel met Feyenoord.

In de groepsfase heb ik gemerkt dat wanneer ik een uitwedstrijd speel, ik veel makkelijker kan scoren/kansen krijg. Wanneer ik thuis speel is het veel moeilijker en is de tegenstander velen malen beter! DOM!

Ik zit bijvoorbeeld ingedeeld met Barca in de groep, ik speel Gemiddeld, en uit tegen Barca heb ik met 2-5 gewonnen! Terwijl ik in de return thuis met 1-5 ten onder ging!! Het verschil was niet normaal, en het zou andersom moeten zijn... het thuis voordeel is dus omgedraaid en dat heb ik met meerdere wedstrijden ervaren... beetje jammer

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Kraziey schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:23:
Pff, gister was het huilen met de pet op. Van de 6 Quick Matches heb ik er werkelijk geen een gewonnen (4 verloren, 2 gelijk met geluk). Lag allemaal aan mijzelf, liep weer eens flink te button bashen op X omdat ik tegen allemaal snelle spelers speelde.
Waar ik eerder nog geen last had van D1-D2 tegenstanders, is dit gister helaas meerdere malen voorgekomen. Toen vlogen de Messi's en Piatti's over het veld, iets wat je in het begin wel tegen kan houden maar op een gegeven moment gewoon teveel wordt.

Heeft iemand btw trouwens al wat gemerkt als je de teamstyle aanpast? Ikzelf merk er niet veel van als ik het op "snelheid" zet bijvoorbeeld.
Hier precies hetzelfde. Ik wordt er ook afgetikt door de spelers uit de hogere divisies. Ik probeer nu wel er op te letten als ik een nieuwe speler aanschaf of hij een beetje snel is. Ik heb trouwens ook mijn teamstyle aangepast naar 'snelheid' maar merk er ook nog niks van. Misschien dat het even duurt voordat je verschil gaat merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vis schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:31:
Ben nu bezig met de Champions League modus, en speel met Feyenoord.

In de groepsfase heb ik gemerkt dat wanneer ik een uitwedstrijd speel, ik veel makkelijker kan scoren/kansen krijg. Wanneer ik thuis speel is het veel moeilijker en is de tegenstander velen malen beter! DOM!

Ik zit bijvoorbeeld ingedeeld met Barca in de groep, ik speel Gemiddeld, en uit tegen Barca heb ik met 2-5 gewonnen! Terwijl ik in de return thuis met 1-5 ten onder ging!! Het verschil was niet normaal, en het zou andersom moeten zijn... het thuis voordeel is dus omgedraaid en dat heb ik met meerdere wedstrijden ervaren... beetje jammer
Ik ervaar het juist andersom. Speel thuis wedstrijden beter dan uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 376767 op 19-10-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er al een Tweakers gemeenschap aangemaakt voor de ps3?? Zo niet, dan maak ik vanavond zelf even één aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424574

Sinds ik anders verdedig gaat het al iets beter. Ik verdedig nu door continu de x knop in te drukken en als ik vlak bij de man ben R2 spammen. Pak nu veel vaker de bal af zonder overtredingen, alleen blijft dat slalommen haast unstoppable iemand al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Anoniem: 395890 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:43:
Ik speel zelf 4-3-3/4-2-1-3 en dan possession game of quick counter:

---------Cinalton (LWF) - Berigaud (CF) - Shimizu (SS)--------------

---------------------------------Ettori (AMF)-----------------------------------

----------------Duffy/Dodo (DMF) - Irjescu (CMF)-----------------------

Gilnica (LB) - Palmieri (CB) - Iakobeche (CB) - El Moubarki (RB)

Het is nog steeds best moeilijk, maar ik win wel vaker dan wanneer ik met 9 man op eigen helft ga spelen. Quick counter is trouwens handig vanwege de ondersteuning van middenvelders, maar ook risicovol als je een counter tegen krijgt. En dat gebeurt helaas nog wel eens met de D2 leaugue spelers die dan ineens heel hard rennen en heel zuiver schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Cinalton is echt geweldig _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ja, als zijn pijltje eens omhoog gaat..... (MLO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 13:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

MadMoody schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:23:
[...]

Hier precies hetzelfde. Ik wordt er ook afgetikt door de spelers uit de hogere divisies. Ik probeer nu wel er op te letten als ik een nieuwe speler aanschaf of hij een beetje snel is. Ik heb trouwens ook mijn teamstyle aangepast naar 'snelheid' maar merk er ook nog niks van. Misschien dat het even duurt voordat je verschil gaat merken?
Hoe pas je die dingen aan? Ik zie veel tegenstanders met "Physical" , "Speed" of "Technique". Moet je dan gewoon snelle snelle/sterke/technische spelers hebben ofzo?

Ik vind Ettori echt een topper trouwens, lekker behendig en snel.

Wanneer gaat dat pijltje van Beerens nou eens uit het paars? Heb em al 8 wedstrijden op de bank ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Booth schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:47:
[...]

Hoe pas je die dingen aan? Ik zie veel tegenstanders met "Physical" , "Speed" of "Technique". Moet je dan gewoon snelle snelle/sterke/technische spelers hebben ofzo?

