Toon posts:

Dual/splitscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil graag een monitor erbij zodat ik bij het gamen aan de ene kant kan internetten en aan de andere kant kan gamen, of gamen met 2 monitors. Nu heb ik een dvi aansluiting en 1 hdmi.
Is het dan mogelijk om die nieuwe monitor aan te sluiten met de dvi kabel en mijn huidige met een hdmi kabel?

Alvast bedankt

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
Dat ligt helemaal aan je videokaart, maar juist deze belangrijke informatie laat je compleet achterwege.

Verwijderd

Topicstarter
het is de gt320 denk ik of de G315 zoals op deze site staat http://www.redcoon.nl/ind...spire_Aspire_X3900_P235H/
maar op mn pc zelf staat VGA GT320 1024MB Nvidea Geforce

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:46

Hupske

AFCA

Download even pc wizard. en kijk wat daar staat, want als je het zelf niet zeker weet is ook niet handig.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

Topicstarter
Oke gedaan, Hij geeft de GT320 aan :) Die kan wel dual screen toch?

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja, dat kan die. Bedenk wel dat dit niet een game kaart is.

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je daar dan mee zeggen, dat hij splitscreen bij games niet goed gaat draaien?
Want normaal met 1 scherm doet hij het prima hoor.

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-02 18:29

Infinchible

Woef!

Ik denk dat hij bedoelt dat je wel op 2 schermen kan draaien, maar de resolutie dan zodanig hoog wordt dat je niet veel FPS overhoudt. De kaart is dus waarschijnlijk niet snel genoeg om dat aan te kunnen. Of je moet hele oude games proberen die wel die hoge resolutie ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, maar als ik gewoon aan de andere kant een spel speel en mn andere monitor gebruik voor internet etc dan verminderd de fps toch niet?

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-02 14:46

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:34:
Oke, maar als ik gewoon aan de andere kant een spel speel en mn andere monitor gebruik voor internet etc dan verminderd de fps toch niet?
Het zal altijd invloed hebben, want er moet meer weer gegeven worden!

Alleen, gamen op 2 schermen lijkt mij niet echt ideaal, gezien je crosshair precies midden tussen de schermen zit.

Zelf heb ik een 22" wide screen en een 19" normal screen. Ik game op de wide screen en internet/films op het andere. Werkt perfect, echter heb ik wel een game PC!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Hupske

Hupske

AFCA

Infinchible schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:32:
Ik denk dat hij bedoelt dat je wel op 2 schermen kan draaien, maar de resolutie dan zodanig hoog wordt dat je niet veel FPS overhoudt. De kaart is dus waarschijnlijk niet snel genoeg om dat aan te kunnen. Of je moet hele oude games proberen die wel die hoge resolutie ondersteunen.
Jep, dat bedoelde ik idd. Voor de rest moet je een spel gewoon op 1 scherm spelen, zodat je niet veel aan kwaliteit hoeft in te leveren.

Als je toch alles op het hoogst wil spelen en ook nog beetje de nieuwe spellen wilt gaan spelen, dan kan je altijd nog kiezen om een nieuwe videokaart te kopen.

Maar als je hier dus tevreden mee bent, dan mag je het lekker zo laten :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, ja ik was van plan de 6570 te nemen als upgrade.
Ik weet alleen niet of die goed gaat draaien op mijn pc omdat mijn pc een 220 watt voeding heeft en er word een 400 watt voeding aanbevolen. Dus als iemand dat zou willen uitzoeken voor mij, graag :) Ik heb een Acer Aspire X3900 P235H.
Want die kaart is wel een goede upgrade lijkt mij toch?

• Hupske

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:57:
Oke bedankt, ja ik was van plan de 6570 te nemen als upgrade.
Ik weet alleen niet of die goed gaat draaien op mijn pc omdat mijn pc een 220 watt voeding heeft en er word een 400 watt voeding aanbevolen. Dus als iemand dat zou willen uitzoeken voor mij, graag :) Ik heb een Acer Aspire X3900 P235H.
Want die kaart is wel een goede upgrade lijkt mij toch?
Dat ligt eraan. Wat is het maximale wat je er voor uit wilt geven. Dus voor een nieuwe videokaart + een nieuwe voeding. Dan kan zoiets wel snel in elkaar gezet worden.

