MadMoody schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:16:
@ Harribo: Ik zit zelf nu in D4 ingedeeld en heb ingesteld dat ik tegen gelijkwaardige spelers speel, maar toch speel je dan regelmatig tegen spelers uit D1 en dan kom je gewoon tekort, hoe goed je misschien ook bent. Dat is toch wel frustrerend. Maar ondanks dat blijf ik het ontzettend verslavend vinden...
Klopt, perfect is het systeem niet. Soms is er op een gegeven moment geen D4-er die dan tegen je kan spelen, dan zoekt het systeem (volgens mij idee) naar een ander.
Maar
over het algemeen zou je wel tegen gelijkwaardigen moeten spelen. Wat versta je onder "regelmatig" dan?
Ik vind trouwens het zoeksysteem van de MLO super.
Eerst geef ik aan hoeveel ik wil besteden en dan wat voor positie ik iemand zoek. Daarna ga ik de vaardigheden bij langs en bij elke wijziging van elke vaardigheid laat het systeem zien hoeveel spelers hij gevonden heeft (rechtsonder). Dat is echt heel fijn.
Als ik een paar overhou, ga ik uit het zoek-op-vaardigheden scherm en ga ik die paar spelers zoeken. Vervolgens check ik of ze geen slechte vorm hebben en kan ik ze meteen rücksichtlos kopen! Niet meer eindeloos zoeken en vergelijken in die jungle van stats van de spelers...heerlijk!
Zo mijn laatste aankopen: Lafferty, Buffel, Odemwingie. Allemaal met een groen of rood pijltje....
Moet trouwens zeggen dat low-profile Ordaz er relatief ook veel inmikt bij mij....
Stats die ik in de gaten hou voor op volgorde van belangrijkheid (afgezien van conditie):
CV: Fysiek,Springen,Reactievermogen,(snelheid)
RB:Snelheid, Reactievermogen,(springen)
CM (RH/LH):Samenspel,Reactievermogen, Precisie korte/lange pass, Snelheid
VM:Zelfde als CM, maar dan Springen/Verdediging hoger.
CA/TA:Reactievermogen,Snelheid,Samenspel,Fysiek,Springen, Schotprecisie
RVA/LVA: snelheid, reactievermogen,precisie lange pass
[
Voor 20% gewijzigd door
Harribo op 20-10-2011 16:03
]