Ik vind Ettori echt een topper trouwens, lekker behendig en snel.

Wanneer gaat dat pijltje van Beerens nou eens uit het paars? Heb em al 8 wedstrijden op de bank ofzo.
Uit m'n hoofd (zal er wel naast zitten met benamingen):

My Team > Team style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Konami heeft aangekondigd de bug in PES 2012 waardoor spelers met horten en stoten over het veld rennen, te repareren. Dit schrijft de uitgever op Twitter.

De bug zorgt ervoor dat als een speler de sprintknop voor een paar seconden inhoudt de voetballer ineens stilstaat en dan weer verder rent. Dit gebeurt zowel met als zonder de bal. Het probleem wordt volgens Konami met de in november te verschijnen update verholpen.

De bug werd ontdekt in de PES 2012-demo die recentelijk werd uitgegeven. Het probleem ontstaat alleen bij de controller van speler één. Fans hebben ontdekt dat het probleem te omzeilen is door uit te loggen en met controller twee weer in te loggen.
Eindelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Hoe zet je de spelersnamen (PS3) van je eigen team uit?
Wanneer ik nu een wedstrijd speel, verschijnt continue de spelersnaam boven de speler die aan de bal is.

Dit heb ik overigens wel kunnen uitschakelen bij de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ik begin me toch ook meer en meer te irriteren aan het feit dat je als laaggeklasseerde speler telkens tegen veel hoger geklasseerde spelers speelt. Dat systeem van een gelijkwaardige tegenstander selecteren werkt toch niet helemaal optimaal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
MadMoody schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:53:
Ik begin me toch ook meer en meer te irriteren aan het feit dat je als laaggeklasseerde speler telkens tegen veel hoger geklasseerde spelers speelt. Dat systeem van een gelijkwaardige tegenstander selecteren werkt toch niet helemaal optimaal volgens mij.
Werkt alleen als je ingedeeld bent, dwz wachten tot een dinsdag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harribo schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:55:
[...]

Werkt alleen als je ingedeeld bent, dwz wachten tot een dinsdag:)
Nou ik moet je teleurstellen, want waar ik de hele tijd dacht wat zitten sommige toch te zeuren met dat hogere tegenstanders enz, heb ikme gister echt groen en geel geërgerd! Ik speelde tegen iemand met Drogba, Pato, Gerard, enz enz een heel sterrenteam. 5-0 verliezen en helemaal zoekgelopen. HIj deed ook niks anders dan rennen rennen en nog eens rennen. Dan denk ik, daar heb je dan zelf toch ook geen plezier van?! Ook nog zo irritant, hij bleef em ook steeds op pauze zetten, weer een wissel en nog eentje, wat een stakker zeg. En toen kwam mn vriendin ook nog eens thuis ;w ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:35
Ik heb na vele jaren (volgens mij sinds PES 5 op PS2) en mede dankzij de mooie aanbieding in mediamarkt Maastricht (33€, was het ommoetje vanuit België wel waard) eindelijk nog eens PES in een PS zitten!

Ik moet zeggen dat het na 3 jaar Fifa toch wel even aanpassen is, heb al enkele potjes online gespeeld met Genk en Standard maar steeds kansloos verloren tegen de Reals en Barca's. Het valt vooral op hoeveel uitgebreider alles is geworden ( Master League is echt een Divisie of 2 gestegen sinds ik hem het laatst speelde). Waar ik naar toe wil is ff vragen of er een Got competitie loopt waar je zonder quitters kan spelen ( nu zolang ik verlies zal dat wel geen probleem zijn :) ). En kan iemand kort uitleggen hoe die ML online eigenlijk loopt? Kan ik wisselen tussen On en Offline? Want dat is nu niet echt duidelijk.

Het is mij ook opgevallen dat ik tijdens het verdedigen af en toe een speler heb die opeens stopt met lopen en dan terug verder gaat, iemand hier nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
@ Harribo: Ik zit zelf nu in D4 ingedeeld en heb ingesteld dat ik tegen gelijkwaardige spelers speel, maar toch speel je dan regelmatig tegen spelers uit D1 en dan kom je gewoon tekort, hoe goed je misschien ook bent. Dat is toch wel frustrerend. Maar ondanks dat blijf ik het ontzettend verslavend vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadMoody schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:16:
@ Harribo: Ik zit zelf nu in D4 ingedeeld en heb ingesteld dat ik tegen gelijkwaardige spelers speel, maar toch speel je dan regelmatig tegen spelers uit D1 en dan kom je gewoon tekort, hoe goed je misschien ook bent. Dat is toch wel frustrerend. Maar ondanks dat blijf ik het ontzettend verslavend vinden...
Vooral frustrerend omdat je het gevoel hebt dat je beter bent aangezien de ander alleen maar suffe ren goals scoort...

Is er al een gemeenschap va hier vroeg iemand gister?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425326 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:40:

Is er al een gemeenschap va hier vroeg iemand gister?
Dat was ik. Kan op het moment thuis geen Gemeenschap aanmaken. Stap over op ander internet. Misschien dat in de tussentijd een andere deze kan aanmaken voor de ps3 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:19:
[...]