Maar je moet even in dit topic kijken:
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

En als je er helemaal niet uit komt:
[BBG aanschaf] Videokaarten

Ook kan ik je hier nog wel even simpel wat advies geven. Je hebt nu toch al je topic open staan :)

[ Voor 24% gewijzigd door Hupske op 09-07-2011 17:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is alleen een minitower dus is dat wel mogelijk een nieuwe voeding? En ik heb daar idd al mn vraag gesteld maar ik denk doe het gelijk hier ook :P

Verwijderd

Ja dat is mogelijk. Je zult schroefjes zien op de plek waar nu je voeding zit. Daar kun je de voeding losdraaien en vervangen voor een ander exemplaar.

Verwijderd

Topicstarter
Oh oke, nou ik weet niet hoe duur die voedingen zijn maar als iemand kan kijken voor een goede die op mijn pc past? Alvast bedankt :)

Verwijderd

Je bent wel ontzettend lui he....moeten we hem er ook nog voor je inschroeven? Je kunt de Pricewatch gebruiken om een keuze te maken. Reviews vind je daar ook.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:48:
Oh oke, nou ik weet niet hoe duur die voedingen zijn maar als iemand kan kijken voor een goede die op mijn pc past? Alvast bedankt :)
Ook daar is een BBG topic voor: [BBG aanschaf] Voedingen - Deel 27

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 17:50:
Je bent wel ontzettend lui he....moeten we hem er ook nog voor je inschroeven? Je kunt de Pricewatch gebruiken om een keuze te maken. Reviews vind je daar ook.
Je kunt ook wel wat aardiger doen hoor! Ik heb hier namelijk geen verstand van!

• Hupske

Hupske

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:47:
[...]

Nee, dat klopt. Alleen er is al wel heel erg veel te vinden op google.
Ook kan je hier de zoekfunctie gebruiken van het forum en kijken of je je vraag hier ergens al kan vinden.
We verwachten dus van jou kant ook enig zoek werk en initiatief.

Maar ben je er inmiddels al uit wat het allemaal word?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:47:
[...]

Heeft niks met aardig te maken hoor, want ik ben heel aardig :) Jij stelt vragen alsof het normaal is dat wij voor jou uitzoeken wat het beste is, zo werkt dat natuurlijk niet. Dat kan in een winkel, waar je betaalt voor dit soort diensten. Hier krijg je gratis advies en we willen je allemaal helpen, maar een beetje eigen inzet is benodigd. Als dat niet lukt omdat je er geen verstand van hebt dan zou ik je adviseren naar een computerwinkel te gaan die de voeding dan ook direct voor je installeren.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-02 14:46

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:06:
[...]
Heeft niks met aardig te maken hoor, want ik ben heel aardig :) Jij stelt vragen alsof het normaal is dat wij voor jou uitzoeken wat het beste is, zo werkt dat natuurlijk niet. Dat kan in een winkel, waar je betaalt voor dit soort diensten. Hier krijg je gratis advies en we willen je allemaal helpen, maar een beetje eigen inzet is benodigd. Als dat niet lukt omdat je er geen verstand van hebt dan zou ik je adviseren naar een computerwinkel te gaan die de voeding dan ook direct voor je installeren.
Om eerlijk te zijn kwam het wel wat bot over, ondanks dat je gelijk hebt. ;)

Maar, in een winkel betaal je niet voor vragen, dat zou toch zot worden. Ik weet niet in welke winkel jij komt?

Ikke: Meneer mag ik wat vragen?
Winkel personeel: Tuurlijk, dat is dan €2,-. :P

Verder heb je gelijk, vragen kan hier prima, maar laat wel weten dat je zelf ook dingen onderzocht hebt. Laat bijvoorbeeld zien, dat je dit en dat al zelf onderzocht hebt, maar niet zeker bent of het in je kast/computer past.

Want laten we eerlijk zijn, je gooit wel een spervuur aan vragen op het forum en dat komt wat gemakzuchtig over. :)

Anyways, ben je er al uit zoals hupske ook vroeg? :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Pagina: 1