Dat was ik. Kan op het moment thuis geen Gemeenschap aanmaken. Stap over op ander internet. Misschien dat in de tussentijd een andere deze kan aanmaken voor de ps3 ???
Hoe zie je zo'n gemeenschap, hoe werkt het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik heb hem ook gekocht, en wat waardeloos dat je online alleen op 0 kan spelen, dat gaat echt veel en veel te snel. Het lijkt om die manier niet meer op voetbal. Hoop dat ze het nog gaan patchen oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Deruxian op 20-10-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Denk eerder dat het een gevalletje vraag & aanbod is. Als er niemand van jouw niveau beschikbaar is, wordt er gekeken wie er wel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cinalton is inderdaad een held. Ettori is bij mij boos omdat het team niet presteert en ik hem op de transferlijst heb gezet. ;) Maqualao en Elegost zijn ook wel leuke nieuwe spelers. Ik krijg sterk de indruk dat deze spelers de anderen vervangen. Elegost (Espimas). Huylens (Heeders) Cinalton (Castolo) Iouga (Irjescu) enzovoorts. Valeny was wel een leuke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 13:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Nieuwe aankoop: Roux. Echt een topper, voor rond de 3 miljoen (inclusief). Bijna een hattrick gescoord in z'n eerste match (waar hij er maar 1 helft opstond).

Petorbenov
Een CF van 65, maar zodra je hem op RWF zet wordt hij 79 :D

[ Voor 20% gewijzigd door Booth op 20-10-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Klopt, perfect is het systeem niet. Soms is er op een gegeven moment geen D4-er die dan tegen je kan spelen, dan zoekt het systeem (volgens mij idee) naar een ander.
Maar over het algemeen zou je wel tegen gelijkwaardigen moeten spelen. Wat versta je onder "regelmatig" dan?

Ik vind trouwens het zoeksysteem van de MLO super.
Eerst geef ik aan hoeveel ik wil besteden en dan wat voor positie ik iemand zoek. Daarna ga ik de vaardigheden bij langs en bij elke wijziging van elke vaardigheid laat het systeem zien hoeveel spelers hij gevonden heeft (rechtsonder). Dat is echt heel fijn.
Als ik een paar overhou, ga ik uit het zoek-op-vaardigheden scherm en ga ik die paar spelers zoeken. Vervolgens check ik of ze geen slechte vorm hebben en kan ik ze meteen rücksichtlos kopen! Niet meer eindeloos zoeken en vergelijken in die jungle van stats van de spelers...heerlijk!

Zo mijn laatste aankopen: Lafferty, Buffel, Odemwingie. Allemaal met een groen of rood pijltje....
Moet trouwens zeggen dat low-profile Ordaz er relatief ook veel inmikt bij mij....

Stats die ik in de gaten hou voor op volgorde van belangrijkheid (afgezien van conditie):

CV: Fysiek,Springen,Reactievermogen,(snelheid)
RB:Snelheid, Reactievermogen,(springen)
CM (RH/LH):Samenspel,Reactievermogen, Precisie korte/lange pass, Snelheid
VM:Zelfde als CM, maar dan Springen/Verdediging hoger.
CA/TA:Reactievermogen,Snelheid,Samenspel,Fysiek,Springen, Schotprecisie
RVA/LVA: snelheid, reactievermogen,precisie lange pass

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 20-10-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Sowieso koop ik alleen maar gasten met minimaal 4 voor form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Laatst online: 21-04 19:39
Als ik pijltjes rechts+boven en rennen of schieten wil, doet hij niks

Het lijkt wel of ik geen toetscombinaties kan uitvoeren als ik de pijltjes toetsen rechts en boven tegelijk gebruik. Kent iemand hier de oorzaak van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kent iemand hier de oorzaak van?
Ja, je gebruikt een toetsenbord en geen controller.

(Of: gebruik een ander toetsenbord dat wel een fatsoenlijke N-key rollover heeft)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
ik gebruik de Logitech Compact Keyboard K300, maar deze N-key rollover is dus niet te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
het is al gelukt, ik kan m'n keypad wel gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04 18:10

iew

What the...?!

Ik heb een option file gebruikt PES 2012 PS3, maar ik wil een andere option file (van een andere maker)
Kan ik dit gewoon overschrijven of moet ik eerst de vorige option file deleten ?
Kan hier niets over vinden, weet iemand hoe ik dit doe ?

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Booth schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:28:
Nieuwe aankoop: Roux. Echt een topper, voor rond de 3 miljoen (inclusief). Bijna een hattrick gescoord in z'n eerste match (waar hij er maar 1 helft opstond).

Petorbenov
Een CF van 65, maar zodra je hem op RWF zet wordt hij 79 :D
Is dit online of offline? En wat kost die Petorbenov? Ik zit namelijk offline in m'n eerste seizoen en zoek nog een topper die af en toe het verschil kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een nieuw deeltje aangemaakt: [Multi] Pro Evolution Soccer 2012 - Deel 2 :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.